STIRI Liga I Umiliţi de o contracandidată la retrogradare…

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuCeahlăul Piatra Neamţ – Oţelul Galaţi 4-1(1-0)
Oţelul a pierdut fără drept de apel un meci de “6 puncte” pe terenul unei echipe în faţa căreia nu aveam voie să pierdem, având în vedere situaţia din clasament a ambelor formaţii. Din păcate, lucrurile nu au stat deloc cum ne-am fi dorit noi, iar Ceahlăul s-a dovedit a fi o nucă mult prea tare, care ne-a depăşit la orice capitol, fie că a fost vorba de entuziasm, tehnică, organizare tactică sau viteză.

Meciul a început cu nervi pentru suporterii “oţelari” rămaşi acasă, deoarece DolceSport, televiziunea care transmitea live partida a dat drumul transmisiei abia în minutul 13. Mai mult, nesimţirea a atins cote maxime, comentatorul comportându-se ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat, pe lângă faptul că, în niciun moment, postul TV nu şi-a cerut scuze sau nu a specificat de ce a dat drumul la imaginile video cu întârziere. Să sperăm că CNA-ul nu doarme…
Revenind la adormiţii noştri din teren, aceştia au fost bătuţi la orice capitol, de o echipă care practică un fotbal simplu, bazat pe angajări în adâncime ale propriilor atacanţi. Aşa a venit şi primul gol, când o pasă perpendiculară pe poartă a trecut printre Sipovic şi Cucu, acesta din urmă l-a pierdut pe Bădescu pe drum, Brăneţ a ieşit previzibil şi întârziat, iar atacantul nemţean a înscris nestingherit cu o “scăriţă" de efect. Şi, din nou, jucătorii care au jucat în trecut la Oţelul marchează împotriva noastră... Găurile de “şvaiţer” din apărarea otelara nu s-au astupat, ba parcă s-au adâncit, iar verticalizările portocaliilor au creat mereu panică în defensiva roş-alb-albastră.
La poarta cealaltă s-a ajuns greu, iar când s-a ajuns, Pena a avut grijă să ne scoată peri albi. Atacantul nostru a reluat mai întâi prea încet o minge cu capul, pentru ca în minutul 35 să rateze incredibil, din centrul careului, după o gafă a apărării nemţene, bâlbâielile rare din suprafaţa de pedeapsă a Ceahlăului fiind de altfel singurele momente când ne-am apropiat de gol.   
Repriza a doua a început lamentabil pentru adormiţii lui Tănase, care au încasat un gol de curtea şcolii în minutul 47, la un corner al echipei adverse. De reţinut tabloul format din Cârjă, Brăneţ şi Cucu care au pozat la această fază, neavând nicio reacţie! Jocul încâlcit al “oţelarilor” a continuat, ocaziile de poartă întârziind să apară, fapt perfect explicabil de vreme ce trei pase legate ale roş-alb-albaştrilor au reprezentat o raritate în meciul din această seară.
Golul mult aşteptat a picat totuşi din senin în minutul 74, când Giurgiu a şutat fenomenal de la 25 de metri după o respingere greşită a portarului Miron. Cu o floricică nu se face însă primăvară… Mai erau destule minute de jucat şi poate dintr-o întâmplare ar fi existat o şansă ca Oţelul să egaleze, numai că antrenorul Viorel Tănase a simţit că este momentul să iasă şi el în evidenţă. Tehnicianul l-a schimbat absolut halucinant pe Cârjă cu Viglianti, lăsându-ne fără fundaş dreapta pentru tot restul meciului, asta după ce şi mijlocaşul la închidere Ionuţ Neagu fusese tras pe dreapta şi înlocuit cu Buş. În acel moment, Oţelul mai avea doar 3 fundaşi pe teren, fiind foarte ofensivă cel puţin pe hârtie. Numai că mutarea s-a dovedit a fi falimentară de vreme ce ai noştri nu se descurcaseră nici cu 4 apărători în faţa Ceahlăului. Au urmat momente de groază în care nemţenii au făcut ce au vrut ei în faţa defensivei decimate a gălăţenilor, Stana marcând de două ori pe contraatac în minutele 79 şi 87. Paradoxal, cu o pleiadă de mijlocaşi şi atacanţi, Oţelul nici măcar nu a mai pus în pericol poarta lui Miron, ba mai mult putea încasa şi alte goluri, având în vedere degringolada de pe linia de fund.
Jenant şi umilitor pentru noi s-a încheiat primul război cu Ceahlăul şi e greu de crezut că meciul din Cupă s-ar putea termina mai fericit la ce am văzut în această seară. Din păcate, diferenţa dintre nemţeni şi gălăţeni pare mare în acest moment, mai ales sub Pietricica, acolo unde echipa lui “Pinalty” are prestaţii solide. După destui ani de bucurii la Piatra Neamţ, acolo unde Oţelul se impusese mai mereu în ultimele sezoane şi câştigase şi Supercupa, am fost aduşi din nou cu picioarele pe pământ şi la retrogradare, locul din clasament dându-ne frisoane, mai ales că echipele din spatele nostru au punctat în această etapă.
De apreciat doar galeria roş-alb-albastră care a cântat pe tot parcursul meciului, în ciuda scorului afişat pe tabelă.

