STIRI Liga I MARELE FÂS

Liviu BajenaruLiviu BajenaruOțelul Galați - CF Brăila 3-0(1-0)
Mult trâmbițatul “mare” și “unic” derby, dintre Oțelul și CF Brăila, partidă care urma să strângă un stadion arhiplin, invazia brailenilor și coregrafiile magnifice, toate s-au dovedit a fi doar un mare fâs. Meciul din optimile Cupei României a propus un duel complet disproporționat, Oțelul, chiar și în formă slabă și cu 4-5 titulari odihniți, aflându-se la ani lumină de o echipă brăileană care nu ar fi speriat nici juniorii născuți în 2000 ai Oțelului.

Nici în tribune lucrurile nu au stat mai bine, în ciuda startului furibund, în care ambele tabere s-au comportat ca la un adevărat derby. Simplu foc de paie pentru că toată magia a durat vreo 3 secunde. Cei peste 700 de brăileni s-au dovedit a fi cel mult 300, restul rătăcindu-se probabil pe dig sau în rețeaua de internet, locul unde se găsesc întotdeauna cei mai “fioroși” ultrasi. Despre repertoriul vecinilor nici nu are rost să discutăm, toate cele 3 cântece prezentate duhnind a complex față de Galați. Despre faptul că s-au stins după numai 10-15 minute din meci, nici nu mai pomenim, pentru că e greu pentru oricine să cânte atât de mult, partida Stelei din ziua precedentă solicitându-le plămânii vecinilor brăileni timp de 120 de minute (fără folos, ca și azi).
De partea cealaltă, deși în număr destul de mare și cu un aport vocal bun, suporterii din Peluza Nord au coborât repede la nivelul brăiliștilor, concentrându-se mai mult pe duelul înjurăturilor decât pe susținerea echipei. Văzând că literalmente nu au cu cine, cei 300 de “hultrasi” brăileni fiind extrem de limitați în exprimare, gălățenii noștri au revenit la “vechile poeme de dragoste”, adresate antrenorului și jucătorilor.
Și pe gazon am asistat la un mare fâs. Ocazia mare din startul partidei, atunci când Brăneț a respins cu greutate șutul unui adversar(2’), a fost tot un foc de paie, de altfel și singurul aprins de brăileni pe durata întregului meci. În rest, așa cum era și normal, oțelarii au măturat pe jos cu adversarii lor, doar plictisul, ghinionul, lipsa de formă și absența celor 4-5 titulari diminuând proporțiile scorului. Golul a picat în minutul 24, atunci când Băjenaru, probabil singurul dintre cei 28 de jucători rulați care a luat în serios meciul, a profitat de eroarea unui fundaș brăilean, a driblat portarul și a trimis în poarta goală. Dar au mai fost și două bare (Viglianti și Neagu) și alte 3-4 mari ocazii de a marca, e drept, împotriva unui adversar de nivelul Ligii a 3-a.
Mare lucru nu s-a schimbat nici după pauză, ba jocul a devenit chiar mai încâlcit, numai bun de somnifer natural și fără efecte secundare. Asta nu a împiedicat Oțelul să mai înscrie de două ori. Băjenaru a realizat dubla în minutul 62, trimițând în plasă după ce și-a bătut joc de toată apărarea brăileană (nu că ar fi fost prea greu). Intrat pe final, Didi a închis tabela cu primul său gol de la revenirea pe gazon, acesta profitând de o nouă bâlbă prostească a unui dintre (pseudo)jucătorii brăileni.
Trăgând linie putem afirma, fără a greși prea mult, că am asistat la o brăilă de duel, până și amicalul împotriva celor de la Viitorul suscitând mai mult interes și mai multe emoții pentru oțelari. Marele derby s-a dovedit a fi un derby veritabil doar în ceea ce privește înjurăturile dintre suporterii celor două echipe. Urmează partida (crucială) împotriva celor de la Gaz Metan, tot pe teren propriu, duminică, iar de data asta adversarul nu va mai fi nici atât de slab și nici atât de darnic precum vecinii brăileni.
 
