STIRI Liga I “Sper să fie amintire aceste zile pe care le-am trăit intens”

Narcis RaducanNarcis RaducanDirectorul general Narcis Răducan a vorbit după victoria contra Concordiei Chiajna despre problemele financiare de la echipă, spunând că nu se gândeşte să plece de la Oţelul, dar a recunoscut că îi este foarte greu sămai motiveze fotbaliştii în condiţiile încare banii nu mai vin de la patron.    


Narcis Răducan: “Mi-am dorit să fiu preşedinte, cel puţin în viaţa de după cariera de fotbalist, aşa că trebuie să fiu pregătit şi pentru astfel de momente. Într-adevăr sunt şi clipe grele, când echipa pierde şi trebuie să ieşi în faţă, dar sunt şi momente minunate. De exemplu, te chinui o lună să-l aduci pe Zaharia la Galaţi, iar la primul meci de pregătire se accidentează şi stă un an, iar apoi revine şi dă gol, cum a făcut-o şi azi. Astafei la fel şi aşa putem merge mai departe până la toţi cei 25 de jucători pe care i-am adus în ultimul an, plus anrenorul. Deci sunt şi satisfacţii. Meseria mea nu e una uşoară, ci una complexă şi depinzi de foarte mulţi factori. Nu au fost momente să vreau să renunţ la Oţelul pentru că în structura mea nu se regăseşte acest lucru. Este foarte greu, îmi este aproape imposibil să motivez jucătorii în anumite momente, dar eu sunt dator din punct de vedere sportiv să demonstrez că valoarea Oţelului este aceea de a juca şi la anul în prima ligă. Mai departe, dacă sunt probleme financiare şi acestea mă depăşesc, atunci strig după ajutorul patronului. Înainte de meciul cu Chiajna a venit acest ajutor şi sper să fie un pas necesar spre o stabilitate financiară absolut necesară când se vrea performanţă. Mi-a fost greu să-i aduc pe jucătorii străini, deocamdată n-am plătit nici comisioanele agenţilor pentru aceşti fotbalişti, au venit gratis şi într-adevăr este o situaţie delicată. Ne-am creat un sistem relaţional care ne ajută să aducem jucători de valoare, dar acest sistem trebuie susţinut şi de corectitudine. De aceea, îmi este foarte greu în momente din acestea să reuşesc să-i motivez pe băieţi, avem jucători din America de Sud, care sunt departe de casă şi nu este simplu, dar au înţeles situaţia şi eu mă bucur că s-au rezolvat o parte din probleme. Sper să fie amintire aceste zile pe care le-am trăit intens.”   

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Claudiu » 30-03-2014 20:59

Mulțumim, Narcis pentru ceea ce faci pentru echipa noastră. Știm că nu e ușor, dar sperăm ca să fie bine până la urmă.
+2

Claudiu

  •  
  •  

#2 hahalera » 30-03-2014 23:14

Citez pe Claudiu:
Mulțumim, Narcis pentru ceea ce faci pentru echipa noastă. Știm că nu e ușor, dar sperăm ca să fie bine până la urmă.


Subscriu! Mult succes Narcis si sper sa ramâi cât mai mult timp la Otelul, iar când vei pleca sper sa o faci pentru ceva mai bun... probabil primaria Galati nu te pasioneaza, poate la FRF sau LPF :)
+2

hahalera

  •  
  •  

#3 one.dollar » 31-03-2014 07:50

mda. sa-nteleg ca iar ai mintit? nu mai pleci (macar) la vara?
−4

one.dollar

  •  
  •  

#4 viorel21 » 31-03-2014 15:45

Citez pe one.dollar:
mda. sa-nteleg ca iar ai mintit? nu mai pleci (macar) la vara?

