STIRI Liga I OȚELARI DIN TOATE CARTIERELE, UMPLEȚI TRIBUNELE!

FOTO Ionut BadalutaFOTO Ionut BadalutaInspirat de celebrul îndemn Marxist, îmi permit să vă fac o propunere indecentă. Oțelari, luni, 29 aprilie 2013, umpleți tribunele stadionului “Oțelul” timp de două ore, de la ora 19:00 la 21:00! Umpleți tribunele nu pentru Adamescu, Stan sau alții ca ei, ci umpleți tribunele pentru tot ceea ce înseamnă Oțelul și Galați. Veniți pentru voi, pentru viitorul copiilor voștri. Veniți pentru că unul dintre puținele simboluri rămase, motiv de mândrie nu numai al unei comunități de suporteri, ci a unei regiuni întregi, are nevoie de sprijin moral.

Familia Oțelul trece prin momente grele. La nivel administrativ, deși oficial totul e minunat, știm cu toții că nu este așa. Echipa a pierdut mai nou și sprijinul autorităților locale, banii din conturi s-au evaporat și nici nu-l putem avea lângă noi pe antrenorul Petre Grigoraş, care, din motive medicale, nu mai poate fi liantul ce ține echipa unită. Jocul echipei abia a început să meargă, dar lipsesc rezultatele, iar situația în clasament nu e nici ea tocmai roz. Nici nu e greu să ne imaginăm ce presiune apasă pe umerii jucătorilor, comparabilă, într-o anumită măsură, cu cea a cerului apăsând pe umerii legendarului Atlas.  
Singurii care le putem ușura povara suntem NOI, oțelarii. Iar singurul mod în care putem face acest lucru este să venim în număr cât mai mare la stadion și să-i susținem din primul minut până în ultima secundă, civilizat, fără jigniri, făcând abstracție de orice urmă de antipatie față de alte echipe, față de oamenii din conducere sau jucătorii echipei.
E adevărat, meciul în sine nu pare să suscite prea mult interes. Este luni, este împotriva unei echipe slabe și “fără nume”. Însă formaţia respectivă se află la numai 5 puncte de noi, ce se pot transforma în numai două puncte dacă nu facem nimic. Iar pentru un suporter dedicat, nu contează niciodată adversarul sau când se dispută meciul.
Unii ar spune că situația nu e atât de neagră, cu atât mai mult cu cât e posibil ca unele echipe să nu primească licența. Eu le spun că în acest meci nu contează doar lupta pentru puncte. Mai presus de asta este lupta pentru a demonstra că Oțelul este o echipă iubită, iar o echipă iubită și susținută de mii de suporteri nu poate fi târâtă prin noroi la infinit, așa cum s-a întâmplat cu Oțelul în ultimii doi ani. Avem posibilitatea să le arătăm celor care văd în Oțelul doar semne de euro, că echipa aceasta aparține, înainte de toate, unei comunități. Iar o comunitate unită poate întoarce înzecit răul făcut echipei de către patroni sau primari interesați doar de bani.
Veniți, așadar, să susțineți Oțelul. Luați cu voi un copil, o femeie (intrarea lor este liberă!) sau un prieten, chiar dacă nu frecventează stadionul în mod normal, iar împreună să arătăm că în Galați DOAR OȚELUL CONTEAZĂ! Veniți să vă bucurați de spectacol, de fotbal și mai ales de Oțelul.
Pentru că doar împreună putem schimba ceva, veniți să strigăm cu toții: HAI OȚELUL!

Comentarii   
  •  
  •  

#1 nicki55 » 28-04-2013 12:13

Mobilizator , elocvent .. Subscriu ..!! HAI OTELUL , HAI GALATI..!!
+2

nicki55

  •  
  •  

#2 AdY » 28-04-2013 12:16

Cu totii la meci!!Doar OTELUL!!
+2

AdY

  •  
  •  

#3 Alexandru C. » 28-04-2013 12:59

Intr-o zi de lucru nu ai cum sa umpli stadionul..daca vor fi 5000 sa zicem mersi..
−1

Alexandru C.

  •  
  •  

#4 dj » 28-04-2013 13:14

maxim 5000
−1

dj

  •  
  •  

#5 Dregan » 28-04-2013 13:29

Asa cum scrie si in articol sa ne facem datoria de suporteri, sa venim la stadion, sa mai aducem macar o persoana cu noi si apoi vedem cati or fi la final...
+3

Dregan

  •  
  •  

#6 Viorel Craciun » 28-04-2013 16:07

nu mai exista motive sa nu fim la stadion . meteorologic ,e perfect ,atmosfera pe care o da nocturna e deosebita ,echipa e aproape completa ,iar meciul nu va fi usor deloc ! forta OTELUL ,forta GALATIUL ! :roll:

