STIRI Liga I “BĂGAŢI” ÎN CEAŢĂ

FOTO Ionut BadalutaFOTO Ionut BadalutaOțelul Galați - Petrolul Ploiești 0-1(0-0)
“Noul” Oțelul a reușit să dea chix încă de la primul meci. Noul antrenor (vechi și în tribună), noile achiziții și noul echipament nu au adus și norocul în “Noul Galaţi”, oțelarii pierzând un meci pe care l-au controlat (steril ce-i drept) aproape în întregime.

Cei care se așteptau ca venirea lui Petre Grigoraș la Galați să reînvie fotbalul spectacol au avut parte de un mic șoc. Echipa din orașul de la malul Dunării a arătat extrem de prudentă în atac, dar și precisă în defensivă. Tactica ar fi putut da roade, adversarul prezentându-se neașteptat de slab pentru o echipă de locul 6.
Obișnuita perioadă de tatonare s-a întins pe primul sfert de oră și a fost urmată de o dominare accentuată, dar concretizată prin puține ocazii la poarta petrolistă. Paraschiv a semnat ceea ce avea să fie cea mai mare şansă a întâlnirii, trimițând de la marginea suprafeței de pedeapsă în bară, de unde mingea a ricoșat în spatele goalkeeperului ploieştean, dar nu a intrat în poartă. Tot Paraschiv a contribuit și la cealaltă ocazie mare a gazdelor, când i-a pasat lui Iorga, însă acesta a șutat peste poartă dintr-o poziție bună, iar cele două combatante au intrat la cabine la egalitate.
Partea a doua s-a desfășurat după aceleași coordonate plictisitoare, deși ploieștenii au reușit să mai echilibreze disputa în unele momente și au avut câteva acțiuni destul de periculoase. Marile ocazii au fost tot la poarta oaspeților, însă Iorga și-a bătut joc de o situație de unu la unu, iar Bornescu a respins(65’), în timp ce Astafei a trimis puțin pe lângă, atingând şi bara(73’).
Răutăcioșii din tribune pretind că minutul 69 a fost decisiv, atunci când la Oțelul s-a produs o modificare aparent neinspirată, prin introducerea acestui adevărat Frank Sinclair de Galatz (Ioan Filip), care în numai 20 de minute a reușit să piardă aproape toate duelurile. Rezultatul s-a văzut în minutul 81, atunci când ploieștenii au trecut din nou prin breșa de la mijlocul echipei noastre și au obținut o lovitură liberă de la 30 de metri. Centrare, cap Bokila pe spate și un gol care a venit de niciunde, iar istoria partidei era deja scrisă.
Degeaba a debutat tânărul Tudorie pentru Oțelul la numai 16 ani, deoarece, așa cum s-ar zice în barbut, zarurile fuseseră deja aruncate. Ceața care s-a lăsat la pauză pare a se fi lăsat și pe unele minți, nu doar pe arena de pe dealul Ţiglinei, consecințele, deși departe de a fi tragice, fiind un semnal puternic de alarmă în privința perspectivelor de viitor.
Urmează o nouă partidă dificilă, împotriva unui adversar mult mai puțin iertător decât cel de astăzi, un adversar dornic de revanșă după eliminarea din Cupa UEFA. Chiar și așa, partida nu e pierdută dinainte, speranțele noastre mergând în primul rând spre rezolvarea problemelor de ordin administrativ care cu siguranță și-au pus amprenta asupra evoluției favoriților nostri.

OŢELUL GALAŢI – PETROLUL PLOIEŞTI 0-1 (0-0)
Liga I – Etapa 20
Stadion “Oţelul” - Spectatori: 5.000
A marcat: Bokila 80’
Cartonașe galbene: Ljubinkovic 19’, Giurgiu 23’ / Bokila 20’, Hamza 63’, Geraldo 89’
OŢELUL: Grahovac - Cojoc, Costin (86’ Tudorie), Benga, Ljubinkovic - Iorga, Giurgiu, Neagu - Astafei, Paraschiv (81’ Gazale), Stromajer (69’ Filip). Antrenor: Ioan Balaur.
Petrolul: Bornescu - Alcenat, Neag, Geraldo, Guilherme – Renan (67’ Boudjema), Hoban, Mojica (79’ Yamissi), Morar (59’ Hamza) - Bokila, Sauvadet. Antrenor: Cosmin Contra.
Arbitri: Alexandru Tudor – Aurel Oniţa, Octavian Şovre.

