STIRI Liga I Suporterii cer stadionul promis

Planurile stadionului aduse in vara lui 2013 chiar de catre Marius StanPlanurile stadionului aduse in vara lui 2013 chiar de catre Marius StanLiga Suporterilor Gălăţeni 1993 a realizat o scrisoare deschisă către fostul director general al clubului Oţelul şi actualul primar al oraşului Galaţi, Marius Stan. Prin comunicatul emis, fanii îi cer edilului să se ţină de una din promisiunile ferme făcute în campania din 2012, când acesta a declarat că va construi un stadion nou pentru echipele de fotbal gălăţene.
De altfel, Marius Stan a revenit în mai multe rânduri şi a afirmat că arena nu a fost doar o promisiune electorală, ci una care va deveni realitate. Ultima oară, primarul a venit chiar la o întâlnire cu suporterii înarmat cu schiţele noului stadion în vara lui 2013. Din păcate, din acel moment nu s-a mai auzit nimic, ba mai mult Marius Stan pare că bate în retragere.
Din aces motiv, LSG ’93 strânge semnături printre suporterii fotbalului gălăţean pentru realizarea acestui proiect. Dunărea Bătrnă se raliază acestui efort comun al fanilor gălăţeni şi vă prezintă în rândurile de mai jos atât scrisoarea deschisă către primarul Marius Stan, cât şi tabelul-model pentru semnăturile ce urmează a fi strânse. Cei care doresc să ajute pot strânge semnături în paralel, iar Liga Suporterilor Gălăţeni se va ocupa de acest lucru chiar în zilele de meci ale Oţelului! Iată şi comunicatul:  

"Către PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GALAȚI,  
Domnului Primar MARIUS STAN,  

Noi, alegătorii dumneavoastră urmărim cu interes transpunerea programului pe care l-ați lansat în campania electorală și pe care noi l-am adoptat cu mare încredere. Deja acțiunile dumneavoastră au început ușor-ușor să schimbe fața orașului.  
Cunoscându-vă dârzenia și hotărârea de care ați dat dovadă, suntem siguri că TOATE promisiunile dumneavoastră se vor acoperi şi prin FAPTE.  
Un punct important al programului dumneavoastră a fost promisiunea fermă de a fi ctitorul unui stadion modern, care să fie un important punct de atracție al orașului nostru drag.  
Vă rugăm să demarați cât mai curând acest proiect care ne va reda mândria de a fi gălăţeni și care ne va așeza pe hartă alături de orașele civilizate ale României.  
Așa cum ne-am implicat activ ca suporteri ai Oţelului, acum vă transmitem o parte a tabelelor nominale cu suporterii care vă cer respectarea promisiunilor și demararea de urgență a lucrărilor la noul stadion al Galațiului. Nu poate exista noul Galați fără un nou stadion modern. Noi va asigurăm de sprijinul nostru în munca dumneavoastră și vă asigurăm că nu ne-am pierdut încrederea." 

Liga Suporterilor Gălăţeni 1993

Acest comunicat, împreună cu listele cu semnături ale susținătorilor proiectului NOUL STADION vor fi înmânate personal de reprezentanții Ligii Suporterilor domnului primar Marius Stan. Tabelele nominale vor putea fi semnate până la meciul de acasă cu Ceahlăul Piatra Neamț. Vom reveni cu detalii despre locațiile unde aveți posibilitatea să vă alăturați campaniei.

Cei care vor sa dea o mana de ajutor pot strange semnaturi pentru NOUL STADIONCei care vor sa dea o mana de ajutor pot strange semnaturi pentru NOUL STADION

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Houdinni » 04-03-2014 14:36

Ok, sunt de acord cu suporterii, Stan trebuie sa se tina de cuvant, dar totusi acum daca se face stadionul promis, pentru ce echipa mergem acolo? Otelul o duce rau si in clasament si financ(iar). Suporterii nu se mai ingramadesc la stadion de vreo 2 ani, de cand cu TNG-ul, deci ne ajunge si asta pentru moment, nu vad Cupele Europene daca mai ramane Adamesc pe aici..... asa ca nu prea isi are rostul stadionul. SPER SA FIE DOAR O OPINIE PROASTA CEA A MEA.
−2