În loc de alte concluzii, câteva remarci comice
•    După ce ne-am porcăit cu brăilenii tot meciul, pentru că suntem oameni orgolioși și unii și alții, urmează confruntări violente pe străzile celor două orașe. În timp ce gălățenii vor rupe Brăila în două, pentru a ajunge la cinematograf, brăilenii vor lansa o adevărat invazie în facultățile gălățene.
•    După meciul din Cupă, portarul Brăneț urmează a fi sancționat de conducerea clubului, deoarece după minutul 2 a dispărut complet din joc.
•    La polul opus, cel mai activ om de pe teren, Băjenaru, va fi sancționat pentru lipsa simțului umorului, mijlocașul Oțelului luând prea în serios o parodie de adversar ca Brăila.
•    Așa cum explicam și mai devreme, motivul real pentru înjumătățirea numărului de invadatori și pentru prestația lor lamentabilă, excluzand factorul genetic, este faptul că și-au răcit gura degeaba și au trăit o mare deziluzie cu o seară înainte, când echipa lor favorită, Steaua, a fost învinsă de Concordia. Acesta e și motivul pentru care majoritatea scandărilor brăilene erau mai degrabă mormăite și au fost greu de deslușit de suporterii gălățeni.
•    Mesajul afișat de brăileni pe toată durata partidei i-a nedumerit pe suporterii gălățeni. Dacă nu am fi știut că ultima dată ei ne-au vizitat chiar în primăvara acestui an, am fi bănuit că “Dupa 18 ani” făcea trimitere la ultima întrevedere între suporterii din cele două orașe (care oricum ar fi aproape 19 ani la Galați).
•    Un alt mesaj care a stârnit curiozitatea gălățenilor a fost “In Micro 19 ne așteptați/ Doar cu pietre știți să aruncati”. Să înțelegem că frații” noștri ar dori să aruncăm cu altceva după ei? Poate cu ceva bani, să-și facă și ei echipă de fotbal și galerie. Nu e cazul, doar nu stricăm orzul pe gâște, nu?
•    De reținut rămân doar coregrafiile de la început, frumoase de ambele părți, precum și mesajul celor din Sud, Dictatura TV/ Strică farmecul Cupei”, o trimitere la faptul că televiziunile au înlăturat multe din surprizele Cupei, care altă dată făceau deliciul iubitorilor fotbalului.  


FC Oțelul Galați – CF Brăila 3-0 (1-0)

Cupa României – optimi de finala
Stadionul “Oțelul“ – 4500 spectatori
Au marcat: Liviu Băjenaru 24’, 62’, Cleidimar „Didi” 88’
Cartonaşe galbene: Perendija / Sânmartean, Spiridon
FC Oțelul: Brăneț - Râpă, Sîrghi, Perendija, Murgoci – Neagu (46’ Giurgiu), Filip - Iorga, Viglianti (77’ Didi), Băjenaru – Pena (55’ Paraschiv). Antrenor: Viorel Tănase.
CF Brăila: Leu - Spiridon, Ignat, Ivan, D. Sânmărtean - Bosoi, Ndigwe - Ochia, Prodan (46’ Pungă), Ciocâlteu (58’ Rusu) - Bălțoi (67’ Pușcasu). Antrenor: Alin Pânzaru.
Arbitri: Găman George Cătălin – Craiova, Velicu Bogdan – Bucureşti, Bârleanu Vlad – Bucureşti, Neagu Ionuţ Cătălin - Poenari

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Alexandru C. » 01-11-2012 23:54

Meserie articolul asta..am ras pe burta :lol: ..hai Otelul !

Alexandru C.

  •  
  •  

#2 Leonard » 02-11-2012 00:06

Tu ce-ai facut Bada la meci? Cum ai ajutat echipa?
−2

Leonard

  •  
  •  

#3 Laguna GT » 02-11-2012 00:48

Nu stiu cine se astepta sa fie CEVA pana la urma? E adevarat, nici nu credeam ca Braila poate fi atat de slaba, in conditiile in care nici Otelul nu e in forma. Dar, chiar si asa, personal nu m-am asteptat la nimic spectaculos. Nici pe teren, nici in afara lui. Dar eu zic sa privim la partea plina a paharului: mergem mai departe.
−2

Laguna GT

  •  
  •  

#4 Tudor » 02-11-2012 03:02

Felicitari pentru articol Ionut, m-am culcat razand :D ...
+1

Tudor

  •  
  •  

#5 dj » 02-11-2012 07:04

daca meciul s-ar fi disputat la braila cu siguranta stadionu era PLIN

dj

  •  
  •  

#6 Uzzy » 02-11-2012 11:02

Citez pe Leonard:
Tu ce-ai facut Bada la meci? Cum ai ajutat echipa?


Leonard, imi dai si mie te rog o adresa de mail de-a ta sa vb ceva cu tine?
−2

Uzzy

  •  
  •  

#7 Tudor » 02-11-2012 11:18

Citez pe Uzzy:
Citez pe Leonard:
Tu ce-ai facut Bada la meci? Cum ai ajutat echipa?


Leonard, imi dai si mie te rog o adresa de mail de-a ta sa vb ceva cu tine?

Astia pun la cale un atentat terorist. :D

Tudor

  •  
  •  

#8 Bada » 02-11-2012 11:32

Citez pe Leonard:
Tu ce-ai facut Bada la meci? Cum ai ajutat echipa?