REZUMAT VIDEO AICI !

Comentarii   
  •  
  •  

#1 bassnes » 24-02-2013 22:59

cum sa il bagi pe Filip cand il poti baga mai repede pe Daud Gazale si Tudorie (care curajos acolo cu capu e de perspectiva) dar Gazale cu Didi indispensabili , Iorga bunicel dar buimac cred ca treb pe banca vro 5 etape si bagat Zaharia si in locul lu Stromajer ( chiar daca a facut el in prima acolo niste fente si etc nu merge bn ) bagat Marquinos .
−3

bassnes

  •  
  •  

#2 Hagi » 24-02-2013 23:01

G. Giurgiu a luat cel de-al patrulea cartonas galben in acest meci si va absenta in deplasarea de la Cfr Cluj din pacate. Sper sa-si revina D. Popescu si sa intre ca fundas stanga iar brazilianul Marquinhos sa fie inclus in lotul de 18.
+3

Hagi

  •  
  •  

#3 schillaci » 24-02-2013 23:26

Eu as vrea ca Grigoras sa-i aleaga in primul 11 pe cei care crede el ca merita si sa faca schimbarile cum crede el de cuviinta. Cred ca stie mai bine decat noi toti la un loc cine trebuie si cine nu trebuie sa joace.
+2

schillaci

  •  
  •  

#4 Erdbeben » 24-02-2013 23:27

Din pacate ne inscriem in cursa pentru retrogradare cu astfel de joc haotic, nu vad cum vom putea lua puncte cu CFR-ul si Pandurii. Gigoras are talentul sa te faca sa joci frumos dar sa iei infrangeri rusinoase,sper sa nu ne bage in B ca pe Poli Iasi.
+1

Erdbeben

  •  
  •  

#5 steel_boy » 24-02-2013 23:34

Trebuie sa avem rabdare, echipa a jucat destul de bine a lipsit omul care sa bage mingea in poarta. Meciurile care au mai ramas de jucat in campionat trebuie sa duca la omogenizarea echipei pentru sezonul viitor (caci de retrogradare nu cred ca poate fi vorba), anul asta e ratat din puctul de vedere al campionatului, doar cupa ne ramane ca obiectiv principal.
+5

steel_boy

  •  
  •  

#6 Krebss1964 » 24-02-2013 23:38

Dupa cum s-a putut vedea, mai este mult de munca la echipa, si cred ca este cazul ca cei care erau de parere ca revenirea lui Grig va genera o inundatie cu lapte si miere sa revina cu picioarele pe pamant. Avem 4-5 etape mai grele din care nu stiu cate puncte se pot scoate, avand in vedere nivelul actual la care se afla echipa. Este de muncit la fiecare compartiment. Personal si momentan, ma consolez cu ideea ca din cate am vazut etapa aceasta, indiferent de parcursul din aceste 4-5 etape, nu ne inscriem in niciun caz in categoria"pretendentelor" la liga a 2-a, ca joc.
Dar in ceea ce priveste partea administrativa care tine fraiele echipei, nu as vrea sa anticipez nimic. Forza Otelul! 8)
+3

Krebss1964

  •  
  •  

#7 Florin22 » 24-02-2013 23:52

Citez pe bassnes:
cum sa il bagi pe Filip cand il poti baga mai repede pe Daud Gazale si Tudorie (care curajos acolo cu capu e de perspectiva) dar Gazale cu Didi indispensabili , Iorga bunicel dar buimac cred ca treb pe banca vro 5 etape si bagat Zaharia si in locul lu Stromajer ( chiar daca a facut el in prima acolo niste fente si etc nu merge bn ) bagat Marquinos .


