STIRI Liga I Badea pe făraş ?

Ionut Badea Ionut Badea Mai multe site-uri de sport anunţă ca inevitabilă schimbarea antrenorului Ionuţ Badea după rezultatele dezastruoase din ultima vreme.

Tot presa centrală anunţă ca posibili înlocuitori ai lui Badea, tehnicieni precum Edi Iordănescu, Gavrilă Balint sau Ilie Stan.
Oţelul nu a mai câştigat în campionat de 5 etape, având 4 înfrângeri în aceste 5 runde. De asemenea, echipa noastră a ajuns periculos de aproape de locurile retrogradabile, având cea mai slabă apărare din Liga 1! În plus, meciul pierdut cu CFR Cluj, scor 2-7, reprezintă o pată pe blazonul Oţelului care nu primise niciodată 7 goluri în deplasare.
Ionuţ Badea a fost instalat în funcţia de antrenor în vară după “scandalul Grigoraş” care a refuzat să se mai întoarcă la echipă. În 10 meciuri de campionat, el a înregistrat doar 3 victorii, 1 egal şi 6 înfrângeri, echipa noastră având cea mai slabă apărare cu 21 de goluri primite. De asemenea, Badea a fost acuzat de suporteri că a cerut un portar precum Boşneag, ajutând la îndepărtarea goalkeeperului Grahovac, campion cu Oţelul în 2011. Toate acestea au făcut ca tot mai mulţi fani să ceară demisia antrenorului, atât pe internet, cât şi la stadion. 

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Florin22 » 10-10-2013 10:57

Pai daca pleaca leguma asta si sunt vehiculati aia 3 :)) mai bine sa ramana asta, Ilie Stan nu imi inspira mare chestie, Edi Iordanescu doar sa vina cu taicasu iar Gavrila who the fuck is him ? oricine ar fi nu imi suna cunoscut si mai bine sa nu vina, mai bine ar reveni Tanase sincer, chiar imi doresc asta...eu.. Oricum DEMISIA domnu Badea !! te drq.
+1

Florin22

  •  
  •  

#2 Issos » 10-10-2013 11:17

Eu ma mir ca inca s-a mai intors in oras!!! Ori are probleme psihice ori e de o nesimtire crunta si nu mai are nicio vertebra.!!!
+2

Issos

  •  
  •  

#3 Arkan » 10-10-2013 11:31

Gavril Pele Balint e un fost mare international roman, probabil cel mai tehnic jucator al generatiei lui, iar cariera lui de antrenor s-a legat de Sheriff Tiraspol, Sportul, Timisoara si Nationala Moldovei. A fost secundul lui Hagi la Galatasaray si secund la Nationala Romaniei. Nu e un nimeni, desi e departe de a fi un antrenor cu mari performante (dar nici Dorinel nu era cand a venit)!

Celelalte doua nume sunt greu digerabile, Edi Iordanescu nu are niciun fel de experienta serioasa si tocmai a fost dat afara de la Tg. Mures, iar Ilie (pro)Stan e specialist in retrogradari, un cataclism pentru echipele pe unde a trecut, celebru doar pentru ca-si palmu ieste jucatorii si ii alearga degeaba pe la munte. Eu as vrea antrenori cu nume si performante, gen Multescu (mai ales el!), Andone sau antrenori tineri care au aratat ceva pana acum, gen Claudiu Niculescu (a fost la un pas de o promovare in prima liga cu o echipa fara pretentii).
+3

Arkan

  •  
  •  

#4 Devilutzu » 10-10-2013 11:58

sa nu uitam ca Ilie Stan cand a semnat cu stelemeaua mai avea un pic si plangea ca i s-a indeplinit visul ca e stem*ist de mic si bla bla
+3

Devilutzu

  •  
  •  

#5 Devilutzu » 10-10-2013 12:00

sa nu uitam ca Ilie Stan cand a semnat cu stelemeaua mai avea un pic si plangea ca i s-a indeplinit visul ca e stemeclist de mic si bla bla
+1

