STIRI Editoriale Scrisoare deschisă către Combinat: “Daţi-ne echipa înapoi!”

sursa foto: business24.rosursa foto: business24.roÎncep această scrisoare adresată conducerii ArcelorMittal Galaţi cu un pasaj din istoria echipei fanion a oraşului Galaţi.

“După mulţi ani, în urma reorganizării fotbalului gălăţean, în 1964 apare echipa OŢELUL, formaţie care reprezenta Combinatul Siderurgic de la Dunăre, cel mai mare din ţară. Alcătuită iniţial din constructorii marii platforme siderurgice, echipa OŢELUL a trecut prin inerenta perioadă de „rodaj”, iar în ediţia 1968-69 reuşeşte promovarea în Divizia B, seria I, cu un lot care-i cuprindea, printre alţii, pe Şerbănescu, Moşneagu, Coman, Secăşeanu, Luban, Cernega, Niculescu, Crăciunoiu, Nistor, Câmpeanu, Morohai, Holmagy, Stănculescu, Ioniţă, Obreja şi Ion Ionică.”(extras din Istoria FC Oţelul Galaţi)
Da, echipa asta a fost fondată de Combinat, dar cei care au pus suflet, jucătorii, au fost oameni de rând, nişte simpli muncitori din uzine. Pentru că aşa se scrie istoria, iar eroii din viaţa reală nu au puteri magice, ci sunt doar oameni. Oameni care ziua muncesc, iar seara joacă fotbal de plăcere.
De la asta a plecat acest vis frumos numit Oţelul. Cu timpul, echipa asta, Cenuşăreasa Ligii I, a crescut şi a ajuns campioana României după 47 de ani de istorie. Dar nici asta nu e aşa important… Ci doar faptul că Oţelul, echipa asta mică şi frumoasă, a devenit de-a lungul anilor singura bucurie a gălăţenilor. Singurul motiv de a ridica privirea din pământ într-un oraş care moare pe zi ce trece din cauza celor care se bat să ne conducă.
Pentru că Oţelul nu mai înseamnă doar un preşedinte, un antrenor şi 11 jucători. Oţelul este un simbol, o emblemă pentru 300.000 de locuitori, iar legendele nu pier niciodată. Ele rămân pe vecie în sufletele oamenilor şi sunt transmise în eternitate din generaţie în generaţie. Şi asta se poate vedea cu ochiul liber. Probabil toţi am fost duşi la stadion de părinţi, de bunici, la rândul lor fani ai acestei echipe muncitoare. Iar povestea continuă…
Echipa asta nu a fost fondată de Borş şi şleahta lui de directoraşi, chiar dacă nimeni nu poate nega meritele Combinatului în susţinerea echipei de-a lungul anilor. Dar inima Oţelului a continuat să bată prin sudoarea părinţilor noştri, din munca onestă prestată de gălăţeni în cadrul ArcelorMittal. A fost ca un pact: noi vă fabricăm oţel, voi ne păstraţi bucuria de a avea fotbal. Anul trecut această înţelegere a luat sfârşit. Combinatul a anunţat că nu mai poate susţine echipa şi e dreptul dvs. până la urmă. Dar acum apare întrebarea: De ce vreţi să ne luaţi şi ultima rază de speranţă? Acţionarii cărora le-aţi dat dreptul să taie şi să spânzure la Oţelul au făcut acelaşi lucruri şi în cadrul firmei dvs. Au distrus, mult mai mult decât au creat. Iar acum, cu bună ştiinţă lasă Oţelul să moară, doar pentru că fac parte din alt partid sau pentru că vor anumite sume de bani câştigate de alţii pe teren.
Aceşti oameni, care acum se consideră patroni şi vorbesc despre ceilalţi de parcă ar fi mai presus decât oricine. Cât va mai dura acest afront faţă de gălăţeni? Orice bun afacerist ştie că pentru reuşită e nevoie ca oamenii care lucrează în cadrul unei companii trebuie să fie motivaţi. Majoritatea gălăţenilor muncesc, au muncit sau măcar au o rudă care munceşte în Combinat, iar stropul ală de fericire de care vorbeam mai devreme pentru noi este reprezentat de Oţelul. Aşa că cei 300.000 de gălăţeni vă cer să faceţi ceea ce aţi făcut deja doar teoretic. Redaţi echipa comunităţii locale! Odată ce contractul de sponsorizare a luat sfârşit nu este drept să o lăsaţi pe mâna unor oameni incompetenţi, răuvoitori şi grandomani. Vreţi respectul nostru? Daţi-ne echipa înapoi! Sau dacă vreţi, venim noi după ea…
Semnat: Un oraş întreg (mai puţin 5 persoane fizice)   

Comentarii   
  •  
  •  

#1 otelaria » 31-05-2012 20:06

F frumos scris d-l Dregan...din pacate ..anticipez urmatorii "pasi" :

1.Se asteapta terminarea alegerilor.
2.Marius Stan va fi demis la revenirea din concediu.
3.Actionarii, dupa demiterea lui Stan, vor pune mana pe bani, impartindu-i intre ei.
4.Echipa Otelul va fi lasata, exact cum a facut Bucsaru la Urziceni, sa mai traiasca un an,pt ca UEFA sa nu ceara banii inapoi.. apoi..Dzeu cu mila..asta, daca nu cumva...se va intampla nenorocirea ca echipa sa tot fie penalizata pana la...retrogradare !! :sad: :cry:
−2

otelaria

  •  
  •  

#2 Myhay20 » 31-05-2012 20:10

Bun articolul, imi doresc doar sa auda cei care trebuie...
+3

Myhay20

  •  
  •  

#3 Dregan » 31-05-2012 20:10

Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...
+5

Dregan

  •  
  •  

#4 kingston » 31-05-2012 20:18

Se poate obtine un punct de vedere oficial din partea Combinatului: are sau nu vreo influenta directa asupra acestor "actionari"? Directorul Combinatului are sau nu vreo putere de decizie asupra clubului Otelul?
+1

kingston

  •  
  •  

#5 otelaria » 31-05-2012 20:21

Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...
−1

otelaria

  •  
  •  

#6 otelaria » 31-05-2012 20:23

Citez pe kingston:
Se poate obtine un punct de vedere oficial din partea Combinatului: are sau nu vreo influenta directa asupra acestor "actionari"? Directorul Combinatului are sau nu vreo putere de decizie asupra clubului Otelul?

Combinatul NU ARE NICIO PUTERE din anul 2005 !!!Exact de cand a luat fiinta noua societate comerciala in care bors si acolitii detin majoritatea in administrarea clubului Otelului...

