STIRI Liga I Miriuţă – noul antrenor ?

Vasile MiriutaVasile MiriutaNoul antrenor al Oţelului ar putea fi Vasile Miriuţă, care a antrenat până în etapa a 13-a la Ceahlăul Piatra Neamţ! Zvonul că el ar fi noul tehnician este întărit de faptul că acesta nu a putut fi prezentat, deoarece se afla sub contract cu o altă echipă, cum de altfel a şi declarat Narcis Răducan zilele trecute. De altfel, Miriuţă a avut meci vineri seară în campionat contra Săgeţii Năvodari, reuşind cu Ceahlăul o nouă victorie, scor 2-1.

În plus directorul nostru general se afla în relaţii foarte bune cu clubul nemţean, prin legătura pe care o avea cu Gheorghe Chivorchian. Faptul că acesta din urmă a plecat recent de la Ceahlăul la FC Vaslui ar putea fi un alt indiciu că cei de la Piatra Neamţ părăsesc corabia, acesta putând fi şi cazul lui Miriuţă. Mai mult, chiar dacă este român, iar zvonurile dădeau ca sigur un antrenor străin la Oţelul, trebuie precizat faptul că Miriuţă are dublă cetăţenie: română şi maghiară!
Băimăreanul de 45 de ani a activat în cariera de fotbalist la FC Baia Mare, Dinamo, Gloria Bistriţa, FC Gyor, Bourges, Videoton, Ferencvaros, Ujpest, Energie Cottbus, MSV Duisburg şi Honved Budapesta. Ca jucător este cunoscut mai ales pentru faptul că a ales să joace în naţionala Ungariei, unde a marcat un gol în 9 meciuri, deoarece nu i s-a dat această şansă în reprezentativa României.
După ce şi-a încheiat cariera de fotbalist a trecut la antrenorat, preluând echipa U19 a celor de la Energie Cottbus, club de care a rămas ataşat după ce a activat acolo şi ca fotbalist. A trecut apoi la echipa a doua a clubului german care juca în divizia a patra la acel moment. După ce şi-a făcut ucenicia timp de 3 ani în Germania a revenit în România, unde a fost numit ca principal la Ceahlăul Piatra Neamţ în această vară. A venit cu metodele nemţeşti, a introdus vitaminizarea și a adus un preparator fizic german, Victor Asamoah, care a pus echipa la punct cu pregătirea fizică şi a adus şi câţiva jucători, unul dintre ei fiind Emil Jula, fostul atacant al Oţelului, care a fost transferat în 2007 la Energie Cottbus. Rezultatele s-au văzut imediat reuşind să ocupe un nesperat loc 5 după 13 etape în Liga cu Ceahlăul. De altfel şi echipa noastră a pierdut la Piatra Neamţ cu 2-0 în etapa a 6-a…
În mod normal anunţul numelui noului antrenor al Oţelului ar trebui să se facă azi (duminică), dar nu se ştie dacă acesta va putea sta şi pe bancă la meciul cu FC Botoşani de luni.

Narcis Răducan: “Am bătut palma cu un antrenor, dar nu am să vă spun cine este, pentru că respectivul are de rezolvat anumite situații cu actualul club și atunci prefer să rămân discret. Este un antrenor nou pentru Oțelul, dacă este român sau străin vom vedea. La partida cu FC Botoșani ar putea sta pe bancă, dar asta nu este încă o certitudine. Avem și soluția de rezervă pentru că sunt șanse de 1-2% ca lucrurile să nu meargă.“

Comentarii   
  •  
  •  

#1 granata » 03-11-2013 10:14

Ar fi o mutare super pt echipa noastra.Miriuta se aseamana mult cu Dorinel ca antrenor.
+1

granata

  •  
  •  

#2 gopolino20 » 03-11-2013 10:17

nu este Miriuta...........asta sigur....nu vad ce rost are sa plece el de la Ceahlaul...vom vedea.....
+1

gopolino20

  •  
  •  

#3 Leviathan » 03-11-2013 10:51

Chiar nu cred, un pas inapoi oricum, doar nu o fi asa nebun.. sa lase echipa de locu 5, cu lot, stadion, fara probleme pt... %$£%£$ de la noi. Aici, chiar nu e nimic bun, chiar nu cred ca este el, vedem.

