STIRI Liga I Transferuri blocate de patronat

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuOţelul a renunţat la nu mai puţin de 11 jucători şi a adus în schimb doar 4, iar ultimul transfer a fost realizat la finalul anului trecut. Echipa noastră este blocată la capitolul veniri şi chiar dacă am primit asigurări că perioada de mercato nu s-a încheiat pentru formaţia gălăţeană, iată că de mai bine de o lună pedalăm în gol.

În fapt, directorul general Narcis Răducan se află la Bucureşti, acolo unde încearcă să convingă Consiliul de Administraţie al clubului de la malul Dunării că echipa mai are nevoie de cel puţin două transferuri. Situaţia de la nivelul conducerii administrative s-a deteriorat la începutul anului, iar de atunci se pare că nimic nu s-a schimbat, deşi suporterii au primit asigurări că totul ar fi sub control. Totul iese însă acum la suprafaţă, când realizăm cu toţii cât de greu se mai fac transferuri (dacă se mai fac!), odată ce contabilitatea clubului gălăţean a ajuns la Bucureşti!
Directorul general Narcis Răducan are deja doi brazilieni în vizor, un fundaş dreapta şi un mijlocaş central, care ar putea ajunge în cantonamentul din Spania, doar în cazul în care se primeşte “undă verde” din partea patronatului. Cu amănunte despre jucatorii în cauză vom reveni în măsura în care aceste transferuri se vor realiza…
Rămâne de văzut cum se va termina povestea acestor mutări, dar cert este că situaţia de la nivelul înalt al clubului nostru este în continuare îngrijorătoare, iar transparenţa pe care am cerut-o inclusiv într-o petiţie semnată de peste 1000 de suporteri lipseşte cu desăvârşire…

Narcis Răducan (în urmă cu 10  zile): “Sunt perspective frumoase la nivel de echipă și transferuri. Am adus patru jucători și suntem în discuții și cu alți fotbalişti sud-americani. Cu siguranţă vor mai apărea noutăţi în echipă, în mai multe compartimente. Suntem în discuţii avansate cu un jucător din Brazilia, mai purtăm negocieri şi cu alţii şi sper să mai vină cel puţin doi jucători în perioada următoare. Vom face publice numele lor în funcţie de cum reuşim să-i aducem la condiţiile noastre. Există un buget limitat de transferuri, dar suntem în grafic. Oricum, suntem bine ancoraţi în realitate şi nu am depăşit o limită de 200.000 de euro pe un singur jucător. Necesităţile le-am stabilit în echipă, împreună cu staff-ul tehnic şi acţionari.“

Viorel Tănase: “Mai avem nevoie de doi jucători pentru a fi acoperiţi pe toate posturile, un fundaş dreapta şi un atacant, iar apoi putem spune că avem un lot complet.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 mj » 29-01-2013 09:03

FC Oţelul se află în negocieri foarte avansate cu doi fotbalişti brazilieni, ale căror transferuri urmau să fie perfectate aseară târziu sau în cursul zilei de astăzi. Este vorba de fundaşul dreapta Joao Felipe Antunes, format la Internacional şi transferat de Flamengo în 2010, club la care a evoluat mai mult pentru echipa secundă. În luna martie va împlini 21 de ani.
Celălalt, Marcus Vinicius Vidal Cunha “Marquinhos”, este mijlocaş, va împlini 21 de ani în luna mai şi ultima oară a jucat la Parana, în liga secundă braziliană.
+3

mj

  •  
  •  

#2 petrenho » 29-01-2013 09:14

E bine asaaa daca se fac transferurile astea ar fi sooper :* > :D < FORTA OTELUL :X
+3

petrenho

  •  
  •  

#3 Dregan » 29-01-2013 09:26

Marcus Vinicius Vidal Cunha “Marquinhos” - www.youtube.com/.../
+2

Dregan

  •  
  •  

#4 MariusCosmin » 29-01-2013 09:59

Sunt tineri , daca vin pot crește frumos la noi .
+3

MariusCosmin

  •  
  •  

#5 viorel21 » 29-01-2013 10:12

Citez pe Dregan:
Marcus Vinicius Vidal Cunha “Marquinhos” - www.youtube.com/.../

Citez pe Dregan:
Marcus Vinicius Vidal Cunha “Marquinhos” - www.youtube.com/.../


nice :lol: :P
−2

viorel21

  •  
  •  

#6 gopolino20 » 29-01-2013 10:13

ar fi ceva, daca se vor face aceste mutari...sunt jucatori tineri de perspectiva.....brazilieni, poate or sti ceva si cu mingea.....asa din videoclipuri arata bine......sa vedem....

gopolino20

  •  
  •  

#7 lucigl » 29-01-2013 10:40

Voi ati observat ca scrie pe youtube ca are 1m 66 cm inaltime ?
+1

lucigl

  •  
  •  

#8 Tudor » 29-01-2013 10:57

Citez pe lucigl:
Voi ati observat ca scrie pe youtube ca are 1m 66 cm inaltime ?

