STIRI Liga I “Vreau să rămân până în vară și să arăt că luptăm pentru a rezolva aceste probleme”

Narcis RaducanNarcis RaducanDirectorul general Narcis Răducan a tras un ultim semnal de alarmă, cerând ajutorul patronatului pentru a plăti jucătorii. Managerul spune că dacă fotbaliştii nu vor primi măcar salariul pe decembrie 2013, atunci Oţelul nu va lua licenţa! Mai mult, el a dat de înţeles că ar putea pleca la vară în condiţiile în care nimic nu se schimbă la echipă, afirmând că a avut deja oferte să părăsească gruparea roş-alb-albastră.


Narcis Răducan: “Confirm aceste probleme, pentru că trebuie tras un semnal de alarmă. Peste câteva zile vom depune și dosarul de licențiere și trebuie plătit obligatoriu un salariu din decembrie. Până la urmă au dreptate jucătorii și cred că este momentul în care patronul trebuie să intervină. Se pare că problemele personale cuprind deja activitatea fiecăruia și staff-ul este în aceeași situație. Personal, făcând o paranteză am avut oferte din partea a două echipe, una importantă din prima ligă, dar am vrut să rămân până în vară și să arăt că luptăm pentru a rezolva aceste probleme. Patronul ne-a asigurat că nu vor fi probleme cu licenţierea, de aceea s-au plătit și bani pentru întocmirea dosarului. În domeniul sportiv m-am implicat, dar cel financiar este controlat 100% la București și temerea mea este că mai sunt câteva zile și nu s-a făcut tot ce trebuia. Eu sper ca în ceasul al 12-lea să se rezolve. Presiunea este mare, jucătorii la rândul lor pun presiune şi în condițiile în care 90% sunt jucători aduși de mine îmi este greu să mă uit în ochii lor și să le spun că trebuie să dea totul fără să fie plătiţi.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Aruon » 27-03-2014 19:15

Cred ca una din echipe este Steaua ,Narcis..Dar pana la urma ai tot dreptul sa pleci in vara,ai fost lasat la mijloc intr-o situatie dificila la echipa..si ai onoarea sa mergi pana la capat.

Respect Narcis.Ti-ai facut si iti faci datoria fata de club.

Aruon

  •  
  •  

#2 one.dollar » 27-03-2014 19:43

eu zic ca poti pleca de ieri chiar. ce dreaq sa mai stai pana la vara? pentru ce? fa-ti bagajul i-ati familia si ... la stana. acum cand vezi ca nu mai e nimic de facut ai curaj sa iesi cu declaratii la adresa patronului. de ce n-ai facut-o pana acum? ai stat sa rozi osul pana la capat si cand ai vazut ca nu mai e nimic de ros ... esti viteaz. trebuia de la inceput sa te dai cu jucatorii si staful tehnic nu sa fii un lingau la curu lu adamescu. poti pleca unde vrei. ideea e s-o faci mai repede.

one.dollar

  •  
  •  

#3 GeoGl » 27-03-2014 20:49

Citez pe one.dollar:
eu zic ca poti pleca de ieri chiar. ce dreaq sa mai stai pana la vara? pentru ce? fa-ti bagajul i-ati familia si ... la stana. acum cand vezi ca nu mai e nimic de facut ai curaj sa iesi cu declaratii la adresa patronului. de ce n-ai facut-o pana acum? ai stat sa rozi osul pana la capat si cand ai vazut ca nu mai e nimic de ros ... esti viteaz. trebuia de la inceput sa te dai cu jucatorii si staful tehnic nu sa fii un lingau la curu lu adamescu. poti pleca unde vrei. ideea e s-o faci mai repede.

