STIRI Liga I AVANCRONICĂ: Oţelul – Viitorul Constanţa, azi, ora 19.00

Otelul vs ViitorulOtelul vs ViitorulPartida contra celor de la Viitorul Constanța are o dublă importanţă pentru echipa noastră:  pe de o parte, are loc revenirea lui Viorel Tănase pe stadionul Oțelul, cel mai bun marcator al clubului din toate timpurile și, în al doilea rând, marchează intrarea formației noastre într-o „nouă era”, după privatizarea clubului - de altfel foarte așteptată de către suporterii gălăţeni.


Echipa noastră se afla în fața meciului cu numărul 800, până în prezent acumulând 332 de victorii și 157 de remize, în timp ce 310 partide au fost pierdute de către „oţelari”, aceștia marcând până în prezent 1001 goluri, în timp ce numărul golurilor primite a ajuns la 984.
Pentru această partidă, Viorel Tănase nu se va putea baza pe serviciile jucătorilor Silviu Ilie, Cristian Sîrghi, Cleidimar Didi, Gabriel Paraschiv și George Enescu, toți cei 5 fiind indisponibili datorită problemelor medicale, în timp ce la Viitorul este incert Denis Alibec.

ECHIPE PROBABILE:
OŢELUL: Brăneț - Râpă, Perendija, Costin, Ljubinkovic - Neagu, Giurgiu - Inkango, Viglianti, Stromajer – Pena.
VIITORUL: Vîtcă - Mladen, Larie, Bejan, Turcu - Onicaş, Al. Lazăr - G. Iancu, Dică, A. Chiţu – Rusu(Alibec).

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Viorel Tănase: "Este un meci pe care l-am pregătit două săptămâni și pe care ne dorim cu multă ardoare să-l câștigăm. Avem nevoie ca aerul de cele trei puncte. Întâlnim o echipă care în ultimele etape a arătat o formă bună, luând patru puncte cu Ceahlăul și Vasluiul. Viitorul este o echipă tânără, dar omogenă. O știu din Liga a II-a, chiar dacă e nou-promovată joacă de mult impreună și a pus mereu probleme, mai ales în ofensivă. Este o echipă care, lăsată să joace, pune mari probleme. Pregătim bine meciul și vreau să dăm totul ca să câștigăm. Vreau să fim concentrați, nu vreau să mai începem ca în ultimele meciuri, adică de la 0-1. Jucătorii trebuie să joace pentru ei, pentru fani, pentru punctele puse în joc, și mai puțin pentru mine! Să joace pentru viitorul lor, să aibă orgoliu de fotbalist, determinare".

Narcis Răducan: "Duelul cu Viitorul este un meci important din campionatul curent și are și aspecte sentimentale. Este primul meci acasă pentru Viorel Tănase, va fi un joc interesant, dar ne dorim să-l câștigăm. Sper să ne impunem, chiar dacă întâlnim o formație tânără, dezinvoltă, care a prins curaj în acest sezon. Tocmai astfel de echipe sunt periculoase, însă avem și noi argumentele noastre. Îmi doresc ca stadionul să fie plin, pentru a încuraja Oțelul, pentru a-l susține și pe Tase!"

Ionuţ Neagu: "Începem o perioadă nouă, trebuie să adunăm puncte să jucăm cât mai spectaculos și să și câștigăm. Vrem ca în fiecare meci să jucăm cât mai bine, evident și pentru domnul Tănase, aflat la primul meci pe teren propriu".

Cătălin Anghel(antrenor Viitorul): “E bine că noi cunoaştem stadionul de la Galaţi, e un teren bun, dar asta nu schimbă datele problemei. E un joc în care contează punctele, dacă jucăm bine putem spera la un punct sau la trei puncte. Tot timpul jucăm la victorie, sperăm să alegem cea mai buna formaţie, să fim inspiraţi şi bineînţeles să alegem cea mai bună tactică pentru a ieşi învingători. Orice punct e ceva pozitiv pentru noi, mai ales în deplasare. Trebuie să fim mult mai pragmatici, mult mai atenţi şi sa dăm totul pe teren, aşa cum am făcut-o în ultimele două meciuri. Nu vreau să vorbesc prea mult despre Oţelul. E o echipă cu mare experienţă, cu un nucleu de 7-8 jucători care joacă de mult timp împreună. Nu putem uita că a fost campioană şi e o echipă redutabilă pe teren propriu, chiar dacă întâmpină ceva probleme şi se află sub noi în clasament.  Antrenorul gălăţenilor ne cunoaşte, dar până la urmă doar jucătorii fac diferenţa în teren.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 jean404 » 15-09-2012 14:32