Si care-i problema?
+1

Tudor

  •  
  •  

#9 Houdinni » 29-01-2013 11:41

cei mai tehnici fotbalisti sunt cei de talie mica, deci speram ca si astia sa fie mingicari.
+3

Houdinni

  •  
  •  

#10 Ciprica » 29-01-2013 12:23

Nu mi se pare o problema inaltimea, poate compensa la viteza, viziune si calitatea centrarilor. In filmulete pare ok, ramane sa-l vedem la lucru. Macar sa-i vedem ajunsi la noi (in teste, probabil)

Ciprica

  •  
  •  

#11 granata » 29-01-2013 12:37

Are 1.66 dar pare un pitbull cand joaca,sta bine pe picioare Marquinhos.

granata

  •  
  •  

#12 Myhay20 » 29-01-2013 13:12

Da, are 1,66 dar e un jucator bun, are tehnica buna, paseaza bine, sta bine pe picioare si are determinare! Sper sa vina!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#13 vitzamina » 29-01-2013 13:32

poate lucigl a crezut ca e mijlocas la inchidere.

vitzamina

  •  
  •  

#14 Alexandru C. » 29-01-2013 13:43

Voi vorbiti aici de transferuri si Adamescu nu stie cum sa faca sa blocheze aceste transferuri de jucator..cu un asa patron de echipa care nu da nicio declaratie la presa tot sa ai..
+2

Alexandru C.

  •  
  •  

#15 Myhay20 » 29-01-2013 13:45

Citez pe vitzamina:
poate lucigl a crezut ca e mijlocas la inchidere.


Chiar daca, nu este relevant asta, pe acelasi post de mijlocas la inchidere au fost si Bourceanu si chiar Neagu in prezent! Ambii enumerati de mine sunt la fel de scunzi, important e sa se integreze ei in echipa si sa ne ajute, bineinteles, asta daca vor semna cu noi!

Myhay20

  •  
  •  

#16 otelul.galati99 » 29-01-2013 13:53

Sper sa fie ceva de capul lor, si sa semneze cu noi.
+1

otelul.galati99

  •  
  •  

#17 Alessio » 29-01-2013 14:03

Citez pe Myhay20:
Citez pe vitzamina:
poate lucigl a crezut ca e mijlocas la inchidere.


Chiar daca, nu este relevant asta, pe acelasi post de mijlocas la inchidere au fost si Bourceanu si chiar Neagu in prezent! Ambii enumerati de mine sunt la fel de scunzi, important e sa se integreze ei in echipa si sa ne ajute, bineinteles, asta daca vor semna cu noi!


Si mie mi se pare destul de scund, iar daca ne uitam la cei doi enumerati de tine, Neagu - 176 cm, Bourceanu - 175cm, cei 168 cm a lui Marquinhos mi se par cam putini. E mai mic pana si ca Njegos Golocevac (173 cm) care parea "piticul" echipei in perioada in care a evoluat la noi.
+1

Alessio

  •  
  •  

#18 Myhay20 » 29-01-2013 14:10

Important pe moment este sa semneze, apoi sa speram ca va fi util echipei! De pe youtube pare ca e peste ulti din liga 1, dar sper sa nu fie alt caz ca si Chavez!
−2

Myhay20

  •  
  •  

#19 vitzamina » 29-01-2013 14:20

Citez pe Myhay20:
Chiar daca, nu este relevant asta, pe acelasi post de mijlocas la inchidere au fost si Bourceanu si chiar Neagu in prezent! Ambii enumerati de mine sunt la fel de scunzi, important e sa se integreze ei in echipa si sa ne ajute, bineinteles, asta daca vor semna cu noi!

