STIRI Liga I Început de an horror pentru Oţelul

Dan AdamescuDan AdamescuDupă un 2012 de coşmar pentru suporterii roş-alb-albaştri, cu problemele legate de privatizare care au afectat şi bunul mers al echipei în campionat, noul an a venit cu noi ştiri halucinante. Dacă totul părea în sfârşit să ia o turnură bună pentru clubul de la malul Dunării, odată cu schimbarea acţionariatului, ni s-a demonstrat încă o dată că la Galaţi problemele adevărate sunt ascunse sub preş.

Deocamdată vă putem oferi doar câteva crâmpeie din ceea ce se întâmplă în acest moment la Oţelul, marea majoritate zvonuri, dar e clar că noul an vine cu pericole şi mai mari decât cele pe care le-am înfruntat în trecut. Dunărea Bătrână va face update-uri zilnice legate de starea de tensiune de la club. Iată ce am aflat până acum din diferite surse:

1)    Enervat de faptul că cei din conducerea administrativă fac transferuri pe bandă rulantă, finanţatorul Dan Adamescu a decis să nu-l mai lase pe directorul general Narcis Răducan să se ocupe de club. El a reclamat faptul că nu s-a scos încă niciun ban din vânzarea de jucători, dar au fost aduşi câţiva fotbalişti care ar fi costat prea mult !? De asemenea, orice cheltuială din buget este atent observată de Lucian Ciofoaia, mâna dreaptă a lui Adamescu, care a impus un regim draconic când vine vorba de finanţe.

2)    Investitorul care NU A BĂGAT ÎNCĂ NICIUN BAN în echipă (ar fi urmat să o facă din martie 2013) şi-a trimis bodyguarzii la club şi a săltat câteva computere şi acte, pentru verificări. De asemenea, deşi noi nu putem confirma încă acest lucru, ziarele centrale dau ca sigură ştirea că Adamescu şi-ar fi trecut în propriul cont suma de 10 milioane de euro (alte surse vorbesc de 6 milioane) care se afla în vistieria clubului, după participarea în Champions League.

3)    Actualul primar, fost director general al echipei, Marius Stan, nu a primit deloc bine aceste veşti, mai ales că omului adus de el, Narcis Răducan, i-a fost limitată puterea în club. De asemenea, directorul de marketing Dragoş Ghiuţă a fost concediat acum câteva zile, printre motive fiind şi cheltuielile din ultima perioadă în urma campaniei de readucere a gălăţenilor lângă Oţelul. Prin urmare, Marius Stan ar urma să aibă o întâlnire la nivel înalt cu Dan Adamescu pentru a lămuri problemele de comunicare ivite.

4)    Coincidenţă sau nu, site-ul oficial al clubului a căzut azi, timp de mai multe ore.

5)    Ţinem să precizăm însă, că acestea sunt primele lucruri aflate şi toate veştile/zvonurile vin dintr-un singur sens. Aşteptăm cu interes şi un punct de vedere al noului finanţator sau din partea oamenilor acestuia, pentru a ne putea face o idee a ceea ce se întâmplă cu exactitate în acest moment la club. Orice poveste are două versiuni…

Vom reveni cu detalii, dar şi cu punctul nostru de vedere vizavi de acest caz bulversant, care ne zguduie din temelii încrederea în noua conducere a FC Oţelul Galaţi şi în visele pe care le aveam pentru noul an…

Comentarii   
  •  
  •  

#1 DraGoSh91-gL- » 01-01-2013 20:59

:cry:
+2

DraGoSh91-gL-

  •  
  •  

#2 granata » 01-01-2013 21:03

Asteptam un comunicat oficial din partea TNG Group legat de acuzele de furt aparute in presa.
+4

granata

  •  
  •  

#3 Florin22 » 01-01-2013 21:04

Nu vreau sa fiu nesimtit sau pocit dar ceva nu mirosea a bine de la bun inceput cu acest Adamescu, degeaba ne-am kkt pe noi ca vom ajunge sus si vom face ca uite ce se intampla, vine un milionar si ne zice el cum sa cheltuim banii castigati de echipa noastra si nu da-ti de el, macar de iar fi dat el din buzunarul lui, daca pleaca Narcis am ajuns rau iar Mariusica Stan ar face bine sa isi miste fundul din primarie si sa faca ceva ca el la adus la echipa pe Adamescu asta si 90% este vina lui pt ce se intampla, el a garantat pt acest om...in viziunea mea o scursura de om, un jeg, asa cum sunt majoritatea milionarilor romani, zgarciti si carpa-n cur chiar daca le curg bani de la robinete. Adamescule sper sa te prinda sfarsitul lumii in 2013 si sa vad ce-ai sa duci cu tine...kkt cu ochi..
Imi pare rau pt ce se intampla si uite ca nici bine nu au trecut 24H din 2013 si deja incepe dansul...panarama totala...

Forza Otelul si sper ca totul sa fie doar o pacaleala sau o mica neintelegere pt ca altfel viitorul nu suna deloc bine si am face bine sa nu ii raspundem..
+2

Florin22

  •  
  •  

#4 mateuts37 » 01-01-2013 21:11

cineva, nu ii retin ID-ul a „prevazut” pe siteul Dunarea Batrana aceaste evenimente de rahat...si asta taman cand lucrurile pareau ca merg foarte bine...

mateuts37

  •  
  •  

#5 giu » 01-01-2013 21:15

Halucinant !!! Am sarit din lac in put . Milionarii romani vor sa faca AVERE din fotbal.
+2

giu

  •  
  •  

#6 Myhay20 » 01-01-2013 21:27

Marius Stan ne vorbea frumos ca Otelul va intra intr-o noua era, cu stadion nou si cu o echipa puternica care sa se bata an de an la cupele europene!

