Noua sigla propusa de club (sursa: fotbalclubotelul.ro)Noua sigla propusa de club (sursa: fotbalclubotelul.ro)La două zile după comunicatul emis de suporteri cu privire la scoaterea numelui Galaţi de pe noua stemă gândită de TNG, clubul de fotbal a răspuns prin intermediul site-ului oficial. În primul rând, şi cel mai important, numele oraşului a revenit pe sigla propusă de club. Mai mult, noua adresă de facebook oficială botezată iniţial Fotbal Club Oţelul a fost redenumită Fotbal Club Oţelul Galaţi, semn că vocea suporterilor a fost ascultată. Apoi, conducerea a încercat să explice strategia de rebranding şi apariţia elementelor noi pe emblema FC Oţelul Galaţi. De asemenea, conducerea clubului a invitat încă o dată suporterii diseară la Sala “Siderurgistul” pentru pezentarea lotului, dar şi a noilor echipamente de joc, a unei mascote şi a noului imn. Iată mai joc comunicatul integral:   

COMUNICAT FC Oţelul Galaţi: “Fotbal Club Oţelul Galaţi îi invită MIERCURI, 19 FEBRUARIE, ora 19:00, la SALA SIDERUGISTUL, pe toţi suporterii echipei, la un eveniment special care va marca prezentarea lotului de jucători cu care va fi abordat returul Ligii I. Odată cu acest eveniment se vor prezenta şi noile echipamente de joc, noua siglă şi noul imn al echipei de fotbal roş-alb-albastre. Noile elemente au fost gândite special cu scopul creării unei identităţii puternice şi a spiritului de învingător al echipei gălăţene. Leii care vor străjui emblema echipei de fotbal reprezintă simbolul forţei, al victoriei şi al reuşitei. Se ştie că leul este regele, iar cum fotbalul este sportul-rege, fiind o identitate reprezentativă, cel mai puternic simbol pentru Fotbal Club Oţelul, echipa oraşului Galaţi. Această strategie de rebranding a echipei este gândită pentru poziţionarea implicită a Clubului de Fotbal Oţelul Galaţi ca un trademark care să conducă la victorie şi în spiritul căreia să renască cea mai bună echipă din România, aşa cum s-a întâmplat în 2011. Procesul de rebranding al Clubului de Fotbal Oţelul din Galaţi are o arhitectură nouă menită să ofere o upgradare şi o poziţionare sănătoasă. S-au păstrat culorile tradiţionale şi s-au implementat elemente noi, pentru a sublinia forţa şi tăria sufletului acestei echipe.”