STIRI Liga I Râpă este dorit de mai multe echipe

Rapa contra ItalieiRapa contra ItalieiCornel Râpă nu mai face parte momentan din lotul echipei mari, el fiind trimis să se antreneze la “satelit”, deoarece nu a acceptat prelungirea contractului, el aflându-se în ultimele 6 luni ale înţelegerii cu Oţelul. Fundaşul dreapta are dreptul de a negocia cu alte formaţii încă de acum, iar la vară ar putea pleca liber de la formaţia de la malul Dunării.

Râpă, alături de Pena, este unul din puţinii fotbalişti de la Oţelul care a primit oferte în această iarnă. Fundaşul dreapta este dorit se pare de Steaua, dar şi de FC Vaslui, însă este posibil ca ambele formaţii de Liga I să încerce să-l ia gratis la vara. O alta pista ar putea fi Mordovia Saransk (Rusia), acolo unde este dorit de fostul antrenor al Otelului - Dorinel Munteanu. Nici dacă ar fi transferat în acest moment, Râpă nu ar umple conturile clubului, deoarece pe un jucător aflat în ultimele luni de contract nu se poate cere o sumă foarte mare.
În acelaşi timp, jucătorul de 23 de ani spune că vrea să rămână la Oţelul, dar doreşte o renegociere a contractului, având în vedere că are unul dintre cele mai mici salarii de la echipă. Cazul fostului campion, crescut de Centrul de Copii şi Juniori al echipei noastre rămâne unul interesant şi cu siguranţă în zilele următoare vom afla exact soarta fundaşului dreapta.

Viorel Tănase: “Am purtat o discuţie cu Râpă şi Pena, au spus că prima opţiune pentru ei este Oţelul, dar probabil nu s-au înţeles încă din punct de vedere financiar.”

Cornel Râpă: "Ca și în anii trecuţi, tot am fost transferat şi nu s-a concretizat nimic. Rămâne de văzut ce va fi, eu sunt jucătorul Oţelului şi mă gândesc numai la această echipă."

Narcis Răducan: "Lui Râpă şi Pena le-a fost făcută o propunere, dar au refuzat să o semneze. Sunt jucătorii noştri până în vară, dar nu am ajuns la un numitor comun în ceea ce priveşte prelungirea contractului şi vrem să ştim dacă ne putem baza în continuare pe ei, altfel să aducem înlocuitori. Dacă se vor răzgândi cât mai repede, e posibil să meargă şi ei în cele din urmă în cantonament, momentan sunt în programul echipei secunde, dar nu putem aştepta la infinit.”

Finanţator Steaua: “Pentru ce să fac atâtea experimente pe partea dreaptă când îl pot lua pe Râpă? Intră în ultimele şase luni şi putem negocia direct cu el. Râpă iese în evidenţă, e mai ofensiv.”

Cornel Râpă a fost promovat în prima echipă a Oţelului de către antrenorul Petre Grigoraş în anul 2008 şi a rămas unul dintre cei mai constanţi titulari ai echipei. La formaţia de pe malul Dunării a strâns per total 128 de meciuri în toate competiţiile, marcând 1 gol şi find unul dintre cei mai importanţi jucători lansaţi de către Centrul de Copii şi Juniori de la Galaţi în ultimii ani. În ciuda vârstei sale a devenit titular incontestabil la Oţelul, a câştigat campionatul şi Supercupa, a participat în UEFA Champions League, a jucat alături de Zinedine Zidane, a intrat de 5 ori titular la naţionala mare, înfruntând adversari precum Dzeko, Ballotelli, Santa Cruz, Robinho sau Neymar şi a fost căpitan al selecţionatei U21 a României, etc. După cum spuneam, Cornel Râpă a evoluat în 5 rânduri pentru echipa naţională, el fiind de altfel primul jucător din istoria Oţelului care a intrat titular într-un meci oficial al reprezentativei României. De asemenea, fundaşul dreapta a fost integralist în toate partidele jucate sub tricolor şi deţine recordul celor mai multe prezenţe în naţională, pentru un jucător de la Oţelul ! Când era junior a prins pe rând toate naţionalele de tineret, având 12 selecţii şi la România U21.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 nothing.ellse » 19-01-2013 17:58

