STIRI Liga I ”Nu comentez nimic despre Grigoraş”

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuDirectorul general Narcis Răducan a vorbit despre înlocuirea lui Cornel Râpă, dând de înţeles că va căuta un fotbalist străin, pentru a-l substitui pe acesta. El a declarat că Marius Pena se află în aceeaşi poziţie în care se afla şi Râpă, deci este foarte posibil să aibă aceeaşi soartă ca şi fundaşul dreapta.


În timp ce Oţelul pierde tot mai mulţi jucători din lotul campion din 2011, actuala conducere spune că există perspective frumoase totuşi pentru echipa noastră. Astfel, ar exista mai multe discuţii pentru câţiva fotbalişti sud-americani. Vă reamintim faptul că la Oţelul campania de transferuri a început în forţă, dar s-a blocat după venirea lui Gazale la început de an.
Despre posibila venire a fostului antrenor Petre Grigoraş, Narcis Răducan nu a avut ce comenta, afirmând că Viorel Tănase este tehnicianul echipei, iar conducerea îşi pune toată baza în acesta.

Narcis Răducan: “Este adevărat că în România posturile de fundași laterali sunt o problemă. Trebuie consultați mai mulți specialiști, ca și la portari, am avut și cred că încă mai avem probleme la apărătorii de bandă. Și lui Marius Pena am vrut să- i prelungim contractul, dar și el a refuzat și se află în aceeași situație cu Râpă. Sunt perspective frumoase la nivel de echipă și transferuri. Am adus patru jucători și suntem în discuții și cu alți fotbalişti sud-americani. Vrem să avem câțiva adversari puternici în meciurile amicale, numai așa vom putea ști unde ne aflăm ca și joc. Despre posibila venire a lui Grigoraş la echipă nu comentez nimic, pentru că avem un antrenor. Viorel Tănase este antrenorul nostru și avem încredere în el.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 one.dollar » 21-01-2013 14:29

sport.ro/.../...

... DECAT NIMIK MAI BINE DELOC ! :lol:
−9

one.dollar

  •  
  •  

#2 Viorel Craciun » 21-01-2013 14:44

Raducan isi continua postura de marioneta in conducerea Otelului ! intrebarea este cat va mai rezista la presiunile la care este supus din toate partile !?
+5

Viorel Craciun

  •  
  •  

#3 Myhay20 » 21-01-2013 14:58

Citez pe Viorel Craciun:
Raducan isi continua postura de marioneta in conducerea Otelului ! intrebarea este cat va mai rezista la presiunile la care este supus din toate partile !?


Lasati-l sa isi faca treaba, nu mai veniti cu tot felul de acuze! Ba ca este stelist si a facut in asa fel incat Rapa sa plece la Oitele Bucuresti, ba ca e marioneta lui Marius Stan... Chiar nu are logica, stati sa vedem cum va fi in mandatul sau, nu sa il acuzam inca dinainte de a incepe!
−2

Myhay20

  •  
  •  

#4 Ciprica » 21-01-2013 15:16

Citez pe Viorel Craciun:
Raducan isi continua postura de marioneta in conducerea Otelului ! intrebarea este cat va mai rezista la presiunile la care este supus din toate partile !?

Alternativa era sa mai stea juma` de an, sa i se plateasca salariul si sa plece gratis. In plus, nu stim daca i s-a oferit sau nu prelungirea contractului. Ametitul asta a refuzat oferta de afara, la cata minte are cum crezi ca reactiona daca i se spunea de catre un cioban din bucuresti ceva de genul "incerc sa te iau acum, daca nu, bine, vii din vara si iti dam si salariu mai mare, daca tot nu platesc nimic pe transferul tau. Singura conditie: nu semna prelungirea, ca rezolvam sa vii la noi.". Sincer, ma bucur ca a plecat, un caracter extrem de urat, Singurul neuron s-a suprasolicitat cand a dat de bani. Si cand ma gandesc ce sperios era cand i-am cerut un autograf, undeva pe langa Pianu de Jos, jud Alba, inaintea unui meci cu U cluj. Ma bucur ca la sesiunea aia l-am prins si pe Viglianti, mazgalitura lui rapa nu valoreaza nimic acum...
−2

