STIRI Liga I AVANCRONICĂ: Oțelul – Astra, azi, ora 19.00

FOTO Marian BrăilescuFOTO Marian BrăilescuSperăm că pauza prilejuită de meciurile echipei naționale să fi fost de bun augur pentru formația noastră, care trece printr-o perioadă destul de nefastă, situându-se pe locul al 16-lea, cu 7 puncte acumulate, punând la socoteală și binecunoscuta depunctare. Oțelul primește vizita celor de la Astra Giurgiu, formație aflată pe ultima treaptă a podiumului Ligii I, cu 21 de puncte.

Această partidă este a 17-a confruntare directă dintre cele două formații, până acum statistica fiind de partea echipei noastre, “oțelarii” având în palmares 6 victorii, în timp ce Astra a învins doar de 5 ori, celelalte 5 partide încheindu-se la egalitate, golaverajul fiind egal: 18-18.
În total, Oțelul Galați a disputat 802 meciuri în prima ligă, reușind să obțină 332 de victorii și 160 de remize, în timp ce numărul înfrângerilor este de 310. Pe teren propriu, gălățenii au câștigat 242 din cele 401 partide disputate, aceștia pierzând 73 de jocuri, iar restul de 86 meciuri au consemnat remize. Ultima victorie a “oțelarilor” la Galați a fost pe data de 12 mai a anului curent, cand Oțelul a învins Universitatea Cluj cu scorul de 2-0.
Pentru partida de sâmbată, Viorel Tănase nu se va putea baza pe serviciile jucătorilor Silviu Ilie (accidentat) și Sergiu Costin, ultimul fiind suspendat în urma acumulării a patru cartonașe galbene în acest sezon. De remarcat sunt revenirile lui Cleidimar Didi si Gabriel Paraschiv în rândul formației noastre.

ECHIPE PROBABILE:
OȚELUL: Grahovac – Râpă, Sîrghi, Sipovic, Cucu – Neagu, Giurgiu – Iorga, Viglianti, Stromajer – Pena.
ASTRA: Kello – Enache, Gaman, Muresan, Morais – Takayuki, Yahaya – Tembo, Distefano, Vadrariu – Fatai.

DECLARATII INAINTE DE MECI:
Narcis Răducan (director general Oţelul):“Important este că d-l Marius Stan nu iese pe uşa din dos, ci pe cea mai importantă uşă a clubului. Pe acea uşă intru şi eu şi de azi înainte sunt cel care se va ocupa de toate problemele legate de acest club. Sunt convins că Oţelul Galaţi va reveni acolo sus şi ne vom bate an de an pentru a a obţine un loc în cupele europene. Pregătim deja campania de achiziţii din iarnă, dar vom discuta aceste lucruri în momentul în care ne vom reveni şi în clasament, deoarece toată atenţia noastră este acum la locul pe care suntem în Liga I. D-l Adamescu mi-a spus că nu există alternativă la succes, vrea performanţă la echipă şi acelaşi lucru îl dorim cu toţii. Viitorul acestui club este Centrul de Copii şi Juniori şi mă bucur că nu trebuie să o luăm de la zero la acest nivel, ci avem o bază foarte bună de plecare. Organigrama clubului va suferi doar mici modificări, pentru că după cum ştiţi fiecare om îşi pune amprenta când pleacă la un drum nou. Partida cu Astra Giurgiu e decisivă pentru noi şi sper să scoatem maxim din toate meciurile rămase până la pauza de iarnă.”

Viorel Tănase: "Mă bucur de revenirea a doi jucători importanți, Paraschiv și Didi, cu timpul cred că se va simți și mai tare la echipă. Va lipsi Costin etapa viitoare din cauza cartonașelor galbene, dar am încredere în toți componenții lotului și le dau șanse tuturor. Chiar dacă va fi greu, vreau să câștigăm cu Astra."

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Hagi » 20-10-2012 13:39

Sper sa-l vad pe Bogdan Chipirliu (atacant, 20 de ani) de la Otelul 2 pe banca de rezerve....si de ce nu spre finalul meciului debutand la echipa mare.
+1

Hagi

  •  
  •  

#2 bassnes » 20-10-2012 14:22

Citez pe Hagi:
Sper sa-l vad pe Bogdan Chipirliu (atacant, 20 de ani) de la Otelul 2 pe banca de rezerve....si de ce nu spre finalul meciului debutand la echipa mare.

sa dea DOMNU!

bassnes

  •  
  •  

#3 dj » 20-10-2012 14:38

de didi ce mai stim

dj

  •  
  •  

#4 Alexandru C. » 20-10-2012 15:05

Ma fac pentru o zi femeie sa intru si eu moca la meci..hai Otelul ! batem in seara asta !

Alexandru C.

