STIRI Liga I Narcis recunoaşte că sunt probleme cu banii

Narcis RaducanNarcis RaducanDupă ce Victoraş Astafei a spart “buba”, conducerea recunoaşte că sunt probleme cu salariile jucătorilor, care nu au mai fost plătiţi de cel puţin două luni. Din păcate, această veste într-un moment cum nu se poate mai prost, Oţelul ajungând pe loc retrogradabil etapa trecută.


Directorul general Narcis Răducan a recunoscut că sunt probleme şi la echipa roş-alb-lbastră ca la mai toate echipele din Liga I. Managerul afirmă că îi înţelege pe fotbaliştii din lot şi a făcut un apel către patronat pentru o rezolvare cât mai rapidă a situaţiei, pentru a nu se ajunge într-un punct critic!

Narcis Răducan: „Este adevărat, sunt restanţe şi la noi, la fel ca la multe alte cluburi. Îi înţeleg pe jucători şi este nevoie de o rezolvare cât mai grabnică, până nu se ajunge la o situaţie critică.”

“Conducerea și patronatul să vină mai aproape de noi, altfel ne va fi foarte greu să scăpăm”, a spus Astafei, la finalul jocului cu Petrolul. După o declaraţie asemănătoare, fundaşul Cristian Sîrghi a avut mari probleme anul trecut, el fiind scos de pe lista căpitanilor de echipă!

Comentarii   
  •  
  •  

#1 bogdan22 » 05-03-2014 13:32

Cand or sa aiba si rezultate atunci sa faca gat sa vina si banii, pana atunci ciocul mik si sa puna osul la treaba.Vad ca de fiecare daca numai Astafei asta sare cu gura cand este vorba de bani sa mai taca din gura putin sau daca nu ai convine de situatie ura si la gara.Si alte echipe din liga 1 sunt in situatia noastra sau mai rau de atata dar joak fotbal nenik si nu se mai plang atata precum astafei al nostru.
−5

bogdan22

  •  
  •  

#2 romeo » 05-03-2014 14:51

Bogdan situatia nu este chiar asa de simpla, ar fi fain sa fie platiti dupa rezultate , dar fotbalistii au un salariu si trebuie sa il primeasca , asa este contractul , de ce au fost angajati de patron ? in plus este si o treaba de moral , oricat ne-am da de idealisti , jucatorul joaca altfel daca stie ca ziua de maine este ok , la fel ca si oricine care munceste , numai cine nu munceste nu greseste !Prin urmare , sustin ca jucatorii trebuie sa isi primeasca salariul dar sustin si conducerea daca i-ar penaliza pentru rezultate slabe ..o motivare trebuie sa existe , dar contractuala, agreata si semnata de parti.
+1

romeo

  •  
  •  

#3 XYZ » 05-03-2014 14:51

Bogdan, nu cred ca esti tu in masura sa judeci pe unul si pe altul. Atata timp cat ei intra in teren si isi fac treaba, indiferent ca sunt rezultate sau nu, ei trebuie sa fie platiti. Au semnat un contract, atata timp cat ei isi onoreaza partea le fel trebuie sa fie si din partea conducerii. Eu cred ca toti baietii sunt de acord cu Astafei, doar ca el e singurul care a avut curajul sa spuna ceva. Crezi ca ii convine vreunuia sa nu-si primeasca salatiile la timp? Eu nu cred asta. Pune-te putin in locul lor. Du-te tu la munca, zi de zi, trezeste-te de dimineata, rupeti spatele, pentru familie (daca ai una, daca nu pentru tine) apoi sa nu iti primesti banii pentru care tu ai muncit timp de luni consecutive... Cum ai reactiona? Cred ca la fel. Asa ca gandeste de 2x inainte sa iti dai cu parerea. Cred ca asa e cel mai corect.
+1

XYZ

  •  
  •  

#4 bogdan22 » 05-03-2014 15:51

Este o diferenta enorma intre unul care asi rupe spatele si un jucator de fotbal sa sti xyz dar eu nu mam referit sa nu le dea banii Doamne fereste sunt de acord cu voi ca sunt si iei oameni si au familii dar explicati-mi si mie dc la alte echipe nu se face atata tam tam cu banii si mai joak si fotbal bun fara sa se plinga ...explicati-mi..poate sunt eu dobitok.A nu se intelege gresit ca am ceva cu jucatorii dar totusi.....
−3

bogdan22

  •  
  •  

#5 radu_alex13 » 05-03-2014 15:52

Nu stiu ce ii motiveaza pe baieti sa alerge asa.... daca bani nu si i-au primit...
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#6 bogdan22 » 05-03-2014 15:56