"Eu discut cu oricine mă doreşte, dacă Oţelul nu mă mai vrea. Sunt jucător tânăr şi condiţiile de pregătire de acum nu sunt cele mai bune, este normal să nu fiu mulţumit în clipa de faţă. Conducerea nu m-a mai sunat legat de contract. Eu îmi doresc ce este mai bun pentru mine şi ştiu ce este mai bine pentru mine. Am oferte şi din Est. Voi lua în calcul şi echipa naţională când voi alege, este normal să vreau să mai joc sub tricolor. Banii sunt în plan secund la vârsta mea", a spus Râpă la Sport.ro.
deci.. dupa Pena si Rapa spune ca nu e dorit.. ceva se intampla
+2

nothing.ellse

  •  
  •  

#2 Jonathan Archer » 19-01-2013 18:04

Ceva e putred în situaţia lui Râpă şi Pena. Amândoi spun că vor să continue cu Oţelul dar se pare că conducerea le forţează mâna să plece. Ar fi culmea ca Narcis să-i dea drumul lui Râpă acum pentru doar 50 000 Euro, cât oferă Jiji.
+4

Jonathan Archer

  •  
  •  

#3 Dregan » 19-01-2013 18:05

Cred ca cei din conducere gresesc foarte tare. Pierdem doi fosti campioni gratis. Macar sa luam ceva pe ei, plus ca nu vad alte transferuri ca inlocuitori...
+5

Dregan

  •  
  •  

#4 vitzamina » 19-01-2013 19:18

ceva nu e in regula. cineva minte cu nerusinare.
pana cand atmosfera asta, mai ales in situatii care nu necesita cortina ?
un lucru e clar in momentul asta. daca amandoi pleaca, undeva sunt niste interese. indiferent daca nu sunt doriti sau daca nu sunt convinsi sa continue.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#5 Jonathan Archer » 19-01-2013 19:45

Asta înseamnă "proiectul Campioanei şi Supercampioanei din 2011" conceput de Narcis Răducan şi Nova Group?
Scăpăm de jucătorii care au fost campioni cu echipa asta pentru că nu merită un salariu mai mare de 4000 de euro pe lună şi îi expediem eventual gratis la Steaua?
Aducem jucători liberi sau cu maxim 200 000 euro şi visăm la Depetris sau Vargas? Vedeţi domnilor din conducere şi acţionariat că vă creşte nasul mai ceva ca lui Pinocchio.
+1

Jonathan Archer

  •  
  •  

#6 raul20 » 19-01-2013 20:18

Narcis Răducan, preşedintele celor de la Oţelul, a vorbit la Radio GSP despre posibilitatea ca Rîpă să ajungă la Steaua. "E adevărat că am discutat cu Gigi Becali. Oferta lor nu se ridică la nivelul pretenţiilor noastre. E o diferenţă mare între ceea propun ei şi ce ne dorim. Sîntem în discuţii şi cu nişte echipe din străinătate şi aşteptăm să vedem şi ofertele lor. Momentan, Steaua este doar o variantă de rezervă", a explicat oficialul gălăţenilor la Radio GSP

din acest discurs e clar ca nu au nici cea mai mica intentie de al pastra....si cred k le dau dreptate celor 2 jucatori nu mai sunt doriti la echipa!

raul20

  •  
  •  

#7 vioara19 » 19-01-2013 20:39

Narcis Raducan a demonstrat ca e stelist si deja nu il mai suport. in loc sa dea declaratii cu ce sa intampla la echipa el da declaratii cu ce o sa faca steaua in EL.
−2

vioara19

  •  
  •  

#8 Issos » 19-01-2013 20:45

Citez pe vioara19:
Narcis Raducan a demonstrat ca e stelist si deja nu il mai suport. in loc sa dea declaratii cu ce sa intampla la echipa el da declaratii cu ce o sa faca steaua in EL.

acelasi lucru i-am reprosat si eu lui Narcis, el a raspuns ca asa poate promova si Otelul. de multe ori presa il cauta in legatura cu steaua si asa mai vorbeste si de otelul.
+1

Issos

  •  
  •  

#9 Tudor » 19-01-2013 21:07

In nici un caz Narcis nu poate sterge cu buretele perioada petrecuta la stana si nu e vina lui ca presa de doi lei pune intrebari cu privire la cioban & co. Pe mine nu ma intereseaza ca e stelist, vreau doar sa faca treaba. Fiecare om are dreptul sa tina cu o echipa. Asa cum un jucator schimba in viata lui multe echipe, dar numai una are loc in inima lui. Nu suportam pe cei din capitala, dar avem un investitor de acolo. Tot ce e important e ca cei de la club sa faca treaba buna, sa aiba strategii care vor da roade.
+2

Tudor

  •  
  •  

#10 vioara19 » 19-01-2013 21:11

Citez pe Tudor:
In nici un caz Narcis nu poate sterge cu buretele perioada petrecuta la stana si nu e vina lui ca presa de doi lei pune intrebari cu privire la cioban & co. Pe mine nu ma intereseaza ca e stelist, vreau doar sa faca treaba. Fiecare om are dreptul sa tina cu o echipa. Asa cum un jucator schimba in viata lui multe echipe, dar numai una are loc in inima lui. Nu suportam pe cei din capitala, dar avem un investitor de acolo. Tot ce e important e ca cei de la club sa faca treaba buna, sa aiba strategii care vor da roade.

