STIRI Liga I "Mi-aș dori să fie stadionul plin"

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuIată cele mai importante declarații de la conferința de presă de dinaintea partidei dintre Oțelul și CFR Cluj. Acestea aparțin jucatorilor Bruce Pascal Inkango și Cornel Râpă, dar și antrenorului Dorinel Munteanu.  


Bruce Inkango: "Mムbucur caƒ am ajuns aici, la Oțelul, unde am găƒsit o echipムbunăƒ, cu un grup extraordinar care m-a ajutat sムmムintegrez foarte repede. Mă bucur caƒ am marcat etapa trecutăƒ, dar conteazムmai mult meciurile care vor veni. Vreau sムjoc cat mai des, chiar meci de meci, și sムdau maximum pentru Oțelul. Asta inseamnムcムvreau sムmarchez multe goluri, adică sムajut echipa. Am jucat și atacant central, panムsムvin la Oțelul, dar și in bandăƒ, mムadaptez oriunde."

Cornel Râpă: "Am început bine acest sezon, cu două rezultate bune, dar la meciul cu Petrolul a fost greu pentru că am jucat cu un om în minus pe tot parcursul partidei. Am pregătit meciul cu CFR la victorie, doar așa putem scoate cei mai bun din noi. Respectăm CFR Cluj pentru ceea ce a făcut pentru România, dar totul rămâne la acest nivel, vrem să-i învingem și totul depinde de noi. Nu mă tem de forță lor de atac, avem și noi mijloacele noastre. Ne-am pregătit toată săptămâna asta pentru a trata jocul că atare."

Dorinel Munteanu: "Meciul cu CFR este o noua provocare, un joc dificil și avem nevoie de agresivitate că să putem câștiga. CFR este o formație care în ultimele jocuri a făcut partide bune, dar totul depinde de noi, cum a zis și Cornel. Totul depinde de atitudine, de concentrare și puterea fizică. Am nevoie de agresivitate foarte mare timp de 90 de minute. Mă aștept și la ajutorul publicului, mi-aș dori să fie stadionul plin. Următorul joc este cel mai important și vrem să-l câștigăm." 

Comentarii   
  •  
  •  

#1 malius13b » 11-08-2012 09:35

normal ca va fi plin :X
−2

malius13b

  •  
  •  

#2 MARIO 23 » 11-08-2012 09:50

nu cred sub nici o forma ca va fi plin,tin minte ca anul trecut cand eram campioni au venit vreo 7-8000 la meciul cu cfr (0-4)!
probabil ca nici anul asta nu vor fi mai multi....in sezonul trecut nici macar cu steaua n-a fost plin stadionul :)
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#3 malius13b » 11-08-2012 09:53

poate plin nu va fi dar vreo 10.000 tot vor fi
−3

malius13b

  •  
  •  

#4 TcSoby » 11-08-2012 10:15

va asigur eu ca stadionul va fi plin...plin cu seminte....samantarii drecu de la tribuna 1 care nici nu va ridicati de pe scaun cand da otelul gol..noi in PN ragusim meci de meci si imi aduc aminte de meciul cu U cluj de anu trecut...era 2-0 pt otelul si tot stadionul "dadea galeria afara"...si strigau incurajau echipa ei..tribuna 1 si 2 marii suporteri..."uite lume asta e galerie" apoi a venit meciul cu vaslui ne batea vaslui...unde erati ma suporterilor adevarati ca va laudati peste tot voi?
−3

TcSoby

  •  
  •  

#5 alexz » 11-08-2012 10:52

Plin cu seminte e capul tau TcSoby. Nu te-a intrebat nimeni unde erai tu cand echipa juca la -20 de grade trei meciuri la rand in "94, cand echipa juca cu 500 de spectatori pe stadionul Dunarea sau cand era in divizia B... Spre stiinta ta eu am fost la toate astea, si stau la tribuna 1. Si tot pentru stiinta ta de mare suporter, mai nou, noua firma de paza interzice accesul cu seminte...
+4

alexz

  •  
  •  

#6 costelus » 11-08-2012 11:25

bah hai sa fim seriosi ca s-ar intra si la galerie cu seminte daca nu stau cei din galerie si le zice s-a se intre fara seminte numai vorbim de tribuna 1 si 2 ca daca sar face liniste completa s-ar auzi cum se sparg seminte
+1

costelus

  •  
  •  

#7 dj » 11-08-2012 12:01

bine mentionat mai sus... plin de seminte
+2

dj

  •  
  •  

#8 Sorin OM » 11-08-2012 13:27

propun o reunire fulger a boardului ligii suporterilor pentru acordarea unei diplome macar ,pentru faptele sale de raguseala lui TCscoby.
Adminul sa faca un control cerebral si de IQ,inainte sa permita unor astfel de exemplare sa ne faca noua educatie "suportericeasca".sunt de acord ca si semintele au culoare cenusie dar nici chiar asa.
referitor la subiectul articolului,10000 este o cifra excelenta pentru "fanatismul " de care au dat dovada concitadinii nostri in ultimii ani.
−1

Sorin OM

  •  
  •  

#9 Tudor » 11-08-2012 13:34

Citesc pe aici si ma crucesc. Dar domnilor, la ce va asteptati la un meci de fotbal ? La oameni super educati? Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mie mi se pare un loc specific pentru spart seminte. Poate prin Anglia si in general prin tarile mai civilizate vad oameni cumsecade, organizati, disciplinati etc. pe stadioane. Dar parca vorbiti de teatru, opereta, conferinta, summit-ul G8, nu de o partida de fotbal in Romania. Cine se asteapta la civilizatie intr-un astfel de mediu e naiv. Voi vreti sa fie curat intr-o mina de carbuni...ceea ce nu prea e posibil.
TcSoby tu nu ai spart in viata ta macar o samanta pe stadion si te crezi in masura sa critici pe altii?
Ii respect pe cei din galerie si pe restul pentru tot ce fac dar sa nu ne certam aiurea intre noi, trebuie sa fim uniti. Sunt unii care canta, altii care sunt mai retrasi in banca lor. Iar cel care canta trebuie sa-l faca si pe cel de langa el sa cante, nu sa-l injure.