Ciprica

  •  
  •  

#5 granata » 21-01-2013 15:41

Plopi din spatele porti pot respira usurati,nu vor mai fi scuturati de centrarile lui Cornelus Rapa! :-)
+12

granata

  •  
  •  

#6 costy81gl » 21-01-2013 16:03

Nu cred ca-i vina lui Narcis. Aceasta prima campanie de transferuri de cand avem in investitor/sposnor nou
−2

costy81gl

  •  
  •  

#7 gopolino20 » 21-01-2013 16:11

CE POATE FACE NARCIS????????.......EL FACE CE SPUNE STAN SI CRED CA SI CE SPUNE PRESEDINTELE c.a........ASTA E......O SA VEDEM PANA LA INCEPEREA RETURULUI, PE CE LOT DE JUCATORI DE BAZAM....EU SUNT OPTIMIST...
−2

gopolino20

  •  
  •  

#8 Denis » 21-01-2013 16:13

Nu-i nimic. Comentam noi. :lol: :D :lol:
+2

Denis

  •  
  •  

#9 sorin68 » 21-01-2013 16:58

Lasand la o parte subiectul Narcis Raducan, sunt ffff curios ce treaba mai are Marius Stan la club? Parca il avem patron pe Adamescu.... Becali a declarat ca a negociat cu Marius Stan! In ce calitate a negociat Marius Stan? Nu cumva chestia cu Adamescu este doar de fatada iar adevaratul patron este tot Marius Stan? Intreb si eu...poate sunt oameni mai informati!
+2

sorin68

  •  
  •  

#10 granata » 21-01-2013 17:45

Citez pe sorin68:
Lasand la o parte subiectul Narcis Raducan, sunt ffff curios ce treaba mai are Marius Stan la club? Parca il avem patron pe Adamescu.... Becali a declarat ca a negociat cu Marius Stan! In ce calitate a negociat Marius Stan? Nu cumva chestia cu Adamescu este doar de fatada iar adevaratul patron este tot Marius Stan? Intreb si eu...poate sunt oameni mai informati!

Se vede ca Marius Stan are inca un cuvant greu de spus la club si lucrul acesta ma bucura.Tin sa te contrazic si sa-ti spun ca Marius Stan nu a fost niciodata patron la Otelul.
+3

granata

  •  
  •  

#11 gopolino20 » 21-01-2013 18:11

eu cred ca tot Stan, conduce si are autoritate in club........Adamescu este doar de fatada.....nu cred in adamescu investitor la Otelul......tot Stan prin Primaria Galati si CJ va conduce, dar din umbra.....plus ce vine de la televiziune..si mici sponsori....
−3

gopolino20

  •  
  •  

#12 Leviathan » 21-01-2013 18:23

ne-a tras-o rapa
−3

Leviathan

  •  
  •  

#13 Myhay20 » 21-01-2013 18:36

Nu inteleg de ce tot Citez pe sorin68:
Lasand la o parte subiectul Narcis Raducan, sunt ffff curios ce treaba mai are Marius Stan la club? Parca il avem patron pe Adamescu.... Becali a declarat ca a negociat cu Marius Stan! In ce calitate a negociat Marius Stan? Nu cumva chestia cu Adamescu este doar de fatada iar adevaratul patron este tot Marius Stan? Intreb si eu...poate sunt oameni mai informati!


