STIRI Liga I ÎNCEPEŢI CU DREPTUL !

Cei in care ne punem speranteleCei in care ne punem speranteleOţelul – Petrolul Ploieşti, azi, ora 18.00
Așteptarea a luat sfârșit! A venit, destul de greu ce-i drept, ziua reluării campionatului, o zi așteptată de toți suporterii gălățeni și nu numai, zi la care fiecare dintre noi se gândea încă de la mâncărurile, băuturile și urările de Crăciun sau Anul Nou. După o pauză destul de lungă, presărată cu evenimente nu tocmai plăcute din interiorul clubului nostru, cu nenumărate modificări la nivelul lotului și conducerii tehnice, Oțelul înfruntă Petrolul Ploiești, formație ce va începe returul fără o parte dintre jucătorii importanți: Cristea, Galamaz, Oprița, Cojocnean sau Cesihna.


În istoria lor destul de lungă, cele două formații s-au întâlnit de 31 de ori, “oţelarii” având în palmares 13 victorii și 12 înfrângeri, în timp ce celelalte 6 partide s-au încheiat la egalitate, golaverajul fiind de asemenea de partea formației noastre, care a înscris de 40 de ori și a primit 38 de goluri. La Galați, ploieștenii nu au mai învins de 13 ani, de pe data de 20 august 2000, scor 0-2, această victorie fiind de fapt una dintre cele două ale Petrolului la Galați, prima înregistrându-se cu un an mai devreme, pe 15 mai(!) 1999. Tot la Galați, cea mai mare diferență de scor s-a înregistrat în sezonul 1993-1994, atunci când Oțelul s-a impus cu scorul de 4-0.
În total, Oțelul a disputat 807 partide în Liga I, 334 fiind câștigate, în timp ce 311 au reprezentat înfrângeri pentru gălățeni, iar de 162 de ori aceștia au terminat la egalitate. De partea cealaltă, “gãzarii” se află la borna 1272, reușind să obțină 482 de victorii și 282 de remize, în timp ce numărul înfrângerilor acestora este de 508.
Pentru jocul de duminică, Petre Grigoraș (care se va afla doar în tribună) nu va putea conta pe serviciile jucătorilor Cristian Sîrghi și Alexandru Zaharia, ambii fiind suspendați pentru cumul de cartonașe galbene. De partea cealaltă, la Petrolul vor lipsi din același motiv 4 jucători: Grozav, Cristescu, Romario și Mustivar. Există şi incerţi la ambele formaţii: Popescu şi Didi la gazde; Achim şi Marinescu la oaspeţi.

ECHIPE PROBABILE:
OŢELUL: Grahovac – Cojoc, Ljubinkovic, Costin, Murgoci (Popescu) – Giurgiu, Neagu, Iorga – Astafei, Vancea (Didi), Stromajer.
PETROLUL: Bornescu – Alcenat, Geraldo, Yamissi, Guilherme – Marinescu, Hoban  – Renan, Younes, Morar  – Bokila.

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Narcis Răducan: "Există unele tensiuni la vârf, dar eu, ca director general al FC Oțelul Galați, sunt foarte interesat să existe liniște la nivelul echipei deoarece începe sezonul de primăvară și orice punct este important în economia campionatului. Am fost sunat de acționarul principal al clubului, domnul Adamescu, și luni voi fi prezent la București, alături de antrenorul Petre Grigoraș, pentru a discuta situația clubului și a contractului tehnicianului nostru. Domnia sa nu se află în țară, de aceea această întâlnire nu poate avea loc mai devreme pentru ca Petre Grigoraș să ia loc pe bancă la meciul cu Petrolul, de duminică. Totodată, am primit asigurări că jucătorii își vor primi restanțele financiare până la ora jocului cu ploieștenii. Avem nevoie de cât mai mulți suporteri pentru meciul de duminică, este foarte important să debutăm cu dreptul în 2013!".

