STIRI Liga I Explicaţiile acţionarilor în legătură cu insolvenţa

FCOGFCOGCea mai “cancerigenă” conducere din istoria Oţelului a publicat pe site-ul oficial câteva explicaţii legate de tot ceea ce se întâmplă în acest moment la clubul gălăţean. Fără alte adăugiri, iată comunicatul de presă:  

Conducerea S.C. Fotbal Club OŢELUL S.A. anunţă că, având în vedere perioada dificilă prin care trece clubul, mai exact situaţia economico-financiară datorată sechestrului asigurator instituit asupra conturilor bancare, a drepturilor corporative şi a drepturilor de transfer ale jucătorilor precum şi asupra unor bunuri imobile (sechestru asigurator instituit de către ANAF), este nevoit să constate incapacitatea sa de plată şi să solicite instanţei să ia act de această stare, să declanşeze procedura insolvenţei şi să aprobe planul de reorganizare judiciară pe care clubul îl va propune.
 
Toate aceste măsuri sunt necesare pentru ca activitatea Clubului să continuie, iar echipele de fotbal să respecte calendarul competiţional şi de pregătire.
 
În acelaşi timp, suntem în măsură să vă anunţăm că acţionarii vor finanţa desfăşurarea acestor activităţi.
 
Legat însă de situaţia actuală - blocajul datorat sechestrului ANAF - facem următoarele precizări:
 
1.Debitul de 22.300.000 lei, calculat de către ANAF, reprezentând taxe către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale şi penalităţi, se referă la perioada 2005 - anul înfiinţării societăţii comerciale FC Oţelul SA - 2008.
Practic, în această perioadă şi ulterior, pînă în 2012, societatea a achitat drepturi salariale către jucători în baza unor convenţii civile, reglementate de altfel de către legea sportului, dar contradictorii cu prevederile Codului Muncii. Situaţia de conflict legislativ nu este o premieră în acest domeniu - există precedente judiciare în acest sens(ex. clubul Dinamo), în care instanţele au hotărât netemeinicia susţinerilor ANAF.
 
2.Acest lucru nu schimbă însă lipsa de profesionalism, managementul defectuos şi lipsa de preocupare pentru respectarea legalităţii şi a disciplinei financiare de către fosta conducere a clubului.
Astfel, dacă în cazul jucătorilor de fotbal legea este interpretabilă în ceea ce priveşte forma de colaborare (contract de muncă - convenţie civilă), în ceea ce priveşte pe ceilalţi angajaţi nu există loc de interpretare, toate raporturile de muncă se bazează pe încheierea unui contract de muncă. Acest lucru nu a fost respectat - o mare parte din angajaţii clubului printre care şi unii cu funcţii de conducere primeau drepturi salariale şi alte drepturi în baza unor convenţii civile. În debitul calculat de către ANAF se regăsesc şi sumele datorate pentru această categorie de angajaţi, pentru care nu s-au reţinut şi nu s-au achitat taxele şi impozitele legale.
 
3.Aşa cum reiese din procesul verbal de control al ANAF, unitatea nu a fost niciodată controlată fiscal de la înfiinţare, acesta fiind primul control efectuat. Poate că un control efectuat în ultimii 7 ani ar fi limitat proporţiile problemelor şi ar fi dus mai devreme la intrarea în legalitate. Ne punem însă întrebarea cum de la un rulaj de ordinul zecilor de milioane de euro pe care societatea l-a avut până în 2012 - anul în care a fost preluată de către noii acţionari - organele fiscale nu au avut timp să efectueze un astfel de control.
 
4.Conducerea societăţii, în perioada supusă verificărilor, aşa cum reiese din actul de control, a fost asigurată de către Consiliul de administraţie alcătuit din domnii Ionel Borş, Ungureanu Ion, Gatin Mirela, Nicu Radu şi Mocanu Aurelian, care erau totodată şi acţionari, alături de Asociaţia Sportivă Fotbal Club Oţelul, reprezentată de dl. Ion Ionică, angajat al SC FC Oţelul SA Galaţi, de către Directorul General Marius Stan şi de către Directorul adjunct Ilie Hagioglu. Conform actului de control şi a prevederilor legale, responsabilitatea aparţine acestei conduceri, indiferent dacă ea este sau nu asumată.
Problemele s-au rasfrant şi asupra jucătorilor, neplata de către conducerea clubului a taxelor aferente salariilor ducând la somarea de către ANAF a jucatorilor pentru plata contribuţiilor aferente, rezultând sume foarte mari în sarcina jucătorilor.
 