Ceahlăul Piatra Neamţ - FC Oțelul Galați 4-1 (1-0)
Liga 1 – Etapa a 15-a
Au marcat: Bădescu 18’, Aloisio 48’, Stana, 79’ şi 87 / Gabriel Giurgiu 74’
Cartonaşe galbene: Stana / Cârjă, Sipovic
Ceahlăul: Miron - Moreno, Aloisio, Ichim, Barna - Achim, Monroy – Bădescu (78’ Velici), Golubovic, Constantinescu (88’ Rusu) – Lukanovic(63’ Stana). Antrenor: Constantin Enache.
Oţelul: Brăneţ – Cârjă (76’Viglianti), Sîrghi, Sipovici, Cucu - Giurgiu, Neagu(61’ Buş)- Iorga, Băjenaru, Stromajer(52’Didi) - Pena. Antrenor: Viorel Tănase.
Arbitri: Istvan Kovacs (Carei) - Eduard Ungureanu (Bucureşti) şi Daniel Mitruţi (Craiova) - Mircea Fesnic (Cluj-Napoca).

Comentarii   
  •  
  •  

#1 nothing.ellse » 10-11-2012 19:28

Eram sigur dinainte de meci dar acuma s-a adeverit.Otelul pierde in campionat ca sa castige in cupa , clasicul schimb , noi nu retrogradam, Ceahlau se va dezinteresa de cupa si ajungem in semifinala.Oricum cu o victorie in meciul cu taranii toate pacatele sunt spalate HAI OTELUL!

nothing.ellse

  •  
  •  

#2 Dregan » 10-11-2012 19:30

Citez pe nothing.ellse:
Eram sigur dinainte de meci dar acuma s-a adeverit.Otelul pierde in campionat ca sa castige in cupa , clasicul schimb , noi nu retrogradam, Ceahlau se va dezinteresa de cupa si ajungem in semifinala.Oricum cu o victorie in meciul cu taranii toate pacatele sunt spalate HAI OTELUL!

Ceahlaul a batut pe Bistrita in campionat, apoi i-a scos din Cupa...
Ceahlaul a batut apoi pe Gaz Metan in campionat, apoi i-a scos din Cupa...
Ceahlaul a batut pe Otelul in campionat... si tu zici ca ne da meciul in Cupa ? :D :D
+6

Dregan

  •  
  •  

#3 Aruon » 10-11-2012 19:38

Viorel Tanase ar trebui sa plece!Nu a adus nimic nou in jocul echipei.Personal eu l-as vrea tot pe Gigi Multescu sau poate pe Pustai ca tot ar vrea sa plece de la Gaz Metan.Jucam prost,cel mai prost din ultimii 3 ani.Jucatorii sunt blazati.Insa sa fim SI LA BINE SI LA RAU CU OTELUL GALATI!FORZA OTELUL!
+2

