STIRI Liga I JENANT: Badea a ajuns să se laude singur

Ionut BadeaIonut BadeaFostul antrenor al Oţelului a ţinut să se umple de penibil la interviul de după meci, spunând că a venit în faţa presei doar din respect pentru televiziune, uitând totuşi că a primit destule şanse, spunem noi, deşi echipa nu mai câştigase în campionat de peste două luni. Ieşirea tehnicianului a venit în urma demiterii sale în direct, imediat după meciul cu Săgeata, pierdut cu 2-1.


Badea a dat o declaraţie halucinantă vorbind despre sine la persoana a treia şi spunând că el este un antrenor bun şi timpul o va demonstra. Mai mult acesta a făcut o afirmaţie ambiguă legată de faptul că anumiţi jucători nu l-ar mai fi dorit la echipă.
Ionuţ Badea a fost demis după ce a dus Oţelul în zona retrogradării, nereuşind să mai învingă de 7 etape şi încasând pe parcurs un rezultat istoric negativ, 2-7 la Cluj, contra CFR-ului.

Ionuţ Badea: “Am venit din respect pentru televiziune la interviu. Nu e un moment plăcut pentru mine. De-a lungul timpului am făcut analize cu conducerea asupra jocului. Din păcate criza a continuat şi s-a ajuns la această decizie. Eu am muncit foarte mult la echipa asta. Vă spun însă că Badea e un antrenor foarte bun, timpul va demonstra asta. Sper ca altcineva să facă mai mult decât am reuşit eu la Galaţi. Nu am sesizat momente de neloialitate a jucătorilor, dar în alte meciuri au fost și alte lucruri care au depins de altă latură decât cea sportivă. Nu pot să zic concret despre ce era vorba, nu vreau să comentez lucruri pe care nu le stăpânesc, dar asta e viaţa antrenorilor, iar în lipsa rezultatetelor deciziile sunt luate rapid.”

Tibor Selymes (antrenor Săgeata Năvodari): "Este o victorie importantă. Astea sunt meciurile pe care trebuie să le câștigăm ca să ieșim din zona fierbinte a clasamentului. Am făcut o primă repriză bună, dar în a doua ne-am retras și au venit peste noi. Am greșit puțin în repriza a doua, pentru că altfel nu cred că aveau ocazii. Este o victorie muncită și meritată. Noi am câștigat 3 puncte, cu 15 puncte suntem bine, dacă facem 20 o să fie foarte bine. Îmi pare rău pentru Ionuț Badea, dar așa e fotbalul. În România după 2-3 etape dacă nu câștigi, pleci.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 pinky44 » 29-10-2013 14:56

imi e jena!penibil!

pinky44

  •  
  •  

#2 Issos » 29-10-2013 15:09

Are probleme grave la mansarda!!!!!!!!!!!! !!

Issos

  •  
  •  

#3 radu_alex13 » 29-10-2013 15:37

Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Daca va aduc aminte bine, la meciul cu astra, doua rosii le-am luat aiurea si neprofesionist incasand 4 goluri de la echipa din ploiesti. La meciul cu CFR Cluj, la scor de 7-1, sau 7-2 Giurgiu, primeste un cartonas rosu aiurea, fara rost. Badea ar fi vrut sa spuna ceva, insa sunt lucruri care trebuiesc pastrate doar pentru ei. Asta e, nu e primul care este demis, si cu siguranta nici ultimul. Nu inteleg de ce il blamati atat de mult. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.
−1

radu_alex13

  •  
  •  

#4 one.dollar » 29-10-2013 15:41

Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Daca va aduc aminte bine, la meciul cu astra, doua rosii le-am luat aiurea si neprofesionist incasand 4 goluri de la echipa din ploiesti. La meciul cu CFR Cluj, la scor de 7-1, sau 7-2 Giurgiu, primeste un cartonas rosu aiurea, fara rost. Badea ar fi vrut sa spuna ceva, insa sunt lucruri care trebuiesc pastrate doar pentru ei. Asta e, nu e primul care este demis, si cu siguranta nici ultimul. Nu inteleg de ce il blamati atat de mult. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.

