STIRI Liga I Oţelul nu mai există pentru Primărie

FOTO Marian BrailescuFOTO Marian BrailescuConflictul deschis dintre primarul Marius Stan şi patronul propus de primul, Dan Adamescu, a făcut ca echipa fanion a Oţelului să nu mai primească bani anul acesta de la buget. Şi probabil că situaţia va rămâne la fel atât timp cât Stan va fi edil-şef sau TNG va conduce în continuare echipa...

Primăria şi Consiliul Local şi-au retras reclamele de la stadion încă de la începutul anului, anunţând că nu vor să-şi mai “asocieze imaginea cu un management defectuos”. Dacă la început TNG nu a părut interesată de finanţarea de la bugetul local, mai apoi directorul general executiv, Remus Pascu, reprezentant al firmei lui Adamescu, a declarat că aşteaptă ca autorităţile locale să se implice la echipă!
Deunăzi, aleşii locali au votat sumele ce vor fi primite de cluburile sportive gălăţene în partea a doua a anului 2013. Ca şi în iarnă FC Oţelul nu a primit niciun sfanţ! Acest lucru se explică prin faptul că municipalitatea nu vrea să mai aibă de a face cu actuala conducere care a băgat Oţelul în insolvenţă. Reamintim că, în urma presiunilor din partea suporterilor roş-alb-albaştri şi a conducerii Oţelului, cu Stan în frunte, în 2009, pe vremea lui Dumitru Nicolae, Primăria Galaţi a început să acorde anual aproximativ 500.000 de euro, pentru formaţia fanion a oraşului de la Dunăre. Culmea ironiei este că acum chiar Stan este cel care a blocat aceşti bani, chiar dacă FC Oţelul depusese dosar la începutul lui 2013 cerând ajutor de la autorităţile locale ca şi restul cluburilor sportive din oraş. Numai că între timp Primăria s-a reorientat, FCM Dunărea Galaţi devenind formaţia privilegiată de Consilul Local…
În al doilea semestru al anului 2013 s-au alocat 1.493.913 de lei pentru finanţarea a 21 de cluburi şi asociaţii sportive, astfel: FCM Dunărea - 360.067 lei, CSM Dunărea - 312.780 lei, HC Danubius - 278.166 lei, RCM Galaţi - 137.500 de lei, CS Phoenix - 91.400 lei, CS United Galaţi - 50.000 de lei, CSU Galaţi - 40.500 de lei, Steaua Dunării Galaţi - 30.000 de lei; CSV Donaris 2010, CS Siderurgistul Galaţi şi Karate Club Galaţi = 25.000 lei, Clubul de Dans Sportiv Fantezia - 21.000 lei, CS Junior AS Galaţi - 20.500 de lei; CS Handbal Art şi CS Danubius 2010 Galaţi = 15.000 lei; CS „Şah Club Galaţi” şi Asociaţia Judeţeană de Atletism = 10.000 de lei, Club de Şah Diana Galaţi - 9.500 de lei, CS Genius Galaţi - 7.500 lei, CS Dacia Galaţi şi FC Metalosport Galaţi – 5.000 lei.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 nicki55 » 31-07-2013 10:47

Ai promis un stadion de 5 stele , e gata s-au nu stim noi ..? Lasa parteneriatul cu Braila mocofane construieste ceea ce ai promis in campanie . Sediu pentru primarie sa faca altii nu tu . Te-ai razbunat destul , Otelul a ajuns asa cum ti-ai dorit ..!!
+2

nicki55

  •  
  •  

#2 fcogalati » 31-07-2013 10:58

Otelul nu are cum sa mai existe pentru autoritatile galatene atata timp cat orice suma care intra in club este reorientata catre buzunarul lui Adamescu si nicidecum catre clubul nostru. Stadionul in paragina, oamenii dati afara, marketingul inexistent, jucatori pe listele de vanzari, firma de paza la care se platea 7 lei pe ora pe om a fost inlocuita cu cea a lui Adamescu la care se plateste 24 lei ora etc etc. In schimb Raducan pleaca cu 10 mii de euro salariu pe luna, Pascu si Ciofoaia la fel. Singurii care-s fac treaba sunt jucatorii care nu au ce face decat sa joace (si au facut-o bine pana acum) si datorita lor inca isi mai tin scaunele de-alde Raducan si Pascu. Indiferent de rezultate insa, pana la sfarsitul anului TNG-ul fie va muta echipa din oras, fie o va aduce in faliment, fie in cel mai bun caz o va vinde unuia care va avea puterea sa plateasca toate datoriile din insolventa plus 2 milioane cat cere Adamescu pe ea. In cateva saptamani se va decide viitorul Otelului.
+1

fcogalati

  •  
  •  

#3 Leviathan » 31-07-2013 11:00

ce drq sa facem cu stadion? ajunge paragina, in rest, mi se pare normal sa se delimiteze de actuala conducere, ne-a tepuit destul club si primaria acesti infractori
−5

