STIRI Liga I Răspuns la comunicatul suporterilor

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuAnul nu a început prea grozav pentru suporterii Oţelului, frământările din cadrul clubului punându-ne pe jar. Astăzi, conducerea administrativă a răspuns în sfârşit petitiei fanilor, explicând ce s-a întâmplat acum câteva zile şi mulţumindu-le pentru ataşamentul arătat pentru culorile roş-alb-albastre. Iată comunicatul postat pe site-ul oficial:


“Doresc să asigur încă o dată suporterii și partenerii FC Oțelul Galați că proiectul Campioanei și Supercampioanei României, ediția 2011, continuă nestingherit. Nu poate fi exclus însă faptul că în orice companie care urmărește performanța există și mai multe opinii, fenomen care - nu este doar un clișeu! - favorizează progresul. Mai mult decât atât, activității noastre, expuse zilnic mediatizării, îi pot fi ușor atribuite urme de frământări mai mult sau mai puțin ancorate în realitate. Punctual vorbind, acționarul majoritar al FC Oțelul Galați a ridicat documentele clubului, așa cum mass-media a scris în primele zile ale anului, însă a făcut-o deoarece este firesc să le dețină. Că reprezentanții TNG Group au avut nevoie de gărzi de corp pentru această operațiune, iarăși n-ar fi nimic de comentat. Transportarea actelor FC Oțelul Galați la București necesita o maximă siguranță, nu s-a pus niciodată problema ca bodyguarzii TNG Group să protejeze acționarul majoritar de conducerea executivă a clubului. De asemenea, nu s-a pus problema ca lichiditățile din conturile FC Oțelul Galați să fie înstrăinate, așa cum s-a vehiculat în media, acționarul majoritar al clubului nostru este direct interesat ca proiectul Supercampioanei din 2011 să meargă mai departe. Misiunea noastră continuă în aceeași formulă organizatorică.
În altă ordine de idei, ne apropiem de finalizarea campaniei de transferuri. Ne dorim ca, până la plecarea în stagiul de pregătire din Spania, să punem la dispoziția antrenorului principal Viorel Tănase întregul lot de jucători cu care va ataca sezonul de primăvară, deci și noile achiziții. Acolo, în Spania, ne vor aștepta șapte meciuri amicale extrem de tari și trebuie să fim pregătiți ca atare. Ca informație conexă, astăzi am bătut palma cu FC Spartak Moscova pentru un joc-test în cantonamentul de la Marbella.
Nu pot încheia această declarație de presă fără a le mulțumi suporterilor pentru grija manifestată vizavi de situația clubului, poate și pentru că au trăit momente dificile în vara anului precedent. Trebuie totuși să fie conștienți că suntem cu toții angrenați într-o singură misiune, aceea de a readuce FC Oțelul Galați la nivelul pe care și ei și-l doresc. Dumnezeu să ne ajute!”    

Narcis Răducan
Director General FC Oțelul Galați

Comentarii   
  •  
  •  

#1 bigsorin » 09-01-2013 20:52

in altă ordine de idei, ne apropiem de finalizarea campaniei de transferuri. Ne dorim ca, până la plecarea în stagiul de pregătire din Spania, să punem la dispoziția antrenorului principal Viorel Tănase întregul lot de jucători cu care va ataca sezonul de primăvară, deci și noile achiziții.
se mai fac sau nu transferuri aceasta-i intrebarea?
+6

bigsorin

  •  
  •  

#2 mj » 09-01-2013 21:05

Citez pe bigsorin:
in altă ordine de idei, ne apropiem de finalizarea campaniei de transferuri. Ne dorim ca, până la plecarea în stagiul de pregătire din Spania, să punem la dispoziția antrenorului principal Viorel Tănase întregul lot de jucători cu care va ataca sezonul de primăvară, deci și noile achiziții.
se mai fac sau nu transferuri aceasta-i intrebarea?