il poti lua acasa prietene. daca noi astia il blamam macar tu fa ceva pentru el. :D
sa fim seriosi: "... va spun eu ca badea este un antrenor foarte bun." :D :D :D
+1

one.dollar

  •  
  •  

#5 Surpass » 29-10-2013 15:43

"Nu am sesizat momente de neloialitate a jucătorilor, dar în alte meciuri au fost și alte lucruri care au depins de altă latură decât cea sportivă. Nu pot să zic concret despre ce era vorba, nu vreau să comentez lucruri pe care nu le stăpânesc, dar asta e viaţa antrenorilor, iar în lipsa rezultatetelor deciziile sunt luate rapid.”......Sunt absolut convins c-a fost lucrat de mai multi jucatori, odata cu venirea noului antrenor, veti vedea o alta determinare la acesti jucatori care chipurile erau "blocati psihic". Asta nu inseamna ca Badea era mare antrenor, din contra.
+2

Surpass

  •  
  •  

#6 forza_otelul » 29-10-2013 16:01

Mie nu mi-au placut niciodata jucatorii care lucreaza antrenorii. Asta inseamna profesionalism zero si soarta le-o va plati. Nu sunt deloc un fac Badea, nu-mi place si nici nu-mi displace, insa nu vad deloc cu ochi buni ce s-a intamplat la club. Ba Stan asta or sa ia mai repede inapoi echipa ori sa ne lase in pace si sa-si ia "garda veche" la Dunarea, sa faca acolo din rahat bici. Sunt prea multe "strambe" bagate la echipa si in aceste conditii nu are ce mare antrenor sa vina la noi. Si lasati-ma cu alde de Viorel Ion, Tanase, Oprea sau ce nume s-au mai vehiculat pe aici. Astia sunt mai slabi decat Badea !
+1

forza_otelul

  •  
  •  

#7 one.dollar » 29-10-2013 16:15

Citez pe forza_otelul:
Mie nu mi-au placut niciodata jucatorii care lucreaza antrenorii. Asta inseamna profesionalism zero si soarta le-o va plati. Nu sunt deloc un fac Badea, nu-mi place si nici nu-mi displace, insa nu vad deloc cu ochi buni ce s-a intamplat la club. Ba Stan asta or sa ia mai repede inapoi echipa ori sa ne lase in pace si sa-si ia "garda veche" la Dunarea, sa faca acolo din rahat bici. Sunt prea multe "strambe" bagate la echipa si in aceste conditii nu are ce mare antrenor sa vina la noi. Si lasati-ma cu alde de Viorel Ion, Tanase, Oprea sau ce nume s-au mai vehiculat pe aici. Astia sunt mai slabi decat Badea !

ceea ce zici e doar parerea ta. ai tot dreptul asa cum si noi cred ca avem dreptul sa ne spunem parerea. poate ne dai tu un nume de antrenor super titrat ca cei enumerati de tine sunt mai slabi ca badea.
sa-ti spun insa ceva: chiar si mai slabi ca badea daca erau eu unul (si nu cred ca sunt singurul) i-as sustine neconditionat doar pentru ca au reprezentat si reprezinta ceva pentru mine si pentru clubul Otelul. as sti sigur ca macar ei ar face tot posibilul ca echipa sa mearga. cauta si tu si vezi ce inseamna badea in comparatie cu cei enumerati de tine mai sus.

one.dollar

  •  
  •  

#8 Alexandru C. » 29-10-2013 16:16

Deja se poate schimba sondajul de pe site..AMIN!

Alexandru C.

  •  
  •  

#9 Denis » 29-10-2013 16:32

Nu m-as supara sa-l vad pe Viglianti ca intermediar. Mi-ar placea sa-l vad dirijand partida de maine din cupa cu Corona. Cred ca ar fi interesant.
+4

Denis

  •  
  •  

#10 MARIO 23 » 29-10-2013 16:50

Citez pe one.dollar:
Citez pe forza_otelul:
Mie nu mi-au placut niciodata jucatorii care lucreaza antrenorii. Asta inseamna profesionalism zero si soarta le-o va plati. Nu sunt deloc un fac Badea, nu-mi place si nici nu-mi displace, insa nu vad deloc cu ochi buni ce s-a intamplat la club. Ba Stan asta or sa ia mai repede inapoi echipa ori sa ne lase in pace si sa-si ia "garda veche" la Dunarea, sa faca acolo din rahat bici. Sunt prea multe "strambe" bagate la echipa si in aceste conditii nu are ce mare antrenor sa vina la noi. Si lasati-ma cu alde de Viorel Ion, Tanase, Oprea sau ce nume s-au mai vehiculat pe aici. Astia sunt mai slabi decat Badea !

