STIRI Liga I „Ne lipsește un om de gol”

Ionut BadeaIonut BadeaOţelul a pierdut la Ceahlăul, scor 0-2, un meci pe care a părut că îl are în mână în prima repriză. În rândurile de mai jos vă prezentăm declaraţiile celor doi antrenori, tehnicianul Ionuţ Badea recunoscând în sfârşit evidentul – că echipa pe care o conduce nu are atacant...


Ionuţ Badea: „N-am reuşit nici măcar un rezultat de egalitate deşi partida a fost de multe ori la îndemâna noastră, dar ne lipsește în continuare un om de gol să spunem. De asemenea, suferim și la ultima pasă în multe momente. Practic am făcut cadou trei puncte importante, contra unei echipe ambițioase. Reprizele nu au fost prea diferite, ei au câștigat pe cadourile pe care le-am făcut în a doua parte. Prefer să fac analiza greşelilor cu jucătorii în vestiar. Sevillano a fost adus pentru a înscrie goluri, este un atacant care va avea șanse să intre în echipă, deocamdată este într-un program de pregătire fizică, dar în următoarele trei săptămâni îl vom aduce la un nivel bun. Pauza care urmează este neobişnuită, dar echipa naţională are prioritate, iar cei care se ocupă de destinele fotbalului nostru sigur au avut motive serioase pentru a opri campionatul 3 săptămâni. Vom avea un meci amical la finalul primei săptămâni și vom continua apoi cu programul ultimei părți, precum era stabilit dinainte, de când știam că avem doar două săptămâni libere.”

Vasile Miriuță(antrenor Ceahlăul): “Nu contează că suntem pe podium. În prima repriză am suferit, au avut situații bune. N-am fost agresivi, dar băieții s-au mobilizat senzațional în a doua repriză și am știut că vom câștiga. Tot vorbim de fotbalul nemțesc. Eu am găsit aici niște jucători foarte buni, dar cărora trebuie să le schimb merntalitatea, să fie montați 90 de minute numai la ideea victoriei. În rest au toate datele, sunt foarte talentați, iar asta e valabil pentru toți jucătorii români. Nu ne gândim la cupele europene. Am avut șase finale, mai avem 28. La fiecare meci trebuie să dăm totul, să avem atitudine. Suntem o echipă care de abia acum ne formăm. Trebuie să demonstrăm că oricărui adversar care vine la Piatra îi este foarte greu să ia puncte aici. Nu mă deranjează această pauză de trei săptămâni, avem timp să ne mai antrenăm, să mai lucrăm. Jula a suferit o întindere, iată, vine foarte bine această pauză.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Issos » 25-08-2013 11:57

Pe langa atacant, ne lipseste un antrenor, un manager si Grahovac.
−1

Issos

  •  
  •  

#2 eu » 25-08-2013 12:24

stie cineva unde se gasesc materialele promotionale care au mai ramas de la inchiderea magazinului?????

eu

  •  
  •  

#3 cameleon » 25-08-2013 12:33

Citez pe Issos:
Pe langa atacant, ne lipseste un antrenor, un manager si Grahovac.

Fi-v-ar Grahovac al dracu, nu mai pleaca odata ca numai cu el stati in gura...
Un portar mediocru care s-a nimerit sa fie la echipa atunci cand s-a luat campionatul. Pentru amatorii de statistici, atunci cand a venit la Galati, avea 26 de ani si fix 45 de meciuri intr-o prima liga sarbeasca(nu stiu care si nici nu m-am obosit sa tin minte). Un caracter infect, care spune pe oriunde ca el a adus o gramada de bani in club. Si ce, pentru asta trebuie tinut pana la adanci batraneti in poarta? Pentru ce a facut atunci si-a primit salariu si prime cu varf si indesat....
Daca era bun, in anul urmator castigarii campionatului trebuia sa apere foarte bine si sa duca echipa in UEFA, sau anul urmator. Dar el a inceput sa faca ceea ce facea si atunci cand a venit la Otelul, scapa sapunul cel putin o data pe meci, si cred ca nu a fost meci cu el in poarta sa nu faca vreo bucurie din asta...
Asa ca lasati-ma cu sarbul asta, ca nici liber nu-l ia nimeni, ca sa nu mai zic ca nu-i da nimeni salariul care il are aici si de care nu vrea sa se desparta in ruptul capului....
Asta nu-l scuza pe Bosneag, dar daca e platit in raport cu valoarea lui, atunci e ok.
−2

cameleon

  •  
  •  

#4 Issos » 25-08-2013 12:38

Citez pe eu:
stie cineva unde se gasesc materialele promotionale care au mai ramas de la inchiderea magazinului?????

