STIRI Liga I “Ăsta este spiritul Oțelului”

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuIată cele mai importante declaraţii după prima victorie a echipei noastre reuşită pe propriul teren în acest sezon de Liga 1, 2-1 cu Astra Giurgiu:


Viorel Tănase: "Ăsta este spiritul Oțelului. Trebuie să crezi până la final. Chiar dacă nu am practicat un joc spectaculos, ne-au interesat cele trei puncte, aveam nevoie de ele ca de aer. Până la urmă, vă dați seama unde ne aflăm în clasament și că merită să sacrifici spectacolul, pe final. Suntem foarte mulțumiți că am reușit să câștigăm și cred că acesta e declicul. Vă dați seama că e o bucurie enormă. Este prima victorie pe teren propriu. Nu a fost un joc spectaculos, dar ăștia suntem la momentul ăsta. Suntem foarte realiști, nu am reușit să câștigăm patru etape la rând, făcând egaluri cu echipe care, din punctul meu de vedere, sunt sub valoarea noastră. Mă aşteptam să avem mai multe goluri normal, dar important este că nici nu am primit foarte multe până acum. Dacă mă uit pe clasament suntem cam pe locul 7-8 la goluri primite, numai că eficienţa în faţa porţii a lăsat de dorit, chiar dacă ne-am creat tot timpul foarte multe ocazii nu am reuşit să marcăm. Azi recunosc că am câştigat cu multă şansă, am întâlnit o echipă Astra bine organizată, cu un Tembo excepţional, un jucător pe care şi l-ar dori orice antrenor. Sunt foarte fericit şi îmi felicit echipa pentru dăruire şi pentru faptul că au crezut până la sfârşit.”

Narcis Răducan: "Este normal ca suporterii să fie supărați, pentru că nu e ușor să te lupți cu acest obiectiv. Important e că rămânem cu aceste trei puncte și e de apreciat dăruirea băieților. Nu se pune problema să ne certăm cu fanii. E normal ca pretențiile să fie mari. Ușor-ușor, vor câștiga încredere în băieți. Trebuie să recunosc că am avut noroc. De data asta, adversarul a avut foarte multe ocazii și doar Dumnezeu a făcut să câștigăm. E un nou început. Am fost numit director general zilele trecute și mă bucur că băieții mi-au făcut cadou aceste trei puncte. M-aș bucura ca rezultatul să fie dublat cu o victorie la Cluj. Postul lui Viorel Tănase nu este în pericol, mai ales că am câştigat şi suntem alături de el. Este la început de carieră, mă refer la Liga 1 şi aşa cum a demonstrat ca fotbalist că are valoare, sunt convins că va face la fel şi ca tehnician şi va reuşi să-şi apropie suporterii.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 eu » 21-10-2012 08:26

am vazut k la sfarsitul meciului tase le-a aratat jucatorilor sa treaca sa salute tribunele si le-a facut semn sa nu treaca pe la peluza!!!
+1

eu

  •  
  •  

#2 d1abl089 » 21-10-2012 09:13

multi suporteri de la tribuna 1 i-au apostrofat atat pe jucatori cat si pe tanase, iar in momentul in care galeria canta ce canta mare parte din stadion i-a aprobat pe cei din galerie. echipa asta joaca acum din ce isi aduce aminte de la dorinel munteanu. echipa asta nu are nici un traseu de joc, jucam numai cu capul in pamant, incepem toate meciurile bine 10-15 minute iar apoi jucatorii uita partitura. ca sa nu mai zic ca jucatorii asculta de tanase cum asculta si de suporteri...in a2a repriza tanase ii zicea lui rapa sa stea in spate la fazele fixe ca raman aia cu 2 oameni liberi el din adins urca in careu sau mai rau statea sa centreze... Asa cum am mai zis-o toata stima pentru tanase ca jucator (desi la rau a fost primul care a plecat - cand a retrogradat otelul...apropo ca unii il comparau cu delpiero pe tanase, din cate stiu eu del piero a jucat in liga a2a cu juventus nu a fugit la prima oferta) dar ca antrenor tanase mai are multe de invatat pana sa ajunga antrenor (nu doar cu numele) in caz ca va ajunge vreodata antrenor. Cat despre pelin...ii explica la pauza niste scheme lui rapa dar nici el nu le intelegea...
+4

d1abl089

  •  
  •  

#3 DanielT » 21-10-2012 09:22

dupa meciul asta nimeni din stadion nu merita salutat! am reusit sa facem ca echipa sa se simta ca in deplasare. ECHIPA SE LUPTA LA RETROGRADARE DAR SUPORTERII, INCEPAND CU GALERIA(CEL PUTIN LA MECIUL ASTA) SI TERMINAND CU TRIBUNELE, SUNT DEPARTE DE PRIMA LIGA.
Am auzit ca, dupa meci, cativa din galerie s-au dus sa ii ceara demisia lui Viorel Tanase. Nu cred ca poti sa ii ceri demisia lui Tase, cel putin daca stii ce a facut omul asta pentru clubul Otelul.

DanielT

  •  
  •  

#4 nothing.ellse » 21-10-2012 09:56

Citez pe FaustinoDan:
dupa meciul asta nimeni din stadion nu merita salutat! am reusit sa facem ca echipa sa se simta ca in deplasare. ECHIPA SE LUPTA LA RETROGRADARE DAR SUPORTERII, INCEPAND CU GALERIA(CEL PUTIN LA MECIUL ASTA) SI TERMINAND CU TRIBUNELE, SUNT DEPARTE DE PRIMA LIGA.
Am auzit ca, dupa meci, cativa din galerie s-au dus sa ii ceara demisia lui Viorel Tanase. Nu cred ca poti sa ii ceri demisia lui Tase, cel putin daca stii ce a facut omul asta pentru clubul Otelul.