Iti explic si tie,lui ii plateste salariul adamel si iti fac o provocare daca vrei:dute tu si zii in fata patronului tau ca e o jigodie,ca e o chitra si alte chestii si sa vad rezultatul.
−1

GeoGl

  •  
  •  

#4 one.dollar » 27-03-2014 21:19

Citez pe GeoGl:
Citez pe one.dollar:
eu zic ca poti pleca de ieri chiar. ce dreaq sa mai stai pana la vara? pentru ce? fa-ti bagajul i-ati familia si ... la stana. acum cand vezi ca nu mai e nimic de facut ai curaj sa iesi cu declaratii la adresa patronului. de ce n-ai facut-o pana acum? ai stat sa rozi osul pana la capat si cand ai vazut ca nu mai e nimic de ros ... esti viteaz. trebuia de la inceput sa te dai cu jucatorii si staful tehnic nu sa fii un lingau la curu lu adamescu. poti pleca unde vrei. ideea e s-o faci mai repede.

Iti explic si tie,lui ii plateste salariul adamel si iti fac o provocare daca vrei:dute tu si zii in fata patronului tau ca e o jigodie,ca e o chitra si alte chestii si sa vad rezultatul.

nu ma intereseaza explicatiile tale. acum de ce a iesit sa zica ca scroafa e moarta in cotet? daca era barbat o facea de la inceput de cand lucrurile au inceput sa scartaie. il poti lua la tine acasa daca vrei ca nu ma supar.

one.dollar

  •  
  •  

#5 Tudor » 27-03-2014 21:48

one.dollar iti inteleg supararea dar nu ai dreptate in totalitate. Azi, cand multi tin cu dintii de locul de munca, nu-si permit s-o faca pe eroul in fata patronului. Cand o sa fii mai mare si o sa te angajezi pe un salariu bun o sa intelegi. Nu de alta, dar din declaratiile tale reiese ca nu te-ai maturizat.
−1

Tudor

  •  
  •  

#6 one.dollar » 27-03-2014 22:02

Citez pe Tudor:
one.dollar iti inteleg supararea dar nu ai dreptate in totalitate. Azi, cand multi tin cu dintii de locul de munca, nu-si permit s-o faca pe eroul in fata patronului. Cand o sa fii mai mare si o sa te angajezi pe un salariu bun o sa intelegi. Nu de alta, dar din declaratiile tale reiese ca nu te-ai maturizat.

:D buna asta cu "cand o sa fii mai mare", dar nu cred ca e cazul. posibil sa fie invers. prietene eu stiu ce zic. n-am spus niciodata sa iasa la declaratii si sa-l faca pe agamita intr-un fel sau altul. trebuia doar sa spuna realitatea asa cum era ea de fapt. nu sa spuna ca totul e roz si miere. trebuia sa spuna raspicat ca treaba e mai mult decat de rahat. sa fi pus presiune pe patron sa dea banul sa se poata rezolva lucrurile. nu cred ca daca facea lucrul asta il concedia. si chiar sa-l fi concediat macar pleca cu fruntea sus. oricum s-a laudat ca nu duce lipsa de oferte, deci gasea imediat de lucru ba chiar la o echipa "importantă din prima ligă". oricum nu am asteptari mari de la tine/voi (cei care-l "iubiti).

one.dollar

  •  
  •  

#7 schillaci » 27-03-2014 22:04

Cred ca ne indreptam furia impotriva cui nu trebuie...mai bine ne concentram pe adevaratii vinovati.

schillaci

  •  
  •  

#8 R4dioh3ad » 27-03-2014 22:24

Hai ca imi vine sa râd...ii dam noi lectii de viata si il invatam noi cei 7 ani de acasa...sa vad ce comentati daca aveam unu ca MM sau ca Dinu Vamă ... omul din punct de vedere profesional si-a facut treaba chiar bine...si asta e tot ce contează... Si văzându-l la sfarsitul meciului cu astra cat era de afectat, eu cred ca narcis chiar a pus suflet aici. one dollar iti inteleg supărarea dar vinovatii sunt altii...
−1