Cu toții deseara la stadion !!!!!!!!!!
Hai Otelul , avem nevoie de victorie băieț!!!
Eu sper ca noii investitori pe care ai asteptam de atita timp sa vina la Galati, sa fie cu dare de mina si cu foame de performanta. Si inca ceva ....mai sunt ceva banuti la club din UEFA CL???? Ca nu prea am auzit nimic despre soarta lor ...
+2

jean404

  •  
  •  

#2 MARIO 23 » 15-09-2012 15:45

Citez pe jean404:
Cu toții deseara la stadion !!!!!!!!!!
Hai Otelul , avem nevoie de victorie băieț!!!
Eu sper ca noii investitori pe care ai asteptam de atita timp sa vina la Galati, sa fie cu dare de mina si cu foame de performanta. Si inca ceva ....mai sunt ceva banuti la club din UEFA CL???? Ca nu prea am auzit nimic despre soarta lor ...

cred ca legat de banii din ucl nu stie nimeni sa raspunda concret......s-au facut 2 audituri de una din cele mai tari firme de profil din lume si a iesit ok, adica nu s-au furat daca la asta te referi, insa cu toate astea stiu ca ultima oara se discuta cum ca mai sunt vreun milion si ceva :-| .....nici eu nu prea inteleg ce s-a facut de fapt cu banii astia ca nu s-a vazut nimic, ABSOLUT NIMIC! :sad:
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#3 robert1595 » 15-09-2012 16:05

Probabil Mittal s-a inteles cu Adamescu sa ramana banii in contul combinatului , probabil ca o conditie ca Adamescu sa preia clubul . Doar presupun .
+1

robert1595

  •  
  •  

#4 Tudor » 15-09-2012 16:06

@MARIO 23 eu sper sa nu ii dam dreptate celui care a primit ban azi...cred totusi ca banii sunt acolo.
@robert1595 daca s-a intamplat asta cu siguranta o sa ne zica, sunt obligati chiar s-o faca.
+2

Tudor

  •  
  •  

#5 Hagi » 15-09-2012 16:28

Sper sa joace cu L. Murgoci fundas stanga, ar fi bine pentru el sa intre in meciuri si nu doar sa se antreneze cu echipa mare. Acest meci poate sa-l propulseze pentru echipa de tineret a Romaniei, concurent fiindu-i chiar Bejan de la Viitorul. Succes diseara!
+1

Hagi

  •  
  •  

#6 eugen0303 » 15-09-2012 16:56

Citez pe Hagi:
Sper sa joace cu L. Murgoci fundas stanga, ar fi bine pentru el sa intre in meciuri si nu doar sa se antreneze cu echipa mare. Acest meci poate sa-l propulseze pentru echipa de tineret a Romaniei, concurent fiindu-i chiar Bejan de la Viitorul. Succes diseara!

Chiar asa de ce in ultima vreme nu s-a mai auzit de el??Mie personal mi-a placut mult atitudinea lui si energia pa care o are si cu care contagiaza echipa.Astept azi un mare rezultat si sa intram pe o traiectorie ascendenta si in plan sportiv, nu doar in cel administrativ :)
FORZA OTELUUUUUUUUUUUUUL

eugen0303

  •  
  •  

#7 schillaci » 15-09-2012 18:54

1-1 la pauza...totusi un joc bun...hai cu golurile in repriza a 2-a !

schillaci

  •  
  •  

#8 romeo » 15-09-2012 20:35

joc slab , anost si plin de greseli individuale , rezultat echitabil , arbitraj mediocru
din pacate insa Tanase se dovedeste incapabil deocamdata sa schimbe echipa , jucam tot bufa bufa , sa mai stea pe tusa cei expirati gen costin ,perendija, pena, punosevac nici la echipa 2 nu are loc , greseli copilaresti !oare ce parere are noul patron?

romeo

  •  
  •  

#9 schillaci » 15-09-2012 21:08

Am avut initiativa, am incercat mult mai mult decat adversarul, am avut mai multe ocazii, dar ne-a si trecut golntul pe la ureche ( de fapt ne-a si atins putin...1-1 acasa nu prea merge ). Asa e in fotbal, lucrurile nu se pot schimba peste noapte...sa speram la mai bine in etapele viitoare. Forzza Otelul !
+1

schillaci

  •  
  •  

#10 otelul.galati99 » 15-09-2012 22:05

Meci bun facut, de la mijloc in sus, dar fundasii PENIBILI, costin chiar asa ca in curtea scolii a faultat, perendja trecea de el ca prin branza, lubjnovic(cum s-o scrie) e penibil, nu stie nici macar o centrare sa nu dea, pena rosu din prostia lui, sa faca tusa cu toti ca prea au aere de vedete, sa incerce naibii cu sipovic, murgoci,benga, ca 100% joaca mai concentrati. Totusi sa incerce cu Para in atac, in spatele lui Vigli si cu Jaka, pe flancuri Inkango cu Iorga, si Neagu, ca si Giurgiu a gafat foarte mult ultimele partide, poate are nevoie de o pauza. Nu moare nimeni daca incearca mai ofensiv, ca se poate.
−1

