STIRI Liga I Pascu a fugit de suporteri

Remus PascuRemus PascuLa întâlnirea dintre suporteri şi conducerea Oţelului s-au prezentat directorul general Narcis Răducan, directorul sportiv Gabriel Viglianti şi primarul Stan. Din păcate reprezentantul TNG, Remus Pascu, care ocupă funcţia de director executiv al clubului, nu a mai venit la faţa locului deşi îşi confirmase iniţial prezenţa. Cel mai probabil acesta a fost chemat de urgenţă la Bucureşti de finanţatorul Adamescu, pentru a nu da explicaţii.

Aproximativ 80 de suporteri, de toate vârstele s-au prezentat la stadion, pentru a înţelege ce se va întâmpla cu echipa noastră.
Fostul director general al Oţelului, Marius Stan, actualul primar al Galaţiului a dialogat timp de aproximativ 45 de minute cu fanii strânşi la faţa locului. Iată un rezumat al celor spuse de acesta:

Marius Stan:
- a explicat că a venit în calitate de suporter, doar atât.
- a întrebat public pe cei de la TNG ce vor de la această echipă? Care sunt planurile? Și așteaptă răspuns.
- a declarat că oricum dacă ar fi venit Pascu ar fi considerat că e o lipsă de respect faţă de el ca primar, pentru că ar fi trebuit să vină cineva mai sus plasat în organigrama acţionariatului;
- în acest moment jucătorii nu au unde să mai stea, nu au primit salarii, nu sunt bani de cantonamente;
- acționarii nu au băgat nici măcar un euro în Oțelul de când au venit!
- a afirmat că așteaptă răspunsul de mai sus de la TNG, iar dacă aceștia nu au de gând nimic cu echipă, atunci să o vândă altor acționari, cu toate că acest lucru nu se poate rezolva acum din cauza sechestrului asigurator;
- pentru ca să se deblocheze conturile Oțelul ar trebui să plătească 10% din sumă datorată la ANAF, adică 500.000 de euro;
- Cu toate acestea primarul a afirmat că situația cu ANAF se va rezolvă în instanță cum s-a întâmplat și în cazul Astrei sau a lui Dinamo. În caz contrar tot sportul românesc ar fi în colaps, pentru că toți folosesc convenții civile; ANAF doar a speculat o breșă din Codul Fiscal.
- A repetat obsesiv faptul că cei din Combinat au ales investitorul, dar a recunoscut că și el a fost păcălit de Adamescu despre care avea altă părere înainte de a prelua echipa.
- Este de părere că TNG a luat echipa doar pentru banii care se aflau în conturi la acel moment, dar spune că lucrurile nu vor rămâne așa și că va anunța organele abilitate în cazul în care banii au dispărut
- a explicat că Primăria le-a acordat tot ajutorul celor de la TNG până la un moment dat: le-a cesionat gratis baza Siderurgistul pe încă 5 ani, plus 500.000 de euro din partea Primăriei în 2012!
- Îi este frică că se poate ajunge la insolvență sau la mutarea echipei!
- A venit cu un plan al noului stadion. A explicat că a trecut sub tăcere acest proiect, deoarece între timp se încearcă construirea unui centru olimpic (cu arenă de fotbal, bazine, etc.) între Galați și Brăila. Dacă negocierile cu orașul vecin vor eșua, doar atunci va face stadionul Dunărea, în locul acestui centru olimpic dintre Galați și Brăila. În cazul în care se va realiza centrul olimpic cu stadion din Dimitrie Cantemir, atunci stadionul Dunărea va dispărea.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Alexandru C. » 12-06-2013 14:59

Cu topoarele si furcile dupa el pana nu scapa!!! :D
+7

Alexandru C.

  •  
  •  

#2 Damian » 12-06-2013 15:14

Citat:
- A venit cu un plan al noului stadion. A explicat că a trecut sub tăcere acest proiect, deoarece între timp se încearcă construirea unui centru olimpic (cu arenă de fotbal, bazine, etc.) între Galați și Brăila. Dacă negocierile cu orașul vecin vor eșua, doar atunci va face stadionul Dunărea, în locul acestui centru olimpic dintre Galați și Brăila.