Houdinni

  •  
  •  

#2 Dregan » 04-03-2014 14:43

Citez pe Houdinni:
Ok, sunt de acord cu suporterii, Stan trebuie sa se tina de cuvant, dar totusi acum daca se face stadionul promis, pentru ce echipa mergem acolo? Otelul o duce rau si in clasament si financ(iar). Suporterii nu se mai ingramadesc la stadion de vreo 2 ani, de cand cu TNG-ul, deci ne ajunge si asta pentru moment, nu vad Cupele Europene daca mai ramane Adamesc pe aici..... asa ca nu prea isi are rostul stadionul. SPER SA FIE DOAR O OPINIE PROASTA CEA A MEA.

Urmareste atent ce a facut stadionul nou pentru Petrolul Ploiesti. Cel putin un an, suporterii se vor ingramadi pe o arena moderna, daca se va face si la Galati. Apoi va fi nevoie si ca echipa sa se ridice la pretentii, dar stadionul conteaza enorm...
In plus de asta o promisiune ramane o promisiune... Sunt cel putin 5 declaratii ale lui Marius Stan in care spune ca va face stadion. Daca acum zice ca nu ii mai vede sensul atunci de ce s-a folosit de proiect in campanie??
+4

Dregan

  •  
  •  

#3 robert1595 » 04-03-2014 15:03

Cu siguranta ar veni mai multi la stadion daca ar fi si conditii mult mai bune decat cele actuale ..
+1

robert1595

  •  
  •  

#4 nicol-dsc » 04-03-2014 15:07

Sa faca stadionul dar si mai important e sa sustina financiar echipa. Tocmai el care se plangea de autritatile locale...... Jigodii platiti si din banii mei. Huooooo.
+1

nicol-dsc

  •  
  •  

#5 bgd90 » 04-03-2014 15:19

Un nesimtit si jumatate...la fel ca si fostii primari.parca sunt facuti toti de aceiasi mama
+1

bgd90

  •  
  •  

#6 robert1595 » 04-03-2014 15:25

O solutie buna pentru a-i multumi pe toti galatenii fiind acestia microbisti sau nu , renovarea stadionului Dunarea dar la un nivel european , acest lucru s-ar face si cu bani mult mai putini decat construirea unuia nou , iar daca se poate acoperirea lui ar fi mai mult ca perfect iar restul ar fi folositi pentru modernizarea Galatiului , nu mai spun ca acest lucru ar crea si locuri de munca.

robert1595

  •  
  •  

#7 Steel Dany » 04-03-2014 15:37

Citez pe Houdinni:
Ok, sunt de acord cu suporterii, Stan trebuie sa se tina de cuvant, dar totusi acum daca se face stadionul promis, pentru ce echipa mergem acolo? Otelul o duce rau si in clasament si financ(iar). Suporterii nu se mai ingramadesc la stadion de vreo 2 ani, de cand cu TNG-ul, deci ne ajunge si asta pentru moment, nu vad Cupele Europene daca mai ramane Adamesc pe aici..... asa ca nu prea isi are rostul stadionul. SPER SA FIE DOAR O OPINIE PROASTA CEA A MEA.

stadionul face totul! uita-te la ploiesti, unde un stadion super a adus mii de suporteri, ceea ce a determinat si evolutia echipei. la fel si cazul stelei, unde vin 30-40 de mii pe national arena, iar pe ghencea 4-5 mii
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#8 Steel Dany » 04-03-2014 15:39

voi printa tabelul si sper sa scot vreo 50 de semnaturi, sper sa mearga faza.

Steel Dany

  •  
  •  

#9 DanielT » 04-03-2014 16:23

Cei care din diferite motive nu pot semna aceasta petitie pentru ca sunt plecati departe de Galati pot trimite numele, prenumele si locul de resedinta pe adresa de mail contact@lsg93.org si vor fi pusi pe liste suplimentare. Cei care doresc sa primeasca pe mail tabelul pentru a-l printa pot cere lucrul asta pe aceeasi adresa de mail contact@lsg93.org.
+1