te inteleg dar si pe Dorinel lau intrebat ce face steaua in "cutare" meci si a spus ca nu il intereseaza.. si mai sunt si alte exemple. si Narcis se putea aptine cand a fost intrebat de asa ceva mai ales cand stie "dragostea" noastra cu echipele din bucuresti.
+1

vioara19

  •  
  •  

#11 Arbok » 19-01-2013 21:45

Rapa cica este dorit de mai multe echipe, dar Becali pocnitoarea spune ca da 50.000 pe Rapa, doar atat. Eu zic sa-si cumpere Jiji "razboinicul balegarului" o oaie de banii aia, mai bine. Jucator calit in Champions League cu doar 50.000 euro. Viseaza oitzo in continuare. :o

Nu cumva o vrea Jiji razboinicul gunoiului sa-i dam noi bani sa-l ia pe Rapa? La cat de inteligibil este nu m-ar mira. Poate pleaca Rapa pt maruntisul lui Jiji de doar 50.000 ca ne facem de cacao. :-x
+1

Arbok

  •  
  •  

#12 dragomir.marian » 19-01-2013 22:16

Ca orice suporter al Otelului, ma intristez cand astfel de jucatori nu sunt respectati prin prisma salariului. Mi-as dori foarte mult ca Emilian sa ramana la echipa. Cred ca o mie, doua de euro in plus la salariul lui, ar fi echitabil pentru ambele parti. Oricum, oriunde ar fi Rapa, eu il voi aprecia pentru ca este un jucator de legenda al Otelului! RESPECT!!!
+1

dragomir.marian

  •  
  •  

#13 dumibgd » 19-01-2013 22:19

Atat tam-tam pentru rapa, daca nu mai vrea la Otelul sa plece si gata. Gasim noi un fundas dreapta bun, poate mai bun ca rapa de 2 ori pe putin. Otelul va merge mai departe si fara Rapa. Din partea mea poate sa plece pentru 50.000 si sa-l ia si pe Pena cu el.
+6

dumibgd

  •  
  •  

#14 cristy23 » 19-01-2013 22:30

cei atata tamtam au plecat si antal si salageanu si va pleca si el si pena si o sa le vina randul si lui iorga neagu.... si o sa vina altii ...cu sila nu se poate si vad ca se cam crede bun dar nu e nici in primii 5 fundasi dreapta din campionat ii urez mult noroc poate chiar la steaua ca o sa fie o paine de mancat pe partea lui
+4

cristy23

  •  
  •  

#15 vitzamina » 19-01-2013 22:48

Citez pe dumibgd:
Atat tam-tam pentru rapa, daca nu mai vrea la Otelul sa plece si gata. Gasim noi un fundas dreapta bun, poate mai bun ca rapa de 2 ori pe putin. Otelul va merge mai departe si fara Rapa. Din partea mea poate sa plece pentru 50.000 si sa-l ia si pe Pena cu el.

Pai la noi nu s-a adus fundas stanga, unde e buba de mai mult timp. Crezi ca daca pleaca Ripa, zice cineva abracadabra si apare altul mai bun?
Mie nu imi place sa insinuez, dar nu cumva are Narcis niste impresari preferati?
Altfel, de ce ar vinde doi jucatori de pe posturi semi-deficitare?
+2

vitzamina

  •  
  •  

#16 costy81gl » 19-01-2013 22:51

Citez pe cristy23:
cei atata tamtam au plecat si antal si salageanu

si se vede rezultatul in clasament.
'oricum sunt banii lui Adamescu. Parca nu mai era de cord cu plecatul gratis al jucatorilor...aici ii dau dreptate.
+1

costy81gl

  •  
  •  

#17 schillaci » 19-01-2013 23:52

Pana la urma, in ritmul asta, o sa avem un lot mai descoperit decat in tur. :sad:
+1

schillaci

  •  
  •  

#18 Dregan » 20-01-2013 00:09

Citez pe cristy23:
cei atata tamtam au plecat si antal si salageanu si va pleca si el si pena si o sa le vina randul si lui iorga neagu.... si o sa vina altii ...cu sila nu se poate si vad ca se cam crede bun dar nu e nici in primii 5 fundasi dreapta din campionat ii urez mult noroc poate chiar la steaua ca o sa fie o paine de mancat pe partea lui

Antal si Salageanu macar au plecat pe 700.000 de euro. Acum ce facem, dam jucatori crescuti in propria pepiniera gratis? Rapa are meciuri in nationala, a jucat in UCL, cu el s-a luat un campionat. Daca si pe asta il dam gratis...
+4

