STIRI Liga I FINAL: CSMS Iaşi - Oţelul 0-0

Ultima oara a fost 2-1 pentru Otelul la IasiUltima oara a fost 2-1 pentru Otelul la IasiOţelul se deplasează la Iaşi de pe ultimul loc al clasamenului, fiind într-o postură greu de imaginat în urmă cu doar câţiva ani. Nici echipa din “capitala Moldovei” n-o duce foarte bine, având doar cu un punct mai mult peste Oţelul înaintea acestei etape, dar la fel ca trupa noastră nici ieşenii nu se pot lăuda cu vreo victorie. Cu toate acestea, formaţia noastră e văzută ca victimă sigură de către casele de pariuri, în faţa unei nou-promovate care şi-a permis să transfere jucători precum Wesley - cel mai prolific străin din istoria campionatului nostru - sau Grahovac - portar campion cu Oţelul în 2011!

Dacă duelurile dintre ieşeni şi gălăţeni au fost destule şi mai ales la nivel de suporteri, trebuie precizat din start că CSMS nu împarte palmaresul cu defuncta Politehnica Iaşi, aşadar nu putem vorbi de tradiţie. Oţelul s-a întâlnit cu echipa fondată în 2010 doar de două ori, în sezonul 2012-2013, când echipa noastră s-a impus cu 2-1 la Iaşi, pentru a pierde surprinzător cu 3-0 la Galaţi, în faţa unei formaţii ce avea să retrogradeze la final.
Pentru partida de la Iaşi, Michael Weiss are probleme în alcătuirea echipei de start. George Andrei Miron şi Samoel Cojoc sunt suspendaţi, în timp ce Mişelăricu, Pecha sau Avdic sunt incerţi. De asemenea, Benjamin Onwachi nu mai face parte din lotul formaţiei noastre. De partea cealaltă, Marius Lăcătuş nu se va putea baza pe serviciile jucătorilor Bole și L.Mihai care sunt accidentați, dar nici pe Mitic (suspendat).

ECHIPE PROBABILE:
CSMS Iaşi: Caparco – Voicu, Cr. Munteanu, Mihalache, Vladu – Ciucur, Olah, Creţu, Bosoi – Pălimaru, Wesley.
OŢELUL: Hotoboc – Mişelăricu, Sipovic, Pecha, Popescu – Avdic, St.Cucu, Karlik, Zaharia - Ciftci, Tudorie.

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Remus Pascu: “Oţelul ar trebui să arate la Iaşi o schimbare de atitudine care să se vadă inclusiv pe teren, o motivaţie în plus şi un joc consistent. Nu ascundem faptul că suntem profund dezamăgiţi. Nu neapărat de rezultate, eram conştienţi că nu se pot face minuni. Lipsa de valoare a jucătorilor, chiar dacă eu nu cred că există aşa ceva, poate fi compensată cu disciplină şi ambiţie, aşa cum era la Dorinel Munteanu. Nu putem să mergem cu ochii închişi în fântână. Putem apela şi la schimbări. Suntem dezamăgiţi, poate e şi vina noastră. Vom încerca să luăm toate măsurile reale şi oportune pentru ca băieţii să arate că vor şi pot să rămână în Liga I. Noi i-am acordat toată încrederea antrenorului Weiss, am avut discuţii constructive. E un om profesionist, care ştie multe despre fotbal. Cerem însă mai multă implicare! Nimeni nu a blamat scorul sau faptul că s-a pierdut un meci, ci modul în care au fost pierdute punctele.”