Voi chiar n-ati inteles k omu asta habar nu are ce se intampla dpdv financiar la Otelul si k oricine ar veni in locul sau, bineinteles cu acelasi patronat, este exact in aceeasi situatie ingrata!? Eu recunosc, ma numar printre cei multumiti de activitatea lui Narcis la Galati si sunt sigur ca printre voi mai sunt suporteri care gandesc ca mine..
+4

viorel21

  •  
  •  

#5 viorel21 » 31-03-2014 15:49

Eu chiar sper ca Narcis sa gaseasca puterea sa ramana la Otelul, sunt convins ca nu e usor sa lucrezi pentru un patron care te sfideaza..
+2

viorel21

  •  
  •  

#6 L_acier » 31-03-2014 15:49

In situatia de fata Narcis e cea mai alba oaie de la Otelul. Sa scapam noi de alea negre si apoi mai vedem cum e si cu el.
+3

L_acier

  •  
  •  

#7 one.dollar » 31-03-2014 16:14

daca tot va e asa de drag de ce nu-l luati acasa? eu sper din vara sa scapam si de el. e drept ca prima data imi doresc sa scapam de agamita. din partea mea sa vina investitori si din somalia ca sigur aia au mai multa minte ca asta.
−7

one.dollar

  •  
  •  

#8 Myhay20 » 31-03-2014 16:35

Sa zicem ca pleaca Narcis! Cine ar veni in locul sau ar putea face mai multe daca nu sunt bani?
Parerea mea este ca a facut mai mult decat se putea face, repet, tinand cont de banii pe care i-a avut, adica 0 lei!
Ce ii reprosez in schimb, este ca vorbeste uneori inainte..., si din cauza asta da termene care nu se materializeaza!
+2

Myhay20

  •  
  •  

#9 one.dollar » 31-03-2014 16:55

Citez pe Myhay20:
Sa zicem ca pleaca Narcis! Cine ar veni in locul sau ar putea face mai multe daca nu sunt bani?
Parerea mea este ca a facut mai mult decat se putea face, repet, tinand cont de banii pe care i-a avut, adica 0 lei!
Ce ii reprosez in schimb, este ca vorbeste uneori inainte..., si din cauza asta da termene care nu se materializeaza!

sa vina si patronat si presedinte din papua noua guinee nu ma intereseaza. ma intereseaza ca cei ce vin sa aibe o comunicare si o relatie mult mai buna cu noi suporterii. in momentul de fata asa ceva nu exista. ba mai mult si atunci cand iese narcisistul la "vorbitor", minte. si stai tu linistit ca nu se prabuseste lumea daca pleaca narcis. sunt destui capabili sa-i ia locul. si nu stelisti.
−7

one.dollar

  •  
  •  

#10 Claudiu » 31-03-2014 18:13

Citez pe Myhay20:
Sa zicem ca pleaca Narcis! Cine ar veni in locul sau ar putea face mai multe daca nu sunt bani?
Parerea mea este ca a facut mai mult decat se putea face, repet, tinand cont de banii pe care i-a avut, adica 0 lei!
Ce ii reprosez in schimb, este ca vorbeste uneori inainte..., si din cauza asta da termene care nu se materializeaza!

Ai perfecta dreptate si sa nu uitam situatia lui ingrata de a fi intre patron si restul (antrenor, jucatori, federatie, liga, suporteri) si de a ii face pe toti multumiti. Din punct de vedere al managementului sportiv din punctul meu de vedere este peste ceea ce a fost M. Stan. Jucatorii adusi de Narcis au jucat toti si au rezultate. Daca ceva nu merge la Otelul, in mod cert acela nu este Narcis. Si cel mai probabil ca daca nu ar fi fost Narcis, Otelul nu ar mai fi fost.

Cat despre cei care spun ca nu ii intereseaza de unde vin banii, se inseala amarnic. Nimeni nu da bani de dragul de ai da. Toti au urmarit sau urmaresc un anume interes (fie el Becali, patron arab, Adamescu sau oricine altul). Fotbalul nu e act de caritate.