DanielT

  •  
  •  

#10 Tudor » 04-03-2014 16:26

Sa nu uitam ca ploiestenii sunt fanatici, cu stadion sau fara tot veneau, mai ales ca echipa joaca bine. In primul rand echipa atrage oamenii la stadion. Ca un stadion modern atrage mai multi oameni, e corect, insa nu putem zice ca acum vin 2000, iar daca s-ar face s-ar umple meci de meci, chiar daca echipa va juca slab si ne vom bate la retrogradare mereu. Cu alte cuvinte, prioritatea este echipa.
Ca Stan a promis si trebuie un stadion modern in oras, este corect, dar nu inseamna ca va juca numai Otelul pe el. Poate nici nu vrea Stan sa bage bani intr-un stadion si sa-l dea mafiotilor de la TNG. La constructia unui stadion nou pentru Otelul mi se pare normal ca si Adamescu sa contribuie.
+1

Tudor

  •  
  •  

#11 DanielT » 04-03-2014 17:13

Stadionul va fi facut pentru galateni si nu va fi dat nimanui. Orice echipa vrea sa joace pe el trebuie sa plateasca o chirie in functie de cerintele autoritatilor locale. De unde stim ca peste ani nu vom merge pe noul stadion la un derby local Otelul-Dunarea? De ce nu am gazdui si noi un meci al nationalei Romaniei? Orice oras european care se respecta trebuie sa aiba un stadion modern, o sala de sport moderna, un cinematograf......lucruri care in Galati lipsesc. Marius Stan a aprins sperantele galatenilor cu promisiunea asta si acum face o mare greseala facand pasi inapoi. Strazi, borduri sau parcuri sunt lucruri normale in orice oras, lucruri care nu trebuie sa le promiti, sunt lucruri care orice primar e obligat sa le faca. Dar orice primar are si obligatia sa faca ceea ce a promis in campania electorala. Sunt sigur ca pana si cei care nu au fost in viata lor pe un stadion de fotbal se vor mandri cu o arena moderna in Galati.
+1

DanielT

  •  
  •  

#12 Tudor » 04-03-2014 18:31

Citez pe FaustinoDan:
Stadionul va fi facut pentru galateni si nu va fi dat nimanui. Orice echipa vrea sa joace pe el trebuie sa plateasca o chirie in functie de cerintele autoritatilor locale. De unde stim ca peste ani nu vom merge pe noul stadion la un derby local Otelul-Dunarea? De ce nu am gazdui si noi un meci al nationalei Romaniei? Orice oras european care se respecta trebuie sa aiba un stadion modern, o sala de sport moderna, un cinematograf......lucruri care in Galati lipsesc. Marius Stan a aprins sperantele galatenilor cu promisiunea asta si acum face o mare greseala facand pasi inapoi. Strazi, borduri sau parcuri sunt lucruri normale in orice oras, lucruri care nu trebuie sa le promiti, sunt lucruri care orice primar e obligat sa le faca. Dar orice primar are si obligatia sa faca ceea ce a promis in campania electorala. Sunt sigur ca pana si cei care nu au fost in viata lor pe un stadion de fotbal se vor mandri cu o arena moderna in Galati.

Ai dreptate in tot ce ai scris aici, dar ma gandesc ca Adamescu nu o sa fie de acord cu aceasta chirie, iar stadionul o sa fie folosit tot de Dunarea. Adamescu daca ar fi inteligent ar incepe modernizarea actualei arene (acolo unde se poate), nu ar astepta stadioane facute de Primarie. Eu cred ca e cel mai corect asa. Primaria sa faca stadion modern mare, iar cel al Otelului sa fie modernizat la randul lui. Mai este si Portul Rosu, care trebuie modernizat intr-un fel, ori facut stadion pentru rugby (mai trebuie sa avem si echipa), ori facut spatiu pentru evenimente in aer liber, concerte etc. Cate nu sunt de facut?

Tudor

  •  
  •  

#13 Dregan » 04-03-2014 19:18

Citez pe Tudor:
Ai dreptate in tot ce ai scris aici, dar ma gandesc ca Adamescu nu o sa fie de acord cu aceasta chirie, iar stadionul o sa fie folosit tot de Dunarea. Adamescu daca ar fi inteligent ar incepe modernizarea actualei arene (acolo unde se poate), nu ar astepta stadioane facute de Primarie. Eu cred ca e cel mai corect asa. Primaria sa faca stadion modern mare, iar cel al Otelului sa fie modernizat la randul lui. Mai este si Portul Rosu, care trebuie modernizat intr-un fel, ori facut stadion pentru rugby (mai trebuie sa avem si echipa), ori facut spatiu pentru evenimente in aer liber, concerte etc. Cate nu sunt de facut?