RESPECT pentru comentariul tau si ma bucur ca mai exista cineva pe aici cineva care gandeste si vede ca marea galerie se face de cacaO din ce in ce mai des.
−5

nothing.ellse

  •  
  •  

#5 dj » 21-10-2012 10:22

NU este in totalitate adevarat ce spui Dan ! avem 10 meciuri fara nici o victorie nu poti avea rabdare la infinit daca vezi ca echipa nu joaca e clar ca undeva e BUBA...noi am inteles si stim ce inseamna Tase pentru otelul asta nu inseamna ca trebuie sa riscam sa aujungem in B...si daca ajunge Otelul in B nu o sa mai spui ca se simte Otelul in deplasare o sa se simta linistea stadionului si soarele care te va batea in cap la orele 11:00,
+6

dj

  •  
  •  

#6 DanielT » 21-10-2012 11:16

dj, asta e doar parerea mea. Nimeni nu e multumit de jocul echipei dar noi, suporterii nu cred ca ar trebui sa reactionam asa. Antrenorul Tanase are oameni deasupra lui in organigrama clubului care vor decide acum sau mai tarziu daca el merita sa fie antrenorul echipei, avem un consiliu de administratie care va decide ce jucatori sau ce antrenori merita sa continue la clubul nostru. Echipa, asa obosita si lipsita de motivatie cum pare, tocmai acum are nevoie de incredere si de sustinere. Reprosurile pot fi facute intr-un cadru organizat, la o intalnire intre suporteri si antrenori, jucatori sau conducatori. Antrenamentele echipei sunt deschise publicului, acolo poti merge sa discuti cu oricine, toata lumea iti sta la dispozitie. Pana la urma tot noi, suporterii am avut de pierdut , daca stai sa te gandesti. Echipa a castigat 3 puncte dar noi am fost umiliti de o galerie venita de la Giurgiu, un oras care nu a visat niciodata ca va avea echipa in prima liga. Aici eu vorbesc de toti suporterii galateni, cei de la peluze, cei de la tribune si cei care stau acasa la televizor si asteapta sa ia drumul stadionului dupa ce echipa isi va reveni.
+1

DanielT

  •  
  •  

#7 Uzzy » 21-10-2012 12:02

Citez pe FaustinoDan:
...Am auzit ca, dupa meci, cativa din galerie s-au dus sa ii ceara demisia lui Viorel Tanase. Nu cred ca poti sa ii ceri demisia lui Tase, cel putin daca stii ce a facut omul asta pentru clubul Otelul.


Dan Faustino, nu te cunosc personal dar afirmatia ta este foarte imatura in ciuda anilor pe care ii porti.... Cum adica "nu putem sa cerem" demisia lui Tase??? Daca o echipa joaca PROST, orice antrenor poate fi demis de la orice club din lume,indiferent ce a facut sau nu pentru acea echipa. Sa nu uitam ca Tase a fost un jucator "mare" pentru Otelul, dar totusi mediocru in lume! NU PUTEM FACE NICIODATA PERFORMANTA DACA traim MEREU din amintiri si ne comportam de parca ceea ce au facut/fac jucatorii/antrenorii a fost/este din pura placere si generozitate personala. Fiecare de acolo a fost si este rasplatit pentru MERITELE sale, si va ramane in istoria clubului si inima suporterilor, DAR atunci cand NU SUNT rezultate e normal ca cineva (fie el si Guardiola) sa plateasca.

Unii se intreaba saptamanal de ce nu prea are echipa suporteri...
Suporterii SE CASTIGA prin jocul bun al unei echipe...numarul suporterilor e constant atunci cand si jocul echipei RAMANE CONSTANT.
Daca Otelul ar face 10 meciuri BUNE si 3 SLABE, suporterii ar fi alaturi de echipa (nimeni nu s-ar dezice), dar Otelul face de obicei 10 meciuri SLABE si 3 BUNE, de aceea nu prea mai vine nimeni pe stadion. Lumea ("samantarii",printre care si eu) s-a cam SATURAT sa vada o echipa slaba care practica un joc urat, mereu "la ciupeala".
...Ma intreb, SUPORTERII cand vor fi si ei RASPLATITI ??

PS: Otelul a castigat ieri printr-un "noroc chior", a marcat primul gol dintr-un penalty "norocos" (dupa parerea mea) iar al doilea gol a venit doar in minutul 95 atunci cand portarul advers a scapat mingea din mana... Un astfel de meci il castigi o data la 10 ani!
Stromajer are o medie de gol de 1gol/campionat dar joaca titular in ultimul timp, cine este de vina? Jucatorul sau Tase? Cu totii stim ca jucatorii sunt "catastrofe" dar si Tase nu e tare departe (ca antrenor).
Pana acum s-a vorbit doar de "blocaj psihic" la echipa...acum dupa ce am castigat sa vedem ce "blocaje" vor mai aparea vazand ca acesta din urma a fost depasit... Adevaratele "blocaje" sunt de fapt "picioarele innodate ale jucatorilor" si valoarea antrenorului...
+6

Uzzy

  •  
  •  

#8 DanielT » 21-10-2012 12:17

Uzzy, am vrut sa spun ca noi suporterii ar trebui sa avem mai multa rabdare cu "unul de al nostru" cum e Tanase si nu sa ii strigam demisia dupa cateva etape. Faptul ca te auto-intitulezi "samantar" si ca spui "Daca Otelul ar face 10 meciuri BUNE si 3 SLABE, suporterii ar fi alaturi de echipa" ma face sa ma abtin de la comentarii. Doar ma intreb: pentru ce sa fie rasplatiti acesti suporteri care nu fac nimic pentru a ajuta echipa, suporteri intitulati de tine "samantari"?
−4

