STIRI Liga I Demisia îl costă 18000 € pe Grig

Petre GrigorasPetre GrigorasPetre Grigoraş şi-a dat demisia de la Oţelul, iar patronatul nu numai că a acceptat-o, dar cere acum despăgubiri în valoare de 18.000 de euro de la antrenor, pentru rezilierea prematură a contractului.
Tehnicianul a primit deja o hârtie prin care este informat că ruperea unilaterală a înţelegerii cu Oţelul ar însemna ca el să fie nevoit să plătească o anumită sumă de bani pentru a putea pleca, deoarece Grig mai avea un an de contract cu echipa noastră.


Pe de altă parte, antrenorul a afirmat că aşteaptă să discute cu avocatul său pentru a vedea ce urmează sa facă în acest caz şi a explicat încă o dată că nu negociază cu altă formaţie din Liga I, atât timp cât nu şi-a rezolvat problemele cu Oţelul.
De altfel, Săgeata Năvodari, proaspăt promovată în Liga I, şi-a încercat deja norocul, dar a fost refuzată de Grigoraş, care le-a explicat că nu intră la discuţii cu nimeni, până nu se rezolvă litigiul.   

Petre Grigoraş:Am fost sunat de o doamnă sau o domnișoară din club, că nu o cunosc, și mi-a spus că s-a aprobat demisia, dar că voi primi o hârtie prin care mi se vor transmite condițiile încetării contractului. Mi s-au promis multe când am venit la Galați: stabilitate financiară, că se vor aduce 4-5 jucători cu care să atacăm cupele europene... Nu veneam sub nici o formă pentru 3 luni sau ca să mă bat la retrogradare. La Galați nu se știe cine conduce, e instabilitate. Pur și simplu vreau să încetăm contractul pentru că nu s-au respectat condițiile. Doamna sau domnișoara respectivă mi-a zis la telefon că vor trimite o hârtie prin care clubul pune niște condiții ca să accepte demisia, apoi eu îmi consult avocatul și văd ce fac. Acum mă bucur de vacanță și aștept hârtia senzațională care o să apară. Să văd ce scrie în ea. În cazul jucătorilor sunt aceleaşi restanţe pe aprilie, mai, plus primele de joc din tot returul, și asta potrivit ROI, nimic în plus. Totul este stipulat în contract. În cazul meu e la fel, la care se mai adaugă restanțe de la jumătatea lunii martie. Mai am contract un an de zile cu Oţelul. Dacă însă se respectă ce s-a stipulat la început în contract, atunci rămân, nu e nici un fel de problemă.“

Mihai Terzi (director sportiv Săgeata Năvodari):Din păcate, Petre Grigoraş este în litigiu cu Oţelul Galaţi şi ne mulţumeşte că l-am contactat. A spus că are oferte mai bune, dar că până nu termină cu Galaţiul, nu poate vorbi cu nimeni.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 granata » 07-06-2013 10:55

Dute la Sageata Navodari,acolo sigur faci performanta:)...Asa saraci cum santem si cu o conducere de mafioti la club,cred ca meritam mai mult respect din partea dumneavoastra domnule Grig,de cand ati venit numai fite,amenintari,medi cale si raspunsuri evazive ne dati.Ati demisionat va uram drum bun!!
−4

granata

  •  
  •  

#2 one.dollar » 07-06-2013 11:21

Citez pe granata:
Dute la Sageata Navodari,acolo sigur faci performanta:)...Asa saraci cum santem si cu o conducere de mafioti la club,cred ca meritam mai mult respect din partea dumneavoastra domnule Grig,de cand ati venit numai fite,amenintari,medi cale si raspunsuri evazive ne dati.Ati demisionat va uram drum bun!!

Prietene eu nu te-nteleg. Explica-mi si mie tu ce-ai face in locul lui grigoras intr-o astfel de situatie?
+1

one.dollar

  •  
  •  

#3 Myhay20 » 07-06-2013 11:23

Astia sunt tampiti de tot? Dupa ce ca "improspetirea" echipei se face cu Paraschiv, Costin, Branet care sa ma ierte Dumnezeu, dar gata, nu mai sunt la prima tinerete, astia ce fac, vand jucatorii de baza? Benga cica a semnat cu Petrolul?