Cosmin Contra (antrenor Petrolul): „Din păcate avem mari probleme de lot, lucru care îmi dă bătăi de cap în alcătuirea primului 11. Sper, însă, ca duminică să fiu inspirat şi să iau cea mai bună decizie în ceea ce priveşte formula de start. Mizez pe dorinţa jucătorilor de a începe bine campionatul, de a câştiga primul meci şi sunt convins că, printr-o mobilizare bună, putem să ne impunem, indiferent de problemele existente la această oră. Jucăm în deplasare, contra unei echipe care se află în partea a doua a clasamentului şi care nu îşi permite să facă paşi greşiţi, aşa încât ştim că ne va aştepta un meci extrem de dificil. Oţelul a adus un antrenor cu experienţă, care a demonstrat că poate să facă lucruri extraordinare, dar eu cred că nu a avut timpul necesar să-şi impună filosofia de joc. De aceea mizăm pe faptul că nici ei, prin achiziţiile făcute în această iarnă, nu au avut timp să se omogenizeze şi cred că, din acest punct de vedere, ne aflăm la un nivel apropiat. Nu am luat în calcul situaţia de acum de la Galaţi, pentru că poate exista şi reversul, în sensul în care ei să se mobilizeze şi mai tare, să-şi dorească şi mai mult victoria pentru a-şi rezolva aceste probleme.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 geo007ro » 24-02-2013 12:35

Imi e teama de acest meci, sper sa batem. Cel din cupa e mai important. Hai Otelul!
+3

geo007ro

  •  
  •  

#2 gl-85-pst » 24-02-2013 12:46

am o intrebare.daca eu am bilet in T2 femeia are intrare gratis tot in T2?sau mai este regula asta?sa stiu....
−1

gl-85-pst

  •  
  •  

#3 mario » 24-02-2013 13:06

hai cu a 14 victorie si mi-as dori ca Grig sa stea in spatele banci de rezerve pentru a putea da indicatiile utile. MULT SUCCES BAIETI SI FACETINE FERICITII CU O VICTORIE
+1

mario

  •  
  •  

#4 Dregan » 24-02-2013 13:08

Citez pe gl-85-pst:
am o intrebare.daca eu am bilet in T2 femeia are intrare gratis tot in T2?sau mai este regula asta?sa stiu....

Cineva (Mario23 daca nu ma insel) spunea pe site ca femeile nu mai intra gratis. Nu pot confirma acest lucru, dar totusi nici pe site-ul oficial nu s-a mai precizat ca ar mai fi intrarea libera la femei si copii, deci e posibil sa ai nevoie de 2 bilete.
+1

Dregan

  •  
  •  

#5 gl-85-pst » 24-02-2013 13:18

Citez pe Dregan:
Citez pe gl-85-pst:
am o intrebare.daca eu am bilet in T2 femeia are intrare gratis tot in T2?sau mai este regula asta?sa stiu....

Cineva (Mario23 daca nu ma insel) spunea pe site ca femeile nu mai intra gratis. Nu pot confirma acest lucru, dar totusi nici pe site-ul oficial nu s-a mai precizat ca ar mai fi intrarea libera la femei si copii, deci e posibil sa ai nevoie de 2 bilete.

urat din partea lor.ar trebui sa lase intrarea libera a femeilor si a copiilor pana in 10 anica doar asa putem duce mai departe febra Otelului!!!

gl-85-pst

  •  
  •  

#6 steel_boy » 24-02-2013 13:34

La copiii pana in 14 ani da intrarea ar trebui sa fie libera, la partea cu femeile nu sunt de acord, ar trebui sa isi plateasca bilet ca orice spectator care vine la stadion. Dar asa e in Romania totul sa fie gratis si de calitate.
+1

steel_boy

  •  
  •  

#7 mrs » 24-02-2013 13:53

Citez pe steel_boy:
La copiii pana in 14 ani da intrarea ar trebui sa fie libera, la partea cu femeile nu sunt de acord, ar trebui sa isi plateasca bilet ca orice spectator care vine la stadion. Dar asa e in Romania totul sa fie gratis si de calitate.

e gratis pentru femei ca sa nu-i platesti tu intrarea prietenei tale deci tot in favoare ta e...
−2

mrs

  •  
  •  

#8 Tudor » 24-02-2013 14:02

Forta Otelul !!!
+2

Tudor

  •  
  •  

#9 steel_boy » 24-02-2013 14:24

Citez pe mrs:
Citez pe steel_boy:
La copiii pana in 14 ani da intrarea ar trebui sa fie libera, la partea cu femeile nu sunt de acord, ar trebui sa isi plateasca bilet ca orice spectator care vine la stadion. Dar asa e in Romania totul sa fie gratis si de calitate.

e gratis pentru femei ca sa nu-i platesti tu intrarea prietenei tale deci tot in favoare ta e...