DanielT

  •  
  •  

#9 giu » 21-10-2012 12:22

Asta-i spiritul Otelului ! Cu cat mai multe pareri pro sau contra V. Tanase, jucatori, conducere etc. Important sa se pastreze un limbaj civilizat. Asta demonstreaza ca avem resurse interne care nu s-au epuizat , motiv sa speram ca ne va veni din nou randul la PERFORMANTA.
+1

giu

  •  
  •  

#10 eddynho » 21-10-2012 12:41

ce vina are Tase ca astia mai mult nu pot? de ce trebuie mereu sa plece antrenorul cand jucatorii nu pot sau nu vor? lasati-l pe tase sa faca treaba ca si dorinel ne-a tinut in primul campionat de cand a venit in fundul clasamentului si jocul era mai prost decat cel practicat astazi.Macar cu tase mai avem ocazii de poarta,mai avem suturi pe poarta cat de cat,cu dorinel in schimb mai rar vedeai asa ceva,suturi rare cobinatii nu existau si lista mai poate continua.tase este un om care tine la Otelul,a jucat la Otelul si vrea si cu inima binele acestei echipa si doar dupa aceste aspecte trebuie respectat si lasat sa schimbe jocul unei echipe care practica acelasi stil de joc de 3 ani si ceva fiind cunoscut de toate echipele contra careia a jucat,punand la socoteala si neputinta si lipsa de valoare si experienta a unor jucatori.De ce la rapid suporterii il vor pe sumudica,sau il vor pe nae manea?nu pentru ca au facut ceva pentu rapid si ar avea sprijin din partea lor datorita faptului ca sunt rapidisti? Noi de ce nu putem sa il sprijinim pe tase care este otelist si vrea din suflet binele acestei echipe ?

eddynho

  •  
  •  

#11 ultraC » 21-10-2012 12:51

am ajuns sa ne bucuram ca, castigam din prostia altora ca nu suntem in stare sa castigam prin puterea noastra trebuie sa ne ajute alti.. si in ceea ce il priveste pe tanase , nu e antrenor si mai ales pt otelul, a fost ca jucator dar ca antrenor e praf...mai bn sa plece sa nu ne bage in liga a 2 si sa plece si cu tot cu jucatori incepand de la pena...si voi suporteri de tribuna numai comentati atat de galerie pt ca voi nu stiti cate sacrificii face un om de peluza ca a mearga in deplasari si tot asa...
+3

ultraC

  •  
  •  

#12 Issos » 21-10-2012 12:53

Citez pe eddynho:
ce vina are Tase ca astia mai mult nu pot? de ce trebuie mereu sa plece antrenorul cand jucatorii nu pot sau nu vor? lasati-l pe tase sa faca treaba ca si dorinel ne-a tinut in primul campionat de cand a venit in fundul clasamentului si jocul era mai prost decat cel practicat astazi.Macar cu tase mai avem ocazii de poarta,mai avem suturi pe poarta cat de cat,cu dorinel in schimb mai rar vedeai asa ceva,suturi rare cobinatii nu existau si lista mai poate continua.tase este un om care tine la Otelul,a jucat la Otelul si vrea si cu inima binele acestei echipa si doar dupa aceste aspecte trebuie respectat si lasat sa schimbe jocul unei echipe care practica acelasi stil de joc de 3 ani si ceva fiind cunoscut de toate echipele contra careia a jucat,punand la socoteala si neputinta si lipsa de valoare si experienta a unor jucatori.De ce la rapid suporterii il vor pe sumudica,sau il vor pe nae manea?nu pentru ca au facut ceva pentu rapid si ar avea sprijin din partea lor datorita faptului ca sunt rapidisti? Noi de ce nu putem sa il sprijinim pe tase care este otelist si vrea din suflet binele acestei echipe ?

Deja poate suna ca o placa veche, dar echipa asta a demonstrat ca poate mai mult, nu uitati a castigat un campionat si o supercupa. Galeria a fost lamentabila. cand o corabie se scufunda primii care dau inapoi sunt niste vie

Issos

  •  
  •  

#13 otelul.galati99 » 21-10-2012 13:17

Am mai spus si o mai zic, lasati-l pe tase pana dupa retur, dupa primele 3,4 etape si daca atunci echipa joaca la fel, atunci putem sa-i cerem demisia, pana atunci sa-i acordam credit, cum i-am dat si lu Munti. Incurajati echipa si nu va mai certati ca babele la taraba. Hai Otelul, doar asta trebuie sa se auda pe stadion, si nu demisia, rusine celor care au cerut demisia. HAI OTELUL
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#14 eddynho » 21-10-2012 13:51

Issos vorba ta,echipa a demonstrat ca echipa poate mai mult dar odata ce acum ne demonstreaza ca nu mai pot sau nu mai vor,e de vina tase?
−1

eddynho

  •  
  •  

#15 alimar » 21-10-2012 13:52

Citez pe FaustinoDan:
dupa meciul asta nimeni din stadion nu merita salutat! am reusit sa facem ca echipa sa se simta ca in deplasare. ECHIPA SE LUPTA LA RETROGRADARE DAR SUPORTERII, INCEPAND CU GALERIA(CEL PUTIN LA MECIUL ASTA) SI TERMINAND CU TRIBUNELE, SUNT DEPARTE DE PRIMA LIGA.
Am auzit ca, dupa meci, cativa din galerie s-au dus sa ii ceara demisia lui Viorel Tanase. Nu cred ca poti sa ii ceri demisia lui Tase, cel putin daca stii ce a facut omul asta pentru clubul Otelul.

