STIRI Liga I Badea nu se gândeşte la demisie

Ionut BadeaIonut BadeaEchipa noastră a fost spulberată pe propriul teren la ultimul meci de campionat, iar antrenorului Ionuţ Badea i s-a cerut demisia de către o bună parte a suporterilor prezenţi la meci.


Cu toate acestea tehnicianul a declarat că nu gândeşte radical şi nu vrea să discute despre o posibilă plecare a sa. El a afirmat că înţelege totuşi supărarea fanilor şi că va încerca să se revanşeze cu ajutorul fotbaliştilor din lot.
Badea a vorbit apoi despre meciul de Cupă cu Concordia, explicând că Oţelul se poate considera ghinionistă la tragerea la sorţi, singurul avantaj fiind acela că jucăm la Galaţi. Antrenorul a mai precizat că sarcina sa actuală este aceea de a repara moralul jucătorilor după usturătorul eşec de duminică, pentru a putea ataca dubla cu Chiajna cu optimism.

Ionuţ Badea: “N-o să fac acum circ ieftin să anunţ cine ştie ce sancţiuni sau să vorbesc dacă e bine să plec sau nu. Îmi pare rău de suporterii care au fost prezenţi la stadion, că nu am reuşit să-i mulţumim. Le înţeleg supărarea şi îmi doresc să ne revanşăm cât mai curând. În Cupă suntem avantajaţi pentru că jucăm acasă. Se putea şi mai bine însă, întâlnim un adversar din prima ligă şi nu ne e tocmai la îndemână acest meci, mai ales dacă ne gândim la moralul de după eşecul usturător cu Astra. Fireşte că ne gândim să trecem în turul următor. Avantaje şi dezavantaje sunt de ambele părţi, e interesant că vom juca mai întâi la Chiajna, în campionat, şi apoi acasă, în Cupă. Sper să ne revenim cu moralul şi să scoatem maximum din aceste două jocuri. Fiecare etapă din Cupă e importantă, luăm treptat câte un mini-obiectiv de a trece mai departe. Doar aşa putem progresa şi să atingem apoi un obiectiv îndrăzneţ, finala Cupei.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 cameleon » 18-09-2013 10:10

Cum sa nu, asta mai lipsea acum. Si-l aducem pe Nae Manea, ca fisu e impresar si aduce jucatori, sau pe Stan Ilie si-i legitimam si pe alde fisu....
Altceva nu mai stim decat sa strigam demisia, dar stau si ma gandesc daca toti ar pleca, nu cumva exista unii care ar trebui sa-si dea demisia din functia de "fani"??? Eu asa m-as gandi, inainte sa oracai pe stadion, pe bloguri, pe site-uri, nu cumva ar trebui sa-mi dau eu demisia din "functia" de fan? Asa ar trebui, sa ma gandesc ce dracu am facut eu pentru Otelul si dupa aia sa judec pe altii care, bine sau rau, fac totusi ceva pentru club.
Va veni si ziua cand astia vor da socoteala pentru ce au facut, dar in fata lui Adamescu, ca deocamdata el e seful. Cand va veni altul, vor raspunde in fata aluia...
+1

cameleon

  •  
  •  

#2 Leviathan » 18-09-2013 10:24

buna asta cu demisie.. suporteri de carton.. inainte de toate sa plece jucatorii, patronu' ...si mai vb.
−3

Leviathan

  •  
  •  

#3 vitzamina » 18-09-2013 12:16

buna si asta cu plecatul jucatorilor.. au tot plecat jucatorii ”blazati”.. echipa nu merge mai bine. sa plece si restul ? cine va veni in loc ?
demisia sa si-o dea badea daca rateaza obiectivul. eu stiu ca oficial e salvarea de la retrogradare. suntem in grafic. :-|
+5

vitzamina

  •  
  •  

#4 OTEL GALACTIC » 18-09-2013 19:37

Domnule Badea de ce nu ne lasi?Te rugam frumos da-ti demisia nu esti de liga 1a.Ial si pe Bosneag cu tine.
+3

OTEL GALACTIC

  •  
  •  

#5 Issos » 18-09-2013 20:19

de Bosneag scapam doar daca pleaca Badea, deoarece filosoful antrenor il cara peste tot. asa ca domnilor va rog sa plecati de la Otelul.
+1