Aruon

  •  
  •  

#4 romeo » 10-11-2012 19:41

Tase , cate luam . tata , cu Vaslui...nu de alta , dar se apropie Craciunul !???
prea ne place "apa rece"
probabil , nu vom retrograda , dar imaginea va fi similara unei retrogradate !
nu sunt jucatorii si antrenorii pe care ii dorim , dar, nu avem ce face , sunt ai nostrii!(V. Tanase despre suporteri - in traducere inversa)
+2

romeo

  •  
  •  

#5 Mariusik89 » 10-11-2012 20:01

apararea lu dorinel era rapa,perendija,costi n si salageanu..acuma tanase joaca cu Carja,sipovici,sargh i si cucu..jucatori care nici banca de rezerve nu prindeau cu dorinel..asa ca nu va mai mirati de ce primim 4 de la ceahlaul
+3

Mariusik89

  •  
  •  

#6 vitzamina » 10-11-2012 20:15

Citez pe Mariusik89:
apararea lu dorinel era rapa,perendija,costi n si salageanu..acuma tanase joaca cu Carja,sipovici,sargh i si cucu..jucatori care nici banca de rezerve nu prindeau cu dorinel..asa ca nu va mai mirati de ce primim 4 de la ceahlaul

da, apararea nu trebuia schimbata, mai ales ca a mers foarte bine atunci. daca nu calculul valoric, atunci automatismele ar trebui sa ii recomande. insa din nefericire pe stanga, sala s-a mutat la sat, iar ilie e accidentat. insa varianta a treia a lui dorinel era ljubinkovic.
parerea mea personala e ca schimbarile astea au venit din disperarea lui de a face pe plac suporterilor. poate ma insel, insa si costin, si perendija, si rapa, si ljubinkovic au fost schimbati imediat dupa ce apareau aici comentarii la adresa lor. in schimb, au aparut sipovic si sirghi, jucatori populari si carja si cucu, jucatori tineri, promovati, dupa cum se tot comenteaza aici.
si eu sunt de acord ca sunt schimbari benefice, insa ar fi trebuit sa vina treptat, nu cum s-a intamplat.
cred ca tase citeste prea mult dunareabatrana. ar trebui sa antreneze cum stie (daca stie).
+1

vitzamina

  •  
  •  

#7 AdY » 10-11-2012 20:16

Sa plece cu totzii!!
+1

AdY

  •  
  •  

#8 george.mot » 10-11-2012 20:24

Citez pe vitzamina:
Citez pe Mariusik89:
apararea lu dorinel era rapa,perendija,costi n si salageanu..acuma tanase joaca cu Carja,sipovici,sargh i si cucu..jucatori care nici banca de rezerve nu prindeau cu dorinel..asa ca nu va mai mirati de ce primim 4 de la ceahlaul

da, apararea nu trebuia schimbata, mai ales ca a mers foarte bine atunci. daca nu calculul valoric, atunci automatismele ar trebui sa ii recomande. insa din nefericire pe stanga, sala s-a mutat la sat, iar ilie e accidentat. insa varianta a treia a lui dorinel era ljubinkovic.
parerea mea personala e ca schimbarile astea au venit din disperarea lui de a face pe plac suporterilor. poate ma insel, insa si costin, si perendija, si rapa, si ljubinkovic au fost schimbati imediat dupa ce apareau aici comentarii la adresa lor. in schimb, au aparut sipovic si sirghi, jucatori po***ri si carja si cucu, jucatori tineri, promovati, dupa cum se tot comenteaza aici.
si eu sunt de acord ca sunt schimbari benefice, insa ar fi trebuit sa vina treptat, nu cum s-a intamplat.
cred ca tase citeste prea mult dunareabatrana. ar trebui sa antreneze cum stie (daca stie).



Parerea mea e ca tase vrea sa demonstreze ca se poate si cu altii...cu jucatorii ce nu prea au prins lotul cu dorinel si cred k greseste foarte mult....Cu exceptia lui Sarghi cred k toti ceilalti jucatori ce jucau la dorinel sunt net superiori celor ce joaca acum!
+1

george.mot

  •  
  •  

#9 Myhay20 » 10-11-2012 20:55

Da Tase niste declaratii, dupa fiecare esec, vom face, vom drege, luam bataie, apoi iar o ia de la capat, chiar nu-si da seama de ce penibil poate fi? el este principalul vinovat pentru infrangerea asta! Am ascultat declaratia lui si a spus ca e suparat pe cativa jucatori, pai atunci de ce ii mai baga! LA meciul urmator, tot cu ei va incepe!