Tudor

  •  
  •  

#10 TcSoby » 11-08-2012 13:50

Citez pe alexz:
Plin cu seminte e capul tau TcSoby. Nu te-a intrebat nimeni unde erai tu cand echipa juca la -20 de grade trei meciuri la rand in "94, cand echipa juca cu 500 de spectatori pe stadionul Dunarea sau cand era in divizia B... Spre stiinta ta eu am fost la toate astea, si stau la tribuna 1. Si tot pentru stiinta ta de mare suporter, mai nou, noua firma de paza interzice accesul cu seminte...

In 94 aveam 6 ani

TcSoby

  •  
  •  

#11 TcSoby » 11-08-2012 14:09

pe mine m-a deranjat mai mult atitudinea celor de la tribuna 1 si 2 in meciul cu U Cluj...nu ma freaca pe mine ce glojdeste fiecare la meci sa vina si cu fasola de acasa...nu raspund celor de mai sus care m-au atacat ca ma cunosc ei pe mine mi-au facut test IQ care vor sa ma premieze...samd...glojdeala fericita in continuare...aaa sau stai ca am citit ca a interzis semintele noua firma de paza.Acum intreb serios si vreau sa mi se raspunda serios.Asta nu va afecta prezenta oamenilor la meci?

TcSoby

  •  
  •  

#12 TcSoby » 11-08-2012 14:23

Citez pe Tudor:
Citesc pe aici si ma crucesc. Dar domnilor, la ce va asteptati la un meci de fotbal ? La oameni super educati? Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mie mi se pare un loc specific pentru spart seminte. Poate prin Anglia si in general prin tarile mai civilizate vad oameni cumsecade, organizati, disciplinati etc. pe stadioane. Dar parca vorbiti de teatru, opereta, conferinta, summit-ul G8, nu de o partida de fotbal in Romania. Cine se asteapta la civilizatie intr-un astfel de mediu e naiv. Voi vreti sa fie curat intr-o mina de carbuni...ceea ce nu prea e posibil.
TcSoby tu nu ai spart in viata ta macar o samanta pe stadion si te crezi in masura sa critici pe altii?
Ii respect pe cei din galerie si pe restul pentru tot ce fac dar sa nu ne certam aiurea intre noi, trebuie sa fim uniti. Sunt unii care canta, altii care sunt mai retrasi in banca lor. Iar cel care canta trebuie sa-l faca si pe cel de langa el sa cante, nu sa-l injure.

pe site-ul asta intra asa...MEDIA...GALERIE FOTO..MECIURI...LIGA 1 2010-2011...OTELUL VASLUI...poza cu numarul 22, acela sunt eu cu fularu la tribuna 2 uitate si tu cati glojdesc seminte in jurul meu si eu ce faceam?(nu ma intrebati de ce nu eram in galerie la meciul ala...din anumite motive personale)
−1

TcSoby

  •  
  •  

#13 cry75 » 11-08-2012 14:34

@ TcSoby : te intreb si eu (fara rautate) daca s-ar pune fiola la intrarea pe stadion am mai avea galerie? asta te roade pe tine? ca unii prefera semintele, ca altii prefera bautura, ca altii prefera opera? Toti care vin pe stadion vor sa-si vada echipa favorita, gazda sau oaspete ca doar nu sunt unii nebuni sa plateasca bilet pentru a manca seminte pe stadion ca altundeva nu au loc.
+4

cry75

  •  
  •  

#14 TcSoby » 11-08-2012 14:44

Citez pe cry75:
@ TcSoby : te intreb si eu (fara rautate) daca s-ar pune fiola la intrarea pe stadion am mai avea galerie? asta te roade pe tine? ca unii prefera semintele, ca altii prefera bautura, ca altii prefera opera? Toti care vin pe stadion vor sa-si vada echipa favorita, gazda sau oaspete ca doar nu sunt unii nebuni sa plateasca bilet pentru a manca seminte pe stadion ca altundeva nu au loc.

ok ai punctat bine...eu unu nu consum nimic decat tigari si apa de stadion...dar chestia e ca alcoolu nu te opreste din a-ti incuraja echipa..poate chiar iti da un impuls..stiu si eu...pe cand samanta te cam opreste...mie mi se pare urat glojdeala de seminte...va spun ca intrun meci eram pe la peluza sud...si ma uitam asa in lungu tribunei 1 si 2...deci cum sa iti spun...era ca o coreografie cum duceau toti mana la gura sa sparga samanta...erau sincron :)...in fine...mai repet o data...nu ma freaca ce consuma fiecare la meci...pe mine m-a deranjat faza aia in meciul cu U cluj si cel viitor de acasa cu vaslui de anu trecut.asta m-a deranjat pe mine.dar timpu a trecut..tre' sa fim alaturi de echipa samantar nesamantar tribuna1 tribuna2 nord sud, nu conteaza...sa fim in numar cat mai mare si sa incurajam echipa
−1