ceea ce zici e doar parerea ta. ai tot dreptul asa cum si noi cred ca avem dreptul sa ne spunem parerea. poate ne dai tu un nume de antrenor super titrat ca cei enumerati de tine sunt mai slabi ca badea.
sa-ti spun insa ceva: chiar si mai slabi ca badea daca erau eu unul (si nu cred ca sunt singurul) i-as sustine neconditionat doar pentru ca au reprezentat si reprezinta ceva pentru mine si pentru clubul Otelul. as sti sigur ca macar ei ar face tot posibilul ca echipa sa mearga. cauta si tu si vezi ce inseamna badea in comparatie cu cei enumerati de tine mai sus.

Ma pufneste rasul...Unii de pe aici sunt cam scurti in banda,ati uitat ca l-am avut pe Tase (mare legenda) si dupa3-4 etape am inceput sa-l facem de tot rasul,nu? Eu unul chiar nu vreua sa vina un antrenor gen Ion Viorel sau Tase sau Oprea ,pentru ca va pleca cu coada intre picioare de la Otelul.Ati uitat ca noi avem pretentii de UCL si ca nu ne putem permite spre exemplu sa-l aducem inapoi pe Tase si sa riscam sa retrogradam cu el. Avem nevoie de un antrenor puternic,cu experienta,care sa poata produce socul ala de care se vorbeste la echipa...sa poata schimba ceva in moralul jucatorilor. Iar pentru cei care credeti ca sunt jucatori care l-au lucrat pe Badea,habar n-aveti ce vorbiti.Acesti jucatori joaca prost,fara chef,sunt blazati si expirati inca de cand a plecat Dorinel.Intre timp au venit Grig s,Tase si Badea si n-au reusit nici unul sa-i resusciteze...sunt cauze pierdute si au nevoie de o alta provocare,sau pur si simplu sunt prea slabi.Chiar am ajuns sa sustinem asemenea aberatii,ca jucatorii nu vor sa joace ca sa schimbe antrenorul....nu fratilor,sunt slabi si atat! Punct.
+3

MARIO 23

  •  
  •  

#11 Steel Dany » 29-10-2013 17:02

daca l-ar fi tradat vreun jucator, Badea ar fi simtit primul, doar el stie cum e sa intre in teren si sa faca act de prezenta...(si la finalul meciului sa retrogradeze).
+3

Steel Dany

  •  
  •  

#12 Johnny8 » 29-10-2013 17:07

cand aflam si noi noul antrenor????? alooooo alooo

Johnny8

  •  
  •  

#13 forza_otelul » 29-10-2013 17:09

Citat:
Ma pufneste rasul...Unii de pe aici sunt cam scurti in banda,ati uitat ca l-am avut pe Tase (mare legenda) si dupa3-4 etape am inceput sa-l facem de tot rasul,nu? Eu unul chiar nu vreua sa vina un antrenor gen Ion Viorel sau Tase sau Oprea ,pentru ca va pleca cu coada intre picioare de la Otelul.Ati uitat ca noi avem pretentii de UCL si ca nu ne putem permite spre exemplu sa-l aducem inapoi pe Tase si sa riscam sa retrogradam cu el. Avem nevoie de un antrenor puternic,cu experienta,care sa poata produce socul ala de care se vorbeste la echipa...sa poata schimba ceva in moralul jucatorilor. Iar pentru cei care credeti ca sunt jucatori care l-au lucrat pe Badea,habar n-aveti ce vorbiti.Acesti jucatori joaca prost,fara chef,sunt blazati si expirati inca de cand a plecat Dorinel.Intre timp au venit Grig s,Tase si Badea si n-au reusit nici unul sa-i resusciteze...sunt cauze pierdute si au nevoie de o alta provocare,sau pur si simplu sunt prea slabi.Chiar am ajuns sa sustinem asemenea aberatii,ca jucatorii nu vor sa joace ca sa schimbe antrenorul....nu fratilor,sunt slabi si atat! Punct.


