STIRI Editoriale Veniți de luați spectacol

FOTO: Marian BrailescuFOTO: Marian BrailescuÎnaintea partidei cu FC Vaslui din sferturile Cupei, am avut parte de o săptămână mai agitată decât oricând în istoria recentă a clubului. Demisii și demiteri speculate sau chiar bani cărați din visteria clubului către politic, adică multe zvonuri răuvoitoare.

Unii suporteri erau preocupațI doar de jocul inestetic al echipei, nu de încrederea acordată continuității. Chiar s-a iscat o dezbatere la comentarii: mai bine spectacol vs mai bine victorii. Și iată că seara trecută a confirmat rezultatul acestei dileme. Am avut un meci mai spectaculos ca niciodată la Galați, dar încheiat trist, cu înfrângere. La final, cred că toți suporterii și-ar fi dorit un 1-0 ghebos, crâncen, câștigat și fără pic de spectacol, decât eliminarea din competiţie după un meci nebun, în care îți vine greu să reproșezi ceva roş-alb-albaştrilor. Spectacol a mai fost și cu Dinamo (3-3) sau cu Gaz Metan (2-2), dar nici atunci nu ne-au picat prea bine momentele...
Și totuși nu trebuie făcut un capăt de drum, odată cu această eliminare din Cupa României, ci trebuie să fie un punct de plecare pentru ceea ce a rămas de jucat din acest sezon. Încă se poate prinde un loc de cupă europeană via Liga I. Steaua și FC Vaslui sunt la 6, respectiv 4 puncte, iar meciurile directe se dispută la Galați, în acest retur.  Chiar dacă nu vom reuși să ne aflăm printre echipele ce vor reprezenta România în Europa şi în sezonul următor, tot nu ar fi o tragedie. În cazul în care ne compromitem timpuriu șansele, se poate încerca promovarea câtorva fotbaliști de la echipa a doua și pregătirea sezonului următor, în care, cu unitate de grup la toate nivelurile se pot obţine din nou performanțe extraordinare.
Așadar, pentru toți cei care au criticat victoriile sau trofeele obținute și bazate pe scorul de 1-0, ce preferaţi: un 1-0 sănătos ori un 2-3 bolnăvicios?

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Rommy » 16-03-2012 12:21

serios?! chiar ne-ai intrebat daca ne place sa vedem o victorie sau o infrangere a echipei noastre de suflet??!
−3

Rommy

  •  
  •  

#2 costy81gl » 16-03-2012 12:24

Nu a fost niciodata o astfel de disputa. S-a afirmat ca daca tot pierdem, macar sa facem spectacol si sa aratam ca stim fotbal, ceea ce e cu totul altceva. Nu preferam nimeni sa pierdem specaculos, decat sa castigam...chiar si cu un gol din offside.
+2

costy81gl

  •  
  •  

#3 Marian S » 16-03-2012 12:27

Citez pe Rommy:
serios?! chiar ne-ai intrebat daca ne place sa vedem o victorie sau o infrangere a echipei noastre de suflet??!



Cuvantul ironie iti spune ceva? :-*
+2

Marian S

  •  
  •  

#4 Bada » 16-03-2012 12:30

Sa nu comparam 1-0 ca cel din meciul cu Petrolul cu 1-0 ca cel din meciul cu Rapid de anul trecut, 1-0 cu steaua in Supercupa si in campionat. Sunt meciuri si meciuri. Cred ca toti suntem de acord ca in primul rand vrem sa vedem ambitie, determinare, o idee clara de joc, ceva surprize tactice si nu doar aceeasi placa ruginita meci de meci. Ca adoptam o tactica preponderent precauta, defensiva, asta nu e neaparat ceva rau, chiar daca sacrificam din spectacol.
Problema e ca noi de prea multe ori sacrificam fotbalul in sine si nici macar nu obtinem rezultate.
Eu as prefera sa castigam cu 1-0 dupa un joc bun, chiar daca fara o ploaie de ocazii iar cand o fi sa pierdem, pentru ca nu suntem invincibili, sa pierdem tot jucand fotbal. Scorurile nu sunt importante ci ceea ce se vede pe teren. Anul trecut am castigat aproape de fiecare data la limita dar in majoritatea meciurilor am aratat fotbal.
Problemele noastre sunt legate de ATITUDINE, MOTIVATIE, INVESTITII. Grupul actual ar trebui sa fie nucleul viitoarei echipe pentru ca e clar ca la 3-4 ani trebuie facute schimbari semnificative. Echipa actuala a atins varful sezonul trecut, in cel mai bun moment posibil. A sosit momentul sa le multumim unor jucatori care au avut contributii de exceptie pana acum si sa aducem sange proaspat(in vara).
+4