Michael Weiss: “E un meci cu presiune pentru noi la Iaşi, avem nevoie de puncte. Trebuie să ne întoarcem măcar cu un punct, dar în principiu trebuie să facem faţă jocului de 90 de minute, nu doar 60, cum s-a întâmplat până acum. Având în vedere ce se întâmplă la club, e greu să lucrezi la mentalul jucătorilor. Am avut o cină de team building, a fost frumos, am discutat, am încercat să ne detaşăm de probleme. Trebuie să-i aducem cu mintea la fotbal, jucătorii au dovedit că au spirit, acum avem nevoie şi de rezultate. Suntem într-o formă bună, toată lumea cere rezultate, suntem într-o situaţie dificilă, dar sunt convins că vor veni şi rezultatele. Sunt convins că nu mai avem probleme fizice. Nu ştiu dacă e un meci capital pentru mine, asta trebuie să întrebaţi conducerea. Eu stau la dispoziţia clubului, dar sunt adeptul consistenţei. Ce sens are să schimbăm antrenorul după 6 săptămâni. Dacă pierzi 10 meciuri la rând atunci pot să inţeleg. Depinde de conducători acum...”

Marius Lăcătuş (antrenor CSMS Iaşi): “Este un joc la fel de important ca și celelalte de până acum sau ca cele care urmează. Sper ca luni să avem un joc bun pe toată durata partidei, nu cum s-a întâmplat la Giurgiu. Au fost ceva probleme de concentrare, avem nevoie de continuitate în joc. Avem nevoie de cele 3 puncte și vom da totul pentru a le obține. Este o situație dificilă în ceea ce îi privește pe Liviu Mihai și pe Bole. Din păcate durerile persistă și nu ne putem baza pe ei în viitorul apropiat. Trecuseră la antrenamente normale, dar durerile au revenit și nu putem risca. Sper ca după pauza competițională să avem tot lotul la dispoziție și jocul poate arăta altfel.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 romeo » 25-08-2014 11:53

ori batem cu 2-1 , ori luam bataie cu 5-0 , daca facem egal dau o bere !
+1

romeo

  •  
  •  

#2 radu_alex13 » 25-08-2014 11:57

Si eu cred ca putem face de maxim un egal, sinand cont de rezultatele pe care le-am obtinut pana acum....
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#3 Steel Dany » 25-08-2014 12:11

Corect: Ultima oara la Iasi, a fost 2-1 pentru Otelul.... ultima oara Otelul a pierdut 0-3 la Galati :-*
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#4 Aruon » 25-08-2014 14:36

Cred ca suntem cea mai slaba echipa din campionat..casele de pariuri nu ne dau favoriti niciodata,echipele adverse vor sa castige usor la Galati si sa faca scor la ele acasa cu noi..
Suntem outsideri dar tot sper la un 1-0 ptr noi,gol Tudorie
Hai Otelul spalati-va rusinea
+1

Aruon

  •  
  •  

#5 r3b3lul24 » 25-08-2014 14:51

au fost doar doua intalniri intre cele doua echiope ...scorul victoriilor fiind egal ....aztazi totusi mizez pe un x2 ... am incredere ca baietii nostri pot face o figura frumoasa ...am zis ca din meciurile cu CSMS Iasi si Rapid avem nevoie de minimum 4 puncte ...daca nu chiar 6 :)

Forza Otelul Galati !!!
+1

r3b3lul24

  •  
  •  

#6 Steel Dany » 25-08-2014 15:01

Citez pe AlynAvaloh:
Cred ca suntem cea mai slaba echipa din campionat..casele de pariuri nu ne dau favoriti niciodata,echipele adverse vor sa castige usor la Galati si sa faca scor la ele acasa cu noi..
Suntem outsideri dar tot sper la un 1-0 ptr noi,gol Tudorie
Hai Otelul spalati-va rusinea

nu vi se pare ca semanam cu Corona Brasov? ultimul loc, infrangeri dupa infrangeri, si NU E MECI IN IN CARE SA TERMINAM IN 11. :sad:
+1

Steel Dany

  •  
  •  

#7 Iliutzaotelul » 25-08-2014 17:09

Cam greu astazi.. Grahovac este anuntat titular, cred ca va dori sa demonstreze ceva conducerii noastre, deci va fi greu sa marcam sper sa scoatem cel putin un egal. FORTA OTELUL !!!!!!!!! :lol:
+2

Iliutzaotelul

  •  
  •  

#8 Lost » 25-08-2014 17:25

Plopeanu - Marus, Karlik, Sipovic, Popescu - Zaharia, Cucu, Gheorghe, Murgoci - Cristea, Tudorie.