Sa nu fim mai viteji decat ar trebui sa fim si sa ne uitam in ce stadiu sunt alte cluburi de la noi (Cluj si Vaslui cu mari datorii, Craiova si Timisoara desfiintate, Dinamo abia scapata dar jumulita rau, Rapid in insolventa si putem sa le enumeram pe toate)
+1

Claudiu

  •  
  •  

#11 pedro » 31-03-2014 18:14

da,cred ca are dreptate myhay.eu zic ca afacut mult pentru otelul,chiar s-a tinut de cuvant cu ce a promis.fata de prostul de dinu vama,caruia narcis i-a tras-o cu transferul lui iorga,transferurile lui narcis sunt super.sigur one.dollar mi-l trimite acasa,dar asta e parerea mea.si pe calea asta tin sa-i multumesc si lui augustin calin care acontribuit la aceste transferuri.

pedro

  •  
  •  

#12 Claudiu » 31-03-2014 18:19

Citez pe Claudiu:
[quote name="Myhay20"]Sa zicem ca pleaca Narcis! Cine ar veni in locul sau ar putea face mai multe daca nu sunt bani?
Parerea mea este ca a facut mai mult decat se putea face, repet, tinand cont de banii pe care i-a avut, adica 0 lei!
Ce ii reprosez in schimb, este ca vorbeste uneori inainte..., si din cauza asta da termene care nu se materializeaza!

Ai perfecta dreptate si sa nu uitam situatia lui ingrata de a fi intre patron si restul (antrenor, jucatori, federatie, liga, suporteri) si de a ii face pe toti multumiti. Din punct de vedere al managementului sportiv din punctul meu de vedere este peste ceea ce a fost M. Stan. Jucatorii adusi de Narcis au jucat toti si au rezultate. Daca ceva nu merge la Otelul, in mod cert acela nu este Narcis. Si cel mai probabil ca daca nu ar fi fost Narcis, Otelul nu ar mai fi fost.

Cat despre cei care spun ca nu ii intereseaza de unde vin banii, se inseala amarnic. Nimeni nu da bani de dragul de ai da. Toti au urmarit sau urmaresc un anume interes (fie el Becali, patron arab, Adamescu sau oricine altul). Fotbalul nu e act de caritate.

Sa nu fim mai viteji decat ar trebui sa fim si sa ne uitam in ce stadiu sunt alte cluburi de la noi (Cluj si Vaslui cu mari datorii, Craiova si Timisoara desfiintate, Dinamo abia scapata dar jumulita rau, Rapid in insolventa si putem sa le enumeram pe toate)

Care ar fi interesul patronilor sa vb cu suporterii. Banii sunt ai lui si el decide vum vrea el. Credeti ca Becali atunci cand a vrut sa vanda sau sa cumpere s-a uitat in gura vreunui suporter?

Claudiu

  •  
  •  

#13 one.dollar » 31-03-2014 18:40

Citez pe Claudiu:
Citez pe Claudiu:
[quote name="Myhay20"]Sa zicem ca pleaca Narcis! Cine ar veni in locul sau ar putea face mai multe daca nu sunt bani?
Parerea mea este ca a facut mai mult decat se putea face, repet, tinand cont de banii pe care i-a avut, adica 0 lei!
Ce ii reprosez in schimb, este ca vorbeste uneori inainte..., si din cauza asta da termene care nu se materializeaza!

Ai perfecta dreptate si sa nu uitam situatia lui ingrata de a fi intre patron si restul (antrenor, jucatori, federatie, liga, suporteri) si de a ii face pe toti multumiti. Din punct de vedere al managementului sportiv din punctul meu de vedere este peste ceea ce a fost M. Stan. Jucatorii adusi de Narcis au jucat toti si au rezultate. Daca ceva nu merge la Otelul, in mod cert acela nu este Narcis. Si cel mai probabil ca daca nu ar fi fost Narcis, Otelul nu ar mai fi fost.

