STIRI Liga I Marius Stan s-a întâlnit cu viitorii investitori

Marius StanMarius StanCei de la TNG au declarat recent că sunt în discuţii avansate cu mai mulţi investitori şi sunt dispuşi să cedeze gratis Oţelul către aceştia, pentru a salva clubul de la faliment. Primarul Marius Stan a recunoscut la Digi24 Galaţi că îi cunoaşte pe potenţialii finanţatori, care au şi venit la el pentru a cere sprijinul Primăriei, dar nu pare prea impresionat de viitorii patroni. Într-o discuţie particulară cu aceştia, Stan le-a explicat că nu vrea să audă nimic legat de Oţelul atât timp cât cei de la TNG se află tot în conducere!

Primarul a precizat din nou motivele pentru care nu mai poate ajuta echipa fanion a oraşului. Edilul-şef spune că mutarea sediului clubului la Bucureşti face imposibilă finanţarea echipei de către Consilul Local, iar el sau consilierii săi nu-şi riscă libertatea doar pentru a ajuta Oţelul.

Marius Stan: "Nu pot fi numiţi investitori oameni care încearcă marea cu degetul. Nu mă mai pasionează subiectul. Oamenii au venit să mă întrebe, să îmi ceară sprijinul. Le-am spus că nu vreau să ştiu nimic până când aceşti indivizi care sunt acum acolo nu vor dispărea. Clubul, astăzi, când stăm de vorbă, este cu sediul la Bucureşti. Legea nu ne permite să finanţăm o entitate care nici măcar nu mai are sediul social în Galaţi. Aşa încât, din punctul acesta de vedere nu e nicio speranţă. Mă doare inima, mă doare sufletul, dar ţin şi la libertatea mea şi a consilierilor.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 bogdanmihai » 04-09-2014 10:34

sa ne mai lase stan. Un traseist, un mincinos, un hot si un pervers. Asta e stan!
+2

bogdanmihai

  •  
  •  

#2 romeo » 04-09-2014 10:40

A venit timpul ca Otelul sa revina in prim plan fara acest traseist , oricum dupa 2016 lucrurile se vor schimba si noul primar care va veni (oricare ar fi) va investi la Otelul Galati , farsorul de stan putea macar sa lupte pe fata cu adamescu ,erau multe de facut , sa nu mai aud de acest personaj care isi tradeaza prietenii si uita de unde a plecat.
+2

romeo

  •  
  •  

#3 viorel21 » 04-09-2014 12:28

Subscriu.. dezamagire mare stanica asta.. tocmai el care incuraja la protest pe vremea lui niciolaie a ajuns groparul fotbalului galatean.. a da otelul pe mana unui hot k adamescu iar la dunarea s-a pus lacat.. :-? :-x
+2

viorel21

  •  
  •  

#4 Lost » 04-09-2014 12:42

Eu tot stau si ma gandesc cum o comuna ca Chiajna poate avea echipa in prima liga fara mari probleme financiare, finantata de primarul de acolo si la noi la Galati nici nu se pune problema de asa ceva si suntem aprope in pragul falimentului, totusi Galati>Chiajna ma refer la oras.

Sa nu mai zic de Petrolul, Pandurii sau CS U Craiova care o duc bine mersi din bugetul local.
+2

Lost

  •  
  •  

#5 Tudor » 04-09-2014 13:47

Eu nu cred ca e vorba de egipteanul ala. Atunci Stan a fost cel care i-a propus sa investeasca, iar acestia au venit ei la el pentru sprijin. Plus ca mai mult ca sigur sunt romani.

Tudor

  •  
  •  

#6 hahalera » 04-09-2014 14:18

Citez pe Tudor:
Eu nu cred ca e vorba de egipteanul ala. Atunci Stan a fost cel care i-a propus sa investeasca, iar acestia au venit ei la el pentru sprijin. Plus ca mai mult ca sigur sunt romani.


Poza cu egiptenii e de arhiva... nu cred ca are nici o legatura cu actualii (posibili) investitori.

hahalera

  •  
  •  

#7 hahalera » 04-09-2014 14:29

Citez pe Lost:
Eu tot stau si ma gandesc cum o comuna ca Chiajna poate avea echipa in prima liga fara mari probleme financiare, finantata de primarul de acolo si la noi la Galati nici nu se pune problema de asa ceva si suntem aprope in pragul falimentului, totusi Galati>Chiajna ma refer la oras.