  •  
  •  

#5 lucigl » 20-10-2012 16:08

Sa avem grija cu Fatai . Sa nu se atinga nimeni de el in careu ca imediat scoate penalty.

lucigl

  •  
  •  

#6 Hagi » 20-10-2012 17:00

Citez pe dj:
de didi ce mai stim

Va fi rezerva si probabil va intra si el 10-15 minute. Speram ca revenirea lui va coincide cu prima victorie acasa din turul acesta de campionat.
+1

Hagi

  •  
  •  

#7 bassnes » 20-10-2012 20:00

VAM ZIS 1 solist mah!! uite cum vin bani la alti :X .. FORTA OTELUL!
+1

bassnes

  •  
  •  

#8 Tudor » 20-10-2012 20:07

Felicitari Otelul ! Frumoasa victorie...3p in sfarsit...
+1

Tudor

  •  
  •  

#9 jean404 » 20-10-2012 20:11

Bravo baieti.....dar sa recunoastem ca victoria a fost cu multa sansa....merci mult Gamane si tie !!!
+1

jean404

  •  
  •  

#10 Alexandru C. » 20-10-2012 20:18

Sa-i multumim portarului de la Giurgiu pentru victoria asta..sa curga victoriile pana la sfarsitul turului !
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#11 spike » 20-10-2012 20:22

alt meci egal.
−2

spike

  •  
  •  

#12 Viciu » 20-10-2012 20:31

Cum sa strigi demisia lui Viorel Tanase...

Dregan, recomand o mica scolarizare cu tema Otelul si Legende, toti mucosilor de 16 ani ce tipa demisia la ora 9:00 toamna pe stadionul Otelul.

Aaaa...uitasem, femeile au avut intrare libera, asa se justifuca prezenta grupului galagios de p***e ce tipa pe 3 voci demisia. Parca am mai vazut scenariul..
−1

Viciu

  •  
  •  

#13 cry75 » 20-10-2012 20:38

Citez pe Viciu:
Cum sa strigi demisia lui Viorel Tanase...

Dregan, recomand o mica scolarizare cu tema Otelul si Legende, toti mucosilor de 16 ani ce tipa demisia la ora 9:00 toamna pe stadionul Otelul.

Aaaa...uitasem, femeile au avut intrare libera, asa se justifuca prezenta grupului galagios de pizde ce tipa pe 3 voci demisia. Parca am mai vazut scenariul..

Hai sa fim seriosi, Tanase si cu Pelin antrenori la Otelul, cred ca avem cea mai slaba banca tehnica din liga 1. asta e victorie? asta e fotbal?
+3

cry75

  •  
  •  

#14 spider » 20-10-2012 20:42

In vreo 6 luni sper sa scapam de suporterii astia de rezultat care au pretentii ca Otelul sa joace ca Ajax. Treziti-va baaaa ca aici e Romania nu Anglia.

spider

  •  
  •  

#15 Ciprica » 20-10-2012 20:44

Viciu are dreptate. Echipa nu arata rău, ci mai degrabă extrem de apăsată de locul din clasament. Dar sa ai tupeu sa strigi demisia, ca puștan de 15-16 e ani este mult prea mult...

Ciprica

  •  
  •  

#16 Viciu » 20-10-2012 20:55

Tanase si-a castigat respectul tuturor si iubirea galatenilor. In ce ma priveste , cel putin cu respect ar trebui tratat si nu cu strigate anonime la tv dupa o victorie chiar.

Mai multa decenta si mai mult respect fata de oamenii care chiar au facut ceva pentru Otelul, Tanase poate printre primii dintre ei.
+1

Viciu

  •  
  •  

#17 kimi » 20-10-2012 21:18

sincer tanase nu e principalul vinovat ca rapa nu stie sa trimita o centrare in careul advers sau stromajer cade in cur la fiecare duel..m`am uitat atent la bucuria lui tanase la golul victoriei si nu cred k a fost in regula ce a facut, facand gesturi obscene spre galerie si injurandu`i dar probabil k a strans atat de multe in el,incat,la primul moment dorea sa isi verse toate nereusitele din meci in fata de galeriei. unde mai pui ca a fost cat pe ce sa arunce cu o minge intr-un suporter din tribuna.
tembo ala e fotbalist da-l dracu..de mult nu am mai vazut pe cineva sa ne umileasca asa rau proprii jucatori!
−1

kimi

  •  
  •  

#18 Ciprica » 20-10-2012 21:42

Indiferent ce ar fi făcut, nu cred ca nu il putem înțelege. I s-a strigat demisia de la al doilea meci la Otelul. Iar asta nu poate fi ok.
−1

Ciprica

  •  
  •  

#19 giu » 20-10-2012 22:25

Oare cum se simte V. Tanase cand i se striga "demisia" la el acasa , de catre niste copiii ???!!!
Sunt convins ca acestia nu-si respecta nici proprii parinti . Ce pretentii sa avem de la ei ??!!
Tase fi tare !!! Are cine sa-ti aprecieze munca, si bineinteles ai un SEF caruia sa-i dai socoteala.
−1

giu

  •  
  •  

#20 fovman » 20-10-2012 22:54

Citez pe giu:
Oare cum se simte V. Tanase cand i se striga "demisia" la el acasa , de catre niste copiii ???!!!
Sunt convins ca acestia nu-si respecta nici proprii parinti . Ce pretentii sa avem de la ei ??!!
Tase fi tare !!! Are cine sa-ti aprecieze munca, si bineinteles ai un SEF caruia sa-i dai socoteala.