Sa fie aceasta "noua era"? :sad:

Myhay20

  •  
  •  

#7 mateuts37 » 01-01-2013 21:27

totusi este interesant de unde aveam in cont 10 mil euro...eu nu cred ca Bors a lasat vreun ban pt. Adamescu in cont. Finantele primite de la UCL mai mult ca sigur au fost impartite intre Stan si Bors, plus ceva putin si la club (salarii la zi, intretinerea bazei sportive, plata facturi, firme paza etc), dar nicidecum nu au ramas in cont 10 mil. sau 6...Ca sa vinzi ceva trebuie sa dai bani, nicidecum sa primesti, deci daca in cont erau deja 10 mil, Adamaescu ar fi trebuit sa plateasca vreo 15 mil ca sa ii includa si pe aceea...ceva e adevarat in toata povestea asta, dar snt si destule minicuni, sau/si necunoscute. Off s parea asa liniste, mai venea poate si cilianul G. Vargas...si deodata...dar sa speram
+1

mateuts37

  •  
  •  

#8 vitzamina » 01-01-2013 21:34

investitor serios s-a zis. noua era s-a zis.
astept si versiunea cealalta, dar sunt scarbit.
raducan avea o strategie care parea frumoasa. sper sa nu se duca dracului totul.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#9 marian » 01-01-2013 21:39

si care e treaba galeriei cu Dinu Vama?... sau scuze, a liderilor galeriei, a acelor lideri care in momentele cand echipa mergea prost ei au gasit motive sa boicoteze meciurile sau sa porneasca scandaluri cu jucatorii sau antrenorii...

O casa de asigurari este vulnerabila la scandaluri, deci Adamescu nu este atat de batut in "M Capatana" sa-si bage numele firmei in scandaluri de furt. Sa nu uitam ca Otelul nu a avut niciodata un "stapan" adevarat, s-a tot trait pe banii combinatului si nimeni nu trebuia sa dea prea multe lamuriri la cum se cheltuiau banii, deci sigur obiceiurile vechi de gestionare a banilor nu au disparut din club. Ghiuta a mancat o paine la club multi ani fara sa faca nimic, acum s-au cheltuit niste bani pe un proiect de aducere a fanilor la stadion, frumos proiect, dar cine stie in ce conditii financiare? Si scopul departamentului de marketing este de a aduce bani nu de a cheltui.
+3

marian

  •  
  •  

#10 Tudor » 01-01-2013 21:46

Citez pe Myhay20:
Marius Stan ne vorbea frumos ca Otelul va intra intr-o noua era, cu stadion nou si cu o echipa puternica care sa se bata an de an la cupele europene!

Sa fie aceasta "noua era"? :sad:

Marius Stan a crezut face ceva bun, de unde sa prevada el asa ceva? Vorbiti de parca e vina lui ca asta se comporta asa. Nu-i mai puneti in carca toate tampeniile. Si de unde naiba presa centrala afla asa repede de scandaluri? Stau cocotati pe gardurile de la stadion? Cei din interior dau din gura? Eu sper sa nu fie nimic grav.... :sad:
Sper ca marian sa aiba dreptate, sa fie doar o curatenie la club. Acum na, incep din nou sa sper ca nu va degenera in ceva mai rau.
+1

Tudor

  •  
  •  

#11 MARIO 23 » 01-01-2013 21:53

Citez pe mateuts37:
cineva, nu ii retin ID-ul a „prevazut” pe siteul Dunarea Batrana aceaste evenimente de rahat...si asta taman cand lucrurile pareau ca merg foarte bine...

din pacate, fara sa ma laud ca nu am de ce, acel cineva sunt eu... :-|
−2

MARIO 23

  •  
  •  

#12 L_acier » 01-01-2013 21:57

Am scapat de dracu si am dat de tac'su se pare. Urati mai sunt conducatorii astia.

L_acier

  •  
  •  

#13 Tudor » 01-01-2013 21:59

Am observat acum ca acei ziaristi din presa centrala care scriu despre Otelul sunt de prin zonele noastre, angajati de la VL.

Tudor

  •  
  •  

#14 MARIO 23 » 01-01-2013 22:00

MARIO 23 » 01-01-2013 20:17

din pacate se adevereste ceea ce va spuneam acum cateva zile, de fapt stiam acele lucruri chiar de la Dragos Ghiuta si nu aveam cum sa ma insel....nu ma intereseaza daca vine sau nu Dinu Vama ,vreau doar ca echipa sa faca peformanta indiferent cine e la conducere sau in teren insa totusi mi-e frica ca Adamescu sa nu fie un nou Bors si sa ne intoarcem in incertitudinea din care am plecat! E un cosmar acea perioada si sper sa nu o traim din nou......acum,odata plecat Dragos probabil ca voi afla lucruri interesante si va voi informa imediat! Refuz sa cred ce-am vazut la tv asta-seara.
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#15 viorel21 » 01-01-2013 23:12

Citez pe MARIO 23:
MARIO 23 » 01-01-2013 20:17

din pacate se adevereste ceea ce va spuneam acum cateva zile, de fapt stiam acele lucruri chiar de la Dragos Ghiuta si nu aveam cum sa ma insel....nu ma intereseaza daca vine sau nu Dinu Vama ,vreau doar ca echipa sa faca peformanta indiferent cine e la conducere sau in teren insa totusi mi-e frica ca Adamescu sa nu fie un nou Bors si sa ne intoarcem in incertitudinea din care am plecat! E un cosmar acea perioada si sper sa nu o traim din nou......acum,odata plecat Dragos probabil ca voi afla lucruri interesante si va voi informa imediat! Refuz sa cred ce-am vazut la tv asta-seara.

Mai fratilor, de unde a-ti scos-o pe asta cu Dinu Vama? ce mi-a scapat? Nu-mi place omusorul asta.. Are fatza de mafiot. Ca imagine pur si simplu, pt ca inca nu am vazut cu adevarat calitatile sale manageriale, se preteaza Narcis.. :cry:
+1

viorel21

  •  
  •  

#16 andrei640 » 01-01-2013 23:40

Din pacate abandonarea echipei de catre combinat inseamna inceputul sfarsitului.Restul e can-can.

andrei640

  •  
  •  

#17 jean404 » 02-01-2013 00:14

Vai de capul meu ce faţă de prost are impostorul ăsta de Adamescu....Nu merita asa oameni ca dinsul sa calce pe pamintul nostru, eram bucurosi ca au venit "investitorii" la Galati dar cand colo astea sunt cei care au venit doar ca sa faca rău echipei...nu merita acesti minunati suporteri ca echipa Otelul sa ajunga de rîpă sau ceva de genul U.Craiova sau Poli... Domnul Stan a adus pă beliţii ăştea la echipă...el şi sa facă ca să scăpam de aşa neîmpliniţi... Să speram la mai bine si sa dea Domnul să fie tot OK..
+1

jean404

  •  
  •  

#18 cosmin-florin » 02-01-2013 00:45

un lucru e bun din tot raul asta Agiuta dragos NU MAI E NU MAI E NU MAI E NU NU NU NU MAI E........CE BINE
+4

cosmin-florin

  •  
  •  

#19 Uzzy » 02-01-2013 01:09

Cert este ca ceva ceva tot trebuie sa fie adevarat....e imposibil sa fie numai "inventii" de-ale presei.Imi amintesc vorbele lui Marius Stan : "investitorii care vor veni la Otelul sunt reali, nu sunt de carton, sunt investitori adevarati care vor numai performanta etc... Otelul va intra intr-o "noua" era...
Din "marea si masiva" campanie de transferuri, pana acum s-a rezumat la numai 4 jucatori, si aceia cu bani putini sau liberi de contract, iar Adamescu "s-a suparat" ca s-au facut transferuri pe banda rulanta... Imi vine sa "dau la peste" daca e adevarat ceea ce s-a vehiculat in presa...
Iar acest Adamescu daca intr-adevar "a fugit cu banii de sifon" (avand in vedere ca e miliardar in euro) atunci e un mare BISNITAR si sunt convis ca va plati faptele sale impreuna cu "domnul" Stanelu', caci el a dat echipa unui impostor. El "a gasit" minunatul investitor TEPAR...
+1