incearca la sala de gimnastica Insula, acolo am inteles ca se gasesc articolele ramase in stoc de la fostul shop.
−2

Issos

  •  
  •  

#5 cameleon » 25-08-2013 12:44

E clar ca ne lipseste un atacant!
Nu inteleg de ce se tot insista cu Astafei si cu nu mai stiu cine acolo. Foloseste-i frate si pe Chipirliu, si Adascalitei, dar si pe Tudorie acolo. Pe astia cand ii promovezi daca-i bagi cate 3 minute ca la box. Sunt atacanti, dati-le o sansa sa joace si cate un meci intreg. Sunt tineri, macar pot alerga cate un meci intreg fara probleme....
Am crezut ca echipa o sa joace mai ofensiv cu Badea, dar nu se poate cu 3 mijlocasi defensivi in acelasi timp pe teren. Scoate-l pe Iorga, lasa-l sa se racoreasca doua etape pe banca, poate-i vine mintea la cap, daca nu da-l la Dunarea si sa-l umfle Stan cu teava, sau cu ce-o vrea....
+1

cameleon

  •  
  •  

#6 eu » 25-08-2013 12:59

unde anume este sala asta k nu stiu????ms ptr ras

eu

  •  
  •  

#7 cipic » 25-08-2013 13:07

Ne lipseste un patron!!!
Se aude din ce in ce mai mult ca Otelul va dispare in cateva luni!
Si atunci, in loc sa plangem pe acest site ca echipa nu joaca nimic, trebuie sa ne gandim ce putem sa facem noi, suporterii, ca Otelul sa nu dispara?
Cum sa facem ca Adamescu sa renunta la echipa? Aici trebuie reflectat, in acest sens.
Sa nu mai pierdem vremea cu scanceli, cu vaicareli, ca ne trebuie un atacant. Lotul este subtirel, ne vom bate la retrogradare, dar e posibil cu declararea falimentului, ca echipa sa dispara la inceputul returului.
Nu se mai baga un euro la acest club. N-ati inteles nici in al 12-lea ceas?
Iar tot ce mai produce acest club: bilete, televizari etc, directia Bucuresti.

cipic

  •  
  •  

#8 mrs » 25-08-2013 13:08

Pai nu zicea narciselu' ca Otelul inscrie si nu are nevoie de atacanti? :-*
+1

mrs

  •  
  •  

#9 Issos » 25-08-2013 13:21

Citez pe cameleon:
E clar ca ne lipseste un atacant!
Nu inteleg de ce se tot insista cu Astafei si cu nu mai stiu cine acolo. Foloseste-i frate si pe Chipirliu, si Adascalitei, dar si pe Tudorie acolo. Pe astia cand ii promovezi daca-i bagi cate 3 minute ca la box. Sunt atacanti, dati-le o sansa sa joace si cate un meci intreg. Sunt tineri, macar pot alerga cate un meci intreg fara probleme....
Am crezut ca echipa o sa joace mai ofensiv cu Badea, dar nu se poate cu 3 mijlocasi defensivi in acelasi timp pe teren. Scoate-l pe Iorga, lasa-l sa se racoreasca doua etape pe banca, poate-i vine mintea la cap, daca nu da-l la Dunarea si sa-l umfle Stan cu teava, sau cu ce-o vrea....

Adascalitei nu e atacant, asta ca sa stii si tu. nu are rost sa polemizez cu tine pe chestiunea Grahovac - Bosneag.
−1

Issos

  •  
  •  

#10 Issos » 25-08-2013 13:23

Citez pe eu:
unde anume este sala asta k nu stiu????m[quote name="eu"]unde anume este sala asta k nu stiu????ms ptr ras

cred ca adresa este: str. Brailei, Bl. R3

Issos

  •  
  •  

#11 Dregan » 25-08-2013 13:36

Citez pe eu:
unde anume este sala asta k nu stiu????ms ptr ras

dunareabatrana.ro/.../...
+2

Dregan

  •  
  •  

#12 Steel Dany » 25-08-2013 14:09

Citez pe cameleon:
Citez pe Issos:
Pe langa atacant, ne lipseste un antrenor, un manager si Grahovac.