Leviathan

  •  
  •  

#4 fcogalati » 31-07-2013 11:02

Citez pe nicki55:
Ai promis un stadion de 5 stele , e gata s-au nu stim noi ..? Lasa parteneriatul cu Braila mocofane construieste ceea ce ai promis in campanie . Sediu pentru primarie sa faca altii nu tu . Te-ai razbunat destul , Otelul a ajuns asa cum ti-ai dorit ..!!

Stan s-a razbunat ca sa ajunga Otelul aici? Tu stii ce vorbesti sau arunci asa acuze la intamplare? Cat despre stadion , daca nu ar fi fost treaba asta murdara cu TNG-ul care ne-a bagat in insolventa, sunt sigur ca ar fi fost deja demarate lucrarile la stadion.
−3

fcogalati

  •  
  •  

#5 Leviathan » 31-07-2013 11:10

Citez pe fcogalati:
Citez pe nicki55:
Ai promis un stadion de 5 stele , e gata s-au nu stim noi ..? Lasa parteneriatul cu Braila mocofane construieste ceea ce ai promis in campanie . Sediu pentru primarie sa faca altii nu tu . Te-ai razbunat destul , Otelul a ajuns asa cum ti-ai dorit ..!!

Stan s-a razbunat ca sa ajunga Otelul aici? Tu stii ce vorbesti sau arunci asa acuze la intamplare? Cat despre stadion , daca nu ar fi fost treaba asta murdara cu TNG-ul care ne-a bagat in insolventa, sunt sigur ca ar fi fost deja demarate lucrarile la stadion.


Vezi.. de asta ne meritam soarta, mare e gradina.. cum sa fim uniti, nu stiu ce cand fiecare vede.. altceva

Leviathan

  •  
  •  

#6 nicki55 » 31-07-2013 11:16

Aveti dreptate .. Mea culpa..!

nicki55

  •  
  •  

#7 dj » 31-07-2013 11:31

nu ma grabesc sa fac acuze...cred ca stan stie ce face...daca finanteaza echipa banii ajung in buzunar la jegosul ala
+2

dj

  •  
  •  

#8 Steel Dany » 31-07-2013 11:39

foarte bn face Stan, sa nu-i dea banii lui Adamescu, dar ar trebui sa inceapa constructiile la noul stadion, sa lase orgoliul deoparte, adik s-a certat cu ala, si aqm nu are curaj sa-i faca stadion... ca daca il va face, e clar ca pt Otelul va fi. ar putea face un stadion bun, frumos, pt Galati, si cand scapam de adamescu, punem scaunele in ordinea numelui Otelul, decoratiile..... probabil asta e problema, deasta nu incep lucrarile, stadionul va fi pt Otelul, dar nu vrea sa-l faca si pt echipa lui adamescu,
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#9 Arkan » 31-07-2013 11:54

Cateva chestii:
1) Primaria nu poate sponsoriza LEGAL un club in conditiile in care sediul social al SC-ului care-l administreaza e in alta localitate (ba chiar in alt judet).
2) Parteneriatul cu Braila ESTE o necesitate pentru viitorul acestui oras. Cine nu poate intelege asta e retrograd, neinformat sau rau intentionat.
3) A-l acuza pe Stan ca si-a dorit ca Otelul sa ajunga in conditiile astea mi se pare o neghiobie fara margini.
+4