Uzzy

  •  
  •  

#20 Tudor » 02-01-2013 01:37

@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.
+3

Tudor

  •  
  •  

#21 vitzamina » 02-01-2013 08:39

daca adamescu e miliardar, nu inseamna ca are si bani.
averile lorvse calculeaza in functie de afaceri, de proprietati, si altele, nu im functie de banii din cont.
uite asa, neavand lichiditati, unii mai dau cate un chix, cum a fost becali la un moment dat, cand avea de primit nu stiu cat, nu avea bani destui la purtator si nu putea sa cumpere ce avea el de cumparat.
10 coco nu sunt bani putini pentru nimeni, iar daca i-a luat, ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale.

vitzamina

  •  
  •  

#22 Laguna GT » 02-01-2013 10:02

In primul rand, ar trebui sa dea si clubul o declaratie oficiala. De multe ori si presa transmite informatiile asa cum ii convine mai mult.
Apoi, eu vad lucurile asa: clubul a fost evaluat in urma unui audit. Adamescu a platit niste bani pentru acest club, in urma unor negocieri. Acum, clubul este al lui. Poate face ce vrea cu el, cu activele si pasivele din cadrul lui. Asta e, capitalism se cheama. Clubul a devenit o proprietate privata.

Nu stiu ce va iesi din asta, dar lasati-l pe Marius Stan in pace. El a vrut binele clubului.
+1

Laguna GT

  •  
  •  

#23 Laguna GT » 02-01-2013 10:18

Citez pe cosmin-florin:
un lucru e bun din tot raul asta Agiuta dragos NU MAI E NU MAI E NU MAI E NU NU NU NU MAI E........CE BINE

Dar ce rau a facut tipul asta de va bucurati ca a fost concediat?
+1

Laguna GT

  •  
  •  

#24 Uzzy » 02-01-2013 10:22

Citez pe Tudor:
@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.

Din ceea ce vad rezulta ca tu esti naiv prietene, daca iti inchipui ca un club de fotbal, un brand al orasului se vinde pe aceleasi principii cu care se vinde o "masina da Germania" in Talcioc....
Cine a adus investitorul???? Stan!!! Cine "a bagat mana-n foc" pt acest "specimen".. Stan!!! Cine trebuia sa analizeze/investigheze mai atent istoria afacerilor acestui Adamescu???... tot Stan....
Imagineaza-ti ce ar putea face un primar ca Stan acestui oras, daca el nu a fost in stare sa gaseasca un investitor ADEVARAT pt echipa... Poate maine ne trezim ca a vandut orasul moldovenilor....

Daca tu arunci o piatra de la balcon, doar ca sa iasa geniul din tine, si in acel timp trece un om cazandu-i piatra in cap, si murind, tu te vei apara zicand ca "nu stiai ca putea trece un om in acel moment, nu aveai nici o intentie sa faci rau acelei persoane"....dar din pacate tot pentru crima prin imprundenta vei plati... ca sa intelegi ideea!
Deci daca tu crezi ca Stan al tau nu are nici o vina, deoarece "el nu putea sa stie ce se va intampla", gresesti foarte mult, dar e parerea ta si o respect.
+1

Uzzy

  •  
  •  

#25 Jonathan Archer » 02-01-2013 10:34

Nu vi se pare un atac concentrat împotriva clubului Oţelul, în prima zi a anului când este de aşteptat un timp de reacţie mai redus din cauza sărbătorilor?

Toate datele despre "dezastrul" de la Oţelul provin de la ziaristul Marian Căpăţâna de la Viaţa Liberă şi au fost preluate şi propagate violent de ziariştii din trustul media al ProTV. Trustul rival GSP nu a difuzat nicio informaţie proprie despre acest subiect.
Site-ul clubului Oţelul Galaţi a funcţionat intermitent ieri, probabil în urma unui atac informatic de tip distributed denial of service (DDoS) sau în urma unor probleme la serverul care îl găzduieşte.
E drept că anterior au existat şi anumite informaţii despre probleme la club dar ele provin de la apropiaţii lui Dragoş Ghiuţă, directorul de marketing care ar fi fost demis în urma unei activităţi necorespunzătoare.
Aşteptam reacţia lui Adamescu, care a fost numit hoţ în presa trustului Pro şi la o emisiune de mare audienţă în prime-time la Ştirile din sport ale ProTV precum şi ale companiei TNG care operează cea mai mare societate de asigurări din România.
De asemenea Narcis Răducan şi Marius Stan trebuie să vină cu o reacţie oficială cât mai repede. Ori eşti hoţ şi găinar cum te acuză trustul Pro şi atunci te dai la fund, ori eşti nevinovat şi atunci trebuie să te aperi şi să dai de pământ cu cei care te acuză pe nedrept.
+1

Jonathan Archer

  •  
  •  

#26 Laguna GT » 02-01-2013 10:44

Citez pe Uzzy:
Citez pe Tudor:
@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.

Din ceea ce vad rezulta ca tu esti naiv prietene, daca iti inchipui ca un club de fotbal, un brand al orasului se vinde pe aceleasi principii cu care se vinde o "masina da Germania" in Talcioc....
Cine a adus investitorul???? Stan!!! Cine "a bagat mana-n foc" pt acest "specimen".. Stan!!! Cine trebuia sa analizeze/investigheze mai atent istoria afacerilor acestui Adamescu???... tot Stan....
Imagineaza-ti ce ar putea face un primar ca Stan acestui oras, daca el nu a fost in stare sa gaseasca un investitor ADEVARAT pt echipa... Poate maine ne trezim ca a vandut orasul moldovenilor....

