STIRI Liga I Tănase cere transferuri

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuAntrenorul Viorel Tănase a dat mai multe declaraţii cotidianului local Viaţa Liberă, cu privire la pregătirea care are loc în cantonamentul montan, dar şi referitor la plecările în masă de la echipă şi nevoia completării lotului “oţelar”.


Tehnicianul a afirmat că mai are nevoie de măcar doi jucători pentru a acoperi găurile lăsate de plecările recente de fotbalişti. În ceea ce-i priveşte pe jucătorii de la Dunărea, aflaţi în probe, “Tase” nu a luat încă o decizie, dar se va hotărî cât de curând asupra potenţialului acestora.
La final, o veste proastă: dacă Silviu Ilie este aproape de a-şi relua alergările, francezul Bruce Inkango s-a accidentat la antrenamentele din Poană şi încă nu se cunoaşte cât va fi nevoit să stea pe tuşă.

Viorel Tănase: “Au plecat trei jucători importanţi, dar care erau în ultimele şase luni de contract şi nu au dorit prelungirea, aşa că despărţirea a fost inevitabilă. Mai avem nevoie de doi jucători pentru a fi acoperiţi pe toate posturile, un fundaş dreapta şi un atacant, iar apoi putem spune că avem un lot complet. Nu am luat încă o hotărâre cu privire la cei doi de la Dunărea, ei se pregătesc foarte bine momentan alături de restul lotului. În următoarele zile voi comunica decizia finală. În ceea ce-i priveşte pe cei trei juniori, probabil că voi miza pe cel puţin încă unul şi în al doilea cantonament. Pregătirea merge foarte bine, aşa cum ne-am planificat. Sunt foarte mulţumit de cum au reacţionat băieţii, mai ales că acum e o perioadă mai dificilă şi e normal să fie aşa, dar prin concentrare şi discuţii cu fiecare în parte am reuşit să trecem cu bine până acum peste această perioadă de acumulare. Din păcate Inkango ratează finalul cantonamentului din Poiană, s-a accidentat, nu ştim exact cât de grav e, va fi supus investigaţiilor medicale amănunţite.”

În acest moment, lotul Oţelului arată astfel: Cristian Brăneț, Branko Grahovac, Tadas Simaitis - Marian Cîrjă, Samoel Cojoc, Sergiu Costin, Silviu Ilie, Zoran Ljubinkovic, Lucian Murgoci, Daniel Popescu, Cristian Sîrghi, Enes Sipovic - Mihai Adăscăliței, Victoraş Astafei,  Liviu Băjenaru, Alexandru Benga, Stelian Cucu, Ioan Filip, Gabriel Giurgiu, Auraș Gohoreanu, Cătălin Iorga, Ionuț Neagu, Alexandru Zaharia, Bruce Inkango, Daud Gazale – Cleidimar Didi, Gabriel Paraschiv, Alexandru Tudorie, Cosmin Vancea.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 gopolino20 » 28-01-2013 13:54

asta e cert, ca mai trebuiesc minim 2 jucatori........dar cu siguranta, nu toate posturile vor fi acoperite.....HAI CU TRASNFERURILE NARCIS.....
+2

gopolino20

  •  
  •  

#2 Tudor » 28-01-2013 15:32

Chiar nu pot fi evitate aceste accidentari? Daca s-ar produce in meciuri oficiale e de inteles...dar astea sunt prostesti. Vezi cazul Nesu...
Daca s-ar calca pe picioare toti in perioada asta ce facem, nu mai incepem returul?
+4

Tudor

  •  
  •  

#3 Houdinni » 28-01-2013 15:43

cnv din interiorul clubului, mi-a spus ca e cam greu cu transferurile pt. ca inca nu se stie situatia la nivel administrativ. am intrebat de grigoras, am primit acelasi raspuns. totusi e posibil sa vina cv jucatori liberi de contract in cantonament in spania.
+4

Houdinni

  •  
  •  

#4 ciprian_73 » 28-01-2013 17:09

Tanase ar trebui sa "se ceara" afara singur ,dupa parerea mea,daca "ne vrea binele"!!!!

ciprian_73

  •  
  •  

#5 Houdinni » 28-01-2013 17:18

Citez pe ciprian_73:
Tanase ar trebui sa "se ceara" afara singur ,dupa parerea mea,daca "ne vrea binele"!!!!


Zici asta de parca e vina lui ca au fost lasati jucatori pana in ultimile 6 luni, sau din cauza lui nu se transfera altii noi.
+3

Houdinni

  •  
  •  

#6 ciprian_73 » 28-01-2013 17:30

Citez pe Houdinni:
Citez pe ciprian_73:
Tanase ar trebui sa "se ceara" afara singur ,dupa parerea mea,daca "ne vrea binele"!!!!


Zici asta de parca e vina lui ca au fost lasati jucatori pana in ultimile 6 luni, sau din cauza lui nu se transfera altii noi.