Te contrazic, prietene. Atat timp cat esti prezent in tribune, nu conteaza ca esti copil sau batran, ca ai platit pe bilet 2 lei ,20 de lei sau ai intrat gratuit, la urma urmei tot spectator te numesti. Asta iti da dreptul sa fii nemultumit atunci cand echipa ta nu joaca, doar nivelul de civilizatie delimiteaza felul in care te manifesti. La ce fel joaca echipa noastra, doar un bebelus ar fi multumit. Modul josnic in care a reactionat Tanase astazi dupa golul doi, lasa de dorit.
+2

fovman

  •  
  •  

#21 Leonard » 21-10-2012 00:31

A fost un meci pe care nu meritam sa il castigam, asta e adevarul. Treceau aia de la Astra printre ai nostri de ziceai ca sunt ai nostri niste jaloane. Aia intrau la minge de parca jucau finala ligii campionilor, iar ai nostri "lasa-ma sa te las". Bine ca ma castigat, dar tot pe loc de retrogradare suntem. Nu vreu sa intru cu nimeni in polemica, dar cred ca unii sunt mai activi pe siteul asta decat in tribune. Domnule Viciu ar trebui sa iti mai masoari cuvintele.Nu de alta dar s-ar putea lectia asta de etica si buan crestere pe care ne-o oferi tu , sa ti se intoarca impotriva. Am un resepct deosebit fata de Tase pentru ce a facut la Otelul ca jucator, desi nu e cel mai emblematic jucator din punctul meu de vedere comparativ cu un Vali Stefan, Tofan si va pot aduce si argumente daca doriti. Dar este un simbol al clubului si tocmai din motivul asta l-am sustinut. Eu nu stiu unde ati fost unii din voi pana acum. Ati vazut alte meciuri? Cine a sustinut echipa pana acum, tribunele?Viciu unde ai fost
tata la protest? Pe facebook, unde? Unde ai fost tot campionatul asta cand noi nu bateam pe nimeni si galeria canta in continuu? V-ati gasit voi sa ne judecati. Inainte mai facetai ceva zgomot ca se spargeau seminte. Dar uite necaz, s-au interzis . Numai lupi moralisti dar cand e vorba de facut ceva in folosul echipei, dispareti. In primul rand demisia lui Tase este ceruta de o parte a galeriei. Unii sunt suparatai doar pe antrenor, altii pe jucatori, altii pe conducere(unde sunt banii din liga campionilor daca mi se permite sa intreb?), jucatori si antrenor si tot asa.
Nu am nici 16 ani si nu sunt nici p zida, cum nici restul de 40 de prieteni ai mei din grupul din care fac parte nu au sub 20 de ani si nu sunt nici p izde. Daca nu va convine galeria, de ce nu cantati fratilor voi?Nu ati deschis gura 12 etape si daca imi aduc bine aminte demisia s-a strigat prima oara la tribuna a2-a. Cand era treaba cu Bors&co va plangeati pe aici ca sa faca galeria protest. Na' c-am facut si am venit tot astia din galerie plus vreo 30 de insi maxim de la tribuen care oricum erau mereu alaturi de noi. In rest ati ramas sa dati sfaturi pe dunarea batrana. Cum va mai suportatai asa sa dati doar din gura si sa nu faceti nimic sa schimbati lucrurile in bine?Va multumiti sa jigniti niste persoane care de bine de rau se chinuie sa faca ceva pentru echipa asta, nu vin la meciuri ca la teatru asteptand ca piesa sa aiba un final fericit. Dar ce stim noi? Le stie vicu pe toate. Acest guru al suporterului galatean. Pana acum strigati toti in gura mare ca ce cauta Tase la echipa. Ca nu are experienta, ca ne duce in B, s.a.m.d. Noi l-am aparat, am sustinut echipa la fiecare meci, acasa si deplasare. Acum la prima victori, v-ati trezit unii din voi ca voi erati de fapt aparatorii lui Tase. Lasati falsitatea acasa. Eu unul nu-s dator sa suport toate jigniriel unuia ca Viciu care jigneste in stanga si in dreapta dara care bat pariu ca la ultimele 3 proteste organizate nu a ajutat cu 1 leu sau poate ca nici nu a fost prezent. Traiti fratilor pe internet si lasati-ne pe noi in pace. Cantati ce vreti la tribuna, noi la peluza si e cel mai bine. Mai auzeam intr-un alt articol tot aici pe site pe un usr care zicea ca nu putem noi emite pretentii sa intrebam unde sunt banii din champions league. Pai de asta o sa fim mereu un club mediu si nu unul mare(decat in inima noastra). Pentru ca noi niciodata nu am emis pretentii la nimic.
+1