TcSoby

  •  
  •  

#15 otelul.galati99 » 11-08-2012 15:46

[quote name="TcSoby"] Omule nu o sa vezi tu asta la o echipa din Romania prea curand, mai mult de 2,3 meciuri nu o sa vezi, si astea in Europa... Nu peste tot e ca in Italia, unde fanii lu Lazio canta non stop, chiar si in liga a 3 se duceau mai multi decat ne ducem noi si petrolistii la un loc. Pe toti cei care incurajeaza echipa ii enerveaza samantarii, sincer am mancat si eu, nu vrea sa fiu ipocrit, dar mancam cand eram nervos ca nu joaca nimic. De ce sa cant ca un tampit cand aia chiar nu ne rasplatesc macar prin specatcol, daca nu prin goluri. Oricum la meciul cu Cluj o sa fie stadionul la tribune plin, iar la peluze nu chiar asa plin. A da, era sa uit, m-am dus si eu la galerie de multe ori, iar "sefii" galeriei mancau seminte, doar Janker canta, si indruma echipa, cat despre ceilalti... nu mai e nimic de zis. HAI OTELUL
+2

otelul.galati99

  •  
  •  

#16 Leonard » 11-08-2012 17:13

Eu sunt unul din cei care am cerut introducerea interdictiei de a se manca seminte, macar in galerie. Nu stiu cand ai fost ultima oara in galerie, dar crede-ma ca s-au schimbat destule lucruri, in bine zic eu. Evident ca mai e mult de muncasi lucrurile pot sta mult mai bine. Dar ne dam silinta. De cand a inceput campionatul, dupa Petrolul cred ca stam cel mai bine la nivel de galerie. In ultima deplasare, cea de la Ploiesti, am fost aproape 300 si ne0m am prezentat onorabil. Oentru meciul cu CFR s-au lipit 200 de afise prin oras prin care chemam lumeA in peluza. Facem tot ce putem. Dar avem nevoie si de ajutorul vostru. Nu prin dezbinare vom fi mai mai puternicu, ci prin unitate.
Va asteptam pe toti in peluza!
+6

Leonard

  •  
  •  

#17 otelarul64 » 11-08-2012 17:22

Dorinele da-ne 2 - 3 motive sa venim la meci..ce sa vedem ? cum facem blat din nou cu CFR ? ce sa vedem ? aceeasi jucatori de 3 ani de zile la echipa ? ce sa vedem ? o sa fie un stadion plin la Galati atunci cand vom vedea un fotbal spectaculos..un fotbal adevarat pentru un oras asa frumos cum este Galati..nu meciuri anoste ! tin minte de perioada cand era antrenor Marius Lacatus..ce spectacol era atat in teren cat si in tribune..nu era meci in care sa nu fie plin stadionul..ce inghesuieala mai era la portile de intrare..actionari nu , transferuri nu , viitor incert !
+1

otelarul64

  •  
  •  

#18 A.C.A.B » 11-08-2012 22:03

Discutia asta cu samantarii este la Galati de vreo 10 ani incoace . Nu ai ce sa faci , fiecare vede in modul lui venirea la stadion .
+2

A.C.A.B

  •  
  •  

#19 Tudor » 11-08-2012 22:06

Citez pe otelarul64:
Dorinele da-ne 2 - 3 motive sa venim la meci..ce sa vedem ? cum facem blat din nou cu CFR ? ce sa vedem ? aceeasi jucatori de 3 ani de zile la echipa ? ce sa vedem ? o sa fie un stadion plin la Galati atunci cand vom vedea un fotbal spectaculos..un fotbal adevarat pentru un oras asa frumos cum este Galati..nu meciuri anoste ! tin minte de perioada cand era antrenor Marius Lacatus..ce spectacol era atat in teren cat si in tribune..nu era meci in care sa nu fie plin stadionul..ce inghesuieala mai era la portile de intrare..actionari nu , transferuri nu , viitor incert !


Te contrazic, Galatiul nu este un oras frumos. Este un oras postapocaliptic lasat mostenire de Niciolae. Mai iesi din oras si fa comparatie cu altele, chiar din Romania. El putea fi unu din cele mai frumoase daca aveam primar gospodar si nu un comunist. Dar vina este a cetatenilor care l-au votat de 3 ori si il mai votau daca mai candida. Nu poti zice la un oras comunist ca e frumos. Asa cum si Constanta ii seamana lui Mazare...si acolo numai mafiotii, betivii, curvarii si drogatii l-au votat atat. :-x
−1

Tudor

  •  
  •  

#20 eugen0303 » 12-08-2012 00:29

Citez pe Tudor:
Citez pe otelarul64:
Dorinele da-ne 2 - 3 motive sa venim la meci..ce sa vedem ? cum facem blat din nou cu CFR ? ce sa vedem ? aceeasi jucatori de 3 ani de zile la echipa ? ce sa vedem ? o sa fie un stadion plin la Galati atunci cand vom vedea un fotbal spectaculos..un fotbal adevarat pentru un oras asa frumos cum este Galati..nu meciuri anoste ! tin minte de perioada cand era antrenor Marius Lacatus..ce spectacol era atat in teren cat si in tribune..nu era meci in care sa nu fie plin stadionul..ce inghesuieala mai era la portile de intrare..actionari nu , transferuri nu , viitor incert !