Apromis ca "vorbeste" cu Pena si Rapa pentru "a-i convinge sa semneze prelungirea contractelor" si iata unde s-a ajuns!!!!Sa ne fereasca Dumnezeu de MATINEU!!!!Cu el "trainer" ,sansele de "supravietuire" in Liga 1 sunt MINIME!Pariu???

ciprian_73

  •  
  •  

#7 cezar88 » 28-01-2013 17:35

Citez pe ciprian_73:
Citez pe Houdinni:
Citez pe ciprian_73:
Tanase ar trebui sa "se ceara" afara singur ,dupa parerea mea,daca "ne vrea binele"!!!!


Zici asta de parca e vina lui ca au fost lasati jucatori pana in ultimile 6 luni, sau din cauza lui nu se transfera altii noi.

Apromis ca "vorbeste" cu Pena si Rapa pentru "a-i convinge sa semneze prelungirea contractelor" si iata unde s-a ajuns!!!!Sa ne fereasca Dumnezeu de MATINEU!!!!Cu el "trainer" ,sansele de "supravietuire" in Liga 1 sunt MINIME!Pariu???

Nu cred k tase putea face mare lucru pentru a le prelungi contractele..tinea de conducere si din ce am citit cred k conducerea a dorit sa scape de acesti jucatori...dak a facut bine sau rau timpul ne va da dreptate,in orice caz consider k au gresit k i-a trimis la echipa 2!
+3

cezar88

  •  
  •  

#8 ciprian_73 » 28-01-2013 18:04

Citez pe cezar88:
Citez pe ciprian_73:
Citez pe Houdinni:
Citez pe ciprian_73:
Tanase ar trebui sa "se ceara" afara singur ,dupa parerea mea,daca "ne vrea binele"!!!!


Zici asta de parca e vina lui ca au fost lasati jucatori pana in ultimile 6 luni, sau din cauza lui nu se transfera altii noi.

Apromis ca "vorbeste" cu Pena si Rapa pentru "a-i convinge sa semneze prelungirea contractelor" si iata unde s-a ajuns!!!!Sa ne fereasca Dumnezeu de MATINEU!!!!Cu el "trainer" ,sansele de "supravietuire" in Liga 1 sunt MINIME!Pariu???

Nu cred k tase putea face mare lucru pentru a le prelungi contractele..tinea de conducere si din ce am citit cred k conducerea a dorit sa scape de acesti jucatori...dak a facut bine sau rau timpul ne va da dreptate,in orice caz consider k au gresit k i-a trimis la echipa 2!

Si nu crezi ca astfel "s-a pus cruce" singurului nostru obiectiv "palpabil" din acest sezon,Cupa Romaniei fiind "aruncati" in "morisca retrogradari"?????

ciprian_73

  •  
  •  

#9 cezar88 » 28-01-2013 18:16

Sunt convins ca sansele nu mai sunt aceleasi si nu pentru ca acesti jucatori nu ar putea fi inlocuiti ci pentru ca conducerea se orienteaza spre jucatori sud-americani si acestia au nevoie de adaptare...si pentru faptul k plecand 3 titulari certi echipa va suferi la capitolul omogenitate!cred k obiectivul actual este crearea unei echipe competitive pentru urmatorul sezon...
+6

cezar88

  •  
  •  

#10 ciprian_73 » 28-01-2013 18:25

Citez pe cezar88:
Sunt convins ca sansele nu mai sunt aceleasi si nu pentru ca acesti jucatori nu ar putea fi inlocuiti ci pentru ca conducerea se orienteaza spre jucatori sud-americani si acestia au nevoie de adaptare...si pentru faptul k plecand 3 titulari certi echipa va suferi la capitolul omogenitate!cred k obiectivul actual este crearea unei echipe competitive pentru urmatorul sezon...

Si ce "legatura" are Tase cu crearea unui grup competitiv pentru sezonul viitor???Unde a creat el asa ceva in cariera?Ce premize sunt sa reuseasca?Cumva "subzero"????Sincer,cred ca cel mai NECESAR TRANSFER e acela a UNUI ANTRENOR!
−3

ciprian_73

  •  
  •  

#11 Houdinni » 28-01-2013 19:52

ce vehement il contesti pe tase...frate pleaca 11 jucatori vin 4, conducerea nu iti aduce jucatori si mai vrei si antrenor de top...a nu se intelege ca sunt fan tase, mi-as fi dorit sa vina grig, ando sau multescu dar na... macar sa vina jucatori daca antrenor nu se poate.