otelul.galati99

  •  
  •  

#11 Tudor » 15-09-2012 22:28

Nu-si are rostul sa repet ceea ce au scris si altii...ideea e ca m-am saturat sa tot fim egalati sau sa pierdem in urma penalty-urilor. Cand adversarul se apropie de poarta deja mi-e teama ca din disperare iar o sa faulteze cineva si o sa primim penalty. Cand echipa joaca cum joaca arbitrajul nici nu-si mai are rostul sa-l comentam. Bine totusi ca am luat un punct, am ajuns sa ne temem de Viitorul...
+1

Tudor

  •  
  •  

#12 schillaci » 15-09-2012 22:35

Citez pe otelul.galati99:
Meci bun facut, de la mijloc in sus, dar fundasii PENIBILI, costin chiar asa ca in curtea scolii a faultat, perendja trecea de el ca prin branza, lubjnovic(cum s-o scrie) e penibil, nu stie nici macar o centrare sa nu dea, pena rosu din prostia lui, sa faca tusa cu toti ca prea au aere de vedete, sa incerce naibii cu sipovic, murgoci,benga, ca 100% joaca mai concentrati. Totusi sa incerce cu Para in atac, in spatele lui Vigli si cu Jaka, pe flancuri Inkango cu Iorga, si Neagu, ca si Giurgiu a gafat foarte mult ultimele partide, poate are nevoie de o pauza. Nu moare nimeni daca incearca mai ofensiv, ca se poate.


Frate, te propun antrenor la Otelul, sunt sigur ca tu stii valoarea si forma jucatorilor mai bine decat Dorinel si Tase la un loc. Ba nu, manager ( ca Alex Ferguson ) te propun, sigur te pricepi si la transferuri.
Acum serios, unii dintre voi chiar nu-si dau seama ca, daca jucatorii aia pe care tot ii propuneti voi ca si titulari erau mai valorosi sau mai buni la antrenamente decat cei ce joaca de obicei, nici Dorinel si nici Tase nu ii bagau ? Avem vreo mare valoare in lot si face tusa ? Stim noi situatia mai b ine decat antrenorii ?

schillaci

  •  
  •  

#13 otelul.galati99 » 15-09-2012 23:44

schillaci : Tu crezi ca jucatorii pe care i-a promovat Grigoras aveau valoare, sau era ceva de capul lor, eu unu zic ca nu, si ca murgoci nu-i mai departe decat rapa care a fost promovat, sau carja, dar benga, pe care cu totii l-am vazut jucand, a jucat bine, chiar foarte bine, la ploiesti ca a dat chipurile un penalti care nu a fost din cauza lui, asta nu inseamna ca e gafeor precum costin, si perendja. Tot respectul pentru costin, dar in ultima perioada joaca slab, nu trebuie sa fii antrenor sa vezi astea, la fel si ljubincovic, joaca slab, mi-a placut rapa azi ca a jucat si pe atac si pe aparare, s-a vazut parca mana lui tanase, centra si mai bine, tot mai are de lucrat la el, dar juca altfel, giurgiu, uita-te la ultimele partide, si zi-mi si mie cate gafe a facut, daca jucau bine, nimeni nu critica decat daca gafa gen costin, sau perendja. Eu zic ca merita o sansa si murgoci, benga, sipovic, ca cu siguranta nu-s mai prejos decat ljubincovic respectiv perendja . Si cu Jaka, mie unul mi s-a parut ca a dat randament in spatele varfului, decat pe flanc. E tehnic, si oricand poate da avantaj atacantilor. Intr-adevar ai dreptate, ce stiu eu, nu-s antrenor, is un simplu suporter care isi exprima ideile, si poate vede si Tase comentariul, si la un antrenament poate zice, i-a sa incerc cu Jaka pe centru sa vad daca are dreptate suporterul ala..., POATE.
+4

otelul.galati99

  •  
  •  

#14 schillaci » 16-09-2012 01:41

otelul.galati99 : Eu incerc sa te inteleg si pe tine si pe cei ce dau mereu variante de echipe si ce jucatori ar mai trebui incercati, dar ar trebui si voi sa intelegeti ca, probabil, suntem ''n'' antrenori ai Otelului ( vreo 4-5000 prezenti la fiecare meci ) si fiecare are cel putin cate o nemultumire fata de cum este alcatuita echipa de catre SINGURUL antrenor al Otelului ( TANASE-in prezent ) care raspunde de rezultate. Si eu cred ca avem in lot un jucator care, foarte greu ar prinde un loc la o echipa de ''B'', ma refer la Punosevac, iar la Otelul II cred ca s-ar gasi cineva care sa intre in locul lui, dar in acelasi timp cred ca Tanase stie mai bine decat mine ce are in curte.
+1