Stanisor ai promis ceva in campania electorala, un stadion pe locul actualului stadion Dunarea. Mi-a ajuns de cati nervi mi-ai facut. Nu esti cu nimic mai prejos de alte gunoaie politice celebre. Una spune, iar apoi alta face. Iar tu dute la Braila daca iti place atat Braila. A inceput sa puta la cat ne minte. M-a pus draq sa te votez, a doua oara nu mai fac aceeasi greseala. Va rog sa-mi scuzati limbajul, dragi utilizatori ai acestui site, dar magarul asta te aduce in pragul disperarii la cat minte cu nerusinare. Imputenie de om. Ai trecut tu in plan infinit(nu secund) absolut tot ce ai promis in campanie jigodie.
+1

Damian

  •  
  •  

#3 Florin22 » 12-06-2013 15:15

intr-o alta ordine de idei, combinatul a facut ceva de genu - primul venit primul servit, Adamescu fiind un sarlatan a furat banii si il cam doare la basca acum. Am fost FURATI ca in codru si cred ca cel mai bine ar fi sa se anunte autoritatile sau oricine altcineva in stare sa ne ajute, DNA, FIFA wtf..oricine.. pentru ca noi sigur nu vom ajunge bine deloc si prevad ca nu vom avea soarta celor de la Sportul, nu tu bani, nu jucatori, nu salarii...
+1

Florin22

  •  
  •  

#4 Arbok » 12-06-2013 15:22

E clar, Stanel avea planuri ascunse cu terenul pe care se afla actualul stadion Dunarea si cum il incurca vrea sa-l rada de tot din istorie si sa faca cine stie ce minunatie de afacere pe acel pamant. Eu zic domnu primar ales de galateni sa te duci sa faci stadion si centru olimpic direct in Braila poate asta iti place si poate asta si aveai in minte. Cred ca a dat in mod intentionat clubul pe mana unuia ca Adamescu numai pt a isca un scandal si astfel sa-si inceapa planurile ascunse. Auzi la el, centru olimpic. De unde naiba ai mai scos-o si pe asta domnule primar?
+3

Arbok

  •  
  •  

#5 Dregan » 12-06-2013 15:29

Citez pe Damian:
Citat:
- A venit cu un plan al noului stadion. A explicat că a trecut sub tăcere acest proiect, deoarece între timp se încearcă construirea unui centru olimpic (cu arenă de fotbal, bazine, etc.) între Galați și Brăila. Dacă negocierile cu orașul vecin vor eșua, doar atunci va face stadionul Dunărea, în locul acestui centru olimpic dintre Galați și Brăila.


Stanisor ai promis ceva in campania electorala, un stadion pe locul actualului stadion Dunarea. Mi-a ajuns de cati nervi mi-ai facut. Nu esti cu nimic mai prejos de alte gunoaie politice celebre. Una spune, iar apoi alta face. Iar tu dute la Braila daca iti place atat Braila. A inceput sa puta la cat ne minte. M-a pus draq sa te votez, a doua oara nu mai fac aceeasi greseala. Va rog sa-mi scuzati limbajul, dragi utilizatori ai acestui site, dar magarul asta te aduce in pragul disperarii la cat minte cu nerusinare. Imputenie de om. Ai trecut tu in plan infinit(nu secund) absolut tot ce ai promis in campanie jigodie.

Ti-am editat mesajul, dar nu asta e datoria mea. La urmatoarea cavalcada de injuraturi ma vad nevoit sa iti sterg contul. Iti inteleg supararea, dar putem discuta ca niste oameni normali cred, nu?
+3

Dregan

  •  
  •  

#6 Dregan » 12-06-2013 15:30

Citez pe Florin22:
intr-o alta ordine de idei, combinatul a facut ceva de genu - primul venit primul servit, Adamescu fiind un sarlatan a furat banii si il cam doare la basca acum. Am fost FURATI ca in codru si cred ca cel mai bine ar fi sa se anunte autoritatile sau oricine altcineva in stare sa ne ajute, DNA, FIFA wtf..oricine.. pentru ca noi sigur nu vom ajunge bine deloc si prevad ca nu vom avea soarta celor de la Sportul, nu tu bani, nu jucatori, nu salarii...

