STIRI Liga I Final / Oţelul – Concordia Chiajna 2-1 (1-1)

Anul trecut la Galati a fost 0-0Anul trecut la Galati a fost 0-0După două înfrângeri consecutive, atât în Cupa României, cât și în campionat, formația noastră primește vizita celor de la Concordia Chiajna, echipă aflată pe locul al 15-lea (ultima poziție retrogradabilă) şi care vine la Galați cu un moral destul de ridicat după remiza obținută etapa trecută pe teren propriu contra celor de la Vaslui, scor 1-1.  

Din nefericire, antrenorul Petre Grigoraş a suferit o intervenție chirurgicală și va lua loc în tribună o perioadă, urmând ca secundul Marian Dinu și directorul sportiv Gabriel Viglianti să se ocupe de banca tehnică. Pe această cale, în numele întregii suflări gălățene, îi transmitem lui „Grig” multă sănătate și îl așteptăm cât mai repede pe banca tehnică, acolo unde îi este locul, la fel cum și locul suporterilor este pe stadion. Împreună vom fi mai puternici!
Având în vedere faptul că formația oaspete se află doar la al doilea sezon în Liga I, cele două echipe nu s-au întâlnit decât de 3 ori, „oţelarii” nereușind până în prezent să înscrie în poarta Chiajnei în Liga 1(!), două dintre partide încheindu-se cu scor alb, în timp ce în returul sezonului trecut, Oțelul a pierdut la Chajna, scor 1-0. Cu toate acestea, pe când se aflau în divizia secundă, ilfovenii au primit 6 goluri într-un meci de Cupă cu Oţelul!
Oaspeții de astăzi au jucat, până în prezent, de 61 de ori în prima ligă, reușind să obțină 19 victorii, 14 remize, în timp ce 28 de partide au fost pierdute, golaverajul fiind negativ, cu 94 de goluri primite și doar 64 marcate. Oțelul Galați se află în fața jocului cu numărul 818 în Liga I, reușind să obțină 337 de victorii și 164 de remize, în timp ce numărul înfrângerilor a crescut la 316.
Pentru meciul de astăzi, pe lângă mai vechii accidentați Silviu Ilie și Alexandru Zaharia, la Oțelul va lipsi portarul Cristian Brăneț, acesta suferind o comoție etapa trecută. La capitolul reveniri, Alexandru Benga va putea lua loc în prima echipă după ce și-a ispășit etapa de suspendare, în timp ce Daniel Popescu este apt din punct de vedere medical. De partea cealaltă, la oaspeți va lipsi Sorin Ghionea, suspendat pentru cumul de cartonașe galbene. Astfel, echipele de start ar putea arăta astfel:
OȚELUL: Grahovac - Cojoc, Sîrghi, Benga, Popescu (Ljubinkovic) - Iorga, Neagu, Giurgiu - Astafei, Didi (Paraschiv), Stromajer.
CHIAJNA:  Cobrea - Belu, Leca, Fl.Ilie, Bambara - Ispir, S.Până - Popovici, Coşereanu, Zuluf – Wellington.

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Narcis Răducan: “Din fericire, este totul în regulă. Petre Grigoraş avea ceva dureri, altele decât le are un fost fotbalist, dar eu cred că are caracterul să treacă peste aceste probleme. Am glumit puţin cu el şi am zis că, dacă Barcelona s-a descurcat foarte bine şi a luat campionatul cu secundul pe bancă, poate şi noi batem două-trei jocuri până vine Grig. Până când va reveni, sunt convins că jucătorii vor face tot posibilul pentru a-l bucura. Ne așteaptă un meci dificil cu Concordia Chiajna, trebuie să-l câștigăm!”

Ilie Stan(antrenor Chiajna): "Am câştigat doar un punct cu Vaslui, dar e bine că am întrerupt seria de şase înfrângeri consecutive. Suntem doar la un punct de locul salvator şi, normal, nu ne-am resemnat în privinţa retrogradării. Mergem la Galaţi să câştigăm punct sau puncte. Suntem într-o situaţie delicată, aşa că nu ne interesează să facem spectacol, ci să câştigăm. Dacă batem pe Oţelul, aceasta intră şi ea la retrogradare. Echipele de pe locurile 11-18 au emoţii până la final. Oricine poate retrograda. Cred în continuare în echipa mea, locul nostru este în Liga 1. Sper să avem un arbitraj corect la Galaţi.”

