STIRI Liga I DUPĂ 16 ANI…

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuRapid București - Oțelul Galați 2-3(1-2)
Nu există cuvinte pentru a exprima bucuria trăită de întreagă suflare oţelară, după victoria de senzație, 3-2, pe terenul Rapidului. Dimensiunea unei asemenea victorii, venită după 16 ani (ultima dată a fost 4-3 pentru Oțelul), după o partidă la fel de spectaculoasă, nu poate fi  diminuată de absolut nimic, nu doar scorul, ci și maniera în care a fost obținută victoria, fiind “de pus în ramă”.

Oțelul a început foarte bine, ratând două ocazii mari, prin Paraschiv și o triplă ocazie semnată de Iorga, Pena și Râpă, cei trei fiind blocați de Albuț, acesta reducând mult proporțiile scorului prin intervențiile sale pe durata celor 90 de minute. Contrar cursului jocului, gazdele au deschis scorul, Herea punând latul la o centrare a lui Oros(29’). Replica a venit fulgerător, după numai două minute. Iorga a făcut o cursă solitară pe partea dreaptă, a centrat foarte bine, iar Pena a atacat colțul scurt și a trimis cu capul, dintr-un plonjon demn de un “grande somon”, fără nicio șansă pentru Albuț.
Artistul nostru și-a continuat recitalul în minutul 39, când a făcut “dubla”. Iorga a recuperat o minge dintre doi giuleșteni, Râpă a centrat, șutul lui Băjenaru a fost respins până la Pena, care a driblat scurt portarul și a trimis în poartă. Rezultat întors în mai puțin de 10 minute! Dar scorul putea lua proporții. Iorga a scăpat singur cu portarul, după o preluare de nota 10, însă a trimis pe lângă(41’), iar Sîrghi a trimis puțin pe lângă vinclu, după o nouă centrare bună a lui Iorga.
Partea a doua a început mai slab însă, Rapidul reușind chiar să egaleze după 9 minute de joc, Ioniţă deviind în poartă o lovitură liberă executată de Roman. Din fericire, elanul gazdelor a fost de scurtă durată, Walace fiind eliminat pentru o intrare periculoasă la Paraschiv(58’). Oțelul a profitat imediat, Pena desăvârşindu-și capodopera în minutul 63. Ljubinkovic a centrat în careul în care se afla un singur oțelar, dar acesta a reușit o deviere perfectă, mingea ducându-se ca teleghidată la colțul lung. Trei goluri, Doamne, și toate trei frumoase!
Spectacolul nu s-a terminat aici, pentru că ambele echipe ar mai fi putut marca, mai ales oțelarii, care și-au bătut joc de cel puțin alte 5-6 situații bune de a marca. Însă Iorga, Viglianti, Pena și compania nu au mai reușit să înscrie, deși au avut inclusiv situații de 1 la 1 cu portarul advers!
Ce rămâne după 90 de minute de fotbal spectacol? Cel mai frumos meci al Oțelului în ultimul an și jumătate, o amintire de neuitat, ce va dăinui mulți ani de acum încolo și pe care am vrea să o vedem repetată mult mai des. Un asemenea meci nu doar aduce o gură mare de aer unei echipe suferinde, dar te face să iubești la nebunie fotbalul, și mai ales pe Oțelul.
Urmează alte două partide până la pauza de iarnă, ambele împotriva Petrolului și ambele pe teren propriu. Scuze nu mai există pentru a nu veni la stadion, mai ales după bucuria din seara asta. Așa că, NE MOBILIZĂM ŞI NOI?

Pena de nota 10
Mult hulit sezonul trecut și în această primă jumătate de campionat, Marius Pena a reușit meciul vieții, înscriind 3 goluri, care mai de care mai frumos. Nu trebuie ignorate nici contribuțiile celorlalți coechipieri, inclusiv Iorga, altfel de blamat pentru cele 4 mari ratări, 2 din poziție de singur cu portarul, dar care  a jucat foarte bine, până la finalizare.
De remarcat și revenirea veteranului Paraschiv, acesta mișcându-se surprinzător de bine de multe ori, la care se adaugă și cartonașul roșu primit de Walace, după un atac dur asupra sa.
Au revenit și Brăneț, mai temător parcă decât înainte de accidentare, dar și Inkango, schimbat pe final, deși intrase de numai 20 de minute, jocul său scoțându-l din sărite pe Viorel Tănase.
 