Greu de facut egal.
+2

Lost

  •  
  •  

#9 adrian28 » 25-08-2014 17:41

un link?
+1

adrian28

  •  
  •  

#10 Tudor » 25-08-2014 17:42

Citez pe adrian28:
un link?

live.drakulastream.eu/.../...
+2

Tudor

  •  
  •  

#11 Lost » 25-08-2014 17:43

+2

Lost

  •  
  •  

#12 Steel Dany » 25-08-2014 17:47

Citez pe adrian28:
un link?

meciuri-live.info (nu trebuie sa instalezi nimic)
+2

Steel Dany

  •  
  •  

#13 radu_alex13 » 25-08-2014 17:48

looktvonline.net/ .... am inceput binisor,,,isa fara mari ocazii la poarta!
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#14 Lost » 25-08-2014 18:04

Noroc de Plopeanu ca mai stie meserie.
+3

Lost

  •  
  •  

#15 radu_alex13 » 25-08-2014 18:07

ne-au cam infainat astia
+3

radu_alex13

  •  
  •  

#16 Lost » 25-08-2014 18:09

eu ma astept din orice clipa sa marcheze Iasi.

Vasile Gheorghe asta ia rosu azi.
+3

Lost

  •  
  •  

#17 Alexandru C. » 25-08-2014 18:20

Rade si comentatorul de noi..in halul asta am ajuns..
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#18 leutzu » 25-08-2014 18:28

Plopeanu e portar bun,nu are experienta dar are reflex,si pozitionare buna fara el era deja 2,3 -0 nu avem jucatori de valoare dar nici un antrenor care sa stie cum sa foloseasca la maxim ceea ce are tactica e face fiecare ce poate ,,dumnezeu sa ne ajute sa scoatem ceva la iasi desi .....

leutzu

  •  
  •  

#19 Lost » 25-08-2014 18:36

daca scapam cu 1-0/2-0 e bine.

ba frate chiar toate echipele ne baga in careul nostru ? nu iesim si noi la atac deloc.

avem si noi 2-3 ocazii si ne batem joc de el, Zaharia era in stare sa alerge pana la galati.

Lost

  •  
  •  

#20 schillaci » 25-08-2014 19:01

Echipa asta, asa slaba cum este, daca avea parte la cele doua meciuri de acasa de 10.000 de suporteri care s-o sustina in momentele astea grele cred ca avea 6 puncte in plus.
In concluzie, oricat de jalnici sunt jucatorii Otelului, suporterii ( cu foarte putine exceptii ) sunt si mai jalnici !

schillaci

  •  
  •  

#21 radu_alex13 » 25-08-2014 19:05

glumesti schillaci....omul iti vine la stadion daca sunt rezultate! nu suntem noi la acel grad de civilizatie, cand indiferent de cum merge echipa, el tot vine la meci. Si in anul cand am castigat campionatul, daca iti aduci aminte in primele meciuri de acasa, stadionul nu avea mai mult de 7000 de suporteri....incet incet..cam pe la finalulu turului,si apoi tot returul am avut stadionul plin, pentru ca lumea avea ce vedea, si pentru ca erau rezultate...si nu e singura perioada in care lumea venea la teren..imi aduc aminte de perioada lui siminionas, lacatus, simionas si lienen, chiar daca am luptat pentru evitarea retrogradarii la cel din urma

radu_alex13

  •  
  •  

#22 Lost » 25-08-2014 19:07

Uite ce bara :|

De ce sa vina lumea la stadion ? Sa ii injure jucatori precum Cristea ?!

Lost

  •  
  •  

#23 radu_alex13 » 25-08-2014 19:14

Pe mine nu ma injurat nimeni,,,si merg de cel putin 20 de ani pe stadion,,probabil aia care au fost injurati au cautato!
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#24 Tudor » 25-08-2014 19:16

Citez pe Lost:
Uite ce bara :|

De ce sa vina lumea la stadion ? Sa ii injure jucatori precum Cristea ?!