Raspunsul il vom afla maine cu siguranta,eu tind sa cred ca se vor mai face 3,4 transferuri.Seara buna tuturor!
+3

mj

  •  
  •  

#3 MARIO 23 » 09-01-2013 21:06

slava domnului ca a venit si raspunsul din partea lui Narcis, sa speram ca totul va fi bine la club si ca nu incearca sa ne ascunda nimic cei din conducere....cat despre transferuri,daca ramane acest lot nu e suficient. Inca avem nevoie de un fundas stanga si cel mai probabil de inca un atacant!
+4

MARIO 23

  •  
  •  

#4 MARIO 23 » 09-01-2013 21:07

apropo, pana pe 10 ianuarie trebuia sa fie o intalnire intre Marius Stan si Adamescu pentru a clarifica situatia clubului, stie cineva ceva mai mult?
+3

MARIO 23

  •  
  •  

#5 Florin22 » 09-01-2013 21:08

ok, daca ai dori sa acoperi ceva,adevarul, exact asta ai spune dar sa zicem ca Narcis spune adevarul,defapt vreau sa il cred pt a ma linisti si sa nu imi mai fac ganduri si nu doar eu ci toti suporterii, da un comunicat care sa linisteasca apele, dar totusi...doar 3 transferuri ? din acei 6 jucatori care urmau sa vina doar 3 ?? si daca stau bine sa ma gandesc doar in Zaharia am incredere ca este jucator si nu leguma pt banca de rezerve, bine umplutura.
Ar fi bine sa mai aduca jucatori pt ca 90% vor juca aceeasi oameni, adica iar vom avea rezultate slabe, oricum stie Narcis mai bine ce este de facut decat mine, un simplu suporter si cititor de gazeta.

La Multi Ani si Fortza Otelul!!! :-)
+1

Florin22

  •  
  •  

#6 bassnes » 09-01-2013 21:09

Sper din tot sufletul sa fie asa dar totusi ii rog frumos pe cei din staff sa nu se opreasca aia cu transferurile : Astafei , Gazale, Vancea si Zaharia ? atat ? Facetima sa cred ca nu va opriti aici dar app Plecari se stie ceva ?

DEPETRIS MAI VINE ?
+1

bassnes

  •  
  •  

#7 vitzamina » 09-01-2013 21:13

Citez pe Florin22:
...doar 3 transferuri ?

de fapt 4.
Citez pe Florin22:
doar in Zaharia am incredere ca este jucator si nu leguma pt banca de rezerve

Astafei e unul din cei mai buni jucatori ai turului care s-a incheiat.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#8 nothing.ellse » 09-01-2013 21:14

Florin22 Transferurile sunt 4.. Gazale+Vancea+Zahari a+Astafei=4persoane=4 transferuri si din declaratia lui Narcis spune ca ne apropiem de finalizarea campaniei, nu am finalizat-o deci.. probabil vor mai veni 1-2 jucatori :) FORZA OTELUL !!!
+3

nothing.ellse

  •  
  •  

#9 vitzamina » 09-01-2013 21:17

Eu deduc ca se vor mai face transferuri. Pana pe 03 februarie, data plecarii la Marbela. Deci mai e timp aproape o luna.
Un atacant cel putin si un fundas stanga ar trebui clar.
+3

vitzamina

  •  
  •  

#10 narcotyck » 09-01-2013 21:18

Un cliseu nesimtit.... Vorbe multe .... fapte ... un mare zero ...Incepe sa-mi fie sila de actuala conduce FCOG !!!
−7

narcotyck

  •  
  •  

#11 Alex22 » 09-01-2013 21:20

Dacă toată birocraţia clubului e la Bucureşti, ce rol mai are Răducan şi cine conduce de fapt Oţelul ?

Alex22

  •  
  •  

#12 Johnny8 » 09-01-2013 21:22

Citez pe narcotyck:
Un cliseu nesimtit.... Vorbe multe .... fapte ... un mare zero ...Incepe sa-mi fie sila de actuala conduce FCOG !!!


si eu la fel sunt foarte dezamagit:-
+1

Johnny8

  •  
  •  

#13 romeo » 09-01-2013 21:30

Citez pe narcotyck:
Un cliseu nesimtit.... Vorbe multe .... fapte ... un mare zero ...Incepe sa-mi fie sila de actuala conduce FCOG !!!

