STIRI Liga I Cât de stabilă e situaţia de la Oţelul ?

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuSeara de ieri a venit cu un comunicat menit să calmeze spiritele greu încercate ale fanilor “oţelari”, dar din păcate declaraţia de presă de ieri lasă şi mai multe întrebări fără răspuns.

Situaţia nu pare chiar sub control, mai ales că investitorul Dan Adamescu, prin mâna lui dreaptă de la Galaţi, Lucian Ciofoaia, a mutat polul de putere al clubului la Bucureşti ! De acum înainte contabilitatea echipei de fotbal va fi ţinută în capitală, de către oamenii finanţatorului, acesta fiind de altfel şi motivul descinderii în forţă. Vă reamintim că la sfârşitul anului 2012, preşedintele Consilului de Administraţie, Lucian Ciofoaia, a venit la club însoţit de câţiva bodyguarzi şi a ridicat mai multe acte şi computere pe care le-a transferat la Bucureşti. De asemenea, Narcis Răducan, cât şi contabilul Doina Stamate au primit ameninţări că vor fi concediaţi. Fostul director general Marius Stan, actualul primar al oraşului, urmează să aibă o întâlnire la nivel înalt cu Dan Grigore Adamescu, dar acesta din urmă este momentan plecat din ţară.
Aşa că starea de tensiune rămâne la cote maxime, în ciuda comunicatului de ieri. Mai mult, reprezentanţii TNG, principalii acţionari ai clubului au refuzat să facă orice tip de comentariu. De asemenea, nimeni nu s-a deranjat măcar să infirme ştirile din presa centrală, în care se spunea că Dan Adamescu ar fi mutat banii din bugetul clubului în propria vistierie. Nici anunţatele concedieri sau zvonurile cu venirea unei noi conduceri nu au fost demontate. Va afecta acest scandal campania de transferuri promisă? În ce măsură i-a fost limitată puterea de decizie directorului general Narcis Răducan? Cât adevăr există în ştirile publicate de presa centrală?
Din păcate, echipa stă în continuare pe un butoi cu pulbere, care ar putea exploda în orice moment şi cu siguranţă doar clubul va avea din nou de suferit, iar noi aşteptăm în continuare răspunsuri…

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Leviathan » 03-01-2013 12:10

Urat gestul cu bodyguarzii, exact ca de talhar... degeaba se inflameaza unii cand zic asta dar aceasta, nu sa se face iar asta este realitatea. Nu merita pupat. Sa speram ca ne miscam pe piata in continuare ca pana acum cel putin... cu Narcis director.
+3

Leviathan

  •  
  •  

#2 Dregan » 03-01-2013 12:25

Sport Total FM va dezbate subiect banilor de la Otelul Galati in cadrul emisiunii “Executii in direct”, realizate de Gabriel Maricescu, care va incerca sa obtina noi informatii in legatura cu scandalul iscat la fosta campioana a Romaniei.
Ateptam reactii si opinii, in direct, la numerele de telefon 0730.00.105.8 sau 0752.22.105.8.

sptfm.ro/.../...
+2

Dregan

  •  
  •  

#3 ice_bitza » 03-01-2013 12:40

Am scapat de un porc si un criminal, am dat de altul !!!!!

ice_bitza

  •  
  •  

#4 gopolino20 » 03-01-2013 12:45

SA PLECE SI ACEST ADAMESCU SI SA NE LASE IN PACE.......SA IA STAN ECHIPA SUB CONDUCEREA SI ADMINISTRAREA PRIMARIEI, PANA CAND SE VA GASI UN IUBITOR DE FOTBAL SA O PREIA, NU UN IUBITOR DE CONTURI DE BANI........AR TREBUIE SA SE FACA PUBLIC CONTRACTUL DE PRELUARE A ECHIPEI DE ACEST INDIVID, CLAUZELE SI OBLIGATIILE....CA DE VB SI PROMISIUNI SUNTEM SATUI......TREBUIE NEAPARAT VB CU STAN....SA VEDEM CARE ESTE ADEVARAT PRB DE LA CLUB...ECHIPA ESTE UN BUN SOCIAL AL ORASULUI.....SI AR TREBUI SA PE PASE, SI SA STIM TOT CE MISCA LA ECHIPA
−3