Adamescu plateste 200.000 de euro pe an Combinatului chirie pentru stadionul Otelul, deci nu cred ca ar fi o problema. Oricum e frumos sa cerem aceste lucruri civilizat, cum este si aceasta scrisoare deschisa. Poate daca vor semna destui galateni atunci primarul se va razgandi (din nou).

Dregan

  •  
  •  

#14 MARIO 23 » 04-03-2014 19:39

La cum evolueaza lucrurile si cunoscand orgoliile dintre cele doua parti,pot pune pariu ca daca se face noul stadion vom ajunge in situtia tragi-comica de la Craiova cu Stan si Adamescu certandu-se din cauza chiriei sau cine mai stie din ce motive.Parca vad ca pe noul stadion joaca Dunarea si Otelul tot in tiglina 3.E greu de crezut insa ca vom avea acest stadion,tin sa va aduc aminte ca termenul de finalizare era initial primavara lui 2014,adica acum.A fost proiectul Dunarea,apoi cel din Dimitrie Cantemir,luni de pauza ,iar azi cand stadionul trebuia sa fie gata primarul iese public pe agina de facebook si face sondaj intreband oamenii daca e bine sau nu sa faca stadion...pai asa ne-a fost vorba???E clar pentru mine unde vrea sa ajunga,da inapoi si cel mai trist e ca trebuie sa fim constienti ca daca nu face Marius Stan acest stadion,altii dupa el nici atat ...probabil vom mai vedea peste 20 de ani alt stadion.Nu e corect fata de suporterii Otelului,cei care i-au adus un mare numar de voturi...dar pana la urma nu avem ce face si sunt sigur de un lucru: EL ARE DE PIERDUT la urmatoarele alegeri,sper sa fie constient de asta!!!
+1

MARIO 23

  •  
  •  

#15 Iliutzaotelul » 04-03-2014 20:10

Ce se mai aude de magazin??????.. parca era vorba ca se va deschide saptamana asta, iar din cate am vazut nu s-a mai miscat nimic. :-|

Iliutzaotelul

  •  
  •  

#16 Dregan » 04-03-2014 20:16

Citez pe Iliutzaotelul:
Ce se mai aude de magazin??????.. parca era vorba ca se va deschide saptamana asta, iar din cate am vazut nu s-a mai miscat nimic. :-|

Magazinul e gata. Cred ca nu au marfa :-|

Dregan

  •  
  •  

#17 schillaci » 04-03-2014 20:20

O initiativa excelenta ! Toti galatenii, care au ocazia, ar trebui sa semneze fara ezitare. Este in interesul tuturor galatenilor, nu numai iubitorilor de fotbal ( sport ), sa se construiasca un stadion modern in Galati.
+2

schillaci

  •  
  •  

#18 marian » 04-03-2014 21:56

Citez pe bgd90:
Un nesimtit si jumatate...la fel ca si fostii primari.parca sunt facuti toti de aceiasi mama



eu cred ca sunt aceiasi votanti!... asa stim noi sa alegem

marian

  •  
  •  

#19 extasy » 04-03-2014 22:23

Voi printa si eu tabelul si voi incerca sa adun semnaturi , sper sa fim cat mai multi.

extasy

  •  
  •  

#20 babicu » 04-03-2014 22:44

Eu cred ca se va apuca de noul stadion aproape de urmatoarele alegeri, pentru a recastiga simpatia noastra.
+1

babicu

  •  
  •  

#21 DanielT » 04-03-2014 23:52

Tabelele cu semnaturi pot fi depuse la barul Oanny's(Tiglina 3, vizavi de Lulu's Gym). In aceeasi locatie puteti semna petitia personal.
+1

DanielT

  •  
  •  

#22 giu » 05-03-2014 16:07

Avem nevoie ca de aer de acest stadion. Nu mai despicati firul in 4 !!!

giu

Login sau crează cont pentru a comenta              |