asa este ai dreptate nu poti sa ii ceri demisia lui tanase dupa putin timp ,sa ne aducem aminte ca si dorinel a inceput foarte prost cand a venit prima oara la galati si toti il contestau dar dupaia dupa ce a trecut un timp si echipa mergea bine nimeni nu il mai contestau si eu am observat ca cei care ii cereau demisia lui tanase erau doar niste pustani de 16 sau 17 ani ,tanase e o legenda si ii trebuie acordata multa incredere si cred eu ca pe viitor o sa mearga bine echipa cu el ca atrenor ,sa isi aduca aminte suporterii cum stateau pe timpuri urcati pe blocuri si catarati peste tot ca nu aveau locuri deajuns dar vad ca s-au dus timpurile alea cand era stadionul arhiplin,eu sunt plecat din tara si doar atat pot sa fac sa urmaresc de la tv meciurile otelului :) FORZA OTELUL!!!! TIN CU OTELUL PANA LA MOARTE !!!!!

alimar

  •  
  •  

#16 Uzzy » 21-10-2012 14:26

Citez pe FaustinoDan:
Uzzy, am vrut sa spun ca noi suporterii ar trebui sa avem mai multa rabdare cu "unul de al nostru" cum e Tanase si nu sa ii strigam demisia dupa cateva etape. Faptul ca te auto-intitulezi "samantar" si ca spui "Daca Otelul ar face 10 meciuri BUNE si 3 SLABE, suporterii ar fi alaturi de echipa" ma face sa ma abtin de la comentarii. Doar ma intreb: pentru ce sa fie rasplatiti acesti suporteri care nu fac nimic pentru a ajuta echipa, suporteri intitulati de tine "samantari"?

Cred ca stii prea bine ce semnificatie are termenul de "samantar" de vreme ce a fost "inventat" de catre cei din galeria din care faci si tu parte, asupra celor din tribune care aleg sa-si petreaca cele 90 de min. aplaudand si fluierand pe durata meciului, dar nu cantand/injurand si zbierand precum cei din galerie. Fiecare sustine echipa exact cum doreste si tot respectul pentru asta...numai ca unii NU INTELEG acest lucru, de aceea a aparut in vocabularul galeriei si termenul de "samantar".
Am sa-ti raspund la afirmatiile tale in legatura cu "rasplata suporterilor", cu o intrebare: stii ultima oara cand Otelul a castigat detasat la 2-3 goluri diferenta (nu indraznesc sa spun 4 )??? Nu are rost sa repet ce am spus in primul comentariu, iar parerea mea este ca Otelul are prea multi suporteri la cum joaca de atata amar de vreme (sunt ANI si ANI de zile)!
S-a castigat un campionat doar prin conjunctura si noroc, nicidecum prin impunere categorica, dar ORICUM daca se pastra cat de cat o anumita constanta in jocuri, nr. suporterilor cu siguranta era major.

Tase' e la carma echipei de un sfert de campionat, nu doar de "cateva etape"!
+1

Uzzy

  •  
  •  

#17 MARIO 23 » 21-10-2012 14:50

Citez pe FaustinoDan:
dupa meciul asta nimeni din stadion nu merita salutat! am reusit sa facem ca echipa sa se simta ca in deplasare. ECHIPA SE LUPTA LA RETROGRADARE DAR SUPORTERII, INCEPAND CU GALERIA(CEL PUTIN LA MECIUL ASTA) SI TERMINAND CU TRIBUNELE, SUNT DEPARTE DE PRIMA LIGA.
Am auzit ca, dupa meci, cativa din galerie s-au dus sa ii ceara demisia lui Viorel Tanase. Nu cred ca poti sa ii ceri demisia lui Tase, cel putin daca stii ce a facut omul asta pentru clubul Otelul.

Singurul caruia nu i-ai putea cere demisia pe lumea asta ar fi Sir Alex Ferguson ;-) ...daca in telegi ce vreau sa zic!
Ce a facut tase pentru otelul ca jucator nu are nici-o legatura ,acum discutam de antrenorul Viorel Tanase care deocamdata nu a facut nimic pentru otelul,e abia la inceput de drum si normal ca trebuie sa avem mai multa rabdare cu el desi nu mi s-a parut deloc potrivita alegerea lui tinand cont de clasament, nu prea ne puteam permite sa facem experimente acum......nu sunt insa deloc de acord cu faptul ca nu trebuie sa-i cerem demisia lui tase pentru ca e cine e....punct. Nu are nici-o legatura una cu alta,pe antrenor doar rezultatele il tin.....si vorba asta nu am inventat-o eu!!! ;-)
+3

MARIO 23

  •  
  •  

#18 cry75 » 21-10-2012 16:15

Tanase cred ca a vazut alt meci...ce spectacol am sacrificat noi pe final? Astra a ratat din toate pozitiile iar noi pe final ne-am aparat.in halul in care jucam pare comic sa vorbim de un "declic", declic inseamna cand joci bine dar ai ghinion si mingea nu intra in poarta..Aseara am dat 2 goluri din nimic, in mod normal daca jucam pana luni dimineata nu dadeam gol.Rapa, Cucu, Giurgiu, Pena, Stromayer - mai aveti chef sa jucati fotbal? Gelu Popescu la 50 de ani daca intra joaca mai cu inima si mai bine decat voi!
+2

cry75

  •  
  •  

#19 bigsorin » 21-10-2012 17:03

Citez pe cry75:
Tanase cred ca a vazut alt meci...ce spectacol am sacrificat noi pe final? Astra a ratat din toate pozitiile iar noi pe final ne-am aparat.in halul in care jucam pare comic sa vorbim de un "declic", declic inseamna cand joci bine dar ai ghinion si mingea nu intra in poarta..Aseara am dat 2 goluri din nimic, in mod normal daca jucam pana luni dimineata nu dadeam gol.Rapa, Cucu, Giurgiu, Pena, Stromayer - mai aveti chef sa jucati fotbal? Gelu Popescu la 50 de ani daca intra joaca mai cu inima si mai bine decat voi!