stai linistit ca prietena mea isi permite sa plateasca un bilet la meci, bilet care si asa e aproape gratis, va tot declarati suporteri ai echipei pe aici dar vreti sa intrati "mocca" daca se poate la meciuri.
Unele echipe isi complecteaza bugetele cu veniturile din biletele si materialele promotionale cumparate de suporteri, care asa contribuie activ la sustinerea echipei favorite.
Daca prietena ta pentru asta sta langa tine sa-i platesti biletele pe la diverse spectacole sau mai stiu ce sa-i platesti e problema ta amice.
Toata lumea, mai putin copiii, ar trebui sa isi plateasca locul pe stadion, inclusiv domnii de pe la loje si tribuna 0 care intra cu tot felul de invitatii, invitatii ce ar trebui sa dispara.
+5

steel_boy

  •  
  •  

#10 Leviathan » 24-02-2013 14:36

doamne ce probleme, platiti mah bilete mare chestie, ce-i asa de greu? numai mocangeala vreti, ba chiar abonament trebuia, nu cu milogeala pe la colturi, barbatilor
+3

Leviathan

  •  
  •  

#11 Dregan » 24-02-2013 14:42

Citez pe steel_boy:
Toata lumea, mai putin copiii, ar trebui sa isi plateasca locul pe stadion, inclusiv domnii de pe la loje si tribuna 0 care intra cu tot felul de invitatii, invitatii ce ar trebui sa dispara.


La partea asta ai mare dreptate.
+2

Dregan

  •  
  •  

#12 vitzamina » 24-02-2013 14:48

Creste adrenalina cu fiecare minut scurs.
Hai Otelul !
+2

vitzamina

  •  
  •  

#13 Aruon » 24-02-2013 15:31

Greu meci dar sa SPERAM la VICTORIE!Si un egal ar fi bun!FORZA OTELUL!Cu totii la meci!!!
+2

Aruon

  •  
  •  

#14 Alexandru C. » 24-02-2013 15:48

Batem cu 2-1, goluri Astafei si Giurgiu! ;-)
+2

Alexandru C.

  •  
  •  

#15 schillaci » 24-02-2013 17:59

Hai Otelul !!! 2-0....nu vreau emotii :lol:
+1

schillaci

  •  
  •  

#16 nicol-dsc » 24-02-2013 18:14

salut. un link cu meciul?
+1

nicol-dsc

  •  
  •  

#17 vitzamina » 24-02-2013 18:45

Asta e chiar Otelul ?
Nu ma asteptam... Ii calca pe capete pe ploiesteni.
Bravo !

+ Nu ma asteptam, dar echipamentul arata foarte bine.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#18 schillaci » 24-02-2013 18:51

0-0 la pauza....Otelul joaca mai bine decat Petrolul
@vitzamina- echipamentul este rosu-alb-albastru, Cum sa nu arate bine ? :lol:
+2

schillaci

  •  
  •  

#19 bobi » 24-02-2013 18:54

www.usagoals.com/.../gratis

Citez pe nicol-dsc:
salut. un link cu meciul?


aici se vede meciu'
+1

bobi

  •  
  •  

#20 bobi » 24-02-2013 18:56

Citez pe schillaci:
0-0 la pauza....Otelul joaca mai bine decat Petrolul
@vitzamina- echipamentul este rosu-alb-albastru, Cum sa nu arate bine ? :lol:



nu e chiar piesa echipamentul, dar faptul ca e al otelului il face marfa.
+1

bobi

  •  
  •  

#21 bobi » 24-02-2013 18:58

jucam bine. sper sa inscriem fara sa luam. HAI OTELUL!!!
+1

bobi

  •  
  •  

#22 Ciprica » 24-02-2013 19:42

Ljubinkovic a greșit la marcaj. Iorga dezastru, filip la fel
−3

Ciprica

  •  
  •  

#23 Ciprica » 24-02-2013 19:47

Filip e un dezastru...

Ciprica

  •  
  •  

#24 Alexandru C. » 24-02-2013 20:05

Mai in gluma mai in serios noul echipament al echipei seamana cu cel al Victoriei Branesti..sper sa nu avem soarta lor..sper sa ne revansam in cupa si sa jucam finala anul acesta.

Alexandru C.

