STIRI Liga I Galaţiul revine pe siglă!

sursa foto: digisport.rosursa foto: digisport.roSuporterii au obţinut o mică victorie şi au readus numele oraşului Galaţi pe noua siglă a clubului Oţelul. Comunicatul transmis ieri prin intermediul site-ului suporterilor şi semnat de Liga Suporterilor 1993, grupările Steel Boys şi Ultra Sud (membre ale Peluzei Nord), peluza Sud Galaţi şi comunitatea online a fanilor oţelari – Dunărea Bătrână, a avut ecou fiind preluat inclusiv de presa locală, cât şi cea centrală.


Faptul că suporterii s-au opus dispariţiei numelui oraşului a ajuns astfel şi la urechile administratorului special Lucian Ciofoaia, iar după numai o zi Galaţiul revine lângă Fotbal Club Oţelul aşa cum este şi normal. Cel mai probabil schimbarea va fi anunţată şi pe canalele oficiale ale clubului în cel mai scurt timp.
Reamintim faptul că cei din conducerea TNG au venit cu o nouă propunere de siglă, pe care nu se mai regăseau zidul oraşului, cât şi chiar numele municipiului unde activează echipa de fotbal. Suporterii au luat cu asalt canalele online declarându-se total împotriva unei asemenea mişcări. Bineînţeles, partea cu leii tot nu o înţelegem, dar este bine de ştiut că cei din conducere au luat la cunoştinţă doleanţele oţelarilor şi sperăm ca pe viitor aceste lucruri să fie comunicate inclusiv fanilor, care reprezintă motorul unei echipe, dar şi pentru a înlătura astfel de neînţelegeri din start.
Pe lângă faptul că numele oraşului revine la loc de cinste ne bucură reacţia hotărâtă şi rapidă a grupurilor de suporteri, cât şi a comunităţii de pe internet, demonstrându-se încă o dată că împreună suntem o forţă, ba mai mult împreună formăm sufletul Oţelului Galaţi. Este un mic pas pentru unirea tuturor fanilor roş-alb-albaştri într-o singură voce şi pe viitor ar fi şi mai bine ca energia de care dăm dovadă să fie folosită în mod pozitiv şi la stadion. Forza Oţelul Galaţi!!!

Comentarii   
  •  
  •  

#1 gl-85-pst » 18-02-2014 18:00

pt maine la reuniunea lotului,....e nevoie de invitatie sa pot intra pe siderugisul??

gl-85-pst

  •  
  •  

#2 Dregan » 18-02-2014 18:03

Citez pe gl-85-pst:
pt maine la reuniunea lotului,....e nevoie de invitatie sa pot intra pe siderugisul??

Pe site spune ca sunt invitati toti suporterii, dar am auzit si eu niste zvonuri legate de invitatii. Oricum sala are cateva sute de locuri, nu cred ca vom ramane pe afara...

Dregan

  •  
  •  

#3 motorin » 18-02-2014 18:06

Foarte bine si poate de acum incolo se poate face o legatura mai stransa intre suporteri si conducere.
+2

motorin

  •  
  •  

#4 Andrei16 » 18-02-2014 18:07

Am inteles ca revine Galati pe sigla si ma bucur dar echipamentele nu sunt deja facute ca maine este prezentarea

Andrei16

  •  
  •  

#5 Steel Dany » 18-02-2014 18:18

of, Doamne, dece sa schimbi minunatie de sigla? e atat de frumoasa, si fiecare coltisor reprezinta ceva.
acum chiar ca va semana cu cea a barcei
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#6 pepeman » 18-02-2014 18:25


pepeman

  •  
  •  

#7 radu_alex13 » 18-02-2014 18:43

Eu nu sunt de acord nici cu schimbarea siglei. Arata foarte bine asa cum este.
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#8 bogdanmihai » 18-02-2014 18:51

:))...asadar am o bere de primit, este?
+1

bogdanmihai

  •  
  •  

#9 Surpass » 18-02-2014 19:58

fara sa fiu subiectiv, dar sigla actuala este una dintre cele mai reusite din Romania..... imi place enorm si ma mandresc cu ea.
+1

Surpass

  •  
  •  

#10 marius007 » 18-02-2014 20:10

Citez pe Dregan:
Citez pe gl-85-pst:
pt maine la reuniunea lotului,....e nevoie de invitatie sa pot intra pe siderugisul??