Te contrazic, Galatiul nu este un oras frumos. Este un oras postapocaliptic lasat mostenire de Niciolae. Mai iesi din oras si fa comparatie cu altele, chiar din Romania. El putea fi unu din cele mai frumoase daca aveam primar gospodar si nu un comunist. Dar vina este a cetatenilor care l-au votat de 3 ori si il mai votau daca mai candida. Nu poti zice la un oras comunist ca e frumos. Asa cum si Constanta ii seamana lui Mazare...si acolo numai mafiotii, betivii, curvarii si drogatii l-au votat atat. :-x

Foarte bine zis prietene,adevarul despre Galati asa suna,de cat timp sunt eu plecat din oras si vedeam mereu cu stupoare ca nu se mai schimba odata primarul ala idiot, nici nu stiu cum a reusit sa stea acolo asa de mult timp.Singura bucurie din ultima vreme a fost ca a venit in sfarsit alt primar,speram cu totii sa vedem rezultate in oras macar ca la club :)dar asta in timp ce asteptam ca noul primar sa nu uite si cum a ajuns acolo, sa nu uite de promisiunile facute si sa nu uite de OTELUL GALATI si de zecile de mii de suporteri care chiar daca nu vor fi prezenti in masa la meci, cu siguranta vor sustine echipa si se vor bucura de o victorie luni
FORTA OTELUL
+2

eugen0303

  •  
  •  

#21 Florin22 » 12-08-2012 11:03

Dorinele si eu mi-as dori ca Otelul sa fie pe primul loc acuma si sa castigam campionatul sau cupa romaniei, dar nu este si nici nu o va face prea curand, deci.....spera si tu dupa ce bati rapidul si cfr-ul :P in rest toate bune si la locul lor :lol: echipa buna avem(ironic), transferuri multe de nici nu le stiu numarul :lol: .....

Forza Otelul !!

PS : Bajenarul si ceilalti cand intra in echipa sa ii vedem si noi cum joaca? Pena ala tot rade de noi cand intra pe teren, nu face nici o branza, Inkango a dat gol sper ca nu il om vedea tot rezerva, si poate il folosesti pe Mardare/Sipovici si alti jucatori care chiar merita ;-)
+2

Florin22

  •  
  •  

#22 otelarul64 » 12-08-2012 11:37

Nu mai dati voi vina pe fostul primar Dumitru Nicolae..dati vina pe fraieri care l-au votat atatia ani la rand..daca mai candida la primarie inca o data va zic eu ca iesea primar din nou.. :lol:
+2

otelarul64

  •  
  •  

#23 Leonard » 12-08-2012 11:43

Inainte nu puneam atatea conditii ca sa venim la meci. Fie ca eram pe locul 4 sau 10, toata lumea venea cu drag la stadion pentru simplul fapt ca juca Otelul, indiferent de numele adversarului. Acum preferam sa stam acasa sau la tv, chiar daca facem 10 minute pana la stadion. Una e sa fii dezamagit de echipa si alta e sa stai acasa. Indiferent de ce se intampa la echipa, suporterul trebuie sa fie pe stadion, cu foarte mici exceptii. Datoria lor este sa intre pe teren si sa dea tot ce au ma bun din e, iar datoriaz noastra este sa venim cat maki multi si sa ncurajam echipa. Noi mai mult suntem antrenori. Vad aci pe site tot felul de comentarii legate numai de tactica, de cine trebuie scos din echipa, cinme trebuie bagat, dar nu aud pareri despre ce ar trebui facut sa avem un public mai numeror, mai frenetic. Asta ar trebui sa ne preocupe pe noi mai mult, pentru ca asta tine de noi. Iar cand o sa dam maxim din potentialul nostru si ecipa nu o sa joa a, atunci cred ca putem vorbi si de tactici. La Ploiesti am vazut aceleasi 300 de fete pe care le vad mereu, in peluza vad aceleasi fete mereu. Eu mereu o sa militez sa vina cat mai mult suporteri in peluza. Am reusit sa facem pretul asta de nimic, de 2 lei, tocmai ca sa atragem cat mai multi suporteri in peluza. Dar daca nu vreti sa va alaturati galeriei, veniti macar in tribune, cantati alaturi de noi 90 de minute si sunt sigur ca si echipa va fi mai puternica, daca noi, suporterii, vom fi mai puternici.

Iata primul meci disputat de Glasgow Rangers dupa ce echipa a dat faliment si a ajuns in liga a4a. 45 000 de oameni au tinut sa incurajeze echia chiar si in liga a 4a. www.youtube.com/.../

