| 
STIRI Liga I Oţelul începe de la -2 sezonul 2012-2013!

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuClubul Oţelul se cutremură din temelii şi după scandalul dintre acţionari şi directorul general Marius Stan, echipa a mai primit o lovitură foarte grea.

Comisia de Disciplină a FRF a decis penalizarea formaţiei de la malul Dunării cu două puncte în viitorul sezon, pentru datoriile de 1,25 milioane de euro către un impresar. Sursele nu precizează numele acestui agent de jucători, dar se ştie foarte bine faptul că Oţelul a lucrat doar cu Ionel Codoban în ultimii ani.
Din păcate, sancţiunea nu s-a oprit aici, iar clubul nostru nu mai are dreptul să facă niciun transfer până la achitarea integrală a sumei datorate. Această veste este cu atât mai grea cu cât se pare că a fost dictată de FIFA via FRF, dacă avem în vedere că seamănă pe alocuri cu interdicţia primită de FC Vaslui cu ceva timp în urmă.
Gălăţenii ar fi avut ca ultim termen de plată data de 25 mai şi este absolut de neînţeles, cum acest lucru nu a fost anunţat până acum. De altfel, FC Oţelul poate contesta decizia în cinci zile, dar este greu de crezut că ar mai fi ceva de contestat în condiţiile în care datoria respectivă este reală!
Astfel, Oţelul va începe noul campionat de pe ultimul loc, cu minus două puncte, iar dacă lucrurile continuă la fel, cine ştie dacă mai şi plecăm la drum… Să nu uităm că marţi, echipa noastră şi-ar putea pierde patru din cei mai importanţi jucători, aceştia depunându-şi memorii pentru a deveni liberi de contract pentru că nu şi-au primit banii cuveniţi.

Marius Stan: “Anticipam acest lucru, este voința acționarilor care refuză cu bună știință să plătească datoriile către impresari, alți oameni de afaceri care ne-au creditat sau furnizori. Vor mai veni tăvălug peste noi astfel de decizii. Din păcate, personal nu am ce face. Acești acționari vor să distrugă clubul și încet, încet reușesc acest lucru. Sunt datorii recunoscute de noi, pe care acționarii refuză să le plătească, deși banii sunt în cont.”

Ionel Codoban: "Îmi pare rău ca s-a ajuns pînă aici. Dar dacă clubul nu plăteşte obligaţiile eu nu am nici o vină. Domnul Borş ştia de această decizie. Vor mai fi şi alte litigii. Clubul a primit toate citaţiile, dar se pare că nu le-a luat în considerare."

Dorinel Munteanu: "Sunt şocat de ceea ce aud. Nu mă interesează despre ce sumă este vorba, pe mine mă deranjează faptul că vom porni cu handicap sezonul viitor şi în condiţiile în care ne pierdem jucătorii şi nu mai putem face transferuri, nu ştiu dacă la reunirea din 11 iunie vom strînge zece jucători. E mare păcat că dintr-o campioană, Oţelul ajunge o echipă care să se bată la evitarea retrogradării, pentru că un alt obiectiv nu văd în astfel de condiţii. Un asemenea obiectiv pe mine nu mă motivează."

Ionel Borş (preşedinte Consiliu Administraţie Oţelul): “Nu ştiam că Oţelul a fost depunctată. Nu vă pot spune acum când se va rezolva problema. Deocamdată nu avem nimic de spus. Problema noastră este mai mult de management, nu de presă. Auditul nu este terminat.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 codeina20 » 31-05-2012 18:31

daca incepe...oare cand scapam si noi...? sa avem un investitor bun si liniste...:(

codeina20

  •  
  •  

#2 Ciprica » 31-05-2012 18:35

Oare cate lumanari isi pot lua actionarii cu banii pe care incearca sa-i fure? Nu suficiente, oricum.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#3 nothing.ellse » 31-05-2012 18:38

Baieti, din pacate toata lumea sta si se uita, cum Otelul Galati moare, incet, dar sigur . Nu e posibil ca galeria si lumea care este in Galati in acest moment sa nu faca nimic. Daca nu se va face nimic, anunt oficial, moartea campioanei 2010-2011 si supercampioanei 2010-2011. R.I.P. Otelul !