schillaci

  •  
  •  

#15 mateuts37 » 16-09-2012 05:53

Sa dea Domnul sa nu intram in "era" ligii 2, asa cum pare ca ar fi destinatia catre care ne indreptam...cu doua egaluri scoase acasa cu doua echipe nou promovate. alde rapa, punusevac, perendija ar trebuo reciclati pe la echipa a 2 a. Hai otelul! Credem in revenire

mateuts37

  •  
  •  

#16 Laguna GT » 16-09-2012 09:00

E bine, in deplasare pierdem, acasa luam 1 punct. In ritmul asta, ne asteapta matineul. Eu l-as vrea pe Dorinel inapoi, iar noii patroni sa dea drumul la niste transferuri in iarna.

Sa fac un pic haz de necaz, suntem intr-un grup select cu Real Madrid, AC Milan, Liverpool etc. Multe cluburi mari :lol: in criza de puncte.

Laguna GT

  •  
  •  

#17 bigsorin » 16-09-2012 09:29

Citez pe Laguna GT:
E bine, in deplasare pierdem, acasa luam 1 punct. In ritmul asta, ne asteapta matineul. Eu l-as vrea pe Dorinel inapoi, iar noii patroni sa dea drumul la niste transferuri in iarna.

Sa fac un pic haz de necaz, suntem intr-un grup select cu Real Madrid, AC Milan, Liverpool etc. Multe cluburi mari :lol: in criza de puncte.

sunt de acord cu tine si l-as vrea pe Dorinel inapoi, iar noii patroni sa dea drumul la niste transferuri in iarna, su vede ca tase nu are inca experienta de liga 1 dupa schimbari cand schimbi exytrema cu atacant e clar ca n-are cine centra pt atacantul ala in loc sa schimbi un mijl def cu un atacant, dupa mine tase ar trebui sa ramana alaturi de un antrenor vu experienta sa poata invata ceva apoi aruncat in lupta cred ca dorinel ar fi cel mai potrivit

bigsorin

  •  
  •  

#18 alimar » 16-09-2012 10:29

Citez pe schillaci:
Citez pe otelul.galati99:
Meci bun facut, de la mijloc in sus, dar fundasii PENIBILI, costin chiar asa ca in curtea scolii a faultat, perendja trecea de el ca prin branza, lubjnovic(cum s-o scrie) e penibil, nu stie nici macar o centrare sa nu dea, pena rosu din prostia lui, sa faca tusa cu toti ca prea au aere de vedete, sa incerce naibii cu sipovic, murgoci,benga, ca 100% joaca mai concentrati. Totusi sa incerce cu Para in atac, in spatele lui Vigli si cu Jaka, pe flancuri Inkango cu Iorga, si Neagu, ca si Giurgiu a gafat foarte mult ultimele partide, poate are nevoie de o pauza. Nu moare nimeni daca incearca mai ofensiv, ca se poate.



Frate, te propun antrenor la Otelul, sunt sigur ca tu stii valoarea si forma jucatorilor mai bine decat Dorinel si Tase la un loc. Ba nu, manager ( ca Alex Ferguson ) te propun, sigur te pricepi si la transferuri.
Acum serios, unii dintre voi chiar nu-si dau seama ca, daca jucatorii aia pe care tot ii propuneti voi ca si titulari erau mai valorosi sau mai buni la antrenamente decat cei ce joaca de obicei, nici Dorinel si nici Tase nu ii bagau ? Avem vreo mare valoare in lot si face tusa ? Stim noi situatia mai b ine decat antrenorii ?

da uite scuza-ma ca intervin dar iti zic eu o mare valoare care nu este vazuta bine sincer este foarte tanar dar merita sa fie dat credit si tinerilor ca sa poata sa creasca in experienta ca daca nu joaca la nivel inalt ma refer la nivelul primei ligi nu va capata niciodata experienta de care are nevoie sa ajunga footbalist mare :) si acum sa iti zic despre cine vorbeam,este vorba de ALEXANDRU TUDORIE care este monitorizat de AC MILAN :)este foarte tanar dar merita incercat :) sper sa fie bine in continuare SI FORZA OTELUL !!!

alimar

  •  
  •  

#19 Tudor » 16-09-2012 16:05

@schillaci dar tu crezi ca antrenorii sunt dumnezei? Crezi ca mereu au lucididate in ceea ce fac? Sa stii si tu ca cei din afara problemei (situatiei, institutiei, etc.) sunt mai lucizi uneori decat cei din interior. Nu ti s-a intamplat sa ai idei mai bune decat unul care este direct implicat in ceva?

Tudor

Login sau crează cont pentru a comenta              |