Ideea este foarte simpla, din cauza ca Narcis Raducan nu era de acord cu faptul ca Jiji Ciubuc sa ne injoseasca cu 50.000E, Jijica l-a sunat pe Marius Stan sa il roage sa ii dea drumul lui Rapinho! Iar Marius Stan i-a spus simplu si curat: "mai pluseaza si tu" si astfel s-a ajuns de la 50.000 la 130.000E!
−2

Myhay20

  •  
  •  

#14 vdanut » 21-01-2013 18:40

SORIN86 am inteles ca ai o problema cu Stan, dar pe tine te intereseaza cine e patron sau clubul sa faca performanta?
+2

vdanut

  •  
  •  

#15 Johnny8 » 21-01-2013 18:45

Sa intelegem ca Narcis e pus ca marioneta aici la club, si tot Stan il coordoneaza .....deci ne-am lamurit si cu Narcis.... Asa ca toti care credeau ca Narcis conduce fraiele clubului se-nseala amarnic... e exact ca in alta parte , unii stau doar cu numele si domn primar conduce totul;).( gen piatra, iasi si mai nou la Otelul) :-
+2

Johnny8

  •  
  •  

#16 Ciprica » 21-01-2013 18:51

www.facebook.com/.../
Astia cred ca au luat fundas stanga... =))))) O fi jucat la juniori ca fundas stanga, dar baiatul nu are nicio treaba cu flancul ala. Probabil si sper sa-si fi luat cea mai mare teapa...
−2

Ciprica

  •  
  •  

#17 vitzamina » 21-01-2013 20:02

Horoba zice, voalat, ca Grig s-ar fi inteles cu Otelul.
Sursa e una fara credibilitate insa ... prosport.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#18 sorin68 » 21-01-2013 20:31

Citez pe granata:
Citez pe sorin68:
Lasand la o parte subiectul Narcis Raducan, sunt ffff curios ce treaba mai are Marius Stan la club? Parca il avem patron pe Adamescu.... Becali a declarat ca a negociat cu Marius Stan! In ce calitate a negociat Marius Stan? Nu cumva chestia cu Adamescu este doar de fatada iar adevaratul patron este tot Marius Stan? Intreb si eu...poate sunt oameni mai informati!

Se vede ca Marius Stan are inca un cuvant greu de spus la club si lucrul acesta ma bucura.Tin sa te contrazic si sa-ti spun ca Marius Stan nu a fost niciodata patron la Otelul.

nu aveam nevoie sa-mi spui tu ca Marius Stan nu a fost niciodata patron la club....ci doar ce treaba mai are acum...cand cica patron este Adamescu!!!!
−5

sorin68

  •  
  •  

#19 sorin68 » 21-01-2013 20:36

Citez pe vdanut:
SORIN86 am inteles ca ai o problema cu Stan, dar pe tine te intereseaza cine e patron sau clubul sa faca performanta?

te inseli amarnic...nu am nici o treaba cu Marius Stan...decat ca PRIMAR al Galatiului...parca asta este daca nu ma insel....ma rog...electoratul il va judeca pentru ce a facut sau ce va face! dar eu altceva am intrebat! ce treaba mai are Marius Stan la Otelul? ma repet... Becali a spus ca a negociat cu Marius Stan! in ce calitate? din cate stiu Marius Stan este primar...si mult succes in propasirea acestui orash de rahat ! dar cu Otelul in afara de poate niste sponsorizari ce treaba mai are?
−6

sorin68

  •  
  •  

#20 Myhay20 » 21-01-2013 21:24

Citez pe sorin68:
Citez pe vdanut:
SORIN86 am inteles ca ai o problema cu Stan, dar pe tine te intereseaza cine e patron sau clubul sa faca performanta?

te inseli amarnic...nu am nici o treaba cu Marius Stan...decat ca PRIMAR al Galatiului...parca asta este daca nu ma insel....ma rog...electoratul il va judeca pentru ce a facut sau ce va face! dar eu altceva am intrebat! ce treaba mai are Marius Stan la Otelul? ma repet... Becali a spus ca a negociat cu Marius Stan! in ce calitate? din cate stiu Marius Stan este primar...si mult succes in propasirea acestui orash de rahat ! dar cu Otelul in afara de poate niste sponsorizari ce treaba mai are?