Daca tu arunci o piatra de la balcon, doar ca sa iasa geniul din tine, si in acel timp trece un om cazandu-i piatra in cap, si murind, tu te vei apara zicand ca "nu stiai ca putea trece un om in acel moment, nu aveai nici o intentie sa faci rau acelei persoane"....dar din pacate tot pentru crima prin imprundenta vei plati... ca sa intelegi ideea!
Deci daca tu crezi ca Stan al tau nu are nici o vina, deoarece "el nu putea sa stie ce se va intampla", gresesti foarte mult, dar e parerea ta si o respect.

Ce trebuia Stan sa faca??????? Sa analizeze el istoria afacerilor lui Adamescu? Dar ce, este istoric? Sau este procuror? Sau analist? Pe bune acum, de unde scoti asta? Si nu uita un lucru: nu intreba pe nimeni despre cum a facut primul milion de euro. Dupa primul milion, exista justificare pentru ultima centima. Deci Adamescu este corect dpdv legal. Stan a cautat o portita de scapare atunci cand clubul era blocat de comunistii aia nenorociti de la Combinat. Si a gasit. Acum este o societate privata si patronul face ce vrea el. Asa cum si Abramovici, dar si Bucsaru, au decis/decid cum au vrut/vor ei.

Laguna GT

  •  
  •  

#27 Uzzy » 02-01-2013 10:46

Citez pe vitzamina:
daca adamescu e miliardar, nu inseamna ca are si bani.
averile lorvse calculeaza in functie de afaceri, de proprietati, si altele, nu im functie de banii din cont.
uite asa, neavand lichiditati, unii mai dau cate un chix, cum a fost becali la un moment dat, cand avea de primit nu stiu cat, nu avea bani destui la purtator si nu putea sa cumpere ce avea el de cumparat.
10 coco nu sunt bani putini pentru nimeni, iar daca i-a luat, ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale.


1.Eu am zis doar ca este miliardar, caci asta e imaginea lui in Romania, de miliardar... nu am specificat nimic de lichiditati sau nu. Cred ca stim cu totii ca averea nu inseamna neaparat numai masa monetara/lichiditate.
2.Daca stii ca nu ai capital ca sa INVESTESTI la o echipa, atunci LOGIC STAI ACASA si te uiti la meciuri din fotoliu. Din ce imi rezulta mie, societatea lui nu a intrat in nici un colaps financiar de cand a preluat echipa, ca sa zici ca poate "luatul banilor" a fost in alte scopuri, pentru o urgenta sa zicem, deci nu are justificare fapta lui (daca intr-adevar asa s-a intamplat)... Imi spui si mie ce om "cu bune intentii", care vrea binele unei echipe, la nici 3 luni de la preluare, sustrage banii din conturile echipei pentru alte interese/investitii??? Numai un bisnitar poate sa faca asa ceva, iar ceea ce ai zis tu ma lasa perplex... sincer nu ma asteptam de la tine sa aud aceste vorbe ("daca a luat banii,ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale")... Becali a pompat o multime de bani la echipa pana sa "jongleze" el cu banii echipei.
Ca sa nu mai zic de confiscarea bunurilor de catre bodyguarzi.... asta-i "samsareala" deja, nu mai vorbim de "investitori"....
+2

Uzzy

  •  
  •  

#28 Uzzy » 02-01-2013 10:51

Citez pe Laguna GT:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Tudor:
@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.

Din ceea ce vad rezulta ca tu esti naiv prietene, daca iti inchipui ca un club de fotbal, un brand al orasului se vinde pe aceleasi principii cu care se vinde o "masina da Germania" in Talcioc....
Cine a adus investitorul???? Stan!!! Cine "a bagat mana-n foc" pt acest "specimen".. Stan!!! Cine trebuia sa analizeze/investigheze mai atent istoria afacerilor acestui Adamescu???... tot Stan....
Imagineaza-ti ce ar putea face un primar ca Stan acestui oras, daca el nu a fost in stare sa gaseasca un investitor ADEVARAT pt echipa... Poate maine ne trezim ca a vandut orasul moldovenilor....

Daca tu arunci o piatra de la balcon, doar ca sa iasa geniul din tine, si in acel timp trece un om cazandu-i piatra in cap, si murind, tu te vei apara zicand ca "nu stiai ca putea trece un om in acel moment, nu aveai nici o intentie sa faci rau acelei persoane"....dar din pacate tot pentru crima prin imprundenta vei plati... ca sa intelegi ideea!
Deci daca tu crezi ca Stan al tau nu are nici o vina, deoarece "el nu putea sa stie ce se va intampla", gresesti foarte mult, dar e parerea ta si o respect.

Ce trebuia Stan sa faca??????? Sa analizeze el istoria afacerilor lui Adamescu? Dar ce, este istoric? Sau este procuror? Sau analist? Pe bune acum, de unde scoti asta? Si nu uita un lucru: nu intreba pe nimeni despre cum a facut primul milion de euro. Dupa primul milion, exista justificare pentru ultima centima. Deci Adamescu este corect dpdv legal. Stan a cautat o portita de scapare atunci cand clubul era blocat de comunistii aia nenorociti de la Combinat. Si a gasit. Acum este o societate privata si patronul face ce vrea el. Asa cum si Abramovici, dar si Bucsaru, au decis/decid cum au vrut/vor ei.


Daca intr-adevar ceea ce s-a zis despre Adamescu e adevarat, Stan are PARTEA LUI de vina, e LOGIC!!! El a dat echipa din mana, nu crezi? Nu trebuie sa fii istoric sau procuror ca sa stii sa inchei un PROIECT ( NU afacere! ) de anvergura Otelului. Nu il mai scoate pe Stan nevinovat, pt ca s-a suit pe scaunul de primar folosind numele acestei echipe si "garantand" o "noua era" pt echipa!!!

Uzzy

  •  
  •  

#29 romeo » 02-01-2013 11:02

problema nu este la Adamescu , nu mai jicniti atat , o faceti fara temei si pe deasupra va faceti si o imagine proasta !
sunt convins ca totul pleaca de la Ghiuta , care a avut timp sa-si faca ceva prieteni prin presa si acum se razbuna !de ce Narcis nu vorbeste ? de ce "administratia " nu vorbeste, primarul nu are nimic de spus ! !ne trezim noi sa latram in necunostinta de cauza !voi nu ati vazut ce tendentioase sunt comentariile de la stiri sau pe internet , sunt false 100% pline de senzational cretinoid ..sa nu fim la fel !
+4

romeo

  •  
  •  

#30 Laguna GT » 02-01-2013 11:07

Citez pe Uzzy:
Citez pe Laguna GT:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Tudor:
@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.