eu cred ca cea mai mare greseala afost tocmai schimbarea lui Stromayer luati meciul de la iesirea lui si vedeti nu am mai iesit din jumatatea noastra decat de 2 ori ultima la gol pt ca numai inkango mai vroia sa iasa dar cu unul pe atac era blocat usor daca pana atunci ieseam pe 2 flancuri acum cu viteza lui para nu se putea si nu uitati ajungeau in pozitie de centrare si inkango si Stromayer si in careu nu era nimeni pt ca nu aveam viteza celor 2 pena si para era la30m de poarta si astia trebuia sa intoarca mingea inapoi pt ca nu era nimeni in careu iar la intrarea lui didi nu ma avea cine centra asta va spun ca tase nu vede jocul parea mea ca trebuie sunat dorinel cel mai bun antrenor care l-am avut pana acum si facut o lista de transferuri seriosa si din retur la treaba ca altfel daca mai incercam cu tase si din retur sa vedem cum merge cum spunea cineva pe aici suntem la matineu
+1

bigsorin

  •  
  •  

#20 Leonard » 21-10-2012 19:09

Faptul ca exista atatea pareri contradictorii arata si faptul ca echipa asta are multa lume in spate careia ii pasa de ea. Imi pare rau ca unii folosesc expresii jignitoare in incercarea de a-si impune punctul de vedere. Sunt aici cativa useri care imi sunt amici destul de buni si desi avem pareri diferite pe alocuri, nu ne porcaim. Galeria ca si multi alti suporteri de la tribune, a fost mai ales la greu alaturi de echipa in dese randuri. Normal ca persoanl m-as bucura sa fim ca in anii 2005-2008 cand galeria avea 1000 de insi la fiecare meci, dar astia suntem si cu astia defilam momentan. "Ultimul sa stinga lumina!"...Eu cred ca daca s-ar folosi un limbaj mai civilizat, discutiile astea ar fi mult mai constructive, indiferent ca suntem de la tribuna, peluza sau ca tastam din Italia, Spania sau China(cunoscatorii stiu ce zic).
In sensul asta, cred ca o intalnire intre suporterii echipei ar fi foarte utila, indiferent de locul de unde isi incurajeaza echipa. O sa postam pe site un anunt referitor la intalnirea asta, dar puteti veni cu propuneri si aici la comentarii. Eu cred ca in ziua de marti dupa ora 17 ar putea sa ajunga o mare parte din noi la o astfel de sedinta, unde ne putem spune toti parerea si poate sa ajungem la niste concluzii utile. Pentru ca o stare permanenta de razboi, nu o sa foloseasca nimanui. Astept pareri referitoare la acest lucru.
+1

Leonard

  •  
  •  

#21 leutzu » 21-10-2012 19:54

bulan mare,sau mare bulan jocul prestat de otelul este un mare 0,tase a vazut si el ca sabau alt meci din nou tactica dupa 2 saptamani de pauza 0 dupa fiecare meci aud baeti care pleaca spunand "astia ne omoara cu zile nu mai vin "sa spuna tase de ce nu a existat otelul in ultimele etape in care am fost doar prezenti pe teren si atat.a da si pentru cei cu sa avem rabdare;fratilor pe unde jucam ni se striga ;serie BBBB
+1

leutzu

  •  
  •  

#22 fovman » 21-10-2012 20:39

Nu, domnule Tanase, nu asta e spiritul Otelului. Nu ai nicio idee de joc. Nu avem un mijlocas de constructie, nu avem un mijlocas care sa faca un dribling, jucam numai bufa-bufa, arunci mingea pe flancuri de unde nu stie nimeni sa centreze, nu mai avem placerea de a juca. Jucam aceiasi tactica ca si pe vremea lui Dorinel, acelasi fotbal obosit. Nu pot sa cred ca nu e vina antrenorului atunci cand in timpul meciului nu vezi o schema la care sa crezi ca au avut antrenament in saptamana asta. Unde e jocul ofensiv cu care ne amenintai cand ai venit la echipa?
Nu ti-a cerut nimeni sa castigi meci de meci, sa dai mai multe goluri decat adversarul sau sa fii de locul 7-8 la goluri primite, spiritul Otelului iti cere sa arati ca vrei sa joci, sa dai totul din tine.
Cat despre dumneata "domnule" Tanase, invata sa te comporti cu noi, spectatorii, nu ne injura (indiferent ce auzi din tribune), fara noi esti nimeni.

