STIRI Liga I AVANCRONICĂ: Oţelul - CSMS Iaşi, azi, ora 18:00

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuDupă accederea în semifinalele Cupei României, în urma victoriei de la Piatra Neamț, scor 2-0, dar după un tur de campionat mai puțin reușit, „oţelarii” iau startul în retur odată cu partida împotriva celor de la CSMS Iași, acest meci fiind considerat unul de „6 puncte” din pricina faptului că ambele echipe luptă pentru salvarea de la retrogradare, iar o victoria a formației noastre ne-ar îndepărta momentan de „zona nisipurilor mişcătoare”.


Victoria obţinută de echipa de la malul Dunării în prima etapă a acestui sezon, 2-1 la Iaşi, a fost singura întâlnire oficială din istoria celor două cluburi, CSMS nepreluând palmaresul defunctei Politehnica, cu care Oţelul s-a duelat în nenumărate rânduri.
Antrenorul echipei noastre, Viorel Tănase, are în continuare probleme în ce privește disponibilitatea jucătorilor. Pe lângă mai vechii accidentați Sergiu Costin și Silviu Ilie, „Tase” nu îi va putea folosi pe postul de portar nici pe Branko Grahovac și nici pe Cristian Brăneț, între buturi urmând să se afle în continuare Tadas Simaitis. Milan Perendija este suspendat în urma celui de-al patrulea cartonaș galben încasat în partida cu Dinamo București. În schimb, la capitolul reveniri va puncta doar Marius Pena, care a absentat două etape după cartonașul roșu primit cu FC Vaslui, în timp ce Gabriel Paraschiv și Bruce Inkango au reînceput antrenamentele normale, cei doi având şanse să se afle pe banca de rezerve. De partea cealaltă, Liviu Ciobotariu nu va putea conta pe trei jucători: Petrovic, Keita și Ciucur (toți accidentați). Vor reveni în schimb Avrămia și Vladu, care nu au jucat cu Ceahlăul sau Vaslui, primul accidentâdu-se într-un amical Under 21 dintre Cipru și România, în timp ce al doilea în partida de la Mediaş cu Gaz Metan.

ECHIPE PROBABILE:
OŢELUL: Simaitis – Râpă, Sîrghi, Sipovic, Ljubinkovic – Neagu, Giurgiu - Iorga, Băjenaru, Stromajer – Punosevac (Pena).
CSMS Iaşi: Irimia - Creţu, Tincu, Avrămia, Mitrea – Semenenko, Straton – Onofraş, Milea, Tudor – Herghelegiu.

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Viorel Tănase: „Se anunţă vreme rea şi chiar dacă avem încălzire la gazon tot nu sunt condiţii optime. Mai este vorba şi de oboseala fizică şi psihică a jucătorilor din ambele tabere, inerentă unui final de sezon încărcat. Oricum, sper să valorificăm avantajul de a juca acasă şi să câştigăm.”

Liviu Ciubotariu (antrenor CSMS Iasi): "Sunt patru echipe pe care le putem băga sub noi. Mă gândesc la CS Turnu Severin, Gloria Bistriţa, Universitatea Cluj şi Ceahlăul Piatra Neamţ. Dar pot apărea şi surprize. Nu cred că sunt deja salvate Oţelul Galaţi, Gaz Metan Mediaş sau Concordia Chiajna. Dar totul depinde numai de noi şi de rezultatele noastre. Le-am spus şi băieţilor că noi trebuie să trăim în prezent. Să fim 100% concentraţi pentru fiecare meci în parte. Ne aşteaptă un meci dificil la Galaţi. Întâlnim un adversar care, chiar dacă nu a avut o prestaţie strălucită în tur, are un lot omogen, care recent a câştigat campionatul şi Supercupa. I-am văzut pe gălăţeni şi în meciul de Cupă, cu Ceahlăul şi cred că sunt într-o revenire de formă. Noi trebuie să trecem peste eşecul de la Vaslui şi să repetăm evoluţiile din meciurile precedente. Vreau să luăm punct sau puncte la Galaţi. Trebuie să învăţăm din greşelile făcute şi să nu le mai repetăm."

Comentarii   
  •  
  •  

#1 myhaymyhaygl » 03-12-2012 17:10

5-2 sau 4-1 sau 3-0 le dam
−1

myhaymyhaygl

  •  
  •  

#2 Denis » 03-12-2012 17:25

Nu primim gol. Cred ca vom bate cu 3-0. :lol:
−1

Denis

  •  
  •  

#3 vitzamina » 03-12-2012 17:38

1-0 si sunt multumit
−1

vitzamina

  •  
  •  

#4 Denis » 03-12-2012 18:51

Daca vom juca lafel ca in prima repriza, nu ne vom reveni. Am fost praf in prima repriza, cu exceptia actiunii lui Iorga pe banda stanga in minutul 39.

Denis

  •  
  •  

#5 Myhay20 » 03-12-2012 18:57

Inca o data ne demonstreaza ca nu avem echipa deloc, indiferent ce se ve intampla dupa pauza!
+2

Myhay20

  •  
  •  

#6 Lost » 03-12-2012 19:13

Da cum joaca baietii ... sunt dezamagit.