Devilutzu

  •  
  •  

#6 Devilutzu » 10-10-2013 12:02

Claudiu Niculescu chiar pare o propunere buna,de Andone nu avem noi bani iar Edi asta de ce a fost dat afara de la Tg Mures? de bine ce mergea? i-au zis, esti prea bun pentru noi trebuie sa pleci sa-ti faci viitorul?
+4

Devilutzu

  •  
  •  

#7 AdY » 10-10-2013 12:11

Demisia jegule!!
+1

AdY

  •  
  •  

#8 one.dollar » 10-10-2013 12:23

facem ce facem si ne dam tot cu oile. bun asa. se pare ca narcis are ciuda pe noi. tine mortis sa aduca tot stelemisti la echipa. ce tampenie. nu mai sunt antrenori fara angajamente pe piata. de ce naiba nu aducem un strain ca macar lu ala n-avem cum sa-i reprosam ca face jocurile altora. ce rahat.
+3

one.dollar

  •  
  •  

#9 Delpiero » 10-10-2013 12:33

ion viorel sau multescu(cum gaz metan si a permis sa l plateasca anu trecut cred ca si noi ne putem permite) ar mai fi un lacatus nici cu ilie dumitrescu nu mi ar fi rusine

ps : se vede mentalitatea noastra..toata tara este rilava noastra de moarte..cand venea timisoara la galati numai injurii, cand venea vasluiul la fel, steaua la fel, rapid la fel..dinamo numai zic..singura care a scapat e petrolul, ptr ca ne au umilt la noi acasa..de asta avem galeria care o aveam din 90 d minute cate are un meci 85 injura adversarii
+4

Delpiero

  •  
  •  

#10 Issos » 10-10-2013 12:37

eu sper ca narcis nu e atat de prost sa-l aduca pe stan sau edi, e constient ca spiritele sunt foarte inflamate si ca risca sa fie alergat prin oras. daca va alege pe vreunul din cei doi, atunci inseamna ca narcis e sinucigas.
+3

Issos

  •  
  •  

#11 Tudor » 10-10-2013 12:46

Ilie Dumitrescu castiga prea mult pe Digi ca sa vina aici. Dar nu e vorba numai de bani, e vorba ca nu vine intr-un loc instabil financiar, cu multe suspiciuni in conducere cum e la Otelul. Plus ca el ar antrena-o numai pe Steaua. Eu stiam ca Lacatus nu are echipa, dar nu prea cred ca ar face mare lucru. Nu vine din Spania pentru Otelul. Multescu ar fi o varianta buna si nu prea scumpa. Dar subscriu la ce a scris one.dollar..de ce sa nu aducem straini gen Bergodi? Mai schimbam psihologia si conceptiile romanesti de la echipa.

Tudor

  •  
  •  

#12 viorel21 » 10-10-2013 12:48

Il prefer pe Badea in dauna oricaruia dintre cele 3 nume vehiculate in articol..
+1

viorel21

  •  
  •  

#13 one.dollar » 10-10-2013 13:06

gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".
+4

one.dollar

  •  
  •  

#14 Delpiero » 10-10-2013 13:33

daca nu stiti..dorinel si grigoras au venit la otelul din postura de antrenori de liga a2a(grigoras a venit de la farul din liga a2a ..iar dorinel a venit de la retrogradata U cluj dupa ce fusese la steaua)...n ar fi rau sa incercam un alt antrenor fie ca e vorba antrenori cu putina experienta gen balint,edi iordanescu, ilie dumitrescu sau antrenori cu experienta gen multescu,bergodi, andone, lacatus..mai rau ca, cu badea n are cum sa fie...

Delpiero

  •  
  •  

#15 granata » 10-10-2013 13:38

Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

granata

  •  
  •  

#16 one.dollar » 10-10-2013 13:46

Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

nu m-a interesat numele inlocuitorului ci ideea schimbarii antrnorului.

one.dollar

  •  
  •  

#17 faratastatura » 10-10-2013 13:55

prosport.ro/.../... poftim cultura !

faratastatura

  •  
  •  

#18 granata » 10-10-2013 13:56

Citez pe one.dollar:
Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

nu m-a interesat numele inlocuitorului ci ideea schimbarii antrnorului.