5.În perioada imediat următoare, pe baza planului de reorganizare pe care credem că instanţa îl va aproba, intenţionăm să desfăşurăm activitatea clubului în condiţii normale. În acest sens, precizăm că se vor achita în termen foarte scurt toate obligaţiile de plata restante faţă de jucători şi ceilalţi salariaţi, se va continua programul de susţinere şi dezvoltare a centrului de copii şi juniori, se va înscrie în campionat echipa de fotbal feminin şi se vor finanţa toate activităţile curente ale clubului.
 
6.Mulţumim pe această cale tuturor celor care au înţeles şi înţeleg în continuare că în situaţii grele solidaritatea morală este importantă ne referim la suporterii adevăraţi care au fost şi sunt interesaţi de soarta echipei, de activităţile clubului şi de cea mai importantă resursă de care dispunem, cea umană jucători, staff, angajaţi.
Suntem convinşi că, în continuare, comunitatea gălăţeană care are afinităţi cu sportul în general şi cu fotbalul în special va fi alături de echipa şi asigurăm pe cei care au această deschidere că vom face toate eforturile necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a noului sezon competiţional precum şi în vederea creşterii nivelului de performanţă. În acest sens avem încredere în noul staff tehnic, care are ambiţia, dorinţa şi posibilitatea să crească echipa.
 
CONDUCEREA CLUBULUI S.C. FC OŢELUL S.A.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 gl-85-pst » 05-07-2013 20:31

din partea mea si a miilor de fani....multa muie actionarilor x(
+5

gl-85-pst

  •  
  •  

#2 Viciu » 05-07-2013 20:51

Imi vine sa vomit dupa comunicatul "conducerii ".

Grasii astia cu cearcane, bani, burta , bube si metastaze, inca nu realizeaza atunci cand faci din oameni neoameni, o sa le ciocane la usa spate dreapta de la mercedes, neoamenii.

Din partea mea, suporterul intelegator si docil, transmit pe aceasta cale scrisa, conducerii clubului de fotbal Otelul Galati, sa va cumparati toti din banii munciti de jucatori, lumanari si pastile. Pana intrati in insolventa.
+1

Viciu

  •  
  •  

#3 viorel21 » 05-07-2013 20:52

In caz ca debitul calculat de ANAF e principala grija a astora, cred ca mai inainte de toate tre sa astepti ca instanta sa se pronunte si apoi, in caz ca decizia nu iti e favorabila, vii si te plangi ca actionariatul precedent a ingropat echipa.. Vrajeala..
+1

viorel21

  •  
  •  

#4 philips » 05-07-2013 20:53

sper sa nu ma injurati, dar au si astia dreptatea lor. stan zicea ca tng a preluat clubul acum apr un an cu 7 mil in cont, din care fiscul scoate acum o datorie de 5,3 mil. datorie cumulata in perioada lui stan (si stan nu vorbeste nimic despre asta).deci, practic el a cedat clubul cu cu vreo 1,7 mil net....
din banii astia s-a intretinut activitatea plus transferurile din iarna, plus baza de juniori cumparata, deci , dupa ce fiscul isi recupereaza banii, actionarii ar iesi in pierdere.
si logica imi spune ca daca ar vrea falimentul, nu ar mai emite comunicatul si explicatiile.sunt optimist de fel si sunt convins ca se va rezilva situatia.
+1

philips

  •  
  •  

#5 Myhay20 » 05-07-2013 20:53

Daca intr-adevar sunt probleme ce nu se pot rezolva decat prin achitarea banilor, sa dea din cei 7 milioane de E care erau in banca!
Dar se spunea ca se rezolva problema asa cum Dinamo si Astra au rezolvat, de ce nu au asteptat sa se termine judecarea! Daca maine tribunalul scoate de sub sechestru clubul, atunci tot in insolventa vom fi?
+1