Sa nu mai zic de Petrolul, Pandurii sau CS U Craiova care o duc bine mersi din bugetul local.


Sincer, cred ca trebuie sa facem o distinctie foarte clara. Galatiul este un oars cu multe si mari probleme (de la infrastructura, lipsa de parcari pâna la somaj si câini comunitari), deci cred ca prioritatile primariei ar trebui sa fie altele decât echipele de fotbal... mai ales care nici nu-si au sediul în Galati. Faptul ca alte orase îsi permit sa sustina o echipa de fotbal locala e o alta poveste... Chiajna nu-i orice comuna... în Ilfov si-au facut case (si platesc taxe) multi oameni cu bani din Bucuresti; daca nu ma însel, Ioanitoaia locuieste la Chiajna, deci nu cred ca vorbim de Movileni aici. La Craiova, Olguta stie ca daca resusciteaza echipa aia de fotbal va lua înca 10 mandate fara sa faca nimic în orasul ala, c'asa-i la olteni... la Ploiesti si Tg Jiu sunt multi bani, veniti si pe filiere politice, mai bate la usa si DNA-ul din când în când... gândind dincolo de fotbal, nu mi se par modele de succes... Invidiaza cineva acum pe cei din Donetk pentru ce echipa de fotbal au?

hahalera

  •  
  •  

#8 bigsorin » 04-09-2014 14:42

da hahalera primarul stan a rezpolvat tot pod peste dunare,stadion,caini si cate si mai cate nu mai are timp de echipa care la facut om si primar le-a intors spatele tuturor asa ca din punctul meu e mincinos ,hot si tot ce e mai rau in omul asta o jigodie de care nu mai vreau sa aud niciodata in viata mea si unde pui ca el cu afaceirile lui la adus pe alt hot aici adamescu ,,spune cu cine te ei ca sa-ti spun cine esti' se potriveste de minune aici
+1

bigsorin

  •  
  •  

#9 Laguna GT » 04-09-2014 14:56

Stiu ca nu va place treaba asta, dar adevarul este ca Galati are probleme care trebuiesc rezolvate, fotbalul nefiind o prioritate. Problemele sunt enumerate mai sus. Fotbalul chiar este la coada. Deci Stan sa se ocupe de Primarie si sa ignore fotbalul. Plus ca, legal, nu are voie sa ajute din bani publici o societate al carui sediu nu este in orasul Galati. Iar FCM Dunarea, chiar nu este nici o pierdere.

Laguna GT

  •  
  •  

#10 hahalera » 04-09-2014 14:57

Citez pe bigsorin:
da hahalera primarul stan a rezpolvat tot pod peste dunare,stadion,caini si cate si mai cate nu mai are timp de echipa care la facut om si primar le-a intors spatele tuturor asa ca din punctul meu e mincinos ,hot si tot ce e mai rau in omul asta o jigodie de care nu mai vreau sa aud niciodata in viata mea si unde pui ca el cu afaceirile lui la adus pe alt hot aici adamescu ,,spune cu cine te ei ca sa-ti spun cine esti' se potriveste de minune aici


N-am zis c-ar fi facut ceva din cele pe care le enumeri tu, dar nici nu as vrea sa se ascunda dupa echipa de fotbal cum fac alti primari... sa înteleg ca daca ar baga niste bani la Otelul lumea ar sterge cu buretele toate aceste nerealizari?
−1

hahalera

  •  
  •  

#11 Dregan » 04-09-2014 15:20

Citez pe hahalera:
Citez pe Tudor:
Eu nu cred ca e vorba de egipteanul ala. Atunci Stan a fost cel care i-a propus sa investeasca, iar acestia au venit ei la el pentru sprijin. Plus ca mai mult ca sigur sunt romani.


Poza cu egiptenii e de arhiva... nu cred ca are nici o legatura cu actualii (posibili) investitori.

Exact. Poza e din arhiva, nu are legatura cu stirea actuala.