Issos

  •  
  •  

#6 GeoGl » 18-09-2013 20:24

Citez pe vitzamina:
buna si asta cu plecatul jucatorilor.. au tot plecat jucatorii ”blazati”.. echipa nu merge mai bine. sa plece si restul ? cine va veni in loc ?
demisia sa si-o dea badea daca rateaza obiectivul. eu stiu ca oficial e salvarea de la retrogradare. suntem in grafic. :-|

Oarecum in grafic,poate daca din pct de vedere al punctelor e bn,problema sta in golurile primite(pentru ca noi mereu nu am excelat la partea de goluri marcate ci la aparare).
+1

GeoGl

  •  
  •  

#7 OTEL GALACTIC » 18-09-2013 20:36

Si cred ca ar trebui sa se grabeasca.
−1

OTEL GALACTIC

  •  
  •  

#8 OTEL GALACTIC » 18-09-2013 20:37

Citez pe OTEL GALACTIC:
Si cred ca ar trebui sa se grabeasca.

Badea lasane.Ia-l si pe Bosneag cu tine.
−1

OTEL GALACTIC

  •  
  •  

#9 marius007 » 19-09-2013 05:47

Citez pe cameleon:
Cum sa nu, asta mai lipsea acum. Si-l aducem pe Nae Manea, ca fisu e impresar si aduce jucatori, sau pe Stan Ilie si-i legitimam si pe alde fisu....
Altceva nu mai stim decat sa strigam demisia, dar stau si ma gandesc daca toti ar pleca, nu cumva exista unii care ar trebui sa-si dea demisia din functia de "fani"??? Eu asa m-as gandi, inainte sa oracai pe stadion, pe bloguri, pe site-uri, nu cumva ar trebui sa-mi dau eu demisia din "functia" de fan? Asa ar trebui, sa ma gandesc ce dracu am facut eu pentru Otelul si dupa aia sa judec pe altii care, bine sau rau, fac totusi ceva pentru club.
Va veni si ziua cand astia vor da socoteala pentru ce au facut, dar in fata lui Adamescu, ca deocamdata el e seful. Cand va veni altul, vor raspunde in fata aluia...

eu nu vrreau sa intru in conflict cu nimeni dar eu stiu ca in toata lumea asta o echipa sta in suporterii ei iar cu cat suporteri sunt mai multi cu atat echipa este mai puternica iar un fan nu poate sa isi de-a demisia (cum te intrebi tu retoric) ci pune suflet si isi doreste ce este mai bine pentru echipa ceea ce nu pot sa spun nici despre antrenor nici despre jucatori nici despre patronat unde il includ si pe domnu presedinte,al doilea lucru legat de demisia suporterilor este ca nu ei pregatesc un meci sau o strategie de campionat ci conducerea,antrenoru l si jucatori iar eu ca un platitor de abonament si care sustin echipa pot sa cer demisia cand vad ca echipa nu joaca nimik si nu are un orizont in rest fortza otelul

marius007

  •  
  •  

#10 cameleon » 19-09-2013 07:54

Citez pe marius007:
eu nu vrreau sa intru in conflict cu nimeni dar eu stiu ca in toata lumea asta o echipa sta in suporterii ei iar cu cat suporteri sunt mai multi cu atat echipa este mai puternica iar un fan nu poate sa isi de-a demisia (cum te intrebi tu retoric) ci pune suflet si isi doreste ce este mai bine pentru echipa ceea ce nu pot sa spun nici despre antrenor nici despre jucatori nici despre patronat unde il includ si pe domnu presedinte,al doilea lucru legat de demisia suporterilor este ca nu ei pregatesc un meci sau o strategie de campionat ci conducerea,antrenoru l si jucatori iar eu ca un platitor de abonament si care sustin echipa pot sa cer demisia cand vad ca echipa nu joaca nimik si nu are un orizont in rest fortza otelul