Nu, din contra. Stan a explicat ca au fost mai multi investitori la negocieri, dar Combinatul l-a vrut special pe asta.
−1

Dregan

  •  
  •  

#7 theflyer » 12-06-2013 15:39

Ok. Deci azi n-am mai reusit decat sa avem un one man show in persoana lui Stan. Sunt curios daca Narcis a fost acolo si daca a avut ceva de zis (desi nu cred ca a avut mandat sa spuna ceva). Voi finisa petitia catre DNA prezentata luni intr-un post la articolul cu ANAF-ul si ii voi da drumul catre DNA. Macar aia trebuie sa raspunda in 30 de zile, iar cum petitia e pentru inceperea unei anchete... nu am motive sa cred ca nu o vor incepe.
+4

theflyer

  •  
  •  

#8 mateuts37 » 12-06-2013 16:09

Consider ca o prima reactie a suporterilor galateni ar fi ca din acest moment sa nu mai achizitionam niciun produs TNG adika asigurari astra (oricum au ajuns cei mai jalnici la plata), romania libera, catavencu etc. Anuntul ar trebui distribuit pe toate retelele de socializare. Eu am si inceput.
+3

mateuts37

  •  
  •  

#9 login » 12-06-2013 16:28

Incep sa cred ca Jalba (Marian Iancu) a avut dreptate in tot ce a spus despre Mariusuca ma frate promiti stadion in locul actualului Dunarea acum vii cu centru olimpic intre galati si braila mai Mariusica tu chiar ne iei de prosti cine crezi tu ca pune botul la vrajeala ta am curaj sa pun pariu ca nu se va face nici un stadion sau centru olimpic. Mariusica ar cam trebui sa iti fie rusine, neai facut pe toti cei care te-am votat si te-am sustinut in campanie sa ne plecam capul in fata contestatarilor tai
+5

login

  •  
  •  

#10 vitzamina » 12-06-2013 16:34

Si Narcisa a tacut malc ? Macar a dat din cap ?
+3

vitzamina

  •  
  •  

#11 MARIO 23 » 12-06-2013 16:34

Citez pe mateuts37:
Consider ca o prima reactie a suporterilor galateni ar fi ca din acest moment sa nu mai achizitionam niciun produs TNG adika asigurari astra (oricum au ajuns cei mai jalnici la plata), romania libera, catavencu etc. Anuntul ar trebui distribuit pe toate retelele de socializare. Eu am si inceput.

+ abonamente la meci! Asta e cea mai eficienta forma de protest, stadionul complet gol! Nu cred ca ar mai trebui sa mai cumpere nimeni abonament,pana nu se rezolva situatia sau pana nu pleaca nemernicii astia de la club!
Legat de Pascu, nu mai avem alta solutie decat sa punem parul pe el si pe Ciofoaia! Daca nu putem avea un dialog cu acesti hoti,at trebui trecut la planul B.
+5

MARIO 23

  •  
  •  

#12 Damian » 12-06-2013 16:35

Citez pe Dregan:
Citez pe Damian:
Citat:
- A venit cu un plan al noului stadion. A explicat că a trecut sub tăcere acest proiect, deoarece între timp se încearcă construirea unui centru olimpic (cu arenă de fotbal, bazine, etc.) între Galați și Brăila. Dacă negocierile cu orașul vecin vor eșua, doar atunci va face stadionul Dunărea, în locul acestui centru olimpic dintre Galați și Brăila.


Stanisor ai promis ceva in campania electorala, un stadion pe locul actualului stadion Dunarea. Mi-a ajuns de cati nervi mi-ai facut. Nu esti cu nimic mai prejos de alte gunoaie politice celebre. Una spune, iar apoi alta face. Iar tu dute la Braila daca iti place atat Braila. A inceput sa puta la cat ne minte. M-a pus draq sa te votez, a doua oara nu mai fac aceeasi greseala. Va rog sa-mi scuzati limbajul, dragi utilizatori ai acestui site, dar magarul asta te aduce in pragul disperarii la cat minte cu nerusinare. Imputenie de om. Ai trecut tu in plan infinit(nu secund) absolut tot ce ai promis in campanie jigodie.

Ti-am editat mesajul, dar nu asta e datoria mea. La urmatoarea cavalcada de injuraturi ma vad nevoit sa iti sterg contul. Iti inteleg supararea, dar putem discuta ca niste oameni normali cred, nu?