Leonard

  •  
  •  

#22 nothing.ellse » 21-10-2012 00:49

Leonard tu ai o mentalitate foarte buna,da te-ai prins eram ironic.Crezi ca daca esti in peluza si esti acolo ca multi altii din simplul motiv ca biletul costa 2 lei cum sa dai tu 10-15 lei sa vezi un meci tu cu 2 lei stai in picioare injuri de 2-3 ori canti la plesneala 3 versuri si in rest faci glume cu prietenii si va certati cu jucatorii din teren , in plus la momentele grele ceri demisia sau alte chestii , pentru ca tu dai 2 lei si esti seful tuturor daca ceri tu demisia TANASE tre sa plece si sa-ti sarute si mana inainte.Iti dai seama ii cere demisia Leonard.Tu sau prietenii tai din peluza credeti asa in mintea voastra de oameni care stiu un fotbal de 2 lei(daca intelegi ce vreau sa spun)ca daca vine alt antrenor are ce sa faca? Punosevac va sti sa joace fotbal sau Stromajer va deveni un Ronaldo , Messi sau Ibrahimovic?TANASE fata de Dorinel PROMOVEAZA si tineri.Da,Dorinel a luat titlul cu lotul facut de un antrenor ADEVARAT , Petre Grigoras si cand lotul acela si-a atins limitele Dorinel a scazut , daca ramanea acuma Sipovic sau Cucu erau incontinuare rezerve si jucam cu ljubinkovic cu Sarghi fundas stanga si alte bazaconii din trecut.Nu inseamna ca daca unu se duce in peluza e mai suporter decat ala din tribuna asta ca sa iti schimbi si tu mentalitatea si suporterii adevarati calca in picioare toata peluza aia de 40 de persoane cand vine vorba de Viorel Tanase.Aia din tribuna sunt la fel suporterii echipei si aia cand voi injurati echipa sau portarul care a adus titlul si supercupa (Grahovac) tribunele ii strigau numele si nu au batut niciodata sau scuipat jucatorii .. asa ca scutiti lumea cu mofturile astea de 2 lei si nu va mai dati suporteri cand injurati un simbol al echipei orice ar face merita 1-2 ani sansa sa arate ce poate si sa aiba la dispozitie alt lot nu unu uzat si invechit ..FORZA OTELUL
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#23 Leonard » 21-10-2012 01:09

Inteleg ca toti scriem in graba, dar hai sa nu omoram mai tare de atat limba romana. Pune si tu virgula intre propozitii. Pentru ca pare a fi o singura fraza si nu se intelege foarte mult.
Daca pentru tine investitia ca si suporter o reprezinta doar biletul de meci, m-am lamurit. Sunt cheltuieli destul de mari sa stii. Asta ai inteles tu, ca ma duc in peluza ca e biletul 2 lei?Ca mergem injuram de 3 ori (apropo, pe cine am injurat) si cam asta e...?
Cu lotul asta de jucatori, poate sa vina orice antrenor, ca tot nu o sa faca treaba. Principalii vinovati sunt jucatorii. De asta unii striga demisia, altii nu. Eu sunt de parere ca un antrenor nu poate sa schimbe intr-un timp asa scurt totul, mai ales cu jcuatori demoralizati, nemotivati, asa cum sunt ai nostri. Nu e Tase de vina, desi are multe de demonstrat ca antrenor. Dar tu vad ca n-ai intels nimic din ce a m scris si incerci sa o faci si pe desteptul cu mine.
O galerie e foramata din mai multe grupuri. Eu vorbeam de grupul meu de 40 de persoane.Nu de galerie, care are mai multe persoane in componenta. N-am inteles pana la urma unde vrei sa ajungi si ce vrei sa demonstrezi. Daca ai adus vorba de cheltuieli, daca pui in discutie doar biletul la meic, daca la asta se rezuma la tine bugetul alocat in sustinerea echipei, scapi ieftin. Si totusi, ce vrei sa ne demosntrezi pana la urma?

steelboys.ro/.../...

Textul asta e scris pe site-ul grupului din care provin. Asa cum esti tu un aparator al valorilor locale, stiai ca macar ca a fost ziua lui, a celui pe care il idolatrizezi?Noi astia care zici tu ca venim pentru biletul ala de 2 lei, desi avem abonamente de vreo 7-8 ani la rand, stiam cate ceva...sau mai arunci si tu doua vorbe, d dragul de mai jigni gratuit niste oameni care poate parea ciudat pentru tien dar pun mult suflet in ceea ce fac? Cand nu cunosti o persoana, sau niste persoane, nu-ti mai da cu parerea aiurea doar de dragul de a face asta. E posibil, sa te inseli destul de tare. Macar de ai constientiza asta.
+1

Leonard

  •  
  •  

#24 L_acier » 21-10-2012 06:28

Citez pe nothing.ellse:
Leonard tu ai o mentalitate foarte buna,da te-ai prins eram ironic.Crezi ca daca esti in peluza si esti acolo ca multi altii din simplul motiv ca biletul costa 2 lei cum sa dai tu 10-15 lei sa vezi un meci tu cu 2 lei stai in picioare injuri de 2-3 ori canti la plesneala 3 versuri si in rest faci glume cu prietenii si va certati cu jucatorii din teren , in plus la momentele grele ceri demisia sau alte chestii , pentru ca tu dai 2 lei si esti seful tuturor daca ceri tu demisia TANASE tre sa plece si sa-ti sarute si mana inainte.Iti dai seama ii cere demisia Leonard.Tu sau prietenii tai din peluza credeti asa in mintea voastra de oameni care stiu un fotbal de 2 lei(daca intelegi ce vreau sa spun)ca daca vine alt antrenor are ce sa faca? Punosevac va sti sa joace fotbal sau Stromajer va deveni un Ronaldo , Messi sau Ibrahimovic?TANASE fata de Dorinel PROMOVEAZA si tineri.Da,Dorinel a luat titlul cu lotul facut de un antrenor ADEVARAT , Petre Grigoras si cand lotul acela si-a atins limitele Dorinel a scazut , daca ramanea acuma Sipovic sau Cucu erau incontinuare rezerve si jucam cu ljubinkovic cu Sarghi fundas stanga si alte bazaconii din trecut.Nu inseamna ca daca unu se duce in peluza e mai suporter decat ala din tribuna asta ca sa iti schimbi si tu mentalitatea si suporterii adevarati calca in picioare toata peluza aia de 40 de persoane cand vine vorba de Viorel Tanase.Aia din tribuna sunt la fel suporterii echipei si aia cand voi injurati echipa sau portarul care a adus titlul si supercupa (Grahovac) tribunele ii strigau numele si nu au batut niciodata sau scuipat jucatorii .. asa ca scutiti lumea cu mofturile astea de 2 lei si nu va mai dati suporteri cand injurati un simbol al echipei orice ar face merita 1-2 ani sansa sa arate ce poate si sa aiba la dispozitie alt lot nu unu uzat si invechit ..FORZA OTELUL