Houdinni

  •  
  •  

#12 geo007ro » 28-01-2013 21:04

Daca nu mai aveau motivatie mai bine ca au plecat. Chiar daca erau valorosi. Rapa nu mai joaca nimic de 1 an si jumatate, Perendja era praf, cred ca ne-a facut 80 la suta din penaltiurile ce au fost date impotriva noastra. O oarece pierdere mi se pare Pena, care tot timpul mi s-a parut ca nu a fost sustinut de ceilalti jucatori si nici nu prea a avut noroc, mai tot timpul era la o talpa de o deviere buna, la un cap de ocazie si asa mai departe. Sa vedem amicalele si vorbim. Si sa nu uitam: Tase, Tase, Viorel Tanase (no.14) ! Sa il sustinem atat pe el cat si echipa noastra.
+1

geo007ro

  •  
  •  

#13 Issos » 28-01-2013 21:06

Zicala spune "ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se implineasca". V-ati dorit sa plece "indolentu" Ripa, "ratangiul" Pena, "carecterul infect" de Milan si au plecat, dar niciun moment nu v-ati pus intrebarea daca conducerea are resurse sa acopere posturile lor cu jucatori, cel putin de nivelul lor. Solutiile pentru postul lui Ripa sunt cu mult sub nivelul lui, Cojoc e un jucator terminat, iar Carja o eterna speranta. La fundasi centrali am ramas cu 3 oameni, din care Costin se vede cu ochiul liber ca nu mai face fata 90 de min, iar prin plecarea lui Pena am ramas in situatia de avea iarasi un singur atacant de gura portii, Vancea, dar acesta nu are automatisme formate cu mijlocasii. la toate acestea se mai adauga si un antrenor lipsit de experienta, dar care nu are stofa de liga 1. Asa ca trebuie sa aprindem lumanari multe si sa dam acatiste. Forza Otelul
−1

Issos

  •  
  •  

#14 viorel21 » 28-01-2013 21:23

Bai baieti.. Si un sunt perfect de acord cu voi.. Avem nevoie de minim 3 transferuri spun eu.. 2 fundasi laterali si un varf. Dar, in privinta plecarilor, haideti sa nu mai dramatizam. De fapt au plecat doar 3 jucatori si aia blazati, care aveau nevoie de o noua provocare. Restul.. balast. Cat despre posibilitatea de a juca macar finala cupei, cati dintre voi ati urmarit ce se intampla la petrolul? Au plecat Galamaz, Cristea, Bokila, Roman.. La capitolul veniri mai nimic. Apele sunt tulburi si pe acolo. Au slabit si ei mult. Avem sansa noastra .. Cat despre campionat, sunt ferm convins ca nu vom retrograda cum afirma mai nou multe voci pe aici..
+1

viorel21

  •  
  •  

#15 ciprian_73 » 28-01-2013 21:40

Salageanu,Antal,Pena ,Viglianti,Perendia, Rapa,chiar Bus,ia faceti o analiza si vedeti cati din ei jucau finala campionatului cu Timisoara si supercupa cu Steaua...asa veti intelege ca suntem intr-o fundatura si ca avem nevoie de "un creier" care sa asambleze ceva din ce a ramas si ce vin acum...eu cred ca Grig sau Multescu,chiar Pustai erau SOLUTIILE!NU CRED CA E TIMPUL POTRIVIT PENTRU "EXPERIMENTE" CU TASE TINAND CONT DE SITUATIA NU TOCMAI "ROZA" DIN CLASAMENT!!!!!
+1

ciprian_73

  •  
  •  

#16 ciprian_73 » 28-01-2013 21:46

...pana sa "confirme" un Gazale,Zaharia sau Vancea mai e mult fratilor!!!!Daca Astafei nu "se lipeste" la jocul nostru asa e ca e "deranj" mare??????
@Issos,felicitari pentru OBIECTIVITATE,chiar daca ADEVARUL DOARE!!!
−1

ciprian_73

  •  
  •  

#17 Issos » 28-01-2013 21:55

Citez pe ciprian_73:
...pana sa "confirme" un Gazale,Zaharia sau Vancea mai e mult fratilor!!!!Daca Astafei nu "se lipeste" la jocul nostru asa e ca e "deranj" mare??????
@Issos,felicitari pentru OBIECTIVITATE,chiar daca ADEVARUL DOARE!!!

Ms si tu ai mare dreptate. Fratilor atacul a fost problema noastra si va ramane incontinuare, am ramas fara golgheterii echipei.
+1

Issos

  •  
  •  

#18 ciprian_73 » 28-01-2013 21:58

...daca Tanase nu a reusit sa "motiveze" o echipa care in urma cu un an castiga campionatul si supercupa,cum pot sa creada unii ca va "omogeniza" si "motiva" 15 jucatori,majoritatea noi si care nu au aproape nici un fel de automatism creat intre ei?????
−1

ciprian_73

  •  
  •  

#19 cezar88 » 28-01-2013 22:00

Citez pe ciprian_73:
Citez pe cezar88:
Sunt convins ca sansele nu mai sunt aceleasi si nu pentru ca acesti jucatori nu ar putea fi inlocuiti ci pentru ca conducerea se orienteaza spre jucatori sud-americani si acestia au nevoie de adaptare...si pentru faptul k plecand 3 titulari certi echipa va suferi la capitolul omogenitate!cred k obiectivul actual este crearea unei echipe competitive pentru urmatorul sezon...