  •  
  •  

#25 Leviathan » 24-02-2013 20:15

schimbari aiurea (2 din 3) si tarzii (3 din 3), daca nu se inteleg astia maine poate vine tase

Leviathan

  •  
  •  

#26 Ciprica » 24-02-2013 20:16

Echipa nu a jucat rau. Dar iorga a fost iar adormit, a șutat de pe loc, singur cu vorbesc, previzibil, când putea sa mai facă 2 pași și sa dea din mișcare. Filip bezmetic, adică în nota obișnuită. Benga foarte bun. Asta e, capul sus și poate va fi mai bine.
−1

Ciprica

  •  
  •  

#27 gl-85-pst » 24-02-2013 20:33

praf filip

gl-85-pst

  •  
  •  

#28 babacu29 » 24-02-2013 20:34

CE dracu cauta filip asta in echipa EU Inca nu inteleg...mare petarda...Iorga si Neagu trebuiesc tinuti rezerve ceva etape,ca prea au devenit niste figuranti...Astafei parca prea individualist,si fara nici o realizare notabila...Costin vinovat la gol...plus pt Paraschiv si Cojoc,cu un joc foarte bun si o pasa excelenta pt.ocaxia Lui Iorga...pacat de rezultat ca am jucat mult Mai bine
−1

babacu29

  •  
  •  

#29 steel_boy » 24-02-2013 20:34

Meci bun facut de ai nostri per ansamblu, ducem mingea pana in fata portii dar se vede ca nu avem un atacant care sa o bage in poarta. Iar pe de alta parte cateva maini moarte meciul asta ne-au facut sa pierdem chiar daca Petrolul nu a jucat mai nimic.
+3

steel_boy

  •  
  •  

#30 MARIO 23 » 24-02-2013 20:35

daca pe teren nu s-a intamplat mai nimic interesant,in seara asta ne-a fost predata o lectie. O lectie in peluza. Dau de pamant cu palaria in fata peluzei ploiestene...sper ca si baietii nostri sa fi invatat ceva din spectacolul din aceasta seara. Am ajuns pe stadion la 5,aia au cantat continuu de la 5.10 ,pana la final. La noi l-am vazut pe Leonard primele 10 minute,iar restul a fost debandada....m-am resemnat cu gandul definitiv ca galeria Otelului nu va mai fi cum a fost odata. Sper sa nu va simtiti jigniti cei implicati.... :-)
+7

MARIO 23

  •  
  •  

#31 Ciprica » 24-02-2013 20:39

Se vad moșii din galerie :)) . Cei care mai țin minte și regreta peluza din anii 90. Nu e rău.
+3

Ciprica

  •  
  •  

#32 Tudor » 24-02-2013 20:52

Eu zic ca am inceput cu semidreptul, chiar daca am pierdut, jocul s-a schimbat in bine. Mie unul mi-a placut cum a jucat echipa.
Din pacate Iorga in continuare nu se poate concentra la joc.
Forta Otelul !
−1

Tudor

  •  
  •  

#33 romeo » 24-02-2013 20:55

nu l-am inteles pe Grigoras cu acest Filip ! frate da cu stangul in dreptul , pase la adeversar , de la el a plecqat golul !
ce schimbare o fi fost , la 0-0 ?ce situatie de kk la club, atatea incertitudini , joc haotic ...Iorga , Neagu trebuie sa dispara din echipa , rezerve , stromajer la fel petarda ! bine pentru Benga , un real castig si Gazale care are glezna fina , Astafei muncitor,cred ca trebuie schimbat din temelii ..dar ce sa faci daca nici nu stim ce vrea patronul?
−1

romeo

  •  
  •  

#34 pepeman » 24-02-2013 20:58

O seară ciudată: cu tot cu galeria de la peluză şi o mini-galerie la tribuna a II-a n-am avut altceva decât o linişte stânjenitoare cvasi-permanentă. Poate că şi ceaţa a sabotat acustica şi i-a descurajat pe cei bine intenţionaţi.
Nu ştiu când şi de ce s-a întâmplat, dar s-a căscat, cumva, o prăpastie între jucători şi noi, cei care ar trebui să-i susţinem. N-am auzit încurajări, doar reproşuri şi înjurături. Nu cred că mai vreau să vin la meciurile Oţelului ca să aud cum e făcut Para "pensionar" de către adevăraţii pensionari din tribună sau cum e redirecţionat către uterul matern Tudorie de imberbi care nu s-ar lipi de un post de copil de mingi în competiţii inter-săteşti.
+8