Dregan

  •  
  •  

#19 vdanut » 20-01-2013 01:39

Rapa nu este un jucator de neinlocuit. Cu siguranta o sa se gaseasca un jucator bun pe postul lui. Pacat de Cojoc ca si-a stricat cariera cu viata extrasportiva. Daca si-ar vedea de pregatire cu siguranta este o solutie extraordinara. Cojoc a fost cu 5 clase peste Rapa.
+2

vdanut

  •  
  •  

#20 Tudor » 20-01-2013 02:52

Citez pe Dregan:
Antal si Salageanu macar au plecat pe 700.000 de euro. Acum ce facem, dam jucatori crescuti in propria pepiniera gratis? Rapa are meciuri in nationala, a jucat in UCL, cu el s-a luat un campionat. Daca si pe asta il dam gratis...

Chiar daca are un CV impresionant pentru un jucator roman, din cauza scaderii de randament nu are cum sa atraga atentia multor cluburi, sau chiar daca atrage, multi zic ca e riscant sa fie cumparat cu bani multi. Rapa a fost in ultimul timp cam instabil. Dar nu sunt de acord nici sa fie dat gratis sau pe nimica toata. Parerea mea e ca trebuie pastrat si poate va creste in retur. Apoi o sa avem motive destule sa-i punem un pret pe masura. Deodata am inceput sa ma simt aiurea, parca vorbim de animale sau de sclavi. Numai pe sclavi se punea pret.
+1

Tudor

  •  
  •  

#21 marian » 20-01-2013 03:31

Citez pe Tudor:
Citez pe Dregan:
Antal si Salageanu macar au plecat pe 700.000 de euro. Acum ce facem, dam jucatori crescuti in propria pepiniera gratis? Rapa are meciuri in nationala, a jucat in UCL, cu el s-a luat un campionat. Daca si pe asta il dam gratis...

Chiar daca are un CV impresionant pentru un jucator roman, din cauza scaderii de randament nu are cum sa atraga atentia multor cluburi, sau chiar daca atrage, multi zic ca e riscant sa fie cumparat cu bani multi. Rapa a fost in ultimul timp cam instabil. Dar nu sunt de acord nici sa fie dat gratis sau pe nimica toata. Parerea mea e ca trebuie pastrat si poate va creste in retur. Apoi o sa avem motive destule sa-i punem un pret pe masura. Deodata am inceput sa ma simt aiurea, parca vorbim de animale sau de sclavi. Numai pe sclavi se punea pret.


Nu stiu daca Rapa poate sa mai creasca in retur. Sigur acum in cap are gandul ca poate sa-si mai treaca un titlu la CV cu oitele, deci... Parerea mea este ca trebuie tinut la echipa a doua pana la sfarsitul contractului, 50000 e bataie de joc si nu inseamna nimic. Eu nu sunt adeptul ca jucatorii sa fie fortati sa semneze si sa fie exclusi din lot, dar Rapa este galatean si nu tine cont ca la Otelul a avut sansa sa se faca remarcat si sa-si faca un CV. Daca e tanar si nu conteaza banii, cum dramatic se lauda, de ce ezita?? Mai bine sa plece liber nu sa-l dam noi aproape gratis! Dar in felul asta nu va avea nici el nimic de castigat..
+1

marian

  •  
  •  

#22 Myhay20 » 20-01-2013 08:49

Parerea mea este ca Rapa nu ar fi o mare pierdere pentru ca are multe lipsuri ca fotbalist si este si in scadere de foema de cand a fost campion! Aduceti-va aminte cate centrari prin spatele portii a avut, iar in aparare nu a mai avut acea siguranta pe partea lui, iar echipa a avut mult de suferit!

Iar la faza asta cu noul contract, umbla cu minciuni, declara sus si tare ca banii pentru el nu conteaza, dar pe de alta parte refuza sa semneze noul contract! Inca o data Otelul l-a facut pe el campion si nu invers!
+3

Myhay20

  •  
  •  

#23 Myhay20 » 20-01-2013 09:03

In GSP, scrie ca ar fi semnat deja cu Oitele Bucuresti de la vara! Imi aduc aminte cand declara iubire eterna Otelului si spunea ca in Romania nu va mai juca pentru nici o alta echipa!

