STIRI Liga I Mai există vreo şansă de salvare a Oţelului? Iată ce spune primarul Marius Stan

Marius StanMarius StanLiga Suporterilor Gălăţeni 1993 a stabilit o întâlnire cu fostul director general al Oţelului, actualul primar al Galaţiului, Marius Stan, pentru a afla ce şanse de salvare există pentru fotbalul gălăţean în general şi mai exact dacă se mai poate face ceva pentru Oţelul în particular. Din păcate, veştile nu sunt deloc încurajatoare, edilul precizând în mai multe rânduri că cea mai glorioasă formaţie din istoria Galaţiului se mai poate ridica din cenuşă doar după un faliment tot mai probabil. În opinia lui Marius Stan, abia după ce va scăpa de patronul Dan Adamescu echipa poate fi reclădită de la zero! La întâlnire au mai fost prezenţi, legenda roş-alb-albastră Cătălin Tofan, fostul director general adjunct al Oţelului, Ilie Hagioglu şi viceprimarul Florin Popa. Iată câteva dintre cele mai importante răspunsuri oferite suporterilor:

- Marius Stan a declarat că nu înţelege de ce este hulit de galeria Oţelului, având în vedere că face parte din istoria fotbalistică a Galaţiului, fiind legitimat de cariera pe care a avut-o în spate ca jucător şi ca preşedinte şi dând ca exemple meciurile cu Juventus Torino, toate participările din cupele europene ale clubului, câştigarea campionatului sau a Supercupei; Primarul a afirmat că ar merita un minim de respect pentru aceste momente la care a participat activ ca jucător sau ca director general şi a mai explicat că ar prefera să fie ignorat, decât înjurat;

- Primarul a explicat că unul dintre motivele pentru care Consiliul Local nu mai poate finanţa echipa este acela că cei de la Curtea de Conturi au dat în judecată CL Galaţi pentru că a dat bani clubului Oţelul în 2012, mai exact 500.000 de euro! Primăria a pierdut acest proces în primă instanţă, iar Curtea de Conturi impută suma respectivă consilierilor care au votat primirea acestor bani. Marius Stan şi Florin Popa au explicat că se va merge la Apel şi consideră că nu s-a încălcat nicio lege prin acea finanţare, deoarece pe aceeaşi lege se dăduseră finanţări în trecut Oţelului între 2009 şi 2011, în mandatul lui Dumitru Nicolae.

- Suporterii au ţinut să precizeze de la început că nu concep Galaţiul fără Oţelul, iar Marius Stan a explicat că ştie acest lucru şi că este oprit pe stradă şi întrebat de soarta echipei. Totuşi el a spus că nu mai poate interveni într-un club privat din funcţia de primar. În plus a afirmat că îi pare rău că şi-a dat seama prea târziu că Adamescu nu are de gând să investească nimic la club!

- La întrebarea dacă echipa mai poate reveni vreodată oraşului, Marius Stan a explicat că acest lucru este IMPOSIBIL, deoarece cei de la TNG au mutat sediul social la Bucureşti acum doi ani. Mai mult, recent a intervenit şi Federaţia Română de Fotbal care a interzis prin regulament ca să se mai poată muta echipele dintr-un oraş în altul pentru a împiedica fuziunile de orice fel. Din acest motiv, clubul este prins într-o situaţie fără ieşire deoarece, chiar dacă ar vrea, cei de la TNG nu mai pot aduce echipa în Galaţi la momentul actual şi nici Primăria nu poate finanţa clubul deoarece acesta aparţine de capitală acum, iar legea nu permite acest lucru!

- Marius Stan a discutat recent cu administratorul judiciar al Oţelului pentru a vedea dacă se mai poate face ceva pentru salvarea clubului. Acesta s-a arătat interesat de evitarea falimentului echipei, dar singura variantă propusă pentru noul plan de reorganizare era ca Primăria să facă o majorare de capital la Oţelul. Acest lucru este absolut imposibil, pentru că vorbim totuşi de un club privat, dar şi de pericolul ca patronatul să facă altceva cu acei bani. Primarul a explicat că administratorul judiciar ar fi dorit să obţină cei 800.000 de euro pentru promovare, despre care vorbea conducerea recent, tot de la Consiliul Local Galaţi. Având în vedere că aceasta era iniţial singura idee din planul de reorganizare şi că autorităţile locale nu pot ajuta Oţelul din motivele expuse mai sus, Marius Stan consideră că echipa se îndreaptă iminent spre faliment, situaţia fiind fără ieşire! Primarul a mai spus că, dacă cei din conducerea Oţelului se vor prezenta cu acest plan de reorganizare la termenul de judecată din septembrie, atunci se va ajunge sigur la FALIMENT!