Prietene asta am zis si eu dar nimeni nu asculta si toti ii vad pe acesti jucatori drept mesia, Iorga praf orice centrare se ducea in primul jucator, un Rapa2....si da Gazale,Zaharia,Didi nici nu ar trebui sa lipseasca din echipa dar sa nu uit si de Astafei plus ca MArquinos ar fi super bun la mijloc si el dar nu ai cu cine sa vorbesti :) suntem ff multi antrenori cu conturi pe DB :)..
+2

Florin22

  •  
  •  

#8 suporter_independent » 24-02-2013 23:54

Sinclar a avut inca cel putin doua clone.

suporter_independent

  •  
  •  

#9 Steel Dany » 25-02-2013 00:03

daca il scoate pe stromajer din echipa castigam toate meciurile
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#10 Aruon » 25-02-2013 00:11

Asta e.Nu ne ramane decat sa speram la mai bine!!!Jocul de azi nu mi s-a parut unul bun insa fiecare cu parerea lui.Transferurile iar nu sunt extraordinare,doar Astafei e un PLUS in rest..Sper totusi sa demonstreze contrariul noile transferuri.Parerea mea e ca trebuiau sa plece mult mai mult jucatori,unii sunt blazati,saturati si plictisiti,nu mai merg.Asta e insa.FORZA OTELUL!!!!
−2

Aruon

  •  
  •  

#11 cezar88 » 25-02-2013 00:35

Daca si acum cand mai avem 3-4 jucatori din lotul campioanei ne gasim scuze cum ca jucatorii sunt blazati suntem de ras..cel mai bun jucator de pe teren mi sa parut benga..iar noii veniti nu m-au impresionat cu nimik,astafei nu mi-a placut..mi se pare prea individualist,gazale nu cred ca a atins mingea...per total nu am aratat rau,insa punctele conteaza!

cezar88

  •  
  •  

#12 Ciprica » 25-02-2013 00:43

Am putea pune un poll în care sa dam note jucătorilor? Știu ca s-a mai făcut în anii trecuți.
−1

Ciprica

  •  
  •  

#13 bigsorin » 25-02-2013 07:31

eu nu as fi f ingrijorat a fost un meci bun insa lipsa unui atacant sa vazut eu nu l-as numi pe para atacant si costinn ca de obicei gafeorul de serviciu cu putin noroc puteam castiga nu cred ca vom retrograda dar nici cupa nu putem lua asa

bigsorin

  •  
  •  

#14 Steel Dany » 25-02-2013 08:46

totusi, impresionant ca l-a bagat pe tudorie la 16 ani..... cel mai tanar debutant din acest sezon
+3

Steel Dany

  •  
  •  

#15 Steel Dany » 25-02-2013 08:48

ecipamentul cam nasol, seamana cu a lui QPR, parca pica nasol in dungi orizontale
−2

Steel Dany

  •  
  •  

#16 Tudor » 25-02-2013 08:51

Se vede ca a venit Grigoras, echipa a jucat mult mai bine decat o facea inainte. Se pare ca unii au vazut alt meci. Probabil tot meciul au stat pe telefon pe facebook.
Echipamentul arata destul de bine, parca ii scoate in evidenta mai bine acele dungi.
+1

Tudor

  •  
  •  

#17 nicki55 » 25-02-2013 08:54

Stromajer 1 gol (golul 1ooo) din penalty , cam putin pentru varsta lui .! Nu stiu zic si eu , mai avem rabdare cu el..? Poate comfirma pe la vreo 35 de ani..

nicki55

  •  
  •  

#18 Steel Dany » 25-02-2013 09:10

Citez pe nicki55:
Stromajer 1 gol (golul 1ooo) din penalty , cam putin pentru varsta lui .! Nu stiu zic si eu , mai avem rabdare cu el..? Poate comfirma pe la vreo 35 de ani..

a fost din lovitura libera si a fost golul 999, Viglianti a dat golul 1000

Steel Dany

  •  
  •  

#19 nicki55 » 25-02-2013 09:22

Asa este Dany..