Echipa n-o ajuti strigand "Demisia", "Jucati ca pizdele" sau "Restul sunteti mizerii" asa cum n-o ajuti nici stand pe scaun si enumerand toate injuraturile cunoscute doar pentru a parea mai interesant.
Ca sa ajutam CU TOTII echipa ar trebui lasate foarte multe orgolii deoparte, lucru imposibil la Galati. Sunt persoane atat in tribune cat si in peluze, si nu-s deloc putine, pentru care orgoliul e prioritar si nu vor da niciodata macar un pas inapoi, daca lucrurile nu-s exact cu le dicteaza lor constiinta sau muschii.
+6

Bada

  •  
  •  

#9 Uzzy » 02-11-2012 11:42

Citez pe Tudor:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Leonard:
Tu ce-ai facut Bada la meci? Cum ai ajutat echipa?


Leonard, imi dai si mie te rog o adresa de mail de-a ta sa vb ceva cu tine?

Astia pun la cale un atentat terorist. :D


eeee 3 atentate, nu doar 1 :)
−1

Uzzy

  •  
  •  

#10 cristigl » 02-11-2012 12:27

Bada daca nu ti se pare o atitudine corecta a galeriei fatza de echipa sustine tu impreuna cu cei de la T2 echipa ca si in meciul din campionatul trecut cu Vaslui.Daca tu crezi ca acesti jucatori care au respect 0 fata de suporteri si tot ce ii intereseaza sunt banii si serile petrecute in vestitul club Divino ,si care ii injura de cate ori prin ocazia pe cei din peluze te inseli.
−4

cristigl

  •  
  •  

#11 petrenho » 02-11-2012 12:32

am ras pe burta chiar ca e comic :))) ...FORTSA OTELUL foarte buna atitudinea jucatorilor de la otelul au facut un meci foarte bun :X
+3

petrenho

  •  
  •  

#12 Marinica » 02-11-2012 12:41

Felicitari celor din Sud pentru mesajul adresat brailenilor in special!
+5

Marinica

  •  
  •  

#13 Bada » 02-11-2012 12:48

Citez pe cristigl:
Bada daca nu ti se pare o atitudine corecta a galeriei fatza de echipa sustine tu impreuna cu cei de la T2 echipa ca si in meciul din campionatul trecut cu Vaslui.Daca tu crezi ca acesti jucatori care au respect 0 fata de suporteri si tot ce ii intereseaza sunt banii si serile petrecute in vestitul club Divino ,si care ii injura de cate ori prin ocazia pe cei din peluze te inseli.


Sa inteleg ca tu sustii jucatorii, nu echipa? Cand vor pleca de la echipa poti sa le trimiti cate flituri vrei, daca vrei sa te cobori la nivelul UNORA dintre ei. Dar cat timp sunt pe teren, oricata scarba ti-ar provoca, gandeste-te ca daca tu ii injuri non stop 1.nu ii determini deloc sa joace mai bine, ba din contra, si la faza asta pierde Otelul mult mai mult decat pierde jucatorul, 2. el oricum isi ia salariul si-l doare-n pix si de tine si de Otelul. In schimb, atmosfera asta de cacat ii afecteaza si pe cei care incearca sa-si faca datoria.
Cat despre meciul cu Vaslui, mai bine nici sa nu mai discutam. A fost cel mai jenant moment din istoria galeriei si e cel mai bun exemplu ca ce am spus in primul comentariu, ca pentru unii orgoliul e mai important decat Otelul, este 100% adevarat. Am fost in destule deplasari in care am fost jignit de unii ultrasi (direct sau indirect) dar asta nu m-a impiedicat niciodata si nici nu ma va impiedica pe viitor sa merg si sa stau in acelasi sector cu ei si sa cant mult mai mult decat unii "ultrasi" care ajungeau morti de beti la meci si nu le reprosa nimeni nimic.
+4

Bada

  •  
  •  

#14 cristigl » 02-11-2012 13:22

cel mai jenant a fost la meciul cu U Cluj cand T2 a injurat si a huiduit Peluza Nord!!!
−4

cristigl

  •  
  •  

#15 cristigl » 02-11-2012 13:39

petrenho nu ma face sa cred ca esti acel timp de suporter care se gudura la un meci contra unei formatzii de mijlocul clasamentului din Liga 2.ai fost mandu de jucatori si in meciul cu gloria ,chiajna, etc....
−1

cristigl

  •  
  •  

#16 Ciprica » 02-11-2012 13:43

Citez pe cristigl:
cel mai jenant a fost la meciul cu U Cluj cand T2 a injurat si a huiduit Peluza Nord!!!


Nu-s de acord. Culmea, am fost la meciul ala. Nu o sa fiu niciodata de acord cu manifestarile de genul ala. Pot fi de acord ca ambele parti au purtat partea lor de vina, dar mi se pare inacceptabil sa iei la ^&*a un jucator al Otelului (unul crucial in luarea titlului, apropo) si apoi sa te astepti sa te sustina.