Intreaba-l pe Becali in ce problema l-a sunat pe Stan, l-a sunat probabil sa il roage sa vorbeasca cu Raducan sa il lase pe Rapinho la Oitele Bucuresti, iar daca nu stii Marius Stan este presedinte de onoare al echipei, nu are drept de semnatura, dar se sfatuieste cu Narcis Raducan in problemele echipei! Acum ai inteles?
+1

Myhay20

  •  
  •  

#21 sorin68 » 21-01-2013 21:33

Citez pe Myhay20:
Citez pe sorin68:
Citez pe vdanut:
SORIN86 am inteles ca ai o problema cu Stan, dar pe tine te intereseaza cine e patron sau clubul sa faca performanta?

te inseli amarnic...nu am nici o treaba cu Marius Stan...decat ca PRIMAR al Galatiului...parca asta este daca nu ma insel....ma rog...electoratul il va judeca pentru ce a facut sau ce va face! dar eu altceva am intrebat! ce treaba mai are Marius Stan la Otelul? ma repet... Becali a spus ca a negociat cu Marius Stan! in ce calitate? din cate stiu Marius Stan este primar...si mult succes in propasirea acestui orash de rahat ! dar cu Otelul in afara de poate niste sponsorizari ce treaba mai are?


Intreaba-l pe Becali in ce problema l-a sunat pe Stan, l-a sunat probabil sa il roage sa vorbeasca cu Raducan sa il lase pe Rapinho la Oitele Bucuresti, iar daca nu stii Marius Stan este presedinte de onoare al echipei, nu are drept de semnatura, dar se sfatuieste cu Narcis Raducan in problemele echipei! Acum ai inteles?

nu am inteles ca-s mai prost! nu asa inteligent ca si tine! dar totusi de cand un presedinte de onoare ( exista functia asta la club?) hotaraste ce si cum pe banii PATRONULUI adamescu? chiar crezi ca narcis raducanu taie si spanzura la club? imi pun mari semne de intrebare despre cine conduce acest club....
−5

sorin68

  •  
  •  

#22 Myhay20 » 21-01-2013 21:42

Nu am zis ca esti prost, ci sa iti zic faptul ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducan in legatura cu echipa cu atat mai mult cu cat el l-a adus la echipa! Faptul ca se sfatuiesc nu inseamna ca Marius Stan hotaraste pe banii lui Adamescu! Iar faptul ca este primar nu il va tine departe de echipa si va fi mereu alaturi cu intelegerea si priceperea sa!

Myhay20

  •  
  •  

#23 vdanut » 21-01-2013 21:42

Cred ca tu o faci pe nestiutorul, sau nu ai nici o treaba cu fotbalul. Omul a spus ca nu mai pleaca de la Otelul in veci, ca a regretat cand a plecat. Asa un conducator devotat si-ar dori orice echipa. Da, este primar al Galatiului dar respira fotbal, face parte pana moare din club, are un cuvant greu de spus pentru ca a CASTIGAT TITLUL cu o echipa care nu avea vedete.
Oricum, nu vrei sa intelegi pentru ca pe tine te intereseaza altceva.
Eu vroiam sa intreb daca, cei care mai aveti informatii din interior, vine Grigoras sau nu? Eu unul mi-as dori ca echipa juca si facea spectacol, chiar daca nu castigam mereu.
+4

vdanut

  •  
  •  

#24 Myhay20 » 21-01-2013 21:45

Referitor la faptul ca daca Narcis aaie si spanzura la echipa, dupa cum Ciofoaia, presedintele consiliului de administratie, a declarat ca pe plan sportiv Narcis Raducan "taie si spanzura", pe plan administrativ nu!
−2

Myhay20

  •  
  •  

#25 sorin68 » 21-01-2013 21:50

Citez pe Myhay20:
Nu am zis ca esti prost, ci sa iti zic faptul ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducan in legatura cu echipa cu atat mai mult cu cat el l-a adus la echipa! Faptul ca se sfatuiesc nu inseamna ca Marius Stan hotaraste pe banii lui Adamescu! Iar faptul ca este primar nu il va tine departe de echipa si va fi mereu alaturi cu intelegerea si priceperea sa!