Drum bun Rapa, poti pleca de pe acum!
+4

Myhay20

  •  
  •  

#24 Jonathan Archer » 20-01-2013 09:43

Se pare că Râpă a semnat cu Steaua. Rămâne de văzut dacă va pleca acum sau la vară. Soluţiile corecte ar fi să plătească Jiji acum 200 000 euro + TVA iar Râpă pleacă imediat sau îl ia gratis la vară şi jucătorul rămâne până atunci la echipa secundă a Oţelului. Ne umilim ca echipă dacă acceptăm mărunţişul de 50 000 Euro a lui Becali.
+3

Jonathan Archer

  •  
  •  

#25 pepeman » 20-01-2013 10:04

Citesc ce scrieţi, recitesc ce scrieţi şi nu încetez a mă minuna. Nu pot să cred că aveţi memoria atât de scurtă. Păi nu-l făcea "avioane" marele Tănase pe micul Râpă la Galaţi, nu mai departe decât anul trecut, în cel mai ordinar blat la care s-au pretat vreodată nişte fotbalişti sub ochii mei personali, şi anume live? Nu era clar de pe atunci că Steaua îi datorează ceva năvlegului? A mai jucat vedeta locală, internaţionalul nostru ceva de atunci? Lăsaţi-i să se acupleze, Steaua şi Râpă se merită reciproc, le doresc casă de piatră cu zăbrele la "fereşti".
+7

pepeman

  •  
  •  

#26 romeo » 20-01-2013 10:41

gsp.ro/.../...
un nume cu rezonante predestinate marelui manager si echipei lui de oi , capre si alte apartinaturi becaliene! o fi ales cu sufletul? sau a contat doar bani? la revedere!
+1

romeo

  •  
  •  

#27 leutzu » 20-01-2013 10:45

e clar a spus ca oferta otelului a fost prea mica 'la varsta asta nu ma gandesc doar la bani' spune el mars la oi nu esti o mare pierdere dupa 2 meciuri te ia ciobanu la maciuci si esti gata bunule
+2

leutzu

  •  
  •  

#28 giu » 20-01-2013 11:05

Citez pe Dregan:
Citez pe cristy23:
cei atata tamtam au plecat si antal si salageanu si va pleca si el si pena si o sa le vina randul si lui iorga neagu.... si o sa vina altii ...cu sila nu se poate si vad ca se cam crede bun dar nu e nici in primii 5 fundasi dreapta din campionat ii urez mult noroc poate chiar la steaua ca o sa fie o paine de mancat pe partea lui

Antal si Salageanu macar au plecat pe 700.000 de euro. Acum ce facem, dam jucatori crescuti in propria pepiniera gratis? Rapa are meciuri in nationala, a jucat in UCL, cu el s-a luat un campionat. Daca si pe asta il dam gratis...


Daca lui Rapa nu i-a fost marit salariu dupa ce s-a castigat campionatul acum ar fi total inoportun. In acest moment trebuie sa recunoastem ca suntem in "SAH".Este norocul lui ca are oferta de la Steaua ( 10.000 /luna pe 4 ani).M-as duce si pe jos la banii astia . Faptul ca ei si-l doresc pentru meciul cu Ajax nu cred ca poate fi un argument solid de supralicitare deoarece nu garanteaza nimeni ca se vor califica cu Rapa iar in campionat poate sa joace in retur si cu reghe pe dreapta. Speranta noastra este "Maicon de Galati"," prietenii stiu de ce? " !!! :-x :-x :-x

giu

  •  
  •  

#29 raul20 » 20-01-2013 11:19

Rapa a avut oferte de 700-800 acum cativa ani si cred k de asta randamentul lui a scazut asa dramatic,e vina clubului ca nu l-a lasat sa plece atunci,acum cred k e prea tarziu....mai bine il lasam sa plece decat sa tinem pe cineva cu fortza!
+1

raul20

  •  
  •  

#30 MARIO 23 » 20-01-2013 11:50

Citez pe dragomir.marian:
Ca orice suporter al Otelului, ma intristez cand astfel de jucatori nu sunt respectati prin prisma salariului. Mi-as dori foarte mult ca Emilian sa ramana la echipa. Cred ca o mie, doua de euro in plus la salariul lui, ar fi echitabil pentru ambele parti. Oricum, oriunde ar fi Rapa, eu il voi aprecia pentru ca este un jucator de legenda al Otelului! RESPECT!!!