Eu am zis sa le mai dau o sansa si sa zic ca n-au vrut sa joace pentru Badea, insa cam ai dreptate, astia vechi nu mai joaca nimic dupa anul participarii in Champions League. Este clar ca schimbarea de antrenor trebuie sustinuta si de revizuirea masiva a lotului in iarna. Inafara de sud-americani, aproape toti ceilalti au numai figuri in cap si deloc fotbal.

forza_otelul

  •  
  •  

#14 GeoGl » 29-10-2013 17:13

Citez pe MARIO 23:
Citez pe one.dollar:
Citez pe forza_otelul:
Mie nu mi-au placut niciodata jucatorii care lucreaza antrenorii. Asta inseamna profesionalism zero si soarta le-o va plati. Nu sunt deloc un fac Badea, nu-mi place si nici nu-mi displace, insa nu vad deloc cu ochi buni ce s-a intamplat la club. Ba Stan asta or sa ia mai repede inapoi echipa ori sa ne lase in pace si sa-si ia "garda veche" la Dunarea, sa faca acolo din rahat bici. Sunt prea multe "strambe" bagate la echipa si in aceste conditii nu are ce mare antrenor sa vina la noi. Si lasati-ma cu alde de Viorel Ion, Tanase, Oprea sau ce nume s-au mai vehiculat pe aici. Astia sunt mai slabi decat Badea !

ceea ce zici e doar parerea ta. ai tot dreptul asa cum si noi cred ca avem dreptul sa ne spunem parerea. poate ne dai tu un nume de antrenor super titrat ca cei enumerati de tine sunt mai slabi ca badea.
sa-ti spun insa ceva: chiar si mai slabi ca badea daca erau eu unul (si nu cred ca sunt singurul) i-as sustine neconditionat doar pentru ca au reprezentat si reprezinta ceva pentru mine si pentru clubul Otelul. as sti sigur ca macar ei ar face tot posibilul ca echipa sa mearga. cauta si tu si vezi ce inseamna badea in comparatie cu cei enumerati de tine mai sus.

Ma pufneste rasul...Unii de pe aici sunt cam scurti in banda,ati uitat ca l-am avut pe Tase (mare legenda) si dupa3-4 etape am inceput sa-l facem de tot rasul,nu? Eu unul chiar nu vreua sa vina un antrenor gen Ion Viorel sau Tase sau Oprea ,pentru ca va pleca cu coada intre picioare de la Otelul.Ati uitat ca noi avem pretentii de UCL si ca nu ne putem permite spre exemplu sa-l aducem inapoi pe Tase si sa riscam sa retrogradam cu el. Avem nevoie de un antrenor puternic,cu experienta,care sa poata produce socul ala de care se vorbeste la echipa...sa poata schimba ceva in moralul jucatorilor. Iar pentru cei care credeti ca sunt jucatori care l-au lucrat pe Badea,habar n-aveti ce vorbiti.Acesti jucatori joaca prost,fara chef,sunt blazati si expirati inca de cand a plecat Dorinel.Intre timp au venit Grig s,Tase si Badea si n-au reusit nici unul sa-i resusciteze...sunt cauze pierdute si au nevoie de o alta provocare,sau pur si simplu sunt prea slabi.Chiar am ajuns sa sustinem asemenea aberatii,ca jucatorii nu vor sa joace ca sa schimbe antrenorul....nu fratilor,sunt slabi si atat! Punct.

Nici eu nu cred ca jucatorii au vrut ca badea sa plece.Multi dintre ei(si in special garda veche) chiar nu au motivatie si chef.Problema noastra e ca scheletul e facut pe ei si eu zic ca Badea trebuia sa faca mutariile alea de la pauza chiar inainte de meci si sa joace cu jucatori tineri si din curtea proprie.Scheletul principal poate fi grahovac-sargi-iorga(cu semne de intrebare legat de el) si va zic eu ca altfel ar fi stat lucrurile daca in schelet intra si neagu daca nu il vindeau golanii.
+1

GeoGl

  •  
  •  

#15 forza_otelul » 29-10-2013 17:14

Citez pe Johnny8:
cand aflam si noi noul antrenor????? alooooo alooo



Pai nu prea cred ca au pe cine sa aduca, evident inafara de expiratii de serviciu: Edy Iordanescu, Ilie Stan, Viorel Tanase, Danut Oprea sau Ion Viorel ... In orice caz, de primii doi nici nu vreau sa aud, cred ca ar iesi prea urat. Asta doar daca vor intr-adevar sa nu mai joace la Galati.
+2