Repet : Mittal combinatul, a fost doar SPONSOR pt Otelul din 2005 !!!! :cry:
−1

otelaria

  •  
  •  

#7 kingston » 31-05-2012 20:40

Pai Stan zicea intr-o vreme ca actiunile sunt la Mittal...Si ca el discuta cu sefii de la Combinat aducerea de noi actionari. Ca actualii "actionari" sunt pusi doar ca sa controleze banii oferiti prin sponsorizare de Combinat.

Clubul e o societate pe actiuni, stiu, iar teoretic astia 5 au putere de decizie deplina. Dar avand in vedere cele spuse de Stan mai sus, pare ca lucrurile sunt mai complicate.
De aceea cred ca e nevoie de un punct de vedre oficial al Combinatului. Sa clarifice toate astea.
Pentru ca acum cateva luni reiesea din ce a spus Stan ca aia 5 sunt de forma la club si se poate lua decizia aducerii de noi investitori peste capul lor, discutand direct cu Combinatul.
+1

kingston

  •  
  •  

#8 Viciu » 31-05-2012 20:42

Ca sa zic cu cuvintele unui roman

"N-avem puteri şi chip de-acum
Să mai trăim cerşind mereu,
Că prea ne schingiuiesc cum vreu
Stăpâni luaţi din drum!
Să nu dea Dumnezeu cel sfânt,
Să vrem noi sânge, nu pământ!
Când nu vom mai putea răbda,
Când foamea ne va răscula,
Hristoşi să fiţi, nu veţi scăpa
Nici în mormânt!"

Nici macar nu e nevoie sa adaptez la ce tinem noi si pretuim si suntem dispusi sa..

Suntem dispusi sa.. ?
+3

Viciu

  •  
  •  

#9 otelaria » 31-05-2012 20:48

Citez pe kingston:
Pai Stan zicea intr-o vreme ca actiunile sunt la Mittal...Si ca el discuta cu sefii de la Combinat aducerea de noi actionari. Ca actualii "actionari" sunt pusi doar ca sa controleze banii oferiti prin sponsorizare de Combinat.

Clubul e o societate pe actiuni, stiu, iar teoretic astia 5 au putere de decizie deplina. Dar avand in vedere cele spuse de Stan mai sus, pare ca lucrurile sunt mai complicate.
De aceea cred ca e nevoie de un punct de vedre oficial al Combinatului. Sa clarifice toate astea.
Pentru ca acum cateva luni reiesea din ce a spus Stan ca aia 5 sunt de forma la club si se poate lua decizia aducerii de noi investitori peste capul lor, discutand direct cu Combinatul.

Din pacate lucrurile stau putin altfel decat a zis Stan...nush daca are studii juridice sau economice...dar din cele prezentate de actionari, lucrurile sunt destul de clare...CEI CINCI DECID TOTUL la Otelul, pt ca ei au infiintat societatea in 2005 si TOT EI l-au angajat pe Stan...Dpdv legal, nu e nimic de facut...Cred ca de aceea si renunta indianul in a SPONSORIZA clubul Otelul..pt ca a descoperit golania facuta de cei 5 smecherasi, desfiintand vechea societate ce avea datorii imense si constituind alta noua care sa administreze clubul Otelul...asta e...stam la mana celor 5...si cand ziceam ca nu e bine ca Stan sa aiba gura mare...sa caute sa se inteleaga omeneste cu aia 5...toti mi-ati sarit in cap... :sigh:
−1

otelaria

  •  
  •  

#10 MariusCosmin » 31-05-2012 20:54

Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

MariusCosmin

  •  
  •  

#11 otelaria » 31-05-2012 20:56

Citez pe MariusCosmin:
Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

Poi din moment ce AIA CINCI ACTIONARI au zis clar ca....NU VOR SA VANDA clubul..nu e clar cu cine trebuie sa discute?! :cry:
−1

otelaria

  •  
  •  

#12 spider » 31-05-2012 21:09

ANUNT! Sambata de la ora 16:00 in fata Stadionului Otelul organizez un protest impotriva hotiilor facute de CA. Protestul o sa fie unul pasnic insa foarte eficient daca ne strangem 100 de oameni. O sa blocam trecerea de pietoni de la Galmondo catre Spitalul de copii. Clubul Otelul are nevoie de voi, mai mult decat oricand. Imprastiati acest mesaj pe toate site-urile. Multumesc.
+2

spider

  •  
  •  

#13 kingston » 31-05-2012 21:17

Citez pe MariusCosmin:
Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

Din cate imi amintesc, Marius Stan a spus mai demult: "...conducerea Combinatului m-a MANDATAT sa gasesc investitori, pt ca cei de la combinat isi vor retrage sprijinul/sponsorizarea"
Pe de alta parte avem declaratiile celor 5, cum spune otelaria, care se bat cap in cap cu ce a zis Stan.

Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)
+2

kingston

  •  
  •  

#14 otelaria » 31-05-2012 21:23

Citez pe kingston:
Citez pe MariusCosmin:
Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

Din cate imi amintesc, Marius Stan a spus mai demult: "...conducerea Combinatului m-a MANDATAT sa gasesc investitori, pt ca cei de la combinat isi vor retrage sprijinul/sponsorizarea"
Pe de alta parte avem declaratiile celor 5, cum spune otelaria, care se bat cap in cap cu ce a zis Stan.

Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Da, foarte buna ideea !sa aflam o data pt totdeauna CINE ARE DREPTATE !

otelaria

  •  
  •  

#15 kingston » 31-05-2012 21:25

Citez pe spider:
ANUNT! Sambata de la ora 16:00 in fata Stadionului Otelul organizez un protest impotriva hotiilor facute de CA. Protestul o sa fie unul pasnic insa foarte eficient daca ne strangem 100 de oameni. O sa blocam trecerea de pietoni de la Galmondo catre Spitalul de copii. Clubul Otelul are nevoie de voi, mai mult decat oricand. Imprastiati acest mesaj pe toate site-urile. Multumesc.

Daca se blocheaza circulatia si trimit politisti de la rutiera sa dirijeze nu mai ai ce face, legal. Nu mai poti trece decat la semnalul politistului.
+2

kingston

  •  
  •  

#16 spider » 31-05-2012 21:25

Citez pe kingston:
Citez pe MariusCosmin:
Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

Din cate imi amintesc, Marius Stan a spus mai demult: "...conducerea Combinatului m-a MANDATAT sa gasesc investitori, pt ca cei de la combinat isi vor retrage sprijinul/sponsorizarea"
Pe de alta parte avem declaratiile celor 5, cum spune otelaria, care se bat cap in cap cu ce a zis Stan.

Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Sa presupunem ca Ciorba si compania detin clubul, viitorii investitori(Adamescu &co. nu platesc nimic ca sa cumpere Otelul?? Il vor asa moaca?
Care e problema daca il cumpara de la astia 5, si nu il cumpara de la Mittal.
−1

spider

  •  
  •  

#17 spider » 31-05-2012 21:27

Citez pe kingston:
Citez pe spider:
ANUNT! Sambata de la ora 16:00 in fata Stadionului Otelul organizez un protest impotriva hotiilor facute de CA. Protestul o sa fie unul pasnic insa foarte eficient daca ne strangem 100 de oameni. O sa blocam trecerea de pietoni de la Galmondo catre Spitalul de copii. Clubul Otelul are nevoie de voi, mai mult decat oricand. Imprastiati acest mesaj pe toate site-urile. Multumesc.

Daca se blocheaza circulatia si trimit politisti de la rutiera sa dirijeze nu mai ai ce face, legal. Nu mai poti trece decat la semnalul politistului.

Ai vazut tu vreun politist de la rutiera sa faca altceva decat sa se benocleze in radar si sa caute boscheti? Pana trimit aia stam vreo 30 de minute. Si daca vin ne gasim alta strada, ca sunt destule. Si tot asa.
+2

spider

  •  
  •  

#18 otelaria » 31-05-2012 21:46

Citez pe spider:
ANUNT! Sambata de la ora 16:00 in fata Stadionului Otelul organizez un protest impotriva hotiilor facute de CA. Protestul o sa fie unul pasnic insa foarte eficient daca ne strangem 100 de oameni. O sa blocam trecerea de pietoni de la Galmondo catre Spitalul de copii. Clubul Otelul are nevoie de voi, mai mult decat oricand. Imprastiati acest mesaj pe toate site-urile. Multumesc.

Sincer..nu mi se pare o ora potrivita...frate la ora 4 lumea mai munceste ce Dzeu !!... :-?
−1

otelaria

  •  
  •  

#19 Arbok » 31-05-2012 21:56

Citez pe kingston:
Pai Stan zicea intr-o vreme ca actiunile sunt la Mittal...Si ca el discuta cu sefii de la Combinat aducerea de noi actionari. Ca actualii "actionari" sunt pusi doar ca sa controleze banii oferiti prin sponsorizare de Combinat.

Clubul e o societate pe actiuni, stiu, iar teoretic astia 5 au putere de decizie deplina. Dar avand in vedere cele spuse de Stan mai sus, pare ca lucrurile sunt mai complicate.
De aceea cred ca e nevoie de un punct de vedre oficial al Combinatului. Sa clarifice toate astea.
Pentru ca acum cateva luni reiesea din ce a spus Stan ca aia 5 sunt de forma la club si se poate lua decizia aducerii de noi investitori peste capul lor, discutand direct cu Combinatul.


Ai dreptate... Asa a lasat sa se inteleaga Stan, exact cum spui tu, dar vad ca nu a mai iesit sa spuna asa in ultimul timp, nu atat de des... Oricum eu zic ca are dreptate si acum si ca este adevarat ce ai subliniat tu mai sus ca a zis Stan ca actiunile sunt la Mittal si ca Mittal poate decide peste capul lor pt ca echipa este a lui Mittal. Astia erau pusi doar sa administreze/sa vada cum sunt cheltuiti banii atata tot.

Cred ca va trebui noi galatenii sa ne aparam echipa pana nu e prea tarziu. Ori facem miting ori stam toti in fotoliu in fata televizorului si dormim. Din cate sa scris lucreaza(fac mai multe) postacii lui CIUMAcenco ala. :-x

Arbok

  •  
  •  

#20 Arbok » 31-05-2012 22:01

...

Arbok

  •  
  •  

#21 otelul.galati99 » 31-05-2012 22:02

Spider : count me in. HAI OTELUL. M..E CEI DIN CONDUCEREA COMBINATULUI
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#22 Arbok » 31-05-2012 22:03

Citez pe kingston:
Citez pe MariusCosmin:
Sa presupunem ca vine un investitor la Otelul , cu cine va negocia el cumpararea clubului ,cu combinatul sau cu cei 5 actuali actionari ?

Din cate imi amintesc, Marius Stan a spus mai demult: "...conducerea Combinatului m-a MANDATAT sa gasesc investitori, pt ca cei de la combinat isi vor retrage sprijinul/sponsorizarea"
Pe de alta parte avem declaratiile celor 5, cum spune otelaria, care se bat cap in cap cu ce a zis Stan.

Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)


Asa zic si eu. Daca nu facem ceva... O scrisoare directa lui Mittal si explicat cum vrea bors si ai lui sa darame o echipa, un simbol al Galatiului si sa fure banii... Daca nu facem noi ceva, o scrisoare sau eu mai stiu ce naiba tare ma tem ca acesti vagabonti vor calca in picioare tot ceea ce noi pretuim mai mult si iubim, adica mult iubita noastra echipa. :sigh:

Arbok

  •  
  •  

#23 spider » 31-05-2012 22:09

Citez pe otelul.galati99:
Spider : count me in. HAI OTELUL. M..E CEI DIN CONDUCEREA COMBINATULUI

Sa vedem sa nu fim numai noi doi. :) . Rog pe administratorii siteului sa faca un articol despre chestia asta, pot sa schimbe si ora, numai sa ne strangem mai multi.
+2

spider

  •  
  •  

#24 otelul.galati99 » 31-05-2012 22:53

Citez pe spider:
Citez pe otelul.galati99:
Spider : count me in. HAI OTELUL. M..E CEI DIN CONDUCEREA COMBINATULUI

Sa vedem sa nu fim numai noi doi. :) . Rog pe administratorii siteului sa faca un articol despre chestia asta, pot sa schimbe si ora, numai sa ne strangem mai multi.

Mai vin cu 2,3 prieteni, si daca nu mai vin altii, ne punem cu fundul in mijlocul strazii si jucam macaua pe puncte...semn de protest.... si pt 5 min daca blocam tot e bine.
+3

otelul.galati99

  •  
  •  

#25 mrs » 31-05-2012 23:39

carnatul de porumboiu vrea sa puna laba pe antal :cry:

mrs

  •  
  •  

#26 Adi-SB » 01-06-2012 00:02

Pe cuvantul meu, daca n-am ajuns sa-mi doresc sa-si ia banii aia imputiti, si sa plece odata de aici..Otelul a trait si fara banii aia si pana acum, poate sa o faca si de acum incolo..mult mai bine, fara parazitii aia.