Si inca ceva pe vremea lui dorinel aveau restante si mai mari ca astea si nu se mai plangeau atata si jucau fotbal frumos...dc? Sunt sigur ca erade vina dorinel care aifacea sa uite de bani si sa se concentreze mai mult pe fotbal si uite ca rezultat a avut cu iei..CAMPIONI.Acuma mai mult la bani decat la fotbal le sta gandul
−2

bogdan22

  •  
  •  

#7 serbyys » 05-03-2014 16:57

nu stiu ce sa spun, probabil ca salariile variaza oarecum si in functie de rezultate...fiindca daca se gandeste asa, conducerea este obligata sa duca in aplicare....probabil exista astfel de clauze in contractele jucatorilor... :sad:

serbyys

  •  
  •  

#8 Astafei Victor » 05-03-2014 18:44

Bună la toată lumea,
În primul rând vreau să spun ca niciodata nu am vorbit de bani, poate chiar dimpotrivă am fost cel care a tăcut cel mai mult. Pentru că nu sunt genul care se gândește la bani.
În al doilea rând, am spus că situația echipei nu este una tocmai roză, cum de altfel știe toată lumea, însă nu este nici cea mai rea. Aici am intervenit și am spus că în momentul de față, în situația în care ne aflăm dacă patronatul nu este aproape de noi(și nu ma refer doar la bani) o să fie foarte greu să redresăm situația. Sunt multe lucruri care fac o echipă să meargă.
Nu ar trebui să fim atât de naivi și să judecăm doar cea ce se vede.
+14

Astafei Victor

  •  
  •  

#9 Astafei Victor » 05-03-2014 18:49

Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.
+13

Astafei Victor

  •  
  •  

#10 Johnny8 » 05-03-2014 19:31

am fost in aceeasi situatie si cand nu aveau baietii bani luati si 4 luni restnate...si jucau de rupeau...in viata nu te motiveaza numai banii ci si atmosfera in care traiesti, oameni....vorbele bune, galleria... dar la noi cand primul om din oras zice ca nu-l mai intereseaza de Otelul....noi ce sa mai Intelegem???? Zice ca nu e treaba lui ca etc....dar a uitat ca datorita Otelului a ajuns unde a ajuns??? Ce a facut in 2 ani....mai nimic.

Johnny8

  •  
  •  

#11 viorel21 » 05-03-2014 19:37

Citez pe Astafei Victor:
Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.

Astafei Victor ????? :-? Coincidentza de nume, nu ?? :P

viorel21

  •  
  •  

#12 Tudor » 05-03-2014 19:54

Salut Victor ! 8)
+3

Tudor

  •  
  •  

#13 Issos » 05-03-2014 20:02

Citez pe viorel21:
Citez pe Astafei Victor:
Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.

Astafei Victor ????? :-? Coincidentza de nume, nu ?? :P

Cu certitudine nu este nicio coincidenta de nume, Victor este genul de om care iti pune franc ce are pe suflet. Bravo Victor! Multa sanatate si sper din tot sufletul ca lucrurile sa fie bine.
+3

Issos

  •  
  •  

#14 Dregan » 05-03-2014 20:17

Citez pe Astafei Victor:
Bună la toată lumea,
În primul rând vreau să spun ca niciodata nu am vorbit de bani, poate chiar dimpotrivă am fost cel care a tăcut cel mai mult. Pentru că nu sunt genul care se gândește la bani.
În al doilea rând, am spus că situația echipei nu este una tocmai roză, cum de altfel știe toată lumea, însă nu este nici cea mai rea. Aici am intervenit și am spus că în momentul de față, în situația în care ne aflăm dacă patronatul nu este aproape de noi(și nu ma refer doar la bani) o să fie foarte greu să redresăm situația. Sunt multe lucruri care fac o echipă să meargă.
Nu ar trebui să fim atât de naivi și să judecăm doar cea ce se vede.

Citez pe Astafei Victor:
Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.