fovman

  •  
  •  

#23 sicu » 21-10-2012 20:42

din prima zi de cand a venit acest "fost mare jucator al OTELULUI" .... am spus ca e cel mai nepotrivit antrenor al echipei noastre .....
+1

sicu

  •  
  •  

#24 nothing.ellse » 21-10-2012 21:07

ultimii 3 care au comentat adica leutzu,fovman si sicu din pacate sunt acele specimene de suporteri pe care fiecare echipa e obligata sa-i aiba si sa-i suporte.. atata pot nu-i duce mansarda mai mult.Acuma trebuie sa argumentez ce am spus.. pana in etapa asta cu astra am ratat cel putin 5-6 ocazii URIASE pe meci si nu am batut am facut egal cu viitorul cu severin la chiajna desi in toate 3 meritam sa castigam cu astra am jucat mai slab dar am batut si vine unu ca leutzu mare om mic cap si spune ca am fost doar prezenti pe teren in ultimele meciuri vine altu ca fovman si se crede erou , pentru ca TANASE fara fovman e nimeni.. lumea macar a auzit de tanase si-l recunoaste pe strada pe fovman nu stiu daca-l recunoaste macar familia lui si vine si "oracolul" sicu care isi arata inteligenta.Sunt satul de suporterii astia de carton care sunt impotriva echipei si cand bate pentru ca ei vor ca Otelul sa joace ca Barca , Real sau Juventus hai...sifon si fierbeti in zeama voastra acolo
−2

nothing.ellse

  •  
  •  

#25 mateuts37 » 21-10-2012 21:26

In Repriza a ll a galeria otelului a fost una desamantari...stateau in c..r si se uitau ... Exact ca "pzdle"...

mateuts37

  •  
  •  

#26 sicu » 21-10-2012 21:36

deci .... fiecare cu parerea lui ... chiar daca iti convine sau nu asta e treaba "nothing.." .... tu cu parerea ta "incurajeaza" echipa .... care la ora actuala "joaca" doar la ce pica .... daca pica ....
+1

sicu

  •  
  •  

#27 vrabie_adrian87 » 21-10-2012 21:52

Parerea mea e urmatoarea despre ceea ce se intampla la otelul,jucatorii is blocati psihic si nu mai au incredere si moral cum aveau odata,am fost si urmariti de ghinion in multe meciuri,intradevar multi is indolenti si nu mai merita sa joace pentru otelul,dar unii chiar nu se regasesc si ma refer la un giurgiu care cu toate sinceritatea un suporter ieri il injura in cele mai josnice feluri si auzea si a fost revoltat pe buna dreptate,suporterii care injura si umilesc jucatorii prin vorbe grele(nu uitati ca giurgiu a plecat pe bani multi si a venit moaca tot la otelul desi a avut oferte mai bune din alte parti) si chiar a facut multe pentru otelul,a fost creierul de la mijlocul terenului si inca se zbate sa faca ceva p[entru echipa asta,si vin unii si ii injura familia,nu e drept,toti suntem oamenii,nu avem noi nici un drept sa injuram si sa umilim pe nimeni,datoria de suporter este sa vina sa priveasca sa incurajeze si sa conteste,dar nu ca la usa cortului,asa si cu paraschiv(acum e pensionar si strigati afara ca nu mai poti),dar cand isi micsora salariul si era esential pt noi atatea sezoane mai cu seama cel care am castigat titlul si aseara se lupta din rasputeri ca faca ceva ptr echipa,ii imbarbata pe jucatori,paraschiv e un simbol pentru otelul si merita sa ii lasam libertarttea de a se retrage cand doreste,paraschiv o repriza pe meci mai are multe de spus in fotbal,FORTZA OTELUL.
+4

vrabie_adrian87

  •  
  •  

#28 Laguna GT » 21-10-2012 22:12

Citez pe fovman:
Cat despre dumneata "domnule" Tanase, invata sa te comporti cu noi, spectatorii, nu ne injura (indiferent ce auzi din tribune), fara noi esti nimeni.

Adica voi, acesti suporteri la care te referi, vreti respect. Dar voi sa nu oferiti acelasi respect, nu-i asa?
−1

Laguna GT

  •  
  •  

#29 Leonard » 21-10-2012 22:38

Nu puteti sa stati in fund tot meciul si sa dati vina pe galerie ca nu e atmosfera. Schimbarea trebuie sa vina de la fiecare dintre noi. Decat sa stati sa va intepeneasca fundul pe scaun mereu, sa priviti meciul ca la teatru si sa dati indicatii galeriei ce ar trebui sa faca si ce nu , sa dati note galeriei si tot asa, mai bine luati atitudine si cantati 90 de minute pentru echipa. De ce sa asteptati de la altii sa faca ce ar trebui fiecare suporter sa faca? Daca vii la meci si canti tot meciul si galeria nu canta, te mai inteleg sa dai sfaturi. Dar cand tu te rezumi la privit meciul, de ce sa dai indicatii altora ce sa faca? E mai bine sa ne uitam intai fiecare la noi sia poi sa vorbimd e ce ar trebui sa faca unul si altul.
Eu sper ca Tanase sa faca treaba la noi, dar poate mai multa modestie nu ar strica. Are respectul suporterilor pentru ce a facut ca jucator, dar acum e antrenor si avem nevoie de puncte in clasament. Iar suporterii nemultumiti de galerie, ii invit din nou sa demonstreze cum trebuie sustinuta echipa dar prin practica. La teorie si la criticat toti suntem buni. Mai greu e sa faci tu ceva. Si daca pe terens a jucam noi nu putem, de incurajat echipa tine de noi. Asa ca mai terminati cu sfaturile, indicatiile si criticile si treceti la treaba. Primul examen e in meicul cu U Cluj. Fie ca s ejoaca ala Buzau sau Cluj demonstrati galeriei cum se sustine o echipa.
+2

Leonard

  •  
  •  

#30 fovman » 21-10-2012 22:51

Citez pe Laguna GT:
Citez pe fovman:
Cat despre dumneata "domnule" Tanase, invata sa te comporti cu noi, spectatorii, nu ne injura (indiferent ce auzi din tribune), fara noi esti nimeni.

Adica voi, acesti suporteri la care te referi, vreti respect. Dar voi sa nu oferiti acelasi respect, nu-i asa?