mai tu stii ce vorbesti? sa inteleg ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducanu despre toate problemele echipei, iar cel ce hotaraste este Adamescu? intreb iar...ce treaba mai are Marius Stan daca patron este Adamescu??????? crezi ca daca as fi patronul echipei te-as lasa pe tine sa ma consiliezi daca nu as avea nici un interes???? inca o data repet ...eu cred ca de fapt Adamescu nu are nici o treaba ...e un paravan...iar adevaratul proprietar al echipei si a banilor din CL este Marius STan...sanatate!
−3

sorin68

  •  
  •  

#26 sorin68 » 21-01-2013 21:55

Citez pe sorin68:
Citez pe Myhay20:
Nu am zis ca esti prost, ci sa iti zic faptul ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducan in legatura cu echipa cu atat mai mult cu cat el l-a adus la echipa! Faptul ca se sfatuiesc nu inseamna ca Marius Stan hotaraste pe banii lui Adamescu! Iar faptul ca este primar nu il va tine departe de echipa si va fi mereu alaturi cu intelegerea si priceperea sa!

mai tu stii ce vorbesti? sa inteleg ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducanu despre toate problemele echipei, iar cel ce hotaraste este Adamescu? intreb iar...ce treaba mai are Marius Stan daca patron este Adamescu??????? crezi ca daca as fi patronul echipei te-as lasa pe tine sa ma consiliezi daca nu as avea nici un interes???? inca o data repet ...eu cred ca de fapt Adamescu nu are nici o treaba ...e un paravan...iar adevaratul proprietar al echipei si a banilor din CL este Marius STan...sanatate!

si pana la urma Marius Stan a fost ales PRIMAR....sa puna mana sa faca ceva pentru orasul asta ca a fost facut varza de NICIOLAE!!!!!! OTELUL nu tine de foame pentru orashul asta...nu e decat "circ" cum s-ar spune....si daca va face Stan ca orasul sa infloreasca economic automat va inflori si sportul.
−5

sorin68

  •  
  •  

#27 Myhay20 » 21-01-2013 22:10

Citez pe sorin68:
Citez pe Myhay20:
Nu am zis ca esti prost, ci sa iti zic faptul ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducan in legatura cu echipa cu atat mai mult cu cat el l-a adus la echipa! Faptul ca se sfatuiesc nu inseamna ca Marius Stan hotaraste pe banii lui Adamescu! Iar faptul ca este primar nu il va tine departe de echipa si va fi mereu alaturi cu intelegerea si priceperea sa!

mai tu stii ce vorbesti? sa inteleg ca Marius Stan se consulta cu Narcis Raducanu despre toate problemele echipei, iar cel ce hotaraste este Adamescu? intreb iar...ce treaba mai are Marius Stan daca patron este Adamescu??????? crezi ca daca as fi patronul echipei te-as lasa pe tine sa ma consiliezi daca nu as avea nici un interes???? inca o data repet ...eu cred ca de fapt Adamescu nu are nici o treaba ...e un paravan...iar adevaratul proprietar al echipei si a banilor din CL este Marius STan...sanatate!


Esti de groaza, tot ca tine o tii! Adamescu nu se pricepe la fotbal dar investeste, iar pentru asta este normal sa tina legatura cu oameni cu experienta, iar Stan este persoana potrivita pentru asta si colaboreaza! Sunt multi factori implicati in noul proiect de la Otelul, asa cum Adamescu va investi in echipa, asa cum primaria va face un stadion printr-un parteneriat public-privat! Asta este un avantaj pentru noi ca sunt alaturi de echipa oameni cu experienta, asa cum este Marius Stan cat si Narcis Raduca, oameni cu experienta si cu trofee in palmares!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#28 dj » 21-01-2013 23:05

pentru ca am avut curaju sai pun cateva intrebari in privat fostului jucator CORNEL RAPA ...mi-a replicat cu un mesaj foarte frumos...