Fi-v-ar Grahovac al dracu, nu mai pleaca odata ca numai cu el stati in gura...
Un portar mediocru care s-a nimerit sa fie la echipa atunci cand s-a luat campionatul. Pentru amatorii de statistici, atunci cand a venit la Galati, avea 26 de ani si fix 45 de meciuri intr-o prima liga sarbeasca(nu stiu care si nici nu m-am obosit sa tin minte). Un caracter infect, care spune pe oriunde ca el a adus o gramada de bani in club. Si ce, pentru asta trebuie tinut pana la adanci batraneti in poarta? Pentru ce a facut atunci si-a primit salariu si prime cu varf si indesat....
Daca era bun, in anul urmator castigarii campionatului trebuia sa apere foarte bine si sa duca echipa in UEFA, sau anul urmator. Dar el a inceput sa faca ceea ce facea si atunci cand a venit la Otelul, scapa sapunul cel putin o data pe meci, si cred ca nu a fost meci cu el in poarta sa nu faca vreo bucurie din asta...
Asa ca lasati-ma cu sarbul asta, ca nici liber nu-l ia nimeni, ca sa nu mai zic ca nu-i da nimeni salariul care il are aici si de care nu vrea sa se desparta in ruptul capului....
Asta nu-l scuza pe Bosneag, dar daca e platit in raport cu valoarea lui, atunci e ok.


in primul rand Grahovac e bosniac, nu sarb, in al doilea rand, orice jucator nu merita asa cv, chiar daca a castigat titlul sau nu, nici macar Stromajer :)),
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#13 pepeman » 25-08-2013 14:53

M-am săturat de hazul indivizilor ăstora care plimbă mingea fără rost de-a lungul şi, mai ales, de-a latul terenului. Ştiu, sunt un suporter lamentabil, dar în măsură mai mică decât sunt ei penibili. Într-un campionat de două parale (vezi căruţa de goluri pe care i le-a administrat marea echipă Swansea Petrolului şi celelalte rezultate din cupele europene) trei înfrângeri la rând înseamnă că-ţi baţi joc de fani, de club şi de meseria ta. Să le fie ruşine jucătorilor, antrenorilor şi celorlalţi băgători de seamă de la F.C. Oţelul S.A.! Cântaţi la altă masă, nu vă voi mai urmări nici măcar la televizor.
−1

pepeman

  •  
  •  

#14 pepeman » 25-08-2013 14:54

Apropo, ofasaid sau nu, când iei gol cu capul din 20 de metri ar fi indicat să te apuci de cultivat napi.
+3

pepeman

  •  
  •  

#15 Tudor » 25-08-2013 15:23

Mai Cameleon atata timp cat nu avem alt portar mai bun e nevoie de el in poarta. Iar pentru cupele europene nu trebuie doar portarul sa fie bun. De ce arunci vina numai pe el cand apararea a fost praf ? Inteleg ca ai ceva cu el, dar trebuie sa fii mai obiectiv.
+2

Tudor

  •  
  •  

#16 nothing.ellse » 25-08-2013 15:26

Sunteti de rasul curcilor.Da a fost gol cu capul de la 20 de metri dar de ce a lovit Golubovic de acolo fara om? Faptul ca Bosneag ne-a scos in 2 meciuri , cu Brasov daca nu era el nu castigam si in prima repriza a scos la Golubovici din 7 metri.Faptul ca Giurgiu dupa ratarea cu Petrolul singur cu portarul din 15-16 metri rateaza iar tot la egal (atunci era 1-1) acuma 0-0 din 7-8 metri? Daca erau astea goluri , nu aveam alte rezultate? Faptul ca Iorga e balerin ? Doar Grahovac conteaza in situatia asta zici ca e Casillas, pana si el e rezerva.Lasa-ti football mnger si vedeti cum joaca TOATA echipa nu doar un singur om, sau sa va luati de Narcis si Badea ca asa vrea muschiul vostru
−1

nothing.ellse

  •  
  •  

#17 aurelianus » 25-08-2013 15:32

de geaba criticam jucatorii daca noi nu avem antrenor de valoare mai bine il lasa pe tase ca era de al nostru si ne mai trebue si alt ceva un presedinte de club galatean in locul lui narcis

aurelianus

  •  
  •  

#18 cristy23 » 25-08-2013 16:23

mai dar nul vreti pe bors presedinte doar e galatean....iar badea la ora asta e peste tanase si cu mai bun simt decat grigoras asa ca si badea si raducan trebuie sa ramana sa si faca treaba iar noi ar trebui sa ne facem treaba adica sa sustinem echipa ...apropo meciurile de anul trecut au aratat mai rau...astept cu nerabdare sai vad in echipa si pe ilie zaharia sau sevilliano si chiar si joao felipe
−1