Dragostea unui suorter fata de echipa se arata mai ales in momente dificile.
+6

Leonard

  •  
  •  

#24 MARIO 23 » 12-08-2012 12:43

Citez pe Leonard:
Inainte nu puneam atatea conditii ca sa venim la meci. Fie ca eram pe locul 4 sau 10, toata lumea venea cu drag la stadion pentru simplul fapt ca juca Otelul, indiferent de numele adversarului. Acum preferam sa stam acasa sau la tv, chiar daca facem 10 minute pana la stadion. Una e sa fii dezamagit de echipa si alta e sa stai acasa. Indiferent de ce se intampa la echipa, suporterul trebuie sa fie pe stadion, cu foarte mici exceptii. Datoria lor este sa intre pe teren si sa dea tot ce au ma bun din e, iar datoriaz noastra este sa venim cat maki multi si sa ncurajam echipa. Noi mai mult suntem antrenori. Vad aci pe site tot felul de comentarii legate numai de tactica, de cine trebuie scos din echipa, cinme trebuie bagat, dar nu aud pareri despre ce ar trebui facut sa avem un public mai numeror, mai frenetic. Asta ar trebui sa ne preocupe pe noi mai mult, pentru ca asta tine de noi. Iar cand o sa dam maxim din potentialul nostru si ecipa nu o sa joa a, atunci cred ca putem vorbi si de tactici. La Ploiesti am vazut aceleasi 300 de fete pe care le vad mereu, in peluza vad aceleasi fete mereu. Eu mereu o sa militez sa vina cat mai mult suporteri in peluza. Am reusit sa facem pretul asta de nimic, de 2 lei, tocmai ca sa atragem cat mai multi suporteri in peluza. Dar daca nu vreti sa va alaturati galeriei, veniti macar in tribune, cantati alaturi de noi 90 de minute si sunt sigur ca si echipa va fi mai puternica, daca noi, suporterii, vom fi mai puternici.

Iata primul meci disputat de Glasgow Rangers dupa ce echipa a dat faliment si a ajuns in liga a4a. 45 000 de oameni au tinut sa incurajeze echia chiar si in liga a 4a. www.youtube.com/.../

Dragostea unui suorter fata de echipa se arata mai ales in momente dificile.

100 % de acord cu tine,dar vezi tu leonard ,noi nu ne putem compara cu scotienii sau cu englezii pt ca noi suntem oportunisti....ar trebui sa ne fie rusine ca in sezonul trecut cand eram campioni n-am reusit sa umplem macar o data stadionul....ar trebui sa bagam capul in pamant si sa nu mai vorbim dracului de galerii si de suporteri pt ca suntem praf......in romania fotbalul inseamna seminte si bere pe cand la ei e cultura ,e stare de spirit,e religie ca doar ei l-au inventat ce dracu'!
ce va asteptati ca acum zeci de mii de suporteri ai lui rangers sa tina peste noapte cu celtic???? nu se va intampla niciodata,uitati-va la echipele din anglia din ligile inferioare ,a treia,a patra cum aduna zeci de mii la fiecare meci desi cei mai multi dintre ei nu spera niciodata ca vor ajunge in premier league si nu sunt nici fanii lui chelsea ,nici ai lui liverpool,nici ai lui chelsea care e campioana europei!!!!
eu sunt pasionat de premier league,de fapt ma uit atat de mult si ma fascineaza atat de tare inat cand ma uit in ograda proprie,pe stadionul nostru,in peluza noastra ma pufneste plansul! am fost membru sidexplozia vreo 7 ani asa ca stiu si ce inseamna peluza,dar asta nu schimba cu nimic situatia..... :sad:
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#25 doarOTELUL! » 12-08-2012 13:33

@Leonard in zilele noastre ,generatia asta mai noua care ar putea sa suplineasca locurile goale din PN , este pe calculator ( facebook , 9gag etc.) sau in oras ,pizdareala cu baietii sau fetele , preocupandu-se mai mult daca freza le sta bine, daca s-au imbracat destul de british ca sa iasa in evidenta si etc. Nu zice nimeni sa nu te ingrijesti ,dar viata nu se rezuma numai la lucrurile astea banale ,care oricum o sa treaca . Daca ai bacul ,pune mana si invata , daca nu ai bani in buzunar ,pune mana si munceste ca nu e o rusine , daca te dai rotund ca tii cu Otelul fa un sacrificiu minuscul si vino la meciuri si incurajeaza echipa.
Sa speram ca maine vom bate Cfr-ul si vom urca cateva locuri in clasament .
+3

doarOTELUL!

  •  
  •  

#26 nothing.ellse » 12-08-2012 13:55

Spuneti adevarul ca aia care se duc in peluza , majoritatea se duc pentru ca e 2 lei biletul si cum 3 sferturi din peluza e moarta de foame cum sa dea ei 15 lei sa stea la tribuna 1? de ce nu vine peluza la tribuna1 sa cante?Tin minte un meci era cu Vasluiul parca au venit cativa baieti de la peluza la tribuna 1 au cantat si s-a ridicat lumea de la tribuna 1.. sa se duca o parte din galerie intr-un sector la tribuna 2 (platind biletul de 10 lei) o parte la tribuna 1(platind 15 lei) sa cante sa vada ca se vor ridica si mosii si bulangii daca nu toti macar o jumatate si tot e bun.. am fost la meciuri de afara, la echipe mari din Spania, Germania si Italia si la tribune nu prea canta nimeni tot meciu de aia da omu intre 50 si 150 de euro biletul sa vada meciu frumos .. sunt momente cand se ridica toti aplauda si canta in rest stau jos cu sucul in mana sau ceva de mancare ( ca nu e voie cu seminte)..asa ca aia care dau 2 lei canta nu e obligat omu sa dea 10 sau 15 lei pentru ca din tribune se vede meciu altfel si sa faca ce fac aia care dau 2 lei .. si nici nu e obligat sa vina in peluza sa vada meciu prost adica doar la o poarta..
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#27 Leonard » 12-08-2012 14:22

