STIRI Liga I FOTBAL DA, PUNCTE BA!

sursa foto: FC Brasov - facebook oficialsursa foto: FC Brasov - facebook oficialFC Brașov - Oțelul Galați 3-2(3-2)
Oţelul seamănă tot mai mult cu echipa din primul mandat al lui “Grig” la Galați, cea care făcea cinste fotbalului meci de meci. Din păcate, rezultatele nu sunt tocmai pe măsura jocului ofensiv promovat de oțelari în ultimele meciuri. Cel mai bun exemplu este chiar ultima partidă disputată, înfrângere cu 3-2 la Brașov, într-un meci în care, ca și în confruntarea din semifinalele Cupei, Oțelul a fost echipa care a dominat și a avut mai multe ocazii. Din păcate, tot fără folos.
La Brașov, ca și în partida precedentă, am asistat la un start lansat, cu 3 goluri în mai puțin de 20 de minute. Sîrghi a deschis scorul în chiar minutul 2, după un corner executat de Iorga, finalizarea venind în urma unui șut plasat de la 10 metri. Bucuria n-a durat decât până în minutul 9, atunci când Buga, scăpat din marcajul lui Cojoc, a trimis în plasă de la 7-8 metri. Spectacolul a continuat, iar Filip, la cel mai bun meci al său din acest sezon, a reușit să readucă Oțelul în avantaj după o excelentă pasă printre a lui Stromajer și un șut care a intrat în poartă după ce a lovit și bara.
Lucrurile mergeau bine pentru favoriții noștri, în ciuda absenței lui Petre Grigoras, ținut departe de bancă de mai vechile probleme medicale, când nenorocirea ne-a lovit din nou, în minutul 31. Păun a primit o minge în careu, Brăneț l-a blocat cu un ultim efort și se părea că totul s-a terminat cu bine. Din nefericire, jucătorul brașovean l-a lovit puternic pe Brăneț în zona capului, iar acesta a trebuit să fie schimbat.
Toată munca de până atunci s-a năruit în ultimele 5 minute ale reprizei, când gazdele au marcat două goluri după noi erori impardonabile în defensivă. În minutul 41, Machado a egalat după o lovitură liberă executată de killerul Păun. În primul minut al prelungirilor jucătorii gălăţeni au primit și lovitura de grație, Păun înscriind după o nouă greșeală a lui Cojoc, coroborată cu lipsă de reacție a lui Grahovac, iar la cabine s-a intrat cu un puțin așteptat 3-2.
Partea secundă a fost, dintr-un anumit punct de vedere, diametral opusă primei părți. Dacă în prima jumătate s-a înscris la aproape fiecare ocazie, în partea secundă nu s-a mai înscris deloc, deși ocazii au fost destule, mai ales la poartă brașoveană. În cea mai mare parte a sa, jocul s-a desfășurat în jumătatea brașovenilor, având oțelarii la timonă, fapt demonstrat și de cele două mari ocazii ratate chiar în debut. În minutul 49, Filip ar fi putut realiza dubla, însă Mutu a respins mai mult din greșeală, iar mingea s-a scurs puțin pe lângă poartă. Numai 4 minute mai târziu, Giurgiu a ratat o nouă șansă, acesta șutând în plasă laterală dintr-o poziție foarte bună.
În minutul 67, Iorga l-a servit perfect pe Stromajer, însă acesta a băgat capul în pământ și mingea s-a dus peste poarta goală, ratând cea mai mare ocazie a partidei! În fine, în minutul 82, Vancea a ratat ultima șansă importantă a Oțelului, Mutu opunându-se din nou. În primul minut al prelungirilor, gazdele au ratat singura lor șansă notabilă din cel de-al doilea mitan, după ce Batin a trimis în bară, din unghi. S-a terminat 3-2 pentru gazde, nedrept oricum am privi lucrurile, Oțelul plătind din nou prețul nefuncționării câtorva din piesele “motorului” său.  
Urmează o săptămână pentru pregătirea unui meci capital pentru supraviețuirea în prima ligă, oțelarii fiind nevoiți să câștige confruntarea împotriva Concordiei Chiajna, de pe teren propriu, pentru a nu avea emoții pe finalul sezonului. Îndrăznesc să închei prin a îndemna toți suporterii să facă tot posibilul pentru a-și încuraja pe viu favoriții, lăsând la o parte orice dezamăgiri și supărări datorate conducerii clubului și jucătorilor. Oțelul are nevoie de noi, poate mai mult decât în oricare alt meci al acestui sezon. Hai Oțelul!  
 