Si ce "legatura" are Tase cu crearea unui grup competitiv pentru sezonul viitor???Unde a creat el asa ceva in cariera?Ce premize sunt sa reuseasca?Cumva "subzero"????Sincer,cred ca cel mai NECESAR TRANSFER e acela a UNUI ANTRENOR![/Citez pe ciprian_73:
[quote name="cezar88"]Sunt convins ca sansele nu mai sunt aceleasi si nu pentru ca acesti jucatori nu ar putea fi inlocuiti ci pentru ca conducerea se orienteaza spre jucatori sud-americani s
i acestia au nevoie de adaptare...si pentru faptul k plecand 3 titulari certi echipa va suferi la capitolul omogenitate!cred k obiectivul actual este crearea unei echipe competitive pentru urmatorul sezon...

Si ce "legatura" are Tase cu crearea unui grup competitiv pentru sezonul viitor???Unde a creat el asa ceva in cariera?Ce premize sunt sa reuseasca?Cumva "subzero"????Sincer,cred ca cel mai NECESAR TRANSFER e acela a UNUI ANTRENOR!


Eu nu sunt fan tase...consider k atat timp cat nu a putut sa se impuna in fata conducerii sa fie pastrati jucatorii care au plecat....cu atat mai putin se va putea impune in fata conducerii sa se aduca alti jucatori valorosi!
+3

cezar88

  •  
  •  

#20 Ciprica » 28-01-2013 22:04

[quot... e name="ciprian_73"]...daca Tanase nu a reusit sa "motiveze" o echipa care in urma cu un an castiga campionatul si supercupa,cum pot sa creada unii ca va "omogeniza" si "motiva" 15 jucatori,majoritatea noi si care nu au aproape nici un fel de automatism creat intre ei?????

Bubui de inteligenta și cunoștințe fotbalistice. Te referi la aceiași echipa pe care nici dorinel nu reușea sa o motiveze deși luase titlul cu ea? Asta e, voi vedeți drobul de sare, eu văd o echipa mult îmbunătățită. Cine dracu sa va înțeleagă, pana acum plângeati ca vreți schimbări masive la echipa, acum va plângeți de omogenitate. Cred ca unul din administrare ar trebui sa va verifice ip-urile, aveți vag mentalitate de cimisoreni...
−3

Ciprica

  •  
  •  

#21 ciprian_73 » 28-01-2013 22:08

...iar in clasament ne luptam pentru locul 14 cu Iasiul(aflat la 2 puncte in urma) si Ceahlaul(la doar un punct distanta!)!!
Cu ambele contracandidate avem rezultate directe "dezamagitoare"(sa nu spun CATASTROFALE!)-la care un mare "MERIT" are si formidabilul "antrenor" Tase-deci este EXCLUS SA TERMINAM LA EGALITATE DE PUNCTE CU ACESTE ECHIPE!!!!!Parerea mea e ca DACA NU VOM CASTIGA MECIUL DE ACASA CU PETROLUL(primul din miniretur),VOM AVEA PROBLEME FFF MARI!!!!Nu mizati pe "vrajeli " ca insolventa Rapidului!!!!
−2

ciprian_73

  •  
  •  

#22 ciprian_73 » 28-01-2013 22:20

Citez pe Ciprica:
[quot... e name="ciprian_73"]...daca Tanase nu a reusit sa "motiveze" o echipa care in urma cu un an castiga campionatul si supercupa,cum pot sa creada unii ca va "omogeniza" si "motiva" 15 jucatori,majoritatea noi si care nu au aproape nici un fel de automatism creat intre ei?????


Bubui de inteligenta și cunoștințe fotbalistice. Te referi la aceiași echipa pe care nici dorinel nu reușea sa o motiveze deși luase titlul cu ea? Asta e, voi vedeți drobul de sare, eu văd o echipa mult îmbunătățită. Cine dracu sa va înțeleagă, pana acum plângeati ca vreți schimbări masive la echipa, acum va plângeți de omogenitate. Cred ca unul din administrare ar trebui sa va verifice ip-urile, aveți vag mentalitate de cimisoreni...
Nu ma deranjeaza verificarea IP-urilor!!!Pe vremea cand Otelul debuta in Liga 1(divizia A) cu Victoria Buc. eram in tribuna,asa ca mai usor cu afministrarea de "epitete"...Eu am vzut Otelul RETROGRADAND de doua ori(a doua oara cu "marele" Tase in tricoul Otelului),si sincer mi-as dori sa nu-mi aduc aminte de acele vremuri!!!Pacat ca nu poti intelege asta!!!Uita-te la Hagi:ce importanta are ca a fost fotbalist de geniu daca nu are tact pedagogic si e varza ca antrenor????Tasr a avut aproape un tur intreg la dispozitie si NU A DEMONSTRAT NIMIC!!!!!
−2

ciprian_73

  •  
  •  

#23 Ciprica » 28-01-2013 22:28

E bine ca iar revenim la discuția antrenorului. Ok, vino cu o soluție de antrenor. Unul care chiar sa vina. Și ca sa scutesc un comentariu, de unde știi ce ar cere grigoras pentru a reveni la Otelul? Sau de unde știi ca ar reveni? Sincer, mie îmi place stilul lui Tase. Da, mai are de crescut, dar va creste odată cu echipa, nu se pune problema retrogradării, din punctul meu de vedere. Echipa e pe plus, nu regret plecările, au plecat niște jucători blazați și au venit unii de valoare, dornici de afirmare.
+2

