STIRI Liga I EXCLUSIV: Oţelul vrea jucători de la Brăila

Puscasu (stanga) - Punga (dreapta)Puscasu (stanga) - Punga (dreapta)Oţelul a avut mai mereu succes cu achiziţiile din liga secundă, jucători precum Vâtcă, Benga, Gado, Sălăgeanu, Giurgiu, Bourceanu, Filip, Antal, Szekely, Daniel Stan, Pena, Jula, etc. devenind fotbalişti importanţi în Liga I şi nu numai, după ce au îmbrăcat tricoul roş-alb-albastru. Bineînţeles că cei din conducere îşi doresc să continue tradiţia, aşa că au pus ochii pe doi dintre cei mai talentaţi jucători ai vecinilor de la CF Brăila. Este vorba despre Andrei Puşcaşu şi Georgel Pungă, care sunt în vizorul gălăţenilor pentru un eventual transfer.

Ambii au fost monitorizaţi pe parcursul întregului sezon, directorul general Narcis Răducan, dar şi directorul sportiv Gabriel Viglianti, aflându-se în tribună la meciul de pe propriul teren al celor de la CF Brăila contra Dunării Galaţi. De asemenea, fostul antrenor al Oţelului Viorel Tănase, alături de secundul Balauru, au strâns date despre cei doi fotbalişti de perspectivă înaintea meciului Oţelul – CF Brăila din optimile de finală ale Cupei României la fotbal.
Andrei Puşcaşu are 23 de ani şi este mijlocaş central. Sezonul acesta a evoluat de 19 ori în campionat pentru brăileni, marcând un gol, în cele 1476 de minute jucate. El a intrat şi contra Oţelului în optimile de finală ale Cupei României, în meciul câştigat de formaţia noastră cu 3-0. Puşcaşu joacă pe postul de mijlocaş la închidere, fiind un bun recuperator, dar şi un fotbalist cu reale calităţi, deschizând jocul prin pase şi urcând des cu mingea la picior pentru a crea superioritate. Are 1,78m înălţime, dar este un jucător robust, care face faţă cu brio duelurilor unu la unu. Stilul lui este mai apropiat de cel al lui Neagu, în comparaţie cu Giurgiu sau Filip.
Georgel Pungă, care abia a împlinit 19 ani, joacă pe postul de mijlocaş stânga, unul greu încercat la Oţelul în ultima vreme. Este un fotbalist de viitor fiind cooptat în mai multe rânduri la loturile naţionale U18 şi U19. În acest sezon a evoluat de 19 ori pentru CF Brăila, de 16 ori fiind titular, marcând un singur gol, plus alte două jocuri în Cupă, unul dintre ele (aţi ghicit) chiar împotriva Oţelului. Pungă este un fotbalist de perspectivă, tehnic în regim de viteză şi care şutează surprinzător de la distanţă. Este mai mult un jucător de ultimă pasă, decât un marcator, furnizând centrări de calitate pentru atacanţi.
Bineînţeles rămâne de văzut dacă cele două cluburi vecine se vor înţelege şi la preţ, cert fiind deocamdată doar că cei din conducere au în continuare ochi buni pentru jucătorii de calitate din ligile inferioare.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 gopolino20 » 31-05-2013 11:18

asa si asa.......este clar ca nu o sa avem obiectiv - Europalig - niciodata,doar daca se intamnpla sa avem vreun culoar favorabil, noi trebuie sa aducem jucatori care au confirmat, certe valori, in functie de ce putem noi oferi...nu jucatori care sa-i formam noi, asa putem lua de la Otelul 2....parerea mea, trebuie sa ne uitam la jucatorii de la Rapid, Sportul, ceva bun de prin liga 2, si ceva de afara....sau gen jucatori de la Dinamo - Luchin, Axente...
+2

gopolino20

  •  
  •  

#2 Surpass » 31-05-2013 11:39

Cu astfel de achizitii, Grigoras semneaza contract pe viata cu Otelul, se va bate cu mare succes an de an NU la intrarea in grupele UEFA champions league, ci direct pt. semifinala-finala acesteia. Evident glumesc ironic. Am inteles ca bugetul de transferuri e foarte mic sau chiar inexistent, dar, cum am mai spus-o in multe randuri, un plus de calitate se face cu jucatori experimentati, fotbalisti deja copti. Faci si astfel de mutari, insa, doar pt. a le slefui in timp, nu ca solutie imediata la prima echipa.
+2

Surpass

  •  
  •  

#3 Surpass » 31-05-2013 11:54

Tre' sa fii tampit sa dai dislike la comentariul meu anterior. Cu astfel de mentalitate demonstrezi clar neputinta de-a vedea limpede eventualul salt de calitate a clubului. In consecinta, te multumesti cu mediocritatea si eterna conditie de echipa ce-si face in permanenta calcule sa evite retrogradarea.