forza_otelul

  •  
  •  

#16 Denis » 29-10-2013 17:23

Citez pe MARIO 23:
Citez pe one.dollar:
Citez pe forza_otelul:
Mie nu mi-au placut niciodata jucatorii care lucreaza antrenorii. Asta inseamna profesionalism zero si soarta le-o va plati. Nu sunt deloc un fac Badea, nu-mi place si nici nu-mi displace, insa nu vad deloc cu ochi buni ce s-a intamplat la club. Ba Stan asta or sa ia mai repede inapoi echipa ori sa ne lase in pace si sa-si ia "garda veche" la Dunarea, sa faca acolo din rahat bici. Sunt prea multe "strambe" bagate la echipa si in aceste conditii nu are ce mare antrenor sa vina la noi. Si lasati-ma cu alde de Viorel Ion, Tanase, Oprea sau ce nume s-au mai vehiculat pe aici. Astia sunt mai slabi decat Badea !

ceea ce zici e doar parerea ta. ai tot dreptul asa cum si noi cred ca avem dreptul sa ne spunem parerea. poate ne dai tu un nume de antrenor super titrat ca cei enumerati de tine sunt mai slabi ca badea.
sa-ti spun insa ceva: chiar si mai slabi ca badea daca erau eu unul (si nu cred ca sunt singurul) i-as sustine neconditionat doar pentru ca au reprezentat si reprezinta ceva pentru mine si pentru clubul Otelul. as sti sigur ca macar ei ar face tot posibilul ca echipa sa mearga. cauta si tu si vezi ce inseamna badea in comparatie cu cei enumerati de tine mai sus.

Ma pufneste rasul...Unii de pe aici sunt cam scurti in banda,ati uitat ca l-am avut pe Tase (mare legenda) si dupa3-4 etape am inceput sa-l facem de tot rasul,nu? Eu unul chiar nu vreua sa vina un antrenor gen Ion Viorel sau Tase sau Oprea ,pentru ca va pleca cu coada intre picioare de la Otelul.Ati uitat ca noi avem pretentii de UCL si ca nu ne putem permite spre exemplu sa-l aducem inapoi pe Tase si sa riscam sa retrogradam cu el. Avem nevoie de un antrenor puternic,cu experienta,care sa poata produce socul ala de care se vorbeste la echipa...sa poata schimba ceva in moralul jucatorilor. Iar pentru cei care credeti ca sunt jucatori care l-au lucrat pe Badea,habar n-aveti ce vorbiti.Acesti jucatori joaca prost,fara chef,sunt blazati si expirati inca de cand a plecat Dorinel.Intre timp au venit Grig s,Tase si Badea si n-au reusit nici unul sa-i resusciteze...sunt cauze pierdute si au nevoie de o alta provocare,sau pur si simplu sunt prea slabi.Chiar am ajuns sa sustinem asemenea aberatii,ca jucatorii nu vor sa joace ca sa schimbe antrenorul....nu fratilor,sunt slabi si atat! Punct.


Pretentii de UCL? Ce s-o fi intamplat cu piramida lui Maslow. Avem probleme mai mari acum decat pretentii de UCL. Pretentiile noastre in acest moment ar trebui sa fie salvarea de la retrogradare prin o zguduire puternica a vestiarului. Implicarea pe deplin tuturor jucatorilor, multa concentrare, etc.

Is de acord cu tine ca Tase, Viorel Ion, sau alte legende ale clubului n-ar face fata acestor cerinte, ci doar antrenori cu multa experienta precum Hizo, sau Cartu. Ambii sunt LIBERI DE CONTRACT.
+1

Denis

  •  
  •  

#17 bogdan64 » 29-10-2013 17:53

Umila mea parere, este faptul ca prin demiterea lui Badea nu s-a rezolvat nimic. Trebuie sa plece Adamescu &Co sa-l ia cu ei si pe Narcis, si sa vina cineva care sa puna si suflet pentru Otelul pe langa bani. Dar nu stiu daca exista acel cineva!
+1

bogdan64

  •  
  •  

#18 radu_alex13 » 29-10-2013 18:43

Citez pe one.dollar:
Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Daca va aduc aminte bine, la meciul cu astra, doua rosii le-am luat aiurea si neprofesionist incasand 4 goluri de la echipa din ploiesti. La meciul cu CFR Cluj, la scor de 7-1, sau 7-2 Giurgiu, primeste un cartonas rosu aiurea, fara rost. Badea ar fi vrut sa spuna ceva, insa sunt lucruri care trebuiesc pastrate doar pentru ei. Asta e, nu e primul care este demis, si cu siguranta nici ultimul. Nu inteleg de ce il blamati atat de mult. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.