Lost

  •  
  •  

#7 Krebss1964 » 03-12-2012 19:16

Propun sa il cumparam pe Murgoci pe post de petarda pt Revelion
+3

Krebss1964

  •  
  •  

#8 cristigl » 03-12-2012 19:21

slab jocul dar nuu vad suporterii infocati ai FCOG care criticau si injurau peluza nord.inca o data se dovedeste faptul ca sustinetzi echipa doar cand castiga si inca o data tot PN sustine echipa la greu
+1

cristigl

  •  
  •  

#9 Uzzy » 03-12-2012 19:23

eu nu-mi fac griji in privinta rezultatului pt k Tase a pregatit meciul numai pt. victorie, la fel ca pana acum... Mai tarziu o sa intre si ”artileria grea” (Punosevac) si o sa fie”bine”...''Bashinaru'' si Stromajer mereu titulari iar Didi rezerva... Dar asta e, Tase` e prea bun pt Otelul...
+1

Uzzy

  •  
  •  

#10 Lost » 03-12-2012 19:31

MULTUMIM BAIETII, TINETI-O TOT ASA !!!!
+2

Lost

  •  
  •  

#11 Krebss1964 » 03-12-2012 19:33

Unde sunt sustinatorii lui Tase???? Sa il manance copt de sarbatori :))
+2

Krebss1964

  •  
  •  

#12 bassarymes » 03-12-2012 19:37

am trait sa o vad si pe asta,asta am vazut intrand unul din staful de la csms iasi intr-o casa de pariuri in zona trei star,am zis ma sa intru dupa el sa vad ce face,normal a jucat la pariuri,dupa ce pleaca intreb fata de acolo ce a jucat si ea f draguta imi arata biletul pe calculator: Otelul Galati CSMS Iasi - 1 ; Dinamo _ severrin - 1 ; Astra _ Gloria - 1 miza jucata 208 lei :))) castig eventual 577 sau ceva de genul.....ai nostri nici de blat nu sunt buni :)))
+3

bassarymes

  •  
  •  

#13 Uzzy » 03-12-2012 19:44

Citez pe bassarymes:
am trait sa o vad si pe asta,asta am vazut intrand unul din staful de la csms iasi intr-o casa de pariuri in zona trei star,am zis ma sa intru dupa el sa vad ce face,normal a jucat la pariuri,dupa ce pleaca intreb fata de acolo ce a jucat si ea f draguta imi arata biletul pe calculator: Otelul Galati CSMS Iasi - 1 ; Dinamo _ severrin - 1 ; Astra _ Gloria - 1 miza jucata 208 lei :))) castig eventual 577 sau ceva de genul.....ai nostri nici de blat nu sunt buni :)))


hai ca m-ai facut sa rad :)) ... si eu care ma gandeam ca ai descoperit un blat :))

Uzzy

  •  
  •  

#14 Lost » 03-12-2012 19:50

0 3 pentru Iasi, vai de curu vostru.

Lost

  •  
  •  

#15 Alexandru C. » 03-12-2012 19:51

TANASE DEMISIA ! PLEACA ODATA PANA NU NE DUCEM IN LIGA 2 ! NARCISE TREZESTE-TE ODATA !

Alexandru C.

  •  
  •  

#16 Denis » 03-12-2012 19:52

Citez pe Denis:
Nu primim gol. Cred ca vom bate cu 3-0. :lol:


0-3 Pardon :-|
−1

Denis

  •  
  •  

#17 Lost » 03-12-2012 19:54

Tanase si restul baietiilor de la Otelul, sunteti datori cu un televizor la un amic de-al meu pentru ca l-a spart de nervi cand a vazut ce ati facut in seara asta.

Si daca o sa continuam asa, fac cinste cu cafea la meciurile de la ore matinale.
+1

Lost

  •  
  •  

#18 Tudor » 03-12-2012 19:55

Citez pe Krebss1964:
Unde sunt sustinatorii lui Tase???? Sa il manance copt de sarbatori :))

:D Vai de capul lui...
+1

Tudor

  •  
  •  

#19 Alexandru C. » 03-12-2012 19:56

4-1 cu Ceahlaul si acuma 3-0 cu CSMS Iasi..o asemenea rusine nu am mai trait de ani de zile intr-un campionat..SA VA FIE RUSINE !

Alexandru C.

  •  
  •  

#20 granata » 03-12-2012 19:57

Inca odata s-a vazut valoarea marelui "antrenor" Tanase,cel care promoveaza "tineri de valoare" gen Murgoci care cu 4 oameni liberi in careu centreaza in spatele porti.RUSINE!!!!!!Afara cu toti la iarna!!!

granata

  •  
  •  

#21 schillaci » 03-12-2012 19:59

0-3...nici in cele mai negre vise...ma abtin sa mai comentez la cald.
+3

schillaci

  •  
  •  

#22 MARIO 23 » 03-12-2012 20:00

chiar ati crezut ca se va schimba ceva la echipa asta odata cu victoria impotriva vasluiului????......o echipa rusinoasa ,cu o gloata de jucatori de rahat care pe mine unu nu ma mai reprezinta!!! Punct si de la capat :-x :-x :-x

MARIO 23

  •  
  •  

#23 Lost » 03-12-2012 20:00

Astept declaratiile marelui antrenor Tanase. :zzz

Lost

  •  
  •  

#24 costy81gl » 03-12-2012 20:01

Citez pe Krebss1964:
Unde sunt sustinatorii lui Tase???? Sa il manance copt de sarbatori :))