Adi-SB

  •  
  •  

#27 Reckless » 01-06-2012 00:17

Daca tot facem ceva eu zic ca ar trebui sa ne organizam cat de cat. Cum s-a facut si in anii precedenti, afise prin oras, un articol pe DB sa se duca vestea. Plus ca ar fi bine sa avem si o aprobare de la primarie pentru protest, altfel vin cateii.
+3

Reckless

  •  
  •  

#28 costy81gl » 01-06-2012 06:47

Cred ca in audit scrie ca Otelul s-a imbogatit destul de mult in 2011 atat prin modernizarea stadionului cat si prin cresterea valorii jucatorilor cumparati pe 50.000 si care au ajuns sa valoreze pana la un milion. De asta fraierul de actionar se raporteaza doar la "legea romaneasca a societatilor", iar rezultatul auditului este secret. Cand il invinuia pe Marius Stan se raporta doar la cheltuirea banilor dar nu spunea si de contributia lui Marius Stan la castigarea campionatului si incasara banilor din UCL sau la crearea unui lot valoros din jucatori veniti gratis.

Daca pleaca si cei 4 jucatori, cred ca pleaca si Dorinel, si Otelul moare. Cred ca singurul lucru pe care il putem spera este ca Marius Stan sa castige primaria si cu putin noroc, peste 11 luni vom sarbatori promovarea Dunarii Galati in Liga 1.

@Adi-SB, actionarii nu au cum sa ia bani deocamdata. Dividendele se incaseaza prin lunile mai-iunie pentru profitul anului trecut. Dar Marius Stan i-a fentat si a scos un profit de doar 300.000 de euro. Deci astia sunt toti banii pe care actionarii ii pot incasa anul asta. Totul tine de politica, mai precis de dorinta lui Ciumacenco de a face oricat de mult rau pentru a-l discredita pe Marius Stan, si pana la alegeri va fi din ce in ce mai rau.
+2

costy81gl

  •  
  •  

#29 gl-85-pst » 01-06-2012 07:27

Citez pe Reckless:
Daca tot facem ceva eu zic ca ar trebui sa ne organizam cat de cat. Cum s-a facut si in anii precedenti, afise prin oras, un articol pe DB sa se duca vestea. Plus ca ar fi bine sa avem si o aprobare de la primarie pentru protest, altfel vin cateii.

exact...asa trebuie.cu afise si organizare
+1

gl-85-pst

  •  
  •  

#30 Dregan » 01-06-2012 07:30

Citez pe kingston:
Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Ne trebuie o adresa de e-mail valida, de preferat a unuia dintre sefii francezi ai Combinatului. Daca o gasim putem trimite ce ai spus tu.
+2

Dregan

  •  
  •  

#31 Dregan » 01-06-2012 07:33

Citez pe spider:
Sa vedem sa nu fim numai noi doi. :) . Rog pe administratorii siteului sa faca un articol despre chestia asta, pot sa schimbe si ora, numai sa ne strangem mai multi.

Chestiile asta nu se pot face asa din scurt. Data trecuta, in 2009, ne-am organizat foarte bine pe site, am pus afise prin tot orasul, s-a obtinut autorizatie pentru protest. Stiu ca fierbe sangele in noi, dar trebuie sa fim organizati mai intai.
+2

Dregan

  •  
  •  

#32 codeina20 » 01-06-2012 09:06

stiu ca poate nu articolul potrivit sa comentez..dar azi venind spre munca pe brailei am vazut ca se va deschide un magazin Masita cu produse ale echipei Otelul Galati ..exact dupa banci..sper sa fie o veste buna...in ultima vreme numai vesti proaste despre Otelul
+2

codeina20

  •  
  •  

#33 Dregan » 01-06-2012 09:15

Citez pe codeina20:
stiu ca poate nu articolul potrivit sa comentez..dar azi venind spre munca pe brailei am vazut ca se va deschide un magazin Masita cu produse ale echipei Otelul Galati ..exact dupa banci..sper sa fie o veste buna...in ultima vreme numai vesti proaste despre Otelul

Da, e adevarat. Este o colaborare Masita Romania - Otelul si va contine si magazinul Oficial Otelul. Se va deschide saptamana viitoare, in zona bancilor. Va vom anunta cand va fi deschiderea oficiala si vom reveni cu un articol si poze.
+2

Dregan

  •  
  •  

#34 Ciprica » 01-06-2012 09:28

Abia astept in cazul asta sa se deschida, merita un drum pana in GL vestea asta :D
+2

Ciprica

  •  
  •  

#35 codeina20 » 01-06-2012 09:43

pe magazin scria in curand...dar avea marfa expusa..tricouri fulare...chiar si de la alte echipe reprezentate de masita
+1

codeina20

  •  
  •  

#36 costy81gl » 01-06-2012 09:47

Ce sa facem la magazinul Otelului? Sa ne cumparam suveniruri-amintire? In cateva zile Filip va fi printre cei mai valorosi jucatori ai Otelului...si nu pentru ca ar juca mai bine. Imi doresc din tot sufletul sa ma insel. Toti suporterii altor echipe isi freaca mainile de bucurie ca vin jucatorii Otelului la ei. Daca intrati pe GSP nu mai dormiti la noapte. Cred ca anul urmator ma dezabonez de la firma de cablu, decat sa vad jucatorii Otelului scalvii lui gigi, borcea sau porumboiu.

costy81gl

  •  
  •  

#37 codeina20 » 01-06-2012 09:57

jucatorii nu pot ramane pe veci la Otelul si dragoste cu sila nu se poate..dar nici sa plece asa fara sa luam niste bani pe ei...si poate ar fi fost frumos(greu de realizat) sa se transfere in strainatate....

codeina20

  •  
  •  

#38 granata » 01-06-2012 10:04

Deschiderea magazinului imi da o raza de speranta pt viitor,nu cred ca Masita ar fi deschis un magazin cu produse Otelul Galati daca ar sti ca echipa e in prag de desfintare.
+1

granata

  •  
  •  

#39 ultraC » 01-06-2012 10:26

otelul suntem noi....cu totii in strada sa ii dam jos pe burtosii astia care nu au nici o treaba cu otelul!
+1

ultraC

  •  
  •  

#40 Johnny8 » 01-06-2012 11:12

stie cineva cand se deschide?? as vrea si eu sa cumpar niste articole pentru prieteni din america, sa promovez Otelul si peste ocean nu numai in Europa.......daca se deschide pana marti ar fi ok ca eu plec pe data de 7iunie din bucuresti.