gopolino20

  •  
  •  

#5 Claudiu » 03-01-2013 13:18

Citez pe gopolino20:
SA PLECE SI ACEST ADAMESCU SI SA NE LASE IN PACE.......SA IA STAN ECHIPA SUB CONDUCEREA SI ADMINISTRAREA PRIMARIEI, PANA CAND SE VA GASI UN IUBITOR DE FOTBAL SA O PREIA, NU UN IUBITOR DE CONTURI DE BANI........AR TREBUIE SA SE FACA PUBLIC CONTRACTUL DE PRELUARE A ECHIPEI DE ACEST INDIVID, CLAUZELE SI OBLIGATIILE....CA DE VB SI PROMISIUNI SUNTEM SATUI......TREBUIE NEAPARAT VB CU STAN....SA VEDEM CARE ESTE ADEVARAT PRB DE LA CLUB...ECHIPA ESTE UN BUN SOCIAL AL ORASULUI.....SI AR TREBUI SA PE PASE, SI SA STIM TOT CE MISCA LA ECHIPA

Hai sa lasam primaria sa se ocupe de altceva decat de fotbal. Imi place sa merg la stadion, dar imi doresc ca orasul asta sa se dezvolte nu doar sa sustina fotbalul. Altfel o sa facem din Galati "taranoaia" ca si la Vaslui. Daca orasul se dezvolta si vor aparea si bani ptr fotbal.
+7

Claudiu

  •  
  •  

#6 Arbok » 03-01-2013 13:50

Sa asteptam sa vedem ce declara si Stan dupa intalnirea cu Adamescu si sa vedem apoi reactiile.
+4

Arbok

  •  
  •  

#7 viorel21 » 03-01-2013 13:54

De acord cu tineCitez pe Claudiu:
Citez pe gopolino20:
SA PLECE SI ACEST ADAMESCU SI SA NE LASE IN PACE.......SA IA STAN ECHIPA SUB CONDUCEREA SI ADMINISTRAREA PRIMARIEI, PANA CAND SE VA GASI UN IUBITOR DE FOTBAL SA O PREIA, NU UN IUBITOR DE CONTURI DE BANI........AR TREBUIE SA SE FACA PUBLIC CONTRACTUL DE PRELUARE A ECHIPEI DE ACEST INDIVID, CLAUZELE SI OBLIGATIILE....CA DE VB SI PROMISIUNI SUNTEM SATUI......TREBUIE NEAPARAT VB CU STAN....SA VEDEM CARE ESTE ADEVARAT PRB DE LA CLUB...ECHIPA ESTE UN BUN SOCIAL AL ORASULUI.....SI AR TREBUI SA PE PASE, SI SA STIM TOT CE MISCA LA ECHIPA

Hai sa lasam primaria sa se ocupe de altceva decat de fotbal. Imi place sa merg la stadion, dar imi doresc ca orasul asta sa se dezvolte nu doar sa sustina fotbalul. Altfel o sa facem din Galati "taranoaia" ca si la Vaslui. Daca orasul se dezvolta si vor aparea si bani ptr fotbal.



De acord cu tine. nicio echipa nu ar trebui sustinuta din bani publici in totalitate. Dar ceva trebuie sa primeasca, doar cotizeaza, nu? In schimb Stan ar trebui sa nu mai poata dormi pana nu rezolva situatia. El l-a gasit pe Adamescu asta..
.
−1

viorel21

  •  
  •  

#8 Arbok » 03-01-2013 13:56

Asa este...Stan a fost cel care a declarat ca trebuie sa fim atenti ce oameni aducem la patronatul clubului, in fruntea clubului pt a nu cadea si noi in extremele altor cluburi ca Steaua, Dinamo, Vaslui cu patroni circari.
+2

Arbok

  •  
  •  

#9 klu86 » 03-01-2013 14:05

am vazut kil vor de la astra pe seto si am mai citit de un atacat chilian vargas se stie ceva mai mult despre ei???
+2

klu86

  •  
  •  

#10 viorel21 » 03-01-2013 14:20

Citez pe Arbok:
Asa este...Stan a fost cel care a declarat ca trebuie sa fim atenti ce oameni aducem la patronatul clubului, in fruntea clubului pt a nu cadea si noi in extremele altor cluburi ca Steaua, Dinamo, Vaslui cu patroni circari.