Meciul va fi condus de o brigadă de arbitri condusă de Marcel Bîrsan, care va fi asistat la cele două linii de Daniel Hulubei şi Ioan Ciocănea, în timp ce Mihai Ene va fi cel de-al patrulea oficial, ca observator fiind delegat Sorin Boca.
Pentru această partidă, preţurile biletelor sunt următoarele: Tribuna I – 15 lei, Tribuna a II-a – 10 lei, Peluze – 7 lei. Totodată, suporterii gălăţeni care şi-au achiziţionat tichete la meciul din Cupa României contra celor de la Petrolul Ploieşti, îşi vor putea procura gratuit bilete pentru acest meci, pe baza tichetului din Cupă. FEMEILE şi COPIII de până la 15 ani pot intra GRATUIT la această partidă!

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Devilutzu » 29-04-2013 11:19

Ar trebui sa incercam sa venim cat mai multi la meci dar din pacate e zi muncitoare si e cam greu, eu unul imi tarasc dupa mine 2 prieteni si prietena care nu are nici o treaba cu fotbalul dar am invatat-o sa sustina echipa.Faceti la fel, imprastiati vorba, incercati sa comvingeti cat mai multa lume. Donez si 2 bilete la galerie,stiu ca nu costa mult dar poate cineva nu are nici acei cativa lei si vrea sa intre. devilutzu88 este id-ul pentru a le inmana. Cu totii la meci Fortza Otelul !!!
+6

Devilutzu

  •  
  •  

#2 Dregan » 29-04-2013 11:24

Citez pe Devilutzu:
Ar trebui sa incercam sa venim cat mai multi la meci dar din pacate e zi muncitoare si e cam greu, eu unul imi tarasc dupa mine 2 prieteni si prietena care nu are nici o treaba cu fotbalul dar am invatat-o sa sustina echipa.Faceti la fel, imprastiati vorba, incercati sa comvingeti cat mai multa lume. Donez si 2 bilete la galerie,stiu ca nu costa mult dar poate cineva nu are nici acei cativa lei si vrea sa intre. devilutzu88 este id-ul pentru a le inmana. Cu totii la meci Fortza Otelul !!!

Asta vreau sa aud. Ia sa mai faca 1000 de insi ca tine :-)
+3

Dregan

  •  
  •  

#3 Alexandru C. » 29-04-2013 14:03

Pe departe cel mai important meci din sezonul asta..un egal sau o infrangere ne afunda si mai tare in subsolul clasamentului..nu concep sa nu castigam meciul asta..

Alexandru C.

  •  
  •  

#4 spider » 29-04-2013 16:07

Deci daca am biletul de la meciul din cupa ma duc cu el la casa de bilete si imi da un bilet gratis? Sau ma duc direct cu biletul din cupa la poarta stadionului si intru pur si simplu?
−2

spider

  •  
  •  

#5 romeo » 29-04-2013 16:24

te duci la casa de bilete!
+1

romeo

  •  
  •  

#6 robert1595 » 29-04-2013 18:23

In curand e posibil sa ajunga golgheter Sirghi , si asta e ingrijorator !
+2

robert1595

  •  
  •  

#7 flex » 29-04-2013 19:00

De multi ani nu am mai vazut Otelul atat de slaba. Mijlocul echipei nu are nici o treaba cu jocul existand un spatiu enorm atat fata de aparare cat si de atac. O aparare care e fragila rau si un atac care nu are cum sa exista cu centrari made Jaka. Odata cu Grigoras ( il respect si apreciez enorm) a revenit si ghinionul cat si nesiguranta jocului. Nu mai zic de sanatate ca multi cred ca ajungem dupa Grig. Forta Galati si poate scapam de campionatul asta cu bine
+3

flex

  •  
  •  

#8 Ciprica » 29-04-2013 19:29

Ce cauta grahovac asa de sus la gol, când serediuc avea fundaș lângă el, ce cauta filip pe teren, când se trezește popescu, când găsim și noi un vârf...
+1

Ciprica

  •  
  •  

#9 Ciprica » 29-04-2013 19:31

Sau ce cauta Stromajer în teren?
+1

Ciprica

  •  
  •  

#10 Ciprica » 29-04-2013 19:54

Groaznic. Absolut... Groaznic. Cred ca doar în turul ala cu sunda/Stoichiță pe banca am văzut un Otelul atât de slab...
+1