Cornel Emilian Râpă
si tu esti la fel un cretin , si un idiot ca ma judeci , nu stii care a fost situatia clubului , nu am fost platit de cateva luni bune, sa stau nemancat , fara chirie platita , tu nu stii ce inseamna sa nu ai bani cateva luni bune,M.UIE GALATI!

P.s. mesaju a fost trimis de pe pagina lui oficiala nu se pune problema sa nu fie e presupun
+2

dj

  •  
  •  

#29 vitzamina » 21-01-2013 23:15

Citez pe dj:
M.UIE GALATI!

Nu fi suparat. Nu cred ca se referea la tine. Stii ca si ai lui locuiesc in Galati.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#30 dj » 21-01-2013 23:16

da dar asta nu este reactie....

dj

  •  
  •  

#31 vitzamina » 21-01-2013 23:17

-
+1

vitzamina

  •  
  •  

#32 vitzamina » 21-01-2013 23:22

Citez pe dj:
da dar asta nu este reactie....

E reactia omului care s-a vazut cu sacii in caruta.
Unii din noi se vor mai enerva poate o perioada din cauza lui. Dar sa iti spun ceva. Eu sunt convins ca in maxim 2 ani nu vei mai auzi de el, decat daca joaca oile cu vreo echipa din campionatul albaniei, spre exemplu. Campionat pe care el o sa il cunoasca foaaaaaarte bine.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#33 ciprian_73 » 21-01-2013 23:41

Oameni buni,ce D-zeu batem apa in piua numai off-topic!Despre "morti" numai de bine!Problema majora la noi va fi grupul eterogen care a venit deja si va veni zilele urmatoare...Cu parere de rau Tase e complet depasit de situatie si nu il vad ca fiind omul cu care sa atacam o cupa europeana,nemaivorbi nd de campionat!!!!!!!Cred ca ACUM ORI NICIODATA E MOMENTUL SA IL ADUCEM PE GRIG!!!!!E cam SINGURUL care poate "asambla" ceva!!!!
+1

ciprian_73

  •  
  •  

#34 ciprian_73 » 21-01-2013 23:43

Cine are informatii din interior ,daca "a mirosit" ceva, e binevenit...
+3

ciprian_73

  •  
  •  

#35 Laguna GT » 22-01-2013 00:48

”Nu comentez nimic despre Grigoraş. Avem antrenor” - Profesionist pana la capat. Bravo Narcis.

Lasati-l pe Rapa in pace. A plecat, drum bun, succes. Din punctul lui de vedere, a plecat la mai bine. Cu totii am face asa ceva, indiferent de domeniul in care activam. Daca in final se va dovedi a fi cea mai buna decizie ..... asta ramane de vazut. In rest, cu reactiile lui ..... nu cereti mai mult decat poate duce creierul lui. Conchid aici cu ce zice Vitzamina: A zis m.u.i.e GL? Nici o problema, si ai lui locuiesc in GL. :lol:
−2

Laguna GT

  •  
  •  

#36 cry75 » 22-01-2013 09:29

pe cine intereseaza ca la club are putere M. Stan sau Narcis sau Adamescu? problema care arde e ca noi nu avem nici un fundas lateral , stanga sau dreapta plus atacantul. in tur am improvizat pe stanga si a fost dezastru, acum improvizam si pe dreapta iar in atac jucam cu acest Vancea? poate or sa mai vina jucatori dar deja ei trebuiau sa fie in pregatire, speram sa nu apara iar nume ca Skubic sau cine stie ce improvizatii precum Benga, Cojoc, Lubinkovic, Carja, etc.

cry75

  •  
  •  

#37 DraGoSh91-gL- » 22-01-2013 14:21

Oricum Rapa si-a facut debutul mai de mult la steOaia :) , de la acel 1-2 de anul trecut ! A jucat pentru ei tot meciul ..
+2