Din ceea ce vad rezulta ca tu esti naiv prietene, daca iti inchipui ca un club de fotbal, un brand al orasului se vinde pe aceleasi principii cu care se vinde o "masina da Germania" in Talcioc....
Cine a adus investitorul???? Stan!!! Cine "a bagat mana-n foc" pt acest "specimen".. Stan!!! Cine trebuia sa analizeze/investigheze mai atent istoria afacerilor acestui Adamescu???... tot Stan....
Imagineaza-ti ce ar putea face un primar ca Stan acestui oras, daca el nu a fost in stare sa gaseasca un investitor ADEVARAT pt echipa... Poate maine ne trezim ca a vandut orasul moldovenilor....

Daca tu arunci o piatra de la balcon, doar ca sa iasa geniul din tine, si in acel timp trece un om cazandu-i piatra in cap, si murind, tu te vei apara zicand ca "nu stiai ca putea trece un om in acel moment, nu aveai nici o intentie sa faci rau acelei persoane"....dar din pacate tot pentru crima prin imprundenta vei plati... ca sa intelegi ideea!
Deci daca tu crezi ca Stan al tau nu are nici o vina, deoarece "el nu putea sa stie ce se va intampla", gresesti foarte mult, dar e parerea ta si o respect.

Ce trebuia Stan sa faca??????? Sa analizeze el istoria afacerilor lui Adamescu? Dar ce, este istoric? Sau este procuror? Sau analist? Pe bune acum, de unde scoti asta? Si nu uita un lucru: nu intreba pe nimeni despre cum a facut primul milion de euro. Dupa primul milion, exista justificare pentru ultima centima. Deci Adamescu este corect dpdv legal. Stan a cautat o portita de scapare atunci cand clubul era blocat de comunistii aia nenorociti de la Combinat. Si a gasit. Acum este o societate privata si patronul face ce vrea el. Asa cum si Abramovici, dar si Bucsaru, au decis/decid cum au vrut/vor ei.


Daca intr-adevar ceea ce s-a zis despre Adamescu e adevarat, Stan are PARTEA LUI de vina, e LOGIC!!! El a dat echipa din mana, nu crezi? Nu trebuie sa fii istoric sau procuror ca sa stii sa inchei un PROIECT ( NU afacere! ) de anvergura Otelului. Nu il mai scoate pe Stan nevinovat, pt ca s-a suit pe scaunul de primar folosind numele acestei echipe si "garantand" o "noua era" pt echipa!!!

Sa zicem ca tu ai afaceri. Si o parte din presa scrie despre Uzzy ca invarte lucruri necurate, ca nu stiu ce le face angajatilor etc. Dar numai presa, atat. Nimeni altcineva nu mai spune nimic despre asta. Acum ce sa facem? Sa nu mai fii credibil? Sa nu mai aiba nimeni incredere in tine?

Eu cred totusi ca este vorba doar despre un rahat trimis catre presa, prezentat intr-un mod tendentios si care, in realitate, nu este chiar asa. Sa asteptam reactia clubului.

Laguna GT

  •  
  •  

#31 costy81gl » 02-01-2013 11:39

Citez pe vitzamina:
investitor serios s-a zis. noua era s-a zis.


Cine a zis? Eu am scris dinainte de privatizare de vro 3 ori ca Adamescu un fel de Bucsaru, care cumpara firme sa le falimenteze (nu inainte de a vinde tot ce mai e de vandut).
urbaniulian.ro/.../...
ziaronline.wordpress.com/.../...
ghimpele.ro/.../...

Voi chiar v-ati bucurat ca vine Adamescu la Otelul fara sa dati o cautare pe Google dupa numele lui?
+1

costy81gl

  •  
  •  

#32 DanielT » 02-01-2013 11:51

Ar fi mai bine sa asteptam si punctul de vedere a celor din cadrul clubului si apoi sa comentam si noi. Niciodata in stirile astea de can-can nu va fi nici macar 50% adevar.
+6

DanielT

  •  
  •  

#33 bogdan64 » 02-01-2013 12:32

Nu stiu cat adevar este in chestiile astea! Mai face cineva asigurari la Astra daca ar fi adevarat?
Pote ca Adamescu s-a inflamat ca se cheltuiesc bani fara voia sa. Desi nu cred, orice patron tine socoteala la fiecare banut, stiu din experienta proprie- ca angajat la patron. Speram sa trecem si peste aceste "stiri" care incearca sa destabilizeze Otelul si mai ales pe adevaratii suporteri.
Oricum, e bine sa fim vigilenti si HAI OTELUL!
+2

bogdan64

  •  
  •  

#34 bogdan64 » 02-01-2013 12:36

Si cum spunea cineva, asteptam replica TNG-ului, si a lui Marius Stan.
Ne trebuie liniste ca sa putem avea rezultate.
+5

bogdan64

  •  
  •  

#35 cry75 » 02-01-2013 12:45

pe acest Adamescu l-a vazut cineva? exista? a fost la vreun meci de cand s-a facut trocul ?
+3

cry75

  •  
  •  

#36 bigsorin » 02-01-2013 12:48

se procedeaza exact ca la cumparare nu spune nimeni nimic nu pot spune ce se petrece dar faptul ca nimeni nu spune nimic dupa atatea ore da de gandit ceva se petrece speram ca nu in raul otelului
+2

bigsorin

  •  
  •  

#37 Uzzy » 02-01-2013 13:14

Citez pe Laguna GT:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Laguna GT:
Citez pe Uzzy:
Citez pe Tudor:
@Uzzy
Iar tu esti atat de naiv ca sa nu zic altceva incat crezi ca Stan a dat echipa stiind ca e tepar. Daca mai veniti cu teorii conspirationiste demonstrati ca nu aveti mai mult de 10 ani.

Din ceea ce vad rezulta ca tu esti naiv prietene, daca iti inchipui ca un club de fotbal, un brand al orasului se vinde pe aceleasi principii cu care se vinde o "masina da Germania" in Talcioc....
Cine a adus investitorul???? Stan!!! Cine "a bagat mana-n foc" pt acest "specimen".. Stan!!! Cine trebuia sa analizeze/investigheze mai atent istoria afacerilor acestui Adamescu???... tot Stan....
Imagineaza-ti ce ar putea face un primar ca Stan acestui oras, daca el nu a fost in stare sa gaseasca un investitor ADEVARAT pt echipa... Poate maine ne trezim ca a vandut orasul moldovenilor....