Myhay20

  •  
  •  

#6 schillaci » 05-07-2013 21:17

Deci...nu numai ca nu se desfiinteaza, Otelul isi face si echipa de fotbal feminin :-* ...si marmota invelea ciocolata.
+2

schillaci

  •  
  •  

#7 Alexandru C. » 05-07-2013 21:19

Astia mananca rahat degeaba..sa zica atunci daca a bagat TNG si ASTRA vreun ban la club de cand au preluat echipa..restul e vrajeala pentru prosti..ma intreb cine a scris comunicatul asta? sclavul lui Adamita, Ciofolongu?
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#8 Tudor » 05-07-2013 22:14

Suporterii adevarati va trimit la origini !
Si sa nu uitam ca am bifat a doua victorie in Anglia.
+1

Tudor

  •  
  •  

#9 dan otelarul » 05-07-2013 22:26

Si-acu ce sa strigam pe stadion ? Hai Rapidul ? :-*
−3

dan otelarul

  •  
  •  

#10 Tudor » 05-07-2013 22:34

Citez pe dan otelu:
Si-acu ce sa strigam pe stadion ? Hai Rapidul ? :-*

De ce sa strigam asta?
+1

Tudor

  •  
  •  

#11 Leviathan » 06-07-2013 07:18

deci acum poate este clar pt toti ca nu vor mai vedea niciun ron jucatorii.... daca erau dubii, ramanem cu juniorii, f. bun interviul cu M. STAN.. chiar daca nu a zis nimic nou. O sa se aleaga praful de tot ce a facut la club
−2

Leviathan

  •  
  •  

#12 MARIO 23 » 06-07-2013 07:29

Incercati sa va faceti timp si sa ascultati interviul cu Marius Stan pe care l-a pus Krebbs,ala de la Dolce. Dupa parerea mea,explicatiile sunt cat se poate de clare si logice. Pe deasupra a facut un apel si la Autoritati sa se autosesiseze si sa intervina pentru ca e jaf la drumul mare. Daca ar fi implicat in treaba asta,nu cred ca ar avea tupeul sa cheme DNA-ul! Poate sunt naiv,dar eu inca am incredere in Marius Stan! Observ ca voi sunteti tentati ,mai nou,sa puneti botu' in continuare la ce zic muistii astia din conducere...
−3

MARIO 23

  •  
  •  

#13 tristanliviu » 06-07-2013 07:39

Nesimtiti astia interpreteaza legea cum vor ei... Au gasit o justificare sa bage clubul in insolventa, sechestrul ANAF. Dar oare de ce Dinamo si Astra nu au bagat clubul in insolventa cand au patit la fel? Dar oare ptr administratie, Dinamo si Astra au avut contracte de munca sau tot conventii civile? Eu cred ca tot conventii civile, si tot au castigat in instanta... Niste hoti.
+1

tristanliviu

  •  
  •  

#14 tristanliviu » 06-07-2013 07:46

Parvenitii astia ne vorbesc noua de "solidaritate morala"? Salariile jucatorilor sunt neplatite de 3 luni, sechestrul a fost pus acum 2-3 saptamani... E tot vina fostei conduceri? Toate problemele pe care clubul le-a avut sunt tot din vina fostei conduceri?
+1

tristanliviu

  •  
  •  

#15 bigsorin » 06-07-2013 07:52

pai ce ati luat clubul cu 7,3 mil in cont faceti o parte din plati nu furati banii ne doare pe noi in cot de ce kakat mancati voi faceti platile duceti clubul pe zero si bagati bani daca vreti profit
+1

bigsorin

  •  
  •  

#16 tristanliviu » 06-07-2013 07:52

Citez pe MARIO 23:
Incercati sa va faceti timp si sa ascultati interviul cu Marius Stan pe care l-a pus Krebbs,ala de la Dolce. Dupa parerea mea,explicatiile sunt cat se poate de clare si logice. Pe deasupra a facut un apel si la Autoritati sa se autosesiseze si sa intervina pentru ca e jaf la drumul mare. Daca ar fi implicat in treaba asta,nu cred ca ar avea tupeul sa cheme DNA-ul! Poate sunt naiv,dar eu inca am incredere in Marius Stan! Observ ca voi sunteti tentati ,mai nou,sa puneti botu' in continuare la ce zic muistii astia din conducere...