Pai cei de care zici tu au cu aproape 10 cm peste !
Un mijlocas la inchidere nu prea poate fi de 1.66, pentru ca nu poate ajuta apararea. Dar, totusi ai dreptate. Teoretic si un fundas central poate fi de 1.66, cu conditia sa aiba o detenta extraordinara... Nu ?
Jucatorii scunzi au de obicei viteza buna asa ca se preteaza pe flancuri si la creatie.
−2

vitzamina

  •  
  •  

#20 Dregan » 29-01-2013 14:36

Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...
+1

Dregan

  •  
  •  

#21 hahalera » 29-01-2013 14:54

PCitez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...


Poate sa execute fazele fixe? Sau sa ofere optiunea unei pase cand toata lumea s-asteapta la o centrare? :) Mie mi se pare destul de tare pe picioare zvarluga asta si tine bine de minge, in ciuda staturii. Oricum, pare bine legat si cred ca o sa cada mai rar decat Neagu in duelurile cu adversarii...
−2

hahalera

  •  
  •  

#22 Dregan » 29-01-2013 15:00

Ma refeream pe faza de aparare...
Oricum nu-l consider un jucator rau, doar ca trebuie sa fie valoros ca sa compenseze pentru lipsa de inaltime.
+1

Dregan

  •  
  •  

#23 vitzamina » 29-01-2013 15:01

La faza de aparare poate sta pe umerii unui coleg din zid :D
+2

vitzamina

  •  
  •  

#24 hahalera » 29-01-2013 15:07

Citez pe Dregan:
Ma refeream pe faza de aparare...
Oricum nu-l consider un jucator rau, doar ca trebuie sa fie valoros ca sa compenseze pentru lipsa de inaltime.


Ok, am inteles... Dar poate odata si-odata n-o sa ne mai aparam cu toata echipa la fazele fixe si vom mai lasa si noi un om mai avansat pt un eventual contra-atac... ca are viteza, e si tehnic si pare sa aiba si ceva viziune de joc.
In fine, om vedea...
+1

hahalera

  •  
  •  

#25 nothing.ellse » 29-01-2013 15:15

Mie mi se pare ca e un Borceanu2 ca si fizic (respectand inaltimea) doar ca mult mai tehnic si rapid :) nu e rau..
+3

nothing.ellse

  •  
  •  

#26 Tudor » 29-01-2013 15:55

In primul rand e important sa se finalizeze transferurile, iar in al doilea rand e important ca cei doi sa se integreze bine in lot. Voi ii vedeti ca se misca bine pe la alte echipe, dar asta din cauza lotului de acolo. Daca aici nu o sa aiba cu cine sa construiasca n-o sa se ridice la nivelul asteptat. De asta in general sud-americanii nu prea s-au acomodat in Romania.

Tudor

  •  
  •  

#27 pepeman » 29-01-2013 16:57

Măi băieţi, nu înţeleg de ce tot îi trageţi cu piticania când nouă ne crapă măseaua după fundaşi, laterali şi nu numai. Despre primul brazilian adus în discuţie, fundaşul dreapta, nu suflaţi o vorbă. Păi mijlocaşi la construcţie cam avem, nu vi se pare? Ce facem, ne întoarcem la WM-ul din epoca romantică?
+1

pepeman

  •  
  •  

#28 otelaria » 29-01-2013 17:25

Citez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...

Exact, este foarte scund, trebuie sa fie un fel de hagi, altfel zau, nu se merita...
Si apropo de contabilitate, eu stiu ca Otelul are sediul la Galati ci nu la Bucuresti...nu inteleg cu ce drept a luat Adamescu contabilitatea la Bucuresti??? Ceva spalari de bani ??? Una e una, alta e alta, chiar daca are actiuni la club, nu are niciun drept sa mute contabilitatea la el acasa...ce ar fi fost daca si indianul isi ducea contabilitatea in...India?!
−1

otelaria

  •  
  •  

#29 Denis » 29-01-2013 17:50

Ar fi super sa semneze cu noi. Si totusi ar acoperi doar pozitiile de mijlocas central si fundas dreapta. Inca suntem descoperiti pe postul de fundas stanga unde-i avem doar pe Ljubincovic si pe cei 2 jucatori in probe de la Dunarea.

Postul de atacant este descoperit doar in cazul in care vom juca cu 2 varfuri. Momentan ii avem doar pe Vancea si Didi, si am avea nevoie de un al 3-lea atacant pentru a fi acoperiti. Daca jucam cu un singur varf, cei doi probabil ca vor fi de ajuns.