wow, oi fi si tu vreun mare investitor si nu stim noi??? cine esti tu , de iti este sila? il capo de tutti capi?
app...si mie imi este sila de astfel de carcotasi si nimici!
cred ca ai gresit siteul!
+5

romeo

  •  
  •  

#14 under_tz » 09-01-2013 21:43

frectie la picior de lemn preastimabililor, un cvasi-comunicat, dat tarziu, sa mai descreteasca chipurile maine la 10:30. Oare de cate ori l-a pus Narcis pe Adamescu in CC, pana sa ajunga comunicatul la forma finala?
+2

under_tz

  •  
  •  

#15 granata » 09-01-2013 21:55

Poate multi din nemultumiti de mai sus ar fi fost multumiti cu"achizitiile"facute de:Universitatea Craiova,Timisoara,Fa rul,Uta Arad,U Cluj,Sibiu,Braila,Or adea etc.Hai sa fim seriosi si sa-i lasam pe cei din conducere sa-si faca treaba,au venit deja 4 jucatori si sunt sigur ca pana se pleaca in Spania vor mai veni minim 2.
+1

granata

  •  
  •  

#16 Tudor » 09-01-2013 21:58

Citez pe MARIO 23:
apropo, pana pe 10 ianuarie trebuia sa fie o intalnire intre Marius Stan si Adamescu pentru a clarifica situatia clubului, stie cineva ceva mai mult?

"Conform surselor noastre, problemele au fost rezolvate în urma unei întâlniri care a avut loc astăzi între patronul clubului, Dan Grigore Adamescu, şi cel la sugestia căruia a preluat FC Oţelul, primarul Marius Stan." (Viata Libera)

Tudor

  •  
  •  

#17 Johnny8 » 09-01-2013 22:41

Si Directorul de Marketing Dragos Ghiuta a fost demis sau inca mai este la Otelul ? ???

Johnny8

  •  
  •  

#18 Florin22 » 10-01-2013 01:11

Citez pe nothing.ellse:
Florin22 Transferurile sunt 4.. Gazale+Vancea+Zahari a+Astafei=4persoane=4 transferuri si din declaratia lui Narcis spune ca ne apropiem de finalizarea campaniei, nu am finalizat-o deci.. probabil vor mai veni 1-2 jucatori :) FORZA OTELUL !!!

da ai dreptate, uitasem de Gazale...sper totusi sa mai vina jucatori :) si stim destul de bine din ce motiv.

Florin22

  •  
  •  

#19 Florin22 » 10-01-2013 01:13

Corect 4,sincer nu am stat sa il vad pe Astafei in mod special dar imi place ff mult Zaharia si din acest motiv l-am amintit in comentariu, Forza Otelul !!...Citez pe vitzamina:
Citez pe Florin22:
...doar 3 transferuri ?

de fapt 4.
Citez pe Florin22:
doar in Zaharia am incredere ca este jucator si nu leguma pt banca de rezerve

Astafei e unul din cei mai buni jucatori ai turului care s-a incheiat.

Florin22

  •  
  •  

#20 vitzamina » 10-01-2013 07:57

site-ul oficial ne anunta ca 3 din cele 4 achizitii ajungazi la reunire. Gazale va junge sambata.
avem doi jucatori de la Dunarea in probe. Cucu (23 ani, fundas/mijlocas central) si Daniel Popescu (24 ani, fundas stanga).
as vrea sa stiu care e situatia contractuala a jucatorilor din lot. se negociaza prelungiri de contracte ?

vitzamina

  •  
  •  

#21 vitzamina » 10-01-2013 08:01

Braila are un mijlocas ofensiv de 22 de ani cu 7 goluri marcate campionatul asta. Ciocalteu Alexandru.
Mai e la Damila Maciuca un atacant de 20 de ani cu 13 goluri marcate. Albert Voinea. Dar am impresia ca e imprumutat acolo de Pandurii.
Macar in teste ar fi buni.

vitzamina

  •  
  •  

#22 Uzzy » 10-01-2013 10:21

sper ca acesti 4 jucatori sa isi faca loc in echipa, deci sa fie 4 transferuri utile.Daca Gazale sau Vancea vor face tusa, n-am rezolvat nimic...
Ar fi bine ca acest Gazale sa nu " se rupa" in campionatul nostru, de obicei jucatorii din America de Sud nu prea sunt obisnuiti cu rezistenta la efort...

Oricum sunt putin dezamagit de faptul ca mult anuntanta si mult trambitata "masiva campanie" de transferuri s-a rezumat pana acum la DOAR 4 jucatori, dintre care 2 au venit liberi de contract... Eu cred ca nu vor mai veni altii, sper sa ma insel... iar in ceea ce priveste "cearta" cu Adamescu, daca "a facut gat" de pe acum, fara ca macar sa investeasca intai un ban, imi da de spus multe despre intentiile acestui personaj, si anume ca el este un bisnitar, nu un "adevarat investitor" care sa iubeasca fotbalul...vom trai si vom vedea!
−2

Uzzy

  •  
  •  

#23 Ciprica » 10-01-2013 10:27

Citez pe vitzamina:
Braila are un mijlocas ofensiv de 22 de ani cu 7 goluri marcate campionatul asta. Ciocalteu Alexandru.
Mai e la Damila Maciuca un atacant de 20 de ani cu 13 goluri marcate. Albert Voinea. Dar am impresia ca e imprumutat acolo de Pandurii.
Macar in teste ar fi buni.