Arkan

  •  
  •  

#10 Laguna GT » 31-07-2013 12:30

@ Arkan:
Subscriu 100% la punctul tau de vedere.
−1

Laguna GT

  •  
  •  

#11 Tudor » 31-07-2013 13:18

Corect Arkan. Unii spuneau pe aici sa fim uniti, pai nu e de ajuns sa fim uniti doar noi, o tara unita e mai puternica. De zeci de ani oltenii cu moldovenii cu ardelenii si cu bucurestenii se injura de mama focului, noi cu brailenii la fel. Si unde am ajuns? Acele tari unde locuitorii din diferite regiuni s-au respectat au ajuns sus, acolo unde nu s-au respectat s-a ajuns la razboi civil. Noi nu ne situam in nici una din cele doua extreme, dar nici bine nu este este.
Am deviat de la subiect dar nu am putut sa ma abtin. Cat despre finantarea primariei a zis Arkan destule. Dar si daca sediul era aici, banii se duceau la Adamescu in buzunar iar clubul tot nu avea bani de hartie igienica. Daca Adamescu vrea cu adevarat sa bage bani in echipa, are de unde.

Tudor

  •  
  •  

#12 Florin22 » 31-07-2013 13:36

Citez pe nicki55:
Ai promis un stadion de 5 stele , e gata s-au nu stim noi ..? Lasa parteneriatul cu Braila mocofane construieste ceea ce ai promis in campanie . Sediu pentru primarie sa faca altii nu tu . Te-ai razbunat destul , Otelul a ajuns asa cum ti-ai dorit ..!!

cum poti spune ca Stan si-a dorit ca Otelul sa ajunga aici si ca el sa razbunuat sau ca asta este forma lui de a se razbuna?? Stan a dus clubul asta unde nici mama lu' stefan cel mare nu ar fi fost in stare sa o faca si la tinut SUS cat timp a fost el director si cat timp Arcelor Mittal ne dadea bani, sunteti cu totii prosti pentru ca credeti asa ceva si ca nu judecati inainte de-a scrie cateva cuvinte, mentalitate de moldovean as fi tentat sa spun si chiar asa si este, asa judecam noi ca oile, precum o turma si aruncam cu cacat in primul om care ne vine in minte, Stan.

Florin22

  •  
  •  

#13 Florin22 » 31-07-2013 13:38

Citez pe fcogalati:
Otelul nu are cum sa mai existe pentru autoritatile galatene atata timp cat orice suma care intra in club este reorientata catre buzunarul lui Adamescu si nicidecum catre clubul nostru. Stadionul in paragina, oamenii dati afara, marketingul inexistent, jucatori pe listele de vanzari, firma de paza la care se platea 7 lei pe ora pe om a fost inlocuita cu cea a lui Adamescu la care se plateste 24 lei ora etc etc. In schimb Raducan pleaca cu 10 mii de euro salariu pe luna, Pascu si Ciofoaia la fel. Singurii care-s fac treaba sunt jucatorii care nu au ce face decat sa joace (si au facut-o bine pana acum) si datorita lor inca isi mai tin scaunele de-alde Raducan si Pascu. Indiferent de rezultate insa, pana la sfarsitul anului TNG-ul fie va muta echipa din oras, fie o va aduce in faliment, fie in cel mai bun caz o va vinde unuia care va avea puterea sa plateasca toate datoriile din insolventa plus 2 milioane cat cere Adamescu pe ea. In cateva saptamani se va decide viitorul Otelului.


Nu cred ca mai este cazul sa ghicim ce se va intampla putem doar sa speram ca nu se va intampla ce toata lumea stie, falimentul si distrugerea unei echipe si a unei munci de zeci de ani, am ajuns de rasul curcilor.
+1

Florin22

  •  
  •  

#14 Florin22 » 31-07-2013 13:40

Citez pe Arkan:
Cateva chestii:
1) Primaria nu poate sponsoriza LEGAL un club in conditiile in care sediul social al SC-ului care-l administreaza e in alta localitate (ba chiar in alt judet).
2) Parteneriatul cu Braila ESTE o necesitate pentru viitorul acestui oras. Cine nu poate intelege asta e retrograd, neinformat sau rau intentionat.
3) A-l acuza pe Stan ca si-a dorit ca Otelul sa ajunga in conditiile astea mi se pare o neghiobie fara margini.



Doar ca vezi tu si Stan ar putea sa isi bata joc de Adamescu, si dc zic asta..el ia dat Ancora si terenuri de antrenament corect? si ar putea ff simplu ca ii ceara chierie asta ca sa stoarca si primaria ceva bani de la Adamescu doar ca daca ar face asta idiotu ala ar fi si mai pornit sa mute echipa in alt oras, stii ar fi EPIC FAIL sa o mute in Braila :))=)) ne-ar da MAXIM!!!