Cat despre cei care spun ca nu ii intereseaza de unde vin banii, se inseala amarnic. Nimeni nu da bani de dragul de ai da. Toti au urmarit sau urmaresc un anume interes (fie el Becali, patron arab, Adamescu sau oricine altul). Fotbalul nu e act de caritate.

Sa nu fim mai viteji decat ar trebui sa fim si sa ne uitam in ce stadiu sunt alte cluburi de la noi (Cluj si Vaslui cu mari datorii, Craiova si Timisoara desfiintate, Dinamo abia scapata dar jumulita rau, Rapid in insolventa si putem sa le enumeram pe toate)

Care ar fi interesul patronilor sa vb cu suporterii. Banii sunt ai lui si el decide vum vrea el. Credeti ca Becali atunci cand a vrut sa vanda sau sa cumpere s-a uitat in gura vreunui suporter?

cine-a zis sa vina patronu sa vorbeasca? de ce mama naibii ar mai exista un presedinte? narcis trebuia sa vorbeasca dar nu ceea ce voia sau ce-i ziceau altii ci adevarul. cand a iesit pascu si a zis ca-s restante de-o luna la jucatori de ce n-a iesit sa zica ca de fapt sunt restante de 4 luni. va cacati pe voi atat. cum am mai spus: luati-l acasa pe narcis ca face copii frumosi.
−6

one.dollar

  •  
  •  

#14 Claudiu » 31-03-2014 18:50

Citez pe one.dollar:
cine-a zis sa vina patronu sa vorbeasca? de ce mama naibii ar mai exista un presedinte? narcis trebuia sa vorbeasca dar nu ceea ce voia sau ce-i ziceau altii ci adevarul. cand a iesit pascu si a zis ca-s restante de-o luna la jucatori de ce n-a iesit sa zica ca de fapt sunt restante de 4 luni. va cacati pe voi atat. cum am mai spus: luati-l acasa pe narcis ca face copii frumosi.


Dar cine ti-a spus tie adevarul pana acum?

Claudiu

  •  
  •  

#15 one.dollar » 31-03-2014 18:51

Citez pe Claudiu:
Citez pe one.dollar:
cine-a zis sa vina patronu sa vorbeasca? de ce mama naibii ar mai exista un presedinte? narcis trebuia sa vorbeasca dar nu ceea ce voia sau ce-i ziceau altii ci adevarul. cand a iesit pascu si a zis ca-s restante de-o luna la jucatori de ce n-a iesit sa zica ca de fapt sunt restante de 4 luni. va cacati pe voi atat. cum am mai spus: luati-l acasa pe narcis ca face copii frumosi.


Dar cine ti-a spus tie adevarul pana acum?

pai si ce facem ne rugam sa nu stim nimic nici de-acum inainte?
−5

one.dollar

  •  
  •  

#16 cry75 » 31-03-2014 20:46

@"one dollar":
pe tine te deranjeaza faptul ca N. Raducan nu il face mincinos pe cel care-l plateste. ignori in schimb faptul ca avem un antrenor neamt, un preparator fizic de calitate si cativa jucatori la care e o placere sa ii vezi jucand. Chiar nu vezi si meritele? N-o fi vreun sfant, dar strict pe treaba pentru care e pus sa o faca, omul aduce ceva calitate.Presedinti se mai gasesc,normal , dar ne puteam pricopsi cu unul ca Zotta sau Dinu Vama si ne puteam uita acum la o echipa cu alde Surdu, Liviu Ganea, antrenati de Flocea.
+2

cry75

  •  
  •  

#17 one.dollar » 31-03-2014 20:55

Citez pe cry75:
@"one dollar":
pe tine te deranjeaza faptul ca N. Raducan nu il face mincinos pe cel care-l plateste. ignori in schimb faptul ca avem un antrenor neamt, un preparator fizic de calitate si cativa jucatori la care e o placere sa ii vezi jucand. Chiar nu vezi si meritele? N-o fi vreun sfant, dar strict pe treaba pentru care e pus sa o faca, omul aduce ceva calitate.Presedinti se mai gasesc,normal , dar ne puteam pricopsi cu unul ca Zotta sau Dinu Vama si ne puteam uita acum la o echipa cu alde Surdu, Liviu Ganea, antrenati de Flocea.