Sunt de acord cu tine, respectul trebuie sa fie reciproc. Insa un oficial nu ar trebui sa aiba atitudinea asta, indiferent de situatie. In al doilea rand, m-am referit la spectatori, la platitori de bilete, nicidecum la suporteri.

Citez pe nothing.ellse:
ultimii 3 care au comentat adica leutzu,fovman si sicu din pacate sunt acele specimene de suporteri pe care fiecare echipa e obligata sa-i aiba si sa-i suporte.. atata pot nu-i duce mansarda mai mult.Acuma trebuie sa argumentez ce am spus.. pana in etapa asta cu astra am ratat cel putin 5-6 ocazii URIASE pe meci si nu am batut am facut egal cu viitorul cu severin la chiajna desi in toate 3 meritam sa castigam cu astra am jucat mai slab dar am batut si vine unu ca leutzu mare om mic cap si spune ca am fost doar prezenti pe teren in ultimele meciuri vine altu ca fovman si se crede erou , pentru ca TANASE fara fovman e nimeni.. lumea macar a auzit de tanase si-l recunoaste pe strada pe fovman nu stiu daca-l recunoaste macar familia lui si vine si "oracolul" sicu care isi arata inteligenta.Sunt satul de suporterii astia de carton care sunt impotriva echipei si cand bate pentru ca ei vor ca Otelul sa joace ca Barca , Real sau Juventus hai...sifon si fierbeti in zeama voastra acolo


Prietene, daca am ajuns sa ne multumim ca am avut 5-6 ocazii uriase (poate cu tot cu reluari) cu echipe hibrid gen chiajna , severin sau viitorul, inseamna ca ne meritam locul in clasament.
Bineinteles ca oricine din orasul asta il cunoaste pe Tanase- jucatorul, dar mai e pana departe sa-si faca nume ca antrenor. Cu tactici inexistente si cu un comportament de birjar nu o sa faca purici. Dar, deh, sunt destui "suporteri de... beton" care accepta aceste lucruri.
−1

fovman

  •  
  •  

#31 schillaci » 22-10-2012 00:21

Pentru cei ce critica in stanga si-n drepta, ba jucatorii, ba pe tanase, ba pe mai stiu eu cine...am o intrebare : Voi ce ati facut vreodata, pentru Otelul, pentru Galati, demn de luat in seama ? Eu atata stiu, ca jucatorii astia,cel putin, m-au facut sa-mi vina sa plang de bucurie, m-au facut sa fiu mandru ca sunt galatean si suporter al Otelului, dar poate ca sunt, printre voi, unii care au facut mai multe pentru Otelul, pentru oras si atunci , e normal, sa li se para ca jucatori ca Rapa, Giurgiu, Costin, Iorga, etc. sunt ''praf''.

schillaci

  •  
  •  

#32 Tudor » 22-10-2012 08:02

Citez pe schillaci:
Pentru cei ce critica in stanga si-n drepta, ba jucatorii, ba pe tanase, ba pe mai stiu eu cine...am o intrebare : Voi ce ati facut vreodata, pentru Otelul, pentru Galati, demn de luat in seama ? Eu atata stiu, ca jucatorii astia,cel putin, m-au facut sa-mi vina sa plang de bucurie, m-au facut sa fiu mandru ca sunt galatean si suporter al Otelului, dar poate ca sunt, printre voi, unii care au facut mai multe pentru Otelul, pentru oras si atunci , e normal, sa li se para ca jucatori ca Rapa, Giurgiu, Costin, Iorga, etc. sunt ''praf''.

Dar ce sti tu ce au facut altii pentru Otelul sau oras? Ca suporter e suficient sa fi prezent pe stadion si sa sustii echipa, iar ca locuitor poti face atatea in diferite domenii, nu trebuie sa fi primar sau altceva. Macar unii critica ceea ce vad concret pe teren, tu critici in necunostinta de cauza. Sa inteleg ca iti place evolutia jucatorilor, nu sunt praf, in stilul asta o sa mai luam un titlu :D . Si fi sigur ca sunt atatia intre noi, care nu sunt jucatori profesionisti cum ar fi cica Rapa, dar daca ar intra in teren nu ar face greselile pe care le fac unii. Dar daca le-ar face, ar fi de inteles.Unii, din dragoste pentru Otelul ar face si voluntariat numai sa dea totul pe teren si sa ne urcam in clasament. Din contra, cred ca e cam invers, sunt unii "suporteri" care accepta ceea ce se intampla si vor sa ne ducem in liga a 2-a. Eu ca suporter adevarat nu suport sa-i vad pe acesti mucosi cum isi bat joc de echipa si de suporteri. Pana si Ronaldo si Mesii sunt criticati cand joaca mai slab...asa ca nu inteleg de ce ai nostrii ar trebui tratati ca niste ingerasi....