Hai sa punem problema altfel. Ai 28 de ani, esti insurat, ai doi copii. Ajuti o echipa sa ia titlul, singurul din istorie. Apoi vine o trupa de pustani (preponderent, stiu ca mai sunt si din vechea garda a PN pe acolo) si te injura multe meciuri la rand, iti taie apoi cauciucurile de la masina, se ia de familia ta, etc. Tu ce ai face, ai intoarce si celalalt obraz sau ai proceda...similar cu reactia lui Grahovac?
+5

Ciprica

  •  
  •  

#17 cristigl » 02-11-2012 13:55

Nu i-a taiat nimeni cauciucurile la masina .Dar t2 nu trebuia sa injure galeria.si inca un lucru care e observat la fiecare meci ,cand galeria sustine echipa tribunele nu canta deloc cum galeria taxeaza atitudinea unor jucatori imediat se trezeste spiritul suporterilor de la tribuna 2 si ii incurajeaza.De ce mereu trebuie ca T2 sa aiba o atitudine contra celor din peluza de ce nu sustin si ei echipa impreuna cu cei de la peluza???
Apropo Galatiul are 350.000 de locuitori ,la stadion vin in jur de 5.000 de suporteri...daca vedeti ca peluza nu isi face treaba de ce nu incurajatzi voi echipa timp de 90 de minute?ca atunci sigur nu o sa mai fie nevoie de galerie si totul o sa fie OK daca tot spuneti ca in galerie sunt numai betzivi ,pustani ,inculti etc...
−1

cristigl

  •  
  •  

#18 Ciprica » 02-11-2012 14:12

Cristi, de acord cu tine ca T2 ar trebui sa fie mai activa. Din pacate nici PN nu mai e usa de biserica, si e mai rau pe zi ce trece. Iarta-ma ca m-am nascut ceva mai devreme si ca am prins perioada in care daca Otelul lua gol se striga "Nu-i nimic, nu-i nimic, mai gresiti si voi un pic". sau celebrul "sarim, sarim si va macelarim", adresat suporterilor adversi. La fel cum stiam sa numaram glurile marcate de noi, sa cerem mai multe. Iarta-ma ca regret genul ala de galerie, care stia sa incurajeze echipa, fara coregrafii, fara X lei investiti in coregrafii. Dar se canta pana in minutul 90, plecam ragusit de cele mai multe ori de pe stadion. De ce nu mai poate PN sa faca asta? De ce prefera sa urle demisia? Echipa a jucat un baraj in 2003, dar nu tin minte in sezonul ala sa se fi injurat cat s-a injurat in sezonul asta in doar...13 etape? Cum s-a putut ca la meciul cu Trabzon sa se cante tot meciul (e ultimul meci in care PN a fost asa cum mi-o doresc, la urmatorul am jurat ca nu mai calc in PN vreodata). Adica... prefer sa raman cu amintirile "vechi", oricat de batraneste ar suna, cu bucuriile de la meciurile mari facute cu Otelul, cu tristetea de la meciul cu HIT Gorica (nu o sa uit vreodata stewardul care se plimba prin spatele portii la care sta PN acum, plangand si zicand permanent "de ce, Doamne?"), cu bataia cu confetti din PN cand ne conduceau acasa cei de la Vejle cu 3-0, dupa 3-0 in tur. Astea sunt amintirile cu care sper sa raman, referitor la PN, asa cred ca ar trebui sa arate o galerie de SUPORTERI (ca d-asta sunt suporteri, sa SUSTINA echipa, nu sa ceara demisia si sa injure jucatorii tot meciul). Exclusiv parerea mea...
+5

Ciprica

  •  
  •  

#19 cristigl » 02-11-2012 14:24

Ciprica si eu aceleas vremuri le-am trait,la 7-0 pe rapid strigam mai tare de cat la 0-0 si multe alte amintiri am prins si acele vremuri cand in tot turul am strans 9 puncte si nu veneam de cat 200 de suporteri adica numai galeria pe stadionul Dunarea,cad se faceau valuri indiferent de scor....cand iinaintea fiecarui meci era chemat fiecare jucator in parte sa salute galeria cand la meciurile cu steaua jumate din tribune se bucurau la golurile stelei.......daca ar fi sa enumeram toate momentele ne-ar lua o vesnicie.dar e o singura problema acei jucatori care purtau cu mandrie echipamentul ros-alb-albastru nu se milogeau de jucatorii stelisti dupa meci sa le de-a un tricou cum face Pena nu injura galeria cum face branetz si MARELE FOTBALIST SIPOVICI (pe branco il excludem ca acolo a fost alta poveste) nu cadeau sub masa prin divino aveau un respect fatzza de cei ce ii incurajau si le erau alaturi pe toata durata partidei nu primeau sute de mii de euro ........
−1

cristigl

  •  
  •  

#20 Aruon » 02-11-2012 14:52

A fost un 3-0 clar dar nu am jucat mare lucru.Avem aceeasi abureala si ameteala.Jucam la intamplare.Tanase ar trebui sa plece clar,nu a adus nimic bun in joc,Dorinel trebuia sa ramana,merita dupa ce a adus glorie Galatiului si Otelului.PUTEM SPUNE CA OTELUL NU ARE ANTRENOR!SI NICI ECHIPA LA MOMENTUL ACTUAL!Ne asteapta un meci greu cu Gazul,acolo sa ne vedem valoarea.Cat despre galerie,numai inculti.FORZA OTELUL!
+3