Tanase a adus 1,16 puncte pe meci in medie, in timp ce Dorinel 0,83 puncte. Statistic, Tanase a fost mai bun, dar practic, cred ca echipa e atat de slaba incat nici nu conteaza antrenorul.
−1

costy81gl

  •  
  •  

#25 Alexandru C. » 03-12-2012 20:01

nothing.ellse » 19-11-2012 22:03
Contestatarii lui Tanase?Lichele ascundeti-va si schimbati echipa Otelul nu are nevoie de asa personaje! TASE TASE VIOREL TANASE !!! HAI OTELUL !!!!!
+2

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#26 depinde » 03-12-2012 20:02

Astazi am avut parte de o dezamagire crunta,nu ma deranjeaza scorul nu ma deranjeaza infrangerea cat indolenta anumitor jucatori.Asta este ,tragem aer in piept ne calmam , apoi ne ingrozim iarasi privind clasamentul .Locul pe care il ocupam reflacta exact valoarea lotului si valoarea stafului tehnic , toti sunt o apa si un pamant!
+1

depinde

  •  
  •  

#27 Myhay20 » 03-12-2012 20:03

Suntem de tot rasul, nea dat-o Ceahlaul cu 4-1, cica la Tanase a fost doar un accident, acum iar este un accident?
Spuneau multi ca sa-l lasam pana la iarna pe Tanase sa vedem ce poate! Cred ca pana acum este suficient, nu este ce avem noi nevoie la echipa! A venit la Otelul zicand ca echipa este foarte buna, nu trebuie sa lucreze decat la moral, bla-bla-bla! Ce moral, au facut niste echipe de 2 lei scor cu noi! Sa le fie rusine, DEMISIA!

Myhay20

  •  
  •  

#28 Myhay20 » 03-12-2012 20:04

Inca ceva, luati-va adio de la Cupa Romaniei!
+3

Myhay20

  •  
  •  

#29 granata » 03-12-2012 20:06

Cand te bate Iasiul cu 3-0 acasa(putea sa fie si 4,5-0)trebuie sa ai bun simtul sa-ti dai demisia.
+2

granata

  •  
  •  

#30 Mariusik89 » 03-12-2012 20:07

Ljubinkovic,Sipovic, Grahovac,Viglianti,S tromajer,Didi,Punose vac...astia-s cei mai tari straini din Liga 1...astia care sperati la transeferuri va zic sa stati linistiti ca tot din astia de prin serbia si bosnia o sa aduca
+1

Mariusik89

  •  
  •  

#31 costy81gl » 03-12-2012 20:07

Citez pe Myhay20:
Inca ceva, luati-va adio de la Cupa Romaniei!

Asta e cel mai nasol. La ultimul nostru obiectiv, avem sansa porcului de Craciun.

costy81gl

  •  
  •  

#32 Adi » 03-12-2012 20:07

Nu am fost la meci, iar la televizor se auzea doar comentatorul, cred ca au avut ceva probleme tehnice de nu s-a auzit absolut nimic de pe stadion.Imi poate spune cineva daca s-a sustinut echipa dupa 1-0 sau 2-0?

Adi

  •  
  •  

#33 Alexandru C. » 03-12-2012 20:08

Citez pe granata:
Cand te bate Iasiul cu 3-0 acasa(putea sa fie si 4,5-0)trebuie sa ai bun simtul sa-ti dai demisia.

Corect..daca nici acuma nu isi da demisia inseamna ca vrea sa bage aceasta echipa in liga a 2-a cu prostia lui !

Alexandru C.

  •  
  •  

#34 Alexandru C. » 03-12-2012 20:09

Citez pe Mariusik89:
Ljubinkovic,Sipovic, Grahovac,Viglianti,S tromajer,Didi,Punose vac...astia-s cei mai tari straini din Liga 1...astia care sperati la transeferuri va zic sa stati linistiti ca tot din astia de prin serbia si bosnia o sa aduca


Vezi sa nu fie toti jucatorii astia si din retur..voi visati numai transferuri , dar nu se va face nimica :))
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#35 adrian84 » 03-12-2012 20:10

echipa asta imi aminteste de aceea care a facut 9 puncte intr un tur de campionat! murgoci mai bine s ar duce la popice, in toate meciurile pe banda lui e bulevard! in ritmul asta petrolul ne da 5 in cupa! acesti jucatori trebuie da ti afara toti indiferent de ceea ce au facut in trecut ptr echipa! daca incepem sa traim din amintiri s ar putea sa ajungem prin alte ligi!
+5

adrian84

  •  
  •  

#36 gl-85-pst » 03-12-2012 20:12

mi-a crescut tensiunea cu voi!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

gl-85-pst

  •  
  •  

#37 schillaci » 03-12-2012 20:18

Acum e clar ca situatia e maronie, dar pana in pauza de iarna nu se mai poate face nimic, iar noi trebuie sa fim alaturi de Otelul, nu de jucatori sau antrenor, alaturi de OTELUL. Mai sunt niste meciuri de jucat si nu ajutam cu nimic echipa de suflet daca, de exemplu, mai bagam odata jucatorii in sedinta pe la stadion.
Oricum, sa speram ca nu se mai joaca decat meciul cu Rapidul acum in Decembrie.
+1

schillaci

  •  
  •  

#38 romeo » 03-12-2012 20:21

stati linistiti , la anul ne batem la locul 1 !
+4

romeo

  •  
  •  

#39 Laguna GT » 03-12-2012 20:24

Tase, te rog, gandeste-te la BINELE clubului si ia cea mai inteleapta decizie! Nu merge pur si simplu.
+2