Ciprica

  •  
  •  

#24 ciprian_73 » 28-01-2013 22:32

@Ciprica
Cred ca MAI MULT SUCCES CA ANTRENOR AR AVEA VIGLIANTI,cel putin ACESTA E FEELING-ul meu!!!Comparativ cu Tase are si MENTALITATE DE INVINGATOR(e unul din putinii jucatori care cand a ajuns la Otelul a spus ca isi doreste SA CASTIGE UN TROFEU CU OTELUL)!!!!
−4

ciprian_73

  •  
  •  

#25 nothing.ellse » 28-01-2013 22:36

probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...
+3

nothing.ellse

  •  
  •  

#26 Ciprica » 28-01-2013 22:37

Citez pe ciprian_73:
@Ciprica
Cred ca MAI MULT SUCCES CA ANTRENOR AR AVEA VIGLIANTI,cel putin ACESTA E FEELING-ul meu!!!Comparativ cu Tase are si MENTALITATE DE INVINGATOR(e unul din putinii jucatori care cand a ajuns la Otelul a spus ca isi doreste SA CASTIGE UN TROFEU CU OTELUL)!!!!


:))))))) e bine ca nu vreți experimente la echipa. Suntem pe locul 1, la 50 de puncte de locul 2 și ne permitem sa promovam antrenori...
+2

Ciprica

  •  
  •  

#27 ciprian_73 » 28-01-2013 22:39

Citez pe Ciprica:
E bine ca iar revenim la discuția antrenorului. Ok, vino cu o soluție de antrenor. Unul care chiar sa vina. Și ca sa scutesc un comentariu, de unde știi ce ar cere grigoras pentru a reveni la Otelul? Sau de unde știi ca ar reveni? Sincer, mie îmi place stilul lui Tase. Da, mai are de crescut, dar va creste odată cu echipa, nu se pune problema retrogradării, din punctul meu de vedere. Echipa e pe plus, nu regret plecările, au plecat niște jucători blazați și au venit unii de valoare, dornici de afirmare.

Eu cred ca pe langa Grigoras(pe care suporterii il doresc fiind moldovean din Darmanesti de Bacau si datorita faptului ca echipa care a luat titlul a fost CREATA DE EL),dar si un Multescu era o solutie(a facut treaba pe unde a fost),un Pustai(tot un tip serios preocupat de fotbal cu un tact pedagogic deosebit),etc.Solutii ar fi,TOTUL E SA VREM ASTA!!!!
−3

ciprian_73

  •  
  •  

#28 Ciprica » 28-01-2013 22:44

Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
E bine ca iar revenim la discuția antrenorului. Ok, vino cu o soluție de antrenor. Unul care chiar sa vina. Și ca sa scutesc un comentariu, de unde știi ce ar cere grigoras pentru a reveni la Otelul? Sau de unde știi ca ar reveni? Sincer, mie îmi place stilul lui Tase. Da, mai are de crescut, dar va creste odată cu echipa, nu se pune problema retrogradării, din punctul meu de vedere. Echipa e pe plus, nu regret plecările, au plecat niște jucători blazați și au venit unii de valoare, dornici de afirmare.

Eu cred ca pe langa Grigoras(pe care suporterii il doresc fiind moldovean din Darmanesti de Bacau si datorita faptului ca echipa care a luat titlul a fost CREATA DE EL),dar si un Multescu era o solutie(a facut treaba pe unde a fost),un Pustai(tot un tip serios preocupat de fotbal cu un tact pedagogic deosebit),etc.Solutii ar fi,TOTUL E SA VREM ASTA!!!!

De acord doar la partea cu grigoras responsabil de construirea echipei care a luat titlul. Multescu e antrenor de alibi, joaca la siguranță, echipe standard, nimic surprinzător. Asta merge 3-4 etape pana îl citesc toți adversarii. Pustai... Discutabil, a facut performanta cam în stilul Otelul, un an de maxim de forma și atât. Dacă nu e grigoras, nu pot spune decât ca AVEM DEJA ANTRENOR, PE VIOREL TANASE
−2

Ciprica

  •  
  •  

#29 ciprian_73 » 28-01-2013 22:44

Citez pe Ciprica:
Citez pe ciprian_73:
@Ciprica
Cred ca MAI MULT SUCCES CA ANTRENOR AR AVEA VIGLIANTI,cel putin ACESTA E FEELING-ul meu!!!Comparativ cu Tase are si MENTALITATE DE INVINGATOR(e unul din putinii jucatori care cand a ajuns la Otelul a spus ca isi doreste SA CASTIGE UN TROFEU CU OTELUL)!!!!


:))))))) e bine ca nu vreți experimente la echipa. Suntem pe locul 1, la 50 de puncte de locul 2 și ne permitem sa promovam antrenori...