Florin22

  •  
  •  

#15 Aruon » 31-07-2013 13:59

Voi chiar credeti ca doar Adamescu e de vina pentru situatia Otelului?Si Adamescu si Stan sunt vinovati pentru ca suntem in insolventa si avem probleme..Nu-l vad deloc pe Stan curat ci il vad ca vrea sa para nevinovat,doar vrea,ca nevinovat,sunt sigur ca nu este.Se stie ca in Romania putini sunt oamenii care cand vad bani multi nu incearca sa si fure..mai mult sau mai putin..Nu vedeti ca nici Adamescu dar nici Stan nu vorbesc fara perdea,nu stau la discutii?Ambii se simt vinovati si se ataca asa ''discret''.Nimeni nu da cartile pe fata..Ambii sunt protejati politic sau din postura in care sunt ei,mari oameni cu ''realizari'.E doar parerea mea dar nu cred deloc ca gresesc foarte mult..

E simplu sa vezi daca a furat cineva sau nu :Cum am ajuns noi in insolventa desi am castigat campionatul si acum trebuia sa fim ca Cfr Cluj(asa e normal),adica sa ne mentinem o echipa de top,ca doar avem bani,imagine si nume.am jucat si in Champion League..E deplasat sa spui ca doar Adamescu e de vina si nu si Stan..Insa din postura lui Stan e mai usor sa vorbesti,primar,vota t de multimea galateana,cu realizari sportive si cu priza la public..daca ar fi chiar asa de curat,mare,corect si super primar acum am vedea macar 1-2 schimbari importante si care sa dea alta fata Galatiului..Cu o asemenea imagine pe care o are Stan e foarte usor sa ataci si sa spui ca ala e vinovat 100% ..Dar in general stiti ca exista o vorba ce inca nu si-a gasit nasul:Hotul striga hotii..dar aici e putin diferit..Hotul real striga si alti hoti tot real..

Insa e doar parerea mea..:) Desi nu cred ca sunt singurul care gandeste asa..

Serios acum..stiti ce era normal?Sa fim exact ca Cfr Cluj acum..Vedeti ca ei au castigat campionatul si nu s-au facut de ras dupa..cum ne-am facut noi...adica nu au devenit o echipa de pluton niciodata chiar daca au fost si pe locul 8-10 dupa,insa au avut jucatori de valoare si au oameni profesionisti si mai ales ,ca asta conteaza cel mai mult,e o atmosfera profesionista si europeana ca o mentalitate de campioni chiar si cand nu sunt..Noi suntem altfel din pacate si spre regretul meu si a galatenilor..

Oricum intrebarea asta daca va fi pusa mereu pana se va afla raspuns,va fi bine:De ce suntem in insolventa si avem probleme financiare daca noi am castigat campionatul si ar trebui sa fim fericiti si stabili (FOARTE) d.p.d.v financiar???Nu e o intrebare retorica..E o intrebare care trebuie sa isi afle raspunsul asta daca nu se vrea sa murim...:(

In fine eu doar mi-am spus parerea.
+2

Aruon

  •  
  •  

#16 Dregan » 31-07-2013 14:34

Citez pe Florin22:
Doar ca vezi tu si Stan ar putea sa isi bata joc de Adamescu, si dc zic asta..el ia dat Ancora si terenuri de antrenament corect? si ar putea ff simplu ca ii ceara chierie asta ca sa stoarca si primaria ceva bani de la Adamescu doar ca daca ar face asta idiotu ala ar fi si mai pornit sa mute echipa in alt oras, stii ar fi EPIC FAIL sa o mute in Braila :))=)) ne-ar da MAXIM!!!