Laguna GT

  •  
  •  

#40 Alexandru C. » 03-12-2012 20:27

Mai bine nu se mai juca niciun meci din retur acuma..in halul asta pierdem cu Rapid si Petrolul fara drept de apel..
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#41 Ciprica » 03-12-2012 20:42

Asta e. Noi am scapat de 2 ori singur cu portarul, onofras o data și a dat gol. În continuare cred ca jucătorii sunt singurii vinovați. Sau principalii, oricum
+1

Ciprica

  •  
  •  

#42 Tudor » 03-12-2012 20:53

Citez pe romeo:
stati linistiti , la anul ne batem la locul 1 !

Depinde la care liga te referi...
Citez pe Myhay20:
Inca ceva, luati-va adio de la Cupa Romaniei!

Nu cred ca avem puterea sa-i batem in doua transe pe aia...
−2

Tudor

  •  
  •  

#43 myhaymyhaygl » 03-12-2012 21:01

am scris mai sus ca le dam 3-0 si am pierdut cu 0-3 :((((
−3

myhaymyhaygl

  •  
  •  

#44 Leviathan » 03-12-2012 21:11

F. bine sa te inveti, cu pronosticurile voastre de kkt, si nu e prima oara
+2

Leviathan

  •  
  •  

#45 Uzzy » 03-12-2012 21:15

Citez pe Ciprica:
Asta e. Noi am scapat de 2 ori singur cu portarul, onofras o data și a dat gol. În continuare cred ca jucătorii sunt singurii vinovați. Sau principalii, oricum


tu chiar nu observi ce 11 intra pe teren? ce tactica alege antrenorul tau formidabil?? nu vezi ca nu surprindem cu nimic?? despre acest lucru o sa mai vorbim dupa pauza de iarna...
−2

Uzzy

  •  
  •  

#46 alas » 03-12-2012 21:16

cata tristete pe aici....eu unul sunt optimist asteptand primavara, cu siguranta nu retrogradam!!! ;-)
+2

alas

  •  
  •  

#47 granata » 03-12-2012 21:22

Sper sa vina uragane,zapezi,visco l sa nu se mai joace nici un meci pana la primavara.
+1

granata

  •  
  •  

#48 otelaria » 03-12-2012 21:29

Ce sa mai zici ???? PRAF !! A jucat Iasul zici ca-i barcelona !! Ciobotariu e cu 3 clase peste Tanase, adica exact cat a fost scorul !!!
+2

otelaria

  •  
  •  

#49 cry75 » 03-12-2012 21:33

in mare parte vina este a jucatorilor in principal, Sipovic, Sarghi, Murgoci, Bajenaru, Didi jucand foarte slab, iar aici nu e vina antrenorului. vina antrenorului este ca-l vedem meci de meci pe Stromayer sau Punosevac, ca tactica aleasa meci de meci nu este "la victorie" asa cum sustine in conferintele de presa ci este la ciupeala,astazi Ciubotariu a castigat meciul cu niste jucatori mai mult decat modesti.
−2

cry75

  •  
  •  

#50 Johnny8 » 03-12-2012 21:52

bha dar voi nu ati observat ca ai nostri parca erau la Patinoar ??? Alunecau in teren mai ceva ca pe gheata:))).....asta e baieti murgoci e bunicel dar se vede ca inca nu e copt .....sa ne amintim de rapa, cojoc, neagu cand au avut si ei primele aparitii la fel de mult greseau ....dar un antrenor ca Grig pe acea vreme a riscat si ce junori galateni jet pi jet a scos si cu ei am luat titlu, trebuie incurajati.
+3

Johnny8

  •  
  •  

#51 Aruon » 03-12-2012 21:58

DOAMNE,SA VINA PAUZA DE IARNA MAI REPEDE!!!Am luat 7 goluri de la 2 echipe care se bat pentru retrogradare si care au jucatori mai modesti si mai slabi decat noi!AVEM NEVOIE DE TRANSFERURI NEAPARAT SI NUMAI PARASCHIV,GIURGIU,IO RGA,DIDI,SERGIU COSTIN SA RAMANA!RESTUL PA!Trebuie sa recunoastem,jucatori i sunt blazati si saturati,plictisiti, au bani o gramada si joaca gandindu-se la mertanul de la stadion sa nu pateasca ceva!ORICUM SE STIE CA NU AVEM ANTRENOR!De cand a venit Tanase am zis-o si o mai zic:NU AVEM ANTRENOR!Mai avem 3 meciuri,sa ne rugam sa facem macar o victorie din cele 3 meciuri.Petrolul,daca jucam cu ei de doua ori,de doua ori sterge pe jos cu noi DACA NE PREZENTAM CA AZI!!! INSA FORZA OTELUL!!!!SI LA BINE,SI LA RAU!!!
+1