Pe site spune ca sunt invitati toti suporterii, dar am auzit si eu niste zvonuri legate de invitatii. Oricum sala are cateva sute de locuri, nu cred ca vom ramane pe afara...

da este adevarat ca nu se intra decat pe baza de invitatii care se dau in baza buletinului sau a celor care au abonament

marius007

  •  
  •  

#11 Dregan » 18-02-2014 20:11

Citez pe bogdanmihai:
:))...asadar am o bere de primit, este?

Ai o bere de primit ca cei de la TNG s-au razgandit pentru ca suporterii au luat atitudine? :lol:
Nu-i problema eu dau o bere, dar nu prea ai dreptate :-)
+1

Dregan

  •  
  •  

#12 bogdan64 » 18-02-2014 20:30

si daca nu am abonament, cum pot sa-mi iau invitatie in baza buletinului si cand? Multumesc!

bogdan64

  •  
  •  

#13 bogdan64 » 18-02-2014 20:34

cat despre noua stema, sper sa dispara complet, sa avem vechea stema cu OTELUL GALATI, si vechiul imn, care e mult mai bun decat asa zisul nou imn pe ce care nici nu l-am ascultat, dupa ce am citit unele pareri!
+1

bogdan64

  •  
  •  

#14 Dregan » 18-02-2014 20:44

Citez pe bogdan64:
si daca nu am abonament, cum pot sa-mi iau invitatie in baza buletinului si cand? Multumesc!

E cam aiurea. Pe site-ul oficial n-au precizat niciodata ca e nevoie de invitatii. Nu mi se pare normal sa se duca lumea pana acolo si apoi sa li se zica ca nu pot intra sau ceva...
+1

Dregan

  •  
  •  

#15 bogdanFcOg » 18-02-2014 21:02

asta a fost scris pe DB despre stema actuala : "Cam la fel se întâmplă şi cu stema de joc. Originalitatea, subtilitatea şi apartenenţa la „ceva”, existente în varianta anilor trecuţi dispare total. Surogatul, ceva pe scutul Barcelonei, cu o cetate deasupra şi un soare indian este mai mult un plagiat şi, în plus, îi lipsesc total inteligenţa, ideea fermă şi ancorarea în istorie.
Această stemă realizată pe fugă de un necunoscut şi-a dorit probabil să sensibilizeze persoane pe care le considera stupide, dat fiind că mesajele pe care le transmite sunt brute şi directe.
Zidul de cetate doreşte crearea unei apartenenţe la Galaţi. Heraldica se rupe de „patronul” ultimilor 41 de ani care a născut şi crescut echipa.
Soarele indian, mascat de o minge de fotbal, probabil vrea să arate o altă apartenenţă, şi anume cea faţă de patronii vremii: indienii lui Lakshmi Mittal. Ne ducem în penibil astfel mutându-ne la Bombay în loc de Galaţi şi scăldându-ne în Gange în loc de Dunăre."
si acum spuneti ca va place asta?
+1

bogdanFcOg

  •  
  •  

#16 Issos » 18-02-2014 21:35

Citez pe Surpass:
fara sa fiu subiectiv, dar sigla actuala este una dintre cele mai reusite din Romania..... imi place enorm si ma mandresc cu ea.
sincer si aceasta este un cu un iz de plagiat in ea si cu dorinta de a sensibiliza patronatul prin includerea, in momentul realizarii, a acelui soare indian.
−1

Issos

  •  
  •  

#17 Dregan » 18-02-2014 21:36

Citez pe bogdanFcOg:
asta a fost scris pe DB despre stema actuala : "Cam la fel se întâmplă şi cu stema de joc. Originalitatea, subtilitatea şi apartenenţa la „ceva”, existente în varianta anilor trecuţi dispare total. Surogatul, ceva pe scutul Barcelonei, cu o cetate deasupra şi un soare indian este mai mult un plagiat şi, în plus, îi lipsesc total inteligenţa, ideea fermă şi ancorarea în istorie.
Această stemă realizată pe fugă de un necunoscut şi-a dorit probabil să sensibilizeze persoane pe care le considera stupide, dat fiind că mesajele pe care le transmite sunt brute şi directe.
Zidul de cetate doreşte crearea unei apartenenţe la Galaţi. Heraldica se rupe de „patronul” ultimilor 41 de ani care a născut şi crescut echipa.
Soarele indian, mascat de o minge de fotbal, probabil vrea să arate o altă apartenenţă, şi anume cea faţă de patronii vremii: indienii lui Lakshmi Mittal. Ne ducem în penibil astfel mutându-ne la Bombay în loc de Galaţi şi scăldându-ne în Gange în loc de Dunăre."
si acum spuneti ca va place asta?