Viorel Craciun

  •  
  •  

#7 corneliu » 28-04-2013 16:53

Jocul actual si rezultatele nu mai satisfac dorintele spectatorilor.In afara celor 4-5000 de suporteri fideli care pot trece peste multe serii de rezultate negative ale echipei,restul nu o pot face(ma refer la spectatorii normali sau ocazionali),ei sunt influentati direct de rezultatele si jocul echipei.Lor le place performanta ,atitudinea...ei vin ca la spectacol,iar daca tu oferi ceva ce nu-i pe placul lui,el nu primeste.De aceea multi au scos Otelul din optiunile spectacolului.Probabil ca materialul genetic sau natura noastra nu ne permite sa fim toti cu fotbalul in sange.Pe de alta parte lumea a devenit mai pretentioasa dupa titlul castigat dar si dupa ce vezi fotbal adevarat in campionate adevarate,nu mai sunt dispusi sa vina si sa plateasca un spectacol care ofera aproape nimic.Si nu ascund faptul ca si eu sunt unul dintre ei care are reactii negative fata de prestatiile dar mai ales atitudinea unoradintre ei.
Cea mai buna dovada ca nr spectatorilor este direct influentat de jocul si rezultatele echipei-----
2009-2010=71500 spectatori...loc8
2010-2011=124000 spc.......1
2011-2012=102000 spc.......6
2012-2013=67000 spc.......11~
Bun,ce trebuie facut pt a-l atrage pe spectator la meci? Faceti un sondaj si toti vor spune ca doresc altceva de la echipa.Eu am facut printre cunoscuti,iar rezultatul ar suna cam asa>>daca vor spectatori la meciuri si noi vrem fotbalisti la echipa.Si e perfect adevarat,nu poti deveni rentabil daca nu indeplinesti cele doua conditii esntiale...
atragerea de spectatori si generarea de performanta ;-)
+1

corneliu

  •  
  •  

#8 DanielT » 28-04-2013 17:29

Stateam de vorba cu Viglianti acum cateva zile si imi spunea ca echipa lui de suflet din Argentina a ajuns in liga a treia si joaca cu 42 de mii de suporteri in tribuna. Am intrebat cum e posibil acolo si la noi nu? Mi-a dat un singur raspuns: MARKETINGUL! Un departament de marketing care sa colaboreze cu suporterii si impreuna sa aducem suporterii la stadion e o solutie. Nu ar trebui sa calculam numarul spectatorilor ci sa ne gandim cum sa facem din oamenii normali suporteri adevarati care sa vina mereu langa echipa. In tarile cu fotbal dezvoltat numarul suporterilor se calculeaza in functie de vanzarea abonamentelor. Daca nu iti cumperi abonament atunci esti doar un spectator. Clubul ar trebui sa faca un departament de marketing care sa se gandeasca numai la fidelizarea galatenilor. Reprezentantii clubului impreuna cu cei ai suporterilor pot merge prin licee pt a imparti abonamente, fulare, tricouri. Se pot face mii de actiuni pentru atragerea galatenilor langa echipa si asta nu doar prin scoli ci si pe Faleza, prin zonele aglomerate din oras, chiar prin alte orase din judet. Din pacate atitudinea noastra, a tuturor lasa de dorit. Clubul e condus de niste oameni care se gandesc doar cum sa faca bani iar suporterii au diferite interese care nu ii lasa sa fie uniti sub o singura asociatie.
+3

DanielT

  •  
  •  

#9 Johnny8 » 28-04-2013 18:29

...Oricum sincer imi pare rau ca multi dintre voi nu stiti adevarul despre otelul,stan,adamescu :|....Ia cnd va ma duceti la sedinte ale C. L. si intrebati-l pe Stan...de unde a avut bani in Campania locala ??? O sa evite raspunsu....asta cu adamescu e de fatada lumii. Daca nu stiati Adamescu a fost cel care i-a dat lu Stanel bani de campanie. Adamescu a fost acela care i-a dat lu stanel bani sa ajute otelul cnd era intr-o stare nasoala cu banii restante de cateva luni.nu minciuna lu stanel ca s-a imprumutat la banca si etc..daca era asa unde-s ratele???, iar acum cand amundoi cik au conflict si etc....asta e de fatada oameni buni. O mica neintelegere intre ei este... Domnu Stanel vrea ca la anu Dunarea sa promoveze sa fie jucaria lui de voturi pt primarie, daca pe otelul nu-l mai poate manevra. pentru ca stia ca la Galati lumea e iubitoare de fotbal . Asa ca m-ai lasati tampeniile astea scrise de unii si de altii...Ca ala a zis asa ca ala a facut asa.Numai credeti toate tampeniile bai fratilor maturizati-va

Johnny8

  •  
  •  

#10 monemi75 » 28-04-2013 19:08

cred ca corneliu are dreptate.eu nu sunt in tara si nu pot veni dar am cumparat un abonament pt un amic...l-am intrebat cum mai este atmosfera pe la meciuri si mi-a spus ca nu se mai duce ca sa saturat sa vada cum se vand meciuri sau se joaca la pariuri....si el isi rupe plamanii....nu stiu daca e adevarat dar din pacate asa se vede si asa se intelege....deci nu as spune suporteri de rezultat ci suporteri care vor sa vada ca echipa incearca sa castige chiar daca nu reuseste...