R.I.P.
Prin urmare, pentru a încheia seara într-o notă mai optimistă, să le transmitem “ţărână uşoară” celor 16 ani de secetă, ani fără victorie pe terenul Rapidului. 20 septembrie 1996 - 8 decembrie 2012 † R.I.P. !

RAPID BUCUREŞTI - OŢELUL GALAŢI 2-3(1-2)
Liga I – Etapa 19
Stadion “Giuleşti – Valentin Stănescu” - Spectatori: 3.000
Au marcat: Ioniţă 29’, Herea 53’ / Pena 30’, 39’ şi 63’
Cartonașe galbene: Roman 42’, Pancu 90’ / Sîrghi 61’, Ljubinkovic 75’, Brăneţ 90’
Cartonaş roşu: Walace 58’
RAPID: Albuţ - Rui Duarte (46’ Walace), Oros, Abrudan, Bozovici - M. Roman, Teixeira (85’ Renan), Herea (76’ Milisavljevic) - Grigorie - Pancu, Al. Ioniţă. Antrenor: Marian Rada
OŢELUL: Brăneţ - Râpă, Sîrghi, Perendija, Ljubinkovic - Filip, Giurgiu - Iorga, Paraschiv (67’ Inkango; 87’ Didi), Băjenaru (78’ Viglianti) - Pena. Antrenor: Viorel Tănase
Arbitri: Istvan Kovacs - Sebastian Gheorghe, Ciprian Danşa.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 gedo » 08-12-2012 23:59

Cu totii la stadion ,miercuri!Ar trebui mobilizare generala in tot orasul cu anunturi la radio, pe TV-ul local ,in ziare, fiindca pana la urma meciul cu Petrolul din cupa ar trebui sa fie considerat meciul anului pentru otelari.
La acest meci isi vor da examenul de a ramane la Otelul toti jucatorii,daca nu confirma acum in primavara vor zbura de la Galati.
FORTZA OTELUL!
+6

gedo

  •  
  •  

#2 vitzamina » 09-12-2012 00:06

AMIN !
+4

vitzamina

  •  
  •  

#3 Hagi » 09-12-2012 00:17

Viorel Tănase i-a citit pe rapidişti şi l-a învins pe Rada: "Am profitat de problemele lor"

Oţelul a învins în Giuleşti pe Rapid, 3-2, după ce etapa trecută pierduse acasă cu CSMS Iaşi, 0-3. Viorel Tănase, antrenorul gălăţenilor, e mulţumit că echipa sa a avut puterea să revină şi să se impună în Giuleşti.

"Vreau să felicit echipa pentru că a reuşit să treacă peste umilinţa din meciul cu Iaşi şi azi am făcut un meci bun şi diferenţa putea fi mai mare.

Ştiam că Rapid din 8 jocuri acasă a cîştigat 5, se închide bine şi are puterea să revină. Ştiam că nu s-au antrenat două zile, că au probleme şi am profitat printr-un joc deschis, agresiv", a spus Tănase la Fanatik Show, pe Digi Sport.
+2

Hagi

  •  
  •  

#4 Laguna GT » 09-12-2012 00:30

Sa savuram momentul, sa felicitam echipa si antrenorul, sa ne bucuram de gura asta de aer, dar, de luni, sa coboram cu picioarele pe pamant si sa ne gandim doar la urmatorul meci. Avem atat de mult de munca in sezonul asta incat nu avem timp sa ne bucuram prea mult de victoria asta frumoasa si de reinvierea lui Pena.
+5

Laguna GT

  •  
  •  

#5 vitzamina » 09-12-2012 00:50

E primul meci dupa mult timp, cand desi conducem, ma astept sa mai inscriem. In ultimele 10 minute 2-4 imi parea mai probabil decat 3-3.
+5

vitzamina

  •  
  •  

#6 schillaci » 09-12-2012 01:04

Haideti cu totii la meciul cu Petrolul ! La meciurile cu Petrolul ! Ce-o fi din iarna incolo o sa vedem, dar acum trebuie sa scoatem ce mai putem din sezonul asta, si avem ocazia sa le aratam baietilor astia ca nu am uitat ce au facut pentru Otelul, chiar daca echipa nu prea a mers in ultimul timp. Poate pentru unii vor fi ultimele meciuri in tricoul Otelului si, eu cred, merita sa le multumim pentru ce au facut la Otelul.
+5

schillaci

  •  
  •  

#7 myhaymyhaygl » 09-12-2012 01:57

BAAA,VA IUBESC!
+4

myhaymyhaygl

  •  
  •  

#8 otelul.galati99 » 09-12-2012 02:59

A dat Domnul sa prind si momentul asta, sper ca in curand, adica sezonul viitor, sa vad si o victorie contra oilor, la ei acasa. HAI OTELUL
+7

otelul.galati99

  •  
  •  

#9 Denis » 09-12-2012 05:08

Citez pe vitzamina:
E primul meci dupa mult timp, cand desi conducem, ma astept sa mai inscriem. In ultimele 10 minute 2-4 imi parea mai probabil decat 3-3.