Si eu sunt deacord cu schimbarea,dar repet,mare atentie sa nu fie o schimbare din rau in mai rau.

granata

  •  
  •  

#19 one.dollar » 10-10-2013 14:02

Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

nu m-a interesat numele inlocuitorului ci ideea schimbarii antrnorului.

Si eu sunt deacord cu schimbarea,dar repet,mare atentie sa nu fie o schimbare din rau in mai rau.

eu prefer unul strain, chiar daca e unul fara "nume".

one.dollar

  •  
  •  

#20 Tudor » 10-10-2013 14:31

Citez pe faratastatura:
prosport.ro/.../... poftim cultura !

Scrie ca Iordanescu nu va mai antrena nici o echipa pana in decembrie din cauza unor probleme in familie. Deci nu trebuie luat in calcul.

Tudor

  •  
  •  

#21 Viorel Craciun » 10-10-2013 14:35

Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

foarte bine punctat ! cei mai tineri poate ca nu au auzit de el ,dar din pacate ,a fost antrenor si la Otelul si eram retrogradati la sfarsitul turului ! se vad posibilitatile limitate ale Timisoarei cand aduci asememea petarda luat de la centrul de copii si juniori ! sa vedeti atunci scheme,cu lotul subtirel pe care il are ! Mourinho va participa ascuns la antrenamente pentru a nota totul ,pregatit cu 2-3 bloc-notesuri si un maldar de pixuri ! in alta ordine ,din cei citati doar Balint merita atentie !
+2

Viorel Craciun

  •  
  •  

#22 one.dollar » 10-10-2013 14:42

Citez pe Viorel Craciun:
Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

foarte bine punctat ! cei mai tineri poate ca nu au auzit de el ,dar din pacate ,a fost antrenor si la Otelul si eram retrogradati la sfarsitul turului ! se vad posibilitatile limitate ale Timisoarei cand aduci asememea petarda luat de la centrul de copii si juniori ! sa vedeti atunci scheme,cu lotul subtirel pe care il are ! Mourinho va participa ascuns la antrenamente pentru a nota totul ,pregatit cu 2-3 bloc-notesuri si un maldar de pixuri ! in alta ordine ,din cei citati doar Balint merita atentie !

ce-as rade sa-ti dea sunda peste nas si sa faca treaba la timisoara. :D :D :D
e adevarat ce zici tu de sunda cand a antrenat la noi dar si lotul nostru era praf. daca imi aduc aminte in pauza competionala au plecat foarte multi jucatori de la noi si a adus stan altii in loc. returul a fost unul mai mult decat ok. gresesc?

one.dollar

  •  
  •  

#23 Issos » 10-10-2013 14:42

masurile luate de narcis, dar lipseste cea mai importanta demiterea antrenorului
P.S. a fost anulat si amicalul pe motiv ca adversarii au schimbat conducerea administrativa!

Issos

  •  
  •  

#24 Denis » 10-10-2013 14:47

Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

nu m-a interesat numele inlocuitorului ci ideea schimbarii antrnorului.

Si eu sunt deacord cu schimbarea,dar repet,mare atentie sa nu fie o schimbare din rau in mai rau.


Din rau in mai rau? Bajbaim zona retrogradarii, avem cea mai slaba aparare din campionat (noi care pe vremea lui Dorinel ne mandream cu una dintre cele mai puternice defensive din Romania), am pierdut 3 meciuri pe teren propriu din 5, si sa nu mai zic ca nu reusim sa pastram scorul in favoarea noastra dupe ce marcam primii, Badea nu stie sa isi tina jucatorii cu picioarele pe pamant - luam in prostie cartonase rosii, etc. Lista poate continua.
+1

Denis

  •  
  •  

#25 one.dollar » 10-10-2013 15:01


one.dollar

  •  
  •  

#26 Delpiero » 10-10-2013 15:12

daca tu il crezi pe stan e clar...el a facut ca otelul sa ajunga in situatia asta....el l a prezentat pe adamescu ca fiind un patron "de top cu bun simt" si acum ne minte ca el n are nicio vina...mancator de rahat

marele primar zice ca e strain d otelul dar...el la propus pe narcis....dupa o discutie cu el, grigoras s a intors la otelul da el zice ca n are treaba si lumea il crede ;-)
+1