Da, ai dreptate, te rog sa ma scuzi ma cam luat valul la cate prostii poate sa scoata pe gura acest asa-zis primar: Auzi la el, ~Centru olimpic~. Si are el, ce tot o avea cu zona dintre Galati si Braila, dar mai bine ii propun sa isi faca Primaria intre Galati si Braila si sa ne lase noua stadionul mult promis aici in oras aproape de copii nostri. Sau poate vrea sa imi duc eu copiii de manutza in afara orasului la meciurile jucate pe "arena de fotbal dintre Galati - Braila. Eu ii propun primarului nostru sa se uite cu atentie la toti picii, copii care vin la meciuri doar pt ca au intrarea libera si pt ca sunt aproape de casa, doar pt ca stadionul e in oras iar apoi sa si-i imagineze pe toti picii in afara orasului, ce parinte tampit isi lasa piciul, copilul sa se duca in afara orasului. Sa fim atenti ca maine ne promite altceva, poate cate "1 kil" de Aur la fiecare galatean. Bine ca nu a zis ca ne face o statie spatiala pt galateni, dar sa o faca intre Giurgiu si Teleorman. Nu avem scapare cu asemenea oameni. Il sfatuiesc pe domnul primar sa caute sa vada ce a promis si cum a promis (apropo de "nu sunt promisiuni electorale, ci simple promisiuni). O adevarata gargara. Asa cum afirma multi "ne-am lamurit si cu asta" si eu sunt de aceeasi parere. Regret ca nu am fost si eu de fata macar sa-i aplic o injuratura, ca de scuipat nu-l scuipam eu pt ca nu irosesc nici scuipatul pe asemenea oameni. Eu nu stiu cine tot ii baga ideile astea in cap de a face stadionul in afara orasului. Bai primare, lasa stadionul ala pe care ni-l tot promiti aici in oras unde copii nostri au posibilitatea sa vina la stadion si astfel sa-i crestem in spiritul Otelului, nu sa imi "duci" stadionul acolo unde nu poate ajunge usor un copil, ca doar ei sunt viitorul si tot ce faci din postura de primar faci pt a lasa celor ce vin din urma.
+3

Damian

  •  
  •  

#13 Tudor » 12-06-2013 16:36

Ca primar poti promite multe, dar cand ai oameni in jur care vin cu alte idei, mai ales cu aceasta regionalizare si unire cu Braila, e normal sa apleci urechea si catre altii. Un centru olimpic intre cele doua orase...ce este rau in toata treaba asta? Nu ma intereseaza daca are plan cu terenul pe care este stadionul Dunarea, numai sa fie pentru popu.latie. Eventual sa faca tot un complex sportiv. Daca exista sprijin pentru acel compelx olimpic foarte bine, sa se faca ceva macar, iar stadionul actual decat sa stea in paragina, mai bine altceva. Si eu vroiam stadion aici dar uite ca sunt alte planuri. Orasul/orasele trebuie sa se dezvolte cumva...dar cu cap.
−3

Tudor

  •  
  •  

#14 Tudor » 12-06-2013 16:37

Citez pe login:
Incep sa cred ca Jalba (Marian Iancu) a avut dreptate in tot ce a spus despre Mariusuca ma frate promiti stadion in locul actualului Dunarea acum vii cu centru olimpic intre galati si braila mai Mariusica tu chiar ne iei de prosti cine crezi tu ca pune botul la vrajeala ta am curaj sa pun pariu ca nu se va face nici un stadion sau centru olimpic. Mariusica ar cam trebui sa iti fie rusine, neai facut pe toti cei care te-am votat si te-am sustinut in campanie sa ne plecam capul in fata contestatarilor tai

Daca incepi sa-i dai dreptate lui Jabaa cand ne facea in toate felurile, poti incepe sa fi sporter al lor...
−2

Tudor

  •  
  •  

#15 schillaci » 12-06-2013 17:42

Sper ca zic cea mai mare prostie, dar cred ca ăştia or să mute echipa in alt oraş ( comună ).
+2

schillaci

  •  
  •  

#16 pepeman » 12-06-2013 18:28

the flyer, subscriu la iniţiativa ta. Te rog să postezi aici conţinutul sesizării şi, dacă nu te deranjează, am putea să convenim mai mulţi, cei interesaţi, asupra formei finale şi să o semnăm împreună. Poate că astfel va avea mai multă greutate.
Mateuts37, e şi asta o formă de luptă împotriva marţafoiului. Dă-i bătaie!
+3