Johnny8

  •  
  •  

#41 lavals » 01-06-2012 11:16

Citez pe Dregan:
Citez pe kingston:
Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Ne trebuie o adresa de e-mail valida, de preferat a unuia dintre sefii francezi ai Combinatului. Daca o gasim putem trimite ce ai spus tu.

**************@***** **************** adresa directorului general
+1

lavals

  •  
  •  

#42 Dregan » 01-06-2012 11:22

Citez pe lavals:
Citez pe Dregan:
Citez pe kingston:
Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Ne trebuie o adresa de e-mail valida, de preferat a unuia dintre sefii francezi ai Combinatului. Daca o gasim putem trimite ce ai spus tu.

**************@***** **************** adresa directorului general


Multumesc lavals. O gasisem intre timp. Am trimis scrisoarea catre acesta. Din motive de siguranta am cenzurat adresa de mail.
+1

Dregan

  •  
  •  

#43 Dregan » 01-06-2012 11:24

Citez pe Johnny8:
stie cineva cand se deschide?? as vrea si eu sa cumpar niste articole pentru prieteni din america, sa promovez Otelul si peste ocean nu numai in Europa.......daca se deschide pana marti ar fi ok ca eu plec pe data de 7iunie din bucuresti.

Pe 7-8 iunie se deschide. O sa va oferim toate detaliile despre magazin, dar la timpul potrivit.
+1

Dregan

  •  
  •  

#44 Arbok » 01-06-2012 11:40

Citez pe costy81gl:
Ce sa facem la magazinul Otelului? Sa ne cumparam suveniruri-amintire? In cateva zile Filip va fi printre cei mai valorosi jucatori ai Otelului...si nu pentru ca ar juca mai bine. Imi doresc din tot sufletul sa ma insel. Toti suporterii altor echipe isi freaca mainile de bucurie ca vin jucatorii Otelului la ei. Daca intrati pe GSP nu mai dormiti la noapte. Cred ca anul urmator ma dezabonez de la firma de cablu, decat sa vad jucatorii Otelului scalvii lui gigi, borcea sau porumboiu.


Am mai dat noi jucatori pe la granzi alde Szekely si eu mai stiu cine si au fost facuti de kko, nu s-a mai auzit nimic bun despre ei... Pacat. Dar bineinteles toti fug dupa bani. Altii in loc sa incerce sa se afirme si mai mult, sa incerce sa tinteasca o echipa mare din afara, asta daca tot vor sa plece, ei se tot impotmolesc si isi pun piedici singuri...dar asta numai din cauza banului;prima oferta si repede au plecat ca doar in mintea lor la Otelul nu ar apuca vremuri mai bune. Si uite ca daca se realizeaza privatizarea clubului cat mai curand si vor veni oameni cu cap, asa ca dl Dan Grigore Adamescu sigur vom face iarasi o figura frumoasa si ne vom bate iarasi la titlu. Partea franceza a Combinatului ar trebui sa intervina cat mai curand si sa-i puna in banca lor pe lingaii si profitorii din CA. :o

P.S.: La Multi Ani tuturor copiilor cu ocazia zilei de 1 Iunie!!! Sper sa ajungeti cu totii macar la varsta mea daca pana la 300 de ani nu se poate. :lol:

Arbok

  •  
  •  

#45 infuzion » 01-06-2012 12:19

−2

infuzion

  •  
  •  

#46 cry75 » 01-06-2012 12:21

@arbok : vorbim de acest Adamescu de parca ar fi Mesia. Nu cred ca daca ar fi vrut sa cumpere clubul nu reusea deja sa o faca. Doar daca nu il vrea pe degeaba. Ma gandesc ca daca vrei sa cumperi ceva faci o oferta, ma indoiesc ca daca ar fi pus 4-5 milioane pe masa celor 5 actionari nu s-ar fi realizat vanzarea. Mi se pare cam dubios si cum am ajuns sa avem datorii de 1,2 milioane euro catre un impresar, de parca clubul nostru ar fi o fabrica de jucatori. ce mari achizitii am avut noi de s-au adunat atatia bani?
Daca ii pierdem gratis pe Antal, Iorga si Sarghi, ajungem rau de tot
−1

cry75

  •  
  •  

#47 codeina20 » 01-06-2012 12:54

"Principalul vinovat pentru situaţia în care s-a ajuns este preşedintele CA, Ionel Borş. Omul acesta a semnat o hârtie prin care se angajează că-mi va plăti banii. Sunt sume acumulate în ultimii cinci ani de zile. M-au tot dus cu vorba, i-am păsuit. Ei mi-au oferit tot felul de motive, dar acum nu am mai putut să-i cred. Înainte îi înţelegeam că nu erau bani în club, dar acum ştie toată lumea că au câştigat bani din Liga Campionilor. Domnul Borş ştie sigur că este o hotărâre irevocabilă, dar el refuză în continuare să plătească. Probabil nu e conştient de gravitatea situaţiei. Marius Stan nu are nicio vină, deoarece este legat de mâini şi de picioare. Cel care semnează actele şi are cea mai mare putere de decizie este Borş. Hotărârea este dată de vreo 50 de zile, dar abia acum s-a aflat de ea. Îmi pare rău de Oţelul, dar asta e situaţia", a declarat pentru ProSport Ionel Codoban.
+1

codeina20

  •  
  •  

#48 AdY » 01-06-2012 14:28

Maine sedinta la stadion steelboys.ro/.../...
+2

AdY

  •  
  •  

#49 otelul.galati99 » 01-06-2012 14:46

Citez pe AdY:
Maine sedinta la stadion steelboys.ro/.../...

Era si timpul. HAI OTELUL
+2

otelul.galati99

  •  
  •  

#50 Leonard » 01-06-2012 15:15

Noi, galeria, v-am invitat pe toti maine la acaeasta sedinta. A se citi cu atentie, pe TOTI. Noi o sa ne ocupam , asa cum ne-am ocupat si de celelalte doua proteste, Dunarea Batrana va mediatiza cat va putea viitoarele actiuni, iar Liga Suporterilor, cu exceptia catorva persoane de la tribuna, inseamna tot galeria. Important este sa vina toata lumea, cu mic , cu mare , sa isi aduca sprijinul.


2 IUNIE, ORA 17, STADION "OTELUL"!

steelboys.ro/.../...
+4

Leonard

  •  
  •  

#51 Viciu » 01-06-2012 15:18

Citez pe infuzion:
steelboys.ro/.../...