Daca tu arunci o piatra de la balcon, doar ca sa iasa geniul din tine, si in acel timp trece un om cazandu-i piatra in cap, si murind, tu te vei apara zicand ca "nu stiai ca putea trece un om in acel moment, nu aveai nici o intentie sa faci rau acelei persoane"....dar din pacate tot pentru crima prin imprundenta vei plati... ca sa intelegi ideea!
Deci daca tu crezi ca Stan al tau nu are nici o vina, deoarece "el nu putea sa stie ce se va intampla", gresesti foarte mult, dar e parerea ta si o respect.

Ce trebuia Stan sa faca??????? Sa analizeze el istoria afacerilor lui Adamescu? Dar ce, este istoric? Sau este procuror? Sau analist? Pe bune acum, de unde scoti asta? Si nu uita un lucru: nu intreba pe nimeni despre cum a facut primul milion de euro. Dupa primul milion, exista justificare pentru ultima centima. Deci Adamescu este corect dpdv legal. Stan a cautat o portita de scapare atunci cand clubul era blocat de comunistii aia nenorociti de la Combinat. Si a gasit. Acum este o societate privata si patronul face ce vrea el. Asa cum si Abramovici, dar si Bucsaru, au decis/decid cum au vrut/vor ei.


Daca intr-adevar ceea ce s-a zis despre Adamescu e adevarat, Stan are PARTEA LUI de vina, e LOGIC!!! El a dat echipa din mana, nu crezi? Nu trebuie sa fii istoric sau procuror ca sa stii sa inchei un PROIECT ( NU afacere! ) de anvergura Otelului. Nu il mai scoate pe Stan nevinovat, pt ca s-a suit pe scaunul de primar folosind numele acestei echipe si "garantand" o "noua era" pt echipa!!!

Sa zicem ca tu ai afaceri. Si o parte din presa scrie despre Uzzy ca invarte lucruri necurate, ca nu stiu ce le face angajatilor etc. Dar numai presa, atat. Nimeni altcineva nu mai spune nimic despre asta. Acum ce sa facem? Sa nu mai fii credibil? Sa nu mai aiba nimeni incredere in tine?

Eu cred totusi ca este vorba doar despre un rahat trimis catre presa, prezentat intr-un mod tendentios si care, in realitate, nu este chiar asa. Sa asteptam reactia clubului.


Discutia noastra era despre faptul ca tu nu il gasesti absolut cu nimic vinovat pe M.Stan. Despre faza cu presa, sunt de acord cu tine, eu mi-am exprimat parerea doar in cazul in care aceasta poveste e adevarata.
Bineinteles ca totul poate fi doar un ieftin "can-can" inventat doar pentru a discredita imaginea clubului.Sa speram ca cei din administratia clubului ne vor lamuri cat mai curand.
−2

Uzzy

  •  
  •  

#38 Arbok » 02-01-2013 13:58

Citez pe FaustinoDan:
Ar fi mai bine sa asteptam si punctul de vedere a celor din cadrul clubului si apoi sa comentam si noi. Niciodata in stirile astea de can-can nu va fi nici macar 50% adevar.



Ai dreptate. Dupa un punct de vedere, dupa o declaratie a celor indreptatiti atunci puteti sa va spuneti punctul de vedere. Nu aruncati cu noroi aiurea dinainte sa aveti declaratiile/punctele de vedere a tuturor partilor implicate. Sunt sigur ca site-ul oficial al clubului nu a cazut la intamplare ci a fost organizat pt a isca tot acest scandal si pt a porni acest val de comentarii si acuze din partea noastra. Totusi sunt de acord ca o reactie din partea celor indreptatiti este necesara si cat mai rapid pt a calma spiritele. :-?
+3

Arbok

  •  
  •  

#39 Tudor » 02-01-2013 13:59

Uzzy am inteles, ai ceva cu Stan.
+6

Tudor

  •  
  •  

#40 Alexandru C. » 02-01-2013 14:15

Voi chiar sunteti asa de naivi sa credeti tot ce s-a scris pana acum legat de aceasta situatie ? sunt numai inventii pornite de la un nemernic pe nume Dragos Ghiuta care a fost concediat de la club si acuma cauta razbunare prin mizerii aruncate la toate ziarele de cancanuri , iar cu Dinu Vama nu stiu de unde au mai scos-o suporterii aia de galerie..oare tot Ghiuta le-o fi zis ? sa se faca curatenie la club si afara cu toate jegurile care dau stiri bombastice pentru a distruge aceasta echipa..
−2

Alexandru C.

  •  
  •  

#41 gopolino20 » 02-01-2013 14:21

sa plece, sa lase echipa in pace, sa fie a primariei, si cu asta basta, sa plece asa cum a venit........ce atat tam-tam.....cred ca Primarul Stan va rezolva problema.....am incredere doar in Stan si Raducan...in restul - NU...SE GASESTE CINEVA SA VIN ALATURI DE ECHIPA - VEGA, ARABESQUE, TANCRAD, CINEVA.........
−2

gopolino20

  •  
  •  

#42 viorel21 » 02-01-2013 14:30

Citez pe Alexandru C.:
Voi chiar sunteti asa de naivi sa credeti tot ce s-a scris pana acum legat de aceasta situatie ? sunt numai inventii pornite de la un nemernic pe nume Dragos Ghiuta care a fost concediat de la club si acuma cauta razbunare prin mizerii aruncate la toate ziarele de cancanuri , iar cu Dinu Vama nu stiu de unde au mai scos-o suporterii aia de galerie..oare tot Ghiuta le-o fi zis ? sa se faca curatenie la club si afara cu toate jegurile care dau stiri bombastice pentru a distruge aceasta echipa..

Daca era asa, oare nu se gasea cineva sa ne spuna si noua ca e pacaleala de 1 aprilie. Ar fi culmea nesimtirii sa ne lase sa ne aberam aci de 24 de ore cand intr-un minut se poate pune capat speculatiilor.
−4

viorel21

  •  
  •  

#43 Aruon » 02-01-2013 14:37

Adamescu e un porc,toti milionarii sunt niste porci!Sa speram insa ca va fi bine!FORZA OTELUL
−2

Aruon

  •  
  •  

#44 Uzzy » 02-01-2013 15:44

Citez pe Tudor:
Uzzy am inteles, ai ceva cu Stan.