FC BRAŞOV – OŢELUL GALAŢI 3-2
Liga I – Etapa 27
Stadion “Tineretului – Silviu Ploieşteanu” - Spectatori 4.000
Au marcat: Buga 10’, Machado 41’, Păun 45’ / Sîrghi 2’, Filip 17’
Cartonaşe galbene: Costin 40’, Cojoc 84’/ Dias 63’, Viveiros 69’, Mutu 90’, Munteanu 90’+1
FC Braşov: Mutu – Velayos, Cr. Munteanu, Machado, Cr. Ionescu – Viveiros, Mateiu, Olteanu (Batin 21’), Dias, Popa (Păun 29’) – Buga (Moraru 82’). Antrenor: Adrian Szabo.
OŢELUL: Brăneţ (Grahovac 32’) – Cojoc, Sîrghi, Costin, Murgoci – Neagu (Didi 73’), Filip, Giurgiu – Iorga, Astafei (Vancea 67’), Stromajer. Antrenor: Marian Dinu.
ArbitrI: Teodor Crăciunescu (Rm. Vâlcea) – Bogdan Velicu (Bucureşti) şi Vlad Bârleanu (Bucureşti) – Mugurel Drăgănescu (Breaza).

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Alexandru C. » 22-04-2013 22:10

Daca nu batem pe Chiajna etapa urmatoare, liga a2-a scrie pe noi..

Alexandru C.

  •  
  •  

#2 bogdan22 » 22-04-2013 22:25

stai linistit ca nu se va intampla asta deoarece nu avem fundasi capabili. Si chiar daca batem pe chiajna nu suntem salbati de la retrogradare pentru ca mai sunt multe meciuri dure si cu astra, gaz metan, vaslui, dinamo.Si daca am ajuns sa ne bucuram ca O BATEM pe chiajna atunci suntem vai si amar. La vara trebuiesc bagati cel putin 2 milioane de euro in jucatori daca se vrea performanta .

bogdan22

  •  
  •  

#3 schillaci » 22-04-2013 22:57

Cred ca ar trebui sa se lucreze mai mult la concentrarea jucatorilor pe faza de aparare, primim niste goluri foarte usor, practic, din neatentia jucatorilor nostri. Cineva mai priceput decat mine la fotbal a zis : ''Atacul iti castiga meciurile, iar apararea campionatele''...e un citat aproximativ, din memorie, si vreau sa zic ca fara o organiare defensiva foarte buna in primul rand, nu o sa mai pupam noi vreun trofeu...
P.S. : Si cine mai zice ca Iorga nu e fotbalist de Otelul....probabil ca se uita prea mult la Messi. Fratilor, altul mai bun nu avem !

schillaci

  •  
  •  

#4 Neinteresant » 22-04-2013 23:00

nu cred ca e vorba despre fundasi...Am inteles ca ii plac mult lui grigoras cojoc, stromajer, neagu ,giurgiu.Pe dreapta nu ai cu cine sa joci...antunes din cate stiu eu e normal fundas dreapta nu mijlocas dreapta cum vrea sa-l joace grig. Stromajer e praf de cand a venit la noi... neagu e plin de figuri probabil ca l-au afecatat convocarile la nationala si se crede vedeta, o pasa buna nu e in stare sa dea. giurgiu e praf, nu se mai zbate pentru minge deloc. avem jucatori adusi...Gazale, e jucator foarte valoros nu inteleg de ce nu-l joaca . marquinhos a demonstrat ca poate ii mai trebuie si lui timp de adaptare cum ii trebuie si lui gazale , antunes dak a prins 45 de minute pe teren e bine. Astafei e sub orice critica, nu e material bun . vancea e promitator . nush ce sa zic..dar clar trebuie ca uscaturile sa plece si cei capabili sa ramana si sa fie titulari. eu asa vad lucrurile si ma afecteaza enorm sa vad ca ne chinuim nu cu echipele din campionat, ne chinuim noi in echipa...poate grigoras nu este antrenor de Otelul ( desi probabil imi voi lua multe rosii dupa acest comentariu)
−1