Exact! S-a cantat bingo!!
−1

viorel21

  •  
  •  

#11 mj » 03-01-2013 15:13

Dregan ne poti spune ceva cert in legatura cu campania de transferuri?vin sau nu Seto si Vargas?
+1

mj

  •  
  •  

#12 nothing.ellse » 03-01-2013 15:29

Baieti desi as vrea sa ma insel cred ca am terminat campania de transferuri..Daca Adamescu a mutat contabilitatea la Bucuresti , oamenii sai vor avea ultima semnatura... Sper sa ma insel...
−2

nothing.ellse

  •  
  •  

#13 Houdinni » 03-01-2013 15:40

Transparenta ZERO, clar nu e totul roz. dar se stia inca din timpul negocierilor
+2

Houdinni

  •  
  •  

#14 Houdinni » 03-01-2013 15:42

Cica e nemultumit patronul ca au plecat jucatori si nu s-a scos profit de pe urma lor...pai de pe urma cui? lu Vigli care s-a retras? a lu Bus, care nici liber de contract nu gaseste angajament...? sau Graho, care nici macar nu e plecat..
+1

Houdinni

  •  
  •  

#15 Alexandru C. » 03-01-2013 15:47

Adamescu nu a fost prost cand a preluat aceasta echipa..a stiut el pentru ce vine si ce bani erau bagati in conturi de la uefa si din drepturile TV..multumim Marius Stan ca ai batut palma cu un mafiot care a stiut el mai bine cum sa gestioneze situatia financiara de la club..mi se face scarba deja !
−1

Alexandru C.

  •  
  •  

#16 mj » 03-01-2013 18:13

+1

mj

  •  
  •  

#17 mj » 03-01-2013 18:14

+1

mj

  •  
  •  

#18 Dregan » 03-01-2013 18:41

Citez pe mj:
Dregan ne poti spune ceva cert in legatura cu campania de transferuri?vin sau nu Seto si Vargas?

Din cauza situatiei create transferurile sunt blocate. Mai ales ca acest conflict a avut la baza exact campania de transferuri. Cu Vargas am inteles ca erau discutii avansate, de Seto nu stiu nimic...
+2

Dregan

  •  
  •  

#19 marian » 03-01-2013 18:42

este normal ca Adamescu sa mute contabilitatea clubului la Bucuresti, asa fac toate grupurile mari de firme, au filiale sau alte societati ce le controleaza prin tara dar contabilitatea o tin intr-un singur loc. La Galati va fi doar o gestiune a patrimoniului si o contabilitate primara. Apoi.. tot ce s-a scris a fost o intoxicare si cel care a lansat-o stia ca daca presa sare cu articole in care foloseste cuvinte ca "haos" , "fugit", "furt" , "bodygoard", "bomba", suporterul patimas nu va reusi sa gandeasca logic la ceia ce se intampla. Pt mine sa muti contabilitatea este ceva normal, Adamescu are oameni profesionisti la Bucuresti care se ocupa de contabilitatea grupului sau de firmele lui iar FC Otelul SA a intrat in grupul lui de firme. Vrea omul sa aiba controlul financiar, asta nu inseamna ca banii clubului sunt in aceleasi cont cu alte firme ale lui, deci nu inseamna ca va folosi banii in alte scopuri (legal nu o poate face). Apoi bodyguarzii.. pai cine trebuia sa vina sa ridice PC-urile? Ciofoaia singur?.. avea nevoie omul de ajutoare, ca ala e directoras si nu ridica.. trebuia sa vina cu cineva, si ce angajati nu fac mai nimic ? .. Eu nu cred ca a trimis bodyguarzii de frica, ca nu va reusi Ciofoaia sa intre in club si va fi luat la bataie de Ghiuta cand ii va spune ca este concediat. Dar a fost un subiect de presa mai interesant! Le dau si eu unul.. "Adamescu a trimis bodyguarzii sa-i ia paine!! "