Dar jucatorii de ce sa mai intre pe teren, sa fie injurati 90 de minute? Sunt si ei oameni si au diferite nivele de suportabilitate. Cristea a avut o iesire, dar nu cred ca asta e motivul pentru care nu vine lumea. Adevarul este undeva la mijloc. Este si un cerc vicios...lumea nu vine la stadion din cauza rezultatelor, iar jucatorii au rezultate slabe si din lipsa suporterilor. S-a vazut clar ce pot face suporterii in ultimele meciuri din campionatul trecut.
+1

Tudor

  •  
  •  

#25 romeo » 25-08-2014 19:18

Echipa asta este Otelul Galati si trebuie sustinuta , valoarea ei creste cu numarul de spectatori care o sustin!Veniti la stadion ori de cate ori aveti ocazia , veniti sa incurajati nu sa criticati !

romeo

  •  
  •  

#26 Tudor » 25-08-2014 19:19

pfffffff ce ocazie am avut! :cry:

Tudor

  •  
  •  

#27 Lost » 25-08-2014 19:20

poftim ocazie pe sfarsit :))

inca 3 minute si aia e.

Lost

  •  
  •  

#28 adrian28 » 25-08-2014 19:27

cine l a respins pe plopeanu prima data mare idiot a fost!
+1

adrian28

  •  
  •  

#29 Lost » 25-08-2014 19:28

omul meciului Plopeanul.

Lost

  •  
  •  

#30 radu_alex13 » 25-08-2014 19:29

A prins o zi bun, cu botosaniul ne-a ingropat,,,,un portar bun e unul constant , unul care da siguranta si pe care te poti baza, asa cum era grahovac,,,,acum depinde de el sa confirme

radu_alex13

  •  
  •  

#31 Tudor » 25-08-2014 19:32

Citez pe radu_alex13:
A prins o zi bun, cu botosaniul ne-a ingropat,,,,un portar bun e unul constant , unul care da siguranta si pe care te poti baza, asa cum era grahovac,,,,acum depinde de el sa confirme

Ai dreptate, sper ca unii sa nu inceapa sa-i ridice statuie acum. In acest meci a aparat poarte foarte bine si asteptam sa o faca la fiecare meci. Cu o floare nu se face primavara.
−1

Tudor

  •  
  •  

#32 otzelarul » 25-08-2014 19:33

Punctul lui PLOPEANU !

Imbucurator este insa faptul ca echipa nu a mai cazut fizic dupa minutul 60, asa cum am patit in primele meciuri. Jocul de azi nu a fost unul stralucit insa cu putin noroc puteam castiga chiar cele 3 puncte la bara lui Ciftci, sutul lui Stoian scos din apropierea portii de un fundas iesean + sutul expediat putin peste de Zaharia din lovitura libera toate aceste faze petrecandu-se in ultima parte a meciului exact acolo unde in meciurile anterioare echipa avea o cadere fizica.

PS : sa speram ca etapa urmatoare vom vedea si prima victorie, forta OTELUL !
+1

otzelarul

  •  
  •  

#33 schillaci » 25-08-2014 19:36

Adevarul e ca noi, ca suporteri nu oferim nimic echichipei dar, avem numai pretentii.
+2

schillaci

  •  
  •  

#34 radu_alex13 » 25-08-2014 19:40

Citez pe schillaci:
Adevarul e ca noi, ca suporteri nu oferim nimic echichipei dar, avem numai pretentii.