EXPERIMENTUL TANASE mi se pare mai mult decat RISCANT,aproape SINUCIGAS!!!!Vorbim la inceputul returului!!!!
−1

ciprian_73

  •  
  •  

#30 Myhay20 » 28-01-2013 22:47

Citez pe viorel21:
Bai baieti.. Si un sunt perfect de acord cu voi.. Avem nevoie de minim 3 transferuri spun eu.. 2 fundasi laterali si un varf. Dar, in privinta plecarilor, haideti sa nu mai dramatizam. De fapt au plecat doar 3 jucatori si aia blazati, care aveau nevoie de o noua provocare. Restul.. balast. Cat despre posibilitatea de a juca macar finala cupei, cati dintre voi ati urmarit ce se intampla la petrolul? Au plecat Galamaz, Cristea, Bokila, Roman.. La capitolul veniri mai nimic. Apele sunt tulburi si pe acolo. Au slabit si ei mult. Avem sansa noastra .. Cat despre campionat, sunt ferm convins ca nu vom retrograda cum afirma mai nou multe voci pe aici..


Sunt de acord cu tine, doar ca pe langa cele 3 posturi care trebuie acoperite as mai adauga si un mijlocas central pentru ca Neagu la fiecare cartonas galben sta o etapa, ia foarte multe galbene, iar Filip...
Inca un jucator mai e nevoie pe postul de fundas central, acolo sunt doar 3, Costin nu mai e acelasi de 2 ani, Sipovici foarte nesigur in evolutii si ramane doar Sarghi care misca ceva!
+2

Myhay20

  •  
  •  

#31 ciprian_73 » 28-01-2013 22:48

Citez pe Ciprica:
Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
E bine ca iar revenim la discuția antrenorului. Ok, vino cu o soluție de antrenor. Unul care chiar sa vina. Și ca sa scutesc un comentariu, de unde știi ce ar cere grigoras pentru a reveni la Otelul? Sau de unde știi ca ar reveni? Sincer, mie îmi place stilul lui Tase. Da, mai are de crescut, dar va creste odată cu echipa, nu se pune problema retrogradării, din punctul meu de vedere. Echipa e pe plus, nu regret plecările, au plecat niște jucători blazați și au venit unii de valoare, dornici de afirmare.

Eu cred ca pe langa Grigoras(pe care suporterii il doresc fiind moldovean din Darmanesti de Bacau si datorita faptului ca echipa care a luat titlul a fost CREATA DE EL),dar si un Multescu era o solutie(a facut treaba pe unde a fost),un Pustai(tot un tip serios preocupat de fotbal cu un tact pedagogic deosebit),etc.Solutii ar fi,TOTUL E SA VREM ASTA!!!!

De acord doar la partea cu grigoras responsabil de construirea echipei care a luat titlul. Multescu e antrenor de alibi, joaca la siguranță, echipe standard, nimic surprinzător. Asta merge 3-4 etape pana îl citesc toți adversarii. Pustai... Discutabil, a facut performanta cam în stilul Otelul, un an de maxim de forma și atât. Dacă nu e grigoras, nu pot spune decât ca AVEM DEJA ANTRENOR, PE VIOREL TANASE

De ce Multescu e antrenor "la alibi"?????A salvat Petrolul aflat anul trecut intr-o situatie disperata,a dus Astra pe primul loc,era ff aproape sa ia titlul cu Sportul inainte de a pleca in Turcia.etcEra o solutie MULT PESTE TASE!!!
+1

ciprian_73

  •  
  •  

#32 vitzamina » 28-01-2013 22:49

Citez pe nothing.ellse:
probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...

Ha ha ha ha ha !!!
Banuiam eu ceva cu el ...
+2

vitzamina

  •  
  •  

#33 Ciprica » 28-01-2013 22:55

Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
E bine ca iar revenim la discuția antrenorului. Ok, vino cu o soluție de antrenor. Unul care chiar sa vina. Și ca sa scutesc un comentariu, de unde știi ce ar cere grigoras pentru a reveni la Otelul? Sau de unde știi ca ar reveni? Sincer, mie îmi place stilul lui Tase. Da, mai are de crescut, dar va creste odată cu echipa, nu se pune problema retrogradării, din punctul meu de vedere. Echipa e pe plus, nu regret plecările, au plecat niște jucători blazați și au venit unii de valoare, dornici de afirmare.

Eu cred ca pe langa Grigoras(pe care suporterii il doresc fiind moldovean din Darmanesti de Bacau si datorita faptului ca echipa care a luat titlul a fost CREATA DE EL),dar si un Multescu era o solutie(a facut treaba pe unde a fost),un Pustai(tot un tip serios preocupat de fotbal cu un tact pedagogic deosebit),etc.Solutii ar fi,TOTUL E SA VREM ASTA!!!!

De acord doar la partea cu grigoras responsabil de construirea echipei care a luat titlul. Multescu e antrenor de alibi, joaca la siguranță, echipe standard, nimic surprinzător. Asta merge 3-4 etape pana îl citesc toți adversarii. Pustai... Discutabil, a facut performanta cam în stilul Otelul, un an de maxim de forma și atât. Dacă nu e grigoras, nu pot spune decât ca AVEM DEJA ANTRENOR, PE VIOREL TANASE

De ce Multescu e antrenor "la alibi"?????A salvat Petrolul aflat anul trecut intr-o situatie disperata,a dus Astra pe primul loc,era ff aproape sa ia titlul cu Sportul inainte de a pleca in Turcia.etcEra o solutie MULT PESTE TASE!!!