Faptul ca porti un dialog sau o discutie, fie ea si in contradictoriu, pentru ca fiecare are parerea lui, daca o sustine civilizat, nu creeaza nici un conflict.
In mare parte ai dreptate in ceea ce spui, insa rolul unui fan, suporter, membru al galeriei este, in general, sa sutina echipa, la bine, dar mai ales la greu... Nu cred ca este rolul lui sa analizeze jocul, tactica si alte chestii... Iar faptul ca platesti un abonament, adica un bilet cu reducere nu iti da dreptul sa injuri si sa te comporti ca o primata pe stadion.
La meciul cu Astra nu am auzit galeria sa cante, adica sa-si faca "meseria", numai injuraturi, numai demisii...Se mai pricep si la altceva in afara de vopsit garduri si facut mitinguri? Ma intreb si eu, tot retoric...
Adica antrenorul e vinovat ca Paraschiv si Costin au luat rosii? Adica hai sa mai si gandim, inainte sa ne dam in stamba...
+1

cameleon

  •  
  •  

#11 Dregan » 19-09-2013 09:04

Citez pe cameleon:
La meciul cu Astra nu am auzit galeria sa cante, adica sa-si faca "meseria", numai injuraturi, numai demisii...Se mai pricep si la altceva in afara de vopsit garduri si facut mitinguri? Ma intreb si eu, tot retoric...


E tot mai clar ca nici macar n-ai fost la meci... Vezi ca esti foarte aproape sa ne parasesti.

Dregan

  •  
  •  

#12 Titus » 19-09-2013 14:47

Poate ar trebui sa ne lase Dl. Narcis Raducanu !!! El e capul si cu totii stim ca pestele de la cap se-npute !

Titus

  •  
  •  

#13 Titus » 19-09-2013 14:49

Poate ar trebui sa ne lase Dl. Narcis Raducanu !!!

Titus

  •  
  •  

#14 marius007 » 19-09-2013 16:23

Citez pe cameleon:
Citez pe marius007:
eu nu vrreau sa intru in conflict cu nimeni dar eu stiu ca in toata lumea asta o echipa sta in suporterii ei iar cu cat suporteri sunt mai multi cu atat echipa este mai puternica iar un fan nu poate sa isi de-a demisia (cum te intrebi tu retoric) ci pune suflet si isi doreste ce este mai bine pentru echipa ceea ce nu pot sa spun nici despre antrenor nici despre jucatori nici despre patronat unde il includ si pe domnu presedinte,al doilea lucru legat de demisia suporterilor este ca nu ei pregatesc un meci sau o strategie de campionat ci conducerea,antrenoru l si jucatori iar eu ca un platitor de abonament si care sustin echipa pot sa cer demisia cand vad ca echipa nu joaca nimik si nu are un orizont in rest fortza otelul

Faptul ca porti un dialog sau o discutie, fie ea si in contradictoriu, pentru ca fiecare are parerea lui, daca o sustine civilizat, nu creeaza nici un conflict.
In mare parte ai dreptate in ceea ce spui, insa rolul unui fan, suporter, membru al galeriei este, in general, sa sutina echipa, la bine, dar mai ales la greu... Nu cred ca este rolul lui sa analizeze jocul, tactica si alte chestii... Iar faptul ca platesti un abonament, adica un bilet cu reducere nu iti da dreptul sa injuri si sa te comporti ca o primata pe stadion.
La meciul cu Astra nu am auzit galeria sa cante, adica sa-si faca "meseria", numai injuraturi, numai demisii...Se mai pricep si la altceva in afara de vopsit garduri si facut mitinguri? Ma intreb si eu, tot retoric...
Adica antrenorul e vinovat ca Paraschiv si Costin au luat rosii? Adica hai sa mai si gandim, inainte sa ne dam in stamba...

vrea sa te intreb daca tupoti sa faci dragoste cu o fata care nu te atrage ca raspuns de ce nu a cantat galeria iar daca iti ei abonament nu inseamna ca fugi dupa reducere,de ce nu este plin stadionu daca este la reducere?

marius007

  •  
  •  

#15 cameleon » 19-09-2013 18:39

Citez pe Dregan:
Citez pe cameleon:
La meciul cu Astra nu am auzit galeria sa cante, adica sa-si faca "meseria", numai injuraturi, numai demisii...Se mai pricep si la altceva in afara de vopsit garduri si facut mitinguri? Ma intreb si eu, tot retoric...


E tot mai clar ca nici macar n-ai fost la meci... Vezi ca esti foarte aproape sa ne parasesti.


:)))
asta e tot un fel de cenzura dar, ma rog, e clar ca pe acest site cine nu injura conducerea nu prea are ce cauta
te rog, fa ce stii ca ai de facut, pentru binele comunitatii pe care o pastoresti

cameleon

  •  
  •  

#16 Titus » 20-09-2013 10:49

Galeria striga ce vrea Raducan !!!

Titus

Login sau crează cont pentru a comenta              |