Sa stii ca peluza aia nu e chiar tarcul saracilor, asa cum o consideri tu. De acolo au venit incurajari dealungul anilor, tot acolo s-a cantat si pentru Tase cand a fost nevoie si se incurajeaza echipa in continuare indiferent de conditii... ca mai sunt momente de astea nu demonstreaza decat ca ne pasa si nu putem sa stam cu mainile in san si sa spunem "asta e" cum zicea Branet aseara.
+1

L_acier

  •  
  •  

#25 nothing.ellse » 21-10-2012 09:52

Citez pe Leonard:
Inteleg ca toti scriem in graba, dar hai sa nu omoram mai tare de atat limba romana. Pune si tu virgula intre propozitii. Pentru ca pare a fi o singura fraza si nu se intelege foarte mult.
Daca pentru tine investitia ca si suporter o reprezinta doar biletul de meci, m-am lamurit. Sunt cheltuieli destul de mari sa stii. Asta ai inteles tu, ca ma duc in peluza ca e biletul 2 lei?Ca mergem injuram de 3 ori (apropo, pe cine am injurat) si cam asta e...?
Cu lotul asta de jucatori, poate sa vina orice antrenor, ca tot nu o sa faca treaba. Principalii vinovati sunt jucatorii. De asta unii striga demisia, altii nu. Eu sunt de parere ca un antrenor nu poate sa schimbe intr-un timp asa scurt totul, mai ales cu jcuatori demoralizati, nemotivati, asa cum sunt ai nostri. Nu e Tase de vina, desi are multe de demonstrat ca antrenor. Dar tu vad ca n-ai intels nimic din ce a m scris si incerci sa o faci si pe desteptul cu mine.
O galerie e foramata din mai multe grupuri. Eu vorbeam de grupul meu de 40 de persoane.Nu de galerie, care are mai multe persoane in componenta. N-am inteles pana la urma unde vrei sa ajungi si ce vrei sa demonstrezi. Daca ai adus vorba de cheltuieli, daca pui in discutie doar biletul la meic, daca la asta se rezuma la tine bugetul alocat in sustinerea echipei, scapi ieftin. Si totusi, ce vrei sa ne demosntrezi pana la urma?

steelboys.ro/.../...

Textul asta e scris pe site-ul grupului din care provin. Asa cum esti tu un aparator al valorilor locale, stiai ca macar ca a fost ziua lui, a celui pe care il idolatrizezi?Noi astia care zici tu ca venim pentru biletul ala de 2 lei, desi avem abonamente de vreo 7-8 ani la rand, stiam cate ceva...sau mai arunci si tu doua vorbe, d dragul de mai jigni gratuit niste oameni care poate parea ciudat pentru tien dar pun mult suflet in ceea ce fac? Cand nu cunosti o persoana, sau niste persoane, nu-ti mai da cu parerea aiurea doar de dragul de a face asta. E posibil, sa te inseli destul de tare. Macar de ai constientiza asta.

Ca orice om de pe "net" care nu are un argument normal te legi de limba romana ca tu esti Leonard zeul limbii romane se si vede "meic,a m scris, tien sau de dragul de mai jigni?!?!?!?! " si alte bazaconii, domn profesor.Virgula mea e o chestie dar ca sa inteleg ce scrii tu, cu tot cu virgula, am nevoie de un dictionar extraterestru.Eu tot ce am spus este ca nu ai cum sa strigi demisia dupa cateva etape , in care echipa a jucat.Peste tot in lume antrenorul duce mingea pana in 16metri, de acolo se vede valoarea jucatorilor si la noi Punosevac nu e in stare sa da gol singur cu portarul.In plus chiar daca ar fi gresit ceva tactic, desi nu am vazut asa greseala, merita mai mult timp din respect pentru tot ce a facut pentru Otelul pana acum.La intrebarea "pe cine am injurat?"imi dau seama ca esti foarte inteligent.Poate nu ai injurat tu dar aia din peluza baietii de 2 lei iti povestesc doar 2 episoade: 1.Episodul cu Grahovac de anul trecut si 2.Tot de anul trecut celebra intalnire din parcare , cand galeria a asteptat jucatorii si stii ce s-a intamplat.Si reactia lui Tanase e foarte corecta si normala.Sa-ti strige niste mucosi demisia dupa cateva etape, in care echipa a avut mai multe ocazii decat toata perioada petrecuta de Dorinel,in care ai promovat 3 jucatori in aparare si in care s-a vazut clar ca nu avem jucatori capabili sa bage mingea in poarta, e destul de needucat ca sa nu folosesc un alt cuvant.Unii se uita prea mult la Barcellona,Real,Dort mund si alte echipe celebre din afara insa sa revina la realitate aici suntem in Romania si echipa se cheama Otelul Galati si doar vazand acest nume iti trec prin fata toate momentele in care stirile negative veneau cate 2-3 pe zi.Este un fel de "Terminator"care a ramas in picioare desi a fost lovita din toate partile , si din exterior si din interior.Si anul acesta trebuie doar sa ne salvam nu poti impune alt obiectiv, dupa aceea anul viitor sunt primul care cere demisia daca dupa 8-9 etape suntem in aceeasi postura,insa pana anul viitor(sezonul viitor) Tanase merita acest timp pentru a forma o noua echipa si cu timpul vedem de ce e in stare , ca si antrenor.Deci in concluzie toata lumea trebuie sa stea langa echipa fie ca-i place , fie ca nu.FORZA OTELUL!
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#26 Viciu » 21-10-2012 12:02