pepeman

  •  
  •  

#17 giu » 12-06-2013 18:36

Sunt sigur ca fiecare are ceva sa-i reproseze d-nului primar M. Stan. Si dansul isi reproseaza ca l-a recomandat pe Adamescu. Noi trebuie in aceste momente sa fim uniti si sa luptam sa ne recuperam echipa. Din pacate la aceste intalniri vin aceleasi persoane ( aproximativ 100), restul prefera sa fie mai mult active in camera lor.
Vrem sa facem protest . Cati venim? Tot 100 !
Atunci ne meritam soarta. Sa vina un escroc sa ne ia echipa.
Vrem un stadion nou. Cine sa joace pe el?
Sunt probleme mari la echipa ( n-au unde locui jucatorii, nu sunt platiti, n-au platit cantonamentul, etc) iar noi ne punem problema unde va fi noul stadion ?!
Galateni fiti mai activi ! Veniti si sprijiniti echipa la bine si la greu. Alaturati-va si fizic protestului ce va avea loc.
+7

giu

  •  
  •  

#18 schillaci » 12-06-2013 19:00

Citez pe giu:
Sunt sigur ca fiecare are ceva sa-i reproseze d-nului primar M. Stan. Si dansul isi reproseaza ca l-a recomandat pe Adamescu. Noi trebuie in aceste momente sa fim uniti si sa luptam sa ne recuperam echipa. Din pacate la aceste intalniri vin aceleasi persoane ( aproximativ 100), restul prefera sa fie mai mult active in camera lor.
Vrem sa facem protest . Cati venim? Tot 100 !
Atunci ne meritam soarta. Sa vina un escroc sa ne ia echipa.
Vrem un stadion nou. Cine sa joace pe el?
Sunt probleme mari la echipa ( n-au unde locui jucatorii, nu sunt platiti, n-au platit cantonamentul, etc) iar noi ne punem problema unde va fi noul stadion ?!
Galateni fiti mai activi ! Veniti si sprijiniti echipa la bine si la greu. Alaturati-va si fizic protestului ce va avea loc.


Ai dreptate, in toate privintele...

schillaci

  •  
  •  

#19 Arbok » 12-06-2013 19:08

prosport.ro/.../...

Citat:
Fanii anunţă un miting de proporţii
Reprezentanţii Ligii Suporterilor Gălăţeni (1au anunţat că pregătesc un miting de protest de o amploare fără precedent. “Am luat legătura şi cu sindicatele, care ne-au transmis că ne vor fi alături”, a spus Valentin Tudose, preşedintele LSG.


Imi place aceasta parte dar va avea oare efectul dorit? Acest Adamescu nu este Bors, este un excroc experimentat si nu stiu cat de miscat va fi, insa cred ca daca intradevar va fi un protest de amploare cum se spune va fi "miscat" la propriu, pt ca va da fugutza repede in Bucuresti si nu va mai calca prin Galati. Sper ca zvonurile despre acest protest sa ajunga si la urechile lui Adamescu si sa-i gadile urechile intr-un mod neplacut. :D

Arbok

  •  
  •  

#20 cosmynOG » 12-06-2013 19:10

Citez pe Arbok:
E clar, Stanel avea planuri ascunse cu terenul pe care se afla actualul stadion Dunarea si cum il incurca vrea sa-l rada de tot din istorie si sa faca cine stie ce minunatie de afacere pe acel pamant. Eu zic domnu primar ales de galateni sa te duci sa faci stadion si centru olimpic direct in Braila poate asta iti place si poate asta si aveai in minte. Cred ca a dat in mod intentionat clubul pe mana unuia ca Adamescu numai pt a isca un scandal si astfel sa-si inceapa planurile ascunse. Auzi la el, centru olimpic. De unde naiba ai mai scos-o si pe asta domnule primar?