Culmea ca ciocalteu nici macar nu e un pont in stilul "Football Manager", chiar e bun. Am un feeling totusi ca e destul de atent monitorizat.
+1

Ciprica

  •  
  •  

#24 Ciprica » 10-01-2013 10:32

Citez pe Uzzy:
sper ca acesti 4 jucatori sa isi faca loc in echipa, deci sa fie 4 transferuri utile.Daca Gazale sau Vancea vor face tusa, n-am rezolvat nimic...
Ar fi bine ca acest Gazale sa nu " se rupa" in campionatul nostru, de obicei jucatorii din America de Sud nu prea sunt obisnuiti cu rezistenta la efort...

Oricum sunt putin dezamagit de faptul ca mult anuntanta si mult trambitata "masiva campanie" de transferuri s-a rezumat pana acum la DOAR 4 jucatori, dintre care 2 au venit liberi de contract... Eu cred ca nu vor mai veni altii, sper sa ma insel... iar in ceea ce priveste "cearta" cu Adamescu, daca "a facut gat" de pe acum, fara ca macar sa investeasca intai un ban, imi da de spus multe despre intentiile acestui personaj, si anume ca el este un bisnitar, nu un "adevarat investitor" care sa iubeasca fotbalul...vom trai si vom vedea!

Si Viglianti e jucator sud american. Si ma mai pot gandi la cativa sud americani de valoare, chiar de la noi din campionat. In plus, Gazale a zis ca vine pentru a-si relansa cariera si pentru a intra din nou in vizorul echipei nationale. Deci omul are obiective clare. Mult trambitata campanie de achizitie a rezultat in transferul lui Astafei, cel mai bun jucator pe postul lui, Gazale, jucator cu experienta si om de nationala, Zaharia care e un atacant ce a atras atentia si a inscris mult, chiar venind de la o echipa mediocra, alaturi de Vancea, un jucator foarte, foarte promitator. Iar campania nu e incheiata ci "se apropie de final". Stil clasic romanesc, pe oricine am aduce, nu sunteti multumiti. Messi din pacate era ocupat cu castigarea balonului de aur, deci a fost nevoit sa refuze oferta Otelului. Poate la anu`....

Ciprica

  •  
  •  

#25 Tudor » 10-01-2013 11:41

Citez pe Ciprica:
Messi din pacate era ocupat cu castigarea balonului de aur, deci a fost nevoit sa refuze oferta Otelului. Poate la anu`....

:D
+2

Tudor

  •  
  •  

#26 vitzamina » 10-01-2013 12:04

Citez pe Ciprica:
Messi din pacate era ocupat cu castigarea balonului de aur, deci a fost nevoit sa refuze oferta Otelului. Poate la anu`....

Iar Ibrahimovic a vrut sa vina in probe, dar conducerea a considerat ca e prea batran si nu se pliaza pe strategia clubului.
Post-ul tau mi-a inseninat ziua. :D

vitzamina

  •  
  •  

#27 costy81gl » 10-01-2013 12:58

Poate campania se incheie cu "transferul" lui Grigoras
+1

costy81gl

  •  
  •  

#28 Uzzy » 10-01-2013 13:55

Citez pe Ciprica:
Citez pe Uzzy:
sper ca acesti 4 jucatori sa isi faca loc in echipa, deci sa fie 4 transferuri utile.Daca Gazale sau Vancea vor face tusa, n-am rezolvat nimic...
Ar fi bine ca acest Gazale sa nu " se rupa" in campionatul nostru, de obicei jucatorii din America de Sud nu prea sunt obisnuiti cu rezistenta la efort...

Oricum sunt putin dezamagit de faptul ca mult anuntanta si mult trambitata "masiva campanie" de transferuri s-a rezumat pana acum la DOAR 4 jucatori, dintre care 2 au venit liberi de contract... Eu cred ca nu vor mai veni altii, sper sa ma insel... iar in ceea ce priveste "cearta" cu Adamescu, daca "a facut gat" de pe acum, fara ca macar sa investeasca intai un ban, imi da de spus multe despre intentiile acestui personaj, si anume ca el este un bisnitar, nu un "adevarat investitor" care sa iubeasca fotbalul...vom trai si vom vedea!