Citez pe Leonard:
A fost un meci pe care nu meritam sa il castigam, asta e adevarul. Treceau aia de la Astra printre ai nostri de ziceai ca sunt ai nostri niste jaloane. Aia intrau la minge de parca jucau finala ligii campionilor, iar ai nostri "lasa-ma sa te las". Bine ca ma castigat, dar tot pe loc de retrogradare suntem. Nu vreu sa intru cu nimeni in polemica, dar cred ca unii sunt mai activi pe siteul asta decat in tribune. Domnule Viciu ar trebui sa iti mai masoari cuvintele.Nu de alta dar s-ar putea lectia asta de etica si buan crestere pe care ne-o oferi tu , sa ti se intoarca impotriva. Am un resepct deosebit fata de Tase pentru ce a facut la Otelul ca jucator, desi nu e cel mai emblematic jucator din punctul meu de vedere comparativ cu un Vali Stefan, Tofan si va pot aduce si argumente daca doriti. Dar este un simbol al clubului si tocmai din motivul asta l-am sustinut. Eu nu stiu unde ati fost unii din voi pana acum. Ati vazut alte meciuri? Cine a sustinut echipa pana acum, tribunele?Viciu unde ai fost
tata la protest? Pe facebook, unde? Unde ai fost tot campionatul asta cand noi nu bateam pe nimeni si galeria canta in continuu? V-ati gasit voi sa ne judecati. Inainte mai facetai ceva zgomot ca se spargeau seminte. Dar uite necaz, s-au interzis . Numai lupi moralisti dar cand e vorba de facut ceva in folosul echipei, dispareti. In primul rand demisia lui Tase este ceruta de o parte a galeriei. Unii sunt suparatai doar pe antrenor, altii pe jucatori, altii pe conducere(unde sunt banii din liga campionilor daca mi se permite sa intreb?), jucatori si antrenor si tot asa.
Nu am nici 16 ani si nu sunt nici p zida, cum nici restul de 40 de prieteni ai mei din grupul din care fac parte nu au sub 20 de ani si nu sunt nici p izde. Daca nu va convine galeria, de ce nu cantati fratilor voi?Nu ati deschis gura 12 etape si daca imi aduc bine aminte demisia s-a strigat prima oara la tribuna a2-a. Cand era treaba cu Bors&co va plangeati pe aici ca sa faca galeria protest. Na' c-am facut si am venit tot astia din galerie plus vreo 30 de insi maxim de la tribuen care oricum erau mereu alaturi de noi. In rest ati ramas sa dati sfaturi pe dunarea batrana. Cum va mai suportatai asa sa dati doar din gura si sa nu faceti nimic sa schimbati lucrurile in bine?Va multumiti sa jigniti niste persoane care de bine de rau se chinuie sa faca ceva pentru echipa asta, nu vin la meciuri ca la teatru asteptand ca piesa sa aiba un final fericit. Dar ce stim noi? Le stie vicu pe toate. Acest guru al suporterului galatean. Pana acum strigati toti in gura mare ca ce cauta Tase la echipa. Ca nu are experienta, ca ne duce in B, s.a.m.d. Noi l-am aparat, am sustinut echipa la fiecare meci, acasa si deplasare. Acum la prima victori, v-ati trezit unii din voi ca voi erati de fapt aparatorii lui Tase. Lasati falsitatea acasa. Eu unul nu-s dator sa suport toate jigniriel unuia ca Viciu care jigneste in stanga si in dreapta dara care bat pariu ca la ultimele 3 proteste organizate nu a ajutat cu 1 leu sau poate ca nici nu a fost prezent. Traiti fratilor pe internet si lasati-ne pe noi in pace. Cantati ce vreti la tribuna, noi la peluza si e cel mai bine. Mai auzeam intr-un alt articol tot aici pe site pe un usr care zicea ca nu putem noi emite pretentii sa intrebam unde sunt banii din champions league. Pai de asta o sa fim mereu un club mediu si nu unul mare(decat in inima noastra). Pentru ca noi niciodata nu am emis pretentii la nimic.