prietene stii ceva? ma doare la basca de ce crezi tu si altii ca tine. eu nu-l vreau la Otelul. felul lui de a fi presedinte de club mie nu-mi place. si cu atat mai mult presedinte la Otelul. o sa vedeti ca va pleca. chiar daca nu asa repede cum as vrea. puteti sa-i tine-ti curu-n palma cat vreti.
−7

one.dollar

  •  
  •  

#18 Marc » 31-03-2014 21:23

Personal il sustin pe N. Raducan. Dupa parerea mea nu sunt multi conducatori de club la fel de cenzurati, rezervati si 'marnierati' (in domeniul forbalistic bineinteles) din Romania la valoarea lui. La inceput nici mie nu mi-a placut de el din simplul fapt ca era stelist, insa l-am judecat dupa realizari. Poate daca ar fi avut o situatie materiala mai buna ar fi fost cu totul alta situatia, insa Otelul are un antrenor excelent impreuna cu staff-ul lui si jucatori de perspectiva si toate astea sunt facute cu cheltuieli minime.
Ma uit cu descumpanire la furia multora fata de el, si mi se pare ca nu arata o judecata rationala, obiectiva; ci una cu valente pur subiective, puerile.
+2

Marc

  •  
  •  

#19 cry75 » 31-03-2014 21:24

Citez pe one.dollar:
Citez pe cry75:
@"one dollar":
pe tine te deranjeaza faptul ca N. Raducan nu il face mincinos pe cel care-l plateste. ignori in schimb faptul ca avem un antrenor neamt, un preparator fizic de calitate si cativa jucatori la care e o placere sa ii vezi jucand. Chiar nu vezi si meritele? N-o fi vreun sfant, dar strict pe treaba pentru care e pus sa o faca, omul aduce ceva calitate.Presedinti se mai gasesc,normal , dar ne puteam pricopsi cu unul ca Zotta sau Dinu Vama si ne puteam uita acum la o echipa cu alde Surdu, Liviu Ganea, antrenati de Flocea.

prietene stii ceva? ma doare la basca de ce crezi tu si altii ca tine. eu nu-l vreau la Otelul. felul lui de a fi presedinte de club mie nu-mi place. si cu atat mai mult presedinte la Otelul. o sa vedeti ca va pleca. chiar daca nu asa repede cum as vrea. puteti sa-i tine-ti curu-n palma cat vreti.

mie felul tau de a-ti spune parerea nu-mi place,e parerea mea. fiecare om are dreptul la parerea lui atat timp cat e civilizata, o respect, ceea ce in cazul tau nu prea e si...fereasca Cel de sus sa te doara la "basca".
+2

cry75

  •  
  •  

#20 Viciu » 31-03-2014 21:32

Citez pe one.dollar:
Citez pe cry75:
@"one dollar":
pe tine te deranjeaza faptul ca N. Raducan nu il face mincinos pe cel care-l plateste. ignori in schimb faptul ca avem un antrenor neamt, un preparator fizic de calitate si cativa jucatori la care e o placere sa ii vezi jucand. Chiar nu vezi si meritele? N-o fi vreun sfant, dar strict pe treaba pentru care e pus sa o faca, omul aduce ceva calitate.Presedinti se mai gasesc,normal , dar ne puteam pricopsi cu unul ca Zotta sau Dinu Vama si ne puteam uita acum la o echipa cu alde Surdu, Liviu Ganea, antrenati de Flocea.

prietene stii ceva? ma doare la basca de ce crezi tu si altii ca tine. eu nu-l vreau la Otelul. felul lui de a fi presedinte de club mie nu-mi place. si cu atat mai mult presedinte la Otelul. o sa vedeti ca va pleca. chiar daca nu asa repede cum as vrea. puteti sa-i tine-ti curu-n palma cat vreti.