Din punctul meu de vedere, Tanase este prea slab pentru functia asta, am sperat ca poate cu trecerea etapelor va reusi sa faca ceva, dar nu are viziune de antrenor si asta s-a demonstrat in meciul de azi cu schimbarile lui proaste!

Tanase asta este, ai fost super fotbalist si din respect pentru asta nu vreau sa te jignesc, dar daca tii la echipa asta te rog da-ti demisia ca ne bagi in B!
+3

Myhay20

  •  
  •  

#10 Myhay20 » 10-11-2012 21:05

Mi-as dori Andone sa vina antrenor, are experienta necesara!
+2

Myhay20

  •  
  •  

#11 cristigl » 10-11-2012 21:37

vad ca incet incet isi pierd rabdarea si ceilalti
suporteri nu doar o parte din galerie.Nu inteleg
atitudinea celor de la steel boys care la 3-0 pt otelul
cu braila strigau :jucati ca pizdele si acum se duc in
deplasare si canta pt otelul si la 4-1.asta este cumva
afirmare in fatza conducerii?
+2

cristigl

  •  
  •  

#12 Johnny8 » 10-11-2012 22:05

"De apreciat doar galeria roş-alb-albastră care a cântat pe tot parcursul meciului, în ciuda scorului afişat pe tabelă".

am fost la meci si au cantat de s-au rupt:|....mai bine nu scriai asta. cred ca tu la televizor ai auzit ca,cantau nu?

Ce sa mai zic ne-au depasit la toate capitolele:(...cat despre carja,cucu,...sunt jucatori de liga2 nu mai mult:(
−2

Johnny8

  •  
  •  

#13 Denis » 10-11-2012 22:07

Important acum e sa-i batem in cupa!!! Dar daca jucam cu aceiasi jucatori vom pierde din nou. Sper sa revina Costin. Daca singurul motiv pentru care Tanase nu-l baga pe Costin e ca are 33 de ani, greseste mult. Sipovici (si nu numai) trebuie neaparat sa joace langa un jucator cu multa experienta pentru asi atinge potentialul. Schimbi linia de fund in proportie de 100% si iei 4 goluri de la o echipa precum Ceahlaul. Nu mi se pare surprinzator. Nu poti sa schimbi un 11 atat de brusc pentru ca pierzi din omogenitate. Costin si Rapa trebuie sa revina neaparat in prima echipa. De la mijloc in sus, singurii care se vede ca doresc performanta sunt Giurgiu, Paraschiv, Inkango, Didi, si Bus. Restul ori n-au daruire, ori n-au calitate. De exemplu, Iorga are talent (cat de cat) dar ii lipseste daruirea, lafel si Neagu. Sarghi are daruire dar cu tot respectul, ii lipsesc anumite calitati necesare pentru un fundas central. Poate ca fundas dreapta ar fi mai eficient.

Trebuie sa improspatam fiecare post din teren, in special benzile (din aparare si de la mijloc), si cel de atacant. Avem nevoie de jucatori cu experienta, dar de maxim 27-28 de ani, si care sa doreasca performanta!
+4

Denis

  •  
  •  

#14 Myhay20 » 10-11-2012 22:37

Citez pe Denis:
Important acum e sa-i batem in cupa!!! Dar daca jucam cu aceiasi jucatori vom pierde din nou. Sper sa revina Costin. Daca singurul motiv pentru care Tanase nu-l baga pe Costin e ca are 33 de ani, greseste mult. Sipovici (si nu numai) trebuie neaparat sa joace langa un jucator cu multa experienta pentru asi atinge potentialul. Schimbi linia de fund in proportie de 100% si iei 4 goluri de la o echipa precum Ceahlaul. Nu mi se pare surprinzator. Nu poti sa schimbi un 11 atat de brusc pentru ca pierzi din omogenitate. Costin si Rapa trebuie sa revina neaparat in prima echipa. De la mijloc in sus, singurii care se vede ca doresc performanta sunt Giurgiu, Paraschiv, Inkango, Didi, si Bus. Restul ori n-au daruire, ori n-au calitate. De exemplu, Iorga are talent (cat de cat) dar ii lipseste daruirea, lafel si Neagu. Sarghi are daruire dar cu tot respectul, ii lipsesc anumite calitati necesare pentru un fundas central. Poate ca fundas dreapta ar fi mai eficient.