Leviathan

  •  
  •  

#4 Myhay20 » 03-11-2013 11:11

Nu imi place! Sper sa nu fie el!
−6

Myhay20

  •  
  •  

#5 geo007ro » 03-11-2013 11:13

Nici mie nu imi placea, dar are rezultate. Deci este peste Badea cu mult, ca sa nu mai vorbim de Stan, Edy Iordanescu sau altii....
+4

geo007ro

  •  
  •  

#6 Johnny8 » 03-11-2013 11:15

nici eu nu cred ca Miriuta va fi. dar nu se stie niciodata
+1

Johnny8

  •  
  •  

#7 bigsorin » 03-11-2013 11:39

eu am auzit de ronny levy

bigsorin

  •  
  •  

#8 Leviathan » 03-11-2013 11:40

stam bine financiar? :)) ok

gsp.ro/.../...
.. face stop adamescu :))
:D
+3

Leviathan

  •  
  •  

#9 Issos » 03-11-2013 11:55

Miriuta prezinta incredere pentru a trcut prin scoala germana, aceasta e o garntie. Lucrurile nemtesti nu prea dau eroare.

Issos

  •  
  •  

#10 Reckless » 03-11-2013 12:08

Si eu tot de ronny levy am auzit

Reckless

  •  
  •  

#11 hahalera » 03-11-2013 12:29

Citez pe Issos:
Miriuta prezinta incredere pentru a trcut prin scoala germana, aceasta e o garntie. Lucrurile nemtesti nu prea dau eroare.


Hm... asa credeam si eu pana l-am vazut pe Reghe :D

hahalera

  •  
  •  

#12 Delpiero » 03-11-2013 12:30

doar dorinel mai poate schimba ceva.....

Delpiero

  •  
  •  

#13 hahalera » 03-11-2013 12:40

Pare totusi cam neverosimil. Ceahlaul merge destul de bine, e pe locul 5 si cred ca are dreptul sa spere chiar si la un loc de EL. In al doilea rand, daca ar fi fost ceva probleme la Piatra Neamt cred ca am fi aflat de prin presa "sportiva" care nu rateaza vreun subiect legat de "probleme", "scandal", etc. In plus, daca s-ar fi dus astfel de tratative, aproape sigur s-ar fi "scurs" vreo informatie prin presa. Faptul ca Chivorchian a plecat la VS se incadreaza in scenariul binecunoscut in care Papushoiu aduce acolo (pe bani grei) toti "combinatorii" din fotbal (ex: C. Zotta, D Stanciu), pentru ca mai apoi, cand ii da afara, sa ne spuna tuturor cine sunt respectivii (de parca noi nu stiam deja) :D.
+2

hahalera

  •  
  •  

#14 Issos » 03-11-2013 12:48

Totusi atat timp cat la echipa va fi NR, Otelul nu va avea un antrenor cu personalitate deoarece lui NR ii place sa se amestece in alcatuirea echipei. Credeti ca Schumacher a facut echipa la meciul din Cupa? Sa fim seriosi Schumacher a fost doar o papusa si Badea la fel. Numai ca dupa meciul de la Navodari s-a vazut obligat sa-l inlature. aceasta ipoteza e sutinuta de 3 argumente: mazilirea lui Grahovac la cererea lui NR, la care badea nu a avut nicio reactie, ci din contra a sprijinit-o, faptul ca badea nu si-a asumat dezastrul de cluj printr-o demisie, deoarece nu-i apartinea in totalitate, parerea de rau degajata din declaratia lui NR de la finalul meciului cu Sageata. De ce i-a luat NR banderola de capitan lui Sirghi, pt. ca acesta a spus adevarul in primavara privind situatia economica a echipei si acum mai recent a vociferat tot intr-o chestiune privind salariile!
−2

Issos

  •  
  •  

#15 hahalera » 03-11-2013 12:57

Citez pe Issos:
Totusi atat timp cat la echipa va fi NR, Otelul nu va avea un antrenor cu personalitate deoarece lui NR ii place sa se amestece in alcatuirea echipei. Credeti ca Schumacher a facut echipa la meciul din Cupa? Sa fim seriosi Schumacher a fost doar o papusa si Badea la fel. Numai ca dupa meciul de la Navodari s-a vazut obligat sa-l inlature. aceasta ipoteza e sutinuta de 3 argumente: mazilirea lui Grahovac la cererea lui NR, la care badea nu a avut nicio reactie, ci din contra a sprijinit-o, faptul ca badea nu si-a asumat dezastrul de cluj printr-o demisie, deoarece nu-i apartinea in totalitate, parerea de rau degajata din declaratia lui NR de la finalul meciului cu Sageata. De ce i-a luat NR banderola de capitan lui Sirghi, pt. ca acesta a spus adevarul in primavara privind situatia economica a echipei si acum mai recent a vociferat tot intr-o chestiune privind salariile!