Nu Tudore, nu am nimic personal cu Stan. Pana deunazi eu chiar il credeam om serios pe Stan, dar am ramas dezamagit de ceea ce am aflat in legatura cu aceasta "poveste". Daca acest cosmar ar fi adevarat, atunci e foarte normal ca noi, suporterii, "sa avem ceva" cu cel care a dat echipa acelui bisnitar pe nume Adamescu... indiferent ca se cheama Stan, Bran, Tudor sau Uzzy. Sper ca acum ai inteles ce am vrut sa zic.
Sa speram ca de fapt nimic nu e adevarat, si tot acest tam tam a fost doar inventat...
−6

Uzzy

  •  
  •  

#45 MARIO 23 » 02-01-2013 15:58

bai fratilor...terminati dracului cu Ghiuta ,chiar nu intelegeti sau va faceti ca nu intelegeti??? Eu stiam de aceste lucruri ianinte ca Ghiuta sa fie dat afara si vi le-am spus si voua doar ca unii dintre voi va faceti ca nu mai stiti :-* ....terminati cu prostiile gen "povestea e fabricata de Ghiuta de ciuda ca l-a dat afara", lucrurile astea s-au aflat inainte de a aparea stirea la tv doar ca au fost ascunse sub pres si din cate am inteles stirile sunt trimise trustului pro de astia de la Viata Libera! Sa nu intelegeti acum ca vreau sa-i iau apararea lui Ghiuta ca ma doare in pix de el,asta sa fie clar,doar ca povestea e mai mult adevarata decat falsa!!!
−2

MARIO 23

  •  
  •  

#46 romeo » 02-01-2013 16:42

sport.ro/.../...
totul este o facatura , razboi pornit de presa infometata impotriva ascensiunii otelare !
+2

romeo

  •  
  •  

#47 Laguna GT » 02-01-2013 17:50

Citez pe Uzzy:
Citez pe Tudor:
Uzzy am inteles, ai ceva cu Stan.

Nu Tudore, nu am nimic personal cu Stan. Pana deunazi eu chiar il credeam om serios pe Stan, dar am ramas dezamagit de ceea ce am aflat in legatura cu aceasta "poveste". Daca acest cosmar ar fi adevarat, atunci e foarte normal ca noi, suporterii, "sa avem ceva" cu cel care a dat echipa acelui bisnitar pe nume Adamescu... indiferent ca se cheama Stan, Bran, Tudor sau Uzzy. Sper ca acum ai inteles ce am vrut sa zic.
Sa speram ca de fapt nimic nu e adevarat, si tot acest tam tam a fost doar inventat...

O solutie trebuia gasita. Cu comunistii din combinat nu se mai putea. Nu uita ca erau blocate toate conturile. Asa ca Stan nu are nici o vina. Am avut de unde alege dintre mai multi investitori? Nu. Adamescu a fost singura solutie. Sa vedem ce va fi.

Citez pe MARIO 23:
bai fratilor...terminati dracului cu Ghiuta ,chiar nu intelegeti sau va faceti ca nu intelegeti??? Eu stiam de aceste lucruri ianinte ca Ghiuta sa fie dat afara si vi le-am spus si voua doar ca unii dintre voi va faceti ca nu mai stiti :-* ....terminati cu prostiile gen "povestea e fabricata de Ghiuta de ciuda ca l-a dat afara", lucrurile astea s-au aflat inainte de a aparea stirea la tv doar ca au fost ascunse sub pres si din cate am inteles stirile sunt trimise trustului pro de astia de la Viata Libera! Sa nu intelegeti acum ca vreau sa-i iau apararea lui Ghiuta ca ma doare in pix de el,asta sa fie clar,doar ca povestea e mai mult adevarata decat falsa!!!


Zi-mi si mie cine-i Ghiuta asta de e asa de important si are el puterea de a inflama lucrurile prin intermediul presei?


Citez pe romeo:
sport.ro/.../...
totul este o facatura , razboi pornit de presa infometata impotriva ascensiunii otelare !

Ce ascensiune? Ce facatura? Cum tragi tu concluzia din articolul pus de tine?
Nu are nici o treaba. Ca sa nu mai spun ca ceea ce e in presa centrala este preluat de la Viata Libera.
−2

Laguna GT

  •  
  •  

#48 Hagi » 02-01-2013 18:06

Totul e politic...si asa o sa fie mult timp de acum incolo...avand in vedere intentiile lui Marius Stan cu stadionul (ravnit de multe societati si "oameni de afaceri"). Este clar ca treburile nu merg in "alianta USL" iar aceasta urmand sa se destrame in anul 2013 mai mult ca sigur. Marius Stan trebuie sa-si asigure votul majoritar in Consiliul Local, eliminand o formatiune care are cei mai multi consilieri la momentul actual si sa aibe sprijinul celorlalti altfel nu se va realiza mai nimic in orasul acesta....
+1

Hagi

  •  
  •  

#49 Arbok » 02-01-2013 18:28

Citez pe romeo:
sport.ro/.../...
totul este o facatura , razboi pornit de presa infometata impotriva ascensiunii otelare !


Bun linkul romeo. O dovada clara a incompetentei ziaristilor. Asta chiar ca e de rasul curcilor. Doar ce am fost preluati de un nou investitor si astia arunca un titlu din acesta "FENOMEN" gen Citat:
"...ataca FALIMENTUL de la Galati!"
scris cu masuscule. Numai cretini pe la ziarele acestea idioate, niste ziare cu foamea in gat de zenzational. Sa speram ca replica, stirea de dezmintire va veni rapid si taios la adresa acestor ziaristi nuli. Poate le e frica de campania de achizitii a Otelului reusita de Narcis si de aceea stau astia cu mitza in chiloti de frica sa nu mai castigam un nou campionat si de aceea incearca sa ne taie craca de sub picioare inainte de returul campionatului. Nu ar fi prima data. Noua otelarilor cred ca ni sa acrit deja (ne-a ajuns) de "talentul" asazisilor gazetari. Nu de alta dar multe ziare au scris ca Otelul este CEA MAI ACTIVA echipa pe piata transferurilor.
+1

Arbok

  •  
  •  

#50 vitzamina » 02-01-2013 18:30

Citez pe Uzzy:
Citez pe vitzamina:
daca adamescu e miliardar, nu inseamna ca are si bani.
averile lorvse calculeaza in functie de afaceri, de proprietati, si altele, nu im functie de banii din cont.
uite asa, neavand lichiditati, unii mai dau cate un chix, cum a fost becali la un moment dat, cand avea de primit nu stiu cat, nu avea bani destui la purtator si nu putea sa cumpere ce avea el de cumparat.
10 coco nu sunt bani putini pentru nimeni, iar daca i-a luat, ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale.