Ipocrizia la ea acasa ( sau in deplasare ? ). Spui ca nu vrei sa intri in polemica cu nimeni dar o faci . Ai un respect deosebit pentru Tase..da nu prea ( ca Vali Stefan, ca Tofan, ca Ion Gigi ca ca ca ) . Spui ca sustii echipa dar doar cand joaca bine, altfel suntem un club mediu. Si iar vesnicul discurs despre eroii din peluza si dusmanii din tribuna, despre deja prea obositele seminte. Il stiu pe de rost, gata, il cunoastem, treci peste.

Nu stiu ce razboi personal ai tu si grupul tau cu oamenii din tribuna, nici nu ma intereseaza prea mult. In schimb tu si cei 40 ai tai, nu ma reprezentati . Pe stadion pot sa stau in tribuna sau pe acoperis sau in copacii de la tribuna 2 sau catarat pe bloc, sau sub masina sau la peluze, imi este fix egal unde, parerile nu imi sunt definite de locatie. Dar aia care tipau pe, repet, 3 voci subtiri, demisia, aia nu ma reprezinta. Daca tu si cei 40 ai tai va numarati printre ei, iar imi este egal.

Si cat tine de traiul pe internet, nu mie mi s-au inflamat buricele degetelor ca un oarecare anonim cu un nick de cacat ce arunca numai jigniri in stanga si dreapta ( este incredibil, arestati-l ), a jignit puritanii ce il rugau in soapta pe Tase sa-si dea demisia..ipocrit, ipocrit, ipocrit .
−1

Viciu

  •  
  •  

#27 Leonard » 21-10-2012 13:27

Tot ce am spus si eu este l ca nu poti cere unui antrenor dupa cateva etape sa faca minuni. Mai ales ca si Dorinel cu aceeasi jucatori in turul asta nu a adus prea multe puncte. Deci problema nu sta numai la antrenor, ci poate sta mai mult la jucatori, cel putin din punctul meu de vedere.
Eu v-am adresat mai multe intrebari, dar nu prea mi s-a raspuns. Nu am spus ca va reprezentam noi, nici nu avem cum si nici nu ne dorim lucrul asta. Cred ca sunteti in stare sa ganditi si singuri si sa actionati de asemenea.
Despre episoadele din curtea stadionului cand au iesit acele cinflicte, nu am fost nici eu prezent si nu pot sa vorbesc daca nu am fost la fata locului. Si cred ca si voi la fel.
Nothig else, tu cheltuiesti 10 lei pe bilet si am inteles lucrul asta. Esti un baiat de 10 lei, aici bati? Dar noi daca mai cheltuim inca vreo 100 de ron de fiecare(si te asigur ca ii cheltuim:materiale, deplasari) lunar minim suntem baieti de 102RON?
Eu sincer am vazt suportul adus lui Tase din partea voastra aici, pe internet. Cred ca ar fi mult mai benefic pentru el si pentru echipa sa il sustineti pe stadion, acolo e nevoie de voi. Timp de 12 etape galeria a incurajat echipa si acasa si in deplasare. Voi nu ati vazut lucrul asta? Ati avzut doar o parte a galeriei care a strigat demisia? Si pana la urma e dreptul lor.Pentru ca asa cum noi consideram ca jucatorii sunt principalii vinovati,, voi considerati ca galeria nu va merita pe voi, asa si acea parte a galeriei are opinia ei. Dati-le peste nas si incepeti de la urmatorul meci, al 13-lea din sezonul asta sa veniti cu mic cu mare la Cluj sau Buzau(unde s-o juca meciul...) si incurajati echipa. Aratati-le cum trebuie de fapt incurajata o echipa. E si misiunea mai usoara. Pana acum nu am batut aproape pe nimeni("normal" ca ati stat jos si ati privit meciul), acum a aparut primul reuzltat pozitiv si puteti sa dati o lectie. Aratati-le ce inseaman sa fii suporter adevarat.
−1

Leonard

  •  
  •  

#28 nothing.ellse » 21-10-2012 14:29

Citez pe Leonard:
Tot ce am spus si eu este l ca nu poti cere unui antrenor dupa cateva etape sa faca minuni. Mai ales ca si Dorinel cu aceeasi jucatori in turul asta nu a adus prea multe puncte. Deci problema nu sta numai la antrenor, ci poate sta mai mult la jucatori, cel putin din punctul meu de vedere.
Eu v-am adresat mai multe intrebari, dar nu prea mi s-a raspuns. Nu am spus ca va reprezentam noi, nici nu avem cum si nici nu ne dorim lucrul asta. Cred ca sunteti in stare sa ganditi si singuri si sa actionati de asemenea.
Despre episoadele din curtea stadionului cand au iesit acele cinflicte, nu am fost nici eu prezent si nu pot sa vorbesc daca nu am fost la fata locului. Si cred ca si voi la fel.
Nothig else, tu cheltuiesti 10 lei pe bilet si am inteles lucrul asta. Esti un baiat de 10 lei, aici bati? Dar noi daca mai cheltuim inca vreo 100 de ron de fiecare(si te asigur ca ii cheltuim:materiale, deplasari) lunar minim suntem baieti de 102RON?
Eu sincer am vazt suportul adus lui Tase din partea voastra aici, pe internet. Cred ca ar fi mult mai benefic pentru el si pentru echipa sa il sustineti pe stadion, acolo e nevoie de voi. Timp de 12 etape galeria a incurajat echipa si acasa si in deplasare. Voi nu ati vazut lucrul asta? Ati avzut doar o parte a galeriei care a strigat demisia? Si pana la urma e dreptul lor.Pentru ca asa cum noi consideram ca jucatorii sunt principalii vinovati,, voi considerati ca galeria nu va merita pe voi, asa si acea parte a galeriei are opinia ei. Dati-le peste nas si incepeti de la urmatorul meci, al 13-lea din sezonul asta sa veniti cu mic cu mare la Cluj sau Buzau(unde s-o juca meciul...) si incurajati echipa. Aratati-le cum trebuie de fapt incurajata o echipa. E si misiunea mai usoara. Pana acum nu am batut aproape pe nimeni("normal" ca ati stat jos si ati privit meciul), acum a aparut primul reuzltat pozitiv si puteti sa dati o lectie. Aratati-le ce inseaman sa fii suporter adevarat.