Neinteresant

  •  
  •  

#5 bogdan22 » 22-04-2013 23:32

eu nu sunt de acord cu tine ca astafei nu este un jucator bun.Ai vazut meciul cu severinul ce gol frumos a dat?Si mai laso moarta cu circarii aia de marquinos si gazale care atunci cand ajung in fata careului in loc sa dea o pasa buna iei faci biciclete si autocare in fata careului in loc sa joace fotbal.De aia suntem unde suntem ca sau adus numai circari la echipa.

bogdan22

  •  
  •  

#6 one.dollar » 23-04-2013 00:13

eu zic ca nu avem jucatori mai slabi sau mai prosti ca ai altor echipe din primele 7-8 locuri. problema zic eu ca e grig. de fapt stilul lui zic eu ca nu se potriveste cu jucatorii ce-i avem. nu am nimik cu grig. din contra imi place. dar acolo unde eu cred ca ceva nu e in regula nu pot sa nu spun. e parerea mea. eu cred ca nu putem juca 4-3-3. dupa parerea mea 4-2-3-1 e mult mai ok la ceea ce avem noi acum in lot. nu mai zic ca azi brasovul desi a jucat acasa a stat in 4-5-1 ceea ce in repriza a 2-a s-a vazut. n-am mai reusit mare lucru. cineva mai sus cita pe altcineva cum ca atacul castiga meciurile si apararea campionatele. eu as merge mai departe si as zice ca doar apararea castiga si meciuri si campionate. repet inca odata: e parerea mea. si pentru a nu stiu cata oara zic: pasam prea mult de-a latul si inapoi. e o risipa de energie fantastica. drept dovada nu ducem un meci pana la final in picioare.

one.dollar

  •  
  •  

#7 fostulnosthradamus » 23-04-2013 00:42

eu inteleg ca aroganta vine strans legata de performanta, dar sa insisti atat cu stromajer si cojoc, chiar nu stiu ce vrea sa demonstreze grig :| . Nu cred ca ai nevoie de o scoala de antrenorat sa-ti dai seama ca stromajer e cam mana moarta iar cojoc se panicheaza cand este atacat plus ca nu stie sa se apere...eu zic asa, sa joace in meciul cu chiajna daca tot e chiajna o formula experimentala(insa probabil mult mai buna) 4-1-2-1-2, grahovac-murgoci,sarghi,sipov ic,antunes-costin-marquinhos,iorga-gazale-paraschiv,didi....nu vreau sa ii fac eu echipa lu grig, dar e destul de clar ca asa nu merge si costin zic eu ca ar juca mult mai bine inchizator :)...pot sa justific fiecare om de pe teren: murgoci(nu ai altul mai bun pe stanga) sarghi(indiscutabil cel mai bun fundas al nostru)sipovic(un plus la faze fixe,are si viteza si pasa lunga deci putin peste benga sau ljubinkovic)antunes( chiar are rost sa justific de ce nu cojoc ?!)-costin(giurgiu ori nu mai vrea, ori nu mai poate,filip nu e constant si face destul de multe greseli,neagu e bun alearga mult insa se complica la fel de mult pare mai potrivit in banda sau la creatie mai nou)-marquinhos(jucator dezechilibrant cu explozie si dribling, scoate din joc adversarii usor,astafei care e peste el nu e in forma)iorga(...asta o sa ajunga mare,n-are rost sa mai adaug ceva) gazale(foarte bun pasator dupa parerea mea, un numar 9 bun, un fel de ibeh, pasa,control,driblin g si altu nu prea avem doar sa schimbe cu paraschiv)-didi(indiscutabil cel mai bun atacant din lot) para(cu tot respectul pentru vancea,si peste 3 ani paraschiv o sa joace mai bine ca el, eu zic ca e mult prea lent vancea,iar tudorie tre sa mai creasca,ar fi bun un schimb de generatie para-tudorie :D) ...cam atat am avut de zis :D
−3

fostulnosthradamus

  •  
  •  

#8 Leviathan » 23-04-2013 05:39

Astafei, este o dezamagire pana acum, poate nu calca pe urmele lu iaca.. adica praf ani la rand.. oricum cu insistentele de a jucat cu iaca, neagu, ajungem in B si oricum.......... decat sa ne facem de kkt peste tot si un campionat in genunchi........................ .

ps: nici costin, nici Giurgiu nici didi.. aproape nimeni nu mai poate..