Surpass

  •  
  •  

#4 bogdan22 » 31-05-2013 12:06

Ai foarte are dreptate surpass.Daca la galati se vrea performanta cu jucatori adusi de pe la braila inseamna ca astia chiar ne iau de prosti pe toti, ei au impresia ca nou suntem de pe alta planeta si nu stim fotbal.Mai bine ai lasa pe astia decat sa ai dai afara pe ljubincovik si sa mil aduci pe punga, sacosa sau cum mama drak lo mai chema.......Vai mama lor la anul.
+1

bogdan22

  •  
  •  

#5 Surpass » 31-05-2013 12:16

M-a amuzat mult comentariul tau. Ljubinkovic a fost adus ca o solutie de avarie insa nu ca titular incontestabil. Sa recunoastem ca e un jucator limitat si caracterizat de-o indolenta crasa mai ales in acest final de sezon, in care, cu siguranta omu' stia deja ca Otelul va renunta la el odata cu terminarea campionatului. Sa speram ca va reintra in circuit Silviu Ilie si ca pe acea parte vom fi cat de cat acoperiti.
+1

Surpass

  •  
  •  

#6 bogdan22 » 31-05-2013 13:02

Eu sunt putin cam sceptic in privinta lui silviu deoarece a stat cam multisor pe bara si acum nus cat de mult se poate apropia de forma foarte buna care o avea inainte de accidentare.In rest Dumnezeu cu mila .Acum il inteleg si eu pe grigoras saracul, cum mama drak sa mai stai la o echipa care nu face transferuri de calitate si mereu aduce jucatori de divizia b.Pacat OTELUL se stinge incetul cu incetul.
+2

bogdan22

  •  
  •  

#7 steel_boy » 31-05-2013 14:19

portarul de la Braila ar fi fost de luat Botas...

steel_boy

  •  
  •  

#8 Dregan » 31-05-2013 14:28

Citez pe steel_boy:
portarul de la Braila ar fi fost de luat Botas...

Botas nu mai e demult la braila...
+2

Dregan

  •  
  •  

#9 theflyer » 31-05-2013 14:46

@Surpass: Ai dreptate in ceea ce spui, dar doar daca am fi avut un club solid si am fi trecut o perioada economica favorabila. Dar... din moment ce conturile sunt goale, iar criza se adanceste si face victime printre cluburi nu numai de la noi cat si de-aiurea, cred ca putina prudenta nu strica. Sa nu uitam ca si in vreurile "bune" Otelul nu facea transferuri cu nume ci aducea de pe la FC Oradea, Delta Tulcea, Concordia Chiajna (cand era in B) sau chiar de prin Liga III (vezi cazul Salageanu). Pe mine ma bucura ca inca se mai fac transferuri! Si daca se aduc oameni tineri, cu atat mai bine. Jucatori experimentati si copti ai deja. Scheletul Grahovac, Sarghi (Costin), Giurgiu (Neagu) a jucat la cel mai inalt nivel (pe atac n-am pus ca acolo nu prea avem pe cine, cu multa indulgenta poate Didi). Astora le trebuie putina motivatie si pe cat posibil concurenta pe post cu jucatori tineri (si de caracter) care sa creasca.
Pe de alta parte cred ca trebuie sa fim si ceva mai realisti. Au fost vremuri cand ne bateam la cupe europene, acum nu avem cu ce si cu cine. Poate dupa inca un ciclu in care sa nu retrogradam si sa asteptam vremuri (economice si administrative) mai bune.
+5