Din cate se stie, Baza Anora apartine acum TNG-ului, deci lui Adamescu, asa ca nu le poate percepe nimeni chirie, ba din contra...
+1

Dregan

  •  
  •  

#17 mateuts37 » 31-07-2013 16:47

Tind sa cred ca energiile negative ni se trag de la acea promisiune a lui m stan de a efectua o plimbarica pe ruta galati - slanic moldova dak luam titlul si care nu a fost onorata. Dupa ce am luat titlul
trag doua concluzii...ori stan nu are cuvant si pronite desarte, ori otelul nu a luat campionatul
+1

mateuts37

  •  
  •  

#18 mateuts37 » 31-07-2013 16:59

In urma semnnarii contractului TNG(adamescu) - primarie (m. Stan), primul a obtinut mok pt 5 sni bazele siderurgistul si ancora . Deci moka, 2 baze apartinand municipalitatii, a galatenilor construite pe timpul comunistilor cand era a obstii. stane aa vina DNA-ul sa cerceteze.

mateuts37

  •  
  •  

#19 fcogalati » 31-07-2013 17:26

Citez pe mateuts37:
In urma semnnarii contractului TNG(adamescu) - primarie (m. Stan), primul a obtinut mok pt 5 sni bazele siderurgistul si ancora . Deci moka, 2 baze apartinand municipalitatii, a galatenilor construite pe timpul comunistilor cand era a obstii. stane aa vina DNA-ul sa cerceteze.

pai da frate, asa e, dar era baza lui Stan s-o vanda el? Nu cumva Bors a semnat actele de vanzare?

fcogalati

  •  
  •  

#20 fcogalati » 31-07-2013 17:30

Citez pe AlynAvaloh:
Voi chiar credeti ca doar Adamescu e de vina pentru situatia Otelului?Si Adamescu si Stan sunt vinovati pentru ca suntem in insolventa si avem probleme..Nu-l vad deloc pe Stan curat ci il vad ca vrea sa para nevinovat,doar vrea,ca nevinovat,sunt sigur ca nu este.Se stie ca in Romania putini sunt oamenii care cand vad bani multi nu incearca sa si fure..mai mult sau mai putin..Nu vedeti ca nici Adamescu dar nici Stan nu vorbesc fara perdea,nu stau la discutii?Ambii se simt vinovati si se ataca asa ''discret''.Nimeni nu da cartile pe fata..Ambii sunt protejati politic sau din postura in care sunt ei,mari oameni cu ''realizari'.E doar parerea mea dar nu cred deloc ca gresesc foarte mult..

E simplu sa vezi daca a furat cineva sau nu :Cum am ajuns noi in insolventa desi am castigat campionatul si acum trebuia sa fim ca Cfr Cluj(asa e normal),adica sa ne mentinem o echipa de top,ca doar avem bani,imagine si nume.am jucat si in Champion League..E deplasat sa spui ca doar Adamescu e de vina si nu si Stan..Insa din postura lui Stan e mai usor sa vorbesti,primar,vota t de multimea galateana,cu realizari sportive si cu priza la public..daca ar fi chiar asa de curat,mare,corect si super primar acum am vedea macar 1-2 schimbari importante si care sa dea alta fata Galatiului..Cu o asemenea imagine pe care o are Stan e foarte usor sa ataci si sa spui ca ala e vinovat 100% ..Dar in general stiti ca exista o vorba ce inca nu si-a gasit nasul:Hotul striga hotii..dar aici e putin diferit..Hotul real striga si alti hoti tot real..

Insa e doar parerea mea..:) Desi nu cred ca sunt singurul care gandeste asa..

Serios acum..stiti ce era normal?Sa fim exact ca Cfr Cluj acum..Vedeti ca ei au castigat campionatul si nu s-au facut de ras dupa..cum ne-am facut noi...adica nu au devenit o echipa de pluton niciodata chiar daca au fost si pe locul 8-10 dupa,insa au avut jucatori de valoare si au oameni profesionisti si mai ales ,ca asta conteaza cel mai mult,e o atmosfera profesionista si europeana ca o mentalitate de campioni chiar si cand nu sunt..Noi suntem altfel din pacate si spre regretul meu si a galatenilor..

Oricum intrebarea asta daca va fi pusa mereu pana se va afla raspuns,va fi bine:De ce suntem in insolventa si avem probleme financiare daca noi am castigat campionatul si ar trebui sa fim fericiti si stabili (FOARTE) d.p.d.v financiar???Nu e o intrebare retorica..E o intrebare care trebuie sa isi afle raspunsul asta daca nu se vrea sa murim...:(

In fine eu doar mi-am spus parerea.