Nothing.else, gresesti mult aici. O sa argumentez de ce.
In primul rand, majoritatea celor care vin in peluza, avem abonament, asa cum avem de ani buni abonament. Deci nu pentru cei 2 lei venim acolo. Am facut pretul asta pentru a atrage in prima instanta alte persoane care poate ar veni pentru pret prima data, dar o data intrati in peluza, educati in spiritul nostru, vor veni pentru peluza si nu pentru pret.
Tu crezi ca un suporter care sta la tribuna cheltuieste mai putin decat unul de la peluza?
Te inseli. Noi avem cotizatii lunare din care incercam sa ne autofinantam atata cat putem. La fiecare meci mai acem un steag, un mesaj, mai facem afise prin care chemam lumea la stadin, deplasari, etc. Toate astea inseamna cheltuieli in plus, cheltuieli pe care 99% din cel ce vine la tribuna nu le face. Ca sa nu mai vorbesc de amenzi primite pentru simplul fapt ca lipesti un afis. Iar crede-ma ca banii dati pe o amenda de 5 milioane, iti tot cumperi de-a lungul anilor abonamente sau bilete la tribuna. Eu nu incerc sa victimizez suporteril de la peluza. Dar mai multa ssutinere din partea celor din jur, nu ar strica.
Sa stii ca nu sunt rupti de foame cei din peluza asa cum ii vedeti voi. Multi avem o facultate terminata, locuri de munca, familii si copii.
Spui ca omul vrea sa vada meciul frumos...Pai si ce s-ar intampla daca si cei din peluza ar vrea sa vada MECIUL FRUMOS, nu ar canta nici ei, nici tribunele, si ar vedea toti meciul frumos, nu ar canta nimeni decat oaspetii?
+1

Leonard

  •  
  •  

#28 otelul.galati99 » 12-08-2012 14:34

Citez pe nothing.ellse:
Spuneti adevarul ca aia care se duc in peluza , majoritatea se duc pentru ca e 2 lei biletul si cum 3 sferturi din peluza e moarta de foame cum sa dea ei 15 lei sa stea la tribuna 1? de ce nu vine peluza la tribuna1 sa cante?Tin minte un meci era cu Vasluiul parca au venit cativa baieti de la peluza la tribuna 1 au cantat si s-a ridicat lumea de la tribuna 1.. sa se duca o parte din galerie intr-un sector la tribuna 2 (platind biletul de 10 lei) o parte la tribuna 1(platind 15 lei) sa cante sa vada ca se vor ridica si mosii si bulangii daca nu toti macar o jumatate si tot e bun.. am fost la meciuri de afara, la echipe mari din Spania, Germania si Italia si la tribune nu prea canta nimeni tot meciu de aia da omu intre 50 si 150 de euro biletul sa vada meciu frumos .. sunt momente cand se ridica toti aplauda si canta in rest stau jos cu sucul in mana sau ceva de mancare ( ca nu e voie cu seminte)..asa ca aia care dau 2 lei canta nu e obligat omu sa dea 10 sau 15 lei pentru ca din tribune se vede meciu altfel si sa faca ce fac aia care dau 2 lei .. si nici nu e obligat sa vina in peluza sa vada meciu prost adica doar la o poarta..

Deci vii la meci pentru doua motive, sa vezi Otelul si sa o incurajezi, daca vrei spectacol dute omule la spectacol, ca teatru dramatic e cam gol, si au nevoie si ei de spectatori ... lasa Otelul pentru cei care vor sa incurajeze si sa se bucure de fotbal, daca tot ai dat exemplu italia aia de rahat, iti dau si eu un exemplu in brazilia, cum tot stadionul canta si se duc numai pentru a indruma echipa spre victorie. Oare de ce la brazilieni, argentinieni, columbieni, se poate incuraja echipa atat de la peluze cat si de la tribune, iar la noi numai de la peluze? E penibil sa incurajezi echipa in zielel astea? Daca da dute-n ... si nu mai veni la meciuri, ca Otelul sta mai bine fara unul de la tribune. Hai Otelul
−1

otelul.galati99

  •  
  •  

#29 nothing.ellse » 12-08-2012 16:57

otelul.galati99 Eu am dat 3 exemple de tari EUROPENE nu doar Italia si echipele respective sunt echipe foarte mari gen Milan Real sau Dortmund tu daca la inteligenta ta aia nula vii si-mi spui de tari din afara Europei cum sunt alea enumerate de tine , e problema ta. Asa zic si eu ca aia din Kenya alearga la Olimpiada de rup pamantu de ce nu se antreneaza si romanii sau spaniolii sa alerge la maraton ca aia ? vezi daca bibilica ta te ajuta sa intelegi de ce..
Leonard E o problema personala daca unu vine la meci si sta la tribuna 1,2 pe scaun cu nepotii , copii , prietena,iubita,aman ta,bunica etc si la fel e o problema personala daca unu vine la meci si sta in picioare 90 de minute.Nimeni nu poate obliga pe cineva sa vina la meci sa stea in picioare 90 de minute de aia s-au inventat scaunele si de aia s-au inventat tribunele insa te asigur eu ca toti care sunt la meci sunt alaturi de echipa si striga "OTELUL OTELUL OTELUL" cand echipa e pe val sau in dificultate si aplauda fazele facute bine la fel cum huiduie greselile de arbitraj...tu daca vii la meci si stai in peluza nu cred ca vii pentru ca te-a obligat cineva asa ca astia care stau in peluza (am stat si eu) nu tre sa scoata ochii nimanui si sa se dea mari vezi Doamne eu stau in picioare si cant si tu stai pe scaun.Sunt curios unde ar fi echipa daca la meci ar veni doar 150-300 cati sunt in peluza..
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#30 Aruon » 12-08-2012 18:23