Nu te contrazic, insa echipa a fost alcatuita destul de bine la ultimele meciuri... aia nu mi s-a parut o problema. Cel putin de la mijloc in sus la fel as fi facut-o si eu :D Atitudinea blazata, lipsa de incredere si de motivatie au dus la sirul asta de rezultate. Despre Sarghi, nu stiu ce sa zic, posibil sa ai dreptate.

hahalera

  •  
  •  

#16 Tudor » 03-11-2013 13:06

O sa fim injurati de nemteni asa cum am fost de gorjeni cand a plecat Grigoras de la ei si a venit la noi. Oricum, nu cred ca este el. O duce prea bine acolo.
Ma mir ca cei din presa centrala nu au preluat aceasta stire mega senzationala. :-)

Tudor

  •  
  •  

#17 Issos » 03-11-2013 13:07

din pacate echipa e slab pregatita fizic lucru care se reflecta prin faptul ca jucatorii cad fizic prin min.70 si prin lipsa unor scheme tactice la fazele fixe, acum le irosim cu nonsalanta, pe vremea lui dorinel era maestri.

Issos

  •  
  •  

#18 hahalera » 03-11-2013 13:28

Citez pe Issos:
din pacate echipa e slab pregatita fizic lucru care se reflecta prin faptul ca jucatorii cad fizic prin min.70 si prin lipsa unor scheme tactice la fazele fixe, acum le irosim cu nonsalanta, pe vremea lui dorinel era maestri.


mda, si asta... in campionatul nostru, o echipa cu o pregatire fizica buna chiar poate lupta la titlu, cam asta e nivelul :D
+2

hahalera

  •  
  •  

#19 ddaann » 03-11-2013 14:39

Ganea e singurul antrenor care mai are probleme de rezolvat la clubul unde a antrenat
+1

ddaann

  •  
  •  

#20 cipo » 03-11-2013 15:38

miriuta nu are ce cauta la noi, a jucat pentru nationala ungariei. tradator de tara
−4

cipo

  •  
  •  

#21 hahalera » 03-11-2013 15:45

Citez pe cipo:
miriuta nu are ce cauta la noi, a jucat pentru nationala ungariei. tradator de tara


Atunci sa-l aducem pe Boloni :D

hahalera

  •  
  •  

#22 Arkan » 03-11-2013 17:37

Citez pe cipo:
miriuta nu are ce cauta la noi, a jucat pentru nationala ungariei. tradator de tara

Renuntati la gandirea asta de cimpanzeu lobotomizat! Ca a jucat in nationala Ungariei, ca a jucat la Steaua, ca a jucat mai stiu eu unde! Si ce daca? E o tampenie aproape la fel de mare ca aia cu injuratul echipei de langa cimitirul Ghencea atunci cand ju joci impotriva lor!
Dorinel Munteanu a jucat la oi, dar ne-a adus un titlu si o supercupa. Il mai injura careva acum ca a fost "oaie", ca a pupat sigla alora?
+3

Arkan

  •  
  •  

#23 vitzamina » 03-11-2013 18:06

Citez pe cipo:
miriuta nu are ce cauta la noi, a jucat pentru nationala ungariei. tradator de tara

Ca a jucat pentru unguri, nu pica multora bine. Nici mie.
Dar nu a refuzat nationala Romaniei si nu s-a prezentat niciodata altcumva decat roman. Eu cred ca nici nu stie ungureste.
Din pacate, disputele de genul asta, Galati-Braila si Romania-Ungaria nu au adus niciodata ceva bun. Cred ca tuturor le era mai bine daca ar fi colaborat in loc sa isi bage unii altora bete in roate. Istoria are destule exemple.
Pana sa aflam daca e Miriuta sau nu, din punct de vedere obiectiv, e o optiune mult mai buna decat Badea.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#24 sebi_no » 03-11-2013 18:17

mai lasati comentariile si mai veniti si pe la stadion.
+4

sebi_no

  •  
  •  

#25 Issos » 03-11-2013 18:42

Citez pe sebi_no:
mai lasati comentariile si mai veniti si pe la stadion.