R4dioh3ad

  •  
  •  

#9 one.dollar » 27-03-2014 22:25

Citez pe R4dioh3ad:
Hai ca imi vine sa râd...ii dam noi lectii de viata si il invatam noi cei 7 ani de acasa...sa vad ce comentati daca aveam unu ca MM sau ca Dinu Vamă ... omul din punct de vedere profesional si-a facut treaba chiar bine...si asta e tot ce contează... Si văzându-l la sfarsitul meciului cu astra cat era de afectat, eu cred ca narcis chiar a pus suflet aici. one dollar iti inteleg supărarea dar vinovatii sunt altii...

altii cum ar fi?
−1

one.dollar

  •  
  •  

#10 vitzamina » 27-03-2014 22:35

Bors, Stan si Adamescu ?

vitzamina

  •  
  •  

#11 R4dioh3ad » 27-03-2014 22:36

Marius Stan, Tng , cei din combinat care au aranjat impreuna tarasenia asta....
+2

R4dioh3ad

  •  
  •  

#12 whitesmith » 27-03-2014 22:39

foarte tare....tara arde si babele se piaptana. de asta ne arde acum one.dollar sa ne demonstram pe commenturi care e mai matur? cum au zis si ceilalti...iti intelegem supararea pentru ca o simtim cu totii...dar nu ne concentram energia in directia care trebuie. stam pana maine sa discutam moralitatea, profesionalismul si devotamentul lui narcis dar adevarul e ca nu are si nu a avut niciodata nici o putere la club.....totul s-a invartit in jurul banilor si el a fost departe de ei....probabil singura vina a lui narcis este ca si-a dat seama prea tarziu ca a fost pus pe un post de marioneta

whitesmith

  •  
  •  

#13 one.dollar » 27-03-2014 22:45

adamescu nu are nici o vina. inca odata spun: habar nu are ca patroneaza o echipa d efotbal. el a preluat clubul pentru ca a vazut o oportunitate de business. lasam partea cu vanzarea-cumpararea vinovatul nr.1 este ciufutul. el taie si spanzura in tot ceea ce inseamna tng inclusiv clubul Otelul. el administreaza tot ceea ce inseamna tng. apoi puteti voi sa-i puneti pe cei de mai sus in ce ordine vreti ca si vinovatie. dar va rog nu-l omiteti pe narcis. are si el o parte insemnata de vina. ba poate ca prea mare.
+1

one.dollar

  •  
  •  

#14 one.dollar » 27-03-2014 22:47

Citez pe whitesmith:
foarte tare....tara arde si babele se piaptana. de asta ne arde acum one.dollar sa ne demonstram pe commenturi care e mai matur? cum au zis si ceilalti...iti intelegem supararea pentru ca o simtim cu totii...dar nu ne concentram energia in directia care trebuie. stam pana maine sa discutam moralitatea, profesionalismul si devotamentul lui narcis dar adevarul e ca nu are si nu a avut niciodata nici o putere la club.....totul s-a invartit in jurul banilor si el a fost departe de ei....probabil singura vina a lui narcis este ca si-a dat seama prea tarziu ca a fost pus pe un post de marioneta

as spune ca sunt de acord cu tine mai putin ca "narcis si-a dat seama prea tarziu...". stia el foarte bine despre ce era vorba si mai mult despre ceea ce urma sa se intample. asta ma deranjeaza. altfel spui bine ce zici.
+1

one.dollar

  •  
  •  

#15 vioara19 » 27-03-2014 23:15

eu zic in momentele de fata sa nu ne certam intre noi ca toti iubim aceiasi echipa . trebuie sa ne certam cu aia care fac rau acestei echipe indiferent ca e narcis ca e stan sau adamescu.
+1