Bada

  •  
  •  

#5 chiopa-chiopsSs » 16-03-2012 13:15

Sa fim un pic mai realisti . Jucand bine , nu poti pierde la infinit .. ca mai sunt zile cand ghinionul este de partea ta , asta e cu totul altceva .. cu o prestatie buna nu poti pierde de foarte multe ori .. pe cand , de cealalta parte bazandu-te doar pe faze fixe , contraatac si "bulan" + ca noi nu stim sa atacam pozitional , sa scoatem 2-3 oameni din joc printr-o pasa buna , printr-o deviere .. nu stim nici sa driblam .. in fine . Daca e sa ma intrebi pe mine personal as prefera jocul de aseara .. constinent fiind de faptul ca am suferit o infrangere . ;-)
+2

chiopa-chiopsSs

  •  
  •  

#6 granata » 16-03-2012 13:37

Singurul si cel mai important obiectiv ramas pe anul acesta e PRIVATIZAREA.Venirea unuia sau a mai multor investitori seriosi la club ar fi trofeul nostru pe acest an.

granata

  •  
  •  

#7 Tudor » 16-03-2012 14:14

Citez pe granata:
Singurul si cel mai important obiectiv ramas pe anul acesta e PRIVATIZAREA.Venirea unuia sau a mai multor investitori seriosi la club ar fi trofeul nostru pe acest an.

Asa este, avand stabilitate financiara la club o sa avem si stabilitate in campionat. Si o sa vina si alte rezultate bune. Un club de fotbal este un proiect de viitor, nu de moment. Vasluiul este un club recent infiintat, dar daca s-au bagat bani, nu au stat ca alte cluburi prin ligile inferioare multi ani.

Tudor

  •  
  •  

#8 granata » 16-03-2012 14:15

Sa reusim noi privatizarea si sa avem stabilitate financiara la club si apoi ne luam noi revansa fata de multi, atunci cand le va fi lumea mai draga.Exemplu- Vaslui in penultima etapa.

granata

  •  
  •  

#9 DanielT » 16-03-2012 14:24

Daca jucam in continuare cum am facut-o cu Chiajna sau cu Ceahlaul nu avem sperante ca vom reusi sa iesim la sfarsitul campionatului in primele 10 echipe. Dar cu jocul si determinarea aratata in meciul cu Vasluiul putem ajunge in primele 3 echipe. Acum sa vedem determinarea pe care o vom avea la Brasov. Bineinteles ne trebuie si putina sansa! Daca jucam cu Brasovul cum am jucat cu Vasluiul in cupa nu avem cum sa pierdem puncte duminica.
+1

DanielT

  •  
  •  

#10 soron » 16-03-2012 15:11

de ce sa fie spectacol sau victorie ? cred ca amandoua ar fi cel mai frumos ,chiar daca luam bataie sa vedem si putin fotbal,oricum sa vazut imediat diferent cand nu au mai fost 3 mijlocasi defensivi,dar si lipsa lui sergiu costin
+3

soron

  •  
  •  

#11 Tudor » 16-03-2012 17:53

Citez pe soron:
de ce sa fie spectacol sau victorie ? cred ca amandoua ar fi cel mai frumos ,chiar daca luam bataie sa vedem si putin fotbal,oricum sa vazut imediat diferent cand nu au mai fost 3 mijlocasi defensivi,dar si lipsa lui sergiu costin