Leviathan

  •  
  •  

#9 Bada » 23-04-2013 07:19

Oare a observat cineva ca Astafei n-a fost jucat deloc de coechipieri? Giurgiu, din pacate, nu se regaseste, mai ales dupa ce a stat si pe tusa. Cojoc s-a stins dupa meciul cu steaua si trebuie trezit urgent iar in poarta ba n-avem portar, ba avem ghinion. Pana la urma ramane sa vedem daca la meciul cu Chiajna noi,suporterii, ne vom ridica macar la nivelul asta scazut al jucatorilor...
+2

Bada

  •  
  •  

#10 cry75 » 23-04-2013 07:47

@fostulnosthradamus: in general de acord cu analiza ta, cu cateva pareri (personale). Antunes nu a demonstrat nimic (inca) Cojoc pare peste el pe postul respectiv, iar Benga dupa mine a fost printre cei mai buni jucatori in returul asta, Sipovici e inalt, tanar si...cam atat.Corect, Didi e cam cel mai valoros varf din lot dar nu prea mai pare a avea chef de fotbal, iar Marquintos...in afara de cateva floricele e modest de tot...are avantajul ca e tanar si poate creste, dar momentan nu mi se pare de prima liga.
+1

cry75

  •  
  •  

#11 dj » 23-04-2013 08:17

nu inteleg de ce se insita cu VANCEA

dj

  •  
  •  

#12 Ciprica » 23-04-2013 08:22

De acord cu bada, astafei este jucat foarte puțin de coechipieri. Șocant, când te gândești ca poate e unul din putinii jucatori de la noi cu ruperi de ritm

Ciprica

  •  
  •  

#13 dj » 23-04-2013 08:38

problema este alta...Grigoras nu se intelege deloc cu hotzu asta de Adamescu si iar se scrie ca are de gand sa paraseasca echipa..si din nou sunt mari probleme la club de vreo saptamana si ceva...nenea adamescu asta nu se lasa pana nu face echipa praf

dj

  •  
  •  

#14 one.dollar » 23-04-2013 08:51

Citez pe dj:
problema este alta...Grigoras nu se intelege deloc cu hotzu asta de Adamescu si iar se scrie ca are de gand sa paraseasca echipa..si din nou sunt mari probleme la club de vreo saptamana si ceva...nenea adamescu asta nu se lasa pana nu face echipa praf

subscriu. intr-un post anterior am spus si eu despre problemele de la club. din ce-am auzit din sezonul viitor s-ar putea sa nu mai avem ce si pe cine critica la echipa. de fapt ar fi trebuit sa scriu doar "ce si pe cine critica", ca echipa ...
momentan eu nu stiu insa nimik de grig si de o eventuala plecare.

one.dollar

  •  
  •  

#15 Leviathan » 23-04-2013 09:58

Nimic nou, cum am mai zis, luna de luna sunt probleme pt ca banditu asta nu plateste nimic. Decat sa isi bage bani in buzunarul lui prefer sa plece gratis sau pe un pachet de tigari jucatorii (vezi rapa).

Leviathan

  •  
  •  

#16 ciprian_73 » 23-04-2013 10:24

Citez pe Ciprica:
De acord cu bada, astafei este jucat foarte puțin de coechipieri. Șocant, când te gândești ca poate e unul din putinii jucatori de la noi cu ruperi de ritm

Cum pana mea sa dea Iorga pasa lui Astafei ?Vreti ca doamne-fereste sa inscrie ?Nu se poate asa ceva!Parerea mea e ca pana nu vom scapa de Iorga si Sarghi,nu vom avea echipa de fotbal!
−3

ciprian_73

  •  
  •  

#17 Bada » 23-04-2013 10:29

Chiar am vrut sa spun si eu ca Iorga si Sirghi sunt principala problema la Otelul. Cred ca asta e si motivul pentru care adamescu nu baga bani la club...
Lasand mistourile la o parte, slbiciunile noastre sunt multe, dar la meciul de ieri, atat Iorga cat si Sirghi au fost printre cei mai buni de la noi. Ca jaka da peste poarta goala nejenat de nimeni sau ca altii sar pe sub minge, nu e vina lor. Daca ar fi sa avem fonduri pentru o reconstructie, ei doi ar fi printre cei care ar merita pastrati la echipa.
+2

Bada

  •  
  •  

#18 one.dollar » 23-04-2013 10:39

Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
De acord cu bada, astafei este jucat foarte puțin de coechipieri. Șocant, când te gândești ca poate e unul din putinii jucatori de la noi cu ruperi de ritm