Delpiero

  •  
  •  

#27 one.dollar » 10-10-2013 15:16

Citez pe Delpiero:
daca tu il crezi pe stan e clar...el a facut ca otelul sa ajunga in situatia asta....el l a prezentat pe adamescu ca fiind un patron "de top cu bun simt" si acum ne minte ca el n are nicio vina...mancator de rahat

marele primar zice ca e strain d otelul dar...el la propus pe narcis....dupa o discutie cu el, grigoras s a intors la otelul da el zice ca n are treaba si lumea il crede ;-)

pai tu de unde ai dedus ca il cred sau nu pe stan?

one.dollar

  •  
  •  

#28 Issos » 10-10-2013 15:16

Citez pe one.dollar:
prosport.ro/.../...

dar stan de ce nu spune cati bani a luat din conturile otelului. toti care au avut acces la banii din champions league s-au infrunptat ca hienele din trupul unui animal bolnav si vulnerabil. aici ii mentionet pe bors cu gasca sa, stan, adamescu si radu calin - care a recuperat cu dobanda niste bani imprumutati.
+1

Issos

  •  
  •  

#29 Denis » 10-10-2013 15:22

Ce se mai aude de la TAS despre punctele care trebuiau castigate cu Petrolul?

Denis

  •  
  •  

#30 one.dollar » 10-10-2013 15:27

Citez pe Denis:
Ce se mai aude de la TAS despre punctele care trebuiau castigate cu Petrolul?

se ocupa narcis. ca la astea se pricepe cel mai bine. ca sa fiu sincer eu n-as vrea sa luam punctele alea asa la masa verde, chiar daca si noi suntem patiti cu vasluiul.
+2

one.dollar

  •  
  •  

#31 Issos » 10-10-2013 15:33

Citez pe Denis:
Ce se mai aude de la TAS despre punctele care trebuiau castigate cu Petrolul?

mai bine am fi fost in stare sa castigam pe teren, hai ca picam in ridicol si penibil, ca dupa ce pierdem cu 7-2 sa mai cerem depuncatarea unei echipe, care a castigat pe teren. decat sa cheltuim banii aiurea la tas mai bine ii adaugam la prima de instalare a unui antrenor.
+1

Issos

  •  
  •  

#32 one.dollar » 10-10-2013 15:36

Citez pe Issos:
Citez pe Denis:
Ce se mai aude de la TAS despre punctele care trebuiau castigate cu Petrolul?

mai bine am fi fost in stare sa castigam pe teren, hai ca picam in ridicol si penibil, ca dupa ce pierdem cu 7-2 sa mai cerem depuncatarea unei echipe, care a castigat pe teren. decat sa cheltuim banii aiurea la tas mai bine ii adaugam la prima de instalare a unui antrenor.

exact la asta ma gandeam si eu. sa directioneze banii acolo unde-i nevoie. cu cei 25% luati de la jucatori si cu 25k de euroi (sau franci) iesea de-o prima pentru un antrenor nou.
+1

one.dollar

  •  
  •  

#33 Denis » 10-10-2013 15:49

Atata timp cant au castigat pe nedrept n-am cum sa nu-mi doresc cele 3 puncte. Poate ca daca jucau cu alde Morar in loc de Younes si cu Achim sau Benga in loc de Geraldo am fi castigat acel meci. ;)

Denis

  •  
  •  

#34 otelulforever » 10-10-2013 16:27

Citez pe Florin22:
Pai daca pleaca leguma asta si sunt vehiculati aia 3 :)) mai bine sa ramana asta, Ilie Stan nu imi inspira mare chestie, Edi Iordanescu doar sa vina cu taicasu iar Gavrila who the fuck is him ? oricine ar fi nu imi suna cunoscut si mai bine sa nu vina, mai bine ar reveni Tanase sincer, chiar imi doresc asta...eu.. Oricum DEMISIA domnu Badea !! te drq.

bai baiatule daca nu stii cine e Gavrila Balint inseamna ca habar nu ai de fotbal si comentezi si tu pe aici ca sa te afli in treaba!
+2

otelulforever

  •  
  •  

#35 Viorel Craciun » 10-10-2013 16:35

Citez pe one.dollar:
Citez pe Viorel Craciun:
Citez pe granata:
Citez pe one.dollar:
gsp.ro/.../...

poftim domnilor si la timisoara schimbare. vasluiul e la al trei-lea antrenor in 10 etape. numai noi stam si "analizam de ce pana mea n-am mai revenit de la 0-4 la pauza".