Am urmarit de la munca meciul, cap coada, si pot spune acelasi lucru. Nici nu ma gandeam ca ne-ar putea egala, ba chiar ca mai puteam inscrie odata sau de doua ori.
+4

Denis

  •  
  •  

#10 dj » 09-12-2012 08:30

miercuri ar trebui sa fie ne-incapator stadionu...
+6

dj

  •  
  •  

#11 Uzzy » 09-12-2012 10:52

Ia sa vedem cate "minusuri" iau... :sigh:

Haideti totusi sa nu uitam ca acum Rapidul e o formatie de pluton, ceea ce s-a si vazut aseara la felul cum a jucat. Daca era "acel Rapid de odinioara" nu cred ca plecam cu puncte de la ei, chiar daca am fi jucat binisor,ca aseara.
In ceea ce il priveste pe Tase' raman la parerea mea, ca nu e antrenor de liga 1... nu am inteles de ce l-a "pedepsit" pe Inkango, iar pe Iorga nu! Iorga ratase enorm de mult fata de Inkango. Daca totusi l-a bagat, trebuia sa-l lase pana la capat sa-si revina..probabil pentru o perioada, la orice atingere de minge se va gandi saracu' sa nu fie inlocuit din nou....
Avand in vedere ca Iorga a fost titular si se vedea pe la sfarsit ca i s-au cam terminat bateriile, trebuia scos el, nicidecum Inkango.
Nu vreau sa fiu rautacios dar in afara celor 3 puncte (vitale pentru noi) luate, nu ma incanta cu nimic victoria de aseara pentru ca repet, s-a vazut ca am jucat cu o echipa cu mari probleme.
Daca vom bate in schimb Petrolul in ambele partide (vazand ca jucam acasa), atunci intr-adevar pot spune ca "ne-am mai revenit putin", dar pana atunci prefer sa fiu rezervat.
Oricum felicitari echipei pentru cele 3 puncte foarte valoroase!Forta Otelul!
+2

Uzzy

  •  
  •  

#12 schillaci » 09-12-2012 11:40

@Uzzy, nu e greu sa intelegi deciziile lui Tanase in ceea ce-i priveste pe Iorga si Inkango, daca te gandesti putin o sa realizezi singur, daca nu, iti explic eu mai tarziu. ;-)
+3

schillaci

  •  
  •  

#13 eddynho » 09-12-2012 11:57

uzzy daca nici cand dam 3 goluri la ei acasa,si ratam lejer inca 6 7 si tu spui ca rapid e echipa de pluton,de parca noi in momentul asta am fi super campioana Europei,atunci scuze ca iti zic dar tu ai o problema mare de tot cu Tanase.Tu ai vazut ca noi eram cu 4 5 oameni mereu in jumatatea lor desi aveam 3-2 si era si final de meci?ca puteam sa mai dam lejer vreo 4 goluri?
+2

eddynho

  •  
  •  

#14 depinde » 09-12-2012 12:09

Citez pe Uzzy:
Ia sa vedem cate "minusuri" iau... :sigh:

Haideti totusi sa nu uitam ca acum Rapidul e o formatie de pluton, ceea ce s-a si vazut aseara la felul cum a jucat. Daca era "acel Rapid de odinioara" nu cred ca plecam cu puncte de la ei, chiar daca am fi jucat binisor,ca aseara.
In ceea ce il priveste pe Tase' raman la parerea mea, ca nu e antrenor de liga 1... nu am inteles de ce l-a "pedepsit" pe Inkango, iar pe Iorga nu! Iorga ratase enorm de mult fata de Inkango. Daca totusi l-a bagat, trebuia sa-l lase pana la capat sa-si revina..probabil pentru o perioada, la orice atingere de minge se va gandi saracu' sa nu fie inlocuit din nou....
Avand in vedere ca Iorga a fost titular si se vedea pe la sfarsit ca i s-au cam terminat bateriile, trebuia scos el, nicidecum Inkango.
Nu vreau sa fiu rautacios dar in afara celor 3 puncte (vitale pentru noi) luate, nu ma incanta cu nimic victoria de aseara pentru ca repet, s-a vazut ca am jucat cu o echipa cu mari probleme.
Daca vom bate in schimb Petrolul in ambele partide (vazand ca jucam acasa), atunci intr-adevar pot spune ca "ne-am mai revenit putin", dar pana atunci prefer sa fiu rezervat.
Oricum felicitari echipei pentru cele 3 puncte foarte valoroase!Forta Otelul!