Aruon

  •  
  •  

#21 eddynho » 02-11-2012 16:26

esti cam prostut aline se pare.dupa logica ta asa,daca echipa nu poate sau nu vrea,majoritatea ei,ce antrenor ar face puncte si spectacol daca jucatorii tot astia sunt?
+2

eddynho

  •  
  •  

#22 Ciprica » 02-11-2012 16:37

otelul-galati.ro/.../4138 Asteptam acum si scuzele suporterilor. Desi....
+3

Ciprica

  •  
  •  

#23 Issos » 02-11-2012 16:42

Citez pe cristigl:
Ciprica si eu aceleas vremuri le-am trait,la 7-0 pe rapid strigam mai tare de cat la 0-0 si multe alte amintiri am prins si acele vremuri cand in tot turul am strans 9 puncte si nu veneam de cat 200 de suporteri adica numai galeria pe stadionul Dunarea,cad se faceau valuri indiferent de scor....cand iinaintea fiecarui meci era chemat fiecare jucator in parte sa salute galeria cand la meciurile cu steaua jumate din tribune se bucurau la golurile stelei.......daca ar fi sa enumeram toate momentele ne-ar lua o vesnicie.dar e o singura problema acei jucatori care purtau cu mandrie echipamentul ros-alb-albastru nu se milogeau de jucatorii stelisti dupa meci sa le de-a un tricou cum face Pena nu injura galeria cum face branetz si MARELE FOTBALIST SIPOVICI (pe branco il excludem ca acolo a fost alta poveste) nu cadeau sub masa prin divino aveau un respect fatzza de cei ce ii incurajau si le erau alaturi pe toata durata partidei nu primeau sute de mii de euro ........

Tin sa te contrazic, la otelul au fost intotdeauna fotbalisti prieteni cu alcoolul: Costin Males, Tudorel Pelin, Mihai Gurița, Gabriel Bostina, Adrian State sunt doar cateva nume care imi vin acum in minte. iar jucatori aroganti si cu fite au mai fost, ex. Ciprian Mozacu.
+3

Issos

  •  
  •  

#24 MARIO 23 » 02-11-2012 17:22

Citez pe Ciprica:
Cristi, de acord cu tine ca T2 ar trebui sa fie mai activa. Din pacate nici PN nu mai e usa de biserica, si e mai rau pe zi ce trece. Iarta-ma ca m-am nascut ceva mai devreme si ca am prins perioada in care daca Otelul lua gol se striga "Nu-i nimic, nu-i nimic, mai gresiti si voi un pic". sau celebrul "sarim, sarim si va macelarim", adresat suporterilor adversi. La fel cum stiam sa numaram glurile marcate de noi, sa cerem mai multe. Iarta-ma ca regret genul ala de galerie, care stia sa incurajeze echipa, fara coregrafii, fara X lei investiti in coregrafii. Dar se canta pana in minutul 90, plecam ragusit de cele mai multe ori de pe stadion. De ce nu mai poate PN sa faca asta? De ce prefera sa urle demisia? Echipa a jucat un baraj in 2003, dar nu tin minte in sezonul ala sa se fi injurat cat s-a injurat in sezonul asta in doar...13 etape? Cum s-a putut ca la meciul cu Trabzon sa se cante tot meciul (e ultimul meci in care PN a fost asa cum mi-o doresc, la urmatorul am jurat ca nu mai calc in PN vreodata). Adica... prefer sa raman cu amintirile "vechi", oricat de batraneste ar suna, cu bucuriile de la meciurile mari facute cu Otelul, cu tristetea de la meciul cu HIT Gorica (nu o sa uit vreodata stewardul care se plimba prin spatele portii la care sta PN acum, plangand si zicand permanent "de ce, Doamne?"), cu bataia cu confetti din PN cand ne conduceau acasa cei de la Vejle cu 3-0, dupa 3-0 in tur. Astea sunt amintirile cu care sper sa raman, referitor la PN, asa cred ca ar trebui sa arate o galerie de SUPORTERI (ca d-asta sunt suporteri, sa SUSTINA echipa, nu sa ceara demisia si sa injure jucatorii tot meciul). Exclusiv parerea mea...