theflyer

  •  
  •  

#10 mario » 31-05-2013 15:21

un jucator bun si tinar in locul lui filip; TOMISLAV SARIC-22ani, mij central, 31jocuri-6goluri-2pase de gol, si mai are o luna de contract. Jucator echivalat la 1000 000 de euro. echipa la care evolueaza INTER ZAPREZIC si mai este un mij ofensiv de 20 de ani acolo foarte bun dar cam greu de adus. MISLAV ORSIC 33jocuri- 12goluri- 5pase de gol

mario

  •  
  •  

#11 vitzamina » 31-05-2013 17:06

Mai e unul la braila de 20 de ani. Golgheterul echipei si unul din golgheterii seriei. Atacant. Nu mai stiu cum il cheama dar pare de viitor.
Si jucatorii din B sunt buni mai ales cei tineri. De-a lungul timpului cu astfel de transferuri a facut echipa performante.
Din nefericire pentru noi, Messi si-a prelungit contractul cu Barcelona iar Beckham s-a retras.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#12 otelulforever » 31-05-2013 17:33

ma intreb oare cum a marcat contra otelului daca scorul a fost 3-0 pt. noi!!!
−1

otelulforever

  •  
  •  

#13 Surpass » 31-05-2013 17:43

Citez pe vitzamina:
De-a lungul timpului cu astfel de transferuri a facut echipa performante.
Din nefericire pentru noi, Messi si-a prelungit contractul cu Barcelona iar Beckham s-a retras.

Gica Contra, fa tu performanta cu rebuturi de liga 2-3......dupa numai un an de la castigarea titlului si-a super-cupei, stadionul s-a golit, jocul echipei e intr-un regres permanent cu de-alde cucu, murgoci, carja, cojoc, popescu, filip si altii.....toti veniti de prin ligile amintite de tine....si-mi vorbesti de proiecte lungi dar in acelasi timp pretinzi sa te lupti pt. europa in dauna Stelei, Dinamo, CFR, Astra, Petrolul, Vaslui, Pandurii???.......Lasa caterinca asta ieftina cu Messi si Beckham, nu te prinde bine.
−1

Surpass

  •  
  •  

#14 vitzamina » 31-05-2013 18:01

Nu cred ca sunt Gica Contra. Transferurile alea tari la noi nu au mers niciodata.
3 Tunuri a dat Otelul in istoris recenta: Stelea, Romeo Stancu si Ochirosii.
Ii preferi pe aia trei sau pe cei de la Braila ?
+4

vitzamina

  •  
  •  

#15 Surpass » 31-05-2013 18:14

Citez pe vitzamina:
Nu cred ca sunt Gica Contra. Transferurile alea tari la noi nu au mers niciodata.
3 Tunuri a dat Otelul in istoris recenta: Stelea, Romeo Stancu si Ochirosii.
Ii preferi pe aia trei sau pe cei de la Braila ?

In niciun caz in opinia mea n-au fost transferuri bomba, din contra, eram 100% convins ca vor fi tepe....de altfel s-a si demonstrat asta. Poate in cazul lui Ochirosii ma asteptam la mai mult, dar si cu el am fost sceptic.
−2

Surpass

  •  
  •  

#16 vitzamina » 31-05-2013 18:36

Ma refer ca erau tunuri de imagine.
Jucatorii valorosi nu vin cu toata inima aici. Cei din ligile inferioare da.
+3

vitzamina

  •  
  •  

#17 Dregan » 31-05-2013 19:03

Citez pe otelulforever:
ma intreb oare cum a marcat contra otelului daca scorul a fost 3-0 pt. noi!!!

Si eu ma intreb oare cum ai citit tu stirea si ai ajuns la concluzia asta...
+2

Dregan

  •  
  •  

#18 Myhay20 » 31-05-2013 19:05

Citez pe Dregan:
Citez pe otelulforever:
ma intreb oare cum a marcat contra otelului daca scorul a fost 3-0 pt. noi!!!

Si eu ma intreb oare cum ai citit tu stirea si ai ajuns la concluzia asta...