Myhay20

  •  
  •  

#4 one.dollar » 07-06-2013 11:32

Citez pe Myhay20:
Astia sunt tampiti de tot? Dupa ce ca "improspetirea" echipei se face cu Paraschiv, Costin, Branet care sa ma ierte Dumnezeu, dar gata, nu mai sunt la prima tinerete, astia ce fac, vand jucatorii de baza? Benga cica a semnat cu Petrolul?

Mda am vazut si eu. Pacat era jucator bun pentru noi ba chiar facuse un sezon peste medie dar... oricum nu e de condamnat. S-a dus la mai bine. Un contract mai mare si cupe europene. Noi vom mai pierde jucatori in vara asta din cate se aude. E vorba de iorga, neagu, sarghi si grahovac. Asta e ce-am auzit, acum sa vedem.

one.dollar

  •  
  •  

#5 Lost » 07-06-2013 11:35

prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.

Lost

  •  
  •  

#6 kimi » 07-06-2013 11:42

Citez pe Lost:
prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.


eu stiam ca a fost imprumutat de noi la petrolul si a revenit odata cu ljiubinkovic :-?

kimi

  •  
  •  

#7 Issos » 07-06-2013 12:12

Citez pe kimi:
Citez pe Lost:
prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.


eu stiam ca a fost imprumutat de noi la petrolul si a revenit odata cu ljiubinkovic :-?

pe situl lor nu apare ca transfer decat pecanha. asa ca sa mai asteptam. legat de presupusul sechestru, partea buna ar fi ca nu vindem nimic. sa speram ca va fi bine. legat de despagubiri probabil ca acestea erau stipulate in contract. oricum si Grig s-a cam jucat de-a antrenorul.
+1

Issos

  •  
  •  

#8 one.dollar » 07-06-2013 12:15

Citez pe Issos:
Citez pe kimi:
Citez pe Lost:
prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.


eu stiam ca a fost imprumutat de noi la petrolul si a revenit odata cu ljiubinkovic :-?

pe situl lor nu apare ca transfer decat pecanha. asa ca sa mai asteptam. legat de presupusul sechestru, partea buna ar fi ca nu vindem nimic. sa speram ca va fi bine. legat de despagubiri probabil ca acestea erau sti***te in contract. oricum si Grig s-a cam jucat de-a antrenorul.

din cate stiu au voie sa vanda insa banii vor intra la anaf. gresesc?

one.dollar

  •  
  •  

#9 Myhay20 » 07-06-2013 12:16

Otelul Galati pierde unul din fundasii centrali. Presa centrala anunta ca Alexandru Benga (24 de ani) s-a transferat la Petrolul Ploiesti, echipa de la care a venit la Otelul in 2011.
Benga are 26 de partide sub culorile Petrolului, pentru care a marcat de patru ori.
In trecut, Alexandru Benga, care poate juca si ca mijlocas defensiv, a mai evoluat la FC Brasov, Precizia Sacele si Forex Brasov.
Deocamdata nu se stie modul cum s-a transferat acesta si daca Otelul a primit vreo suma de bani in contul acestu transfer.
−1

Myhay20

  •  
  •  

#10 Tudor » 07-06-2013 12:17

De obicei cand cineva incheie un contract prematur, plateste.
+3

Tudor

  •  
  •  

#11 Issos » 07-06-2013 12:29

Citez pe one.dollar:
Citez pe Issos:
Citez pe kimi:
Citez pe Lost:
prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.


eu stiam ca a fost imprumutat de noi la petrolul si a revenit odata cu ljiubinkovic :-?

pe situl lor nu apare ca transfer decat pecanha. asa ca sa mai asteptam. legat de presupusul sechestru, partea buna ar fi ca nu vindem nimic. sa speram ca va fi bine. legat de despagubiri probabil ca acestea erau sti***te in contract. oricum si Grig s-a cam jucat de-a antrenorul.

din cate stiu au voie sa vanda insa banii vor intra la anaf. gresesc?

nu gresesti, dar nu cred ca cei din conducere vor vinde ca sa ramana cu mainile goale.

Issos

  •  
  •  

#12 one.dollar » 07-06-2013 12:32

Citez pe Issos:
Citez pe one.dollar:
Citez pe Issos:
Citez pe kimi:
Citez pe Lost:
prosport.ro/.../...