Subscriu.Sunt totusi curios daca se termina 3-3 cati din voi l-ati fi injurat pe Iorga? La multi jucatori din echipa noastra le lipseste concetrarea si pot da si exemple ,iorga, Sirghi si Rapa , o bila alba pentru Filip care in sfarsit a jucat ceva!
−1

depinde

  •  
  •  

#15 Mariusik89 » 09-12-2012 12:24

iorga se pare ca nu stie ce e aia scarita...oricum el e cel mai valoros jucator al nostru in momentul de fata cu toate ca multi dintre voi il criticati.
+7

Mariusik89

  •  
  •  

#16 Uzzy » 09-12-2012 12:41

Citez pe eddynho:
uzzy daca nici cand dam 3 goluri la ei acasa,si ratam lejer inca 6 7 si tu spui ca rapid e echipa de pluton,de parca noi in momentul asta am fi super campioana Europei,atunci scuze ca iti zic dar tu ai o problema mare de tot cu Tanase.Tu ai vazut ca noi eram cu 4 5 oameni mereu in jumatatea lor desi aveam 3-2 si era si final de meci?ca puteam sa mai dam lejer vreo 4 goluri?


da.. PUTEAM sa mai marcam, dar nu am facut-o.S-a terminat 2-3, nu 0-3 sau 1-3. Sunt curios ce ziceai daca la o ultima faza ne dadeau gol si se termina 3-3... Ratarile nu se pun in calculul victoriei, din pacate, iar noi am batut o echipa cu multe probleme (altele decat cele fotbalistice)...am batut-o cu 2-3, deci o victorie la limita. De aceea eu aleg sa fiu mai rezervat...
In schimb, daca batem Petrolul la 2 goluri diferenta si in campionat si in cupa, atunci am sa-ti dau dreptate.
+1

Uzzy

  •  
  •  

#17 corneliu » 09-12-2012 13:03

Sunt foarte suparat pe Iorga.Adica ce,noi nu puteam sa le dam sapte asa cum ne-au dat ei?Ratarile lui ne-au privat de un rezultat mult mai mare.Asa cum am spus si aseara,daca din opt pozitii de singur cu portarul nu dai nici una inseamna ca ai o problema(opt a avut in tot turul)Nu vreau sa zic ca prima e intamplare ,a doua greseala si a treia prostie,dar e clar ca se cheama ineficienta.Cu ce s-ar fi ales sa zicem un scooter venit sa-l vada?Va spun eu,cu un zambet ironic.
−4

corneliu

  •  
  •  

#18 vitzamina » 09-12-2012 13:32

Citez pe Uzzy:
da.. PUTEAM sa mai marcam, dar nu am facut-o.S-a terminat 2-3, nu 0-3 sau 1-3. Sunt curios ce ziceai daca la o ultima faza ne dadeau gol si se termina 3-3... Ratarile nu se pun in calculul victoriei, din pacate, iar noi am batut o echipa cu multe probleme (altele decat cele fotbalistice)...am batut-o cu 2-3, deci o victorie la limita. De aceea eu aleg sa fiu mai rezervat...
In schimb, daca batem Petrolul la 2 goluri diferenta si in campionat si in cupa, atunci am sa-ti dau dreptate.