FORZA OTELUL!
TIn sa zic si eu ca majoritatea mananca seminte si injura jucatorii cand fac greseli,nu toti din tribuna 1 sau 2 dar multi oricum.
Cu un stadion plin care striga echipa ar juca altfel si atmosfera ar fi mai frumoasa.Imi aduc aminte cand am pierdut cu Steaua in primavara anulul asta toti huiduiau echipa la greseli si la final.Cu asa mentalitate de suporter (mai bine samantar coclit)nu se face performanta
+1

Aruon

  •  
  •  

#31 Aruon » 12-08-2012 18:24

Cat priveste meciul sper sa fie victorie daca nu macar egal.Nu ne temem.Pronostic:1-1 sau 1-0 pentru Otelul.

Aruon

  •  
  •  

#32 Leonard » 12-08-2012 20:08

nothing.ellse...150-300? au fost suporterii echipei in deplasare, la Iasi 200 si la Ploiesti vreo 300. Acasa numarul e mult mai mare de obicei in galerie. Imi pare rau ca ai inteles din toata discutia asta ca cineva se da mare. Scopul nu era de a crea o dezbinare si te rog sa renunti la a mai provoca.
Nu vad nimic rau in a incerca sa impulsionam suporterii sa vina alturi de noi sau sa incurajeze echipa 90 de minute.
+1

Leonard

  •  
  •  

#33 nothing.ellse » 12-08-2012 20:38

Leonard eu nu provoc pe nimeni insa mare parte din aia care sunt in peluza si sunt si aici pe dunareabatrana jignesc de fiecare data oamenii de la tribuna 1 si 2 (bulangii , samantari, mosi etc) si ca oamenii de acolo sa fie jigniti de niste virgini sau betivi e umilitor ar fi bine sa va temperati limbajul ca nu aveti 4 oua daca stati in peluza..voi aia care va bateti cu jucatorii si provocati jucatorii in timpul meciului si dupaia la greu cu vasluiu dispareti..hai sa fim seriosi
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#34 Leonard » 12-08-2012 21:47

Sunt la tribuna n exemple de oameni care vin beti, care injura jucatorii la orice pas si asta inseamna ca ii catalogam pe toti la fel?Asa e si cu peluza.La greu disparem?Eu cred ca tocmai atunci suntem aproape. Iar ultimul exemplu a fost protestul pe care l-am organizat.Cu vasluiul nu am fost prezenti tocmai ca sa dam prilejul celor ca si tine sa demonstreze ca galeria nu conteaza in ecuatia asta.Pana la urma contau cativa virgini si betivi cum ii numesti tu?Nu cred. Imi pare bine ca am purtat discutia asta, pentru ca de-a lungul timpului pareai unul din cei cu capul pe umar din ceea ce postai. Vorbesti de altii ca jignesc, dar tu esti primul.
+1

Leonard

  •  
  •  

#35 Leonard » 12-08-2012 22:26

doarpetrolul.ro/.../...

Cititi va rog sa vedeti cam cum ajuta toti suporterii galeria la Petrolul si ce fel e la noi.

Leonard

  •  
  •  

#36 MariusCosmin » 12-08-2012 23:21

nothing.ellse , Iti spun sincer prin comentariile tale chiar provoci si ma provoci si pe mine pentru ca spui lucruri total gresite si suparatoare , de aceea ne numim galerie, pentru ca venim sa ne incurajam echipa intr-un mod diferit , diferit prin faptul ca stam in picioare si cantam tot meciul si nu suntem obligati , le facem pentru ca ne place si nu ne pasa daca nu vedem anumite faze din meci , pentru noi nu conteaza daca echipa ia gol sau pierde ,incurajam mereu echipa indiferent de rezultat .
Imi cer scuze , dar noi nu strigam la antrenor si sugeram ce schimbari sa faca si nu rupem abonamentele spunand ca nu mai venim la meci pentru ca echipa nu joaca .
+2

MariusCosmin

  •  
  •  

#37 otelul.galati99 » 12-08-2012 23:24

nothing ellse : Degeaba ai anii pe care ii ai, daca gandesti asa. Zici ca nu ai zignit, dar zignesti, te cam contrazici singur amice, ori esti retard, ori prost, vrei exemple de tari din europa, uitate la meciuri din serbia, sau grecia, turcia, mai vrei exemple, uita-te si la alte campionate din europa, nu numai la italia, spania si germania. Vrei sa demonstrezi ca esti destept, dute omule la un concurs , si arata la toata lumea ca esti desptept;nu intra pe site si in spatele calculatorului esti suporter mare si tare. Esti suporter sau nu, asta e tot, nu-ti convine ceva stai acasa si gata. Nici mie nu-mi convine cum jandarmii stau si ma cauta la pl cand intru pe stadion, dar nu ma plang ca un papa-lapte.
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#38 nothing.ellse » 13-08-2012 00:30