pepeman

  •  
  •  

#35 pepeman » 24-02-2013 21:06

Ar fi trebuit să mai spun că, deşi Neagu, Iorga sau Filip au fost groaznici, deşi am şi pierdut, rămân cu senzaţia că jucătorii s-au ridicat mult deasupra spectatorilor gălăţeni. E cel puţin jenant.
+4

pepeman

  •  
  •  

#36 romeo » 24-02-2013 21:14

deobicei 2 sunt motivele care "ridica" stadionul : galeria si mai ales jocul echipei , stiu echipa trebuie sustinuta non stop indiferent de rezultat, dar noi nu avem cultura asta, cand il mai vezi pe filip ca da pase la adversar, cand se simte din inaltul cerului indolenta lui neagu si iorga , cand se vede de la o posta antifotbalul lui stromajer, pare destul de greu sa te mobilizezi ca si spectator ! sa dam cezarului ce este al cezarului : jos palaria in fata galeriei petroliste si plus masiv pentru Contra , macar la schimbari!
+3

romeo

  •  
  •  

#37 Johnny8 » 24-02-2013 21:17

S-a vazut alta fata a Otelului.....cei de la petrolu au stat la cutie si ne-au dat-o....Asta e mergem inainte si speram ca de maine Grig sa semneze cu noi.
−1

Johnny8

  •  
  •  

#38 MARIO 23 » 24-02-2013 21:22

Citez pe Ciprica:
Se vad moșii din galerie :)) . Cei care mai țin minte și regreta peluza din anii 90. Nu e rău.

La mine te referi??? la 25 de ani suna cam nasol "mos"... :lol:
Dar am inteles ce vrei sa zici, ma simt aiurea pentru faptul ca aproape tot meciul am fost cu ochii cu peluza alora. Si cata nostalgie.....Si cata invidie totodata. :sad:
+3

MARIO 23

  •  
  •  

#39 vdanut » 24-02-2013 21:25

Mie mi-a placut jocul Otelului. Au jucat bine, dar s-a vazut presiunea locului din clasament, frica de a nu gresi. Cred ca daca situatia devine normala, or sa apara rezultatele. Nu mai criticati dupa un singur joc. Nu este chiar asa usor sa fii pe teren si sa nu intre mingea in poarta. Aveti rabdare si forta Otelul. Incurajati echipa !!!!
+3

vdanut

  •  
  •  

#40 bogdan64 » 24-02-2013 21:29

Nu-i nimic ! Sa castigam la Cluj! Cu Grig pe banca o sa fie altfel. Oricum jocul echipei arata altfel. Pacat de ratari :Paraschiv, Asaftei si mai ales Iorga, care ar fi putut marca daca se concentra mai mult! Dar, asta e fotbalul si mergem inainte!HAI OTELUL!
+2

bogdan64

  •  
  •  

#41 Aruon » 24-02-2013 21:30

Nu prea avem echipa sincer.Jocul nu a fost rau dar nici bun.Mediocru.Am aratat ca o echipa de mijlocul clasamentului clar.Speram sa plece MULTI jucatori din echipa si va vina MULTI jucatori de CALITATE!Astafei dupa parerea mea e ca e singurul PLUS din echipa.Asta e.Speram la mai bine.FORZA OTELUL!!!
−2

Aruon

  •  
  •  

#42 Ciprica » 24-02-2013 21:33

Citez pe MARIO 23:
Citez pe Ciprica:
Se vad moșii din galerie :)) . Cei care mai țin minte și regreta peluza din anii 90. Nu e rău.

La mine te referi??? la 25 de ani suna cam nasol "mos"... :lol:
Dar am inteles ce vrei sa zici, ma simt aiurea pentru faptul ca aproape tot meciul am fost cu ochii cu peluza alora. Si cata nostalgie.....Si cata invidie totodata. :sad:


Eu am 28, dar prin comparație cu unii din pustii aia... Mai trist e ca mulți din ei nu au cum sa compare și sa înțeleagă la ce te referi... :)
+3

Ciprica

  •  
  •  

#43 granata » 24-02-2013 21:33

Petrolul nu juca nimic dar baieti veniti de la Ploiesti cantau non stop,samantari nostri canta numai cand echipa joaca Tiki taka.RUSINE. Despre meci o singura mare diferenta:ei cu Bokila,noi cu Paraschiv...Cu,Curelea in atac castigam noi.
+2

granata

  •  
  •  

#44 Hagi » 24-02-2013 21:34

Declaratii dupa meci:

Gălăţenii, frustraţi după înfrângerea cu Petrolul! Grigoraş: "Este dureros, am controlat meciul" Ce spune Răducan de situaţia de la echipă

Petre Grigoraş nu a stat pe bancă la primul meci de la revenirea acasă. La meci nu a venit nici Marius Stan, iar Narcis Răducan spune că acest lucru dezvăluie situaţia de la echipă.