Trebuie sa improspatam fiecare post din teren, in special benzile (din aparare si de la mijloc), si cel de atacant. Avem nevoie de jucatori cu experienta, dar de maxim 27-28 de ani, si care sa doreasca performanta!


Ri-as fi dat nota 10 pentru comentariul tau, dar cred ca ai gresit panandu-l si pe Bus in categoria celor care doresc performanta!
−2

Myhay20

  •  
  •  

#15 Denis » 10-11-2012 22:58

Nu stiu altcineva, dar eu mereu cand il vad pe Bus fuge de rupe pamantul. Face atat faza de aparare cat si cea de atac. Poate ca de aia l-am mentionat.
+3

Denis

  •  
  •  

#16 fostulnosthradamus » 10-11-2012 23:23

dupa craciun si bineinteles dupa revelion vreau sa strig din nou GRIGORAS, PETRE GRIGORAS !
eu personal cred ca a trecut destul timp de cand a venit tase si echipa joaca la fel, ba chiar mai prost, n-are rost. Tot respectul pentru tase, dar dupa parerea mea nu cred ca poate sa ajute echipa acum :)
+2

fostulnosthradamus

  •  
  •  

#17 otelul.galati99 » 11-11-2012 00:11

Sa fac putin haz de necaz, pentru cei care vor sa puna la pariuri pe scorurile mele, sa stiti ca s-au marcat 5 goluri, cate am zis ca se va marca... dar imi pare extrem de rau ca nu a fost 4-1 pentru noi, sau 3-2. Din ce am vazut la acest meci, pot spune ca tase are "balls", deoarece a avut tupeul sa scoate un fundas si sa introduca un atacant. Asta mi-a placut, dar nu mi-a placut deloc stilul de joc. Daca meciul cu vaslui il pierdem, eu o sa ma duc la tribuna 1 si o sa strig tot meciul demisia, pana atunci succes si HAI OTELUL.
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#18 Hagi » 11-11-2012 01:33

Florin Cernat a marcat din nou în Turcia!

Fotbalistul echipei Karabukspor, Florin Cernat, a înscris un gol din penalti în meciul câştigat, sâmbătă, pe teren propriu, cu scorul de 3-1, în faţa formaţiei Istanbul Buyukşehir Belediyespor, în etapa a XI-a a campionatului Turciei, informează fanatik.com.tr.

Cernat, titular la gazde, a transformat un penalti, în minutul 33. Celelalte două goluri ale învingătorilor au fost marcate de Parlak '62 şi Lua-Lua '90.

Pentru Istanbul BB a înscris Webo, în minutul 4.

Florin Cernat a evoluat până în minutul 68, când a fost înlocuit chiar cu autorul golului de 3-1, Lua-Lua.

Cred ca Florin Cernat ar trebui sa fie cap de lista pentru campania de transferuri din iarna. Sper sa-l vad din nou in tricoul Otelului!!!
+2