Primul plecat de la Otelul si vor urma si altii.


eu stiam ca a fost imprumutat de noi la petrolul si a revenit odata cu ljiubinkovic :-?

pe situl lor nu apare ca transfer decat pecanha. asa ca sa mai asteptam. legat de presupusul sechestru, partea buna ar fi ca nu vindem nimic. sa speram ca va fi bine. legat de despagubiri probabil ca acestea erau sti***te in contract. oricum si Grig s-a cam jucat de-a antrenorul.

din cate stiu au voie sa vanda insa banii vor intra la anaf. gresesc?

nu gresesti, dar nu cred ca cei din conducere vor vinde ca sa ramana cu mainile goale.

pot linistiti sa vanda si banii sa fie incasati intr-un alt cont deschis sau in conturi de tng etc. sunt multe artificii ce s epot face.

one.dollar

  •  
  •  

#13 vitzamina » 07-06-2013 12:53

Deci pleaca Benga ?
Ba, intru zi de zi aici fiindca la un moment dat TREBUIE sa apara si vreo veste buna. Dar NU !
Citesc numai de situatii la care nici nu m-as fi gandit ca s-ar putea sa apara.
Ba, dar toata lumea asta care are treaba cu clubul, sa zica cineva ceva. Macar sa nu se mai streseze prostii. Pare destul de clar care e directia, insa otelarul patimas incearca sa se lege si de cea mai marunta speranta. Macar sa ne zica unu clar "fraierilor, anu asta scapam de tot: de grijile retrogradarii, de transferuri, de tricouri, ca n-o sa se mai puna problema". Eu mai am un pic si ma imbolnavesc de nervi. De ce tocmai noi trebuie sa fim chinuiti in halul asta.
Macar daca nu venea nici un "investitor serios" stiam ca situatia nu ne permite mai nimic. Dar chiar sa isi bata cineva joc de noi asa, e prea mult.
Mie imi cedeaza neuronii.

vitzamina

  •  
  •  

#14 mj » 07-06-2013 13:13

Situaţie critică la FC Oţelul, activitatea clubului este paralizată în acest moment, în urma unei inspecţii a reprezentanţilor Agenției Națională de Administrație Fiscală (ANAF), finalizată cu sechestru asigurator pe conturile şi bunurile societăţii pentru o sumă de aproape 5 milioane de euro. Informaţia a fost confirmată de către conducătorii clubului gălăţean.
Estre vorba de perioada 2005-2012, când fotbaliştii nu aveau contracte de muncă, ci convenţii civile, Inspectorii ANAF au calculat o diferenţă pe care o cer de la actualii acţionari ai societăţii Fotbal Club Oţelul S.A. "Este vorba de interpretarea cadrului legislativ, am făcut contestaţie, dar până la un verdict final există acest sechestru asigurator", au precizat surse din cadrul clubului gălăţean.
Din vara anului 2012, FC Oţelul a trecut pe contracte de muncă, fiind una dintre puţine grupări din fotbalul românesc care a renunţat la convenţiile civile.

mj

  •  
  •  

#15 Viorel Craciun » 07-06-2013 13:20

din pacate ,cel mai mare plus al acestui retur,dipa parerea mea a fost Benga ! facea cu Sarghi un cuplu central bine sudat ! cat despre Grigoras de cand chipurile s-a intors ,cred ca a stat mai mult la telefon decat pe gazon cu baietii !e adevarat ,a avut probleme de sanatate ,dar parca nici nu l-a inghesuit munca pentru care a venit ! :-|
+2

Viorel Craciun

  •  
  •  

#16 nicki55 » 07-06-2013 13:24

Stam super , mai sunt 10 zile de vacanta , si de la Otelul pleaca dintre titulari .. Grig. s - a plictisit , vom juca cu tineretul.. Fratilor nu este a buna zau asa .. D - zeu cu mila..!! FORTZA OTELUL..
+1

nicki55

  •  
  •  

#17 bigsorin » 07-06-2013 13:31

aici se pune o intrebare are cumva cunostinta sau se afla si stan in spatele acestui sechestru pentru blocarea conturilor si implicit a clubului din punct de vedere financiar dar cum ne aflam in perioada de transferuri, cantonamente un asemenea blocaj poate provoca multe necazuri :zzz :zzz
+1