il poti lua acasa prietene. daca noi astia il blamam macar tu fa ceva pentru el. :D
sa fim seriosi: "... va spun eu ca badea este un antrenor foarte bun." :D :D :D

Cred ca nu ai inteles nimic din ce am scris!

radu_alex13

  •  
  •  

#19 vitzamina » 29-10-2013 20:24

Judecand dupa faptul ca NR a vorbit de un antrenor strain, unul din "amicii" lui e Ronny Levy, ultima oara la Anorthosis Famagusta pe 1 aprilie 2013. Se pare ca e liber de contract.
Ar putea fi o varianta.

vitzamina

  •  
  •  

#20 romeo » 29-10-2013 20:40

este clar ca nu este nimic aranjat , inca , planul B al lui NR este cam volatil..cine sa vrea la Otelul? unde nici macar promisiuni nu mai sunt...

romeo

  •  
  •  

#21 one.dollar » 29-10-2013 20:46

Citez pe radu_alex13:
Citez pe one.dollar:
Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Daca va aduc aminte bine, la meciul cu astra, doua rosii le-am luat aiurea si neprofesionist incasand 4 goluri de la echipa din ploiesti. La meciul cu CFR Cluj, la scor de 7-1, sau 7-2 Giurgiu, primeste un cartonas rosu aiurea, fara rost. Badea ar fi vrut sa spuna ceva, insa sunt lucruri care trebuiesc pastrate doar pentru ei. Asta e, nu e primul care este demis, si cu siguranta nici ultimul. Nu inteleg de ce il blamati atat de mult. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.

il poti lua acasa prietene. daca noi astia il blamam macar tu fa ceva pentru el. :D
sa fim seriosi: "... va spun eu ca badea este un antrenor foarte bun." :D :D :D

Cred ca nu ai inteles nimic din ce am scris!

posibil si asta. poate daca mi-ai desena ...

one.dollar

  •  
  •  

#22 one.dollar » 29-10-2013 20:46

Citez pe romeo:
este clar ca nu este nimic aranjat , inca , planul B al lui NR este cam volatil..cine sa vrea la Otelul? unde nici macar promisiuni nu mai sunt...

poate mai avem o sanasa: prosport.ro/.../...
:D :D :D
+2

one.dollar

  •  
  •  

#23 AdY » 29-10-2013 23:48

Maine vom avea antrenor 100% ;-) ;-)

AdY

  •  
  •  

#24 Dregan » 29-10-2013 23:56

Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.


Eu in primul rand sunt suporter deci e normal ca sa fiu ceva mai subiectiv cand e vorba de echipa pe care o iubesc. Mie nu-mi plac oamenii fara onoare, iar dupa 2-7 primul gest pe care Badea trebuia sa-l faca era sa-si dea demisia si atunci ar fi fost vazut altfel de catre fani. Spui ca nu vezi in articol unde s-a laudat Badea... Tu nu vezi ca omul vorbeste despre el la persoana a treia si spune ca e foarte bun si ca timpul o va demonstra? Asta dupa ce a mai scos niste perle greu de digerat dupa infrageri umilitoare... Din pacate, desi zice ca e bun inca nu a demonstrat nimic in fotbalul romanesc, iar pentru Otelul a fost un adevarat dezastru atat ca jucator, cat si ca antrenor. As fi preferat sa-si indeplineasca obiectivul, acela de a castiga 4 meciuri consecutiv si sa ramana. Pana la urma toti de aici vrem binele Otelului si atat. Nu am nimic personal cu Badea, dar atat timp cat nu a facut vreun bine Otelului si mai da si declaratii pline de ineptii e greu sa se faca placut suporterilor.
+5

Dregan

  •  
  •  

#25 Florin22 » 30-10-2013 10:20

Ce se mai aude de noul antrenor ? ceva informatii ? vine Dorinel ? macar pana la iarna :( sa ne readuca pe linia de plutire.
+1

Florin22

  •  
  •  

#26 Tudor » 30-10-2013 12:18

Citez pe Florin22:
Ce se mai aude de noul antrenor ? ceva informatii ? vine Dorinel ? macar pana la iarna :( sa ne readuca pe linia de plutire.