Eu din pacate nu sunt in tara si nu am cum sa fiu la meciuri insa de fiecare data cand Otelul juca si eram in tara eram pe stadion indiferent ca era Supercupa sau Campionat si nu am injurat 1 data echipa pentru ca se vede ca atata pot.. nu ai ce sa le ceri mai mult nu pot face miracole avem jucatori obositi si plictisiti in acelasi timp dar Tase are respectul meu si a reusit sa faca o echipa mult mai ofensiva decat pe vremea lui Dorinel acuma are nevoie de alt lot si va fi totul ok.
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#29 Viciu » 21-10-2012 15:57

Citez pe Leonard:
Tot ce am spus si eu este l ca nu poti cere unui antrenor dupa cateva etape sa faca minuni. Mai ales ca si Dorinel cu aceeasi jucatori in turul asta nu a adus prea multe puncte. Deci problema nu sta numai la antrenor, ci poate sta mai mult la jucatori, cel putin din punctul meu de vedere.
Eu v-am adresat mai multe intrebari, dar nu prea mi s-a raspuns. Nu am spus ca va reprezentam noi, nici nu avem cum si nici nu ne dorim lucrul asta. Cred ca sunteti in stare sa ganditi si singuri si sa actionati de asemenea.
Despre episoadele din curtea stadionului cand au iesit acele cinflicte, nu am fost nici eu prezent si nu pot sa vorbesc daca nu am fost la fata locului. Si cred ca si voi la fel.
Nothig else, tu cheltuiesti 10 lei pe bilet si am inteles lucrul asta. Esti un baiat de 10 lei, aici bati? Dar noi daca mai cheltuim inca vreo 100 de ron de fiecare(si te asigur ca ii cheltuim:materiale, deplasari) lunar minim suntem baieti de 102RON?
Eu sincer am vazt suportul adus lui Tase din partea voastra aici, pe internet. Cred ca ar fi mult mai benefic pentru el si pentru echipa sa il sustineti pe stadion, acolo e nevoie de voi. Timp de 12 etape galeria a incurajat echipa si acasa si in deplasare. Voi nu ati vazut lucrul asta? Ati avzut doar o parte a galeriei care a strigat demisia? Si pana la urma e dreptul lor.Pentru ca asa cum noi consideram ca jucatorii sunt principalii vinovati,, voi considerati ca galeria nu va merita pe voi, asa si acea parte a galeriei are opinia ei. Dati-le peste nas si incepeti de la urmatorul meci, al 13-lea din sezonul asta sa veniti cu mic cu mare la Cluj sau Buzau(unde s-o juca meciul...) si incurajati echipa. Aratati-le cum trebuie de fapt incurajata o echipa. E si misiunea mai usoara. Pana acum nu am batut aproape pe nimeni("normal" ca ati stat jos si ati privit meciul), acum a aparut primul reuzltat pozitiv si puteti sa dati o lectie. Aratati-le ce inseaman sa fii suporter adevarat.


Am impresia ca cioplesc capete de lemn

Nu e tot ce ai spus, ai spus mult mai multe. Din cate sustii mai sus, nu esti de acord cu demisia lui Tase . Atunci, daca tu si prietenii tai nu v-ati numarat printre cei la care , jignitor evident, m-am referit eu, atunci in ce context te simti tu jignit ? Caci nu m-am apucat eu aiurea n tramvai sa jignesc galeria Otelului si sa discriminez dupa varsta. Cretineii aia obscuri cu cosuri pe fata nu cred ca reprezinta ei galeria Otelului , dovada faptul ca nu te numeri printre ei, tu si grupul tau.

Nu, tu ai vazut ca e rost de ceva injuraturi si hai sa o luam iar de la capat cu ultrasul cel bun si samantarul cel rau. Nu ma baga pe mine in treaba asta inutila in care va tot scaldati de atata timp, in razboiul asta mic si patetic intre galerie si tribune caci chiar nu ma priveste .

M-am referit strict la vizigotii aia cariati care strigau tampit "demisia" cand au vazut ca se filmeaza.

Personal, nu cred ca te numeri printre ei si nu cred ca ei reprezinta punctul "oficial" de vedere al galeriei, galerie pe care o apreciez dealtel ca pe orice suporter care simte la fel pentru Otelul.

Esti simplu si ipocrit .
−1

Viciu

Login sau crează cont pentru a comenta              |