Hagi

  •  
  •  

#19 vrabie_adrian87 » 11-11-2012 01:47

Realitatea este ca avem multi jucatori care nu au valoare si altii care sunt indolenti si nu cred ca mai pot ajuta echipa,parerea mea este urmatoarea:linia de fund in afara de sarghi este de liga 2 dupa parerea mea,mijlocul in afara de giurgiu toti sunt morti,jaka nimic,iorga talent risipit in indolenta si nepasare,neagu nu e capabil de nimic,la inchidere 0 creativitate 0,banca de rezerve e singurul loc de unde poate ajuta echipa,bus in afara de finalul sezonului cand am luat titlul si supercupa in rest arata ca un jucator de liga 2,atacul e slab rau,pena fiind singurul care misca ceva(desi el nu prea misca) si evident didi dar care deocamdata e venit dupa o lunga pauza si bajenaru care e singurul care are un pic de creativitate la mijlocul terenului.
Concluzia mea este ca echipoa are nevoie de fundasi laterali,cel putin un fundas central,2 extreme(titular pt stanga si concurenta lu inkango si eventual iorga pe dreapta),2 varfuri,unul de careu valoros si unul in spate pt a crea concurenta lu didi sau poate 2 de careu si evident 2 mijlocasi centrali,unul la inchidere si unul de creatie.
Ideea e ca ne trebuies vreo 8-10 transferuri de calitate pt a putea spera la un retur linistit!
+1

vrabie_adrian87

  •  
  •  

#20 SCOG_Valentin » 11-11-2012 07:08

Citez pe Johnny8:
"De apreciat doar galeria roş-alb-albastră care a cântat pe tot parcursul meciului, în ciuda scorului afişat pe tabelă".

am fost la meci si au cantat de s-au rupt:|....mai bine nu scriai asta. cred ca tu la televizor ai auzit ca,cantau nu?

Ce sa mai zic ne-au depasit la toate capitolele:(...cat despre carja,cucu,...sunt jucatori de liga2 nu mai mult:(

Citez pe Johnny8:
"De apreciat doar galeria roş-alb-albastră care a cântat pe tot parcursul meciului, în ciuda scorului afişat pe tabelă".

am fost la meci si au cantat de s-au rupt:|....mai bine nu scriai asta. cred ca tu la televizor ai auzit ca,cantau nu?

Ce sa mai zic ne-au depasit la toate capitolele:(...cat despre carja,cucu,...sunt jucatori de liga2 nu mai mult:(



Johnny,ai fost una din acele persoane aflate la tratament cu aer curat de munte care au stat pe ultimul rand de sus si cu mainile in buzunar?
+1

SCOG_Valentin

  •  
  •  

#21 Leviathan » 11-11-2012 07:09

dupa o sapt de pauza jucam ca niste zdrente, chiar asa, ce drq fac astia la antrenamente? Zici ca acum s-au intalnit la stadion pt prima data.. numai pase inapoi, stop in out, stop 2m in fata, cornere batute aiurea... nici in curtea scolii nu am mai vazut astfel de greseli
+2

Leviathan

  •  
  •  

#22 Florin22 » 11-11-2012 12:56

Mi-ar fi rusine sa ma numesc FOTBALIST dupa o asemenea prestatie penibila si de tot rasul. Nici unul dintre jucatori intrati pe teren nu au avut treaba cu meciul, fiecare facea ce vroia, doar Giurgiu ce-a mai prins un sut sanatos si a dat un gol ca in rest PRAF, apararea poate este buna in curtea scolii sau la grupa de ani '99 pt ca in liga 1 in nici un caz..invatati sa innumarati golurile pe care ni-le vor da Vaslui si Ceahlaul iar in cupa, deja ma apuca frica doar cat ma gandesc.
+1

Florin22

  •  
  •  

#23 Aruon » 11-11-2012 14:48

Inkango,Didi,Costin, Giurgiu si Paraschiv merita sa ramana in echipa restul OUT!Imi placea de Pena,imi placea de Iorga,dar evolutiile din campionatul asta si cel trecut m-au dezamagit.Parca nu e tot echipa care a castigat titlul,parca e alta echipa ,Doamne fereste cum sa joci asa.Vad cum rad toti de noi si ne trimit in serie b.E dezastruos si jenant ce se intampla .Dintr-o campioana ce am ajuns.Jucatori blazati,cu multi bani in buzunare si cu 0 atitudine si talent.
La iarna trebuie neaparat 6-7-8 transferuri si alea cat de cat bune altfel picam!FORZA OTELUL insa si la bine si la rau!
+1