Ma rog, important e sa semneze cei doi Brazilieni, si apoi mai vedem. :D
−1

Denis

  •  
  •  

#30 Tudor » 29-01-2013 18:07

@otelaria ideea e ca indianul era sponsor prin combinat nu patron. Nu cred ca ajungea la urechile lui ce transferuri se faceau la Otelul. Adamescu este implicat direct cu banii si probabil vrea sa aiba un singur "panou de control", nu mai multe in diferite locatii.

Tudor

  •  
  •  

#31 otelaria » 29-01-2013 18:40

Citez pe Tudor:
@otelaria ideea e ca indianul era sponsor prin combinat nu patron. Nu cred ca ajungea la urechile lui ce transferuri se faceau la Otelul. Adamescu este implicat direct cu banii si probabil vrea sa aiba un singur "panou de control", nu mai multe in diferite locatii.

O data ce sediul clubului se afla in Galati ci nu la bucale, nu mi se pare deloc normal, moral, legal si cum vrei tu, sa tina contabilitatea in alta parte decat orasul unde-si are sediul, societatea "Otelul". Punct. Cum draq sa depun eu -dauun ex.- un bilant contabil al societatii mele care-si are sediul in Galati...sa-l depun in orasul Arad spre ex.???
−1

otelaria

  •  
  •  

#32 MARIO 23 » 29-01-2013 19:43

Citez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...

Nu cred ca e nevoie sa ne ajute la fazele fixe pentru ca am observat ca el bate tot,cornere ,lovituri libere probabil si asta e foarte bine pt ca in momentul de fata nu avem un astfel de jucator, odata cu retragerea lui Vigli. Daca Narcis vrea sa-l aduca cred ca s-a gandit si la treaba asta cu inaltimea si cred ca ar trebui sa avem incredere in el, nu prea a dat-o in bara pana acum, adica cel putin pe hartie cei 4 veniti sunt jucatori peste ce avem noi in lot!
Apropo, mai are rost sa va intreb ce inaltime are Messi? :D .....daca imi permiteti comparatia!
−1

MARIO 23

  •  
  •  

#33 MARIO 23 » 29-01-2013 19:45

Citez pe hahalera:
Citez pe Dregan:
Ma refeream pe faza de aparare...
Oricum nu-l consider un jucator rau, doar ca trebuie sa fie valoros ca sa compenseze pentru lipsa de inaltime.


Ok, am inteles... Dar poate odata si-odata n-o sa ne mai aparam cu toata echipa la fazele fixe si vom mai lasa si noi un om mai avansat pt un eventual contra-atac... ca are viteza, e si tehnic si pare sa aiba si ceva viziune de joc.
In fine, om vedea...

Are viziune foarte buna, a dat multe assisturi chiar cu capul in pamant. Urmariti bine filmuletul.... ;-)
−1

MARIO 23

  •  
  •  

#34 MARIO 23 » 29-01-2013 19:50

Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...

Exact, este foarte scund, trebuie sa fie un fel de hagi, altfel zau, nu se merita...
Si apropo de contabilitate, eu stiu ca Otelul are sediul la Galati ci nu la Bucuresti...nu inteleg cu ce drept a luat Adamescu contabilitatea la Bucuresti??? Ceva spalari de bani ??? Una e una, alta e alta, chiar daca are actiuni la club, nu are niciun drept sa mute contabilitatea la el acasa...ce ar fi fost daca si indianul isi ducea contabilitatea in...India?!

:D :D :D HOPAAAA.....fratilor a inviat Otelaria...hahahahah!!! Dar ce vad eu aici...nimic de "hotul" Marius Stan in comentariul lui, wooooow, incredibil!
Bai fratioare ,la cat ne-ai umplut tu capul cu rahat la un moment dat, oare mai are rost sa tinem cont de parerea ta????......intrebam si eu :-*

MARIO 23

  •  
  •  

#35 pepeman » 29-01-2013 20:11

@oţelăria
Prietene, în principiu ai dreptate, dar sediul unei societăţi comerciale poate fi mutat cât ai clipi în alt judeţ, iar atunci aparţii de altă circumscripţie financiară decât cea în care se află, eventual, punctul de lucru.
@Alţii
Cu privire la resemnatele comentarii relativ la "patronul" omnipotent, simt nevoia să atrag atenţia că acest termen, "patron", nu are nici o semnificaţie în legislaţia comercial-juridică română. Discutăm despre o societate pe acţiuni, condusă de un acţionariat prin consiliul de administraţie. Dacă au avut loc abuzuri de orice fel, orice deţinător de acţiuni le poate reclama. Din păcate, informaţiile în urma cărora ne inflamăm aici provin din surse anonime, iar "transparenţa" invocată sau solicitată în mod expres de fanii Oţelului nu poate fi impusă în acest caz.

pepeman

  •  
  •  

#36 otelaria » 29-01-2013 21:24

Citez pe MARIO 23:
Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...