Dregan

  •  
  •  

#12 romeo » 04-09-2014 17:51

Citez pe Laguna GT:
Stiu ca nu va place treaba asta, dar adevarul este ca Galati are probleme care trebuiesc rezolvate, fotbalul nefiind o prioritate. Problemele sunt enumerate mai sus. Fotbalul chiar este la coada. Deci Stan sa se ocupe de Primarie si sa ignore fotbalul. Plus ca, legal, nu are voie sa ajute din bani publici o societate al carui sediu nu este in orasul Galati. Iar FCM Dunarea, chiar nu este nici o pierdere.

Bine intuita treaba cu nu ne place , stan a ajuns primar pentru ca era sef la Otelul , fotbalul a fost fruncea care la promovat si apoi dupa promovare ce a facut meseriasul? a facut din oras o floare vestita in Europa???a realizat promisiunile din campania electorala??????frate LagunaGT omul este parsiv , traseist si tradator prin definitie ..inca de la candidatura stia ca fotbalul nu este prioritate , orasul are multe alte probleme , dar omul a mers pe noul stadion !! avem cumva? mall ??? sa fim seriosi ....noua primarie???? haideeee....un parvenit fanariot ! PNL s-a inselat , acum fuge catre reevaluatul oprea ..omul de casa al puscariasului (fost) nastase..despre ce vorbim??? ..stane , jos labele de pe Otelul ..vremea ta a trecut!

romeo

  •  
  •  

#13 OTEL GALACTIC » 04-09-2014 19:08

Sà nu uitam :o cupa intertoto,1campionat,o supercupa cu DOMNUL MARIUS STAN in conducere restul e can can .fiecare crede ce vrea.va salut(galeria facetm cheta 10,000 amenda eu pun 500 voi restul)
+1

OTEL GALACTIC

  •  
  •  

#14 Laguna GT » 04-09-2014 20:13

Citez pe romeo:
Citez pe Laguna GT:
Stiu ca nu va place treaba asta, dar adevarul este ca Galati are probleme care trebuiesc rezolvate, fotbalul nefiind o prioritate. Problemele sunt enumerate mai sus. Fotbalul chiar este la coada. Deci Stan sa se ocupe de Primarie si sa ignore fotbalul. Plus ca, legal, nu are voie sa ajute din bani publici o societate al carui sediu nu este in orasul Galati. Iar FCM Dunarea, chiar nu este nici o pierdere.

Bine intuita treaba cu nu ne place , stan a ajuns primar pentru ca era sef la Otelul , fotbalul a fost fruncea care la promovat si apoi dupa promovare ce a facut meseriasul? a facut din oras o floare vestita in Europa???a realizat promisiunile din campania electorala??????frate LagunaGT omul este parsiv , traseist si tradator prin definitie ..inca de la candidatura stia ca fotbalul nu este prioritate , orasul are multe alte probleme , dar omul a mers pe noul stadion !! avem cumva? mall ??? sa fim seriosi ....noua primarie???? haideeee....un parvenit fanariot ! PNL s-a inselat , acum fuge catre reevaluatul oprea ..omul de casa al puscariasului (fost) nastase..despre ce vorbim??? ..stane , jos labele de pe Otelul ..vremea ta a trecut!


Despre Stan :
- ca om : Nu pot sa ma pronunt pentru ca nu il cunosc personal. Asa ca nu trag concluzii.
- ca fost sef al lui Otelul : Rezultatele vorbesc pentru el, asa ca aici cred ca nu este nimic de comentat.
- ca politician : Este o curva, asa cum sunt toti politicienii. Daca te astepti de la un politician ca sa fie sincer, curat si cu coloana vertebrala, atunci te inseli. Asa ca nu ma mira deloc faptul ca nu a respectat ceea ce a spus in campanie, ca e traseist politic, ca nu se vad prea multe realizari in Galati. Este strict in "normalul" politicienilor din Romania, deci, nimic deosebit la el. Voi il injurati acum pe politicianul Stan, asa ca nu ma mira reactia voastra; este normala. Ca si felul lui de a actiona, de altfel. Din pacate.
+1