nothing.ellse

  •  
  •  

#4 cipic » 31-05-2012 18:43

actionarilor nu le pasa; nici unul din actionari nu se numara probabil printre suporterii Otelului. Deci, si la -10 puncte nu vor ceda. La inceput credeam ca este o manevra de blocaj pentru Stan. Dar acum incep sa cred ca banii ii intereseaza cel mai mult. Va dati seama, cu un milion poti sa traiesti din dobanda toata viata! Pana si dezafilieara Otelului nu-i va sensibiliza!
Ce putem sa facem noi, ca doar suntem de mii de ori mai multi?
+6

cipic

  •  
  •  

#5 leutzu » 31-05-2012 18:43

se apropie incet dar sigur sfarsitul echipei otelul galati iar noi prin nepasarea noastra ajutam actionarii sa scrie SFARSIT.STAM SI DAM SFATURI PE SITE SALVATI OTELUL

leutzu

  •  
  •  

#6 Ciprica » 31-05-2012 18:48

Stie cineva componenta completa a CA-ului?

Ciprica

  •  
  •  

#7 Arbok » 31-05-2012 19:01

Citez pe cipic:
actionarilor nu le pasa; nici unul din actionari nu se numara probabil printre suporterii Otelului. Deci, si la -10 puncte nu vor ceda. La inceput credeam ca este o manevra de blocaj pentru Stan. Dar acum incep sa cred ca banii ii intereseaza cel mai mult. Va dati seama, cu un milion poti sa traiesti din dobanda toata viata! Pana si dezafilieara Otelului nu-i va sensibiliza!
Ce putem sa facem noi, ca doar suntem de mii de ori mai multi?


Aia vor sa incerce sa suga banii...Sunt niste lipitori dar galatenii, vreo 300.000 locuitori la numar vegheaza asupra linistii clubului si vor contra atacurile marsave ale acestora din CA, o plaga ce a infectat orasul nostru. :-x

Arbok

  •  
  •  

#8 nick » 31-05-2012 19:10

nu e adevarata aceasta stire :lol:

nick

  •  
  •  

#9 Dregan » 31-05-2012 19:16

Citez pe Ciprica:
Stie cineva componenta completa a CA-ului?

Ionel Borş, Radu Nicu, Aurelian Mocanu, Mirela Gătin şi Mihai Ungureanu, care au fiecare câte 19,2% din acţiuni, plus Asociaţia Clubul de Fotbal Otelul care deţine 4%.

Dregan

  •  
  •  

#10 otelaria » 31-05-2012 19:20

Ati vazut unde a dus "gura mare" a lui Stan???!!???Acum dc nu isi mai pune gaj casa, Stan??=)))))))))))Clar de ce...pt ca isi va pierde toti banii :cry: Se pare ca Otelul va fi ....Unirea Urziceni 2 :cry:
−7

otelaria

  •  
  •  

#11 otelaria » 31-05-2012 19:25

Inca ceva, nu tin partea lui Bors, Doamne Fereste...convine sau nu...Bors e seful, sa fie FOARTE CLAR!!EL l-a angajat pe Stan la club NU INVERS !!A adus bani Stan la echipa???F bine tati, pt asta a fost ANGAJAT fratilor !!Voi sa fiti patroni, iar un angajat sa va ia in suturi in PUBLIC, voi cum ati reactiona ???
−7

otelaria

  •  
  •  

#12 L_acier » 31-05-2012 19:28

Eu m-am saturat, daca poate cineva sa organizeze ceva dupa alegeri voi fi prezent, si cu siguranta vor mai fi si altii.