Asa ca sa poti dormi la noapte sa stii ca frecventez stadionul Otelul.
−3

Issos

  •  
  •  

#26 schillaci » 03-11-2013 19:42

As vrea sa cred ca e adevarat, pentru ca asta ar insemna ca i se propun lucruri atragatoare ca sa renunte la un loc caldut de la Ceahlaul si sa vina la Otelul, in vremurile astea tulburi pentru noi.
+1

schillaci

  •  
  •  

#27 schillaci » 03-11-2013 19:44

Citez pe Issos:
Citez pe sebi_no:
mai lasati comentariile si mai veniti si pe la stadion.

Asa ca sa poti dormi la noapte sa stii ca frecventez stadionul Otelul.


Omul n-a dat nume, nu stiu de ce te-ai simtit vizat ? :lol: :lol: :lol: ...oricum, in mare, are dreptate ;-)
+3

schillaci

  •  
  •  

#28 Tudor » 03-11-2013 19:45

Citez pe vitzamina:
Citez pe cipo:
miriuta nu are ce cauta la noi, a jucat pentru nationala ungariei. tradator de tara

Ca a jucat pentru unguri, nu pica multora bine. Nici mie.
Dar nu a refuzat nationala Romaniei si nu s-a prezentat niciodata altcumva decat roman. Eu cred ca nici nu stie ungureste.
Din pacate, disputele de genul asta, Galati-Braila si Romania-Ungaria nu au adus niciodata ceva bun. Cred ca tuturor le era mai bine daca ar fi colaborat in loc sa isi bage unii altora bete in roate. Istoria are destule exemple.
Pana sa aflam daca e Miriuta sau nu, din punct de vedere obiectiv, e o optiune mult mai buna decat Badea.

Ai dreptate. Pentru un fotbalist/antrenor un club este un loc de munca. Toti cautam mereu un loc de munca mai bun. Important e sa faca treaba buna acolo unde este. Conflictul asta dintre noi si unguri nu e provocat de noi. Ei prin actiunile lor ne intarata mereu.

Tudor

  •  
  •  

#29 d1abl089 » 03-11-2013 21:00

Posibil abia etapa viitoare sa avem antrenor...Noul antrenor nu va fi anuntat mai devreme de mijlocul saptamanii viitoare :-)

d1abl089

  •  
  •  

#30 Tudor » 03-11-2013 21:07

Citez pe d1abl089:
Posibil abia etapa viitoare sa avem antrenor...Noul antrenor nu va fi anuntat mai devreme de mijlocul saptamanii viitoare :-)

De unde ai auzit?

Tudor

  •  
  •  

#31 Issos » 03-11-2013 21:14

Citez pe Tudor:
Citez pe d1abl089:
Posibil abia etapa viitoare sa avem antrenor...Noul antrenor nu va fi anuntat mai devreme de mijlocul saptamanii viitoare :-)

De unde ai auzit?

Cum? Avem antrenor NR. Altul probabil vom avea la calendele grecesti.

Issos

  •  
  •  

#32 d1abl089 » 03-11-2013 21:19

Citez pe Tudor:
Citez pe d1abl089:
Posibil abia etapa viitoare sa avem antrenor...Noul antrenor nu va fi anuntat mai devreme de mijlocul saptamanii viitoare :-)

De unde ai auzit?

Surse din club...
Daca castiga maine cu Botosaniul Schumacher nu e exclus sa ramana el antrenor pana la final :-)

d1abl089

  •  
  •  

#33 Issos » 03-11-2013 21:26

:D Schumacher? El e doar papusa, altul e papusarul. Oameni buni, sunteti orbi? De ce acoperiti soarele cu un deget! Este mai mult decat evident.

Issos

  •  
  •  

#34 d1abl089 » 03-11-2013 21:39

Oricum Miriuta ca si Dorinel de altfel sunt 2 antrenori crescuti in Germania si nici unul nu vor accepta sa vina (revina) la noi in situatia in care suntem. Nu cred ca nici un antrenor bun nu va veni la Galati si poate ca se asteapta va Tanase sa fie demis de la Bacau numai ca etapa asta a castigat
+1

d1abl089

  •  
  •  

#35 romeo » 03-11-2013 21:41

de unde asta cu Miriuta? sa fim seriosi , pretendentii cad unul cate unul dupa ce afla adevaratele conditii de la adamescu ! daca castigam si maine cu Botosaniul , va ramane Shumacher ...

romeo

  •  
  •  

#36 vitzamina » 03-11-2013 21:41

Citez pe Issos:
:D Schumacher? El e doar papusa, altul e papusarul. Oameni buni, sunteti orbi? De ce acoperiti soarele cu un deget! Este mai mult decat evident.