:)) Buna asta!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#19 vitzamina » 31-05-2013 19:21

Vlad am dat minus din greseala.
M-am uitat la lotul Brailenilor pe transfermarkt.de.
De ce nu e bun Punga care la 19 ani valoreaza 300 K in Liga 2 ?!
+1

vitzamina

  •  
  •  

#20 Steel Dany » 31-05-2013 20:05

altii cumpara de-alde Bokila, Hamza, Matulevikius, Fatai, Tembo..... si noi luam din liga 2... nu zic ca nu e bine sa ne mai uitam si in B, dar noi ne bazam doar pe asta !
+2

Steel Dany

  •  
  •  

#21 Dregan » 31-05-2013 20:16

Citez pe vitzamina:
Vlad am dat minus din greseala.
M-am uitat la lotul Brailenilor pe transfermarkt.de.
De ce nu e bun Punga care la 19 ani valoreaza 300 K in Liga 2 ?!

Pai n-am zis eu ca nu e bun :D Nici Antal nu era un nume cunoscut inainte sa ajunga la Otelul si exemplele pot continua. Clubul nostru cumpara jucatori de perspectiva, asa a fost dintotdeauna, pentru ca nu au fost bani. Iar cand au fost bani au disparut...
Avand in vedere ca noi nu am dat niciodata mai mult de 300.000 de euro pe un jucator, nu cred ca vom incepe acum. Eu zic sa facem in continuare ce stim mai bine. Cumparam tineri a caror cota creste in timp.
Oricum discutia asta in contradictoriu nu are sens pentru ca pana la urma doar conducerea decide cine pleaca si cine vine...
+2

Dregan

  •  
  •  

#22 viorel21 » 31-05-2013 20:43

Citez pe vitzamina:
Nu cred ca sunt Gica Contra. Transferurile alea tari la noi nu au mers niciodata.
3 Tunuri a dat Otelul in istoris recenta: Stelea, Romeo Stancu si Ochirosii.
Ii preferi pe aia trei sau pe cei de la Braila ?

L-as adauga in lista ta si pe Stromajer pe care l-am "suflat" de la vaslui!!! :P
+2

viorel21

  •  
  •  

#23 Surpass » 31-05-2013 20:58

Citez pe Dany Man:
altii cumpara de-alde Bokila, Hamza, Matulevikius, Fatai, Tembo..... si noi luam din liga 2... nu zic ca nu e bine sa ne mai uitam si in B, dar noi ne bazam doar pe asta !

Uite unul care are aceeasi viziune cu a mea. La asta ma refeream si eu dar.....unii ingramaditi ce sa-nteleaga....
−1

Surpass

  •  
  •  

#24 Dregan » 31-05-2013 21:11

Surpass - n-are nimeni nimic cu viziunea ta. Doar ca pana la urma doar banii din cont decid ce putem cumpara si ce nu...
+2

Dregan

  •  
  •  

#25 vitzamina » 31-05-2013 21:27

De-alde Bokila Hamza Fatai si multi altii nu auzise nimeni. Aia de unde sunt adusi. Din Spania ?
Nu sunt din liga 2 e adevarat. Dar ce imi e liga 2 si ce imi e liga 1 din egipt ?
Sunt tineri care pleaca in Europa in camponate puternice si din Liga 3.
Pe Branescu de unde l-a luat Juventus ? Pe Bumba, Alex Pena, Stoian ?
In Israel si Letona gasim calitate ? Ca din alte campionate nici nu vin si nici nu avem bani de ei.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#26 Surpass » 31-05-2013 22:09

Citez pe Dregan:
Surpass - n-are nimeni nimic cu viziunea ta. Doar ca pana la urma doar banii din cont decid ce putem cumpara si ce nu...

Cunosc situatia la fel de bine ca si voi. Atunci sa nu mai faca declaratii peste declaratii ca vor in europa, sa zica mai bine ca vom fi de-acum incolo o echipa de pluton fara prea mari pretentii si perspective care an de an obiectivul va fi evitarea retrogradarii.

Surpass

  •  
  •  

#27 Alexandru C. » 31-05-2013 22:26

Cu astfel de transferuri nu putem decat sa ne gandim ca la anul ne batem pentru salvarea de la retrogradare din nou...cred ca vom fi echipa cea mai saraca din punct de vedere a transferurilor..aici tin sa ii dau dreptate lui Grigoras..acuma era cu Pandurii in Europa League daca ramanea in continuare acolo..de ce a mai fost adus? sa ne batem joc de el prin obiective nerealizabile? urat din partea conducerii care isi bate joc de suporteri!!!