Asa e, e DOAR parerea ta. Tu nu-i vezi decat pe Adamescu si Stan ca nu sunt curati dar uiti ca Stan doar l-a recomandat cu buna credinta pe Adamescu in timp ce actele de vanzare cumparare s-au facut intre Bors si Adamescu. Chiar atat de incuiati la minte suntem sa nu vedem ca astia doi au pus Otelul pe butuci?
−1

fcogalati

  •  
  •  

#21 d1abl089 » 31-07-2013 17:41

Citez pe Dregan:
Citez pe Florin22:
Doar ca vezi tu si Stan ar putea sa isi bata joc de Adamescu, si dc zic asta..el ia dat Ancora si terenuri de antrenament corect? si ar putea ff simplu ca ii ceara chierie asta ca sa stoarca si primaria ceva bani de la Adamescu doar ca daca ar face asta idiotu ala ar fi si mai pornit sa mute echipa in alt oras, stii ar fi EPIC FAIL sa o mute in Braila :))=)) ne-ar da MAXIM!!!


Din cate se stie, Baza Anora apartine acum TNG-ului, deci lui Adamescu, asa ca nu le poate percepe nimeni chirie, ba din contra...

Citez pe mateuts37:
In urma semnnarii contractului TNG(adamescu) - primarie (m. Stan), primul a obtinut mok pt 5 sni bazele siderurgistul si ancora . Deci moka, 2 baze apartinand municipalitatii, a galatenilor construite pe timpul comunistilor cand era a obstii. stane aa vina DNA-ul sa cerceteze.

Baza Ancora - Zoltan David apartine oarecum in acte clubului de fotbal Otelul Galati, dar in curand e posibil sa apara o mica surpriza si clubul sa ramana fara aceasta baza, inclusiv ea sa fie demolata. Oricum nimeni nu poate vinde in momentul de fata baza Ancora fie ca e vorba de adamescu, fie ca e vorba de Otelul Galati.
Baza Siderurgistul e in patrimoniul combinatului deci nicidecum a primariei sau a municipalitatii.

d1abl089

  •  
  •  

#22 ADYtza74 » 31-07-2013 18:48

Da ce va mai inflamati mai fratilor ,stati un pic la umbra, ca a cam dat canicula in capetele voastre.Adamescu nu a luat si anexele(baza Zoli David). Ceva personal ,jucatori, contracte cu personalul tesa si atat. Bazele de pregatire sunt tot al primariei sau in inchiriere de la Arcelor-Mittal sau S.N.G.
−1

ADYtza74

  •  
  •  

#23 marian » 31-07-2013 18:58

unii il cred un sfant pe Stan asa cum il credeau timisorenii un sfant pe iancu... un raspuns la intrebarea unora , de ce ar face Stan ceva rau echipei.... pt ca nu mai are influienta si nimic de stors! Eu sunt contrariat de acest scandal, pt ca TNG a platit in ultimul timp niste salarii la jucatori si prin aceasta procedura de insolventa a ridicat acest suspect sechestru pe conturile clubului. Aici e lupta intre doi orgoliosi in care noi suntem prea mici si nu cred ca vom afla care e adevarul niciodata.

marian

  •  
  •  

#24 marvasmar » 31-07-2013 19:21

Hai sa facem o mica socoteala. Din momentul in care a castigat campionatul, Otelul a obtinut din clasarea pe un loc 1 si pe un loc 6 in campionat, din vanzarea de jucatori, din Champions League, din sponsorizari, bani de la Primarie, vanzare de bilete si altele o suma totala de 30 de milioane de euro. Daca Stan sustine ca a lasat in club la momentul preluarii acestuia de catre TNG o suma de 7 milioane, unde au disparut 23 de milioane intr-un an si jumatate, din vara anului 2011 pana in toamna lui 2013? Sa nu-mi spuneti ca bugetul clubului in editia 2011-2012 si prima parte a sezonului 2012-2013 15,5 milioane pe sezon pentru a lasa la TNG in cont doar 7 milioane. Asa ca, vinovati sunt toti: Bors, Stan si Adamescu, in egala masura.
+1

marvasmar

  •  
  •  

#25 d1abl089 » 31-07-2013 19:24

Citez pe ADYtza74:
Da ce va mai inflamati mai fratilor ,stati un pic la umbra, ca a cam dat canicula in capetele voastre.Adamescu nu a luat si anexele(baza Zoli David). Ceva personal ,jucatori, contracte cu personalul tesa si atat. Bazele de pregatire sunt tot al primariei sau in inchiriere de la Arcelor-Mittal sau S.N.G.