Cam greu cu indolentii astia din echipa sa revenim. Pai daca lor nu le va place nici un antrenor vor boicota toate meciurile? Ca asa se discutase si Badea a dat de inteles ca s-ar fi intamplat asta desi nu a confirmat in gura mare.
+1

Tudor

  •  
  •  

#27 radu_alex13 » 31-10-2013 07:46

Citez pe Dregan:
Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.


Eu in primul rand sunt suporter deci e normal ca sa fiu ceva mai subiectiv cand e vorba de echipa pe care o iubesc. Mie nu-mi plac oamenii fara onoare, iar dupa 2-7 primul gest pe care Badea trebuia sa-l faca era sa-si dea demisia si atunci ar fi fost vazut altfel de catre fani. Spui ca nu vezi in articol unde s-a laudat Badea... Tu nu vezi ca omul vorbeste despre el la persoana a treia si spune ca e foarte bun si ca timpul o va demonstra? Asta dupa ce a mai scos niste perle greu de digerat dupa infrageri umilitoare... Din pacate, desi zice ca e bun inca nu a demonstrat nimic in fotbalul romanesc, iar pentru Otelul a fost un adevarat dezastru atat ca jucator, cat si ca antrenor. As fi preferat sa-si indeplineasca obiectivul, acela de a castiga 4 meciuri consecutiv si sa ramana. Pana la urma toti de aici vrem binele Otelului si atat. Nu am nimic personal cu Badea, dar atat timp cat nu a facut vreun bine Otelului si mai da si declaratii pline de ineptii e greu sa se faca placut suporterilor.

Si eu vreau acelasi lucru. Si eu am scris in mesajul meu, ca sunt de acord cu schimbarea antrenorului, insa articolul cu prezentarea: "jenant, badea s-a laudat..." e ca si cum ai prezenta un conflict, sau ai ceva personal cu el. Nu am preferinte , sau simpatii vis-a-vis de antrenori, insa ma repet, avem nevoie de o schimbare. Cel putin tu mi-ai raspuns civilizat si nu m-ai luat "la misto" cum a facut'o one.dollar. Stii cum e? De pe margine toti suntem buni antrenori, toti suntem cei mai buni arbitrii, toto suntem cei mai buni selectioneri....etc. Badea a fost demis, deci restul e istorie, ce mai conteaza ce a zis. Voiam sa termin, dar mi-am adus aminte. Grigoras, a fost si este un antrenor bun, cel putin la Galati a facut treaba buna (zic eu). Insa cand a fost chemat a doua oara, a plecat! De ce nu a fost atunci criticat? Ca nu avea stabilitate, si numai stiu eu ce? Nu avea caracter? A fost un las? Sunt antrenori si antrenori.....

radu_alex13

  •  
  •  

#28 radu_alex13 » 31-10-2013 07:48

Citez pe one.dollar:
Citez pe radu_alex13:
Citez pe one.dollar:
Citez pe radu_alex13:
Il judecati doar pentru ca nu va place...ar trebui sa fi-ti un pic mai obiectivi. Daca va aduc aminte bine, la meciul cu astra, doua rosii le-am luat aiurea si neprofesionist incasand 4 goluri de la echipa din ploiesti. La meciul cu CFR Cluj, la scor de 7-1, sau 7-2 Giurgiu, primeste un cartonas rosu aiurea, fara rost. Badea ar fi vrut sa spuna ceva, insa sunt lucruri care trebuiesc pastrate doar pentru ei. Asta e, nu e primul care este demis, si cu siguranta nici ultimul. Nu inteleg de ce il blamati atat de mult. Si nu inteleg din articol unde s-a laudat?! Ca a zis ca a muncit mult? Nu intotdeauna cand muncesti mult, primesc sau obtii rezultate. Cred ca si Dorinel a patit la fel la inceput, nu prea a avut rezultate. Oricum si eu sunt de acord ca se impunea o schimbare, insa nu inteleg de unde atata ostilitate.

il poti lua acasa prietene. daca noi astia il blamam macar tu fa ceva pentru el. :D
sa fim seriosi: "... va spun eu ca badea este un antrenor foarte bun." :D :D :D

Cred ca nu ai inteles nimic din ce am scris!

posibil si asta. poate daca mi-ai desena ...

Ma gandesc serios, ca nici asa nu ai intelege.

radu_alex13

Login sau crează cont pentru a comenta              |