Ai demonstrat un cacat. Razboiul e in fata noastra, deschide ochii !
−3

Viciu

  •  
  •  

#52 Leonard » 01-06-2012 15:21

Foarte urat vorbesti prietene. O sa te vad acum cat de mult o sa ajuti sa scoatem echipa din situaitia asta!
+3

Leonard

  •  
  •  

#53 Viciu » 01-06-2012 15:37

Citez pe Leonard:
Foarte urat vorbesti prietene. O sa te vad acum cat de mult o sa ajuti sa scoatem echipa din situaitia asta!


Asa e, vorbesc urat. Insa nu la adresa ta ( voastra ? ) , nu la adresa lui Grahovac ci la adresa demonstratiei, inutile ( daca termenul e mai comod ) din punctul meu de vedere. Egal, nu mai conteaza acum ; daca te-am sau daca am jignit pe unul sau mai multi, nu a fost deloc intentia mea . Toti cei care incurajati Otelul din orice parte a stadionului aveti respectul meu mereu, razboaiele mici intre zone ale micutului nostru stadion insa, imi repugna toate cum imi repugna si conversatia analfabeta intre Grahovac si acel specimen ce numara litere cand scrie.

Daca de ajutorul meu e nevoie acum sa scoatem echipa din situatia asta, cu placere ajut si cu mai mare placere ma las vazut.

Nu are rost sa sari la mine, prietene, cand rostuld de sarit e in fata noastra,e Bors si restul de rebuturi , fapt ar trebui sa ne uneasca si nicidecum sa ne desparta.
−2

Viciu

  •  
  •  

#54 Leonard » 01-06-2012 15:55

Crede-ma pe cuvant ca oricat de mult m-au afectat injuraturile, jignirile, tribunelorsi userilor ce posteaza pe acest site la adresa galeriei, deci si la adresa mea, nu pot sta la fel ca si ceilalti care compun galeria sa punem la suflet astfel de tampenii, in astfel de momente. Acum poate mai mult ca niiocdata e clipa cand trebuie sa strangem cat mai mult randurile,,sa fim cat mai uniti cu putinta, pentru ca doar as aputem sa ne salvam echipa de la un dezastru.
Deci stai linistit ca nu sar la gatul nimanui celor care ne-au injurat si ne-au facut in toate felurile, pentru ca acum avem probleme mult mai importante de rezolvat si iti promit ca mult hulita galerie nu o sa stea cu mainile in san nici acum, asa cum nu a facut-o nici in trecut cu cele doua proteste(dovada fiind acest comunicat) si sper ca lucrurile sa mearga bine, sa incercam sa ne aducem toti contributia,galerie, tribune,TOTI. Doar impreuna vom reusi, sunt sigur de asta!
+1

Leonard

  •  
  •  

#55 Viciu » 01-06-2012 16:09

Te cred . De ce tine de injuraturile ce s-au impartit si aici si pe stadion, prea multe dreptati s-au discutat, asa ca nu cred ca de inca o dreptate mai e nevoie.
Acum si mereu sa strangem randurile , sa fim ca degetele unei maine ce stranse intr-un pumn care sa loveasca cu o riposta ferma..
Mult hulita galerie nu este atat de hulita si mult samantarii de la tribune poate nu sunt atat de lenesi si poate impreuna o sa reusim sa starpim toti gandacii astia ce inca mai au un cuvant de zis la ce ne tine pe noi treji noapte, si la infrangeri si la victorii.
E greu acum, trebuie sa trecem cu totii si peste asta .
+3

Viciu

  •  
  •  

#56 Redd Bull V » 02-06-2012 14:01

Citez pe codeina20:
pe magazin scria in curand...dar avea marfa expusa..tricouri fulare...chiar si de la alte echipe reprezentate de masita

Unde anume se gaseste magazinul amice???

Redd Bull V

  •  
  •  

#57 Arbok » 02-06-2012 16:22

...

Arbok

  •  
  •  

#58 Arbok » 02-06-2012 16:25

Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...


Ce se repede de fiecare data acest otelaria sa taie din fasha orice idee de protest... A cui esti baiete? A lui bors sau esti chiar bors.?

Pana acum nu am vazut nicio postare din partea ta in care sa sustii echipa, vii de fiecare data cu postari prin care vrei sa bagi neliniste si minciuni...ca si cum ai vrea sa tai din start, din fasha orice idee de "rascoala"(protest/miting). De cand lumea si pamantul omul isi poate manifesta nemultumirea pt un lucru, pt ceva cel deranjeaza.

Arbok

  •  
  •  

#59 Arbok » 02-06-2012 17:02

...

Arbok

  •  
  •  

#60 Arbok » 02-06-2012 17:06

Citez pe cry75:
@arbok : vorbim de acest Adamescu de parca ar fi Mesia. Nu cred ca daca ar fi vrut sa cumpere clubul nu reusea deja sa o faca. Doar daca nu il vrea pe degeaba. Ma gandesc ca daca vrei sa cumperi ceva faci o oferta, ma indoiesc ca daca ar fi pus 4-5 milioane pe masa celor 5 actionari nu s-ar fi realizat vanzarea. Mi se pare cam dubios si cum am ajuns sa avem datorii de 1,2 milioane euro catre un impresar, de parca clubul nostru ar fi o fabrica de jucatori. ce mari achizitii am avut noi de s-au adunat atatia bani?
Daca ii pierdem gratis pe Antal, Iorga si Sarghi, ajungem rau de tot


Dar te-ai gandit ca poate nu il poate cumpara doar pt ca pun atatea piedici Bors si cei din C.A.???? Te-ai gandit la asta? Sau noi asteptam sa faca o oferta de de sute de milioane euro pt club(ceea ce mi se pare absurd)?

Si da vorbesc atat de Adamescu pt ca sper si eu ca cineva o sa cumpere acest club...si cum sa tot vehiculat numele lui Dan Grigore Adamescu vorbesc despre el si nu numai. Sau tu vroiai sa vorbesc despre Papa de la Roma? O negociere e ceva mai complicat, exista vorba despre niste tatonari/oferte...dar ca sa ma hazardez eu si sa pun o oferta de 1 miliard de euro (ipotetic vorbind) mi se pare absurd, ridicol.... doar nebun sa fii ca sa faci asa ceva. Crezi ca daca are bani are de aruncat aiurirea? Parerea mea.

Si daca tot vrei sa folosim replici din acestea ca ale tale iti raspund: da, eu vreau sa cred si sper ca acest domn Adamescu sa fie ca un Mesia pt acest club,sa fie salvarea noastra si ma refer la faptul ca oricine altcineva numai sa nu mai depindem de acest bors si cei C.A.