Aruon

  •  
  •  

#52 Viorel Craciun » 03-12-2012 22:10

e adevarat ca Otelul azi a fost din nou de cacat ,dar ma intreb si va intreb:cum au facut comentarii baietii astia asa tari in scris pana la ora 20,15 cand sa zicem ca cei care stau mai aproape de stadion au ajuns acasa ?aveau laptop-urile la ei pe stadion si transmiteau catre vreo agentie internationala ? LA ASA ECHIPA ASA SUPORTERI !PACAT!am vazut oameni cu copii mici infofoliti ca sa vina sa vada ce?care este parerea dl.Adamescu despre angajatii care ii plateste?poate aflam si noi! :-x
+2

Viorel Craciun

  •  
  •  

#53 Tudor » 03-12-2012 22:18

Forta Otelul ! :-)
+3

Tudor

  •  
  •  

#54 steel_boy » 03-12-2012 22:24

Parerea mea e ca Tase a primit destule sanse sa arate ce poate, mai avem un obiectiv care poate fi salvat, cupa, de aceea cred ca ar trebui adus un antrenor cu experienta si cred ca s-ar mai putea scoate ceva din echipa asta, nu spun sa iei campionatul dar nici sa te bata ultimele clasate, caci nu asta e valoarea lotului.
Am pierdut puncte importante cu Ceahlaul si CSM Iasi care ne pot costa ramanerea in Liga I.
Jucam acelasi sistem ca si pe vremea lui Dorinel, numai ca atunci echipa avea un joc tactic mult mai bun, deci nu am schimbat nimic prin aducerea lui Tase, avem nevoie de un altfel de antrenor.
L-am sustinut pe Tase dar cred ca nu a profitat de sansa ce i s-a acordat, de aceea daca iubeste echipa asta cum spune ar trebui sa aiba decenta de a demisiona, asta pentru binele echipei.
Oricum spectatorii sunt de Liga 4 cel mult, azi nici nu incepuse bine meciul si injurau jucatorii, sustineti echipa tot meciul de la un capat la altul, asa mai dam un imbold acestor jucatori parca storsi de foamea de performanta. Oful ni-l putem striga si la finalul meciului...Oricum mereu alaturi de echipa la bine si la greu...
+2

steel_boy

  •  
  •  

#55 Ciprica » 03-12-2012 22:35

Citez pe Uzzy:
Citez pe Ciprica:
Asta e. Noi am scapat de 2 ori singur cu portarul, onofras o data și a dat gol. În continuare cred ca jucătorii sunt singurii vinovați. Sau principalii, oricum


tu chiar nu observi ce 11 intra pe teren? ce tactica alege antrenorul tau formidabil?? nu vezi ca nu surprindem cu nimic?? despre acest lucru o sa mai vorbim dupa pauza de iarna...


Cu cine vrei, mah, sa surprinda? Sa-l puna pe grahovac varf, sa il invete pe Pena sa faca o preluare, sa ii scoata patinele din picioare ca sa faca o pendulare in mai putin de 5 miscari????? Nu il mai ai pe antal pe care sa-l poti schimba de pe un flanc pe altul, ca sa surprinzi, ai doar jucatori care fac bine o singura pozitie, Pena e greoi si nu are cine sa-i puna mingile pe cap (din nou, Antal); a incercat sa-l schimbe pe Iorga de pe o parte pe alta, nu da randament decat pe o singura parte, pe dreapta. Stromajer...nu stiu ce sa zic de el, are talent dar e bezmetic si are un singur dribling, rupere de ritm pe dreapta, daca pleaca pe stanga e inutil, ca nu stie sa centreze cu piciorul ala. Giurgiu? un meci ti-l face mare, unul e invizibil.. A incercat sa aduca jucatori de la tineret, cu unii a mers, cu altii nu (inca). Da, va urma o iarna in care multi, foarte multi vor pleca de la echipa. Pana atunci, mi se pare prea putin vina lui Tase, poate doar ca nu i-a dat cu curu` de pamant dupa meciurile cu ceahlaul si vaslui, sa invete ca nu ajunge sa fii pe teren ca sa castigi. DA,e un moment extrem de dificil, tensiunea e mare, dar nu cred ca solutia e plecarea lui Tanase, poate doar si pentru ca nu iti vine nici dracu acum, in situatia in care e clubul. Spune-mi tu un antrenor bun care ar veni acum la Otelul. Antrenorii ar trebui sa stie de frica, pentru ca au dat de bani si sunt niste boschetari alcoolici, in special filiera sarba. Daca citesti aici, SIPOVIC, rupe-te de ei, ca esti singurul care stie fotbal, ar fi aiurea sa te strice. Tocmai am primit newsletter-ul de la otelul-galati.info. Se cheama "Sa curga sange", un articol pe care vi-l recomand cu caldura, aici: fcotelulgalati.info/.../

Sa fie clar, MOR CAND VA VAD CA VRETI SCHIMBAREA DE DRAGUL SCHIMBARII, SUNTETI SUPORTERII CLASICI CARE NU VAD DECAT PROBLEMA SI SOLUTIA DE MOMENT. Si mereu antrenorul, el e vinovat, unu` nu v-ati gandi sa le rupeti picioarele jucatorilor, pe strada sau prin cluburi. Nu, toti il muiti pe Tase, nu el merita asta, nu el merita sa fie calcat in picioare DIN VINA UNOR NENOROCITI INDOLENTI, UNII CARE O ARD LA MISTO PE TEREN, SI SUNT STRONG IN CLUBURI, TOTULPE FOARTE, FOARTE MULTI BANI!!!!! Lasati-l pe Tase in pace si rupeti-le picioarele jucatorilor, nu poate fi mai rau decat acum. DACA NU STIU DE VORBA BUNA, MACAR DE FRICA SA STIE, nesimtirea, daca nu se plateste, trebuie macar sa doara, ca pana la urma nu sufera ei cat tragem noi, ca suporteri.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#56 vitzamina » 03-12-2012 23:23