Mario, nu esti naiv. Asta e adevarul! Si Stan si-a luat teapa de la astia. Eu am mai scris. Astra ne-a ajutat financiar inainte sa fim campioni cand nimeni nu banuia ca o sa ajungem in UCL. E normal sa le dai clubul celor care te-au ajutat la greu.... Ca apoi s-au dovedit niste hoti ordinari, e o alta discutie...
−6

tristanliviu

  •  
  •  

#17 Issos » 06-07-2013 08:14

Off Topic. La multi ani Victor Astafei, multa sanatate.
+1

Issos

  •  
  •  

#18 cry75 » 06-07-2013 08:50

@MARIO 23 : eu cred ca esti naiv...Gandeste-te la situatia asta: sa zicem ca noi doi suntem prieteni foarte buni si iti aduc pe unul care sa aiba grija de casa ta cat timp esti plecat in concediu. Unul pentru care EU iti garantez ca e serios. Cand te intorci din concediu iti gasesti casa golita de bani si lucruri, ba si cu datoriile neplatite, desi tu lasase-i ceva bani pentru ele. In cazul asta, eu mai am curajul sa dau ochii cu tine? ai mai fi naiv sa mai ai incredere in mine? ca am luat si eu sau ca n-am luat si eu de la asta care te-a furat deja nici nu prea mai conteaza, conteaza "binele" ce ti l-am facut.
OFF TOPIC: acum domnul primar ne spune ca mai sunt si alti oameni cu bani din Galati sau nu numai care ar vrea sa investeasca la noi?
+2

cry75

  •  
  •  

#19 Scarto_gl » 06-07-2013 09:34

Citez pe cry75:
@MARIO 23 : eu cred ca esti naiv...Gandeste-te la situatia asta: sa zicem ca noi doi suntem prieteni foarte buni si iti aduc pe unul care sa aiba grija de casa ta cat timp esti plecat in concediu. Unul pentru care EU iti garantez ca e serios. Cand te intorci din concediu iti gasesti casa golita de bani si lucruri, ba si cu datoriile neplatite, desi tu lasase-i ceva bani pentru ele. In cazul asta, eu mai am curajul sa dau ochii cu tine? ai mai fi naiv sa mai ai incredere in mine? ca am luat si eu sau ca n-am luat si eu de la asta care te-a furat deja nici nu prea mai conteaza, conteaza "binele" ce ti l-am facut.
OFF TOPIC: acum domnul primar ne spune ca mai sunt si alti oameni cu bani din Galati sau nu numai care ar vrea sa investeasca la noi?


Corect! Stan sau Adamescu "same SHIT". Unul e primar, celalalt cu cateva milione in plus, iar echipa noastra e in groapa. Nu vi se pare ca pentru cei doi se potriveste perfect vorba americanilor "It's a WIN-WIN situation"? Peste cateva luni va iesi pe post nenea primaru' si ne va spune ca vestitul stadion isi va muta iarasi locatia, fiindca cei din Braila sunt neseriosi, desi noi nici acum nu am semnat protocolul de colaborare Galati-Braila-Tulcea (ceilalti au facut-o deja). Inca mai sunt persoane increzatoare in acest domn Stan? Daca da, treziti-va fratilor!!!
+1