Citez pe cry75:
...ma indoiesc ca daca ar fi pus 4-5 milioane pe masa celor 5 actionari nu s-ar fi realizat vanzarea.

Dar tu cumva crezi ca a plecat din start cu gandul de a face o oferta ceva gen maruntzis? Banuiesc ca a facut o oferta dar cum borsul nesimtit e nehalit, vrea cat mai mult. Nu cred si nu vreau sa cred ca acest domn Adamescu a venit si a spus "da eu ofer 50 euro sau 5.000 euro pt club. Sau ma rog, cei cu care or negocia acesti posibili investitori, desi cred ca bors incearca si el sa bage strambe.

Si da...deja suntem vai de noi cu aceasta tergiversare...dapoi sa-i mai pierdem gratis si pe Antal, Iorga si Sarghi....

In concluzie: Eu cred ca orice schimbare e mai buna decat bors si cei din CA. Asta am vrut sa spun.
−1

Arbok

  •  
  •  

#61 Arbok » 02-06-2012 23:30

Citez pe Dregan:
Citez pe lavals:
Citez pe Dregan:
Citez pe kingston:
Prin urmare:
@Dregan - ati putea, cei de la Dunarea Batrana, ca pe langa scrisoarea deschisa sa trimiteti Combinatului o solicitare pentru exprimarea unui punct de vedre oficial? In legatura cu problemele care s-au discutat mai sus in comentarii si in special privind urmatoarea problema: are Combinatul putere de decizie in privinta aducerii de noi actionari/investitori la club??? (ce se intampla daca cei 5 refuza sa cedeze actiunile si continua sa nu plateasca datoriile?)

Ne trebuie o adresa de e-mail valida, de preferat a unuia dintre sefii francezi ai Combinatului. Daca o gasim putem trimite ce ai spus tu.

**************@***** **************** adresa directorului general


Multumesc lavals. O gasisem intre timp. Am trimis scrisoarea catre acesta. Din motive de siguranta am cenzurat adresa de mail.


Acum sa speram ca va avea efect, adica poate va iesi ceva bun si salvam echipa din mainile slinoase a lui stiti voi cine sau a lui "You know who" cum spune fiumiu, ca tot e iubitor de Harry Potter. Asteptam nerabdatori vesti... bune. (bune pt noi suporterii otelari, pt toti galatenii)
−1

Arbok

  •  
  •  

#62 otelaria » 03-06-2012 16:52

Citez pe Arbok:
Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...


Ce se repede de fiecare data acest otelaria sa taie din fasha orice idee de protest... A cui esti baiete? A lui bors sau esti chiar bors.?

Pana acum nu am vazut nicio postare din partea ta in care sa sustii echipa, vii de fiecare data cu postari prin care vrei sa bagi neliniste si minciuni...ca si cum ai vrea sa tai din start, din fasha orice idee de "rascoala"(protest/miting). De cand lumea si pamantul omul isi poate manifesta nemultumirea pt un lucru, pt ceva cel deranjeaza.

Aloo, baiatu...esti tare confuz, sa nu zic altfel..unde draq vezi tu ca sunt impotriva unui protest?Am zis doar, sa fie totul legal, atata tot... si o ora la care sa poata veni cat mai multi...nu vezi ca a mai zis cineva sa se schimbe ora?esti cu capul sau cum??
Nu sunt de partea lui Bors, dar nu pot sa nu vad ADEVARUL, chiar daca el nu ne convine...anume ca..clubul APARTINE LUI BORS SI SLEAHTA LUI..iar Marius Stan este doar un ANGAJAT de-al dansului!!!Asta e problema reala !!!Am tot repetat ca Stan A GRESIT pt ca nu a stiut sa ajunga la o intelegere cu bors, pe cale amiabila...mi-e greu sa cred ca Stan nu stia situatia actionariatului..sa fim seriosi...
App, d-l Dregan, a mai avut loc acel protest sau nu?Ca eu nu sunt in Galati momentan.Ms anticipat !
−1

otelaria

  •  
  •  

#63 Arbok » 03-06-2012 20:22

Citez pe otelaria:
Citez pe Arbok:
Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...


Ce se repede de fiecare data acest otelaria sa taie din fasha orice idee de protest... A cui esti baiete? A lui bors sau esti chiar bors.?

Pana acum nu am vazut nicio postare din partea ta in care sa sustii echipa, vii de fiecare data cu postari prin care vrei sa bagi neliniste si minciuni...ca si cum ai vrea sa tai din start, din fasha orice idee de "rascoala"(protest/miting). De cand lumea si pamantul omul isi poate manifesta nemultumirea pt un lucru, pt ceva cel deranjeaza.

Aloo, baiatu...esti tare confuz, sa nu zic altfel..unde draq vezi tu ca sunt impotriva unui protest?Am zis doar, sa fie totul legal, atata tot... si o ora la care sa poata veni cat mai multi...nu vezi ca a mai zis cineva sa se schimbe ora?esti cu capul sau cum??
Nu sunt de partea lui Bors, dar nu pot sa nu vad ADEVARUL, chiar daca el nu ne convine...anume ca..clubul APARTINE LUI BORS SI SLEAHTA LUI..iar Marius Stan este doar un ANGAJAT de-al dansului!!!Asta e problema reala !!!Am tot repetat ca Stan A GRESIT pt ca nu a stiut sa ajunga la o intelegere cu bors, pe cale amiabila...mi-e greu sa cred ca Stan nu stia situatia actionariatului..sa fim seriosi...
App, d-l Dregan, a mai avut loc acel protest sau nu?Ca eu nu sunt in Galati momentan.Ms anticipat !


Mersi pt apelativul "baiatu", esti un scump tinere... ma faci sa ma simt si eu mai tanar, dar sunt convins ca mai luat la misto. Si nu ai zis sa fie totul legal...baietica. Din fraza aceasta spusa de tine ce intelegi tu:
Citat:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari...
Cel putin eu, cu toti cei 38 de ani ai mei, asta inteleg si sunt sigur ca mai inteleg si altii acelasi lucru.

Sa zis de protest, sa zis de o scrisoare catre conducerea franceza a Combinatului si apare un singur comentariu dupa toate cele scrise(protest, scrisoare), un singur comentariu,un comentariu printre toate celelalte, AL TAU... -----> Citat:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari...
.
Fraza asta "baiatu" poate fi considerata in proportie de 99% ca o chemare la "stati linistiti fratilor ca si asa nu rezolvati nimic." Asa si cei care au iesit de au facut protestul de au dat jos cabinetul Ungureanu nu cred ca au plecat de acasa cu gandul "nu vom reusi sa schimbam ceva cu protestul", au zis ca trebuie macar sa incerce sa schimbe ceva.