Grigoraş: "E dureros să pierzi aşa"

"Este dureros să pierzi un meci după ce l-ai controlat tot timpul. Sper să ne revenim repede", a declarat Grig după meci.

Răducan: "Absenţa lui Marius Stan spune totul despre atmosfera de la echipă"

"Este un rezultat nemeritat. Am pus o presiune constant pe adversar, dar norocul a fost de partea Petrolului. Absenţa lui Marius Stan de la meci spune totul despre atmosfera din jurul echipei. Ar fi păcat să se strice totul. Am arătat multe lucruri bune", a spus şi Narcis Răducan, director general Oţelul.
+3

Hagi

  •  
  •  

#45 Aruon » 24-02-2013 21:34

Sincer sa fiu imi place si echipamentul,chiar daca mai frumos era cel din trecut.Semanam cu Celtic Glasgow ,e bine daca am semana si la joc.Asta este..Sa speram FORZA OTELUL!
+2

Aruon

  •  
  •  

#46 Florin22 » 24-02-2013 21:47

Au jucat foarte prost, cel putin unii jucatori chiar nu au ce cauta in echipa, Paraschiv,Filip,Iorg a,Stromajer, cat de prost au putut sa joace. Cred ca mai mult merita Gazale,Zaharia si Tudorie sa joace decat cei mentionati mai sus, nu inteleg dc inca mai experimenteaza cu lubincovici pe stanga cand deja ii avea pe banca pe murgoci si popey, nu am inteles prima schimbare, stromaier si filip, petarde amanoi ba chiar din cauza lui Filip era sa luam si un gol, nu inteleg dc mai joace Paraschiv care alearga deparca ar avea 150kg, Gazale a ating mingea de cateva ori si a jucat binisor pt 10 min, Astafei jos palaria, Benga la fel, as fi dorit sa il vad si pe Zaharia, la un astfel de meci eu cred ca era nevoie si de brazilianul mijlocas, ar fi adus putina fantezie si nu adormeam in timpul meciului...
Pacat, mare pacat...
Puteti spune orice dar astazi nu am fi meritat victoria, poate doar un egal...
+1

Florin22

  •  
  •  

#47 Florin22 » 24-02-2013 21:51

PS: Nu am avut in teren un atacant pur sange care sa rupa apararea adversa, il tot vedeam pe Paraschiv care cand calca parca mergea pe ace sau pe varfuri, omul ala nu este atacant sau poate a fost odata la 25 ani, acum are 34 sau cat o fi avand...nu este admisibil sa vrei sa da-i goluri dar cu jucatori precum Paraschiv,Stromaier sau cine naiba o mai fi...
Incepand de acum si pana la sf campionatului il veti pomeni pe Pena mult si bine...eu mereu l-am regretat ca a plecat la alta echipa.
−1

Florin22

  •  
  •  

#48 schillaci » 24-02-2013 22:38

Am jucat mai bine decat adversarul de astazi, dar din pacate am pierdut. Se mai intampla...in tur n-am meritat victoria cu Astra, dar i-am invins norocos, spun eu. Oricum jocul echipei nu e atat de slab, pe cat de nasoala e situatia la nivel administrativ, din ce stim. Sa speram ca situatia lui Grigoras se va rezolva si in cazul asta nu-mi fac probleme, nici cu pozitia din clasament si nici cu semifinala de cupa cu Petrolul...
−2

schillaci

  •  
  •  

#49 ciprian_73 » 25-02-2013 00:30

Citez pe bogdan64:
Nu-i nimic ! Sa castigam la Cluj! Cu Grig pe banca o sa fie altfel. Oricum jocul echipei arata altfel. Pacat de ratari :Paraschiv, Asaftei si mai ales Iorga, care ar fi putut marca daca se concentra mai mult! Dar, asta e fotbalul si mergem inainte!HAI OTELUL!