Ciprica

  •  
  •  

#11 bassnes » 29-04-2013 19:59

noroc si ce ? am luat 3 puncte .. bv noua .. HAI OTELUL! Cat de mult ma bucur ca l-au introdus pe Gazale de la inceputul reprizei a doua :X .. dar scuzatima Filip si Stromajer dezastru si app Neagu schimbat de ce ? in rest ok putin nesiguri dar asta e puncte sa luam dar cu Astra nu va fi la fel .. FORTA OTELUL!
+1

bassnes

  •  
  •  

#12 schillaci » 29-04-2013 20:06

Felicitari Cristi Sarghi ! Un capitan adevarat atat pe teren cat si in afara lui ( in interviul de dupa meci le-a dat peste nas celor din conducere ) !
+2

schillaci

  •  
  •  

#13 romeo » 29-04-2013 20:13

sarghi , un adevarat capitan ..
din pacate pe teren , corabia lui sarghi arata jalnic , nu sunt atat de sigur ca isi merita salariile , unii dintre ei !
cati suporteri au fost pe stadion?
sarghi , a fost un protest , sau aceasta este valoarea voastra ..de liga 2 ?
+2

romeo

  •  
  •  

#14 one.dollar » 29-04-2013 20:18

Citez pe romeo:
sarghi , un adevarat capitan ..
din pacate pe teren , corabia lui sarghi arata jalnic , nu sunt atat de sigur ca isi merita salariile , unii dintre ei !
cati suporteri au fost pe stadion?
sarghi , a fost un protest , sau aceasta este valoarea voastra ..de liga 2 ?

prietene tu mergi la lucru fara sa fii platit? tu ai ce pune pe masa de sarbatori daca patronul nu-ti da banii? poti da randament in munca pe care o prestezi daca esti cu burta goala?
+1

one.dollar

  •  
  •  

#15 romeo » 29-04-2013 20:29

prietene , eu merg la lucru sa fiu eficient si cu siguranta voi fi platit , cand nu mai sunt platit , plec , prietene !si mai apoi , un fotbalist , castiga intr-o luna cat castiga majoritatea dintre noi in min 6 luni ...sa joace fotbal , joaca la fel de lamentabil inca de pe vremea cand aveau salariile platite in avans...sa terminam cu cliseele , nu sunt ei cu "burta goala" , in plus , prietene ..cei de la rapid sau u cluj nu au mai vazut salariile din 2012 de la chetele suporterilor , sa-mi aduc aminte de jocul cu bistrita? sunt dezamagit de acesti jucatori , este parerea mea ...jocul lor la "salariu" a indepartat suporterii de la stadion .
+2

romeo

  •  
  •  

#16 costy81gl » 29-04-2013 20:32

Iorga nu mai nimereste spatiul portii de mai multe meciuri. In cel mai bun caz nimereste cate un suporter din peluza. Executia de la penalty este pentru mine o minune inexplicabila. Si nici ceilalti nu se lasa mai prejos. Cred ca cel putin jumatate dintre jucatori nu au curaj sa traga la poarta nici cand e goala, si prefera sa o pasa catre altcineva numai ca sa scape din minge.
−3

costy81gl

  •  
  •  

#17 one.dollar » 29-04-2013 21:00

Citez pe romeo:
prietene , eu merg la lucru sa fiu eficient si cu siguranta voi fi platit , cand nu mai sunt platit , plec , prietene !si mai apoi , un fotbalist , castiga intr-o luna cat castiga majoritatea dintre noi in min 6 luni ...sa joace fotbal , joaca la fel de lamentabil inca de pe vremea cand aveau salariile platite in avans...sa terminam cu cliseele , nu sunt ei cu "burta goala" , in plus , prietene ..cei de la rapid sau u cluj nu au mai vazut salariile din 2012 de la chetele suporterilor , sa-mi aduc aminte de jocul cu bistrita? sunt dezamagit de acesti jucatori , este parerea mea ...jocul lor la "salariu" a indepartat suporterii de la stadion .

nu uita ca fiecare dintre noi castigam in functie de meseria ce-o avem. nu ma intereseaza de alte echipe momentan in conditiile in care dupa acest sezon noi nu vom mai exista (vezi un post de-al meu anterior). de bine de rau echipele ce tu le-ai amintit vor juca macar in ligi inferioare. jocul de azi al nostru asa trebuia sa fie. ba o sa fie chiar scandal ca am luat 3 puncte. ciofoaia o sa fie foc si para si crede-ma ca stiu ce zic.
−6

one.dollar

  •  
  •  

#18 romeo » 29-04-2013 21:06

chiar crezi ca Otelul va dispare de pe harta fotbalului? desi , nu cred (poate sunt naiv , pentru ca toate indiciile tind sa te crediteze), macar sa murim frumos ..traim intr-o lume nebuna!!
+1