DraGoSh91-gL-

  •  
  •  

#38 Leonard » 22-01-2013 14:56

Rapa ajunsese la saturatie la noi. O plecare era in intersul ambelor parti. Din pacate aceasta plecare a fost facuta fara a ne aduce mari foloase financiare. Se putea mult mai mult. Nu inteleg insa de ce sunt unii socati de comportamentul lui Rapa. Asa sunt toti jucatorii in ziua de azi cu foarte mici exceptii. De cand tineti cu echipa asta, cati jucatori au fost si cati au plecat pana acum?Zeci, sute.Dar noi, tot aici am ramas. E urat sa va certati intre voi din mai ales din cauza jucatorilor din ziua de azi care joaca DOAR pentru bani. Din motivul asta fiecare club are niste legende. Pentru ca acei jucatori au iesit in evidnt prin devotamentul, caracterul si atitudinea lor. Orice jucator ce vine la noi merita increderea noastra, dar cred ca unii ii divinizeaza prea mult. Iar in legatura cu cine conduce clubul, cred ca e firesc sa avem dreptul sa stim care e adevarul. Nu poti spune ca a venit ca si-a trimis Adamescu bodyguarzii peste tine, ca a luat toti banii, iar apoi patronul echipei bucurestene sa spuna ca a tratat cu Stan. Pai nu mai e acum Adamescu cel care taie si spanzura? Si pana la urma a plecat sau nu cu banii? Mai spunea cineva ca nu avem dreptul sa intrebam unde sunt cele 20 milioane din CL, nu trebuie sa ne intereseze cine conduce clubul. Daca suntem spectatori, probabil ca da. Daca suntem suporteri insa, ar trebui sa ne intereseze in mainile lui se afla echipa noastra, sa stim si noi daca este sau nu in siguranta.
−2

Leonard

  •  
  •  

#39 ciprian_73 » 22-01-2013 20:43

Si totuei ,revenind putin "on topic" ca sa spun asa,ce se mai aude prin targ,vine sau nu Grigoras????????
+1

ciprian_73

  •  
  •  

#40 suporter_independent » 23-01-2013 21:55

Citez pe dj:
pentru ca am avut curaju sai pun cateva intrebari in privat fostului jucator CORNEL RAPA ...mi-a replicat cu un mesaj foarte frumos...

Cornel Emilian Râpă
si tu esti la fel un cretin , si un idiot ca ma judeci , nu stii care a fost situatia clubului , nu am fost platit de cateva luni bune, sa stau nemancat , fara chirie platita , tu nu stii ce inseamna sa nu ai bani cateva luni bune,M.UIE GALATI!

P.s. mesaju a fost trimis de pe pagina lui oficiala nu se pune problema sa nu fie e presupun

M-ati innebunit cu trasul asta la raspundere a unor jucatori(cazul Grahovac imi vine in minte)astia din generatia internauta ,care chipurile se zbat si fac si ei ceva pentru echipa dandu-si importanta si depasindu-si conditia.Asta e dovada de o imaturitate grosiera privind intelegerea fenomenului.V-a zis si Leonard ca anumiti jucatori sunt efemeri in istoria unui club iar statutul unui jucator actual ii permite sa faca ce vrea cu cariera lui,sa joace oriunde i se ofera un post.Si tocmai acest tip de alegere in cariera ii diferentiaza pe jucatorii "care doar au trecut" pe la club in raport cu "jucatorii-legenda",care s-au remarcat prin atasament si sacrificii.Ce dracu' nu intelegeti?Ca sa fiu onest si in cealalta parte,asta nu e o reactie demna de un jucator ,fata de un club si oras care l-a facut cunoscut si chiar l-a adus langa Zidane,dupa cate imi amintesc.Dar nu cred ca era nevoie sa raspunda in fata vreunui tribunal ad-hoc ,infiintat de suporteri sau de altcineva...
+1

suporter_independent

  •  
  •  

#41 Aruon » 24-01-2013 23:21

Da DOAMNE sa vina GRIG!Decat Lemn Tanase mai bine Grig!!!!Ideal era sa fi ramas Dorinel dar merge si cu GRIG!
+2

Aruon

Login sau crează cont pentru a comenta              |