Alexandru C.

  •  
  •  

#28 marian » 31-05-2013 22:51

Citez pe Surpass:
Citez pe Dany Man:
altii cumpara de-alde Bokila, Hamza, Matulevikius, Fatai, Tembo..... si noi luam din liga 2... nu zic ca nu e bine sa ne mai uitam si in B, dar noi ne bazam doar pe asta !

Uite unul care are aceeasi viziune cu a mea. La asta ma refeream si eu dar.....unii ingramaditi ce sa-nteleaga....




Surpass... unii din noi, mai tampiti si ingramaditi nu au uitat ca titlul l-am luat cu o echipa formata din jucatori din liga a doua sau crescuti aici la Galati.. cu un antrenor care preluase o echipa de la un altul ce nu avea incredere ca va putea face performanta cu acei jucatori...
+3

marian

  •  
  •  

#29 Surpass » 31-05-2013 23:15

Citez pe marian:
Citez pe Surpass:
Citez pe Dany Man:
altii cumpara de-alde Bokila, Hamza, Matulevikius, Fatai, Tembo..... si noi luam din liga 2... nu zic ca nu e bine sa ne mai uitam si in B, dar noi ne bazam doar pe asta !

Uite unul care are aceeasi viziune cu a mea. La asta ma refeream si eu dar.....unii ingramaditi ce sa-nteleaga....


Surpass... unii din noi, mai tampiti si ingramaditi nu au uitat ca titlul l-am luat cu o echipa formata din jucatori din liga a doua sau crescuti aici la Galati.. cu un antrenor care preluase o echipa de la un altul ce nu avea incredere ca va putea face performanta cu acei jucatori...

Hop si țața Veta....Nu-i nevoie sa reamintesti lucruri pe care le stim cu totii, poate ai uitat conjuncturile in care s-a luat campionatul. Ma refer stric pe teren, nu fac vreo aluzie in afara lui. stelemeaua era muci, dinamomuia era praf, crapid zbura in stoluri, doar pipisorenii lui jabbaliante cu 1001 de egaluri si cocenii celui mai "onest" conducator din fotbal ce ne-au mai pus probleme....in rest Astra, CFR, Pandurii, Petrolul, care acum reprezinta adevarate forte in rahatul nostru de campionat, erau inexistente sau prin liga a-2-a. Bate-te si la anu' cu ei pt. europa cu aceeasi echipa care a luat campionatul 2010-2011.....tu ce zici, mai castiga Otelul titlul?
−4

Surpass

  •  
  •  

#30 marian » 31-05-2013 23:25

Surpass.. incepi sa fii obraznic..
+1

marian

  •  
  •  

#31 Surpass » 31-05-2013 23:38

Citez pe marian:
Surpass.. incepi sa fii obraznic..

E o constatare sau o amenintare?....Discutam de viitorul Otelulul, de intarirea lotului, nu de trecutul la care ti-am dat deja replica. Priveste si din alt punct de vedere situatia, nu trai din amintiri. Vrei o supravietuire la limita in liga intai sau iti doresti performata?....daca raspunsul e prima varianta, atunci sunt de acord cu opinia ta de-al aduce pe punga, sacosa, traista, desaga, s.a.m.d. de prin ligile inferioare.
−4

Surpass

  •  
  •  

#32 Tudor » 01-06-2013 02:43

Are si Surpass dreptate, te poti mentine sus doar intarindu-te. Dupa ce am luat titlul, restul echipelor au invatat o lectie si s-au intarit, pe cand noi ba am continuat cu aceeasi jucatori si ne-au citit toti, ba am adus straini care nu s-au adaptat. Parerea mea e ca trebuie sa aducem jucatori buni, daca vrem perfomante. Sa iei din liga secunda e bine, dar un jucator maxim, cel mai stralucit. Doar luand jucatori tineri sa-i cresti, sa devii pepiniera nu e de ajuns pentru performante. In sezonul in care am luat titlul s-au combinat mai multi factori favorabili noua pe care ii stim cu totii. Pot incepe cu adversarii slabi, pofta de joc al baietilor nostri si antrenorul bun iar voi sa continuati cu altele. Totul depinde de conducere, daca vor face niste transferuri bune, vom mai avea ceva sperante, daca nu,viitorul nu va fi prea bun.
Scoli de fotbal avem putine si proaspat infiintate, asa ca momentan nu avem prin ligile inferioare jucatori straluciti, nu ne putem baza pe asta. Ca dovezi sunt echipele proaspat promovate in prima liga care nu pot tine pasul, cu exceptia celor in care s-a investit masiv.
+2