Acum , vezi tu, cu totii plecam intr-o zi. Si Narcis cu siguranta . Dar si eu , si tu, pana si Bajenaru , cu totii ne retragem pe plaiurile vesnice ale vanatorii.

Pana atunci insa, Narcis a mai adus niste jucatori, un antrenor si ceva echilibru, si toate astea cam pe gratis cand porcul care ne conduce confunda datul cu luatul. Asa ca, prietene, pana cand o sa ne retragem cu totii in glorie catre cele prea albe , Narcis asta hulitul de tine, cam sta la greu si nu fuge, cam este prin preajma in momentele astea cand nu sunt bani, cand e totul la limita, cand e cu retrogradarea, cand e nasol . Eu din acest motiv il respect , pentru ca la greu mai greu gasesti oameni statornici, mai greu numeri suporterii si eu vrea sa il respect caci este cu noi, ba si mai nasol, este in prima linie la explicatii - la infrangere la nebani, la nasoale, toate luminile pe el - eu n-as vrea sa fiu in locul lui acum.

Cand e greu, corul de bocitoare nemultumite care nu iti este chiar strain , dotat cu batic in picatele mov negru legat pe cap, fac exact cat cacaturile alea de trompete la o inmormantare de tigan mort vara la sfarsitul lu iulie inceputul lui august , cu ficatul praf facut de ciroza : multa galagie cand lumea nu e acasa , e plecata la mare , la Mamaia sau mai ales la Neptun .
+3

Viciu

  •  
  •  

#21 one.dollar » 31-03-2014 22:07

Citez pe Viciu:
Citez pe one.dollar:
Citez pe cry75:
@"one dollar":
pe tine te deranjeaza faptul ca N. Raducan nu il face mincinos pe cel care-l plateste. ignori in schimb faptul ca avem un antrenor neamt, un preparator fizic de calitate si cativa jucatori la care e o placere sa ii vezi jucand. Chiar nu vezi si meritele? N-o fi vreun sfant, dar strict pe treaba pentru care e pus sa o faca, omul aduce ceva calitate.Presedinti se mai gasesc,normal , dar ne puteam pricopsi cu unul ca Zotta sau Dinu Vama si ne puteam uita acum la o echipa cu alde Surdu, Liviu Ganea, antrenati de Flocea.

prietene stii ceva? ma doare la basca de ce crezi tu si altii ca tine. eu nu-l vreau la Otelul. felul lui de a fi presedinte de club mie nu-mi place. si cu atat mai mult presedinte la Otelul. o sa vedeti ca va pleca. chiar daca nu asa repede cum as vrea. puteti sa-i tine-ti curu-n palma cat vreti.


Acum , vezi tu, cu totii plecam intr-o zi. Si Narcis cu siguranta . Dar si eu , si tu, pana si Bajenaru , cu totii ne retragem pe plaiurile vesnice ale vanatorii.

Pana atunci insa, Narcis a mai adus niste jucatori, un antrenor si ceva echilibru, si toate astea cam pe gratis cand porcul care ne conduce confunda datul cu luatul. Asa ca, prietene, pana cand o sa ne retragem cu totii in glorie catre cele prea albe , Narcis asta hulitul de tine, cam sta la greu si nu fuge, cam este prin preajma in momentele astea cand nu sunt bani, cand e totul la limita, cand e cu retrogradarea, cand e nasol . Eu din acest motiv il respect , pentru ca la greu mai greu gasesti oameni statornici, mai greu numeri suporterii si eu vrea sa il respect caci este cu noi, ba si mai nasol, este in prima linie la explicatii - la infrangere la nebani, la nasoale, toate luminile pe el - eu n-as vrea sa fiu in locul lui acum.