Mie mi se pare ca tu cauti nod in papura. Baietii au jucat acasa la Rapid. In Giulesti, in fata unor jucatori cu cota si valoare. Si ne-au condus, dar am intors rezultatul. Dupa care ne-au egalat. Dar noi am mai inscris o data. Si i-am dominat in continuare. Nu ne-am retras, iar cand arbitrul a pus capat meciului, noi eram in atac. Daca nici in meciul asta nu au aratat determinare, atunci imi pare rau ca nu poti sa te bucuri de o victorie a ”echipei tale preferate”.
Am avut un joc bun, dar nu am batut la N goluri diferenta. Te auzi ? Daca se termina 3-3 ? La cum s-a jucat, era greu asa ceva. Dar poate data asta tu ai vazut alt meci, si nu Tase.
Ratarile se pun la calculul victoriei, pentru ca ne arata cat am alergat si cat ne-am dorit victoria. Gaseste o echipa pentru care poti sa te bucuri.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#19 vitzamina » 09-12-2012 13:35

Citez pe corneliu:
Sunt foarte suparat pe Iorga.Adica ce,noi nu puteam sa le dam sapte asa cum ne-au dat ei?Ratarile lui ne-au privat de un rezultat mult mai mare.Asa cum am spus si aseara,daca din opt pozitii de singur cu portarul nu dai nici una inseamna ca ai o problema(opt a avut in tot turul)Nu vreau sa zic ca prima e intamplare ,a doua greseala si a treia prostie,dar e clar ca se cheama ineficienta.Cu ce s-ar fi ales sa zicem un scooter venit sa-l vada?Va spun eu,cu un zambet ironic.

Sa-i multumim lui Dumnezeu ca nu a venit Scooter sa-l vada... :D
Nu se alegea nimeni cu zambete ironice. Iorga nu a ratat intentionat. Cine a fost la magazin la semnaturi a observat cum e Iorga. Adica retras si timid. Nu ingamfat. Sa stii ca in ziua aia nu a luat lumea la misto, nu le-a pus coarne in poza, si nu a semnat cu Mickey Mouse. Mai usor cu concluziile astea despre jucatori, pentru ca putini i-au cunoscut personal.
+5

vitzamina

  •  
  •  

#20 Laguna GT » 09-12-2012 13:46

Citez pe Uzzy:
Ia sa vedem cate "minusuri" iau... :sigh:

Haideti totusi sa nu uitam ca acum Rapidul e o formatie de pluton, ceea ce s-a si vazut aseara la felul cum a jucat. Daca era "acel Rapid de odinioara" nu cred ca plecam cu puncte de la ei, chiar daca am fi jucat binisor,ca aseara.
In ceea ce il priveste pe Tase' raman la parerea mea, ca nu e antrenor de liga 1... nu am inteles de ce l-a "pedepsit" pe Inkango, iar pe Iorga nu! Iorga ratase enorm de mult fata de Inkango. Daca totusi l-a bagat, trebuia sa-l lase pana la capat sa-si revina..probabil pentru o perioada, la orice atingere de minge se va gandi saracu' sa nu fie inlocuit din nou....
Avand in vedere ca Iorga a fost titular si se vedea pe la sfarsit ca i s-au cam terminat bateriile, trebuia scos el, nicidecum Inkango.
Nu vreau sa fiu rautacios dar in afara celor 3 puncte (vitale pentru noi) luate, nu ma incanta cu nimic victoria de aseara pentru ca repet, s-a vazut ca am jucat cu o echipa cu mari probleme.
Daca vom bate in schimb Petrolul in ambele partide (vazand ca jucam acasa), atunci intr-adevar pot spune ca "ne-am mai revenit putin", dar pana atunci prefer sa fiu rezervat.
Oricum felicitari echipei pentru cele 3 puncte foarte valoroase!Forta Otelul!


1. Daca Otelul ar fi fost echipa din acel meci cu FC Timisoara sau din perioada in care nici o echipa din B nu lua nici 1 punct de la noi, eram de acord cu tine. Dar cum si noi suferim, meciul, daca vrei, altfel spus, s-a jucat de la egal la egal.

2. Si chiar si asa, daca excludem ce am scris mai sus, joci cu o echipa la un moment dat. Daca in acel moment, in acel meci, echipa adversa nu e in forma, sau nu are toti jucatorii disponibili, sau are nu stiu ce probleme etc, chiar nu reduce cu nimic meritul celeilalte echipe care a castigat. Asa a fost atunci sa fie in acel moment si asa ramane : Otelul a batut pe Rapid.

In rest, de acord cu tine: trebuie sa batem Petrolul si lucrul asta ar confirma revenirea Otelului pe o traiectorie ascendenta.