L_acier

  •  
  •  

#13 gopolino20 » 31-05-2012 19:32

SPUN CU TARIE INCO ODATA...............IMI DORESC DIN TOATA INIMA CA STAN SA IASA PRIMAR, IN PRIMUL RAND PT A FACE CEVA PT SPORTUL GALATEAN, SI APOI PT ORAS...........ASTA IMI DORESC CEL MAI MULT..........ALTCEVA CE SE MAI POATE FACE...... DECAT SA ASTEPTAM ZIUA ALEGERILOR SI SPER CA STAN SA IASA SI SA IA ECHIPA DIN MANA CELOR 5.....SI CRED CA EL ESTE SINGURUL CARE POATE FACE CEVA DIN ACEASTA ECHIPA.........EL ESTE SINGURUL CARE O POATE REDRESA.......ARGUMENTE: ESTE OM CARE PROVINE DIN SPORT.......ARE RELATII, PRICEPERE, CAP, ESTE CUNOSCUT SI AFARA, VAZUT BINE IN ROMANIA, IN LUMEA FOTBALULUI, SI POATE FACE MULT MAI MULTE DIN POSTURA DE PRIMAR DE CAT A FACUT PANA ACUM.........EU UNUL DOAR PT ASTA VREAU SA-L VOTEZ, IN REST NU CONTEAZA, CE VA FACE LA PRIMARIE.......POATE REUSESTE SA FACA MAI MULT DECAT ALTII???????.......NU STIU?????....... VOM VEDEA......
+2

gopolino20

  •  
  •  

#14 gopolino20 » 31-05-2012 19:35

CATRE Dregan...............nu vad nicio reactie a Ligii Suporterilor, a Peluzei Nord, a gruparilor de suporteri...........nu vor sa ia atitudine?????? deloc???? sa iasa si sa spuna ceva.......cu privire la echipa......sa luam atitudine.........
+2

gopolino20

  •  
  •  

#15 L_acier » 31-05-2012 19:37

Poate vor, dar orice gest facut acum se interpreteaza ca a fi unul cu caracter politic.

L_acier

  •  
  •  

#16 gopolino20 » 31-05-2012 19:42

EU CRED CA ESTE CINEVA SUS......CARE NU VA LASA LUCRURILE ASA, SI CA ECHIPA NOSTRA SA MOARA.........NU VREAU NICI SA-MI IMAGIZEZ........AR FI CE-A MAI MARE PATA PUSA PE IMAGINEA ORASULUI, PE POLITICUL DIN GALATI, PE OAMENII CU BANI DIN GALATI.........ATUNCI AM PUTEA SPUNE CU AMARACIUNE IN SUFLET CA ORASUL GALATI ESTE CU ADEVARAT UN ORAS MORT DIN TOATE PCT DE VEDERE............NU NE MAI RAMNE NICI O SATISFACTIE CU PRIVIRE LA ACEST ORAS......DACA NU AR MAI FI ECHIPA IN PRIMA LIGA, CRED CA M-AS MUTA DIN ORAS.....

gopolino20

  •  
  •  

#17 Dregan » 31-05-2012 19:46

@L_acier - Campania asta ne omoara pe toti, odata cu echipa.
@gopolino - Cred ca toti am ajuns la saturatie. In cel mai scurt timp situatia va exploda complet. Exista discutii pentru un protest organizat, dar probabil nimeni nu doreste sa fie acuzat ca face campanie electorala. Insa toti cei care fac rau Otelului sa se pregateasca, ca mai sunt doar cateva zile si se termina cu alegerile...
+1

Dregan

  •  
  •  

#18 infuzion » 31-05-2012 19:50

Chiar nu mai putem astepta la nesfarsit se organizeaza un miting ceva nu putem sta cu mainile in san sa vedem cum echipa noastra de suflet se duce incet dar sigur :( nu cred ca sunt singurul care vreau sa ies in stada alaturi de toti suporterii care sustin aceasta echipa haideti sa facem ceva oameni buni :sigh:
+2

infuzion

  •  
  •  

#19 otelaria » 31-05-2012 19:54

Citez pe Dregan:
@L_acier - Campania asta ne omoara pe toti, odata cu echipa.
@gopolino - Cred ca toti am ajuns la saturatie. In cel mai scurt timp situatia va exploda complet. Exista discutii pentru un protest organizat, dar probabil nimeni nu doreste sa fie acuzat ca face campanie electorala. Insa toti cei care fac rau Otelului sa se pregateasca, ca mai sunt doar cateva zile si se termina cu alegerile...