romeo

  •  
  •  

#19 Tudor » 29-04-2013 21:11

Nu au ce pune pe masa cei cu pensii de 300 de lei sau cei care au salariul de 1000 de lei si nu sunt platiti. Nu sunt de acord evident, cu neplata jucatorilor, e normal sa fie platiti, dar de aici pana a spune ca nu ai ce pune pe masa e cale lunga.
Dar e bine ca am castigat cele 3 puncte, desi jocul a fost unul de liga a treia. Cel putin Stromajer parca era drogat, daca il intreba cineva cum il cheama, nu sunt sigur ca ar fi dat raspunsul corect.
+1

Tudor

  •  
  •  

#20 Deylerong13 » 29-04-2013 21:12

Nu va suparati dar unde pot gasi si eu pozele facute suporterilor pe stadion la meciul otelul-chiajna 2-1 ? va rog frumos raman recunoscator multumesc! (venea un baiat cu un apart foto cat un tun si nu stiu unde le pot gasi scuzati-ma)
+1

Deylerong13

  •  
  •  

#21 one.dollar » 29-04-2013 21:12

Citez pe romeo:
chiar crezi ca Otelul va dispare de pe harta fotbalului? desi , nu cred (poate sunt naiv , pentru ca toate indiciile tind sa te crediteze), macar sa murim frumos ..traim intr-o lume nebuna!!

stii cum e: nu conteaza ce cred eu sau tu sau altii. conteaza ce vor sa faca ce-i ce detin clubul. eu trag speranta ca se va rezolva cu o eventuala vanzare catre alt asa zis "INVESTITOR" sau catre primarie (desi asta nu stiu daca se poate).
+1

one.dollar

  •  
  •  

#22 one.dollar » 29-04-2013 21:16

Citez pe Tudor:
Nu au ce pune pe masa cei cu pensii de 300 de lei sau cei care au salariul de 1000 de lei si nu e platit. Nu sunt de acord ca nu sunt platiti jucatorii, e normal sa fie platiti, dar de aici pana a spune ca nu ai ce pune pe masa e cale lunga.
Dar e bine ca am castigat cele 3 puncte, desi jocul a fost unul de liga a treia. Cel putin Stromajer parca era drogat, daca il intreba cineva cum il cheama, nu sunt sigur ca ar fi dat raspunsul corect.

inca odata repet: nu jucatorii sunt de vina. asa li s-au trasat directivele de sus. la fel nu e nici vina lui narcis sau a stafului tehnic. clubul va trebui sa nu retrogradeze ca sa mai poata fi atractiv pentru o eventuala vanzare (nu mi-e frica ca picam), dar nici sa urce in clasament (asta inseamna victorii si victoriile inseamna bani).
+1

one.dollar

  •  
  •  

#23 R4dioh3ad » 29-04-2013 21:29

E o stare de maxima nesiguranta si de o lipsa de interes a Patronatului care se rasfrange asupra jucătorilor ... Ceva ne așteaptă la sfârșitul campionatului... Poate ca cei apropiați stiu mai multe de aici si apărută tuturor... Jucatori, antrenori staff...pe toți ii cam doare la bască...
+4

R4dioh3ad

  •  
  •  

#24 costy81gl » 29-04-2013 21:44

Citez pe romeo:
prietene, eu merg la lucru sa fiu eficient si cu siguranta voi fi platit

Nu vad legatura. Sarghi a fost foarte eficient si totusi nu-si va lua salariul. Pana si Filip si Stromajer au dat cate un gol in penultimele 2 etape si in loc de salariu au primit o declaratie de la patron cum ca toata lumea si-a primit salariile (doar declaratia a fost reala nu si salariile). Ca sa facem o comparatie intre tine si ei, du-te dupa o luna de munca eficienta si arunca-ti salariul in Dunare si apoi du-te sa mai muncesti o luna la fel de eficient. Eu am luat teapa de la un patron dupa 2 luni jumate de munca eficienta, si stiu cum e. Daca tu nu stii, mai bine abtine-te. In plus, ce te face sa crezi ca cei eficienti isi vor primi salariile, daca Adamescu n-a vazut IN VIATA LUI un meci al echipei Otelul si nici nu se va vedea vreodata?
+2

costy81gl

  •  
  •  

#25 dj » 29-04-2013 21:49

Jucam ca in liga a doua sa fim realisti...am castigat cu mare noroc...sarghi a declarat ca nu si-au mai luat banii de 2-3 luni si vine pastele si au si iei nevoie de bani sunt probleme mari la nivel de conducere
Respect pentru Sarghi ca a fost singuru care a avut curajul sa iasa in fatza sa declare asta !!
+1

dj

  •  
  •  

#26 romeo » 29-04-2013 22:01

Citez pe costy81gl:
Citez pe romeo:
prietene, eu merg la lucru sa fiu eficient si cu siguranta voi fi platit