intre 5 si 15 lei, plus cei cu abonamente, sau bilete pe la loje...... daca platesti pentru ceva, vrei in schimb altceva pentru banii pe care i-ai dat......uite la frizerie...ii dai bani, ii zici cum sa te tunda si ala iti bate joc de parul tau!, cum reactionezi?
+2

radu_alex13

  •  
  •  

#35 bigsorin » 25-08-2014 19:40

bai eu nu inteleg meciurile trecute a jucat cu popescu mijlocas de banda acum a jucat cu murgoci urmatorul meci cred ca intra sipovic pe banda si jucam fotbalul anilor 70 cand un jucator inainta cu mingea 50,60 m fara ca nimeni sa nu-l atace nu mai spun din nou de tudorie care cand trebuie sa alerge el sa oprit deja si pasele sunt f scurte sau nu sunt in stare sa faca un stop slab rau putea fi 4-1`noroc cu portarul care mai are de recuperat inca 2 puncte eu zic ca avem in primul rand nv mare de antrenor cum ar fi multescu sau liviu ciobotaru

bigsorin

  •  
  •  

#36 Lost » 25-08-2014 19:42

la asta ma gandeam si eu, chiar nu avem un jucator potent in lot sa joace extrema stanga fara sa fie fundas ?

Karlik iar a fost pintre cei mai buni, Zaharia e cu gandul in alta parte, iar cristea si tudorie nu mai zic.

Lost

  •  
  •  

#37 geo007ro » 25-08-2014 19:44

Fenomenal Plopeanu. Bravo! Acum așteptăm să fie și constant.

geo007ro

  •  
  •  

#38 schillaci » 25-08-2014 19:48

Citez pe radu_alex13:
Citez pe schillaci:
Adevarul e ca noi, ca suporteri nu oferim nimic echichipei dar, avem numai pretentii.

intre 5 si 15 lei, plus cei cu abonamente, sau bilete pe la loje...... daca platesti pentru ceva, vrei in schimb altceva pentru banii pe care i-ai dat......uite la frizerie...ii dai bani, ii zici cum sa te tunda si ala iti bate joc de parul tau!, cum reactionezi?

[
Te duci si te tunzi la alta frizerie, sau....daca-ti place frizerita te tunzi la ea indifferent de rezultat ;-)
+2

schillaci

  •  
  •  

#39 Aruon » 25-08-2014 19:48

Nu am aratat asa rau tare dar cu Weiss asta nu prea am sperante..
Plopeanu s-a dovedit a fi un portar bun cel putin in meciul asta.Cred ca are sanse sa ramana titular.
Ciftci mi se pare iar bunicel si misca ceva..
Frumos ar fi o victorie cu Rapid.

Aruon

  •  
  •  

#40 bigsorin » 25-08-2014 19:53

chiar daca criticam echipa trebuie sustinuta 100% si sa speram intr-un investitor care vrea performanta sau macar echipa in primele 10 speranta moare ultima

bigsorin

  •  
  •  

#41 schillaci » 25-08-2014 19:57

Mai oameni buni, voi chiar nu vreti sau nu puteti sa intelegeti ? Au scris si baietii astia pe Dunareabatrana....INJURATI PE CINE NU TREBUIE ! Antrenorul nu poate fi judecat, pentru ca nu are cu ce, iar jucatorii nu trebuie injurati, pentru ca ei atata pot ! Nu este vina lor ca Otelul a ajuns in situatia asta !
+4

schillaci

  •  
  •  

#42 radu_alex13 » 25-08-2014 20:04

Citez pe schillaci:
Citez pe radu_alex13:
Citez pe schillaci:
Adevarul e ca noi, ca suporteri nu oferim nimic echichipei dar, avem numai pretentii.

intre 5 si 15 lei, plus cei cu abonamente, sau bilete pe la loje...... daca platesti pentru ceva, vrei in schimb altceva pentru banii pe care i-ai dat......uite la frizerie...ii dai bani, ii zici cum sa te tunda si ala iti bate joc de parul tau!, cum reactionezi?