Pe mine nu ma intereseaza unde-si tine Adamescu contabilitatea, pe cine vrea director general.. ma intereseaza felul cum isi va tine promisiunile carea le-a facut in momentul in care a venit, acela de a sponoriza clubul cu 10 mil de € in patru ani si promisiunea de a asigura echipei un buget cel putin egal cu cel care a fost pana acum ( de 4-5 mil pe an). Cu un astfel de buget am luat titlul si supercupa. Si cum sa nu se supere Adamescu ca noi nu reusim sa mai scoatem niciun ban din vanzare de jucatori?.. si eu sunt uimit ca o echipa campioana ce a jucat in CL nu a fost in stare sa vanda nimic.. aici a gresit Stan si nu Narcis, Narcis a venit mai tarziu. Bus e omul care a adus echipei un trofeu si jumatate si acum a plecat gratis. Cu toata viata lui nesportiva despre care se vorbeste si lipsa de forma in care se afla eu cred ca se putea profita si scoate ceva de pe urma lui Bus, chiar sa fi fost bagat intr-un schimb cu alt jucator. Apoi.. Vigli, cu tot respectul, ce experienta are pt postul care i s-a oferit? Voi credeti ca Adamescu a facut bani pe sentimentalisme?... Din cauza sentimentalismelor suntem pe locul 13.. Nu puteam sa le luam jucatorilor sansa de a juca in CL.. deci nu am vandut cand trebuia ;-)
+3

marian

  •  
  •  

#20 mj » 03-01-2013 18:52

Citez pe Dregan:
Citez pe mj:
Dregan ne poti spune ceva cert in legatura cu campania de transferuri?vin sau nu Seto si Vargas?

Din cauza situatiei create transferurile sunt blocate. Mai ales ca acest conflict a avut la baza exact campania de transferuri. Cu Vargas am inteles ca erau discutii avansate, de Seto nu stiu nimic...

Multumesc pentru raspuns.
+1

mj

  •  
  •  

#21 Houdinni » 04-01-2013 13:21

Interesanta opinie Marian, e posibil sa ai dreptate. Sa fie doar un foc de paie pornit de mass-media romaneasca.
Vedem noi in 1-2 sapt care este defapt situatia, si totusi poate se deblocheaza transferurile sa mai vina cativa jucatori.
+2

Houdinni

  •  
  •  

#22 cry75 » 04-01-2013 21:02

@Marian: nu stiu daca ce ai scris e ce crezi ca se intampla sau ce iti doresti sa se intample.Momentan dn cate se stie Adamescu nu numai ca nu a bagat bani pentru transferuri dar a blocat si banii gasiti in club pentru a face transferuri. Nu spune ca are contabili specialisti...or fi specialisti dar depinde in ce, se stie ca are destule procese pe rol pentru neonorarea platilor catre diferite societati. Nu, nu a facut bani pe sentimentalisme, corect,dar crezi ca a facut bani pe munca cinstita? sau a descoperit flacara fara fum si uite asa s-a imbogatit? hai sa fim seriosi, stim toti cum au aparut astfel de miliardari. Pe de alta parte nu putem fi naivi sa credem ca Adamescu a venit la Otelul cu gandul sa piarda bani, ca ii place lui sa se distreze cu fotbalul pe banii lui.
+2

cry75

  •  
  •  

#23 Aruon » 04-01-2013 23:06

Adamescu E UN PORC!Daca el vrea sa ne descurcam cu actualul lot de ce a mai venit?O mizerie de om,un umflat gretos .Aproape toti milionarii sunt niste porci mistreti murdari care se tavalesc in noroi.As vrea din tot sufletul sa vada Adamescu commentul asta si sa se apuce de grohait.RUSINE!!!
Respect Narcis Raducan.Echipei ii trebuie jucatori ,ii trebuie intariri,s-a vazut ca nu putem face fatza in campionat.Habar nu are despre fotbal.RUSINE!Mi-e sila de astfel de oameni!
+1