cristy23

  •  
  •  

#19 GeoGl » 25-08-2013 17:41

Citez pe nothing.ellse:
Sunteti de rasul curcilor.Da a fost gol cu capul de la 20 de metri dar de ce a lovit Golubovic de acolo fara om? Faptul ca Bosneag ne-a scos in 2 meciuri , cu Brasov daca nu era el nu castigam si in prima repriza a scos la Golubovici din 7 metri.Faptul ca Giurgiu dupa ratarea cu Petrolul singur cu portarul din 15-16 metri rateaza iar tot la egal (atunci era 1-1) acuma 0-0 din 7-8 metri? Daca erau astea goluri , nu aveam alte rezultate? Faptul ca Iorga e balerin ? Doar Grahovac conteaza in situatia asta zici ca e Casillas, pana si el e rezerva.Lasa-ti football mnger si vedeti cum joaca TOATA echipa nu doar un singur om, sau sa va luati de Narcis si Badea ca asa vrea muschiul vostru

Nimeni nu spune ca nu ne-a scos in meciul cu Brasov,dar totusi e un gol luat de la 20 de metri si cu o lovitura de cap,iar asta arata ca nu e chiar portarul de care am avea nevoie.Nici Grahovac nu a fost mai breaz,dar daca tot portarii cu experienta se fac de ras asa,baga-l pe Simaitidis chiar daca e tanar.
Idem cameleon,de ce il chinui asa pe Astafei?Oare cate meciuri ii trb lui Badea sa vada ca locul lui nu e in centru,pune-l in stanga si baga titular un atacant central,chiar daca pe cei care ii ai sunt tineri.Oricum dupa cateva meciuri rendamentul e altul,pentru ca bagat meci de meci v-a prinde experienta si mai mult pui jucatorii pe profilurile lor.Parerea mea e ca lui Iorga ar fi bun sa faca tusa si sa incerci alta formula,ca in 4-3-3(care e de fapt 4-3-2-1 ori 4-5-1) nu jucam mare branza.

GeoGl

  •  
  •  

#20 GeoGl » 25-08-2013 17:54

Cum spui ca joci 4-3-3 cu 3 mijlocasi la inchidere?Eu unul nu prea am vazut echipe sa joace in formula 4-3-3 cu 3 mijlocasi la inchidere.Daca tot vrei sa joci 4-3-3 lasa un sg mijlocas la inchidere si pe flancuri Iorga si Marquinios,iar atac 3 atacanti(poti incerca cu Astafei-stanga,un atacant din cei tineri sa fie central si sevillano-dreapta[desi nu stiu daca poate juca si pe dreapta]).Mie unul imi place mult formula 4-3-3 dar nu in formula care o avem noi cu 3 mijlocasi si aia la inchidere.Apoi stam si ne plangem ca nu avem om cu ultima pasa,pai cum sa ai om cu ultima pasa cand avem 3 mijlocasi la inchidere,care se stie ca rolul lor este sa "inchida" apararea,nici de cum sa iti paseze pt gol.Poate daca am juca 4-2-3-1 am avea in centru de 3 jucatorul cu ultima pasa.Asta e parerea mea si ceea ce vad eu.Nu este nici o critica la antrenor,este pur si simplu o parere.
−1

GeoGl

  •  
  •  

#21 ciprian » 26-08-2013 00:20

Citez pe cameleon:
E clar ca ne lipseste un atacant!
Nu inteleg de ce se tot insista cu Astafei si cu nu mai stiu cine acolo. Foloseste-i frate si pe Chipirliu, si Adascalitei, dar si pe Tudorie acolo. Pe astia cand ii promovezi daca-i bagi cate 3 minute ca la box. Sunt atacanti, dati-le o sansa sa joace si cate un meci intreg. Sunt tineri, macar pot alerga cate un meci intreg fara probleme....
Am crezut ca echipa o sa joace mai ofensiv cu Badea, dar nu se poate cu 3 mijlocasi defensivi in acelasi timp pe teren. Scoate-l pe Iorga, lasa-l sa se racoreasca doua etape pe banca, poate-i vine mintea la cap, daca nu da-l la Dunarea si sa-l umfle Stan cu teava, sau cu ce-o vrea....