Baza Ancora am zis si mai sus apartine clubului Otelul Galati, inclusiv lui adamescu (chiar eu am vazut contractul de vanzare cumparare al bazei sportive).

d1abl089

  •  
  •  

#26 fcogalati » 31-07-2013 23:51

Citez pe marian:
unii il cred un sfant pe Stan asa cum il credeau timisorenii un sfant pe iancu... un raspuns la intrebarea unora , de ce ar face Stan ceva rau echipei.... pt ca nu mai are influienta si nimic de stors! Eu sunt contrariat de acest scandal, pt ca TNG a platit in ultimul timp niste salarii la jucatori si prin aceasta procedura de insolventa a ridicat acest suspect sechestru pe conturile clubului. Aici e lupta intre doi orgoliosi in care noi suntem prea mici si nu cred ca vom afla care e adevarul niciodata.

TNG a platit salariile jucatorilor din banii castigati de club in 2011 si 2012, nicidecum din banii TNG-ului. Adamescu nu a bagat pana acum nici macar un leu in Otelul Galati, ba mai mult a devalizat clubul prin mutarea banilor in alte conturi, acoperit fiind de contracte fictive, gen asigurarea jucatorilor la Astra Asigurari sau firma de paza mai scumpa de 4 ori.

fcogalati

  •  
  •  

#27 alexxe.mike » 01-08-2013 05:52

Lucrarile la stadion vor incepe in anul calendaristic 2014. Sursele sunt mai mult ca sigure. Arena va fi facuta peste Baza sportiva Dunarea, singurele impiedimente momentan fiind cu groapa aceea dintre parc/stadion, care ar trebui astupata sau ceva asemanator pentru a putea consturi ceva sigur si durabil apoi.
Cat despre primarie, aici e complicat. Pune-ti-va in locul lui Stan, de ce ar lasa el chiar chestia care l-a adus unde este..hmm.. pentru ce? .. Eu zic ca stie ce face si am incredere in el, pentru ca mereu mi-a demonstrat ca stie ce face ( mai putin cand a dat echipa lui Adamescu) ..dar poate si asta are o urmare mai mult decat fericita. Aaa..si anu asta terminam in primele 3 cu Steaua/Astra. Badea e un antrenor excelent, si asta se va vedea peste putin timp. Numai bine !
−1

alexxe.mike

  •  
  •  

#28 Tudor » 01-08-2013 11:22

@alexxe.mike eu zic ca cei din administratie trebuie sa fie mai transparenti. Ceea ce ai zis tu sa o zica ei. Este o problema majora in Romania cu transparenta, de parca ceea ce fac nu o fac din banii publici, ci exclusiv din banii lor.
+1

Tudor

  •  
  •  

#29 VLAD » 01-08-2013 21:57

Citez pe fcogalati:
Otelul nu are cum sa mai existe pentru autoritatile galatene atata timp cat orice suma care intra in club este reorientata catre buzunarul lui Adamescu si nicidecum catre clubul nostru. Stadionul in paragina, oamenii dati afara, marketingul inexistent, jucatori pe listele de vanzari, firma de paza la care se platea 7 lei pe ora pe om a fost inlocuita cu cea a lui Adamescu la care se plateste 24 lei ora etc etc. In schimb Raducan pleaca cu 10 mii de euro salariu pe luna, Pascu si Ciofoaia la fel. Singurii care-s fac treaba sunt jucatorii care nu au ce face decat sa joace (si au facut-o bine pana acum) si datorita lor inca isi mai tin scaunele de-alde Raducan si Pascu. Indiferent de rezultate insa, pana la sfarsitul anului TNG-ul fie va muta echipa din oras, fie o va aduce in faliment, fie in cel mai bun caz o va vinde unuia care va avea puterea sa plateasca toate datoriile din insolventa plus 2 milioane cat cere Adamescu pe ea. In cateva saptamani se va decide viitorul Otelului.

Asta vrea STAN sa alunge echipa din Galati ...dar nu se gandeste la noi, suporterii, care l-au facut primar...

VLAD

  •  
  •  

#30 VLAD » 01-08-2013 21:59

Citez pe fcogalati:
Citez pe nicki55:
Ai promis un stadion de 5 stele , e gata s-au nu stim noi ..? Lasa parteneriatul cu Braila mocofane construieste ceea ce ai promis in campanie . Sediu pentru primarie sa faca altii nu tu . Te-ai razbunat destul , Otelul a ajuns asa cum ti-ai dorit ..!!