PS: + 1 ai de la mine, de parca ar conta la ceva. :lol:
+2

Laguna GT

  •  
  •  

#21 otelul.galati99 » 09-12-2012 14:40

Tot spuneti ca iorga e mijlocas, pai mijlocas nu inseamna ca e fotbalist, si ca fotbalist, scapi o data, ratezi dar a doua oara ce inseamna? Pun pariu ca daca mai scapa o data tot rata. E un jucator slab, a avut bulan pana acum, jucator bun tanar e ala de la vaslui, stanciu, da incredere echipei, stie cu mingea, la fel ca iorga, dar nu o pierde asa usor. Sincer la orice faza a lui iorga eu unul am emotii ca o pierde, si ne prind aia pe contraatac, ex meciul cu iasi. Sper sa castigam si cu petrolul ambele meciuri...HAI OTELUL
−3

otelul.galati99

  •  
  •  

#22 vitzamina » 09-12-2012 14:49

Citez pe otelul.galati99:
Tot spuneti ca iorga e mijlocas, pai mijlocas nu inseamna ca e fotbalist, si ca fotbalist, scapi o data, ratezi dar a doua oara ce inseamna? Pun pariu ca daca mai scapa o data tot rata. E un jucator slab, a avut bulan pana acum, jucator bun tanar e ala de la vaslui, stanciu, da incredere echipei, stie cu mingea, la fel ca iorga, dar nu o pierde asa usor. Sincer la orice faza a lui iorga eu unul am emotii ca o pierde, si ne prind aia pe contraatac, ex meciul cu iasi. Sper sa castigam si cu petrolul ambele meciuri...HAI OTELUL

Nu stiu daca ai observat, dar unii fotbalisti stau in poarta, unii in aparare, unii pe benzi, unii la inchidere, unii in atac, sau alte pozitii. E din cauza ca au calitati diferite. Unii dau gol, unii apara golurile etc. Nu orice fotbalist marcheaza cand vrea.
Hai sa iti dau exemplu de un fotbalist gigantic.
Stiai ca Frank de Boer a ratat doua penalty-uri in un singur meci ?
+1

vitzamina

  •  
  •  

#23 schillaci » 09-12-2012 14:56

@otelul.galati99....am inteles ca nu-ti place de Iorga, altceva ? :-*

P.S. : Pentru mine, dupa Pena, Iorga a fost otelarul cu o evolutie foarte buna in meciul asta ( nu am vazut doar rezumatul meciului, ca sa stiu doar de goluri si ratari ).
+5

schillaci

  •  
  •  

#24 cry75 » 09-12-2012 15:10

@ otelul.galati99 : lamureste-ne te rog si pe noi, pe cine consideri tu fotbalist? asa in general, dar sa nu-mi spui, Ronaldo, Messi, Hagi. Amice, nu uita ca Iorga a dat centrarea de gol pentru 1-1, l-a facut praf pe partea lui pe Bozovic care totusi e fundas, s-a demarcat de cateva ori ramanand singur cu portarul, asta nu e o calitate a unui fotbalist? aproape toate ocaziile noastre l-au avut coautor si pe el. Stie sa faca un dribling ( e cam singurul de la noi care poate dribla) are un sut foarte bun, are viteza, are rezistenta ( nu uita sprinturile din ultimele minute). Esti pornit pe el ca a ratat? poipara nu a ratat de loc meciul asta desi a jucat in spatele varfului, deci mai avansat. Dupa parerea ta Iorga a fost mai slab decat Para? Uita-te si la alte calitati la un jucator, un fotbalist nu e fotbalist decat daca da goluri.
+5

cry75

  •  
  •  

#25 schillaci » 09-12-2012 15:14

Citez pe vitzamina:
[quote name="corneliu"]Sunt foarte suparat pe Iorga.Adica ce,noi nu puteam sa le dam sapte asa cum ne-au dat ei?Ratarile lui ne-au privat de un rezultat mult mai mare.Asa cum am spus si aseara,daca din opt pozitii de singur cu portarul nu dai nici una inseamna ca ai o problema(opt a avut in tot turul)Nu vreau sa zic ca prima e intamplare ,a doua greseala si a treia prostie,dar e clar ca se cheama ineficienta.Cu ce s-ar fi ales sa zicem un scooter venit sa-l vada?Va spun eu,cu un zambet ironic.