Si iti cer sa incerci sa discuti civilizat cel putin atunci cand mi te adresezi mie, nu cu baiete/baiatu/copile ca nu ne tragem de sireturi.

REPET:

Citat:
Citez pe otelaria:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari

Citat:
Citez pe otelaria:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari

Citat:
Citez pe otelaria:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari

Citat:
Citez pe otelaria:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari

Citat:
Citez pe otelaria:
D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari


ESTE ACELASI LUCRU cu a fi impotriva, numai ca nu ai zis-o direct. Ai lasat sa se inteleaga ca si cum
"Stati linistiti, ce va mai obositi...si asa nu putem schimba nimic; ce rost isi mai are un protest."

In fine, vom trai si vom vedea ce se va intampla cu acest club.

Arbok

  •  
  •  

#64 otelaria » 03-06-2012 20:35

Ok, om trai si om vedea ce va fi..

Cat priveste "apelativul" ..se pare ca suntem de aceeasi varsta :)sunt nascut in 1975 :) Deci...Cred ca nu e cazul sa te superi...:)Bft !
−2

otelaria

  •  
  •  

#65 Arbok » 03-06-2012 21:15

Fii fara grija, nu ma supar eu din orice; numai ca ma deranjat pt ca am crezut ca acea replica, acel apelativ vine din partea unuia care are o varsta frageda, din partea unui pusti(cu tineretul din ziua de azi...). Mai sunt si care scriu/dau replica altora doar asa ca sa ii ia in bataie de joc(in deradere) cu fel si fel de apelative.

Numai bine...

Arbok

  •  
  •  

#66 otelaria » 03-06-2012 21:17

Citez pe Arbok:
Fii fara grija, nu ma supar eu din orice; numai ca ma deranjat pt ca am crezut ca acea replica, acel apelativ vine din partea unuia care are o varsta frageda, din partea unui pusti(cu tineretul din ziua de azi...). Mai sunt si care scriu/dau replica altora doar asa ca sa ii ia in bataie de joc(in deradere) cu fel si fel de apelative.

Numai bine...

Eh, ai dreptate, asa e:).
Ms la fel, numai bine si tie !!

otelaria

  •  
  •  

#67 nick » 05-06-2012 14:18

Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...


lasa-neeee, lasa-neeeee!!!
+1

nick

  •  
  •  

#68 nick » 05-06-2012 14:21

Citez pe otelaria:
Citez pe kingston:
Pai Stan zicea intr-o vreme ca actiunile sunt la Mittal...Si ca el discuta cu sefii de la Combinat aducerea de noi actionari. Ca actualii "actionari" sunt pusi doar ca sa controleze banii oferiti prin sponsorizare de Combinat.

Clubul e o societate pe actiuni, stiu, iar teoretic astia 5 au putere de decizie deplina. Dar avand in vedere cele spuse de Stan mai sus, pare ca lucrurile sunt mai complicate.
De aceea cred ca e nevoie de un punct de vedre oficial al Combinatului. Sa clarifice toate astea.
Pentru ca acum cateva luni reiesea din ce a spus Stan ca aia 5 sunt de forma la club si se poate lua decizia aducerii de noi investitori peste capul lor, discutand direct cu Combinatul.

Din pacate lucrurile stau putin altfel decat a zis Stan...nush daca are studii juridice sau economice...dar din cele prezentate de actionari, lucrurile sunt destul de clare...CEI CINCI DECID TOTUL la Otelul, pt ca ei au infiintat societatea in 2005 si TOT EI l-au angajat pe Stan...Dpdv legal, nu e nimic de facut...Cred ca de aceea si renunta indianul in a SPONSORIZA clubul Otelul..pt ca a descoperit golania facuta de cei 5 smecherasi, desfiintand vechea societate ce avea datorii imense si constituind alta noua care sa administreze clubul Otelul...asta e...stam la mana celor 5...si cand ziceam ca nu e bine ca Stan sa aiba gura mare...sa caute sa se inteleaga omeneste cu aia 5...toti mi-ati sarit in cap... :sigh:



ce le stii tu pe toate si ce le mai spui. poate ar trebui sa tii o conferinta de presa sa te auda toata tara ;-)
+1

nick

  •  
  •  

#69 nick » 05-06-2012 14:28

Citez pe otelaria:
Citez pe Arbok:
Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Pai poate ca a venit momentul sa punem noi mai multa presiune pe toti...

D-l dregan, din pacate..suntem prea mici pt..interese atat de mari :-? ...In Romania anului 2012 se pare ca e de preferat sa nu iei titlu..pt ca altfe risti sa ramai fara...actionari ...sa-si ia banii si s-o taie...
Si sincer, lucrez in domeniul financiar-contabil...nu e nimic de facut...doar daca vor dori actionarii sa dea clubul altora..atata tot...


Ce se repede de fiecare data acest otelaria sa taie din fasha orice idee de protest... A cui esti baiete? A lui bors sau esti chiar bors.?

Pana acum nu am vazut nicio postare din partea ta in care sa sustii echipa, vii de fiecare data cu postari prin care vrei sa bagi neliniste si minciuni...ca si cum ai vrea sa tai din start, din fasha orice idee de "rascoala"(protest/miting). De cand lumea si pamantul omul isi poate manifesta nemultumirea pt un lucru, pt ceva cel deranjeaza.

Aloo, baiatu...esti tare confuz, sa nu zic altfel..unde draq vezi tu ca sunt impotriva unui protest?Am zis doar, sa fie totul legal, atata tot... si o ora la care sa poata veni cat mai multi...nu vezi ca a mai zis cineva sa se schimbe ora?esti cu capul sau cum??
Nu sunt de partea lui Bors, dar nu pot sa nu vad ADEVARUL, chiar daca el nu ne convine...anume ca..clubul APARTINE LUI BORS SI SLEAHTA LUI..iar Marius Stan este doar un ANGAJAT de-al dansului!!!Asta e problema reala !!!Am tot repetat ca Stan A GRESIT pt ca nu a stiut sa ajunga la o intelegere cu bors, pe cale amiabila...mi-e greu sa cred ca Stan nu stia situatia actionariatului..sa fim seriosi...
App, d-l Dregan, a mai avut loc acel protest sau nu?Ca eu nu sunt in Galati momentan.Ms anticipat !



cu siguranta tu nu esti confuz. stii ce joci si joci ce ti se spune, asa ca lasa-neeee, lasa-neee!!!
+1

nick

Login sau crează cont pentru a comenta              |