Ai citit si cu cine va fi inlocuit Velcea la Timisoara!! Se numeste AUREL SUNDA!!!Badea e Mourinho pe langa fenomenul SUNDA(cel mai slab antrenor din istoria clubului Otelul)..La Vaslui a venit Ciobi care a bagat Iasiul in B....Mare atentie sa nu sarim din lac in put.

foarte bine punctat ! cei mai tineri poate ca nu au auzit de el ,dar din pacate ,a fost antrenor si la Otelul si eram retrogradati la sfarsitul turului ! se vad posibilitatile limitate ale Timisoarei cand aduci asememea petarda luat de la centrul de copii si juniori ! sa vedeti atunci scheme,cu lotul subtirel pe care il are ! Mourinho va participa ascuns la antrenamente pentru a nota totul ,pregatit cu 2-3 bloc-notesuri si un maldar de pixuri ! in alta ordine ,din cei citati doar Balint merita atentie !

ce-as rade sa-ti dea sunda peste nas si sa faca treaba la timisoara. :D :D :D
e adevarat ce zici tu de sunda cand a antrenat la noi dar si lotul nostru era praf. daca imi aduc aminte in pauza competionala au plecat foarte multi jucatori de la noi si a adus stan altii in loc. returul a fost unul mai mult decat ok. gresesc?

sunda nu mi-ar da mie peste nas prietene,ci si-ar face treaba pentru care a fost pus ! da ,asa este ,dupa acel tur a venit stan cu jucayorii care ne-au scapat de B ! dar de atunci ai mai auzit de vreo fraza legata de sunda in care sa fie laudat? eu ,unul ,NU!

Viorel Craciun

  •  
  •  

#36 Steel Dany » 10-10-2013 16:51

sport.ro/.../... daca l-ar si da afara pe badea.... eu l-as vrea pe Ionel Ganea, e gen Dorinel Munteanu, ia pus pe arbitri cu botul pe labe, da pe jucatori.....

Steel Dany

  •  
  •  

#37 S7K » 10-10-2013 17:44

Ilie Stan?? Doamne fereste! Mai bine fara antrenor decat sa il aduca pe ala
+1

S7K

  •  
  •  

#38 one.dollar » 10-10-2013 18:05

Citez pe Dany Man:
sport.ro/.../... daca l-ar si da afara pe badea.... eu l-as vrea pe Ionel Ganea, e gen Dorinel Munteanu, ia pus pe arbitri cu botul pe labe, da pe jucatori.....

raman la parerea ca un antrenor strain ar fi mai bun. nu am argumente sa justific de ce, dar asa cred. macar pentru mentalitate, alta decat cea de la noi. oricum slabe sanse sa avem schimbare de antrenor pentru ca narcis l-a reconfirmat pe badita. :lol:
+1

one.dollar

  •  
  •  

#39 ADYtza74 » 11-10-2013 11:03

[quote name="Tudor"]Ilie Dumitrescu castiga prea mult pe Digi ca sa vina aici. Dar nu e vorba numai de bani, e vorba ca nu vine intr-un loc instabil financiar, cu multe suspiciuni in conducere cum e la Otelul. Plus ca el ar antrena-o numai pe Steaua. Eu stiam ca Lacatus nu are echipa, dar nu prea cred ca ar face mare lucru. Nu vine din Spania pentru Otelul. Multescu ar fi o varianta buna si nu prea scumpa. Dar subscriu la ce a scris one.dollar..de ce sa nu aducem straini gen Bergodi? Mai schimbam psihologia si conceptiile romanesti de la echipa Ilie Dumitrescu si Lacatus au mai fost la Otelul si tot echipa surpriza eram.Bateam sau castigam cand nu te asteptai si la sfarsit tot pe locul 8-10 eram.Mai bine sa vina Tase ca e galatean de-al nostru.

ADYtza74

Login sau crează cont pentru a comenta              |