Tudor

  •  
  •  

#33 Dregan » 01-06-2013 08:41

@Surpass - Se poate sa-ti exprimi opinia si fara sa jignesti lumea banuiesc, nu?

Dregan

  •  
  •  

#34 Dregan » 01-06-2013 08:54

Citez pe vitzamina:
Mai e unul la braila de 20 de ani. Golgheterul echipei si unul din golgheterii seriei. Atacant. Nu mai stiu cum il cheama dar pare de viitor.

Bogdan Rusu sau Alexandru Ciocalteu ?
+1

Dregan

  •  
  •  

#35 vitzamina » 01-06-2013 09:10

Ciocalteu e golgheterul. M-am uitat. Dar e mijlocas ofensiv nu atacant. 23 de ani. De el vorbeam.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#36 Dregan » 01-06-2013 10:28

Citez pe vitzamina:
Ciocalteu e golgheterul. M-am uitat. Dar e mijlocas ofensiv nu atacant. 23 de ani. De el vorbeam.

Joaca atacant la braila. E bun, are dribling si sut, dar e cam scund.
+1

Dregan

  •  
  •  

#37 Myhay20 » 01-06-2013 10:37

Lasati ca tot cei mai in varsta vor juca, Paraschiv, Costin, Branet si sunt mai multi! Cu tot respectul pt ei dar e timpul sa se creeze un nou ciclu, iar daca nu se intampla acum, atunci cand? Ei vor mai juca un an si atunci tot va trebui sa fie adusi noi jucatori! Apoi parca si vad ca scuze in jocul echipei ca au venit noi jucatori.., ca nu s-au adaptat, ca nu e inchegata echipa si tot asa! Daca se dorea performanta acum era momentul sa se creeze un nou ciclu, pe langa Iorga, Neagu, Cojoc, Benga, Sarghi, Astafei si nu dupa Paraschiv, Costin, Branet! Asta e parerea mea!
+1

Myhay20

  •  
  •  

#38 Steel Dany » 01-06-2013 21:27

Citez pe Surpass:
Citez pe marian:
Citez pe Surpass:
Citez pe Dany Man:
altii cumpara de-alde Bokila, Hamza, Matulevikius, Fatai, Tembo..... si noi luam din liga 2... nu zic ca nu e bine sa ne mai uitam si in B, dar noi ne bazam doar pe asta !

Uite unul care are aceeasi viziune cu a mea. La asta ma refeream si eu dar.....unii ingramaditi ce sa-nteleaga....


Surpass... unii din noi, mai tampiti si ingramaditi nu au uitat ca titlul l-am luat cu o echipa formata din jucatori din liga a doua sau crescuti aici la Galati.. cu un antrenor care preluase o echipa de la un altul ce nu avea incredere ca va putea face performanta cu acei jucatori...

Hop si țața Veta....Nu-i nevoie sa reamintesti lucruri pe care le stim cu totii, poate ai uitat conjuncturile in care s-a luat campionatul. Ma refer stric pe teren, nu fac vreo aluzie in afara lui. stelemeaua era muci, dinamomuia era praf, crapid zbura in stoluri, doar pipisorenii lui jabbaliante cu 1001 de egaluri si cocenii celui mai "onest" conducator din fotbal ce ne-au mai pus probleme....in rest Astra, CFR, Pandurii, Petrolul, care acum reprezinta adevarate forte in rahatul nostru de campionat, erau inexistente sau prin liga a-2-a. Bate-te si la anu' cu ei pt. europa cu aceeasi echipa care a luat campionatul 2010-2011.....tu ce zici, mai castiga Otelul titlul?

tare detot cu stelemeaua, dinamomuia, crapid, pipisorenii si 1001 de egaluri... ai +
+1

Steel Dany

Login sau crează cont pentru a comenta              |