Sa-i multumim lui Dumnezeu ca nu a venit Scooter sa-l vada... :D ''

Esti rau ''vitzamina'' :lol: ...mor de ras :lol:
+2

schillaci

  •  
  •  

#26 mj » 09-12-2012 15:23

Iorga e' fotbalist,o stim cu totii chiar daca nu multi dintre noi vrem sa o recunoastem.Din punctul meu de vedere e' peste orice fotbalist din tara pe postul lui daca si numai daca e muncit,antrenat,fort at etc.
+4

mj

  •  
  •  

#27 Uzzy » 09-12-2012 15:57

Citez pe vitzamina:
Citez pe Uzzy:
da.. PUTEAM sa mai marcam, dar nu am facut-o.S-a terminat 2-3, nu 0-3 sau 1-3. Sunt curios ce ziceai daca la o ultima faza ne dadeau gol si se termina 3-3... Ratarile nu se pun in calculul victoriei, din pacate, iar noi am batut o echipa cu multe probleme (altele decat cele fotbalistice)...am batut-o cu 2-3, deci o victorie la limita. De aceea eu aleg sa fiu mai rezervat...
In schimb, daca batem Petrolul la 2 goluri diferenta si in campionat si in cupa, atunci am sa-ti dau dreptate.

Mie mi se pare ca tu cauti nod in papura. Baietii au jucat acasa la Rapid. In Giulesti, in fata unor jucatori cu cota si valoare. Si ne-au condus, dar am intors rezultatul. Dupa care ne-au egalat. Dar noi am mai inscris o data. Si i-am dominat in continuare. Nu ne-am retras, iar cand arbitrul a pus capat meciului, noi eram in atac. Daca nici in meciul asta nu au aratat determinare, atunci imi pare rau ca nu poti sa te bucuri de o victorie a ”echipei tale preferate”.
Am avut un joc bun, dar nu am batut la N goluri diferenta. Te auzi ? Daca se termina 3-3 ? La cum s-a jucat, era greu asa ceva. Dar poate data asta tu ai vazut alt meci, si nu Tase.
Ratarile se pun la calculul victoriei, pentru ca ne arata cat am alergat si cat ne-am dorit victoria. Gaseste o echipa pentru care poti sa te bucuri.

vitzamina, tu intelegi numai ce vrei tu, si nu e prima oara... Am zis eu ceva de determinare? Sau ca echipa nu a jucat ofensiv?...numai de aiurea comentezi parerile altora, in special a mea.
Eu tot ce am vrut sa subliniez a fost faptul ca victoria a fost impotriva unui ''altui'' Rapid, iesit de mult timp din forma, deci nu as vrea sa ma imbat cu apa rece, pt ca in meciul cu Petrolul sa luam ''alte 4''...
+1

Uzzy

  •  
  •  

#28 Uzzy » 09-12-2012 16:11

Citez pe Laguna GT:
Citez pe Uzzy:
Ia sa vedem cate "minusuri" iau... :sigh:

Haideti totusi sa nu uitam ca acum Rapidul e o formatie de pluton, ceea ce s-a si vazut aseara la felul cum a jucat. Daca era "acel Rapid de odinioara" nu cred ca plecam cu puncte de la ei, chiar daca am fi jucat binisor,ca aseara.
In ceea ce il priveste pe Tase' raman la parerea mea, ca nu e antrenor de liga 1... nu am
inteles de ce l-a "pedepsit" pe Inkango, iar pe Iorga nu! Iorga ratase enorm de mult fata de Inkango. Daca totusi l-a bagat, trebuia sa-l lase pana la capat sa-si revina..probabil
pentru o perioada, la orice atingere de minge se va gandi saracu' sa nu fie inlocuit din nou....
Avand in vedere ca Iorga a fost titular si se vedea pe la sfarsit ca i s-au cam terminat bateriile, trebuia scos el, nicidecum Inkango.
Nu vreau sa fiu rautaci
os dar in afara celor 3 puncte (vitale pentru noi) luate, nu ma incanta cu nimic victoria de aseara pentru ca repet, s-a vazut ca am jucat cu o echipa cu mari probleme.
Daca vom bate in schimb Petrolul in ambele partide (vazand ca jucam acasa), atunci intr-adevar pot spune ca "ne-am mai revenit putin", dar pana atunci prefer sa fiu rezervat.
Oricum felicitari echipei pentru cele 3 puncte foarte valoroase!Forta Otelul!