....sau cand am cantat incontinuu cu lacrimi in ochi "dunarea batrana" la 7-0 pentru Rapid.....doamne ce amintiri mi-ai trezit , si eu am fost in PN cam de prin 2002 pana in 2009, paradoxal e ca parca nici atunci nu eram pe deplin multumit cu felul in care arata galeria,parca simteam ca putem mai mult...n-as vrea sa ma apuc sa judec ,repet pentru ca ca stiu ce inseamna viata de suporter si de la peluza si din tribuna ,dar atmosfera in sezonul asta este efectiv penibila si ma refer aici si la tribune....spre exemplu ieri am stat la tribuna a doua si vreau sa va zic ca in repriza a doua era efectiv enervant sunetul generatorului de la poarta 4...asa ceva n-am trait in viata mea ,efectiv a fost ca la teatru...PENIBIL,MIZERABIL si va fi din ce in ce mai rau, imi dau seama acum de fapt cat de bine arata peluza pe vremea aia (nu pentru ca faceam eu parte din ea,sa nu intelegi gresit), peluza aia cu Tzepes ,Suker,BRIGATE SUD,GRUPPO IREG,STEEL BOYS,GRUPA C ,YOUNG CREW,etc...etc,la un moment dat nu mai aveam loc pe gard de bannere, iar acum e doar unul obosit,nici macar ala cu sidexplozia nu mai este. E groaznic de trist ce se intampla,parca lumea nu mai iubeste fotbalul ca pe alte vremuri,am castigat campionate si gata ne-am ridicat in figuri si pretentii si vom deveni ca echipele alea de rahat care isi injura jucatorii si antrenorii dupa 4-5 etape ca nu mai au sanse la titlu sau mai rau in cazul nostru nu mai venim deloc la stadion!
Repet nu vreau sa judec pe nimeni baieti,dar peluza in momentul asta arata jalnic,mizerabil si parca nu mai vine nimeni din spate sa se mai poata ridica la nivelul de alta data.....cea mai tare amintire pe care o am si nu o voi uita niciodata e acea deplasare din finala cupei cu dinamo ...abia atunci m-am simtit cu adevarat mare,am mers pe jos 3000 de oameni ,cantand prin tot orasul de parca castigasem champions league, iar lumea ne aplauda de la balcoane, ne-am urcat intr-un tren cu 15 vagoane in care am stat in picioare pana la bucuresti ...era atat de aglomerat incat nici nu puteam sa coboram in gara , sa ne duccem pana la baie fiindca stateam pe coridor umar la umar( cand vroia sa treaca TITI grasu cu cate o bagaboanta de-a lor, imi puneam mainile in cap ca ne lipeam cu mooia de geam),am ajuns la BUCURESTI , am mers tot pe jos cantand continuu pana pe cotroceni......am ajuns acolo la 8 seara si nu mai aveam efectiv voce desi meciul incepea la 21.30! Peste toate astea am si pierdut ,ne-am intors la gara ....ne-am urcat in tren si am ajuns in galati inapoi la 5 dimineata, deci ideal ar fi (ma refer aici la cei din peluza), sa nu mai vorbiti de sacrificii ca stim unii dintre noi cum e viata la peluza ....iar cei care stati la tribuna sunteti in aceeasi oala , OTELUL SUNTEM NOI ,tribune+peluze, iar in momentul asta va spun cu mana pe inima ca suntem jalnici....mizerabil prin felul cum ne comportam pe stadion, nu vom mai fi niciodata respectati de celelalte cluburi pentru atmosfera din tribune ....fanii galateni nu au fost asa niciodata, faptul ca esti pe stadion azi nu-ti mai transmite nici o emotie si va fi din ce in ce mai rau daca nu ne trezim odata sa facem ceva, sa le dam urmasilor nostri OTELUL de altadata, sa facem lumea sa vina la stadion datorita atmosferei din tribune, acele tribune pline....eu personal dupa ce am vazut aseara n-as mai veni la stadion alta data...si asta e foarte grav........... :-|
+6

MARIO 23

  •  
  •  

#25 gl-85-pst » 02-11-2012 18:21

ohhh...mi ai adus amite de deplasarea dei 2003 ...ce vremuri....u am fost in multe deplasari...defapt au fost 5 de toate...cele din champions league si din 2003 si supercupa.timpul nu mi permite dar chiar daca nu fac parte din galerie eu sunt unul din T2 care e mereu pe sus cu fularul si cu vocea.hai otelu!!
+3