"EMILIAN"????? :eek:
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#31 MARIO 23 » 20-01-2013 11:51

Citez pe nothing.ellse:
"Eu discut cu oricine mă doreşte, dacă Oţelul nu mă mai vrea. Sunt jucător tânăr şi condiţiile de pregătire de acum nu sunt cele mai bune, este normal să nu fiu mulţumit în clipa de faţă. Conducerea nu m-a mai sunat legat de contract. Eu îmi doresc ce este mai bun pentru mine şi ştiu ce este mai bine pentru mine. Am oferte şi din Est. Voi lua în calcul şi echipa naţională când voi alege, este normal să vreau să mai joc sub tricolor. Banii sunt în plan secund la vârsta mea", a spus Râpă la Sport.ro.
deci.. dupa Pena si Rapa spune ca nu e dorit.. ceva se intampla

"BANII SUNT IN PLAN SECUND LA VARSTA MEA".....hai sictir! :-x :-x

MARIO 23

  •  
  •  

#32 MARIO 23 » 20-01-2013 11:55

Citez pe pepeman:
Citesc ce scrieţi, recitesc ce scrieţi şi nu încetez a mă minuna. Nu pot să cred că aveţi memoria atât de scurtă. Păi nu-l făcea "avioane" marele Tănase pe micul Râpă la Galaţi, nu mai departe decât anul trecut, în cel mai ordinar blat la care s-au pretat vreodată nişte fotbalişti sub ochii mei personali, şi anume live? Nu era clar de pe atunci că Steaua îi datorează ceva năvlegului? A mai jucat vedeta locală, internaţionalul nostru ceva de atunci? Lăsaţi-i să se acupleze, Steaua şi Râpă se merită reciproc, le doresc casă de piatră cu zăbrele la "fereşti".

absolut corect, ii declar razboi acestui gainar ipocrit!
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#33 MARIO 23 » 20-01-2013 11:57

Citez pe leutzu:
e clar a spus ca oferta otelului a fost prea mica 'la varsta asta nu ma gandesc doar la bani' spune el mars la oi nu esti o mare pierdere dupa 2 meciuri te ia ciobanu la maciuci si esti gata bunule

"la varsta mea nu ma gandesc doar la bani", dar pleaca la Steaua pentru ca nu ii convine noul salariu de la Otelul care probabiol a fost marit.....ca si caracter RAPA esti o mizerie!!!
+2

MARIO 23

  •  
  •  

#34 STAN CONSTANTIN » 20-01-2013 12:14

ASA ESTE CUM SPUNETI VOI SUPORTERI EL I-AM MAI SCRIS SA NU MAI VORBEASCA DESPRE STEAUA CA ESTE PLATIT DE OTELUL GALATI SI NU DE CIOBANUL DE GIGI SI VREAU SA VA ANUT CA A SEMNAT RAPA CU STEAUA DAR NU IESE NARCIS SA ZICA DA ESTE ADEVARAT SAU FALS PACAT DACA RAPA A SEMNAT CU STEAUA SE VA ALEGE PRAFUL DE EL CUM SA ALES SI DE SEKELY SI OCHI ROSI :-x :-x
+1

STAN CONSTANTIN

  •  
  •  

#35 vdanut » 20-01-2013 13:00

Atat ar trebui sa ii uram:
Mult noroc in cariera ta si multumim!

Nu are rost sa fiti categorici in comentarii.

vdanut

  •  
  •  

#36 Myhay20 » 20-01-2013 13:06

Acelasi discurs l-a avut si Pena, ca nu i s-a oferit nici o prelungire de contract si ca vrea sa ramana la Otelul, nu m-ar mira sa plece si asta!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#37 Steel Dany » 20-01-2013 13:12

sport.ro/.../...
IN PLM DE CONDUCERE, CA LUI ANTAL I-A PUTUT DA 10.000 IN MOMENTE MULT MAI GRELE, MACAR FACETI 5 TRANSFERURI DE 2-3 MILIOANE SA VA SPALATI PACATELE, NE-A PLECAT SI LIDERUL, ASTA FACEA 3 MILIOANE NU 50.000 ! AVEAM PE SITE ,,PROBLEMA FUNDAS STANGA" ACUM PROBLEMA FUNDAS DREAPTA, RAPA E CEL MAI BUN FUNDAS DREAPTA ROMAN !!! AHH DOAMNE !!! RADUCAN E STELIST, FACE CE E MAI BN PT steaua, ABIA SE ABTINEA SA NU ZAMBEASCA, CAND VORBEA CU PRESA, PAREA ATAT DE AFECTAT SARACUL, INCAT NICI NU A VB CU JUCATORUL DE 3 MIL, SAU MACAR 2; 1,5, DAR IN NICI UN CAZ 50.000, DA-IL MA GRATIS !SENTIMENTELE PT steaua SUNT MAI PUTERNICE ACUM DECAT PT ECHIPA TA NU ???? E MAI IMPORTANTA ??? ASTA E SINGURA ECHIPA CARE AS VREA SA SE DESFIINTEZE, PT CAT BENEFICIAZA, : PRESA, OAMENI MULTI, CEAUSESCU, BANI( DECIZII NECINSTITE), ARBITRAJE FAVORABILE, CONSIDERATA ECHIPA CE REPREZINTA ROMANIA... O PL, REPREZINTA O OAIE, NU ROMANIA !!!!
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#38 Lost » 20-01-2013 13:28