Pana se termina alegerile..daca nu se achita URGENT datoriile..se va ajunge pana la retrogradarea Otelului ...Vorbesc f serios ...din pacate .... :cry:

Iar Miting...du-te tu la Primarie sa iei autorizatie =)))te da afara in suturi...iar ca sa faci miting fara autorizatie...risti sa-ti iei amenda :eek:
−4

otelaria

  •  
  •  

#20 FaustinoDan » 31-05-2012 19:57

Din pacate, suporterii nu cred ca pot schimba ceva. Probabil o liga a suporterilor organizata bine putea sa ia atitudine dar nici asa nu cred ca se schimba ceva. Eu cred ca am ajuns aici si datorita dezinteresului galatenilor fata de echipa Otelul. Am observat ca Liga Suporterilor e buna doar acum cand suntem pe marginea prapastiei, pana acum nimeni nu punea nici o intrebare despre Liga asta. Acelasi lucru se intampla si cu grupurile din Peluza Nord. Acum avem nevoie de ei, de ce nu ia nimeni atitudine? Pana acum parca erau niste golani si niste betivi.
:D

FaustinoDan

  •  
  •  

#21 Dregan » 31-05-2012 20:14

Citez pe otelaria:
Iar Miting...du-te tu la Primarie sa iei autorizatie =)))te da afara in suturi...iar ca sa faci miting fara autorizatie...risti sa-ti iei amenda :eek:

Nu e chiar asa. Suporterii au mai organizat un protest impotriva nepasarii Primariei fata de sportul galatean in 2009. Da, cei care au cerut autorizatie au intampinat tot felul de greutati, dar pana la urma nu au avut ce sa faca edilii si au acordat autorizatia. Nu ne pot opri nici acum...

Dregan

  •  
  •  

#22 johnval » 31-05-2012 20:15

In cearta dintre jucatori si galerie nu tin partea nimanui,poate fiecare are dreptate. Ce ma socheaza in atitudinea galeriei este ca s-a suparat pe tribuna a2a ,a boicotat cel mai important meci pt. noi cel cu vasluiul si acum cand OTELUL MOARE incet dar sigur.........liniste. Le este frica sa nu fie acuzati ca fac campanie lui Marius Stan?!!!!!!!! Fratilor cand vad ca Otelul moare credeti ca pe mine ma intereseaza ce cred politrucii ? ma intereseaza de campanie? NU, nu ma intereseaza cine iese primar ,ma intereseaza soarta echipei mele pe care o sustin si o iubesc de mic copil ,ma intereseaza soarta OTELULUI nu a primariei.Daca pana pe 5 cand ne pierdem cei mai importanti jucatori nu vom lua atitudine .......ne meritam soarta. Ce facem noi azi comentand pe net tot ce se intampla la echipa ,au facut si timisorenii si craiovenii .......iar cand au iesit in strada a fost prea tarziu.......SA DE-A DUMNEZEU SA NU FIE PREA TARZIU SI PENTRU OTELUL
+3

johnval

  •  
  •  

#23 robert1595 » 31-05-2012 20:19

La cat de mult m-am bucurat la castigarea primului nostru titlu , pe atat de tare imi doresc sa nu il fi castigat si mi-as fi dorit sa fim tot acea echipa care se bate la locurile 6-9 dar macar am fi fost una din putinele echipe care are liniste in cadrul conducerii si jucatorii nu ar fi vrut sa plece . Moarte lui Bors . Hai Otelul!
−2

robert1595

  •  
  •  

#24 Myhay20 » 31-05-2012 20:29

Se inmultesc vestile proaste pe zi ce trece! Tare imi este ca in ritmul asta nici nu vom putea incepe sezonul!