vioara19

  •  
  •  

#16 GeoGl » 28-03-2014 00:14

Citez pe one.dollar:
Citez pe whitesmith:
foarte tare....tara arde si babele se piaptana. de asta ne arde acum one.dollar sa ne demonstram pe commenturi care e mai matur? cum au zis si ceilalti...iti intelegem supararea pentru ca o simtim cu totii...dar nu ne concentram energia in directia care trebuie. stam pana maine sa discutam moralitatea, profesionalismul si devotamentul lui narcis dar adevarul e ca nu are si nu a avut niciodata nici o putere la club.....totul s-a invartit in jurul banilor si el a fost departe de ei....probabil singura vina a lui narcis este ca si-a dat seama prea tarziu ca a fost pus pe un post de marioneta

as spune ca sunt de acord cu tine mai putin ca "narcis si-a dat seama prea tarziu...". stia el foarte bine despre ce era vorba si mai mult despre ceea ce urma sa se intample. asta ma deranjeaza. altfel spui bine ce zici.

Nu cred ca stia ince se baga.Parerea mea este ca adamescu isi lasa cateii sa faca ce vor,bani sa iasa iar ciofoaia(ori cum se numeste) si ceilalti il asculta.Sunt de acord cu tine ca omu` habar nu are ca patroneaza o echipa de fotbal,ci "patronii" sunt ciofoaia si ceilalti.

GeoGl

  •  
  •  

#17 scotianul » 28-03-2014 00:21

O nouă promisiune, plata astăzi

"Narcis Răducan, managerul general al echipei, s-a aflat ieri în Bucureşti, încercând să obţină o rezolvare din partea patronatului, iar după-amiază, la plecarea din sediul companiei TNG, deţinătoarea a acţiunilor clubului, îşi recăpătase cât de cât optimismul. „Am fost informat că s-a alocat suma necesară, ni s-a promis că vineri dimineaţă se vor face viramentele bancare cu o parte din sumele restante”, ne-a spus Răducan.,, citat din cotidianul Viata Libera

scotianul

  •  
  •  

#18 Tudor » 28-03-2014 00:48

one.dollar noi ne aflam in acest rahat din cauza lipsei banilor, iar din cate tin eu minte nu Narcis sustine financiar clubul. Daca Adamescu dadea bani, iar Narcis nu-si facea treaba pe partea sportiva, adica nu aducea un antrenor si jucatori buni, era vina lui ca noi retrogradam de exemplu, desi nu el intra pe teren, dar sa zicem. Poate ca nu a fost pe deplin transparent, dar nu asta ne-a bagat in rahat. Ce bine se simte Adamescu cand isi bate joc de echipa, iar suporterii injura pe altul...

Tudor

  •  
  •  

#19 one.dollar » 28-03-2014 08:08

Citez pe Tudor:
one.dollar noi ne aflam in acest rahat din cauza lipsei banilor, iar din cate tin eu minte nu Narcis sustine financiar clubul. Daca Adamescu dadea bani, iar Narcis nu-si facea treaba pe partea sportiva, adica nu aducea un antrenor si jucatori buni, era vina lui ca noi retrogradam de exemplu, desi nu el intra pe teren, dar sa zicem. Poate ca nu a fost pe deplin transparent, dar nu asta ne-a bagat in rahat. Ce bine se simte Adamescu cand isi bate joc de echipa, iar suporterii injura pe altul...

tocmai asta spun ca trebuia sa fie transparent de la inceput. sa iasa cu declaratii adevarate sa spuna exact ce si cum si in felul asta ar fi pus el presiune pe patron. de fapt pe ciofoaia.

one.dollar

  •  
  •  

#20 fcogalati » 28-03-2014 09:51

eu sper sa nu te prinda vara aici raducane ca ne-am saturat de minciunile tale.
−1

fcogalati

  •  
  •  

#21 VLAD » 28-03-2014 19:09

DACA PLECI E MAI BINE NARCIS...MAI BINE PT OTELUL ....DIN CAUZA TA SUNT ASTFEL DE PROBLEME

VLAD

Login sau crează cont pentru a comenta              |