Nu vad legatura. Sarghi a fost foarte eficient si totusi nu-si va lua salariul. Pana si Filip si Stromajer au dat cate un gol in penultimele 2 etape si in loc de salariu au primit o declaratie de la patron cum ca toata lumea si-a primit salariile (doar declaratia a fost reala nu si salariile). Ca sa facem o comparatie intre tine si ei, du-te dupa o luna de munca eficienta si arunca-ti salariul in Dunare si apoi du-te sa mai muncesti o luna la fel de eficient. Eu am luat teapa de la un patron dupa 2 luni jumate de munca eficienta, si stiu cum e. Daca tu nu stii, mai bine abtine-te. In plus, ce te face sa crezi ca cei eficienti isi vor primi salariile, daca Adamescu n-a vazut IN VIATA LUI un meci al echipei Otelul si nici nu se va vedea vreodata?

nu am sa-ti cer niciodata sa te abtii , desi esti putin frustrat ...ramane asa ..domnii fotbalisti joaca ca niste petarde sunt platiti la fel ...ei macar au sansa sa joace , sa fie buni , sa castige si sigur vor veni ofertele, sa plece acolo unde sunt platiti pentru simpla prezenta ...eficienta unui fotbalist se masoara in rezultatele echipei , daca Sarghi era tenismen era intr-adevar eficient ..s-a ales praful din fosta campioana ...se vede treaba ca Antal , Pena, Salageanu chiar si Rapa , Bus erau fotbalisti!
+1

romeo

  •  
  •  

#27 one.dollar » 29-04-2013 22:05

Citez pe romeo:
Citez pe costy81gl:
Citez pe romeo:
prietene, eu merg la lucru sa fiu eficient si cu siguranta voi fi platit

Nu vad legatura. Sarghi a fost foarte eficient si totusi nu-si va lua salariul. Pana si Filip si Stromajer au dat cate un gol in penultimele 2 etape si in loc de salariu au primit o declaratie de la patron cum ca toata lumea si-a primit salariile (doar declaratia a fost reala nu si salariile). Ca sa facem o comparatie intre tine si ei, du-te dupa o luna de munca eficienta si arunca-ti salariul in Dunare si apoi du-te sa mai muncesti o luna la fel de eficient. Eu am luat teapa de la un patron dupa 2 luni jumate de munca eficienta, si stiu cum e. Daca tu nu stii, mai bine abtine-te. In plus, ce te face sa crezi ca cei eficienti isi vor primi salariile, daca Adamescu n-a vazut IN VIATA LUI un meci al echipei Otelul si nici nu se va vedea vreodata?

nu am sa-ti cer niciodata sa te abtii , desi esti putin frustrat ...ramane asa ..domnii fotbalisti joaca ca niste petarde sunt platiti la fel ...ei macar au sansa sa joace , sa fie buni , sa castige si sigur vor veni ofertele, sa plece acolo unde sunt platiti pentru simpla prezenta ...eficienta unui fotbalist se masoara in rezultatele echipei , daca Sarghi era tenismen era intr-adevar eficient ..s-a ales praful din fosta campioana ...se vede treaba ca Antal , Pena, Salageanu chiar si Rapa , Bus erau fotbalisti!

scuze dar aici ma vad nevoit sa te contrazic din nou: ce-i enumerati de tine mai sus erau intra-devar jucatori buni dar sa nu uiti ca nu jucau doar ei. la campionat au pus toti osul, inclusiv iorga, neagu, filip, grahovac etc.
una peste alta nu vreau sa intru in polemici de fapt scopul meu era sa va fac sa intelegeti ca nu jucatorii sau antrenorii sunt problema noastra. ei sunt exact ca angajatii la patron: primesc ordine si le executa.
+2

one.dollar

  •  
  •  

#28 Tudor » 30-04-2013 00:55

Citez pe one.dollar:
nu ma intereseaza de alte echipe momentan in conditiile in care dupa acest sezon noi nu vom mai exista

Ba, tu ne bagi in sperieti ! :sigh:
+1

Tudor

Login sau crează cont pentru a comenta              |