N-a zis nimeni ca ne placea cea veche. Din contra si in comunicat scria clar ca nu e reprezentativa. Problema era lipsa orasului Galati la asta noua, cat si cei doi lei, care nu au nicio treaba cu noi...
+2

Dregan

  •  
  •  

#18 Viciu » 18-02-2014 21:40

Bravo Dregan ! Ai demonstrat cat se poate de clar ce este Dunareabatrana iar , cu ajutorul DB, am ajutat si noi putin Otelul sa ramana copilul Galatiului .

Ma bucura si faptul ca cei ce ne conduc ne-au luat parerea in seama . E un mare pas inainte pe care , personal, il respect si il incurajez. Cine stie, poate la un final de campionat, vor iubi si ei echipa asta ca si cand le-ar curge Dunarea prin vene .
+2

Viciu

  •  
  •  

#19 Dregan » 18-02-2014 21:45

Citez pe Viciu:
Bravo Dregan ! Ai demonstrat cat se poate de clar ce este Dunareabatrana iar , cu ajutorul DB, am ajutat si noi putin Otelul sa ramana copilul Galatiului .

Ma bucura si faptul ca cei ce ne conduc ne-au luat parerea in seama . E un mare pas inainte pe care , personal, il respect si il incurajez. Cine stie, poate la un final de campionat, vor iubi si ei echipa asta ca si cand le-ar curge Dunarea prin vene .

Nu eu, la singular. Toti cei care au protestat ieri si azi (printre care te incluzi si tu) si cei care au ales sa strige printr-un comunicat au obtinut aceasta mica victorie. E bine cand aratam ca o forta, nu? :-) Acum sper sa aratam la fel si in peluze/tribune in campionat
+5

Dregan

  •  
  •  

#20 theflyer » 18-02-2014 21:52

Ce ma doare cel mai mult e ca nici macar sigla noua nu e originala, ba mai mult acum devine un soi de imperechere (ca sa nu spun corcitura) intre sigla Barcelonei si cea a FC Zurich (ro.wikipedia.org/.../...). Puteau pune turnul de televiziune pe stema daca le era frica sa puna Dunarea (sa nu fie confuzii) sau macar o ancora, o vela sau un cocostarc. Era mai aproape de Galati decat leii care de drept apartin lui U Craiova. Ma rog... pana la urma macar au pastrat culorile, dar in continuare se da dovada de heirupism ca sa nu spun neprofesionalism.
+1

theflyer

  •  
  •  

#21 schillaci » 18-02-2014 22:18

Tocmai ce am ascultat noul inm... cred ca poate avea priza la public, are potential :lol: , sunt sigur ca e o varianta needitata, dar suna bine, ca si cum ar fi cantata de un mic grup de suporteri :-) . Daca si numele orasului a revenit pe emblema, cred ca, trfebuie sa le dam un vot de incredere celor din conducere. In primul rand pentru ca ne-au ascultat parerile si in al doilea rand pentru ca numai cine nu munceste nu greseste.
Cat despre mascota, sper sa aiba priza la copii, sa ne aduca cat mai multi viitori otelari.
+3

schillaci

  •  
  •  

#22 bogdanmihai » 18-02-2014 22:23

Citez pe Dregan:
Citez pe bogdanmihai:
:))...asadar am o bere de primit, este?

Ai o bere de primit ca cei de la TNG s-au razgandit pentru ca suporterii au luat atitudine? :lol:
Nu-i problema eu dau o bere, dar nu prea ai dreptate :-)

Eu nu cu aia am pus pariu ieri:p

bogdanmihai

  •  
  •  

#23 OTEL GALACTIC » 18-02-2014 22:30

vad ca cei de la TNG fac ceva pentru OTELUL GALATI au facut un pas!domnul primar MARIUS STAN cand face si el unul?
+4

OTEL GALACTIC

  •  
  •  

#24 Alexandru C. » 18-02-2014 22:35

Cine a facut imnul ala? niste betivi intr-un bar la tara? e o rusine adusa la adresa acestei echipe..
−7

Alexandru C.

  •  
  •  

#25 Surpass » 18-02-2014 22:46

Citez pe Issos:
Citez pe Surpass:
fara sa fiu subiectiv, dar sigla actuala este una dintre cele mai reusite din Romania..... imi place enorm si ma mandresc cu ea.
sincer si aceasta este un cu un iz de plagiat in ea si cu dorinta de a sensibiliza patronatul prin includerea, in momentul realizarii, a acelui soare indian.

n-am sa inteleg niciodata de ce tu si unii asociati acele "raze" c-un soare indian....ce, in Romania nu exista soare?!....
−1

Surpass

  •  
  •  

#26 Dregan » 18-02-2014 22:52

Citez pe bogdanmihai:
Citez pe Dregan:
Citez pe bogdanmihai:
:))...asadar am o bere de primit, este?