1.Eu am zis doar ca este miliardar, caci asta e imaginea lui in Romania, de miliardar... nu am specificat nimic de lichiditati sau nu. Cred ca stim cu totii ca averea nu inseamna neaparat numai masa monetara/lichiditate.
2.Daca stii ca nu ai capital ca sa INVESTESTI la o echipa, atunci LOGIC STAI ACASA si te uiti la meciuri din fotoliu. Din ce imi rezulta mie, societatea lui nu a intrat in nici un colaps financiar de cand a preluat echipa, ca sa zici ca poate "luatul banilor" a fost in alte scopuri, pentru o urgenta sa zicem, deci nu are justificare fapta lui (daca intr-adevar asa s-a intamplat)... Imi spui si mie ce om "cu bune intentii", care vrea binele unei echipe, la nici 3 luni de la preluare, sustrage banii din conturile echipei pentru alte interese/investitii??? Numai un bisnitar poate sa faca asa ceva, iar ceea ce ai zis tu ma lasa perplex... sincer nu ma asteptam de la tine sa aud aceste vorbe ("daca a luat banii,ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale")... Becali a pompat o multime de bani la echipa pana sa "jongleze" el cu banii echipei.
Ca sa nu mai zic de confiscarea bunurilor de catre bodyguarzi.... asta-i "samsareala" deja, nu mai vorbim de "investitori"....

nu stiu de ce te-ai contrariat, ca la fel vad si eu lucrurile.
"daca a luat banii ... etc." - ma refeam la faptul ca sunt papa, nu ca e ok. eu ti-am mai zis si cu alte ocazii... in scris, nu te poti exprima exact. m-ai inteles gresit, dar nu te-am contrazis.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#51 Uzzy » 02-01-2013 19:10

Citez pe vitzamina:
Citez pe Uzzy:
Citez pe vitzamina:
daca adamescu e miliardar, nu inseamna ca are si bani.
averile lorvse calculeaza in functie de afaceri, de proprietati, si altele, nu im functie de banii din cont.
uite asa, neavand lichiditati, unii mai dau cate un chix, cum a fost becali la un moment dat, cand avea de primit nu stiu cat, nu avea bani destui la purtator si nu putea sa cumpere ce avea el de cumparat.
10 coco nu sunt bani putini pentru nimeni, iar daca i-a luat, ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale.


1.Eu am zis doar ca este miliardar, caci asta e imaginea lui in Romania, de miliardar... nu am specificat nimic de lichiditati sau nu. Cred ca stim cu totii ca averea nu inseamna neaparat numai masa monetara/lichiditate.
2.Daca stii ca nu ai capital ca sa INVESTESTI la o echipa, atunci LOGIC STAI ACASA si te uiti la meciuri din fotoliu. Din ce imi rezulta mie, societatea lui nu a intrat in nici un colaps financiar de cand a preluat echipa, ca sa zici ca poate "luatul banilor" a fost in alte scopuri, pentru o urgenta sa zicem, deci nu are justificare fapta lui (daca intr-adevar asa s-a intamplat)... Imi spui si mie ce om "cu bune intentii", care vrea binele unei echipe, la nici 3 luni de la preluare, sustrage banii din conturile echipei pentru alte interese/investitii??? Numai un bisnitar poate sa faca asa ceva, iar ceea ce ai zis tu ma lasa perplex... sincer nu ma asteptam de la tine sa aud aceste vorbe ("daca a luat banii,ii va folosi pentru a sustine alte investitii ale sale")... Becali a pompat o multime de bani la echipa pana sa "jongleze" el cu banii echipei.
Ca sa nu mai zic de confiscarea bunurilor de catre bodyguarzi.... asta-i "samsareala" deja, nu mai vorbim de "investitori"....

nu stiu de ce te-ai contrariat, ca la fel vad si eu lucrurile.
"daca a luat banii ... etc." - ma refeam la faptul ca sunt papa, nu ca e ok. eu ti-am mai zis si cu alte ocazii... in scris, nu te poti exprima exact. m-ai inteles gresit, dar nu te-am contrazis.

ok, scuzele mele.
+1

Uzzy

  •  
  •  

#52 leutzu » 02-01-2013 19:46

mult zgomot pentru nimic 'sustin fanii Otelului! 'ce sa scrie ei pe 2 ianuarie?
+2

leutzu

  •  
  •  

#53 Arbok » 02-01-2013 19:48

Deci: otelul-galati.ro/.../4239 cred ca iarasi senzationalul cautat de oportunisti din orice a inflamat spiritele aiurea. Astia incearca sa ne destabilizeze inca dinainte de a incepe returul. Nu de alta dar am fost catalogati echipa cea mai activa pe piata transferurilor si le cam dardaie chilotii dusmanilor.
+1

Arbok

  •  
  •  

#54 Laguna GT » 02-01-2013 20:17

Din contra, mie mi se pare ca Narcis confirma, intr-un fel sau altul, ca exista o problema. Ia citeste mai atent partea asta:
"De asemenea, îmi exprim convingerea că acționarul majoritar al FC Oțelul Galați nu poate fi mânat decât de cele mai bune intenții..."
−2

Laguna GT

  •  
  •  

#55 Sport Total FM » 03-01-2013 12:24

Situatia Otelului este dezbatuta, acum pe Sport Total FM. Va asteptam comentariile si pe site-ul nostru, sptfm.ro/.../... sau la numerele de telefon 0730.00.105.8 sau 0752.22.105.8 pentru a intra in direct. Ne puteti asculta, in Galati, pe 87,7 MHz
+1

Sport Total FM

  •  
  •  

#56 Aruon » 04-01-2013 23:06

Adamescu E UN PORC!Daca el vrea sa ne descurcam cu actualul lot de ce a mai venit?O mizerie de om,un umflat gretos .Aproape toti milionarii sunt niste porci mistreti murdari care se tavalesc in noroi.As vrea din tot sufletul sa vada Adamescu commentul asta si sa se apuce de grohait.RUSINE!!!
Respect Narcis Raducan.Echipei ii trebuie jucatori ,ii trebuie intariri,s-a vazut ca nu putem face fatza in campionat.Habar nu are despre fotbal.RUSINE!Mi-e sila de astfel de oameni!

Aruon

Login sau crează cont pentru a comenta              |