Scarto_gl

  •  
  •  

#20 bigsorin » 06-07-2013 09:47

Citez pe Scarto_gl:
Citez pe cry75:
@MARIO 23 : eu cred ca esti naiv...Gandeste-te la situatia asta: sa zicem ca noi doi suntem prieteni foarte buni si iti aduc pe unul care sa aiba grija de casa ta cat timp esti plecat in concediu. Unul pentru care EU iti garantez ca e serios. Cand te intorci din concediu iti gasesti casa golita de bani si lucruri, ba si cu datoriile neplatite, desi tu lasase-i ceva bani pentru ele. In cazul asta, eu mai am curajul sa dau ochii cu tine? ai mai fi naiv sa mai ai incredere in mine? ca am luat si eu sau ca n-am luat si eu de la asta care te-a furat deja nici nu prea mai conteaza, conteaza "binele" ce ti l-am facut.
OFF TOPIC: acum domnul primar ne spune ca mai sunt si alti oameni cu bani din Galati sau nu numai care ar vrea sa investeasca la noi?


Corect! Stan sau Adamescu "same SHIT". Unul e primar, celalalt cu cateva milione in plus, iar echipa noastra e in groapa. Nu vi se pare ca pentru cei doi se potriveste perfect vorba americanilor "It's a WIN-WIN situation"? Peste cateva luni va iesi pe post nenea primaru' si ne va spune ca vestitul stadion isi va muta iarasi locatia, fiindca cei din Braila sunt neseriosi, desi noi nici acum nu am semnat protocolul de colaborare Galati-Braila-Tulcea (ceilalti au facut-o deja). Inca mai sunt persoane increzatoare in acest domn Stan? Daca da, treziti-va fratilor!!!

pe mine nu ma intereseaza primaria acum mai lasati-ma cu stan vb de patroni si echipa atat, echipa are sau avea 7,3 mil de euro sa plateasca si apoi sa investeasca daca vor profit moaca ingrasa clar cei care au ceva cu stan sau politrucilor sau adamestilor,cioufuti lor in momentul asta ciocu mic bagati banii clubului acolo unde le sunt locul si nu in buzunarele voaste nu exista nici o scuza clar
−4

bigsorin

  •  
  •  

#21 Laguna GT » 06-07-2013 10:18

Eu sunt unul dintre cei care au incredere in Marius Stan. De ce spun asta :
1. O acuzatie trebuie dovedita. Deci, nu Marius Stan trebuie sa se apere de diversele acuzatii (ca a luat din acei bani veniti din CL, ca a contribuit cu buna stiinta la situatia actuala aducand Otelul in rahat etc), ci cei care il acuza trebuie sa dovedeasca asta. Este principiul oricarei justitii.
2. M. Stan l-a adus pe Adamescu. Asta e clar. Dar a vrut sa ajute clubul. Adica il aduce unul din top 10 oameni bogati din Romania si asta era un lucru rau? Daca aducea pe unul din top 1000 era mai bine? Adica, daca nici unul super bogat nu este recomandabil, atunci cine?

Acum trebuie sa vedem cum se poate scapa de situatia asta. Nu inteleg de ce primaria nu poate lua clubul ca sa il gestioneze. Il va redenumi FCM Otelul Galati si cu asta basta. Si Adamescu sa ramana cu milioanele alea daca asta il face fericit. Astfel vom avea si noi o viata linistita din punctual asta de vedere.
+1

Laguna GT

  •  
  •  

#22 cry75 » 06-07-2013 10:30

@Laguna GT : la punctul numarul 2, da, daca aducea pe altcineva era mai bine, ba mai mult si daca te punea pe tine sau pe oricare altul care ne batem capul pe aici sa gestionam clubul si banii, si tot nu ajungeam in situatia asta, a adus pe unul care intr-un timp record a furat tot, cu acte in regula.
−3

cry75

  •  
  •  

#23 MARIO 23 » 06-07-2013 11:21

Citez pe cry75:
@Laguna GT : la punctul numarul 2, da, daca aducea pe altcineva era mai bine, ba mai mult si daca te punea pe tine sau pe oricare altul care ne batem capul pe aici sa gestionam clubul si banii, si tot nu ajungeam in situatia asta, a adus pe unul care intr-un timp record a furat tot, cu acte in regula.