Ciprica, nu i-as cere demisia lui Tase, dar, cam improbabil sa cada absolut toti jucatorii cum s-a intamplat la noi. Adica, chiar nici unul nu mai vrea?
Si vad ca il apreciezi mult pe Antal. Daca ala nu a fost in cluburi, nici unul nu a fost. Antal a fost mai mercenar cand a plecat la Vaslui. Respect pentru parerea ta, dar ... omiti cateva lucruri.
+3

vitzamina

  •  
  •  

#57 Uzzy » 03-12-2012 23:26

Citez pe Ciprica:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Ciprica:
Asta e. Noi am scapat de 2 ori singur cu portarul, onofras o data și a dat gol. În continuare cred ca jucătorii sunt singurii vinovați. Sau principalii, oricum


tu chiar nu observi ce 11 intra pe teren? ce tactica alege antrenorul tau formidabil?? nu vezi ca nu surprindem cu nimic?? despre acest lucru o sa mai vorbim dupa pauza de iarna...


Cu cine vrei, mah, sa surprinda? Sa-l puna pe grahovac varf, sa il invete pe Pena sa faca o preluare, sa ii scoata patinele din picioare ca sa faca o pendulare in mai putin de 5 miscari????? Nu il mai ai pe antal pe care sa-l poti schimba de pe un flanc pe altul, ca sa surprinzi, ai doar jucatori care fac bine o singura pozitie, Pena e greoi si nu are cine sa-i puna mingile pe cap (din nou, Antal); a incercat sa-l schimbe pe Iorga de pe o parte pe alta, nu da randament decat pe o singura parte, pe dreapta. Stromajer...nu stiu ce sa zic de el, are talent dar e bezmetic si are un singur dribling, rupere de ritm pe dreapta, daca pleaca pe stanga e inutil, ca nu stie sa centreze cu piciorul ala. Giurgiu? un meci ti-l face mare, unul e invizibil.. A incercat sa aduca jucatori de la tineret, cu unii a mers, cu altii nu (inca). Da, va urma o iarna in care multi, foarte multi vor pleca de la echipa. Pana atunci, mi se pare prea putin vina lui Tase, poate doar ca nu i-a dat cu curu` de pamant dupa meciurile cu ceahlaul si vaslui, sa invete ca nu ajunge sa fii pe teren ca sa castigi. DA,e un moment extrem de dificil, tensiunea e mare, dar nu cred ca solutia e plecarea lui Tanase, poate doar si pentru ca nu iti vine nici dracu acum, in situatia in care e clubul. Spune-mi tu un antrenor bun care ar veni acum la Otelul. Antrenorii ar trebui sa stie de frica, pentru ca au dat de bani si sunt niste boschetari alcoolici, in special filiera sarba. Daca citesti aici, SIPOVIC, rupe-te de ei, ca esti singurul care stie fotbal, ar fi aiurea sa te strice. Tocmai am primit newsletter-ul de la otelul-galati.info. Se cheama "Sa curga sange", un articol pe care vi-l recomand cu caldura, aici: fcotelulgalati.info/.../

Sa fie clar, MOR CAND VA VAD CA VRETI SCHIMBAREA DE DRAGUL SCHIMBARII, SUNTETI SUPORTERII CLASICI CARE NU VAD DECAT PROBLEMA SI SOLUTIA DE MOMENT. Si mereu antrenorul, el e vinovat, unu` nu v-ati gandi sa le rupeti picioarele jucatorilor, pe strada sau prin cluburi. Nu, toti il muiti pe Tase, nu el merita asta, nu el merita sa fie calcat in picioare DIN VINA UNOR NENOROCITI INDOLENTI, UNII CARE O ARD LA MISTO PE TEREN, SI SUNT STRONG IN CLUBURI, TOTULPE FOARTE, FOARTE MULTI BANI!!!!! Lasati-l pe Tase in pace si rupeti-le picioarele jucatorilor, nu poate fi mai rau decat acum. DACA NU STIU DE VORBA BUNA, MACAR DE FRICA SA STIE, nesimtirea, daca nu se plateste, trebuie macar sa doara, ca pana la urma nu sufera ei cat tragem noi, ca suporteri.