Pe mine unul nu ma deranjeaza cu nimic faptul ca stadionul va fi construit langa cartierul Cantemir...atat timp cat se face, ar fi o reteta economica mai eficienta...iar in cazul in care va reusi acest proiect a spus ca in locul stadionului Dunarea va construi Primaria..pt ca dupa cum stiti Galatiul nu are Primarie ( in proprietate).

cosmynOG

  •  
  •  

#21 viorel21 » 12-06-2013 19:30

Citez pe cosmynOG:
Citez pe Arbok:
E clar, Stanel avea planuri ascunse cu terenul pe care se afla actualul stadion Dunarea si cum il incurca vrea sa-l rada de tot din istorie si sa faca cine stie ce minunatie de afacere pe acel pamant. Eu zic domnu primar ales de galateni sa te duci sa faci stadion si centru olimpic direct in Braila poate asta iti place si poate asta si aveai in minte. Cred ca a dat in mod intentionat clubul pe mana unuia ca Adamescu numai pt a isca un scandal si astfel sa-si inceapa planurile ascunse. Auzi la el, centru olimpic. De unde naiba ai mai scos-o si pe asta domnule primar?


Pe mine unul nu ma deranjeaza cu nimic faptul ca stadionul va fi construit langa cartierul Cantemir...atat timp cat se face, ar fi o reteta economica mai eficienta...iar in cazul in care va reusi acest proiect a spus ca in locul stadionului Dunarea va construi Primaria..pt ca dupa cum stiti Galatiul nu are Primarie ( in proprietate).

Un stadion oarecum in afara orasului are avantajele sale. Ganditi-va de exemplu ca n-am avea nici cea mai mica problema cu locurile de parcare.. Oricum, asa ceva nu se va intampla prea curand. Vrajeala de politician. Cat despre Pascu asta, e clar ca l-a pus in lesa Adamescu..
−1

viorel21

  •  
  •  

#22 granata » 12-06-2013 19:55

Centrul Olimpic:) proiect la fel de realizabil ca tunelul pe sub Dunare:).Suntem satui si de promisiunile tale domnul Stan,in campanie sa vorbit de Stadion in Galati nu proiecte "science fiction" in balta de langa cartierul Dimitrie Cantemir....cat despre TNG nu a mai ramas nici o solutie amiabila,a venit vreamea sa se puna mana pe "furci si topoare"
+1

granata

  •  
  •  

#23 cry75 » 12-06-2013 20:05

Citez pe Tudor:
Ca primar poti promite multe, dar cand ai oameni in jur care vin cu alte idei, mai ales cu aceasta regionalizare si unire cu Braila, e normal sa apleci urechea si catre altii. Un centru olimpic intre cele doua orase...ce este rau in toata treaba asta? Nu ma intereseaza daca are plan cu terenul pe care este stadionul Dunarea, numai sa fie pentru popu.latie. Eventual sa faca tot un complex sportiv. Daca exista sprijin pentru acel compelx olimpic foarte bine, sa se faca ceva macar, iar stadionul actual decat sa stea in paragina, mai bine altceva. Si eu vroiam stadion aici dar uite ca sunt alte planuri. Orasul/orasele trebuie sa se dezvolte cumva...dar cu cap.

de ce zici "ca primar poti promite multe"? eu sunt de parere ca nici ca si om de rand nu e etic sa promiti ceva fara sa ai siguranta ca poti sa si faci. Centru olimpic? da, e bun, a avansat vreo data cand va fi gata? probabil ca o sa zica ca in doi ani e gata. La anul cand il vom intreba de centrul olimpic, care evident nu va avea nici macar un proiect, ne va spune ca in loc de centru olimpic va face mult doritul aeroport, iar ca promisiune certa si reala in viitoarele electorale, vom avea ca mijloc de transport in oras OZN-uri. Domnule primar, luati-va investitorii si prietenii totodata (care pana mai ieri va imprumutau cu bani iar acum spuneti ca nu prea ii stiati asa) si mai bine barbieriti-va impreuna cu ciobul de sticla, poate asa vi se mai subtiaza obrazul ala gros-gros.
+3

cry75

  •  
  •  

#24 d1abl089 » 12-06-2013 20:24

Si totusi domnul Narcis Raducan nu a declarat nimic? Din pacate eu am fost la servici si nu am putut ajunge la aceasta intalnire foarte importanta desi mi-as fi dorit foarte mult.
−1

d1abl089

  •  
  •  

#25 mateuts37 » 12-06-2013 21:06

Citez pe MARIO 23:
Citez pe mateuts37:
Consider ca o prima reactie a suporterilor galateni ar fi ca din acest moment sa nu mai achizitionam niciun produs TNG adika asigurari astra (oricum au ajuns cei mai jalnici la plata), romania libera, catavencu etc. Anuntul ar trebui distribuit pe toate retelele de socializare. Eu am si inceput.