- Dacă acest scenariu tragic se va împlini, palmaresul, sigla, numele şi culorile echipei vor ajunge la masa credală şi nu se poate şti la ora actuală cât vor valora sau ce sumă se va cere la licitaţie pe ele. În acest caz acestea pot fi cumpărate şi alipite unei echipe noi sau existente care să pornească din Liga a 4-a sau a 3-a şi pe baza căreia să se formeze noul Oţelul Galaţi, cu palmaresul urmând a veni în timp lângă noua entitate... Ar exista şi o posibilitate ca la noul Oţelul şi suporterii să aibă un cuvânt de spus printr-o asociaţie care să devină membră fondatoare, cum s-a întâmplat şi în alte oraşe mari văduvite de echipele fanion. Primarul a precizat că indiferent cât de rău ar suna întrebarea nu este dacă se va produce falimentul ci când, pentru că acesta consideră iminent acest final tragic. În cazul în care preluarea palmaresului se va tergiversa, deoarece spre exemplu lichidatorul va cere prea mulţi bani, atunci există o variantă de rezervă cu ASC Oţelul, entitate care aparţine Combinatului şi care ar putea fi folosită pentru a crea Oţelul de la zero;  

- În accepţiunea primarului există doar 3 variante la acest moment:
•    Prima: FRF să mai umble la regulamente pentru ca noua echipa să poată exista la nivelul Ligii a II-a
•    A doua: Preluarea asociaţiei ASC Oţelul de la Combinat şi crearea unei echipe pe acest schelet
•    A treia variantă: o fuziune cu Metalosport

- Ca să existe o altă variantă, de continuare cu actuala echipă din Liga a II-a, ar trebui practic să se întâmple o minune, mai exact FRF să schimbe regulamentele, iar Adamescu să lase echipa oraşului, dar fără datorii. Marius Stan a precizat că a încercat să-l ajute pe team-managerul Cristi Munteanu să rezolve problema procesului cu ANAF, acolo unde Oţelul este datoare cu aproximativ 5 milioane de euro. Primarul l-a îndreptat pe Babicu  şi pe administratorul judiciar spre instituţiile care şi-au dat acordul ca Oţelul să folosească convenţii civile în loc de contracte de muncă între 2005 şi 2008, explicând că acolo este cheia succesului în procesul cu ANAF. Cu toate acestea, în afara acestei datorii există şi altele, unele chiar la firmele lui Adamescu, care s-a înscris la masa credală în procesul de insolvenţă al Oţelului prin Hotelul Intercontinental acolo unde erau cazaţi CONTRA COST chiar şi juniorii echipei! La fel s-a întâmplat şi în cazul firmei de pază adusă la club de Adamescu, asigurărilor la Astra Asigurări, etc.   

- Marius Stan a recunoscut că s-a întâlnit şi a discutat de nenumărate ori cu Dan Adamescu, pe când acesta încă se afla în libertate, pentru a recupera echipa de la patronul TNG-ului. Din păcate, orice discuţie directă sau prin intermediari s-a soldat cu un eşec când s-a ajuns la nivel de avocaţi. Primarul a explicat că i-a cerut lui Adamescu să lase echipa, în momentul în care a realizat intenţiile acestuia. Patronul TNG-ului ar fi răspuns pozitiv de 4 ori la nivel declarativ, dar când se ajungea la acte si avocaţi totul pica. Marius Stan este de părere că Adamescu nu numai că nu a băgat niciun ban la Oţelul, dar a şi luat tot ce era în conturi, mai exact peste 7 milioane de euro şi a rămas şi cu Baza Ancora şi Centrul de Copii şi Juniori. Primarul a precizat din nou că nu s-a aşteptat niciodată la aşa ceva din partea celui considerat a fi al treilea cel mai bogat om din România.