Cum pana mea sa dea Iorga pasa lui Astafei ?Vreti ca doamne-fereste sa inscrie ?Nu se poate asa ceva!Parerea mea e ca pana nu vom scapa de Iorga si Sarghi,nu vom avea echipa de fotbal!

e doar parerea ta. daca nici sarghi nu e jucator... ar trebui respectat macar pentru faptul ca-si "baga capu" in ghetele adversarilor. mai mare dovada de daruire nu cred ca exista. ca mai are si el zile proaste nu contesta nimeni da ...
e valabil si pentru iorga. nu cred ca e jucator slab. din contra consider ca are calitati. o sa plangem dupa ei. la fel cum facem acum cu pena. nu cred ca exista in liga 1 varf cum e pena. am mai spus-o: eu zic ca problema noastra e stilul de joc. mie unul nu-mi place si cred ca nu se pliaza la noi. repet jocul de-a latul terenului si inapoi ne oboseste. prefer un joc direct pe poarta fie el si cu pase lungi.
+1

one.dollar

  •  
  •  

#19 costy81gl » 23-04-2013 10:41

Fundasii s-au aparat atat car au putut si au dat si 2 goluri. Poate jucam si noi cu 11 fundasi, ca atacantii nostri oricum sunt degeaba. Am ajuns sa nu mai am niciun fel de emotie la loviturile noastre libere pentru ca sunt pe langa poarta in proportie de 95%. Daca bagi un spectator din tribune sa bata loviturile libere, cred as fi mai periculos decat Iorga. Filip, in ciuda criticilor, mai are putin si ajunge golgeterul Otelului, la fel si Sarghi...bravo lor, dar atacantii ar trebui sa intre in pamant de rusine.
+1

costy81gl

  •  
  •  

#20 Dregan » 23-04-2013 10:42

Citez pe dj:
problema este alta...Grigoras nu se intelege deloc cu hotzu asta de Adamescu si iar se scrie ca are de gand sa paraseasca echipa..si din nou sunt mari probleme la club de vreo saptamana si ceva...nenea adamescu asta nu se lasa pana nu face echipa praf

O singura precizare: problemele de la club nu au incetat niciun moment. Sunt doar ascunse sub pres.

Dregan

  •  
  •  

#21 one.dollar » 23-04-2013 10:48

Citez pe Dregan:
Citez pe dj:
problema este alta...Grigoras nu se intelege deloc cu hotzu asta de Adamescu si iar se scrie ca are de gand sa paraseasca echipa..si din nou sunt mari probleme la club de vreo saptamana si ceva...nenea adamescu asta nu se lasa pana nu face echipa praf

O singura precizare: problemele de la club nu au incetat niciun moment. Sunt doar ascunse sub pres.

e adevarat. mie imi e teama pentru sezonul urmator. sper sa nu se adevereasca dar am auzit pe cineva din tng ca nu prea vom mai fi. sper sa nu fie adevarat. om vedea ce va fi.

one.dollar

  •  
  •  

#22 leutzu » 23-04-2013 11:13

acest adamescu va pleca de la galati la fel cum a venit adica nimeni nu la vazut vreodata otelul va ramane cu primaria asta e varianta fericita la cealalta varianta nici nu am curaj sa ma gandesc oricum otelul nu va muri niciodata

leutzu

  •  
  •  

#23 one.dollar » 23-04-2013 11:20

Citez pe leutzu:
acest adamescu va pleca de la galati la fel cum a venit adica nimeni nu la vazut vreodata otelul va ramane cu primaria asta e varianta fericita la cealalta varianta nici nu am curaj sa ma gandesc oricum otelul nu va muri niciodata

eu zic ca din cauza conflictului cu marius stan, primaria va ramane cu dunarea.
adamescu cauta doar "vaci de muls" (nu-l intereseaza sportul) iar in speta de fata vrea sa-i arate lui stan cine-i de fapt seful la otelul. :lol:

one.dollar

  •  
  •  

#24 Raducu.fcog » 23-04-2013 12:42

Citez pe one.dollar:
Citez pe ciprian_73:
Citez pe Ciprica:
De acord cu bada, astafei este jucat foarte puțin de coechipieri. Șocant, când te gândești ca poate e unul din putinii jucatori de la noi cu ruperi de ritm

Cum pana mea sa dea Iorga pasa lui Astafei ?Vreti ca doamne-fereste sa inscrie ?Nu se poate asa ceva!Parerea mea e ca pana nu vom scapa de Iorga si Sarghi,nu vom avea echipa de fotbal!