[
Te duci si te tunzi la alta frizerie, sau....daca-ti place frizerita te tunzi la ea indifferent de rezultat ;-)

poate nu e cea mia fericita comparatie.....eu integ aceasta idee, de a sustine echipa indiferent de orice situatie...insa nu e toata lumea ca tine.....

radu_alex13

  •  
  •  

#43 Viciu » 25-08-2014 20:05

Nu, in niciun caz nu trebuie injurat antrenorul si niciun jucator. Cred ca treaba asta s-a cam lamurit , cel putin printre noi, astia de tinem pe aici cu Otelul .

Acum insa , daca l-as pune pe Dorinel in locul actualului "alb" , sunt destul de sigur ca , cel putin de la mijloc in sus, cativa jucatori nu s-ar mai gandi prea mult sa alerge spre adversar ..altfel ar alerga Dorinel spre ei.

Se poate castiga un meci chiar si cu echipa asta , ne mai trebuie un motor in spatele ei .
+2

Viciu

  •  
  •  

#44 scotianul » 25-08-2014 20:09

Citez pe romeo:
ori batem cu 2-1 , ori luam bataie cu 5-0 , daca facem egal dau o bere !

sa curga berea!!! :lol:
+1

scotianul

  •  
  •  

#45 bogdan64 » 25-08-2014 20:11

Am ajuns sa ne bucuram pentru acest punct amarat! Asta ne este valoarea! Nu poti sa ai pretentii mai mari de la aceasta echipa! Cred ca in primul rand noi Suporterii suntem vinovati pentru aceste lucruri! Faptul ca am fost furati de acesti Hoti de Bucuresti in cardasie cu actualul Primar al Galatiului, faptul ca nu ne ducem la stadion si comentam din fata CALCULATORULUI, de asta cred ca suntem vinovati! Asa ca ne meritam Soarta! Sper sa ne redresam cat mai rapid si sa redevenim ce am fost odata - anul 2011, ba chiar si mai mult! FORTZA OTELUL!
+1

bogdan64

  •  
  •  

#46 Aruon » 25-08-2014 20:13

Au fost alti antrenori la Otelul care au facut din niste anonimi o echipa serioasa si de temut asa ca si antrenorul are partea lui de vina ptr.rezultatele slabe.Nu stiu de ce tinem nemti fara valoare in lic sa vina un roman bun care acum sta pe tusa.Sunt atatia..

Aruon

  •  
  •  

#47 radu_alex13 » 25-08-2014 20:17

Nici antrenorul nu e cine stie ce...dar de echipa sunt cam lamurit....asta ar face ceva,,,dar nu are cu cine...azi am miscat ceva,,dar slabut, sa te tina iasiul in jumatatea ta?!?! si sa rateze aia cat pe 3 meciuri?...ok, am avut si noi ratarile noastre....si doar egalul e multumitor.
+1

radu_alex13

  •  
  •  

#48 stonflori » 25-08-2014 20:38

Marus a facut un meci excelent......e mai bun decat Cojoc, e tanar si cred ca putem sa ne bazam pe el, pe partea dreapta a fost ,,PE AICI NU SE TRECE,,
+2

stonflori

  •  
  •  

#49 cry75 » 25-08-2014 22:01

Citez pe bigsorin:
bai eu nu inteleg meciurile trecute a jucat cu popescu mijlocas de banda acum a jucat cu murgoci urmatorul meci cred ca intra sipovic pe banda si jucam fotbalul anilor 70 cand un jucator inainta cu mingea 50,60 m fara ca nimeni sa nu-l atace nu mai spun din nou de tudorie care cand trebuie sa alerge el sa oprit deja si pasele sunt f scurte sau nu sunt in stare sa faca un stop slab rau putea fi 4-1`noroc cu portarul care mai are de recuperat inca 2 puncte eu zic ca avem in primul rand nv mare de antrenor cum ar fi multescu sau liviu ciobotaru

cred ca ar fi corect fata de Plopeanu sa spunem ca mai are de recuperat 1 punct, el n-a pierdut 3 puncte cu Botosaniul , ca doar nu putem sa-l invinuim ca n-a dat si un gol pe langa ca a primit unul.
−1

cry75

Login sau crează cont pentru a comenta              |