:cry:

Myhay20

  •  
  •  

#25 otelaria » 31-05-2012 20:32

Citez pe Dregan:
Citez pe otelaria:
Iar Miting...du-te tu la Primarie sa iei autorizatie =)))te da afara in suturi...iar ca sa faci miting fara autorizatie...risti sa-ti iei amenda :eek:

Nu e chiar asa. Suporterii au mai organizat un protest impotriva nepasarii Primariei fata de sportul galatean in 2009. Da, cei care au cerut autorizatie au intampinat tot felul de greutati, dar pana la urma nu au avut ce sa faca edilii si au acordat autorizatia. Nu ne pot opri nici acum...

Aveti dreptate d-l Dregan, dar vedeti dvs...acum cu campania asta, nu-ti da nimeni autorizatie, sa fim seriosi...si nici nush daca e legal, pt ca e campanie... :sad:
−4

otelaria

  •  
  •  

#26 granata » 31-05-2012 20:37

2 puncte penalizare plus posibilitatea ca peste 5 zile sa perdem5-6 jucatori de baza,practic suntem condamnati la retrogradare.MULTUMIM JIGODIILOR pt ca ati reusit sa ne distrugeti una din putinele bucurii ale vieti.
+5

granata

  •  
  •  

#27 Tudor » 31-05-2012 20:50

Sa fie cele 2 puncte singura chestie rea pe viitor...dar din cate se pare viitorul e sumbru.
@gopolino20 unii din galerie sunt ocupati inca cu Grahovac probabil, se gandesc ce injuraturi originale sa-i mai adreseze pe facebook :D
+2

Tudor

  •  
  •  

#28 L_acier » 31-05-2012 20:54

La irnonii suntem primii. Ati uitat repede scandarea de la meciul cu U Cluj, "Otelul, uita-te, asta e galerie"... tribuna a doua ?
−1

L_acier

  •  
  •  

#29 spider » 31-05-2012 22:04

ANUNT! Sambata de la ora 16:00 in fata Stadionului Otelul organizez un protest impotriva hotiilor facute de CA. Protestul o sa fie unul pasnic insa foarte eficient daca ne strangem 100 de oameni. O sa blocam trecerea de pietoni de la Galmondo catre Spitalul de copii. Clubul Otelul are nevoie de voi, mai mult decat oricand. Imprastiati acest mesaj pe toate site-urile. Multumesc.
+2

spider

  •  
  •  

#30 costy81gl » 31-05-2012 23:25

Citez pe otelaria:
Inca ceva, nu tin partea lui Bors, Doamne Fereste...convine sau nu...Bors e seful, sa fie FOARTE CLAR!!EL l-a angajat pe Stan la club NU INVERS !!A adus bani Stan la echipa???F bine tati, pt asta a fost ANGAJAT fratilor !!Voi sa fiti patroni, iar un angajat sa va ia in suturi in PUBLIC, voi cum ati reactiona ???


Nu ai dreptate. Marius Stan a cules jucatori cu 50.000 de euro, care acum valoreaza sute de mii. Si tot el i-a motivat sa casige campionatul si cei 20 mil de euro. Deci Bors a bagat 25.000 euro, Mittal a bagat 3 milioane pe an, iar Marius Stan si echipa au adus 20 de milioane. Acum Bors vrea milioane. Deci cine pe cine plateste?
+1

costy81gl

  •  
  •  

#31 cipic » 31-05-2012 23:36

Citez pe otelaria:
Inca ceva, nu tin partea lui Bors, Doamne Fereste...convine sau nu...Bors e seful, sa fie FOARTE CLAR!!EL l-a angajat pe Stan la club NU INVERS !!A adus bani Stan la echipa???F bine tati, pt asta a fost ANGAJAT fratilor !!Voi sa fiti patroni, iar un angajat sa va ia in suturi in PUBLIC, voi cum ati reactiona ???