Ai o bere de primit ca cei de la TNG s-au razgandit pentru ca suporterii au luat atitudine? :lol:
Nu-i problema eu dau o bere, dar nu prea ai dreptate :-)

Eu nu cu aia am pus pariu ieri:p

Sa inteleg atunci ca ai avut incredere in noi ca vom intoarce decizia conducerii? :D
OK, atunci asa ramane. Cand vii in Galati am sa platesc pariul mai ales ca sunt in toane bune ca au pus orasul inapoi pe sigla :-)

Dregan

  •  
  •  

#27 vioara19 » 18-02-2014 23:10

de imn sincer imi place. cu mici ajustari la negativ e tare :lol: bine ca sa pus si Glatiul pe stema. Pana la urma Otelul reprezinta Galațiul , si trebuie sa arate asta prin orice lucru.
+3

vioara19

  •  
  •  

#28 vitzamina » 18-02-2014 23:41

Citez pe Surpass:
Citez pe Issos:
Citez pe Surpass:
fara sa fiu subiectiv, dar sigla actuala este una dintre cele mai reusite din Romania..... imi place enorm si ma mandresc cu ea.
sincer si aceasta este un cu un iz de plagiat in ea si cu dorinta de a sensibiliza patronatul prin includerea, in momentul realizarii, a acelui soare indian.

n-am sa inteleg niciodata de ce tu si unii asociati acele "raze" c-un soare indian....ce, in Romania nu exista soare?!....

heraldica nu e o arta in care desenam chestii frumoase. e o stiinta de fapt si are niste reguli foarte clare.
chestia aia de pe stema e ceva specific Indiei. nu are nici o treaba cu Europa. soare e si la Polul Nord. dar de ce ai face o stema a Polului Nord cu un soare cand toti se gandesc la zapada.
O stema nu trebuie facuta pe fuga. Stema actuala, in toata uratenia si plagiatul ei, e facuta pe fuga. Ca se intampla sa o placa niste persoane, foarte dragut. Dar absolut nimic din ea, inafara de nume, 1964 si culori, nu se idetifica cu istoria Otelului Galati. e facuta ca sa fie la fel ca si imnul lui Enache. se potrivesc 100%.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#29 Issos » 19-02-2014 08:01

Citez pe vitzamina:
Citez pe Surpass:
Citez pe Issos:
Citez pe Surpass:
fara sa fiu subiectiv, dar sigla actuala este una dintre cele mai reusite din Romania..... imi place enorm si ma mandresc cu ea.
sincer si aceasta este un cu un iz de plagiat in ea si cu dorinta de a sensibiliza patronatul prin includerea, in momentul realizarii, a acelui soare indian.

n-am sa inteleg niciodata de ce tu si unii asociati acele "raze" c-un soare indian....ce, in Romania nu exista soare?!....

heraldica nu e o arta in care desenam chestii frumoase. e o stiinta de fapt si are niste reguli foarte clare.
chestia aia de pe stema e ceva specific Indiei. nu are nici o treaba cu Europa. soare e si la Polul Nord. dar de ce ai face o stema a Polului Nord cu un soare cand toti se gandesc la zapada.
O stema nu trebuie facuta pe fuga. Stema actuala, in toata uratenia si plagiatul ei, e facuta pe fuga. Ca se intampla sa o placa niste persoane, foarte dragut. Dar absolut nimic din ea, inafara de nume, 1964 si culori, nu se idetifica cu istoria Otelului Galati. e facuta ca sa fie la fel ca si imnul lui Enache. se potrivesc 100%.

Excelent punctat, stema a fost facuta in graba, copiind de aici si colea cate ceva, ca sa fie, la fel s-a facut si acum, numai ca rezultatul e mai rau ca la incercarea precedenta. Ciofoaia fie ne ia pe toti de prosti, fie isi batea joc de noi. Domnule Ciofoaia sa stiti ca unii suporteri ai Otelului mai pun si mana pe cate o carte si nu din aia de joc, au mai iesit prin lume.
−1

Issos

  •  
  •  

#30 Aruon » 19-02-2014 20:53

Sincer nu imi place noua sigla.E de-a dreptul neinspirata ca sa nu zic altfel.Ce avea vechea sigla????De ce a trebui sa se faca una noua?Vechea sigla era chiar frumoasa ,reprezentativa,insp irata,placuta la ochi...De ce s-a schimbat ? :-|
+1

Aruon

Login sau crează cont pentru a comenta              |