Imi spui si mie de ce Stromajer si Bajenaru au fost titulari iar Didi rezerva?? Didi (chiar daca acum trece printr-un moment mai nefast) e PESTE cei doi si "ridicat la puterea 10", intelegi??
AICI se vede ca Tase' NU STIE MESERIE!!!
Ai dreptate cu ceea ce spui in privinta jucatorilor dar SI UN CHIOR VEDE ca Tase' NU ARE TREABA CU FOTBALUL....
Ai sa-mi dai dreptate (si multi altii) DUPA atat asteptata pauza de iarna... atunci ai sa vezi ca, si cu "faimosii noi jucatori" o sa avem CAM aceleasi rezultate...
Parca sunteti orbi cu totii sau poate va plateste Tase' sa-l sustineti, ca altfel nu-mi explic de ce nu observati ADEVARUL: Tase' nu e antrenor de div. A... o sa mai vorbim pe acest aspect in viitorul apropiat...
Daca in retur o sa observ ca Tase' a fost "judecat" gresit, voi fi primul a-mi cere scuze neintarziat!!! Dar asa as vrea sa-i vad si pe cei care chiar si acum inca ii mai fac statuie acestui "formidabil si extraordinar jucator-antrenor LEMN TANASE" !!!
+1

Uzzy

  •  
  •  

#58 Ciprica » 03-12-2012 23:39

@Vitzamina. Balaci, Oblemenco si alti jucatori aveau ficatul pilaf. Si jucau dupa betii monstru, pentru ca aveau valoare. La un alt nivel, Antal e un jucator cu probleme disciplinare, dar care, spre deosebire de dragii nostri sarbi alcoolici, are valoare. Are viteza, dribling si calitate in centrari. Jucatorii nostri, daca ar incerca o foarfeca, ar ramane paralizati de la gat in jos dupa executie. Antal are doua GOLURI date din genul asta de executii. Nu discut moralitatea plecarii la satul din nord. Desi e jucator profesionist si pana la urma, ca si tine si ca orice angajat, merge la salariul mai mare. Dar niciunul din voi nu ii poate contesta valoarea. Ma conving pe zi ce trece ca plecarea lui si a lui Salageanu e in mare parte responsabila de locul de acum. Echipa nu era foarte diferita, dar acum ne lipseste glezna fina a lui Antal.

@Uzzy. Didi a jucat titular cu Ceahlaul, daca nu ma insel. Din pacate, e un jucator de mare valoare, dar cu genunchii pilaf si inca nerefacut dupa accidentare; sunt convins ca dupa pregatirea de iarna va fi iar jucatorul din returul trecut. Azi a ratat cam singur cu portarul. La valoarea lui trebuia sa o dea, indiferent ca era minutul 3 sau 90. La capitolul Bajenaru nu sunt de acord cu tine, e un jucator bun, centrari bune, tehnica buna in conditiile in care e si destul de puternic. Da, introducerea lui Stromajer e o greseala. Dar da-mi tu o alternativa buna pe postul ala. Cat despre "poate va plateste Tase" ti-o trec cu vederea de data asta, dar spune-mi-o si data viitoare si o sa-ti spunc e vroiam sa-ti spun acum. Ca si tine (sper), iubesc Otelul. Si, la mine, spre deosebire de multi altii, e putin diferit de stilul "TIN-CU-ECHIPA-ASTA, NU-STIU-DE-CE, DAR-DACA-E-PRILEJ-DE-SCANDAL-ATUNCI-FORTA-OTELUL", nu mai am varsta pentru asta la fel cum sunt convins ca ma duce capul la mai mult de atat.

As vrea sa va intreb, daca Otelul retrogradeaza, o sa uitati ca echipa asta exista?
+1

Ciprica

  •  
  •  

#59 vitzamina » 03-12-2012 23:42

Nu-l compara pe Antal cu Balaci, Oblemenco sau Lacatus ca e departe tare. :D
Se mergea si pe vremea lui Dorinel in club, nu e asta problema.

Da, Didi nu rezista fizic deocamdata, asta e adevarul.
−1

vitzamina

  •  
  •  

#60 Ciprica » 03-12-2012 23:46

Citez pe vitzamina:
Nu-l compara pe Antal cu Balaci, Oblemenco sau Lacatus ca e departe tare. :D
Se mergea si pe vremea lui Dorinel in club, nu e asta problema.

Da, Didi nu rezista fizic deocamdata, asta e adevarul.


D-asta am si spus ca la nivelul lui are valoare. Nu e la nivelul lui Balaci sau Oblemenco, la fel cum nici loazele de acum nu sunt la nivelul lui. Cat despre Lacatus, pe langa faptul ca e un spurcat imputit, dupa ce i-a rupt piciorul lui Ardeleanu si nici macar nu a avut decenta sa-si ceara scuze, nu mai exista ca fotbalist.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#61 costy81gl » 03-12-2012 23:51

Citez pe Ciprica:
Lasati-l pe Tase in pace si rupeti-le picioarele jucatorilor, nu poate fi mai rau decat acum. DACA NU STIU DE VORBA BUNA, MACAR DE FRICA SA STIE, nesimtirea, daca nu se plateste, trebuie macar sa doara, ca pana la urma nu sufera ei cat tragem noi, ca suporteri.


Tu te auzi? Daca sportivii ar evolua mai bine de frica, atunci Coreea de Nord ar lua medalia de aur la toate probele, pentru ca ai lor fac inchisoare sau sunt executati daca se fac de ras. Dar conceptia asta nu e decat in mintea ta si a dictatorului coreean. Ce vina au jucatorii ca sunt slabi? Daca Tanase te titularizeaza pe tine si nu dai gol, meriti un picior rupt? Nu poate fi vinovat un om, ca atata poate. Jucatorii isi demonstreaza slabiciunea de mai bine de un, sub conducerea a doi antrenori. Vina este a tuturor celor care au facut sa avem un lot atat de slab, dar nu vreau sa mai rascolesc un subiect inchis. Sa speram ca se vor cumpara jucatori mai buni in iarna, adica macar sa fie pe bani si nu liberi de contract care isi cauta echipa. Chiar sunt curios cum va fi prima campanie de transferuri sub conducerea lui Adamescu.
+2

costy81gl

  •  
  •  

#62 Ciprica » 03-12-2012 23:59

Da, costy, clar la asta ma refeream, chiar imi imaginam militii otelare, in open trucks cu lansatoare de rachete si in vanatoare de otelari (sarmanii). Uita-te la U. Aia stiu ce e aia presiunea publicului, si partile ei bune, si partile ei rele. Faceti-le scandal cand ii prindeti in club, sa vedem daca nu se vor gandi si a doua oara sa iasa.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#63 Uzzy » 04-12-2012 00:34