Cand e greu, corul de bocitoare nemultumite care nu iti este chiar strain , dotat cu batic in picatele mov negru legat pe cap, fac exact cat cacaturile alea de trompete la o inmormantare de tigan mort vara la sfarsitul lu iulie inceputul lui august , cu ficatul praf facut de ciroza : multa galagie cand lumea nu e acasa , e plecata la mare , la Mamaia sau mai ales la Neptun .

- e drept cu totii ne vom duce mai devreme sau mai tarziu.
- pana a aduce narcis niste jucatori, i-a luat-o Viglianti inainte. poate doar la antrenor sa aibe un merit si atuci manat de suporteri.
- narcis asta al tau e normal sa nu fuga la greu pentru ca "nu fuge" pe bani. pe multi bani.
- cu ce a iesit narcis in fata? eu nu-mi aduc aminte. a da ai dreptate cu mai multe minciuni.
- eu as vrea sa fiu in locul lui. e adevarat poate ca mi-as lua banii doar o luna dupa care m-ar zbura afara.
- asta cu bocitoarele cred ca n-ai nimerit-o. nu in cazul meu. in schimb mie-mi miroase a suporteri stelisti pe-aici. si destul de multi.
−3

one.dollar

  •  
  •  

#22 Viciu » 31-03-2014 22:24

in schimb cu ce ?
+3

Viciu

  •  
  •  

#23 one.dollar » 31-03-2014 22:42

Citez pe Viciu:
in schimb cu ce ?

in schimb cu ceea ce ma acuzi: ca nu mi-e strain corul de bocitoare si ca mai stiu eu ce rau as vrea clubului.
−2

one.dollar

  •  
  •  

#24 granata » 31-03-2014 22:49

Marquinhos,Henrique, Cooper,Prestia,Zahar ia au fost adusi de Narcis si s-au dovedit a fi jucatori valorosi,intradevar a si gresit cu Antunes,Bosneag dar in principiu ca director sportiv si-a facut treaba.Eu il judec pe Narcis in functie de jucatori descoperiti si adusi la echipa nu dupa relatia cu Adamescu.
+1

granata

  •  
  •  

#25 one.dollar » 31-03-2014 22:53

Citez pe granata:
Marquinhos,Henrique, Cooper,Prestia,Zahar ia au fost adusi de Narcis si s-au dovedit a fi jucatori valorosi,intradevar a si gresit cu Antunes,Bosneag dar in principiu ca director sportiv si-a facut treaba.Eu il judec pe Narcis in functie de jucatori descoperiti si adusi la echipa nu dupa relatia cu Adamescu.

bine.
−3

one.dollar

  •  
  •  

#26 pedro » 31-03-2014 23:04

one dollar ,calmeaza-te omule ,tu te certi cu toti ? tu esti singurul care vorbeste urat.ai ceva cu narcis raducan,intelegem,da r de unde stii ca face copii frumosi ? ??
+1

pedro

  •  
  •  

#27 one.dollar » 31-03-2014 23:14

Citez pe pedro:
one dollar ,calmeaza-te omule ,tu te certi cu toti ? tu esti singurul care vorbeste urat.ai ceva cu narcis raducan,intelegem,da r de unde stii ca face copii frumosi ? ??

:D vorba nu-mi apartine. am avut un antrenor pe numele lui, Gheza la CFR Retezat Sibiu (liga judeteana). la meciuri cand eram faultati de genul tragere de tricou avea mereu replica asta "i-al acasa ca face copii frumosi".

one.dollar

  •  
  •  

#28 84 generation » 31-03-2014 23:50

Nu vad cum narcis ar putea fi vinovat cu ce se intampla la club, el e ultima noastra preocupare... animalele care distrug clubul ar trebui sa ne ingrijoreze si tare as vrea sa stiu cine este

84 generation

Login sau crează cont pentru a comenta              |