Si cu asta s-a terminat si povestea cu Rapa :zzz
+2

Lost

  •  
  •  

#39 kimi » 20-01-2013 13:39

bine ca am scapat si de asta :lol: ...urmeaza pena ;-)
+4

kimi

  •  
  •  

#40 granata » 20-01-2013 13:41

Sper ca pana la vara sa se antreneze pe faleza!!Rapa de doi ani e facut "avioane"de adversari si se crede fundas de nationala.Mult succes la stana,sper sa ai soarta lui Szekely,Vatca etc.
+3

granata

  •  
  •  

#41 vitzamina » 20-01-2013 13:44

Caracterule ! Pleci de la clubul care te-a crescut, ca un ciorditor, in ultimele 6 luni de contract ? Clubul nu merita nimic ?
Sper sa ajungi peste un an, sub forma de imprumut prin campionatul din Mongolia.
+4

vitzamina

  •  
  •  

#42 Tudor » 20-01-2013 13:47

"Banii sunt în plan secund la vârsta mea". Din punctul meu de vedere este o afirmatie deplasata. Din contra, la varsta asta are nevoie de bani, de asta a si semnat cu stana. Fotbalistii trecuti de 30 de ani, pot zice ca nu mai conteaza salariul, ci sa joace cat ii mai tin puterile.
+2

Tudor

  •  
  •  

#43 Hagi » 20-01-2013 13:49

Adelin Soare: “Echipa noastra are unul din cele mai mici bugete din Liga 2″! Ce crede presedintele Brailei despre schimbarea sistemului competitional

“Cei de la Federatie iau ce decizii vor ei, nu ne iau in seama”

Oficialul brailean a spus ca la nivelul Ligii a doua nu exista unitate intre presedintii cluburilor, si din acest motiv Federatia ia ce decizii vrea, netinand cont de opiniile acestora.

“Noi nu suntem uniti, din pacate. Noi, presedintii am mai facut intalniri, am mai stabilit unele lucruri si cand a fost sa propunem am ramas doar eu si domnul Brasoveanu. De cate ori am fost la federatie, noi am propus, dar tot ei decid, nu ne iau in considerare“, a mai adugat acesta.

Vor juca la Galati in Liga 1

Adelin Soare a mai declarat ca in cazul in care va promova in Liga 1, CF Braila va juca, cel mai probabil, pe stadionul Otelului din Galati. Acesta spera insa, ca in cazul unei promovari, autoritatile sa modernizeze stadionul din Braila. Acesta a prezentat si programul echipei, dar si care sunt tintele echipei pentru reluarea campionatului.

“Stadionul de la Braila nu va fi omologat pentru Liga 1. O sa incercam sa gasim intelegere la Galati. Daca vom promova poate autoritatile vor moderniza stadionul.

Inca o echipa va juca pe stadionul Otelul...

Hagi

  •  
  •  

#44 Steel Dany » 20-01-2013 13:51

Citez pe Tudor:
"Banii sunt în plan secund la vârsta mea". Din punctul meu de vedere este o afirmatie deplasata. Din contra, la varsta asta are nevoie de bani, de asta a si semnat cu stana. Fotbalistii trecuti de 30 de ani, pot zice ca nu mai conteaza salariul, ci sa joace cat ii mai tin puterile.

da si a spus ca, clubul i-a propus o suma de bani si nu i-a convenit !! o antiteza de declaratie !
+3

Steel Dany

  •  
  •  

#45 Steel Dany » 20-01-2013 13:54

Citez pe Hagi:
Adelin Soare: “Echipa noastra are unul din cele mai mici bugete din Liga 2″! Ce crede presedintele Brailei despre schimbarea sistemului competitional

“Cei de la Federatie iau ce decizii vor ei, nu ne iau in seama”

Oficialul brailean a spus ca la nivelul Ligii a doua nu exista unitate intre presedintii cluburilor, si din acest motiv Federatia ia ce decizii vrea, netinand cont de opiniile acestora.

“Noi nu suntem uniti, din pacate. Noi, presedintii am mai facut intalniri, am mai stabilit unele lucruri si cand a fost sa propunem am ramas doar eu si domnul Brasoveanu. De cate ori am fost la federatie, noi am propus, dar tot ei decid, nu ne iau in considerare“, a mai adugat acesta.

Vor juca la Galati in Liga 1

Adelin Soare a mai declarat ca in cazul in care va promova in Liga 1, CF Braila va juca, cel mai probabil, pe stadionul Otelului din Galati. Acesta spera insa, ca in cazul unei promovari, autoritatile sa modernizeze stadionul din Braila. Acesta a prezentat si programul echipei, dar si care sunt tintele echipei pentru reluarea campionatului.