- Marius Stan a făcut în sfârşit şi bilanţul exact al banilor veniţi din Champions League: 7,3 milioane de euro erau în conturi la plecarea sa, bani care au rămas la dispoziţia lui Adamescu, aproape 3 milioane de euro au reprezentat primele jucătorilor şi staff-ului tehnic pentru câştigarea campionatului, 5 milioane de euro a fost bugetul Oţelului în 2011-2012, sezon în care Combinatul şi-a retras orice sponsorizare înspre echipă, 1,3 milioane de euro ar fi luat impresarul Ioan Codoban pentru aducerea de jucători între 2006 şi 2012, 1,5 milioane a fost datoria către omul de afaceri Radu Călin care a susţinut singur Oţelul între 2010 şi 2011, în timp ce restul ar fi reprezentat cheltuieli cu participarea, deplasările şi organizarea meciurilor din Champions League. Vă reamintim că echipa noastră a primit 18.320.000 de euro de la UEFA pentru că a evoluat în faza grupelor din Liga Campionilor în 2011.

- Marius Stan s-a arătat deranjat şi de faptul că multă lume crede că el îşi doreşte să-şi facă campanie în viitor prin promovarea unui nou Oţelul. Primarul spune nu numai că nu este interesat de acest lucru, mai ales că nu poate fi vorba de aşa ceva dacă totul o va lua de la zero din Liga a 4-a. El a declarat că ar renunţa în secunda doi la funcţia de edil-şef şi la 10 ani din viaţă dacă ar putea să fie din nou preşedintele clubului şi să se poată baza pe un buget cu care să se bată din nou la campionat. El este de părere că gălăţenii ar trebui să aprecieze mai mult performanţele realizate în 2011 sub mandatul său, în loc să-l înjure.  

- Chestionat pe marginea faptului că a promis un stadion nou în campania electorală, Marius Stan a precizat în premieră că sunt discuţii cu un concern german, care şi-a manifestat intenţia de a construi un stadion la Galaţi pe care să-l managerizeze tot ei. Lucrarea s-ar face pe banii nemţilor, nu ai gălăţenilor, şi ar cuprinde, în afară de stadion, şi o sală de sport, bazin, etc. Totuşi acest proiect este abia la faza de discuţii, de completat chestionare şi alte asemenea. Referitor la actuala problemă dintre Oţelul şi Combinat, pe marginea stadionului din Ţiglina III, Marius Stan a precizat că cei din conducerea ArcelorMittal au răspuns pozitiv şi că ar da arena în folosinţă unei echipe care să reprezinte Galaţiul, dar care să îngrijească arena, nu cum s-a întâmplat până acum, când cei de la Oţelul nu şi-au plătit utilităţile şi a fost tăiat curentul şi apa curentă la stadion!

- Primăria lucrează la un model de finanţare pentru cluburile din sportul gălăţean prin înfiinţarea de CSM-uri la majoritatea sporturilor din oraş, după exemplul Bucureştiului.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Tudor » 19-06-2015 22:02

Pai si stadionul pentru ce il mai face? Pentru spectacole? Sala de sport, bazinul isi gasesc utilitatea oricum...
Daca ar exista Otelul in liga 2, 3 ar juca acolo, dar se tot vorbeste de desfiintare.
−1

Tudor

  •  
  •  

#2 marvasmar » 19-06-2015 22:03

Hai sa facem socoteli. 18,3 + 3,2 = 21,5 venituri.
Chltuieli: 3+5+1,3+1,5=10,8
21,5-10,8=10,7
10,7-7,3=3,4
3,4 milioane de euro au reprezentat cheltuieli cu participarea, deplasările şi organizarea meciurilor din Champions League, domnule stan?
Scump domnule, dincolo era mai ieftin. (Daca imi este permis sa fac o gluma cam dura). Dati-mi voie sa nu-l cred in totalitate pe acest domn. El incearca sa cada pe suma primita de la UEFA, dar se uita de cele 3 milioane din campionat, sau pe aceia nu i-au primit niciodata, din alte motive stiute doar de stan? Si apropo, iei tot lotul de jucatori cu mai putin de 1 milion, dar comisioanele sunt de 1,3 milioane? Ceva este putred in Danemarca, domnule STAN.
−2

marvasmar

  •  
  •  

#3 Damian » 19-06-2015 23:27

Citez pe Tudor:
Pai si stadionul pentru ce il mai face? Pentru spectacole? Sala de sport, bazinul isi gasesc utilitatea oricum...
Daca ar exista Otelul in liga 2, 3 ar juca acolo, dar se tot vorbeste de desfiintare.