Laguna GT

  •  
  •  

#15 bigsorin » 04-09-2014 20:14

Citez pe hahalera:
Citez pe bigsorin:
da hahalera primarul stan a rezpolvat tot pod peste dunare,stadion,caini si cate si mai cate nu mai are timp de echipa care la facut om si primar le-a intors spatele tuturor asa ca din punctul meu e mincinos ,hot si tot ce e mai rau in omul asta o jigodie de care nu mai vreau sa aud niciodata in viata mea si unde pui ca el cu afaceirile lui la adus pe alt hot aici adamescu ,,spune cu cine te ei ca sa-ti spun cine esti' se potriveste de minune aici


N-am zis c-ar fi facut ceva din cele pe care le enumeri tu, dar nici nu as vrea sa se ascunda dupa echipa de fotbal cum fac alti primari... sa înteleg ca daca ar baga niste bani la Otelul lumea ar sterge cu buretele toate aceste nerealizari?

n-ar mai sterge nimeni nimic sau saturat de el si de minciunile lui sper sa se faca lumina in cazul banilor de la otelul si aici vorbesc de cei 20 mil de euro nu boar de 7 mil de care spune omu ca de restul nu pomeneste nimic

bigsorin

  •  
  •  

#16 romeo » 04-09-2014 20:26

Citez pe Laguna GT:
Citez pe romeo:
Citez pe Laguna GT:
Stiu ca nu va place treaba asta, dar adevarul este ca Galati are probleme care trebuiesc rezolvate, fotbalul nefiind o prioritate. Problemele sunt enumerate mai sus. Fotbalul chiar este la coada. Deci Stan sa se ocupe de Primarie si sa ignore fotbalul. Plus ca, legal, nu are voie sa ajute din bani publici o societate al carui sediu nu este in orasul Galati. Iar FCM Dunarea, chiar nu este nici o pierdere.

Bine intuita treaba cu nu ne place , stan a ajuns primar pentru ca era sef la Otelul , fotbalul a fost fruncea care la promovat si apoi dupa promovare ce a facut meseriasul? a facut din oras o floare vestita in Europa???a realizat promisiunile din campania electorala??????frate LagunaGT omul este parsiv , traseist si tradator prin definitie ..inca de la candidatura stia ca fotbalul nu este prioritate , orasul are multe alte probleme , dar omul a mers pe noul stadion !! avem cumva? mall ??? sa fim seriosi ....noua primarie???? haideeee....un parvenit fanariot ! PNL s-a inselat , acum fuge catre reevaluatul oprea ..omul de casa al puscariasului (fost) nastase..despre ce vorbim??? ..stane , jos labele de pe Otelul ..vremea ta a trecut!


Despre Stan :
- ca om : Nu pot sa ma pronunt pentru ca nu il cunosc personal. Asa ca nu trag concluzii.
- ca fost sef al lui Otelul : Rezultatele vorbesc pentru el, asa ca aici cred ca nu este nimic de comentat.
- ca politician : Este o curva, asa cum sunt toti politicienii. Daca te astepti de la un politician ca sa fie sincer, curat si cu coloana vertebrala, atunci te inseli. Asa ca nu ma mira deloc faptul ca nu a respectat ceea ce a spus in campanie, ca e traseist politic, ca nu se vad prea multe realizari in Galati. Este strict in "normalul" politicienilor din Romania, deci, nimic deosebit la el. Voi il injurati acum pe politicianul Stan, asa ca nu ma mira reactia voastra; este normala. Ca si felul lui de a actiona, de altfel. Din pacate.

pacat! de omul M Stan!!

romeo

  •  
  •  

#17 Dregan » 05-09-2014 09:23

Suporterii ar trebui sa fie apolitici prin definitie. Daca vreti vorbim de fotbal, dar sa lasam mizeria politica in afara acestui site.

Dregan

  •  
  •  

#18 Laguna GT » 05-09-2014 09:54

De acord cu tine.
Daca te referi la ceea ce am scris, am dezvoltat putin doar prin prisma titlului si subiectului acestei stiri.
+1

Laguna GT

  •  
  •  

#19 Dregan » 05-09-2014 10:45

Citez pe Laguna GT:
De acord cu tine.
Daca te referi la ceea ce am scris, am dezvoltat putin doar prin prisma titlului si subiectului acestei stiri.

Nu doar la tine. Era pentru toti participantii la discutie. Ma bucur ca tu ai inteles :-)

Dregan

Login sau crează cont pentru a comenta              |