“Stadionul de la Braila nu va fi omologat pentru Liga 1. O sa incercam sa gasim intelegere la Galati. Daca vom promova poate autoritatile vor moderniza stadionul.

Inca o echipa va juca pe stadionul Otelul...


da, sa vina in genunchi sa ne roage frumos !
NU STIU CEE IN CAPUL LOR, NU ISI DAU SEAMA CA FIECARE MECI ACASA AR FI MAI RAU CA IN DEPLASARE ??? HUIDUIELI, INJURATURI ..... :))
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#46 vitzamina » 20-01-2013 13:56

6 luni sa te antrenezi pe faleza.
se vede cat de dorit esti de oi. 50000. ce viata buna o sa ai acolo. tu si mumu stoica, best friend forever. :lol:
sa ai parte becali pe cat de mult ti l-ai dorit.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#47 kimi » 20-01-2013 14:06

prosport.ro/.../... cum nu se poate mai bine 8)
+4

kimi

  •  
  •  

#48 Tudor » 20-01-2013 14:43

Citez pe Dany Man:
da, sa vina in genunchi sa ne roage frumos !
NU STIU CEE IN CAPUL LOR, NU ISI DAU SEAMA CA FIECARE MECI ACASA AR FI MAI RAU CA IN DEPLASARE ??? HUIDUIELI, INJURATURI ..... :))

Dar cine are chef sa piarda vremea la un meci de-al lor?
+1

Tudor

  •  
  •  

#49 MARIO 23 » 20-01-2013 15:27

Citez pe vitzamina:
Caracterule ! Pleci de la clubul care te-a crescut, ca un ciorditor, in ultimele 6 luni de contract ? Clubul nu merita nimic ?
Sper sa ajungi peste un an, sub forma de imprumut prin campionatul din Mongolia.

Asa cum spuneam si mai devreme ,de astfel de oameni de rahat trebuie sa scape echipe cat mai repede caci ma tem ca mai sunt ca el in echipa...acest parlit nu a invatat nimic de la Paraschiv care a facut acel gest unic in lumea fotbalului, si-a cerut diminuarea salariului.....ce sa mai zic,daca fotbalistii care au crescut si s-au format la acest la acest club au o astfel de atitudine ,pleaca ca zdrentele pe usa din dos fara sa aduca nici-un leu in contul clubului.......CORNEL RAPA ESTI O MIZERIE!!! :-x
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#50 MARIO 23 » 20-01-2013 15:32

Citez pe Hagi:
Adelin Soare: “Echipa noastra are unul din cele mai mici bugete din Liga 2″! Ce crede presedintele Brailei despre schimbarea sistemului competitional

“Cei de la Federatie iau ce decizii vor ei, nu ne iau in seama”

Oficialul brailean a spus ca la nivelul Ligii a doua nu exista unitate intre presedintii cluburilor, si din acest motiv Federatia ia ce decizii vrea, netinand cont de opiniile acestora.

“Noi nu suntem uniti, din pacate. Noi, presedintii am mai facut intalniri, am mai stabilit unele lucruri si cand a fost sa propunem am ramas doar eu si domnul Brasoveanu. De cate ori am fost la federatie, noi am propus, dar tot ei decid, nu ne iau in considerare“, a mai adugat acesta.

Vor juca la Galati in Liga 1

Adelin Soare a mai declarat ca in cazul in care va promova in Liga 1, CF Braila va juca, cel mai probabil, pe stadionul Otelului din Galati. Acesta spera insa, ca in cazul unei promovari, autoritatile sa modernizeze stadionul din Braila. Acesta a prezentat si programul echipei, dar si care sunt tintele echipei pentru reluarea campionatului.

“Stadionul de la Braila nu va fi omologat pentru Liga 1. O sa incercam sa gasim intelegere la Galati. Daca vom promova poate autoritatile vor moderniza stadionul.

Inca o echipa va juca pe stadionul Otelul...

Oare de ce traiesti cu impresia ca ne pasa de Braila noua??? :-|
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#51 cosmynOG » 20-01-2013 15:53

Singura pierdere in cazul plecarii lui Rapa este faptul ca nu s-au incasat mai multi bani pe el, dar cred eu ca se echilibreaza cu faptul ca va pleca la steaua , ceea ce este un minus pentru ei ( speram sa-l si foloseasca oile), in rest...de foarte mult timp asteptam momentul in care sa nu-l mai vad pe teren sa ma enervez la fiecare pasa gresita si la faptul ca un jucator de liga 1 cu pretentii de nationala nu poate o efectua o centrare decenta pe meci macar...EXECRABIL!!!
+3

cosmynOG

Login sau crează cont pentru a comenta              |