STIRI Liga I Oţelul nu se află în insolvenţă !

sursa foto: postal.just.rosursa foto: postal.just.roDupă comunicatul TNG care nega informaţiile din presă cum că FC Oţelul s-ar afla în insolvenţă, a venit rândul directorului general Narcis Răducan să întărească poziţia clubului pe care-l conduce. Acesta a explicat, ceea ce realizaseră şi câţiva suporteri şi anume faptul că este vorba despre vechiul club, CF Oţelul Galaţi, care nu are nicio legătură cu cel actual - SC FC Oțelul Galați SA.
Aşteptăm cu interes să vedem câte entităţi media, care au prezentat “cazul insolvenţa”, îşi vor retrage articolele sau vor oferi explicaţiile necesare de mai jos:  

Pe mai multe canale media este vehiculată informația conform căreia "Oțelul a intrat în insolvență, fiind al patrulea club din Liga I în această situație", subiect care, din fericire pentru noi și suporterii noștri, nu există! Este, pur și simplu, o eroare, iar opinia publică trebuie să știe că Fotbal Club Oțelul Galați nu este vizat de acest pericol.
Pe scurt, pentru a se înțelege de unde a pornit întreaga greșeală: clubul nostru este o societate comercială pe acțiuni, SC FC Oțelul Galați SA, iar entitatea căreia, conform Tribunalului Galați, i se cere insolvența este asociația non-profit Clubul de Fotbal Oțelul Galați. Aceasta din urmă a fost închisă încă din 2005, iar lichidatorul sindic i-a solicitat falimentul. O asociație non-profit nu poate intra în insolvență, ci în lichidare, dar aceasta este o simplă eroare de redactare din partea Tribunalului care, iată, conduce la un subiect fals și care ne aduce prejudicii de imagine.
Suporterii și partenerii Fotbal Club Oțelul Galați n-au niciun motiv să se teamă. Ne dorim, alături de ei, o clasare cât mai bună în Liga I și să ajungem în finala Cupei României!

Narcis RĂDUCAN
Director General FC Oțelul Galați

Comentarii   
  •  
  •  

#1 lavals » 01-03-2013 11:27

Tribunalul GALAŢI
GALAŢI
Dosare
Informaţii detaliate despre dosar

Numãr unic dosar: 2329/121/2010
Înregistrat în data de: 16.03.2010
Obiect dosar: procedura insolvenţei – societăţi pe acţiuni
Materia juridicã: Faliment
Stadiu procesual: Fond
Părţi: SC SPEEDEX TOURS & SPORT CONSULTING SRL : Creditor
SC FOTBAL CLUB OTELUL SA : Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL GALAŢI : Intimat
CĂI DE ATAC:
Tip acţiune Data declarare Cine declara
Pagina 1

TERMENE DE JUDECATÃ:
Data Detalii
14/04/2010 Încheiere
Solutie: ia act de renunţarea la judecată
Pagina 1

Ultima actualizare: 20.11.2010


Data ultimei actualizări: 01.03.2013

Si chestia asta creeaza confuzii pt. ca oamenii nu citesc pana la capat, adica si solutia data la acest dosar.
−1

lavals

  •  
  •  

#2 nicki55 » 01-03-2013 11:59

Corect procedat de N. Raducan , daca asa se proceda de la inceput , mai multa transparenta in informarea opiniei publice se evitau si nu era loc de interpretari..

nicki55

  •  
  •  

#3 Jonathan Archer » 01-03-2013 12:12

@lavals Acesta e un alt dosar mai vechi care a fost solutionat. Exista mai multe dosare in instanta de-a lungul timpului care au fost solutionate. Nu mai prezentati tot felul de cazuri daca nu aveti cunostinte juridice deoarece induceti lumea in eroare. Important e ca la momentul actual SC FC Oțelul Galați SA nu are probleme juridice, nu e in insolventa si sa speram ca nu va fi niciodata.
+2

Jonathan Archer

  •  
  •  

#4 lavals » 01-03-2013 12:22

Sunt de acord cu tine.Am dat exemplul dosarul respectiv tocmai pt a nu se creea confuzii.

lavals

  •  
  •  

#5 lavals » 01-03-2013 12:27

Acum e important daca semneaza Grigoras.
+2

lavals

  •  
  •  

#6 costy81gl » 01-03-2013 15:32

Daca vechiul club se dizolva, poate ne spune cineva sau ne aminteste cum a aparut clubul nou. Acum 2 ani, toti microbistii din romania (dar in special galatenii) le aminteam timisorenilor ca adevarata lor echipa lor e in insolvena iar ei sunt de fapt Fulgerul Bragadiru. La noi e o situatie asemanatoare? Noi cine suntem de fapt?