Citez pe Ciprica:
@Vitzamina. Balaci, Oblemenco si alti jucatori aveau ficatul pilaf. Si jucau dupa betii monstru, pentru ca aveau valoare. La un alt nivel, Antal e un jucator cu probleme disciplinare, dar care, spre deosebire de dragii nostri sarbi alcoolici, are valoare. Are viteza, dribling si calitate in centrari. Jucatorii nostri, daca ar incerca o foarfeca, ar ramane paralizati de la gat in jos dupa executie. Antal are doua GOLURI date din genul asta de executii. Nu discut moralitatea plecarii la satul din nord. Desi e jucator profesionist si pana la urma, ca si tine si ca orice angajat, merge la salariul mai mare. Dar niciunul din voi nu ii poate contesta valoarea. Ma conving pe zi ce trece ca plecarea lui si a lui Salageanu e in mare parte responsabila de locul de acum. Echipa nu era foarte diferita, dar acum ne lipseste glezna fina a lui Antal.

@Uzzy. Didi a jucat titular cu Ceahlaul, daca nu ma insel. Din pacate, e un jucator de mare valoare, dar cu genunchii pilaf si inca nerefacut dupa accidentare; sunt convins ca dupa pregatirea de iarna va fi iar jucatorul din returul trecut. Azi a ratat cam singur cu portarul. La valoarea lui trebuia sa o dea, indiferent ca era minutul 3 sau 90. La capitolul Bajenaru nu sunt de acord cu tine, e un jucator bun, centrari bune, tehnica buna in conditiile in care e si destul de puternic. Da, introducerea lui Stromajer e o greseala. Dar da-mi tu o alternativa buna pe postul ala. Cat despre "poate va plateste Tase" ti-o trec cu vederea de data asta, dar spune-mi-o si data viitoare si o sa-ti spunc e vroiam sa-ti spun acum. Ca si tine (sper), iubesc Otelul. Si, la mine, spre deosebire de multi altii, e putin diferit de stilul "TIN-CU-ECHIPA-ASTA, NU-STIU-DE-CE, DAR-DACA-E-PRILEJ-DE-SCANDAL-ATUNCI-FORTA-OTELUL", nu mai am varsta pentru asta la fel cum sunt convins ca ma duce capul la mai mult de atat.

As vrea sa va intreb, daca Otelul retrogradeaza, o sa uitati ca echipa asta exista?


Azi Bajenaru din 5 metri in loc sa nimereasca poarta, a centrat in "out de poarta" (era in repr a doua).
Didi a ratat la acea faza (daca vorbim de aceeasi faza) dar daca ai observat, imediat a incercat sa recupereze mingea pierduta (si chiar a reusit) si a pasat mai departe in careul advers, deci " a tinut faza calda" chiar daca nu i-a reusit prima actiune.Trebuia sa fie sistemul putin schimbat si sa fie (dupa parerea mea ) Viglianti titular in locul lui Stromajer.
+1

Uzzy

  •  
  •  

#64 vitzamina » 04-12-2012 07:56

Citez pe Ciprica:
Da, costy, clar la asta ma refeream, chiar imi imaginam militii otelare, in open trucks cu lansatoare de rachete si in vanatoare de otelari (sarmanii). Uita-te la U. Aia stiu ce e aia presiunea publicului, si partile ei bune, si partile ei rele. Faceti-le scandal cand ii prindeti in club, sa vedem daca nu se vor gandi si a doua oara sa iasa.

Slab tare de tot exemplul cu U. De fiecare data cand i-au amenintat inainte de meci, au pierdut cu CFR-ul. De doua ori in meciuri capitale, cand CFR castiga campionatul pe terenul lor.
−1

vitzamina

  •  
  •  

#65 Ciprica » 04-12-2012 08:38

@uzzy, vigilanti nu e jucător de flancul. Bajenaru la faza aia a vrut pasa la rapa. Ca a fost bought sa încerce asta... Nu am zis de dificil ca e jucător rău, dimpotriva, Îți explicam de ce nu e titular mereu.

@atunci Îți dau exemplul Otelului cu Victoria, cred (87), 1-0 la pauza pt aia, 3-1 final pt noi, când jucătorii au declarat ca le-ai tremurat genunchii de frica. Dar au jucat de au mâncat pământul. Genul ala de frica ii poat motiva . O sa caut articolul apărut imediat după 90 despre meciul ala. Oricum, e o discuție fără final. Pana una alta, sa-i umple de amenzi.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#66 vitzamina » 04-12-2012 09:39

nu, clar asa nu se face. nu poti sa ameninti jucatorii ca le rupi picioarele.
−1

vitzamina

Login sau crează cont pentru a comenta              |