A avut mereu lot. Dar asta i-a mers o perioada, după care a picat. Are fixurile lui și e bănuit că promovează jucători pe pile. Dar în rest, e ok... Are meritul ca ne-a adus 3 puncte cu portarul ăla adus de el la Astra. Deci a ajutat deja Otelul. :)))))
+2

Ciprica

  •  
  •  

#34 Myhay20 » 28-01-2013 23:07

Citez pe vitzamina:
Citez pe nothing.ellse:
probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...

Ha ha ha ha ha !!!
Banuiam eu ceva cu el ...


Cred ca asta era jucatorul despre care spunea Narcis Raducan, dar se pare ca a incurcat grav borcanele! :D :D :D
−1

Myhay20

  •  
  •  

#35 vioara19 » 28-01-2013 23:08

nu mai ziceti de Grigoras
. nu vedeti ca el tot fuge de obiective? ex. la noi si mai nou la pandurii. a plecat si de la ei cum a plecat de la noi... fara motiv. asa ca mai bine sta tase. macar sa ii dam o sansa sa vedem ce face, dupa aia putem sa il condamnam de ceva.
−2

vioara19

  •  
  •  

#36 Jonathan Archer » 28-01-2013 23:15

Citez pe Myhay20:
Citez pe vitzamina:
Citez pe nothing.ellse:
probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...

Ha ha ha ha ha !!!
Banuiam eu ceva cu el ...


Cred ca asta era jucatorul despre care spunea Narcis Raducan, dar se pare ca a incurcat grav borcanele! :D :D :D

Se pare ca asta e omul nostru. Yago Andrade a anuntat pe o retea de socializare ca merge la Marbella la o echipa din Romania dar nu am gasit pe internet articolul de pe Globoesporte.com citat de presa romana si in care se vorbea de Dinamo, asa ca declaratiile lui ar putea fi inventii ale presei noastre.
+2

Jonathan Archer

  •  
  •  

#37 ciprian_73 » 28-01-2013 23:18

Citez pe vioara19:
nu mai ziceti de Grigoras
. nu vedeti ca el tot fuge de obiective? ex. la noi si mai nou la pandurii. a plecat si de la ei cum a plecat de la noi... fara motiv. asa ca mai bine sta tase. macar sa ii dam o sansa sa vedem ce face, dupa aia putem sa il condamnam de ceva.

Frate,pricepe ca incepem minireturul cu 3 meciuri ff grele(Petrolul-acasa,CFR-afara,Pandurii-acasa)!!!!DACA NU CASTIGAM MINIM 4 PUNCTE DIN ACESTE 3 MECIURI,"MATINEU" SCRIE PE FRUNTEA NOASTRA!!!!Tase isi va da DEMISIA,dar CUI VA FOLOSI?????Va face ceea ce a facut cand a retrogradat cu Otelul pe teren:va fugi in alta parte(atunci la FC Arges)!!!!De aceea,pentru a preintampina neplacerile ACUM E MOMENTUL SA ADUCEM ANTRENOR!!!!!
−2

ciprian_73

  •  
  •  

#38 Myhay20 » 28-01-2013 23:22

Citez pe Jonathan Archer:
Citez pe Myhay20:
Citez pe vitzamina:
Citez pe nothing.ellse:
probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...

Ha ha ha ha ha !!!
Banuiam eu ceva cu el ...


Cred ca asta era jucatorul despre care spunea Narcis Raducan, dar se pare ca a incurcat grav borcanele! :D :D :D

Se pare ca asta e omul nostru. Yago Andrade a anuntat pe o retea de socializare ca merge la Marbella la o echipa din Romania dar nu am gasit pe internet articolul de pe Globoesporte.com citat de presa romana si in care se vorbea de Dinamo, asa ca declaratiile lui ar putea fi inventii ale presei noastre.


El este din moment ce dinamovistii nici nu au auzit de el iar jucatorul a pomenit de Marbella Cup, acolo unde sunt Otelul si Dinamo! Se incadreaza exact in descrierea pe care a facut-o Raducan, fundas dreapta brazilian de 20 de ani!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#39 Lost » 28-01-2013 23:23

+1

Lost

  •  
  •  

#40 Myhay20 » 28-01-2013 23:25

Citez pe ciprian_73:
Citez pe vioara19:
nu mai ziceti de Grigoras
. nu vedeti ca el tot fuge de obiective? ex. la noi si mai nou la pandurii. a plecat si de la ei cum a plecat de la noi... fara motiv. asa ca mai bine sta tase. macar sa ii dam o sansa sa vedem ce face, dupa aia putem sa il condamnam de ceva.