1. Daca Otelul ar fi fost echipa din acel meci cu FC Timisoara sau din perioada in care nici o echipa din B nu lua nici 1 punct de la noi, eram de acord cu tine. Dar cum si noi suferim, meciul, daca vrei, altfel spus, s-a jucat de la egal la egal.
2. Si chiar si asa, daca excludem ce am scris mai sus, joci cu o echipa la un moment dat. Daca in acel moment, in acel meci, echipa adversa nu e in forma, sau nu are toti jucatorii disponibili, sau are nu stiu ce probleme etc, chiar nu reduce cu nimic meritul celeilalte
echipe care a castigat. Asa a fost atunci sa fie in acel moment si asa ramane : Otelul a batut pe Rapid.

In rest, de acord cu tine: trebuie sa batem Petrolul si lucrul asta ar confirma revenirea Otelului pe o traiectorie ascendenta.


PS: + 1 ai de la mine, de parca ar conta la ceva. :lol:




Ai dreptate in ceea ce ai scris, numai ca eu am zis altceva... doar ca aleg sa fiu mai rezervat deoarece Rapidul este o echipa de pluton... nu am contestat victoria. Iar la pct. 2 , totusi Rapidul nu a jucat slab numai in ”acel moment” ceea ce contrazice putin parerea ta. E total diferit sa bati o echipa care prinde o zi proasta,in acel moment dat, cu faptul sa bati o echipa (Rapidul) care trece printr-o perioada proasta de vreo cateva luni...
+1

Uzzy

  •  
  •  

#29 vitzamina » 09-12-2012 16:31

@uzzy
imi pare rau daca am inteles gresit, numai Eminescu s-a putut exprima clar in scris. asta e.
sa fie clar, eu nu consider ca am detonat vreo bomba ieri, insa meciul nu a fost usor. si anul asta, echipa asa ”in criza” a pierdut greu acasa, poti sa verifici asta.
nu orice echipa i-ar fi batut ieri. au avut ambitie si ei, au inscris de doua ori. au avut un public minunat in spate, care ar fi cantat si la 2-8. au avut avantajul jocului pe teren propriu si au jucatori care daca vor fi declarati liberi de contract, nu vor ajunge la branesti.
si in continuare mi se pare naspa ca tu tot o dai ca si ce daca am batut. pai, m-as astepta ca pe site-ul suporterilor lumea sa se bucure indiferent daca am castiga cu Real sau cu FC Morlaca.
spiritul unui club se cultiva. presa din Manchester scria cand au invins cu Otelul, ca au batut campioana, nu ca au batut echipa de pe locul 7 sau pe cat eram.
peste ani, victoria asta va fi o fila de legenda. eu o sa ii povestesc victoria asta copilului meu. tu probabil o sa o uiti. alegerea ta.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#30 Aruon » 09-12-2012 16:44

Mi-a placut meciul.am avut atitudine,determinar e,dorinta de a invinge,am jucat cu ritm.FRUMOS!Jucatorii si-au dat seama ca o sa fie plecari multe la iarna si incearca sa dea tot ce pot,pacat ca nu au facut-o si cu Iasiul,dar totusi nu s-au trezit prea tarziu,mai sunt 2 meciuri importante pe care daca le tratam asa cum am facut-o aseara e foarte bine.FORZA OTELUUUUUUUL!
+3

Aruon

  •  
  •  

#31 Tudor » 09-12-2012 17:43

Citez pe eddynho:
uzzy daca nici cand dam 3 goluri la ei acasa,si ratam lejer inca 6 7 si tu spui ca rapid e echipa de pluton,de parca noi in momentul asta am fi super campioana Europei,atunci scuze ca iti zic dar tu ai o problema mare de tot cu Tanase.Tu ai vazut ca noi eram cu 4 5 oameni mereu in jumatatea lor desi aveam 3-2 si era si final de meci?ca puteam sa mai dam lejer vreo 4 goluri?

Pai daca am reusit sa batem Vasluiul si Rapidul eu nu inteleg ce s-a intamplat cu Ceahlaul si Iasiul. Nu e Tanase vinovat aici pe langa jucatori? Au fost 6 puncte pierdute aiurea si la scor rusinos. Iar jucatorii Rapidului au fost la pamant din punct de vedere fizic si psihic. Si Tanase a recunoscut ca se astepta la rezultat pozitiv din cauza problemelor de la Rapid.
+1

Tudor

  •  
  •  

#32 gmt » 11-12-2012 04:17

Tanase trebuie sa plece indiferent de rezultatele urmatoare; e antrenor fara personalitate si experienta.
Hai Otelul!
+1

gmt

  •  
  •  

#33 Alexandru C. » 11-12-2012 14:01

Forza Otelul!

Alexandru C.

Login sau crează cont pentru a comenta              |