MariusCosmin tin minte foarte bine eram la meci la tribuna 1 intr-o perioada grea si galeria se bucura la golurile oaspetilor asta se intampla acum... 6-7 ani ceva de genul deci.. o peluza care s-a asezat tot meciu si se ridica sa se bucure la golurile oaspetilor nu-mi poate spune mie ca incurajeaza echipa indiferent daca joaca sau nu. Acela era doar un exemplu sa-ti arat ca nu e asa perfecta galeria sa nu pun bataia cu jucatorii ca e ceva mai recent.
Leonard eu nu am inceput sa jignesc citeste comentariile de mai sus si de la alte stiri din zilele astea sa vezi cine jigneste pe cine si sa vezi ce "aere" isi trag anumite persoane din peluza parca ar calca pe carti la inteligenta care o au, ca ei dreg , ca ei fac, ca ei stau in picioare , canta tot meciul si restu sunt samantzari , ca ei ragusesc si nu stiu ce , de parca i-a obligat cineva sa faca asta.Eu atat am zis daca oamenii seriosi din peluza,ca sunt cativa, reusesc sa aduca mai multa lume cu atat mai bine dar sa nu apara anumite persoane din peluza sa injure oamenii de la tribuna ca si aia din tribuna sunt tot suporterii echipei si o parte dintre ei au fost si la Piatra Neamt unde am fost toti impreuna si am redus la tacere steluta si moldovenii aia jegosi care tineau cu stelemeaua si am ridicat tot stadionul in valuri acolo printre voi de la peluza eram si eu care stau afara si nu am cum sa vin la meciuri decat vara si altii de la tribune.. cum lumea va respecta pentru ceea ce faceti si pentru ca o faceti de buna voie fara sa va spuna cineva asa si voi trebuie sa respectati restul stadionului si repet nu ma refer la tine in special la altii de la peluza care se dau mari smecheri si cu freza in vant ca ei fac parte din peluza..
otelul.galati99 in schimb pentru tine nu vreau sa te Jignesc eu tot ce am facut a fost sa va adresez si voua anumite "denumiri" primite de la oamenii din tribuna 1 si 2 cum ei sunt samantari , bulangii si altele pentru voi asa si voi pentru ei sunteti virgini si betivi in schimb tu invata sa scrii ca nu e "zignit" dupaia poate mai tastam
Leonard era sa uit aia de la Petrolul sunt uniti in schimb la noi exista o ruptura intre peluza si tribune de la episodul Grahovac si de la bataia cu jucatorii jigniri scuipaturi si ce a mai fost acolo. Poate candva va fi iar pace intre toata lumea tin minte un meci de pe vremea lui Grigoras cu Bors in poarta si Nogo in echipa cu Jula atacant returul din europa spre rusinea mea nu mai stiu cu ce echipa stiu doar ca erau bulgari si am pierdut 3-1 la ei cand a marcat Semeghin dintr-o lovitura libera si la returul din Galati cu jumatate de ora inaintea meciului stadionul era arhi plin si Enache la microfon incita lumea desi se cam facea de ras ce e drept :D meciul ala am avut cred ca cele mai multe ratari din toata istoria noastra am stat in picioare la tribuna 1 tot meciu insa ce fel facea stadionul la ratari si cand incepea tot stadionu sa cante ti se facea pielea de gaina la fel si cand am marcat dar arbitrul a decis repetarea loviturii libere parca Szekely a marcat.. alea sunt meciuri de jos palaria si sper sa mai vad la Galati asa atmosfera..pana una alta sa ne gandim si la meciul de maine ca avem timp sa vorbim despre astea FORZA OTELUL pronostic 2-0 pentru gazde bineinteles ;-)
−3

nothing.ellse

  •  
  •  

#39 DanielT » 13-08-2012 08:40

Problema noastra, a suporterilor galateni este ca ne place sa stam mult pe internet si sa dam sfaturi. Cand vine vorba sa facem cu adevarat ceva, adica sa ajutam galeria la o coregrafie, sa venim la sedintele Ligii Suporterilor sau sa mergem sa sustinem echipa in deplasare ne dam loviti. Din pacate asta e realitatea si nu cred ca ne vom trezi asa curand. Ne comparam mereu cu cei de la Petrolul pentru ca trebuie sa recunoastem ca acei suporteri sunt cei mai organizati din Romania si asta nu pentru ca baietii nostri din Peluza Nord sunt prea diferiti fata de cei din Ploiesti ci pentru ca acolo suporterii din tribune au inteles ca trebuie sa ajute fiecare cu cate ceva. Acolo, cand se face un anunt pentru strangerea de fonduri pentru organizarea Peluzei la un meci se strang 5-6 mii de lei, acolo suporterii au inteles ca nu poti veni la un meci fara sa ai cu tine ceva in culorile echipei( un steag, o esarfa, un tricou). S-a incercat si la noi ceva cu Liga Suporterilor si se va mai incerca probabil dar lucrurile merg greu pentru ca asta e mentalitatea acum in Galati. SPER CA VOM AVEA SI NOI SUPORTERII PE CARE UN ORAS CUM E GALATIUL II MERITA!
+1

DanielT

  •  
  •  

#40 otelul.galati99 » 13-08-2012 15:25

[quote name="nothing.ellse"]Tocmai tu ti-ai gasit sa zici de altii cum scriu, in primul rand invata si tu sa pui semnele de punctuatie, pe urma sa dai sfaturi cum se scrie, pun pariu ca ai facut limba romana cu femeia de serviciu. Tu chiar nu vezi cat esti de penibil, iti place sa enervezi lumea, ca altceva nu ai de facut. Esti varza.

otelul.galati99

Login sau crează cont pentru a comenta              |