nicki55

  •  
  •  

#20 babacu29 » 25-02-2013 10:42

BA astia chibitii,care comentati pe site-ul Vietii libere,ca ne luam de jucatori,in loc sa ii incurajam:da aveti dreptate,ar trebui echipa incurajata...dar Eu unul NU PoT InTELeGe NICi IN RuPTUL CAPULUI cum sa incurajez un Libincovici care nu are nici in clin nici in maneca nimic cu fotbalul,cum sa incurajez un Neagu sau un Iorga(care dealtfel au foarte mult talent),dar care joaca la misto pt ca oricum stiu ca au postul asigurat...sau cum sa incurajez pe Filip,ca ma ia rasul cand il vad cum joaca,pe bune la echipa mea din fata blocului nu are loc...ca noi jucam FOTBAL nu goanga...ba chibitii incurajatii voi pe astia sau luati-va rolul chibitilor in serios:sa tineti gura inchisa,sa aveti tigari la voi si sa nu va puta picioatele si ciocu...
−2

babacu29

  •  
  •  

#21 Issos » 25-02-2013 10:44

o rugaminte pentru toti asa zisii suporteri care dupa 10 min incept sa injure anumiti jucatori doar pt. ca lor li s-a pus pata pe ei. Nu mai veniti la stadion echipa nu are nevoie de voi. Daca platesti un bilet asta nu iti da dreptul sa jignesti si sa improsti cu noroi si sa ei la rand toata familia unor jucatori. Cand pelcati de acasa spre stadion ganditi-va ca puteti vedem in primul 11 pe cei care ii considerati indezirabili, asa ca reflectati de 2 ori, daca nu cumva e mai bine sa stati acasa si sa injurati in fata tv. Echipa a pierdut nemeritat aseara, dar suporterii au fost jalnici. cat despre Gazale, oameni buni el nu e la punct cu conditia fizica, avem antrenor, dar ce sa-i faci tot omul se pricepe la fotbal.

Issos

  •  
  •  

#22 Issos » 25-02-2013 10:46

Citez pe Ciprica:
Am putea pune un poll în care sa dam note jucătorilor? Știu ca s-a mai făcut în anii trecuți.

Citez pe Ciprica:
Am putea pune un poll în care sa dam note jucătorilor? Știu ca s-a mai făcut în anii trecuți.

Dar tie iti da cineva note pentru munca ta? Cine suntem noi sa dam calificative? Oricum s-ar da pe baza de simpatii si antipatii, nu cred ca ar exista obiectivitate.

Issos

  •  
  •  

#23 Surpass » 25-02-2013 10:52

filip?....NU, MULTUMESC!
−1

Surpass

  •  
  •  

#24 babacu29 » 25-02-2013 10:56

...eu unul voi incuraja fotbalul si prin asta pe cei de la Otelul,care il pot juca:Para,Giurgiu,co stin,etc..si nu in ultimul rand voi incuraja pe cel care majoritatea il injurau si judecau nu cu mult timp in urma:ba ca bea,ba ca e numai la Divino,ca nu e de Otelul,ca e terminat...da chibitilor care nu aveti habar de fotbal si il aveti pe Filip ca idol in fotbal...aveti dreptate:COJOC nu e in nici un caz de otelul pt .ca e fotbalist si o sa joace mult Mai departe...si acum ca Sta laDivino...da asta e grija noastea?daca asta Sta la disco si totusi joaca Fotbal(si EU aunt sigur ca asta poate juca si mijkocas lateral sau central)...daca asta e solutia ca sa jucam fotbal..haideti tiara echipa in Divino...fara chibiti,fani Rapa,Filip,liubinkov ici,atunes(vai ce petarda),...
−2

babacu29

  •  
  •  

#25 Paul P. » 25-02-2013 11:06

Tendetioasa remarca la adresa lui Filip. Nu cred ca a intrat el si s-a rupt jocul. Merita mai mult Otelul insa nesansa a facut sa pierdem. Mi-a placut cum au jucat baietii, sper sa creasca odata cu rezolvarea problemelor de la club.
−1

Paul P.