Si de unde ,ma rog ar fi trebuit sa intuiasca ca asta are de gand sa fure tot? Omul a fost mandatat sa gaseasca un investitor...dupa mai bine de 6 luni vine al treilea cel mai bogat roman si se declara interesat sa preia clubul,in conditiile in care pana atunci nimeni nu a ridicat mana. Hai sa o luam altfel,ca vad ca nimeni nu pricepe un lucru.....nu Marius Stan a semnat contractul prin care a fost cedat clubul,negocierile s-au purtat intre combinat si TNG,asa cum e si normal de altfel.
Sa zicem ca astazi,Adamscu se hotaraste ca vrea sa cedeze echipa altcuiva,ii ordona lui Ciofoaia sa gaseasca un alt investitor. Asta nu gaseste pe nimeni timp de cateva luni si apare Porumboiu ,care zice ca e interesat de subiect! Ciofoaia ii spune lui Adamescu si mai departe cine credeti voi ca discuta de contract,clauze,etc?? Ciofoaia cu Porumboiu??? Sau oare Adamescu cu Porumboiu? De cand ,ma rog,un director negociaza vanzarea unui club direct cu noul investitor? Nu e normal ca astfel de lucruri sa se intample direct intre cei doi actionari ?
Problema e ca prostii de la combinat,au vrut doar sa vanda clubul imediat si probabil nu au pus nici-un fel de clauze in contract si de-aia s-a ajuns aici! Mie mi se pare cat se poate de plauzibil,incetati sa mai aruncati cu noroi in oamenii care chiar au facut ceva pentru acest club,bazandu-va doar pe supozitii si sa-i aruncati in aceeasi oala cu acesti talhari!
+2

MARIO 23

  •  
  •  

#24 Leviathan » 06-07-2013 11:29

Citez pe tristanliviu:
Nesimtiti astia interpreteaza legea cum vor ei... Au gasit o justificare sa bage clubul in insolventa, sechestrul ANAF. Dar oare de ce Dinamo si Astra nu au bagat clubul in insolventa cand au patit la fel? Dar oare ptr administratie, Dinamo si Astra au avut contracte de munca sau tot conventii civile? Eu cred ca tot conventii civile, si tot au castigat in instanta... Niste hoti.


De adaugat ca sechestrul este tot din cauza lor deoarece au refuzat orice dialog cu ANAF, practic toate cluburile au problema asta.. dar cu ajutorul dialogului nu s-a ajuns la sechestru, cum a plecat Stan, s-a rupt filmu
+1

Leviathan

  •  
  •  

#25 Leviathan » 06-07-2013 11:30

Citez pe MARIO 23:
Incercati sa va faceti timp si sa ascultati interviul cu Marius Stan pe care l-a pus Krebbs,ala de la Dolce. Dupa parerea mea,explicatiile sunt cat se poate de clare si logice. Pe deasupra a facut un apel si la Autoritati sa se autosesiseze si sa intervina pentru ca e jaf la drumul mare. Daca ar fi implicat in treaba asta,nu cred ca ar avea tupeul sa cheme DNA-ul! Poate sunt naiv,dar eu inca am incredere in Marius Stan! Observ ca voi sunteti tentati ,mai nou,sa puneti botu' in continuare la ce zic muistii astia din conducere...


N-au cu cine sa discuti, se pune lacatu la club (alta solutie nu exista), si scapam de multi frustrati.
−4

Leviathan

  •  
  •  

#26 Damian » 06-07-2013 17:09

@ CONDUCEREA CLUBULUI S.C. FC OŢELUL S.A. - Sa va scuip in freza de spurcati. Luati mainile de pe club spurcatilor.

Citez pe Laguna GT:
Eu sunt unul dintre cei care au incredere in Marius Stan. De ce spun asta :

2. M. Stan l-a adus pe Adamescu. Asta e clar. Dar a vrut sa ajute clubul. Adica il aduce unul din top 10 oameni bogati din Romania si asta era un lucru rau? Daca aducea pe unul din top 1000 era mai bine? Adica, daca nici unul super bogat nu este recomandabil, atunci cine?