gl-85-pst

  •  
  •  

#26 Viciu » 02-11-2012 19:04

Citez pe MARIO 23:
Citez pe Ciprica:
Cristi, de acord cu tine ca T2 ar trebui sa fie mai activa. Din pacate nici PN nu mai e usa de biserica, si e mai rau pe zi ce trece. Iarta-ma ca m-am nascut ceva mai devreme si ca am prins perioada in care daca Otelul lua gol se striga "Nu-i nimic, nu-i nimic, mai gresiti si voi un pic". sau celebrul "sarim, sarim si va macelarim", adresat suporterilor adversi. La fel cum stiam sa numaram glurile marcate de noi, sa cerem mai multe. Iarta-ma ca regret genul ala de galerie, care stia sa incurajeze echipa, fara coregrafii, fara X lei investiti in coregrafii. Dar se canta pana in minutul 90, plecam ragusit de cele mai multe ori de pe stadion. De ce nu mai poate PN sa faca asta? De ce prefera sa urle demisia? Echipa a jucat un baraj in 2003, dar nu tin minte in sezonul ala sa se fi injurat cat s-a injurat in sezonul asta in doar...13 etape? Cum s-a putut ca la meciul cu Trabzon sa se cante tot meciul (e ultimul meci in care PN a fost asa cum mi-o doresc, la urmatorul am jurat ca nu mai calc in PN vreodata). Adica... prefer sa raman cu amintirile "vechi", oricat de batraneste ar suna, cu bucuriile de la meciurile mari facute cu Otelul, cu tristetea de la meciul cu HIT Gorica (nu o sa uit vreodata stewardul care se plimba prin spatele portii la care sta PN acum, plangand si zicand permanent "de ce, Doamne?"), cu bataia cu confetti din PN cand ne conduceau acasa cei de la Vejle cu 3-0, dupa 3-0 in tur. Astea sunt amintirile cu care sper sa raman, referitor la PN, asa cred ca ar trebui sa arate o galerie de SUPORTERI (ca d-asta sunt suporteri, sa SUSTINA echipa, nu sa ceara demisia si sa injure jucatorii tot meciul). Exclusiv parerea mea...

....sau cand am cantat incontinuu cu lacrimi in ochi "dunarea batrana" la 7-0 pentru Rapid.....doamne ce amintiri mi-ai trezit , si eu am fost in PN cam de prin 2002 pana in 2009, paradoxal e ca parca nici atunci nu eram pe deplin multumit cu felul in care arata galeria,parca simteam ca putem mai mult...n-as vrea sa ma apuc sa judec ,repet pentru ca ca stiu ce inseamna viata de suporter si de la peluza si din tribuna ,dar atmosfera in sezonul asta este efectiv penibila si ma refer aici si la tribune....spre exemplu ieri am stat la tribuna a doua si vreau sa va zic ca in repriza a doua era efectiv enervant sunetul generatorului de la poarta 4...asa ceva n-am trait in viata mea ,efectiv a fost ca la teatru...PENIBIL,MIZERABIL si va fi din ce in ce mai rau, imi dau seama acum de fapt cat de bine arata peluza pe vremea aia (nu pentru ca faceam eu parte din ea,sa nu intelegi gresit), peluza aia cu Tzepes ,Suker,BRIGATE SUD,GRUPPO IREG,STEEL BOYS,GRUPA C ,YOUNG CREW,etc...etc,la un moment dat nu mai aveam loc pe gard de bannere, iar acum e doar unul obosit,nici macar ala cu sidexplozia nu mai este. E groaznic de trist ce se intampla,parca lumea nu mai iubeste fotbalul ca pe alte vremuri,am castigat campionate si gata ne-am ridicat in figuri si pretentii si vom deveni ca echipele alea de rahat care isi injura jucatorii si antrenorii dupa 4-5 etape ca nu mai au sanse la titlu sau mai rau in cazul nostru nu mai venim deloc la stadion!
Repet nu vreau sa judec pe nimeni baieti,dar peluza in momentul asta arata jalnic,mizerabil si parca nu mai vine nimeni din spate sa se mai poata ridica la nivelul de alta data.....cea mai tare amintire pe care o am si nu o voi uita niciodata e acea deplasare din finala cupei cu dinamo ...abia atunci m-am simtit cu adevarat mare,am mers pe jos 3000 de oameni ,cantand prin tot orasul de parca castigasem champions league, iar lumea ne aplauda de la balcoane, ne-am urcat intr-un tren cu 15 vagoane in care am stat in picioare pana la bucuresti ...era atat de aglomerat incat nici nu puteam sa coboram in gara , sa ne duccem pana la baie fiindca stateam pe coridor umar la umar( cand vroia sa treaca TITI grasu cu cate o bagaboanta de-a lor, imi puneam mainile in cap ca ne lipeam cu mooia de geam),am ajuns la BUCURESTI , am mers tot pe jos cantand continuu pana pe cotroceni......am ajuns acolo la 8 seara si nu mai aveam efectiv voce desi meciul incepea la 21.30! Peste toate astea am si pierdut ,ne-am intors la gara ....ne-am urcat in tren si am ajuns in galati inapoi la 5 dimineata, deci ideal ar fi (ma refer aici la cei din peluza), sa nu mai vorbiti de sacrificii ca stim unii dintre noi cum e viata la peluza ....iar cei care stati la tribuna sunteti in aceeasi oala , OTELUL SUNTEM NOI ,tribune+peluze, iar in momentul asta va spun cu mana pe inima ca suntem jalnici....mizerabil prin felul cum ne comportam pe stadion, nu vom mai fi niciodata respectati de celelalte cluburi pentru atmosfera din tribune ....fanii galateni nu au fost asa niciodata, faptul ca esti pe stadion azi nu-ti mai transmite nici o emotie si va fi din ce in ce mai rau daca nu ne trezim odata sa facem ceva, sa le dam urmasilor nostri OTELUL de altadata, sa facem lumea sa vina la stadion datorita atmosferei din tribune, acele tribune pline....eu personal dupa ce am vazut aseara n-as mai veni la stadion alta data...si asta e foarte grav........... :-|