  •  
  •  

#26 Surpass » 25-02-2013 11:13

Citez pe Paul P.:
Tendetioasa remarca la adresa lui Filip. Nu cred ca a intrat el si s-a rupt jocul. Merita mai mult Otelul insa nesansa a facut sa pierdem. Mi-a placut cum au jucat baietii, sper sa creasca odata cu rezolvarea problemelor de la club.

probabil e prima data cand l-ai vazut pe acest individ jucand....scuza-mi remarca cu tenta ironica, dar cam asta reiese

Surpass

  •  
  •  

#27 Paul P. » 25-02-2013 11:35

Citez pe Surpass:
Citez pe Paul P.:
Tendetioasa remarca la adresa lui Filip. Nu cred ca a intrat el si s-a rupt jocul. Merita mai mult Otelul insa nesansa a facut sa pierdem. Mi-a placut cum au jucat baietii, sper sa creasca odata cu rezolvarea problemelor de la club.

probabil e prima data cand l-ai vazut pe acest individ jucand....scuza-mi remarca cu tenta ironica, dar cam asta reiese

Sincer urmaresc Otelul de prin '97 si nu e prima oara cand il vad pe "acest individ". Am vazut ca intotdeauna trebuie luat in colimator cate un jucator ori e Iorga, ori e Filip sau alt jucator. Raman la parerea ca a fost doar ghinion. Referitor la tenta ironica seamana mai mult a umor englezesc, care e ca un banc sec.
+2

Paul P.

  •  
  •  

#28 Surpass » 25-02-2013 11:47

Citez pe Paul P.:
Citez pe Surpass:
Citez pe Paul P.:
Tendetioasa remarca la adresa lui Filip. Nu cred ca a intrat el si s-a rupt jocul. Merita mai mult Otelul insa nesansa a facut sa pierdem. Mi-a placut cum au jucat baietii, sper sa creasca odata cu rezolvarea problemelor de la club.

probabil e prima data cand l-ai vazut pe acest individ jucand....scuza-mi remarca cu tenta ironica, dar cam asta reiese

Sincer urmaresc Otelul de prin '97 si nu e prima oara cand il vad pe "acest individ". Am vazut ca intotdeauna trebuie luat in colimator cate un jucator ori e Iorga, ori e Filip sau alt jucator. Raman la parerea ca a fost doar ghinion. Referitor la tenta ironica seamana mai mult a umor englezesc, care e ca un banc sec.

n-am afirmat ca meciul s-a pierdut din cauza rudimentarului de filip, insa, n-are ce cauta la Otelul....e un simplu posesor de ghete si jambiere(ca multi, multi, multi altii in Romania) fara nicio veleitate care sa-l scoata pozitiv in evidenta, din contra....a fost, este si va fi un jucator(nu fotbalist) MEDIOCRU....cu siguranta liga a doua si a treia i s-ar potrivi mai bine, s-ar adapta perfect.

Surpass

  •  
  •  

#29 Devilutzu » 25-02-2013 13:24

Foarte foarte frumos echipamentul dar pe Stromajer sa nu-l mai vedem niciodata in el !!!

Devilutzu

  •  
  •  

#30 push2gl » 25-02-2013 13:36

Paraschiv nu poate duce o repriza ca atacant , de ce nu-l baga pe final ca-n sezonul cand am luat campionatul (sau a intinerit intre timp ) , pe final experienta lui isi poate pune amprenta asupra jocului.
prosport.ro/.../...

push2gl

  •  
  •  

#31 AlinINC » 25-02-2013 17:07

Citez pe Devilutzu:
Foarte foarte frumos echipamentul dar pe Stromajer sa nu-l mai vedem niciodata in el !!!

e cel mai urat echipament pe care la avut otelul si cel mai urat pe care lam vazut,CE DRACU A FOST IN CAPUL LOR?aveam un echipament unicat si foarte frumos,imi placea la nebunie.CE DRACU E CU PROSTIA ASTA DE ECHIPAMENT????


FORTZA OTELUL!!!!!!
+1

AlinINC

  •  
  •  

#32 mateuts37 » 25-02-2013 20:54

ce ceata bre, stai sa vezi ca ne lumineaza Narcis Raducanu Marti (desi a spus ca luni, dar sa ii lasam o zi sa isi regaseasca cuvinetele). Narcis, ai promis ceva, o intalnire cu adamescu, o rezolvare de salarii sau ...sper ca nu ai mintit vineri, altfel te chisam in freza...

mateuts37

Login sau crează cont pentru a comenta              |