bigsorin

  •  
  •  

#18 bigsorin » 07-06-2013 13:35

Citez pe bigsorin:
aici se pune o intrebare are cumva cunostinta sau se afla si stan in spatele acestui sechestru pentru blocarea conturilor si implicit a clubului din punct de vedere financiar dar cum ne aflam in perioada de transferuri, cantonamente un asemenea blocaj poate provoca multe necazuri :zzz :zzz

apropo stan a fost prezent la ultimul meci al dunarii galati cu sportul spune ceva asta? eu cred ca da
+1

bigsorin

  •  
  •  

#19 dumibgd » 07-06-2013 13:55

Eu unul prefer sa ma duc sa vad Otelul in liga 2, decat sa vad Dunarea in prima liga. Am crescut cu Otelul, si cu Otelul o sa tin pana la moarte. HAI OTELUL
+2

dumibgd

  •  
  •  

#20 Issos » 07-06-2013 14:01

Eu am impresia ca in spatele chestiunii sechestru se afla si stan.
+1

Issos

  •  
  •  

#21 Surpass » 07-06-2013 14:47

Eu am senzatia ca totul a fost premeditat cu mult timp in urma, o strategie facuta in cel mai mic detaliu. Voi nu vedeti ca zi de zi apar numai stiri negative?....e clar ca totul are un parcurs bine stabilit. Nu stiu exact care-i miza insa automat ma trimite cu gandul la milioanele ramase in contul clubului inainte ca tranzactia cu adamescu sa se faca. Cu siguranta sunt mai multi factori si personaje la mijloc. Cert este faptul ca Otelul nu va muri, sunt 100% convins. Ramane sa vedem de fapt ce se doreste...e doar chestiune de timp.
+2

Surpass

  •  
  •  

#22 bigsorin » 07-06-2013 15:36

[quote name="Surpass"]Eu am senzatia ca totul a fost premeditat cu mult timp in urma, o strategie facuta in cel mai mic detaliu. Voi nu vedeti ca zi de zi apar numai stiri negative?....e clar ca totul are un parcurs bine stabilit. Nu stiu exact care-i miza insa automat ma trimite cu gandul la milioanele ramase in contul clubului inainte ca tranzactia cu adamescu sa se faca. Cu siguranta sunt mai multi factori si personaje la mijloc. Cert este faptul ca Otelul nu va muri, sunt 100% convins. Ramane sa vedem de fapt ce se doreste...e doar chestiune de timp.[/
asta daca nu cumva se supara adamescu si inchide portile e lupta mare pe club sa se limpezeasca odata lucrurile sa intre echipa pe fagas normal

bigsorin

  •  
  •  

#23 bigsorin » 07-06-2013 15:36

[quote name="Surpass"]Eu am senzatia ca totul a fost premeditat cu mult timp in urma, o strategie facuta in cel mai mic detaliu. Voi nu vedeti ca zi de zi apar numai stiri negative?....e clar ca totul are un parcurs bine stabilit. Nu stiu exact care-i miza insa automat ma trimite cu gandul la milioanele ramase in contul clubului inainte ca tranzactia cu adamescu sa se faca. Cu siguranta sunt mai multi factori si personaje la mijloc. Cert este faptul ca Otelul nu va muri, sunt 100% convins. Ramane sa vedem de fapt ce se doreste...e doar chestiune de timp.[/
asta daca nu cumva se supara adamescu si inchide portile e lupta mare pe club sa se limpezeasca odata lucrurile sa intre echipa pe fagas normal

bigsorin

  •  
  •  

#24 pepeman » 07-06-2013 22:13

Prietene onedollar, de sub sechestrul Fiscului nu poţi să vinzi cu "artificii". Nu neapărat că n-ar merge, la câte vedem în ţara asta, dar cine dă bani aiurea? Jucătorii pe care-i are Oţelul sub contract nu sunt bunuri de patrimoniu, nici vite furajate. Sunt oameni care, în momentul în care angajatorul se duce-n mă-sa şi nu mai poate plăti salariul, au libertatea garantată de legile civile şi chiar de transcendentele regulamente fotbalistice de a-şi găsi alt angajator.

pepeman

Login sau crează cont pentru a comenta              |