Ar trebui sa fie scris un articol pe DB exact asa. Conflictul asta intre peluza si tribune , inutil dealtfel, nu trebuie ignorat total . Avem si noi, astia multi si cuminti, o viata in Otelul dupa cum bine spune Mario. Chiar ar trebui evidentiata caci majoritatea cam asta doreste - liniste, respect si rezultate. Cam civilizata si cu istorie in spate. Cum ar trebui sa fie, cum o sa fie .

Bravo .
+3

Viciu

  •  
  •  

#27 vitzamina » 02-11-2012 20:32

Citez pe Issos:
Tin sa te contrazic, la otelul au fost intotdeauna fotbalisti prieteni cu alcoolul: Costin Males, Tudorel Pelin, Mihai Gurița, Gabriel Bostina, Adrian State sunt doar cateva nume care imi vin acum in minte. iar jucatori aroganti si cu fite au mai fost, ex. Ciprian Mozacu.

Daca imi permiti, o sa il adaug pe lista si pe Marele Labukas, care impreuna cu Grybauskas goleau barurile restaurantelor cand nu erau insotiti de neveste. Asta mi-a spus-o un fotbalist pe care nu vreau sa il numesc pentru ca inca se afla in lot, insa e unul din cei care nu pot fi acuzati de minciuna.
La capitolul fitze, stiu ca Pena mai obisnuia sa iasa in oras cu unii suporteri. Lau, te rog sa confirmi.
La polul opus, mie mi-a fost refuzata o fotografie de catre Tofan. Nu cand era in oras cu familia, ci in o pauza de dinainte de antrenament. Asta nu diminueaza din respectul pe care il am pentru el.
Una peste alta...
Citez pe Ciprica:
otelul-galati.ro/.../4138 Asteptam acum si scuzele suporterilor.

...
+2

vitzamina

  •  
  •  

#28 mj » 02-11-2012 22:25

Citez pe gl-85-pst:
ohhh...mi ai adus amite de deplasarea dei 2003 ...ce vremuri....u am fost in multe deplasari...defapt au fost 5 de toate...cele din champions league si din 2003 si supercupa.timpul nu mi permite dar chiar daca nu fac parte din galerie eu sunt unul din T2 care e mereu pe sus cu fularul si cu vocea.hai otelu!!


Rectific meciul s-a disputat in anu' 2004 si inca o precizare defapt o mica "corectie" pentru Mario la acel maci s-au pus la dispozitie 10 vagoane si nu 15,in rest nimic de spus bun comentariu.Si eu ca si multi altii am mers ani la randul in PN dar de 3 ani nu am mai calcat acolo cu o singura exceptie meciul de ieri,nici mie nu imi place ce vad si ce se intampla cu noi(echipa,suporteri ,conducere etc.)

mj

  •  
  •  

#29 Leonard » 02-11-2012 22:52

La meciul din finala cupei Romaniei au mers foarte multi suporteri din cei actuali. Erau inainte vremuri cand mergeam cate 200 de la Timisoara, Arad. Eu v-am mai spus, veniti la seidntele anuntate si spuneti ce aveti de spus. Nu va mananca nimeni.
Galeria nu are cum sa mai fie ca in acele vremuri niciodata. Pentru ca nu mai este nici societatea de atunci, oamenii nu mai sunt ca atunci. La fel si jcuatorii, nu sunt cum erau inainte. Acum sunt preocupati doar de bani si cam atat. Plus ca au venit o serie de legi, precum legea 4, asa numita "Legea Dragomir" care a reusit sa faca si mai mult rau.
Erau cu totul altele datele problemei.
In alta ordine de idei, cei apropiati peluzei si clubului stiu ca s-au facut pasi spre impacare de mai mult timp, dar unii sunt mult prea orgoliosi.
Eu unul prefer decat sa ne porcaim, mai bine sa nu mai venim, pana cand o sa isi dea seama toti, jucatori, suporterii din peluza, suporterii din tribune ce e gresit si trebuie schimbat. Cred ca la meciul cu Medias, tribunele au din nou sansa sa arata galeriei cum trebuie sustinuta echipa. Vor veni vremuri mai bune!

Leonard

Login sau crează cont pentru a comenta              |