Salut Victor. In primul rand iti multumim ca ai ales aceasta cale directa de a comunica cu suporterii. Asta dovedeste ca nu degeaba esti unul din jucatorii apreciati de noi, cei care iubim Otelul. Mesajul tau pentru patronat si conducere este unul absolut normal, pentru ca numai daca vom fi uniti si aici ma refer la patronat, conducere, antrenori si bineinteles suporteri vom avea sanse sa redresam situatia asta foarte grea in care ne aflam. Ai pus bine punctul pe i, ca nu totul se rezuma la bani, iar noi ca fani ne dorim doar sa stim ca veti "muri" pe teren pentru a ne salva de la retrogradare. Ar fi mare pacat si poate chiar rusinos sa patim asta la 50 de ani de la infiintare...
In rest speram ca mesajul tau sa aiba ecou si mai sus si impreuna sa trecem TOTI peste acest hop din istoria Otelului. Multa sanatate si cat mai multe goluri in portile adverse :-)
+7

Dregan

  •  
  •  

#15 Issos » 05-03-2014 21:15

Excelent punctat Dregan! Acum mai mult ca niciodata, noi suporterii trebuie sa fim alaturi de baieti! Ar trebui sa ne abtinem de a mai da glas antrenorilor din noi si sa mai fim caustici cu jucatorii!
+2

Issos

  •  
  •  

#16 schillaci » 05-03-2014 21:50

Victoras, nu trebuie sa bagi in seama parerile izolate, trebuie sa stii ca noi suntem alaturi de voi si vrem ca totul sa fie bine, din toate punctele de vedere.
Oricum nu cred ca deranjezi pe nimeni, din aceasta comunitate, daca ne mai contrezi din cand in cand ;-)
+4

schillaci

  •  
  •  

#17 Krebss1964 » 05-03-2014 21:58

Victor are mare dreptate cand spune ca patronatul nu este aproape de echipa (si aici as vrea sa exclud putin sectorul financiar). De ce spun ca are mare dreptate? Pentru ca un patron cu multi bani (cum este Adamescu in cazul nostru), de regula isi vede angajatii ca pe niste roboti , mai precis ca pe o adunatura de circuite menita sa aduca profit si eficienta indiferent de context, de factorii de stres,naturali,conju ncturali etc. Latura umana practic prea putin conteaza, si asta doare mereu.
Victor, nu trebuie sa dezarmati. Suporterii Otelului (chiar si cei 4000-5000 care vin la stadion) va iubesc si va asigura ca nu jucati singuri. Suntem alaturi de voi! Hai Otelul!
+4

Krebss1964

  •  
  •  

#18 vitzamina » 05-03-2014 23:30

Citez pe Astafei Victor:
Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.

Victor, nu cred ca e nevoie de multe confirmari ca sa afli ca esti unul din jucatorii respectati la Galati, inca dinainte de a sosi la Otelul.
Toti jucatorii sunt respectati de catre "adevaratii suporteri", insa interpretarea mesajului tau nu e una anormala si nu trebuie sa te supere. Stirile despre echipa noastra ajung, se vede, destul de greu la noi. Si fiecare isi varsa frustrarea cum poate. Fiecare intelege ce poate. In cazul de fata, cred ca ne-am lamurit cu totii, dar de-a lungul timpului s-au spus prea multe minciuni si s-au ascuns prea multe lucruri.
Ar fi nevoie de mai multe reactii ca ale tale, fiindca familia Otelul nu e formata doar din suporteri. Impreuna am fi mai puternici, iar mesajele ar ajunge asa cum trebuie, nu prin 537 de surse.
Succes cu Brasovul. Noi vrem trei puncte...
+1

vitzamina

  •  
  •  

#19 infuzion » 06-03-2014 10:08

Citez pe Astafei Victor:
Eu am fost la un pas de moarte din cauza fotbalului, iar astă nu mă împiedică să continui să joc cu aceași ambiție ca și până acuma și ar trebui puțin mai mult repsect față de jucători. Și aici mă refer la cei care declară că susțin această echipă sau oricare altă echipă.


Foarte bine punctat aici Victor noi suntem alaturi de echipa orice ar fi si iti multumim ca ai ales aceasta cale de ati spune punctul de vedere legat de situatia actuala de la club asta da dovada de un om cu caracter .. si speram ca problema cu salariile sa se redreseze si sa trecem pe un fagas normal si sa scapam de retrogadare ... ! Mergem inainte ce pot sa zic decat Fortza Otelul ! :-)
+1

infuzion

  •  
  •  

#20 Astafei Victor » 07-03-2014 10:47

Multumesc pentru feedback-ul foarte pozitiv. Cand vad comentariile, sunt tot mai optimist ca putem scapa de zona asta. Hai Oțelul Galați!

PS: o sa continu sa imi exprim parererea despre echipa, ori de cate ori am ocazia. Va multumesc.

Astafei Victor

Login sau crează cont pentru a comenta              |