+ abonamente la meci! Asta e cea mai eficienta forma de protest, stadionul complet gol! Nu cred ca ar mai trebui sa mai cumpere nimeni abonament,pana nu se rezolva situatia sau pana nu pleaca nemernicii astia de la club!
Legat de Pascu, nu mai avem alta solutie decat sa punem parul pe el si pe Ciofoaia! Daca nu putem avea un dialog cu acesti hoti,at trebui trecut la planul B.

Subacriu
−1

mateuts37

  •  
  •  

#26 costy81gl » 12-06-2013 21:08

Un stadion modern, un centru olimpic sau un tunel pe sub Dunare sunt glumite pe care nici un adult nu le-a luat in serios. Acum serios, chiar a crezut cineva ca intr-un oras in care furnizorul de agent termic e falimentar, se pot aloca atatea zeci de milioane de euro pentru asa ceva? Pe mine ma lasa rece de promisiuni si nu citesc decat titlurile unor astfel de stiri.
Mai spune cineva ca ar trebui sa nu venim la meciuri. Pai ai socotit vreodata cati bani se aduna din bilete la Galati? Iti zic eu: cam 10% din bugetul anual pe care il are o echipa de mijloc. Banii nostri dati pe bilete nu reprezinta aproape nimic. Grosul il da sponsorul. Si problema la Galati e ca nu exista niciun microbist bogat. Pe la alte echipe sunt patroni care stau de vorba cu jucatorii si le cunosc toate problemele, la noi oamenii instariti nici macar nu stiu ce-i aia Liga 1. Dupa parerea mea, nu va exista vreodata un patron serios la Galati, decat daca unul dintre noi castiga la loto.

Daca s-ar face o echipa care sa reprezinte Galati-Braila, poate o fi vre-un brailean care sa puna bani si suflet la aceasta echipa, dar si aceasta ipoteza e la fel de SF.
+2

costy81gl

  •  
  •  

#27 Leonard » 12-06-2013 21:16

Pe RTV este acum inregistrarea de astazi.

Leonard

  •  
  •  

#28 Dregan » 12-06-2013 22:09

Citez pe vitzamina:
Si Narcisa a tacut malc ? Macar a dat din cap ?

Citez pe d1abl089:
Si totusi domnul Narcis Raducan nu a declarat nimic? Din pacate eu am fost la servici si nu am putut ajunge la aceasta intalnire foarte importanta desi mi-as fi dorit foarte mult.

Narcis Raducan a vorbit foarte putin spre final, declarand ceva de genul ca nu prea are ce face fiind prins la mijloc. Apoi a fost luat la intrebari de suporteri referitor la cele intamplate cu biletele in acest an si a raspuns ca a fost dorinta actionarilor sa creasca preturile. La sfarsit a declarat ca si-ar dori sa se intoarca Grigoras si ca vor face tot posibilul sa-l intoarca din drum, dar in cazul in care acesta nu va mai dori sa stea la Galati, atunci se va gasi o solutie chiar de a doua zi. A confirmat ca Ciofoaia a semnat demisia lui Grigoras. Nu a vrut sa spuna nimic legat de Bergodi, ceea ce e si normal avand in vedere ca inca nu se stie situatia lui Grig.

Dregan

  •  
  •  

#29 marian » 12-06-2013 23:04

Stan a spus ca e venit ca suporter, apoi ca e ofensat deoarece de la TNG nu a venit cineva ca respect ca e primarul la intalnire... apoi cine a pus mai mult intrebari? Stan sau voi suporterii? I-a pus cineva intrebarea daca nu cumva situatia la care s-a ajuns este si din cauza lui? din cauza intereselor personale si a ambitiei prostesti nu a stiut sa medieze conflictul de la inceput, a taiat fondurile de la primarie, a continuat sa se amestice in gestionarea clubului, a aruncat bombe de presa... si el este cel ca ne-a VANDUT la excrocii astia nu combinatul , el este cel care se lauda ca are investitori seriosi dar bors nu vrea sa plece.. el ne-a promis noua era, ca si cu stadionul.. acum nu face un simplu stadion face complex olimpic!! Si auzi nesimtire... erau o gramada de investitori dar a fost ales adamescu!! SuperStan nu a raspuns la nicio intrebare incomoda sau nimeni din sala nu a avut curaj sa o puna. Gresesc a raspuns, dar cu minciuni si nimeni nu l-a contrazis... Eu sunt scarbit si vreau sa se termine mai repede cu tot balamucul, in momentul asta nu ma intereseaza ce va fi, sa se apuce TNG-ul de treaba, dar fara sprijinul promis de primarie nu cred ca o va face, sau sa ne desfinteze si macar sa stim ce avem! Pt noi Supercampioana nu va muri chiar daca nu va mai exista!
−1