Laguna nu ai dreptate. Daca vroia Stan sa ajute clubul (si sunt sigur ca vroia sa-l ajute) trebuia sa-si faca temele si sa cerceteze pe cei pe care vroia sa se bazeze, adica pe Adamescu. Trebuia sa se informeze, trebuia sa-si faca temele constiincios si sa afle ca miliardarul lui de top e un borfas care avea dinainte firmele lui praf. Trebuia sa se informeze si sa constate ca avea dinainte angajati neplatiti cu lunile si firme falimentare. Prostia in mare masura e a lui Stan, dar noi trebuie sa iesim in strada in continuu si sa ne salvam clubul pt ca noi spre deosebire de alte caricaturi ( caricaturi de la Primarie, Combinat, sau tng) noi suntem intradevar suporterii, sustinatorii si iubitorii de Otelul Galati, asa ca in ritmul celor afirmate si constatate de cineva aici pe site randurile protestatarilor se ingroasa si trebuie mentinut acest ritm pana la rezultatul pe care il dorim cu totii si anume alungarea borfasilor tng. Stan sigur a avut intentii bune, de a salva clubul de bors, dar pt ca nu si-a facut treaba asa cum trebuia a calcat stramb si a facut prostia de a aduce la club alt prefacut ca Adamescu.
+1

Damian

  •  
  •  

#27 Steel Dany » 07-07-2013 12:40

Citez pe Damian:
@ CONDUCEREA CLUBULUI S.C. FC OŢELUL S.A. - Sa va scuip in freza de spurcati. Luati mainile de pe club spurcatilor.

Citez pe Laguna GT:
Eu sunt unul dintre cei care au incredere in Marius Stan. De ce spun asta :

2. M. Stan l-a adus pe Adamescu. Asta e clar. Dar a vrut sa ajute clubul. Adica il aduce unul din top 10 oameni bogati din Romania si asta era un lucru rau? Daca aducea pe unul din top 1000 era mai bine? Adica, daca nici unul super bogat nu este recomandabil, atunci cine?


Laguna nu ai dreptate. Daca vroia Stan sa ajute clubul (si sunt sigur ca vroia sa-l ajute) trebuia sa-si faca temele si sa cerceteze pe cei pe care vroia sa se bazeze, adica pe Adamescu. Trebuia sa se informeze, trebuia sa-si faca temele constiincios si sa afle ca miliardarul lui de top e un borfas care avea dinainte firmele lui praf. Trebuia sa se informeze si sa constate ca avea dinainte angajati neplatiti cu lunile si firme falimentare. Prostia in mare masura e a lui Stan, dar noi trebuie sa iesim in strada in continuu si sa ne salvam clubul pt ca noi spre deosebire de alte caricaturi ( caricaturi de la Primarie, Combinat, sau tng) noi suntem intradevar suporterii, sustinatorii si iubitorii de Otelul Galati, asa ca in ritmul celor afirmate si constatate de cineva aici pe site randurile protestatarilor se ingroasa si trebuie mentinut acest ritm pana la rezultatul pe care il dorim cu totii si anume alungarea borfasilor tng. Stan sigur a avut intentii bune, de a salva clubul de bors, dar pt ca nu si-a facut treaba asa cum trebuia a calcat stramb si a facut prostia de a aduce la club alt prefacut ca Adamescu.

bbaaaaa, nu stan a vandut clubul, ci combinatul, ceu de la arcelor mittal. stan era un simplu angajat cum e si narcis acum, ca e pe acelasi post, e stupid sa spui ca narcis poate vinde clubul! repet, stan era un angajat, e o mare diferenta intre director general si patron!!! nu avea cum sa vanda, nu avea drept de semnatura! el l-a gasit pe adamescu, dar atunci adamescu era foarte apropiat clubului, mereu cand aveam meci in capitala, echipa se caza la hotelul lui, si mi se pare ca gratis, oricum nu plateau normal, si aveau si o masa speciala. cum ati spus si voi adamescu era in top 10, parea omul perfect, stan doar l-a gasit, combinatul a vandut !!!!!
−1

Steel Dany

Login sau crează cont pentru a comenta              |