Total de acord.
In situatia actuala insa ma intereseaza ca echipa sa castige. Daca Schumacher sau papusarul pot face asta, pana iesim din criza nu am nimic impotriva. Totusi am indoieli.

vitzamina

  •  
  •  

#37 d1abl089 » 03-11-2013 21:56

Cu Miriuta e doar o fumigena. Daca cineva din club ar negocia aducerea lui atat timp cat e sub contract cu ceahlaul echipa ar putea fi sanctionata..
+1

d1abl089

  •  
  •  

#38 Tudor » 03-11-2013 23:32

Citez pe d1abl089:
Oricum Miriuta ca si Dorinel de altfel sunt 2 antrenori crescuti in Germania si nici unul nu vor accepta sa vina (revina) la noi in situatia in care suntem. Nu cred ca nici un antrenor bun nu va veni la Galati si poate ca se asteapta va Tanase sa fie demis de la Bacau numai ca etapa asta a castigat

De asta eu zic ca va fi un antrenor strain, unul care nu a urmarit campionatul nostru. El nu isi va da seama in ce mocirla va intra. Mocirla=Raducan cu aberatiile lui, Adamescu si toti cei care fac rau clubului.
+2

Tudor

  •  
  •  

#39 d1abl089 » 04-11-2013 06:28

Citez pe Tudor:
Citez pe d1abl089:
Oricum Miriuta ca si Dorinel de altfel sunt 2 antrenori crescuti in Germania si nici unul nu vor accepta sa vina (revina) la noi in situatia in care suntem. Nu cred ca nici un antrenor bun nu va veni la Galati si poate ca se asteapta va Tanase sa fie demis de la Bacau numai ca etapa asta a castigat

De asta eu zic ca va fi un antrenor strain, unul care nu a urmarit campionatul nostru. El nu isi va da seama in ce mocirla va intra. Mocirla=Raducan cu aberatiile lui, Adamescu si toti cei care fac rau clubului.

Sau poate e Alexandru Pelici ca tot si-a dat demisia de la Brasov, isi dadea demisia de la Brasov chiar si daca castiga cu dinamo. Oricum Pelici are onoare si si-a dat demisia de la brasov vazand ca echipa nu strange puncte nu ca badea. Oricum va fi greu daca nu va veni un antrenor care sa se impuna si sa impuna respect in fata jucatorilor.

d1abl089

  •  
  •  

#40 Oxigen » 04-11-2013 18:08

Eu personal cred ca desi Miriuta ar fi un pas inainte fata de Badea, nu s-ar potrivi la Otelul unde sa fim seriosi e greu sa impui disciplina unor jucatori sud-americani sau unora care acum 2 sezoane castigau cu prime cu tot de 4 ori mai mult decat acum si care s-au si blazat aici la Otelul nereusind sa fie transferati atunci cand erau pe val(dupa campionat, meciurile din Champions League si supercupa castigata). Pe langa asta ar mai fi si stilul invechit de joc pe care il practica cu mingi aruncate pe un pivot care sa devieze fericit spre jucatorii din linia 2. Cred ca Otelul are jucatori tehnici care pot arata mai mult cu un altfel de antrenor. Daca vine el sper sa imi dovedeasca ca ma insel si sa aduca rezultatele mult-sperate. Forza Otelul!

PS: Eu nu l-as blama atata pe NR precum altii pe aici mai sus pt ca sincer fara el cred ca eram desfintati de mult...sa nu mai vorbim de transferuri gen Henrique, Marquinhos, Cooper... jucatori ce au vizibil valoare superioara vechiului lot.

Oxigen

  •  
  •  

#41 dan1962 » 04-11-2013 20:01

Eu cred ca totul de la cap se impute.Nu se poate dupa rezultatele astea sa stai o saptamana fara antrenor.Asta este lipsa de profesionalism.In mod normal NR ar fi trebuit sa plece la pachet cu Badea.Rezultatele de acum i se datoreaza in proportie de 60%.Unde ati mai vazut o echipa care,dupa cum declara directorul general,sunt cu salariile la zi,dar jucatorii mai mult sunt cu gandul la alte echipe.Sa nu poti controla aceste lucruri inseamna ori ca esti prost ,ori nu vrei(sa fie aliatul lui mariusica?).Apropo de cel mai mare primar din tara,dupa documentele publicate in legatura cu transferurile de la Otelul nici macar o mica declaratie.

dan1962

Login sau crează cont pentru a comenta              |