Ce-a facut frate, Bors. A castigat campionatul. Eu am nevoie de Stan ori la primarie ori la Otelul. Chiar daca isi trage partea leului, tot se lasa cu campionat castigat, cu stadion nou, cu aeroport, cu transport rapid intre cele 2 orase, cu marirea orasului peste Dunare, cu pod etc... Asta astept eu. Pana acum, nimic. Primari cryptocomunisti. E greu de inteles? Se pare ca da si ne meritam soarta!
Chiar nu se poate face nimic sa inlaturam cele 5 gunoaie?
+2

cipic

  •  
  •  

#32 nick » 01-06-2012 02:33

Citez pe otelaria:
Inca ceva, nu tin partea lui Bors, Doamne Fereste...convine sau nu...Bors e seful, sa fie FOARTE CLAR!!EL l-a angajat pe Stan la club NU INVERS !!A adus bani Stan la echipa???F bine tati, pt asta a fost ANGAJAT fratilor !!Voi sa fiti patroni, iar un angajat sa va ia in suturi in PUBLIC, voi cum ati reactiona ???


tu esti aici sa fii contra? vad ca tu stii ce inseamna sa fii si patron si angajat si ce drepturi are fiecare ;-) dar cred ca doar vrei sa imbarligi lumea contra lui Stan. Nimic din ce ai scris pana acum( pe acest site) nu are legatura cu realitatea, esti total pe dinafara si mai lasa-ne in durerea noastra.
+1

nick

  •  
  •  

#33 nick » 01-06-2012 02:39

Citez pe otelaria:
Ati vazut unde a dus "gura mare" a lui Stan???!!???Acum dc nu isi mai pune gaj casa, Stan??=)))))))))))Clar de ce...pt ca isi va pierde toti banii :cry: Se pare ca Otelul va fi ....Unirea Urziceni 2 :cry:


lasa-ne, lasa-ne :sad:
+1

nick

  •  
  •  

#34 L_acier » 01-06-2012 07:07

Eu cred ca-i ciumacenco dupa nickul "otelaria" :D
+2

L_acier

  •  
  •  

#35 DraGoSh91-gL- » 01-06-2012 09:50

Macar noi suporterii sa facem ceva,sa organizam un mitting ceva...ma simt atat de penibil cand vad ce se intampla cu echipa asta ...voi mai rezistati? :sad:
+2

DraGoSh91-gL-

  •  
  •  

#36 infuzion » 01-06-2012 13:18


infuzion

  •  
  •  

#37 Arbok » 02-06-2012 00:08

...

Arbok

  •  
  •  

#38 Arbok » 02-06-2012 00:09

Citez pe Dregan:
@L_acier - Campania asta ne omoara pe toti, odata cu echipa.
@gopolino - Cred ca toti am ajuns la saturatie. In cel mai scurt timp situatia va exploda complet. Exista discutii pentru un protest organizat, dar probabil nimeni nu doreste sa fie acuzat ca face campanie electorala. Insa toti cei care fac rau Otelului sa se pregateasca, ca mai sunt doar cateva zile si se termina cu alegerile...


Si daca se intarzie sa se faca acest miting/protest si se face prea tarziu? Nu cred ca daca s-ar face miting/protesc acum ar putea fi acuzat ca are tenta/miros/caracter/iz politic... Doar noi aparam, vizam ajutarea/salvarea echipei(nu a celui care o conduce, adica a lui Stan). Sau te referi la faptul ca nu ar da astia autorizatie pt miting in vremuri de scrutin electoral? Dupa parerea mea proprie si personala mai bine riscam sa ne acuze de campanie electorala (rautati din acestea oricum exista) decat sa sufere clubul si sa-i dea tarcoale ideea ca acesti nesimtiti sa loveasca acest club intr-un mod "ireparabil".
Sunt sigur ca pe asta se si bazeaza cei ce vor sa faca rau clubului ca nu vom face absolut nimic, nici un miting , doar pt ca e campanie electorala.

Au fost bani castigati de club prin munca proprie sau ai uitat de nesimtitul din CA care zicea cu nerusinare, intr-un mod infect,spurcat ca "nu conteaza cati bani a bagat el la club (adica NIMIC) el are dreptul la profit".

Ma intreb cat de bolnav trebuie sa fii sa crezi asa ceva si sa o mai si spui in gura mare. :-x

Parerea mea: mai bine ne ne lasam acuzati de campanie electorala si facem protestul/mitingul decat sa "crape/piara" clubul nostru mult iubit din cauza acestor huligani din ca.

Arbok