Si Viglianti e jucator sud american. Si ma mai pot gandi la cativa sud americani de valoare, chiar de la noi din campionat. In plus, Gazale a zis ca vine pentru a-si relansa cariera si pentru a intra din nou in vizorul echipei nationale. Deci omul are obiective clare. Mult trambitata campanie de achizitie a rezultat in transferul lui Astafei, cel mai bun jucator pe postul lui, Gazale, jucator cu experienta si om de nationala, Zaharia care e un atacant ce a atras atentia si a inscris mult, chiar venind de la o echipa mediocra, alaturi de Vancea, un jucator foarte, foarte promitator. Iar campania nu e incheiata ci "se apropie de final". Stil clasic romanesc, pe oricine am aduce, nu sunteti multumiti. Messi din pacate era ocupat cu castigarea balonului de aur, deci a fost nevoit sa refuze oferta Otelului. Poate la anu`....


Stil clasic romanesc, hai sa comentam ca sa ne aflam in treaba... fiecare are opinia lui, daca stii ce inseamna acest lucru, iar 2 invata sa comentezi ce zice unu'/altu', CITIND cu atentie ce s-a scris: "mult trambitata MASIVA campanie"...deci era vorba despre un nr mare de transferuri. Daca pentru tine "masiva" campanie inseamna 4 transferuri, atunci no comment.
Iar cu partea "campania se apropie de final", numai un tampit (parerea mea!) nu intelege ca DE FAPT S-A TERMINAT! Cum ati vrea sa zica... "gata bah transferurile, inchideti portile!"... din fericire nu suntem la turma lu' Jiji.
O persoana publica intotdeauna foloseste un mod mai fin, mai diplomat, mai siret, de a spune lucrurilor pe nume, asta ca sa stii si tu inainte sa iti dai cu parerea din plictiseala. Pentru mine cuvantul masiv, inseamna ceva ce difera de o cota normala, deci 4-5 jucatori reprezinta un numar relativ "normal" de achizitii intr-o perioada de pauza, mai ales stiind cam ce este in ograda.

Uzzy

  •  
  •  

#29 Ciprica » 10-01-2013 15:28

1-Daca cei 4 vor fi titulari deja vorbim de aproape jumatate din titulari schimbati. Avand in vedere jucatorii veniti, Astafei si Gazale sunt titulari 100% iar Zaharia are sanse foarte mari sa fie titulari. Deja e un plus pentru echipa.

2. Hai sa nu dezbatem PR, am un feeling ca ai iesi pe minus, fara suparare. Un manager care iti confirma (elegant) ca s-a incheiat campania de transferuri iti va spune ca "Am intarit serios echipa, am incredere ca lotul actual, impreuna cu jucatorii veniti constituie o formatie extrem de competitiva, nu mai avem nevoie de intariri". Omul ti-a lasat posibilitatea pentru veniri dar nici nu e jiji sa se bata cu caramida in piept ca va face 7 transferuri si sa fie ratate toate (picand de fraier); stim amandoi ca flancurile apararii necesita intariri si sunt destul de sigur ca vom avea inca minim un jucator pe post de fundas dreapta. Dar asta a fost mereu strategia lui Narcis, a tacut si ati aflat de transfer cand s-a uscat cerneala de pe semnatura jucatorului. Si mi se pare inteligent sa procedezi asa. Daca un jucator este pe pasul sa fie transferat de o echipa va intra in atentia mass-media si al altor echipe. Pe langa faptul ca i se creste artifical cota, deturnarile de jucatori pe ultima suta de metri sunt destul de frecvente, iar noi nu suntem suficient de puternici, financiar, cat sa plusam la o oferta venita de la alta echipa. Daca nu intelegi cum i se poate creste cota daca se afla de interes, spune-mi, ca iti explic si asta.

Ciprica

  •  
  •  

#30 Uzzy » 10-01-2013 17:55

Citez pe Ciprica:
1-Daca cei 4 vor fi titulari deja vorbim de aproape jumatate din titulari schimbati. Avand in vedere jucatorii veniti, Astafei si Gazale sunt titulari 100% iar Zaharia are sanse foarte mari sa fie titulari. Deja e un plus pentru echipa.