Aruon

  •  
  •  

#24 serbyys » 11-11-2012 17:17

bun comentariu,nota 10 este exact ceea ce astepta multi suporteri de la aceasta echipa...bravo,numai un adevarat suporter poate gandi asa...Citez pe Denis:
Important acum e sa-i batem in cupa!!! Dar daca jucam cu aceiasi jucatori vom pierde din nou. Sper sa revina Costin. Daca singurul motiv pentru care Tanase nu-l baga pe Costin e ca are 33 de ani, greseste mult. Sipovici (si nu numai) trebuie neaparat sa joace langa un jucator cu multa experienta pentru asi atinge potentialul. Schimbi linia de fund in proportie de 100% si iei 4 goluri de la o echipa precum Ceahlaul. Nu mi se pare surprinzator. Nu poti sa schimbi un 11 atat de brusc pentru ca pierzi din omogenitate. Costin si Rapa trebuie sa revina neaparat in prima echipa. De la mijloc in sus, singurii care se vede ca doresc performanta sunt Giurgiu, Paraschiv, Inkango, Didi, si Bus. Restul ori n-au daruire, ori n-au calitate. De exemplu, Iorga are talent (cat de cat) dar ii lipseste daruirea, lafel si Neagu. Sarghi are daruire dar cu tot respectul, ii lipsesc anumite calitati necesare pentru un fundas central. Poate ca fundas dreapta ar fi mai eficient.

Trebuie sa improspatam fiecare post din teren, in special benzile (din aparare si de la mijloc), si cel de atacant. Avem nevoie de jucatori cu experienta, dar de maxim 27-28 de ani, si care sa doreasca performanta!
+1

serbyys

  •  
  •  

#25 Bada » 11-11-2012 18:13

Citez pe vrabie_adrian87:
Realitatea este ca avem multi jucatori care nu au valoare si altii care sunt indolenti si nu cred ca mai pot ajuta echipa,parerea mea este urmatoarea:linia de fund in afara de sarghi este de liga 2 dupa parerea mea,mijlocul in afara de giurgiu toti sunt morti,jaka nimic,iorga talent risipit in indolenta si nepasare,neagu nu e capabil de nimic,la inchidere 0 creativitate 0,banca de rezerve e singurul loc de unde poate ajuta echipa,bus in afara de finalul sezonului cand am luat titlul si supercupa in rest arata ca un jucator de liga 2,atacul e slab rau,pena fiind singurul care misca ceva(desi el nu prea misca) si evident didi dar care deocamdata e venit dupa o lunga pauza si bajenaru care e singurul care are un pic de creativitate la mijlocul terenului.
Concluzia mea este ca echipoa are nevoie de fundasi laterali,cel putin un fundas central,2 extreme(titular pt stanga si concurenta lu inkango si eventual iorga pe dreapta),2 varfuri,unul de careu valoros si unul in spate pt a crea concurenta lu didi sau poate 2 de careu si evident 2 mijlocasi centrali,unul la inchidere si unul de creatie.
Ideea e ca ne trebuies vreo 8-10 transferuri de calitate pt a putea spera la un retur linistit!

Lui Sarghi ii lipsesc in primul rand niste coechipieri pe care sa se poata baza in defensiva. Valorile s-a nivelat la echipa, vezi Inkango si Sarghi. Din pacate s-au nivelat putin cam in jos, si nu invers. Sita trebuie sa cearna cu multa intelepciune la iarna, altfel va fi vai s-amar.

Bada

  •  
  •  

#26 suporter_independent » 11-11-2012 23:06

ptr SCOG Valentin
Da,admit ca mi-a priit tratamentul montan.Eu am ramas tot meciul,nu am plecat la pauza la hidro,ma rog,bachus-masaj cum a facut o parte din factiunea aia de soricari,care se autointituleaza ultrasi.

suporter_independent

  •  
  •  

#27 Arbok » 12-11-2012 15:21

Citez pe romeo:
Tase , cate luam . tata , cu Vaslui...nu de alta , dar se apropie Craciunul !???
prea ne place "apa rece"
probabil , nu vom retrograda , dar imaginea va fi similara unei retrogradate !

***** nu sunt jucatorii si antrenorii pe care ii dorim , dar, nu avem ce face , sunt ai nostrii!(V. Tanase despre suporteri - in traducere inversa)*****


Frumos spus...si cat de adevarat... :sad:

Arbok

Login sau crează cont pentru a comenta              |