marian

  •  
  •  

#30 marian » 12-06-2013 23:10

Dregan, am o intrebare.. Pascu cui a confermat prezenta la conferinta? voua direct? Pt mine a fost o surpriza cand am auzit ca vin toti sa vb cu suporterii, cred ca e ceva unic in tara si nu este o surpriza ca Pascu nu a venit.

marian

  •  
  •  

#31 Dregan » 13-06-2013 07:45

Citez pe marian:
Dregan, am o intrebare.. Pascu cui a confermat prezenta la conferinta? voua direct? Pt mine a fost o surpriza cand am auzit ca vin toti sa vb cu suporterii, cred ca e ceva unic in tara si nu este o surpriza ca Pascu nu a venit.

Galeria a initiat aceste discutii. Suporterii l-au sunat pe Stan care le-a confirmat prezenta, dar cu conditia sa vina si cineva de la TNG. Apoi a fost sunat Pascu care a confirmat exact ca Stan, iar a doua zi a fost retras de Adamescu sau a fugit sau... nu mai conteaza.

Dregan

  •  
  •  

#32 tristanliviu » 13-06-2013 08:26

Noi avem probleme grave si nouaCitez pe marian:
Stan a spus ca e venit ca suporter, apoi ca e ofensat deoarece de la TNG nu a venit cineva ca respect ca e primarul la intalnire... apoi cine a pus mai mult intrebari? Stan sau voi suporterii? I-a pus cineva intrebarea daca nu cumva situatia la care s-a ajuns este si din cauza lui? din cauza intereselor personale si a ambitiei prostesti nu a stiut sa medieze conflictul de la inceput, a taiat fondurile de la primarie, a continuat sa se amestice in gestionarea clubului, a aruncat bombe de presa... si el este cel ca ne-a VANDUT la excrocii astia nu combinatul , el este cel care se lauda ca are investitori seriosi dar bors nu vrea sa plece.. el ne-a promis noua era, ca si cu stadionul.. acum nu face un simplu stadion face complex olimpic!! Si auzi nesimtire... erau o gramada de investitori dar a fost ales adamescu!! SuperStan nu a raspuns la nicio intrebare incomoda sau nimeni din sala nu a avut curaj sa o puna. Gresesc a raspuns, dar cu minciuni si nimeni nu l-a contrazis... Eu sunt scarbit si vreau sa se termine mai repede cu tot balamucul, in momentul asta nu ma intereseaza ce va fi, sa se apuce TNG-ul de treaba, dar fara sprijinul promis de primarie nu cred ca o va face, sau sa ne desfinteze si macar sa stim ce avem! Pt noi Supercampioana nu va muri chiar daca nu va mai exista!

Din cauza lui Stan am ajuns aici, a luat echipa de pe locul 18 si a facut echipa care a adus singurele 2 trofee ale clubului. Astra a inceput sponsorizarea clubului de la inceputul campionatului in care am devenit campioni, au ajutat clubul cand nimeni nici nu spera la titlu. Cum sa nu crezi in ei? Cei de la TNG ne-au pacalit pe TOTI.
@ Marian, fii sincer te-a pacalit si pe tine?

tristanliviu

  •  
  •  

#33 tristanliviu » 13-06-2013 08:35

Vrem stadion , dar noi venim 7000 de oameni la stadion pt meciul cu Oile. Si ne plangem de pretul la bilete 20 deRon ptr 2 meciuri :cry:
Inainte sa il injuram pe Stan mai bine am cauta metode sa umplem stadionul meci de meci... Lucru pe care tot l-am spus aici pe DB. Si apoi cu stadionul actual plin sa mergem peste Stan sa ii spunem de un nou stadion.
+3

tristanliviu

  •  
  •  

#34 Steel Dany » 13-06-2013 20:11

mai facem ceva ? mitting ?

Steel Dany

Login sau crează cont pentru a comenta              |