Tudor

  •  
  •  

#33 otelul.galati99 » 22-10-2012 08:04

Leo are dreptate, trebuie sa ne intalnim cu totii si sa vorbim la o bere. Trebuie sa gasim o solutie ca poate macar in ultimul ceas isi revin si baietii. Sper din toata inima sa castigam la u cluj, si sa ne mai ridicam si noi capatana prin liga, cat despre cei care ne striga B-ul, is prosti, ca acuma se zice liga 2, dar ce sa le ceri la taranii care au primit si ei o echipa moca. Cand o sa joace si ei in europa si o sa elimine macar trabzonspor, atunci sa-i ascultam, pana atunci latra si ei ca prostii.
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#34 vitzamina » 22-10-2012 09:42

diferenta intre suporterii echipelor din provincie si suporterii echipelor din capitala acum se vede. la greu.
napoli juca in C cu stadionul plin, fara sa ii fie injurati jucatorii si antrenorul.
si eu sunt de parere ca tanase nu e antrenor de liga I, dar asta il avem.
e hilar sa vezi cum echipa are probleme peste probleme si apar in plus, total fara vreo utilitate, aceia care injura si care striga demisia. cine sa vina? mai ales acum? stoichita? hagi? trombetta? guardiola?
unora castigarea campionatului le-a luat mintile. nu am fost vreodata o "forta", desi asa ne place sa credem. am fost acea echipa frumoasa, placuta, acea prezenta atipica din campionat. nu se creste peste noapte, chiar daca il atingi pe rooney.
otelul are nevoie de un singur lucru acum. cine nu poate sa sustina actualul antrenor, actualii jucatori, sa faca liniste si sa aiba rabdare. altii nu sunt de unde, momentan. poate din iarna se schimba ceva.
asta este situatia indiferent daca ne convine sau nu. nu sta in puterea niciunuia sa schimbe nimic. decat propria atitudine fata de un club pe care il iubim.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#35 vitzamina » 22-10-2012 09:47

Citez pe fovman:
Cat despre dumneata "domnule" Tanase, invata sa te comporti cu noi, spectatorii, nu ne injura (indiferent ce auzi din tribune), fara noi esti nimeni.

Pe tine tin sa te contrazic.
Tanase e CINEVA, si fara tine.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#36 Issos » 22-10-2012 10:15

Nu a fost frumos ce a facut galeria in timpul meciului. De acord ca uneori e nevoie sa lasi la o parte duhul blandetii si sa apelezi la vorbe un pic mai dure, dar in limita bunului simt . Situatia din clasament nu ne permite ca echipa sa nu fie sustinuta in timpul meciului. Cel mai bine ar fi ca membrii galeriei sa ii ia la rost pe jucatori dupa antrenamente. A fost mai mult decat evident ca jucatorii sunt intr-un blocaj psihic, cel mai bun exemplu e modul absolut halucinant in care a batut un aut Cucu in repriza a doua asa ceva nu am vazut nici in liga a V, si am vazut destule astfel de meciuri la viata mea. O reactie ostila din partea propriilor suporteri creaza si mai mult disconfort psihic si sporeste numarul de greseli. Branko merita niste aplauze, dupa ce a iesit pe targa, am inteles ca accidentarea lui e cam serioasa.

Issos

  •  
  •  

#37 otelul.galati99 » 22-10-2012 11:42

Nici un jucator nu merita tratamentul asta din partea noastra, asa ca lasati-o naibii de treaba si mai bine stati acasa decat sa veniti la meciuri sa injurati echipa, si mai sunt niste cocalari la tribuna 2 care tot striga demisia, sunteti prosti, iar adevarul doare. Ar trebui batuti astia care fac gesturi urate pe stadion, ma refer la injuratul jucatorilor. Ati uitat cam repede ce au facut pentru noi. Paraschiv e simbolul echipei, iar pe langa para urmeaza giurgiu si costin. Cei trei ar trebui mereu incurajati, nu injurati, cat creier trebuie sa ai sa injuri simbolurile...am ajuns la concluzia ca unii sunt dovada vie ca oamenii pot trai fara creier. HAI OTELUL
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#38 A.C.A.B.1964 » 22-10-2012 12:27

Cum a spus cineva mai sus spun si eu acelasi lucru, cei care doresc sa ne intalnim si sa dezbatem situatia grea in care se afla otelul ,nu are de facut decat sa vina la intalnire( la care astept pareri de la toti privind locatia si ora ).decat sa scriem comentarii rautacioase sau nefondate si sa ne invartim in mocirla asta a suporterului bun si a celui rau nu ajungem la nici un consens .

A.C.A.B.1964

  •  
  •  

#39 DanielT » 22-10-2012 12:38

Ar fi ideala o intalnire la care sa participe toti suporterii indiferent de locul care il ocupa in stadion. Pana la urma toti avem un interes comun, sa ajutam ca echipa noastra sa treaca peste aceasta criza si asta nu o putem face decat daca ne unim fortele.
+1

DanielT

  •  
  •  

#40 leutzu » 22-10-2012 15:18

Citez pe nothing.ellse:
ultimii 3 care au comentat adica leutzu,fovman si sicu din pacate sunt acele specimene de suporteri pe care fiecare echipa e obligata sa-i aiba si sa-i suporte.. atata pot nu-i duce mansarda mai mult.Acuma trebuie sa argumentez ce am spus.. pana in etapa asta cu astra am ratat cel putin 5-6 ocazii URIASE pe meci si nu am batut am facut egal cu viitorul cu severin la chiajna desi in toate 3 meritam sa castigam cu astra am jucat mai slab dar am batut si vine unu ca leutzu mare om mic cap si spune ca am fost doar prezenti pe teren in ultimele meciuri vine altu ca fovman si se crede erou , pentru ca TANASE fara fovman e nimeni.. lumea macar a auzit de tanase si-l recunoaste pe strada pe fovman nu stiu daca-l recunoaste macar familia lui si vine si "oracolul" sicu care isi arata inteligenta.Sunt satul de suporterii astia de carton care sunt impotriva echipei si cand bate pentru ca ei vor ca Otelul sa joace ca Barca , Real sau Juventus hai...sifon si fierbeti in zeama voastra acolo

suporter de carton esti tu care comentezi aiurea ce stii tu despre noi sau cum traim un meci in care ai 5 ocazii uriase si se striga serie b vezi de sifonul ala ca atat bei pe stadion si atat

leutzu

Login sau crează cont pentru a comenta              |