Cand echipa pe care o sustii pierde, dar pe teren a dat totul, treci repede peste rezultat, iti da sperante pentru meciurile viitoare. Eu sper sa nu mai vad acea letargie exagerata in jocul echipei pana la finalul returului.
+2

Tudor

  •  
  •  

#12 costy81gl » 16-03-2012 18:50

Intrebare de 100 de puncte: Ce a pierdut Antal, dupa gol? Mi s-a parut ca si-a pierdut bentita norocoasa :D

costy81gl

  •  
  •  

#13 geo007ro » 16-03-2012 20:46

eu vreau sa pierd cu argumente nu sa castig nemeritat

geo007ro

  •  
  •  

#14 geo007ro » 16-03-2012 21:15

sa jucam fotbal chiar de ar fi sa pierdem, vreau inainte de toate atitudine pozitiva, nu sa ne domine Ceahlaul.
+1

geo007ro

  •  
  •  

#15 cry75 » 16-03-2012 22:32

se poate raspunde usor la intrebarea ironica de la sfarsitul articolului. in fotbal sunt 4 posibilitati majore:
1. sa castigi jucand fotbal frumos
2. sa castigi jucand fotbal urat
3. sa pierzi jucand fotbal frumos
4. sa pierzi jucand fotbal urat.
cred ca orice suporter ar prefera ordinea asta, cine nu se bucura la o victorie,oricat de chinuita, urata sau nemeritata ar fi? dar cat e de trist totusi sa pierzi si sa nu joci nici mai nimic? fata de sezonul trecut avem in plus un an la varsta lui Paraschiv si Costin si o tactica de baza inovatoare cu 3 mijlocasi defensivi, culmea e ca Dorinel isi mai dorea in pauza de iarna inca un mijlocas defensiv...Nu cere nimeni sa avem un Messi in echipa care sa ne distreze, sau macar un Sanmartean care sa te incante pe teren, eu as cere doar sa vedem o echipa care sa intre pe terenul cu gandul sa castige, nu sa nu piarda.s-au terminat de demult meciurile din Liga Campionilor dar noi tot la fel intram pe teren, sa castigam un punct si om mai vedea noi ce facem pe final.Culmea, in meciuri contra unor echipe modeste.Rapa de ce nu primeste o pauza ? Filip de ce e meci de meci titular iar "sacrificatul" tactic pentru fortarea egalului este mereu Neagu? inaintea meciului cu Vaslui Dorinel a zis ca aceasta cupa e singurul obiectiv ce ne-a mai ramas, s-a dus si asta, hai sa vedem putin fotbal, sa terminam pe 10 dar sa vad un pusti de la echipa a doua incercat 5-10 minute sa avem si noi putina speranta pentru viitor.PUTEM?
+1

cry75

  •  
  •  

#16 Johnny8 » 16-03-2012 23:06

ai dreptate Cry75......dorinel trebuie sa dea incredere si celor ce vin din urma sa promoveze multi juniori....am vazut in meciul pandurii-dinamo un pusti fenomnal introdus de Grig......La noi de ce nu se poate???

si revin la ideea ca Filip trebuie sa stea si el pe banca, a gresit mult meciul acesta de cupa (numai zic de chiajna sau cu ceahlau)
+1

Johnny8

  •  
  •  

#17 cry75 » 16-03-2012 23:21

Citez pe Johnny8:
ai dreptate Cry75......dorinel trebuie sa dea incredere si celor ce vin din urma sa promoveze multi juniori....am vazut in meciul pandurii-dinamo un pusti fenomnal introdus de Grig......La noi de ce nu se poate???

si revin la ideea ca Filip trebuie sa stea si el pe banca, a gresit mult meciul acesta de cupa (numai zic de chiajna sau cu ceahlau)

da, altfel nu ar mai avea rost sa investim in grupele de copii si juniori unde s-au bagat bani multi in baze sportive plus in cei adusi ca si viitoare sperante. La ce bun sa-i cresti daca nu le dai sanse?
+1

cry75

Login sau crează cont pentru a comenta              |