Bogdane,Iorga asta nu stie sa suteze decat daca e singur din coltul careului banda dreapta!Toate "centrarile"lui se opresc in primul adversar,habar nu are sa bata un corner(normal,nu avem situatii periculoase din faze fixe),nu stie sa dea o pasa(ori e prea tare,ori e in spatele jucatorului,de trebuie sa se intoarca Astafei dupa minge sau frecvent direct la adversar)...Daca m-am mai luat de el si Neagu(aceeasi placa,nici o diferenta intre ei),mi s-a spus ca as avea ceva cu Iorga(desi am avertizat ca nu e normal sa ratezi in pozitie 1-1,iar la el e "boala cronica"!).Am avertizat ca returul nu e usor,veti vedea...Atat timp cat e tambalaul asta administrativ(chiar, de ce M. Stan nu a fost la meci,stie cineva?) si nu se rezolva problema atacantului de ghura portii(poate fi si Bilasco,Jula,Alex Grigoras,etc) ne vom mai chinui ceva vreme!In rest,un joc placut ochiului(prima repriza gazarii nu prea au "vazut"migea),dar toate actiunile de poarta se "fastacesc"in marginea careului de 16 m.Mie astazi mi-au placut Benga(cred ca il va suplini bine etapa viitoare pe Giurgiu),Cojoc si Astafei.

ciprian_73

  •  
  •  

#50 Ciprica » 25-02-2013 00:39

De acord cu tizul meu cu 74 în coada. :)) Cojoc foarte bun, la fel Benga. In rest, Iorga indolent, filip dezastru și, odată ma înjurați, dar atât cât ii mai permit genunchii, Paraschiv a jucat bine. Din păcate, postul lui e mai degrabă de pivot, nu de vârf, dar se vede clasa...
+1

Ciprica

  •  
  •  

#51 ciprian_73 » 25-02-2013 00:56

Paraschiv e un jucator cu experienta care cred eu ca si Giurgiu , Costin, Grahovac nu ar trebui sa lipseasca din primul 11.Mie in Spania mi-a placut Didi jucat de Grig ca mijlocas (pare sa dea un randament superior) si Marquinhos! In orice caz, daca va ramane Grig cred ca va fi totul ok, echipa practic creste in exprimare de la meci la meci, fara el cred ca va fi deranj mare!
PS Legat de salariile jucatorilor, am inteles ca s-ar fi platit pentru luna decembrie.
PS2 Chiar nu stie nimeni de ce M. Stan nu a fost astazi la meci???
+1

ciprian_73

  •  
  •  

#52 mihai4otelul » 25-02-2013 10:47

Citez pe ciprian_73:
Citez pe bogdan64:
Nu-i nimic ! Sa castigam la Cluj! Cu Grig pe banca o sa fie altfel. Oricum jocul echipei arata altfel. Pacat de ratari :Paraschiv, Asaftei si mai ales Iorga, care ar fi putut marca daca se concentra mai mult! Dar, asta e fotbalul si mergem inainte!HAI OTELUL!

Bogdane,Iorga asta nu stie sa suteze decat daca e singur din coltul careului banda dreapta!Toate "centrarile"lui se opresc in primul adversar,habar nu are sa bata un corner(normal,nu avem situatii periculoase din faze fixe),nu stie sa dea o pasa(ori e prea tare,ori e in spatele jucatorului,de trebuie sa se intoarca Astafei dupa minge sau frecvent direct la adversar)...Daca m-am mai luat de el si Neagu(aceeasi placa,nici o diferenta intre ei),mi s-a spus ca as avea ceva cu Iorga(desi am avertizat ca nu e normal sa ratezi in pozitie 1-1,iar la el e "boala cronica"!).Am avertizat ca returul nu e usor,veti vedea...Atat timp cat e tambalaul asta administrativ(chiar, de ce M. Stan nu a fost la meci,stie cineva?) si nu se rezolva problema atacantului de ghura portii(poate fi si Bilasco,Jula,Alex Grigoras,etc) ne vom mai chinui ceva vreme!In rest,un joc placut ochiului(prima repriza gazarii nu prea au "vazut"migea),dar toate actiunile de poarta se "fastacesc"in marginea careului de 16 m.Mie astazi mi-au placut Benga(cred ca il va suplini bine etapa viitoare pe Giurgiu),Cojoc si Astafei.

eu cand ti-am zis ca esti frustrat te-ai suparat pe mine...tu chiar ai ceva cu iorga...stii ceva?baietii au jucat chiar binisor ieri,le-a lipsit norocul...

mihai4otelul

Login sau crează cont pentru a comenta              |