monemi75

  •  
  •  

#11 bogdan64 » 28-04-2013 19:12

Haideti la stadion! Nu toata lumea lucreaza pana la ora aia!Sa aratam baietilor ca suntem alaturi de ei si ca ne pasa de OTELUL!

bogdan64

  •  
  •  

#12 schillaci » 28-04-2013 19:23

@FaustinoDan Ma bucur sa aflu de la tine ca exista, cel putin, o persoana in cadrul clubului care stie care este solutia aducerii fanilor la stadion. Oricum tot ce ai scris tu se poate face cu usurinta de catre un club de fotbal, nici macar nu e nevoie de vreun mare efort financiar, ci numai de dorinta de a face ceva de viitor, ceva durabil. Din pacate, ai mare dreptate si la ce ai scris in incheiere...
Nu ii contrazic pe cei care zic ca rezultatele bune aduc suporterii la stadion, dar daca ar fi numai asta atunci cum se explica faptul ca in Germania sau Anglia chiar si echipele matematic retrogradate cand inca mai sunt vreo 3 etape au tribunele pline pana la ultimul meci ? Va spun eu, suporterii au fost ''educati'' ani la rand prin marketing si reclama sa vina la stadion !

schillaci

  •  
  •  

#13 one.dollar » 28-04-2013 20:27

Citez pe Johnny8:
...Oricum sincer imi pare rau ca multi dintre voi nu stiti adevarul despre otelul,stan,adamescu :|....Ia cnd va ma duceti la sedinte ale C. L. si intrebati-l pe Stan...de unde a avut bani in Campania locala ??? O sa evite raspunsu....asta cu adamescu e de fatada lumii. Daca nu stiati Adamescu a fost cel care i-a dat lu Stanel bani de campanie. Adamescu a fost acela care i-a dat lu stanel bani sa ajute otelul cnd era intr-o stare nasoala cu banii restante de cateva luni.nu minciuna lu stanel ca s-a imprumutat la banca si etc..daca era asa unde-s ratele???, iar acum cand amundoi cik au conflict si etc....asta e de fatada oameni buni. O mica neintelegere intre ei este... Domnu Stanel vrea ca la anu Dunarea sa promoveze sa fie jucaria lui de voturi pt primarie, daca pe otelul nu-l mai poate manevra. pentru ca stia ca la Galati lumea e iubitoare de fotbal . Asa ca m-ai lasati tampeniile astea scrise de unii si de altii...Ca ala a zis asa ca ala a facut asa.Numai credeti toate tampeniile bai fratilor maturizati-va

de povestea cu dunarea stiam si am spus-o in posturile mele anterioare dar ca stan a primit bani de la adamescu nu stiam. de fapt mi-e greu sa cred asa ceva in conditiile in care nu poti scoate 1 leu cu gaura de la ala indiferent cat de prieten ar fi cu cineva. un om mai "chetros" ca ala nu cred ca exista.

one.dollar

  •  
  •  

#14 Tudor » 28-04-2013 22:08

Eu cred ca si conditiile ii aduce. E altceva sa vi pe un stadion mare, modern si lumea sa fie civilizata. Noi suntem in urma si cu una si cu alta. Cum sa te duci cu sotia si copilul cand auzi numai injuraturi, teama sa nu apara vreun conflict si batai. Plus ca educatia se incepe cu cei mici, iar parintii refuza sa-i lase pe stadion din motivele enumerate. Chiar daca la noi nu au fost evenimente notabile, teama este generala. Subscriu la ce a scris Corneliu.
−2

Tudor

  •  
  •  

#15 dumibgd » 28-04-2013 23:04

Deci daca clubul nu da doi bani pe marketing, hai sa le dam noi o palma peste ochi sa le aratam ca se poate, si sa facem noi un marketing pentru club. Sa incercam sa strangem cativa banuti si sa aratam ca pe noi suporterii ne intereseaza doar de Otelul. Am putea vorbi cu unul din jucatori sa vina, sau poate Vigli... sa ne insoteasca, si poate pe viitor clubul o sa dezvolte si ei ceva...

dumibgd

  •  
  •  

#16 schillaci » 28-04-2013 23:43

Cineva nu prea e de acord cu parerile noastre de a se face ceva pentru ca publicul sa vina la stadion...si-o fi facut adamescu cont pe Dunarea Batrana ? :lol:
+3

schillaci

  •  
  •  

#17 Leviathan » 29-04-2013 05:27

pascu :)) hua bah du-te tare ba

Leviathan

  •  
  •  

#18 gl-85-pst » 29-04-2013 08:14

Citez pe bogdan64:
Haideti la stadion! Nu toata lumea lucreaza pana la ora aia!Sa aratam baietilor ca suntem alaturi de ei si ca ne pasa de OTELUL!

uite eu lucrez:( si regret ca altfel nu lipseam:))

gl-85-pst

Login sau crează cont pentru a comenta              |