Frate,pricepe ca incepem minireturul cu 3 meciuri ff grele(Petrolul-acasa,CFR-afara,Pandurii-acasa)!!!!DACA NU CASTIGAM MINIM 4 PUNCTE DIN ACESTE 3 MECIURI,"MATINEU" SCRIE PE FRUNTEA NOASTRA!!!!Tase isi va da DEMISIA,dar CUI VA FOLOSI?????Va face ceea ce a facut cand a retrogradat cu Otelul pe teren:va fugi in alta parte(atunci la FC Arges)!!!!De aceea,pentru a preintampina neplacerile ACUM E MOMENTUL SA ADUCEM ANTRENOR!!!!!


Mare dreptate ai, atunci cand a retrogradat echipa, s-a dus repede la FC Arges, mare caracter...
−3

Myhay20

  •  
  •  

#41 ciprian_73 » 28-01-2013 23:35

Citez pe Myhay20:
Citez pe ciprian_73:
Citez pe vioara19:
nu mai ziceti de Grigoras
. nu vedeti ca el tot fuge de obiective? ex. la noi si mai nou la pandurii. a plecat si de la ei cum a plecat de la noi... fara motiv. asa ca mai bine sta tase. macar sa ii dam o sansa sa vedem ce face, dupa aia putem sa il condamnam de ceva.

Frate,pricepe ca incepem minireturul cu 3 meciuri ff grele(Petrolul-acasa,CFR-afara,Pandurii-acasa)!!!!DACA NU CASTIGAM MINIM 4 PUNCTE DIN ACESTE 3 MECIURI,"MATINEU" SCRIE PE FRUNTEA NOASTRA!!!!Tase isi va da DEMISIA,dar CUI VA FOLOSI?????Va face ceea ce a facut cand a retrogradat cu Otelul pe teren:va fugi in alta parte(atunci la FC Arges)!!!!De aceea,pentru a preintampina neplacerile ACUM E MOMENTUL SA ADUCEM ANTRENOR!!!!!


Mare dreptate ai, atunci cand a retrogradat echipa, s-a dus repede la FC Arges, mare caracter...

E personal l-am "urmarit"-recunosc nu mereu atat la Dunarea cat si la Farul(aici aveau planuri mari,vizand promovarea) - ,fiind curios sa vad cum se "descurca"in noua postura,si NU M-A IMPRESIONAT CU NIMIC NICAIERI!!!Nu stiu ce sa spun,poate va face "cariera"ca antrenor,dar NU ACUM,NU LA NOI si NICI PREA CURAND!!!E parerea mea PERSONALA si de aceea consider ca "alaturi"de el vom avea un retur cum bine spunea cineva mai sus,CU MULTE ACATISTE(ma tem ca nici acelea de folos)!!!!
+2

ciprian_73

  •  
  •  

#42 ciprian_73 » 29-01-2013 00:20

Citez pe vitzamina:
Citez pe nothing.ellse:
probabil.. asta este "Gazale2" dat la o echipa sigur si va veni la noi.. prosport.ro/.../...

Ha ha ha ha ha !!!
Banuiam eu ceva cu el ...

Pare interesant ca transfer...mi se pare ca centreaza destul de bine pentru PENA
−1

ciprian_73

  •  
  •  

#43 nothing.ellse » 29-01-2013 00:57

Baieti a postat o poza acuma 33 de minute si scrie ca e in marbella :) noi suntem in poiana.. peste 1 saptamana in marbella.. daca e a nostru ceva nu prea se incadreaza :lol:
+1

nothing.ellse

  •  
  •  

#44 Tudor » 29-01-2013 01:01

Citez pe Issos:
Ms si tu ai mare dreptate. Fratilor atacul a fost problema noastra si va ramane incontinuare, am ramas fara golgheterii echipei.

Si care sunt aia? Din cate tin eu minte in tur cele mai multe goluri au fost date de straini, doar pe final a erupt Pena cu alea 3 goluri.
+1

Tudor

  •  
  •  

#45 Tudor » 29-01-2013 01:04

Citez pe ciprian_73:
Pare interesant ca transfer...mi se pare ca centreaza destul de bine pentru PENA

Ce transfer, ce Pena? :o
+1

Tudor

  •  
  •  

#46 mj » 29-01-2013 09:07

FC Oţelul se află în negocieri foarte avansate cu doi fotbalişti brazilieni, ale căror transferuri urmau să fie perfectate aseară târziu sau în cursul zilei de astăzi. Este vorba de fundaşul dreapta Joao Felipe Antunes, format la Internacional şi transferat de Flamengo în 2010, club la care a evoluat mai mult pentru echipa secundă. În luna martie va împlini 21 de ani.
Celălalt, Marcus Vinicius Vidal Cunha “Marquinhos”, este mijlocaş, va împlini 21 de ani în luna mai şi ultima oară a jucat la Parana, în liga secundă braziliană.
−1

mj

  •  
  •  

#47 pinky44 » 29-01-2013 18:19

asta e!pina una alta trebuie sa le acordam incredere!...zic eu vom vedea !

pinky44

Login sau crează cont pentru a comenta              |