ai dreptate cameleon ne tot plangem ca nu avem atacanti si ca vrem sa promovam tineri dar ii baga cate 3 minute si vor sa dea si goluri sa le dea sanse lu chipirliu si tudorie ei pot juca si in spatele varfurilor ca se tot plange badea ca nu are om de ultima pasa ca ex chipirliu poate juca si in spatele varfurilor si stanga si dreapta si varf ca si tudorie de altfel .cum sa dea randament cand tu ii iei in lot odata la 6 etape si ii bagi 5 minute.ce sa arate jucatorii?se vede ca nu merge asa macar mai incercati si inchideti gura la oameni.chipirliu are niste calitati foarte bune care ar putea ajuta echipa.ce se intampla cu el de a disparut deodata din peisaj?cine nu-l mai vrea?la dunarea lati tot umflat cu golurile care lea dat si puctele aduse de el cu care a salvat echipa dunarea de divizia C
daca continuam asa o sa ne bucuram si de un egal cu botosani sau timisoara...mare rusine conducerii galatene FORTA OTELUL si ganditiva la promovarea tinerlor dornici de afirmare

ciprian

  •  
  •  

#22 marian » 26-08-2013 06:12

Citez pe Issos:
Pe langa atacant, ne lipseste un antrenor, un manager si Grahovac.



mai lipsesc si cativa suporteri! Patronii nu va convin, managerii nu, antrenorii nu, jucatorii care intra in teren nu... Va place primarul si jucatorii care sunt dati afara sau sunt rezerve! Majoritatea care comenteaza, si ma refer la "critica", pe aici sa-si aminteasca in primul rand ziua cand au fost ultima data pe stadion.....
+4

marian

  •  
  •  

#23 alas » 26-08-2013 09:45

Citez pe marian:
Citez pe Issos:
Pe langa atacant, ne lipseste un antrenor, un manager si Grahovac.



mai lipsesc si cativa suporteri! Patronii nu va convin, managerii nu, antrenorii nu, jucatorii care intra in teren nu... Va place primarul si jucatorii care sunt dati afara sau sunt rezerve! Majoritatea care comenteaza, si ma refer la "critica", pe aici sa-si aminteasca in primul rand ziua cand au fost ultima data pe stadion.....


www.youtube.com/.../
tocmai au pierdut un meci in campionat, dar uite ce suporteri au......

alas

  •  
  •  

#24 bigsorin » 26-08-2013 10:57

www.youtube.com/.../
tocmai au pierdut un meci in campionat, dar uite ce suporteri au......
da dar si ce stadion ....si ce echipa acolo au jucat cu rezervele de asta au pierdut ei se pregatesc de cl noi de ce?
au fost si la noi timpuri frumoase si mai pot fi prin bunavointa unora

bigsorin

  •  
  •  

#25 DanielT » 26-08-2013 11:39

Asa e! In primul rand Otelului ii lipsesc suporterii. Toti se plang ca nu avem portar, nu avem atacant, nici macar oameni capabili in conducerea clubului nu avem. Probabil asa o fi. Nimeni nu observa insa ca echipa asta are nevoie in primul rand de suporteri. Uitati-va cum arata suporterii astia de la Legia si poate vom invata ceva.
+2

DanielT

  •  
  •  

#26 fostulnosthradamus » 26-08-2013 21:03

O sa propun si eu un jucator pe care nu stiu cati si-l amintesc. Un atacant foarte bun dupa parerea mea :D
transfermarkt.com/.../...

fostulnosthradamus

  •  
  •  

#27 GeoGl » 26-08-2013 21:49

Citez pe FaustinoDan:
Asa e! In primul rand Otelului ii lipsesc suporterii. Toti se plang ca nu avem portar, nu avem atacant, nici macar oameni capabili in conducerea clubului nu avem. Probabil asa o fi. Nimeni nu observa insa ca echipa asta are nevoie in primul rand de suporteri. Uitati-va cum arata suporterii astia de la Legia si poate vom invata ceva.

Ai dreptate,dar stii cum e suporterul la noi in Romania,ai rezultate iti vin oamenii(vezi anul in care am castigat campionatul) si daca nu ai rezultate nu vine lumea.Pana la urma si fotbalul e un spectacol iar in Romania daca spectacolul nu e bun nu vine sa vada 2 echipe care incearca sa joace fotbal.

GeoGl

  •  
  •  

#28 Dregan » 26-08-2013 22:22

Citez pe fostulnosthradamus:
O sa propun si eu un jucator pe care nu stiu cati si-l amintesc. Un atacant foarte bun dupa parerea mea :D
transfermarkt.com/.../...

Subotic a fost dorit la Otelul la un moment dat dunareabatrana.ro/.../...
Nu cred insa ca cineva din actuala conducere sa se fi gandit la el, plus ca banuiesc ca in Azerbaidjan are un salariu peste ce i-am putea oferi noi, iar aici e marea noastra problema cu transferurile...

Dregan

Login sau crează cont pentru a comenta              |