2. Hai sa nu dezbatem PR, am un feeling ca ai iesi pe minus, fara suparare. Un manager care iti confirma (elegant) ca s-a incheiat campania de transferuri iti va spune ca "Am intarit serios echipa, am incredere ca lotul actual, impreuna cu jucatorii veniti constituie o formatie extrem de competitiva, nu mai avem nevoie de intariri". Omul ti-a lasat posibilitatea pentru veniri dar nici nu e jiji sa se bata cu caramida in piept ca va face 7 transferuri si sa fie ratate toate (picand de fraier); stim amandoi ca flancurile apararii necesita intariri si sunt destul de sigur ca vom avea inca minim un jucator pe post de fundas dreapta. Dar asta a fost mereu strategia lui Narcis, a tacut si ati aflat de transfer cand s-a uscat cerneala de pe semnatura jucatorului. Si mi se pare inteligent sa procedezi asa. Daca un jucator este pe pasul sa fie transferat de o echipa va intra in atentia mass-media si al altor echipe. Pe langa faptul ca i se creste artifical cota, deturnarile de jucatori pe ultima suta de metri sunt destul de frecvente, iar noi nu suntem suficient de puternici, financiar, cat sa plusam la o oferta venita de la alta echipa. Daca nu intelegi cum i se poate creste cota daca se afla de interes, spune-mi, ca iti explic si asta.


Cipriane, daca inca nu ti-ai dat seama, cand se vorbeste de transferuri la echipa, se vorbeste despre tot LOTUL. Echipa inseamna lotul de 20 25 jucatori, iar 4 jucatori reprezinta 16-20 % din lot. Tu ai comentat parerea mea referitoare la "MASIV", dar ai comentat-o gresit, nu are rost sa vii acum cu alte comment-uri care nu au nici o legatura (deturnari de jucatori/cota jucatorilor) cu subiectul initial.
Oricum eu imi mentin parerea ca pt noi perioada transferurilor s-a incheiat (si cand zic transferuri nu ma refer la viitorii posibili jucatori in probe de la Otelul 2 sau Dunarea).
Treaba a stat in felul urmator: Adamescu s-a buricat la acesti 4 adusi, si s-a pus stop la campanie. Si eu cred ca Narcis mai aducea macar 1-2 jucatori,dar acum, dupa tot acest balamuc, sunt aproape sigur ca aici s-a pus punct. Din mesajele sale se intelege clar ca este nevoit sa joace dupa cum ii canta Adamescu, pt ca la urma urmei el e patronul.

Uzzy

  •  
  •  

#31 Ciprica » 10-01-2013 18:36

Asa e. Ai dreptate. Deja mi se pare cam pierdere de timp, de altfel aparent important e numarul de jucatori, nu valoarea lor. Din pacate eu o sa prefer mereu transferul a 4-5 jucatori care sa intre direct in prima echipa in locul a 10 care sa ajute sa iasa la numar lotul.

Cel mai safe e sa vorbim imediat dupa ce se incheie fereastra de transferuri.

Ciprica

  •  
  •  

#32 Tudor » 10-01-2013 20:27

Nu inteleg de ce luati mereu de bune toate declaratiile, de parca sunt extrase din Biblie. Omul mai comenteaza la cald anumite chestii, dar in timp isi mai revizuieste atitudinea datorita multor factori. Important e ca cei noi veniti sa schimbe ceva la echipa. De asemenea asteptam o schimbare in bine la cei ramasi.

Tudor

  •  
  •  

#33 narcotyck » 10-01-2013 20:43

PRIETENE CRED CA ESTI VREU PUPATOR IN DOS DACA ESTI MULTUMIT CU ASTFEL DE DECLARATII. YO CEL PUTIN ASTEPTAM MAI MULTA TRANSPARENTZA DE LA ACTUALA CONDUCERE...DAR CE STIU YO .... SUNT DOAR UN CARCOTAS DUPA VORBELETALE. CRED CA SUFERI DE SINDROMUL EFECTULUI DE TURMA DACA TE MULTUMESTI CU UN ASEMENEA COMUNICAT DE PROSTIRE IN MASA....P.S. MARE GRIJA LA VARICE....
−5

narcotyck

  •  
  •  

#34 dan otelarul » 12-01-2013 17:49

Nici eu nu ma numar printre cei ce inghit comunicatul asta. Pentru ca iarasi miroase a gunoi ascuns sub pres. :sad:

dan otelarul

Login sau crează cont pentru a comenta              |