e doar parerea ta. daca nici sarghi nu e jucator... ar trebui respectat macar pentru faptul ca-si "baga capu" in ghetele adversarilor. mai mare dovada de daruire nu cred ca exista. ca mai are si el zile proaste nu contesta nimeni da ...
e valabil si pentru iorga. nu cred ca e jucator slab. din contra consider ca are calitati. o sa plangem dupa ei. la fel cum facem acum cu pena. nu cred ca exista in liga 1 varf cum e pena. am mai spus-o: eu zic ca problema noastra e stilul de joc. mie unul nu-mi place si cred ca nu se pliaza la noi. repet jocul de-a latul terenului si inapoi ne oboseste. prefer un joc direct pe poarta fie el si cu pase lungi.

Părerea mea e ca sârghi e cel mai bun fundaș al nostru in acest moment insa nu e superjucator,cred k vina la primul gol ii apartine,buga era omul lui...si observ ca meci de meci face câte o gafa majora!arata devotament,curaj...insa cam atât!de la acel incident,nefericit,e prea ținut in brate!

Raducu.fcog

  •  
  •  

#25 dumibgd » 23-04-2013 12:54

Ce am ras cand am citit sipovic are viteza :D :D :D :D , asta e buna, ia uita-te la meciurile in care a jucat sipovic pt Otelul, si zi si mie e viteza 1 sau 2, cat despre antunes e un nou caz jaka. Nu mai zic de marquin. alt caz jaka. Mai bine aduce vreo 2,3 jucatori de la echipa a 2, si joaca cu aia, decat cu de-al de jaka, neagu, filip. Ma gandesc ce le-a facut munti la jucatori de rupeau pamantul cu Basel, Benfica, UTD, si in special cand am castigat campionatul. Cred ca le-a bagat un morcov in cur la cei care nu alergau.. iar de frica ceilalti au inceput sa joace. Sper sa ramanem macar pe 11, ca o sa fie greu mai sus la cum jucam.
+1

dumibgd

  •  
  •  

#26 bigsorin » 23-04-2013 13:04

dupa mine noi ducem lipsa de conducatori,jucatori si vointa la unii daca ar fi dupa mine dinu gheorghe si dorinel munteanu (andone)ar face un cuplu bun si jucatori ar ramane grahovac,iorga,neagu ,astafei.sarghi si cam atat

bigsorin

  •  
  •  

#27 fostulnosthradamus » 24-04-2013 14:02

Citez pe dumibgd:
Ce am ras cand am citit sipovic are viteza :D :D :D :D , asta e buna, ia uita-te la meciurile in care a jucat sipovic pt Otelul, si zi si mie e viteza 1 sau 2, cat despre antunes e un nou caz jaka. Nu mai zic de marquin. alt caz jaka. Mai bine aduce vreo 2,3 jucatori de la echipa a 2, si joaca cu aia, decat cu de-al de jaka, neagu, filip. Ma gandesc ce le-a facut munti la jucatori de rupeau pamantul cu Basel, Benfica, UTD, si in special cand am castigat campionatul. Cred ca le-a bagat un morcov in cur la cei care nu alergau.. iar de frica ceilalti au inceput sa joace. Sper sa ramanem macar pe 11, ca o sa fie greu mai sus la cum jucam.


Prietene la 2 metri care ii are eu iti garantez ca e mult mai rapid ca benga, cat face el un pas benga face 3 chiar te rog sa fii atent la el daca va mai juca, este un fel de kaka(atentine, un fel, ca iar te aprinzi) are fuleu... si de unde pana unde e antunes un nou caz jaka ? prietene jaka daca era facut din lemn sarea mingea mai bine din el, antunes cat a jucat el ce o fi jucat mijlocas central sau banda sau ce l-a pus sa joace, a facut-o mult mai bine decat jaka si cojoc x2 :)...cat despre marquinhos, zicea cineva ca nu-i de liga 1 si ca-s doar floricelele de el, floricelele alea nu prea le-a gresit si cam scoate oameni din joc cu ele, nu stiu daca ai observat, am spus si mai sus astafei e peste el dar nu e in forma si nu prea se intalneste cu mingea :) (app de marquinhos a jucat in 2-3 meciuri mai bine decat a jucat jaka de cand a venit la otelul) pace :D

fostulnosthradamus

Login sau crează cont pentru a comenta              |