Stan s-a razbunat ca sa ajunga Otelul aici? Tu stii ce vorbesti sau arunci asa acuze la intamplare? Cat despre stadion , daca nu ar fi fost treaba asta murdara cu TNG-ul care ne-a bagat in insolventa, sunt sigur ca ar fi fost deja demarate lucrarile la stadion.

nu putea sa darame nimic ...nu e stadionul lui ...STAN a vrut sa faca o afacere cu stadionul nou si spatii comerciale...cine lua chiria ????

VLAD

  •  
  •  

#31 VLAD » 01-08-2013 21:59

Citez pe dj:
nu ma grabesc sa fac acuze...cred ca stan stie ce face...daca finanteaza echipa banii ajung in buzunar la jegosul ala

lasa ca acum ajung in buzunarul lui ... Steaua Dunarii e a lui

VLAD

  •  
  •  

#32 VLAD » 01-08-2013 22:02

Citez pe Arkan:
Cateva chestii:
1) Primaria nu poate sponsoriza LEGAL un club in conditiile in care sediul social al SC-ului care-l administreaza e in alta localitate (ba chiar in alt judet).
2) Parteneriatul cu Braila ESTE o necesitate pentru viitorul acestui oras. Cine nu poate intelege asta e retrograd, neinformat sau rau intentionat.
3) A-l acuza pe Stan ca si-a dorit ca Otelul sa ajunga in conditiile astea mi se pare o neghiobie fara margini.

Imi pare rau sa-ti spun dar "retrograd" e doar pe la zodii , poate ai vrut sa spui ---retardat--- dar asta e o jignire prea mare pentru noi suporterii....si nu cred ca ai vrut sa spui asa ceva ...nu-i asa? ...ca dupa cum vad ca stii totul ...e sigur ca te plateste STAN

VLAD

  •  
  •  

#33 VLAD » 01-08-2013 22:08

Citez pe d1abl089:
Citez pe ADYtza74:
Da ce va mai inflamati mai fratilor ,stati un pic la umbra, ca a cam dat canicula in capetele voastre.Adamescu nu a luat si anexele(baza Zoli David). Ceva personal ,jucatori, contracte cu personalul tesa si atat. Bazele de pregatire sunt tot al primariei sau in inchiriere de la Arcelor-Mittal sau S.N.G.

Baza Ancora am zis si mai sus apartine clubului Otelul Galati, inclusiv lui adamescu (chiar eu am vazut contractul de vanzare cumparare al bazei sportive).

dar tu cine esti de ai vazut aceste acte ...????

VLAD

  •  
  •  

#34 VLAD » 01-08-2013 22:10

Citez pe alexxe.mike:
Lucrarile la stadion vor incepe in anul calendaristic 2014. Sursele sunt mai mult ca sigure. Arena va fi facuta peste Baza sportiva Dunarea, singurele impiedimente momentan fiind cu groapa aceea dintre parc/stadion, care ar trebui astupata sau ceva asemanator pentru a putea consturi ceva sigur si durabil apoi.
Cat despre primarie, aici e complicat. Pune-ti-va in locul lui Stan, de ce ar lasa el chiar chestia care l-a adus unde este..hmm.. pentru ce? .. Eu zic ca stie ce face si am incredere in el, pentru ca mereu mi-a demonstrat ca stie ce face ( mai putin cand a dat echipa lui Adamescu) ..dar poate si asta are o urmare mai mult decat fericita. Aaa..si anu asta terminam in primele 3 cu Steaua/Astra. Badea e un antrenor excelent, si asta se va vedea peste putin timp. Numai bine !

Ce incredere sa mai ai in STAN ...ce a facut pana acum la primarie??? se vede ceva in oras??? e haos ...pe unde merge el ...ramane haos

VLAD

  •  
  •  

#35 caparica » 02-08-2013 15:16

Sa-i fie rusine.Marele suporter otelar,acum cand a ajuns primar al orasului,a intors spatele total echipei.RUSINE,RUSINE!Mai mult,esti si un mincinos.NUMAI MINCIUNI SI PROMISIUNI.HUUUUUUUUUUUUUU.............

caparica

Login sau crează cont pentru a comenta              |