Se mai spune ca nu avem nicio legatura cu vechiul club. Dar datoriile? Oricine stie ca pana acum cativa ani cluburile nu plateau niciun leu la FISC, si dupa cativa ani de activitate lasau clubul vechi cu datoriile si vopseau un alt club. Vechiul club e de fapt ultima teapa data statului de Otelul. Acum s-a schimbat legea si nu se mai poate.

costy81gl

  •  
  •  

#7 Jonathan Archer » 01-03-2013 15:39

Ca sa vezi! GSP s-a speriat de ultimul comunicat de la Otelul si a sters articolul "Probleme la Galaţi » Oţelul a intrat în insolvenţă! :: GSP.RO"
+1

Jonathan Archer

  •  
  •  

#8 Dregan » 01-03-2013 16:02

Citez pe Jonathan Archer:
Ca sa vezi! GSP s-a speriat de ultimul comunicat de la Otelul si a sters articolul "Probleme la Galaţi » Oţelul a intrat în insolvenţă! :: GSP.RO"

Au ales calea lasitatii. In loc de dezmintire au sters stirea, ca si cum nu s-a intamplat nimic :lol: Nimic nou sub soare :D
+2

Dregan

  •  
  •  

#9 Dregan » 01-03-2013 16:05

Citez pe costy81gl:
Daca vechiul club se dizolva, poate ne spune cineva sau ne aminteste cum a aparut clubul nou. Acum 2 ani, toti microbistii din romania (dar in special galatenii) le aminteam timisorenilor ca adevarata lor echipa lor e in insolvena iar ei sunt de fapt Fulgerul Bragadiru. La noi e o situatie asemanatoare? Noi cine suntem de fapt?

Se mai spune ca nu avem nicio legatura cu vechiul club. Dar datoriile? Oricine stie ca pana acum cativa ani cluburile nu plateau niciun leu la FISC, si dupa cativa ani de activitate lasau clubul vechi cu datoriile si vopseau un alt club. Vechiul club e de fapt ultima teapa data statului de Otelul. Acum s-a schimbat legea si nu se mai poate.

Nu e acelasi lucru. Divizarea asta s-a facut undeva la inceputul anilor 2000, Pe atunci existau scapari legale. Printre altele, steaua si dinamo au facut acelasi lucru ca sa scape de datorii. La fel si noi. Dar palmaresul echipei e acelasi. In cazul timisoarei a fost cu totul altceva. Ei s-au pierdut palmaresul, iar echipa lor deriva din Fulgerul Bragadiru. A noastra tot Otelul era. In plus, cel mai comic a fost prostul de Iancu care face divizare in 2010, cand deja Fiscul nu mai putea fi pacalit in acest mod, aplicat cu succes de mai toate echipele cu 10 ani inainte :-)
+2

Dregan

  •  
  •  

#10 costy81gl » 01-03-2013 16:38

@Dregan, merci de precizari
+1

costy81gl

  •  
  •  

#11 Tudor » 01-03-2013 17:26

Ce se mai aude de sistemul de incalzire a terenului? Este functionabil ? Este un criteriu important pentru licentiere.

Tudor

  •  
  •  

#12 Dregan » 01-03-2013 17:58

Citez pe Tudor:
Ce se mai aude de sistemul de incalzire a terenului? Este functionabil ? Este un criteriu important pentru licentiere.

Ultima oara cand am auzit de ea instalatia nu era functionala. Nu avea sistemul de pornire cuplat la instalatia de sub gazon. La cum ii stim cu totii pe cei de la club nu m-ar mira deloc sa avem neplacuta surpriza ca e tot nefunctional. Si da, ai dreptate, e crietriu eliminatoriu pentru licenta din sezonul urmator. Pana la 31 mai trebuie sa avem sistem de incalzire functional.

Dregan

  •  
  •  

#13 Dregan » 01-03-2013 18:06

Alte lamuriri privind "cazul insolventa", daca mai era nevoie: www.otelul-galati.ro/.../4339

Dregan

  •  
  •  

#14 Aruon » 01-03-2013 18:44

Ce bine!Se pare ca Prosport si Gsp arunca multe ''gogosi'' zilnic,sunt in cautare numai de senzational.
O intrebare:azi a avut loc intalnirea Petre Grigoras,Narcis Raducan cu Adamescu?Ce s-a intamplat?Cand vom avea noutati?A mai avut loc intalnirea?Oare maine vom avea antrenor principal la meci?:(

Aruon

  •  
  •  

#15 Aruon » 01-03-2013 19:32

URAAAAAAAAAAAAAAAA!G RIGORAS A REVENIT SI VA FI CEL MAI TARE DIN ORAS!!!!!!!!!

prosport.ro/.../...
+1

Aruon

Login sau crează cont pentru a comenta              |