Aruon

  •  
  •  

#24 Hagi » 04-01-2013 23:54

Interesante sunt parerile postate pe site-ul viata libera de catre user-ul Kasanova. Redau mai jos replicile lui fata de un alt user:

Joi, 03 Ianuarie 2013 20:28 postat de Kasanova
Hai sa-ti ofer cateva argumente ca sa intelegi de ce sunt suspicios.
1.Inainte de 89 trebuia sa ai origini sanatoase ca sa ajungi sa aiba incredere in tine se******ii de la cabinetul 2. Adamescu avea rude in Germania occidentala si cadea de pe lista la primul criteriu.
2. Multi la acea vreme, mult mai bine cotati in ierarhii, nu primeau acceptul sa se trateze in strainatate fiindca contravenea ideologiei promovate de comunisti.
3. Toti fugarii in occident erau vanati de Securitate care nu se fereau sa ajunga chiar la asasinat. Adamescu a avut o ascensiune spectaculoasa in cadrul unor companii de top la acea data.
4.Imediat dupa Revolutie s-au intors in tara numai afaceristii de succes care sperau sa recupereze averile confiscate de comunisti sau cei care voiau sa puna mana pe afacerile externe ale regimului indepartat de la conducere.Este si cazul lui Voiculescu care dirija "Dunarea", singura firma de comert exterior a regimului trecut.
5. Secretomania aceasta referitoare la imagini si fotografii, de parca i-ar fi frica sa nu fie recunoscut si care vine de la un fost patron de presa.
Secretul care invaluie cumpararea echipei, presa afland dupa 3 saptamani dintrun comunicat Arcelor Mittal, denota o alta tactica de a negocia afaceri...

Vineri, 04 Ianuarie 2013 02:36 postat de IonV ptr. Kasanova
Eu n-am contestat nici o clipa posibilitatea legaturilor lui Adamescu cu fosta politie politica , ceea ce sustin in continuare e faptul ca tocmai de aceea , nu s-ar expune unui scandal mediatic pentru cateva milioane prapadite ale otelarilor , care ar trage aceasta perdea sub care lucreaza ! Ati vazut cam ce afaceri are , in tara si-n lume ? Dupa mine , acestea se ridica minim la cateva sute de milioane bune , spre miliardul de euroi . Ce interes ar avea sa se expuna , prin instante sau in presa ?

Vineri, 04 Ianuarie 2013 08:57 postat de Kasanova
Te contrazic si aici. El a fost implicat intrun scandal in care hotelul Rex din Mamaia, proprietatea lui, aflat in pragul unei modernizari, a fost afectat de un incendiu ale carui cauze nu au fost clar lamurite. Totusi daunele au fost suportate de compania de asigurari Astra, care e tot a lui. Adica a plimbat banii de la o firma la cealalta fara a mai plati taxe si impozite la stat! Si te asigur ca era vorba de o suma mult mai mica decat milioanele din conturile echipei Otelul, iar afacerea aceasta i-a si adus de fapt o ancheta a statului pe cap. A fost momentul in care numele Adamescu aparea prima oara pe firmament. Si inca un lucru: 10 milioane de euro reprezinta o suma foarte importanta si pentru el, deoarece la banii astia poate mitui orice politician roman pentru a obtine o afacere de sute de milioane profit, iti reamintesc doar cazul Dan Nica caruia suedezii sustin ca i-au dat 7 milioane pentru a se asigura ca primesc afacerea cu numarul de urgenta 112 din care au obtinut de 6 ori mai mult!
+1

Hagi

Login sau crează cont pentru a comenta              |