Exact, este foarte scund, trebuie sa fie un fel de hagi, altfel zau, nu se merita...
Si apropo de contabilitate, eu stiu ca Otelul are sediul la Galati ci nu la Bucuresti...nu inteleg cu ce drept a luat Adamescu contabilitatea la Bucuresti??? Ceva spalari de bani ??? Una e una, alta e alta, chiar daca are actiuni la club, nu are niciun drept sa mute contabilitatea la el acasa...ce ar fi fost daca si indianul isi ducea contabilitatea in...India?!

:D :D :D HOPAAAA.....fratilor a inviat Otelaria...hahahahah!!! Dar ce vad eu aici...nimic de "hotul" Marius Stan in comentariul lui, wooooow, incredibil!
Bai fratioare ,la cat ne-ai umplut tu capul cu rahat la un moment dat, oare mai are rost sa tinem cont de parerea ta????......intrebam si eu :-*

Amice, aia era parerea mea...convine, nu convine...asta e...:)
Oricum, bine ca s-a dus Bors, ca de la el au pornit toate belele.

pt pepeman : ai dreptate, dar nu este moral...asta inseamna ca Otelul este umilit, galatenii sunt umiliti...ce draq frate, nu este in Galati un om capabil sa tina contabilitatea?! Ori..alte ganduri ..mi se pare suspect ce a facut Adamescu...
−2

otelaria

  •  
  •  

#37 MARIO 23 » 29-01-2013 22:25

Citez pe otelaria:
Citez pe MARIO 23:
Citez pe otelaria:
Citez pe Dregan:
Marquinos este mijlocas central ofensiv la baza, dar poate juca si pe benzi. Intr-adevar, e pitic rau pt un fotbalist: 1.66m e putin de tot. Daca il vedeti pe teren alaturi de ceilalti veti realiza mai usor cat de scund este. Ar trebui sa fie super valoros sa compenseze cu fizicul. Ganditi-va ca e un jucator care nu poate ajuta cu nimic la fazele fixe, iar la noi pana si atacantii se retrag la cornere...

Exact, este foarte scund, trebuie sa fie un fel de hagi, altfel zau, nu se merita...
Si apropo de contabilitate, eu stiu ca Otelul are sediul la Galati ci nu la Bucuresti...nu inteleg cu ce drept a luat Adamescu contabilitatea la Bucuresti??? Ceva spalari de bani ??? Una e una, alta e alta, chiar daca are actiuni la club, nu are niciun drept sa mute contabilitatea la el acasa...ce ar fi fost daca si indianul isi ducea contabilitatea in...India?!

:D :D :D HOPAAAA.....fratilor a inviat Otelaria...hahahahah!!! Dar ce vad eu aici...nimic de "hotul" Marius Stan in comentariul lui, wooooow, incredibil!
Bai fratioare ,la cat ne-ai umplut tu capul cu rahat la un moment dat, oare mai are rost sa tinem cont de parerea ta????......intrebam si eu :-*

Amice, aia era parerea mea...convine, nu convine...asta e...:)
Oricum, bine ca s-a dus Bors, ca de la el au pornit toate belele.

pt pepeman : ai dreptate, dar nu este moral...asta inseamna ca Otelul este umilit, galatenii sunt umiliti...ce draq frate, nu este in Galati un om capabil sa tina contabilitatea?! Ori..alte ganduri ..mi se pare suspect ce a facut Adamescu...

Macar te-ai trezit in al 12-lea ceas, ai putea totusi sa ceri o audienta la Primarie si sa-ti ceri scuze. :lol:
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#38 Tudor » 29-01-2013 22:39

Patron, investitor, finantator...tot aia...
+1

Tudor

  •  
  •  

#39 cornel » 30-01-2013 16:16

GRIGORAS NOUL ANTRENOR
+2

cornel

Login sau crează cont pentru a comenta              |