Tudor, pai hai sa privim problema si din alt unghi, din alta perspectiva. Un stadion nou, modern este bun, este necesar chiar si pentru "simpla" modernizare a orasului (desi nu-i vorba de nimic simplu/minuscul/neinsemnat aceasta necesitate - schimbarea/modernizarea infatisarii degradate a orasului), pentru a schimba infatisarea degradata a acelei zone de oras. O ruina de stadion Dunarea nu isi are locul intr-un oras din zilele noastre. Cat despre "pentru ce il face...dar se tot vorbeste de desfiintare" gandeste-te ca desi nimeni nu isi doreste ca Otelul sa fie falimentata, trebuie sa luam in calcul varianta ca putem "renaste" un Otelul la Galati. Desi prefer sa recuperam Otelul acesta de la adamescu, desi cam greu de crezut ca ne mai putem recupera clubul, cam complicat din mai multe puncte de vedere (un aspect fiind: datoriile clubului).

(Stiu: cam multi "desi", cam multi de "dar")
+1

Damian

  •  
  •  

#4 Uzzy » 20-06-2015 07:40

Cine are un dram de "fler" intelege imediat ca stan produce numai " vorbe goale"...Ce jucatori s.au adus in 2011 cu 5 mil.€??? I.a mai cumparat o data pe "blazatii" din 2010? Drepturi tv??..Stadionul facut de nemti e inventie pura , sa ne arate macar 1 chestionar facut acest proiect....macar o ciorna mazgalita de.a nemtilor.

Auzi la el, prefera sa fie ignorat decat hulit....Pai in caz ca nu stia, sau a uitat repede, atunci cand furi/inseli/prejudiciezi pe cineva aproape tie..devii un TRADATOR! De ce? Pt ca tocmai tu care ai jucat in aceste culori, care ai devenit "mare" cu acest club, l-ai inselat premeditat! Tradatorul are alta soarta in alte tari...
Eu unul, intre a-l ignora si a-l injura, as alege glontele! E mult mai potrivit si mai eficient pt un tradator!
Barem adamescu e hot din nastere...o.fura si pe ma-sa, daca maine se duce la Steaua ii fura si jiltul lui Jiji.....dar stan tocmai pt ca si.a tradat cu buna stiinta "casa" care l.a crescut...e de 100 ori mai tradator si hot decat adamescu

Uzzy

  •  
  •  

#5 romeo » 20-06-2015 08:08

Poate esti mai concret si ai si dovezi despre cum Stan si-a tradat cu buna stiinta casa care l-a crescut..e foarte simplu sa arunci cu noroi si sa te joci cu cuvintele.Ceea ce spui tu...doare...este fals ...Acuzatia de tradare este foarte grava si ar trebui sa iti asumi responsabilitatea celor scrise!
D-l Stan a explicat :
- despre stadionul Dunarea ...cu nemtii ..a fost foarte clar ca au fost doar discutii de principiu si nimic concret
- despre jucatori, a vorbit de cheltuielile din perioada 2006 - 2011 ..cand practic a schimbat echipa din temelii si a facut-o campioana Romaniei.
Sunt total neutru in povestea asta. dar a venit momentul sa fim mai agresivi in sensul pozitiv si sa terminam cu luptele fratricide.Stan este unul dintre noi ...Stan ne-a facut sa fim mandrii ca suntem otelari. Noi l-am rasplatit cu functia de primar...acolo unde este mult mai eficient decat predecesorii si va rezolva ..impreuna cu noi si problema Otelului.
Pastreaza glontele pentru motive mai serioase ..deocamdata tara si familia ta nu sunt in pericol.
−1

romeo

  •  
  •  

#6 amfi » 20-06-2015 08:57

Citez pe romeo:
Poate esti mai concret......

Romeo, hai sa fiu eu mai concret. Tradator nu este. E prea mult spus. A fost un presedinte de club care si-a facut bine treaba iar pentru asta a fost platit. Nu si-a facut treaba bine degeaba. A fost platit ( s-a platit ), cum multi ar spune, chiar mult prea bine pentru nivelul clubului pe care l-a condus. Treaba cu candidatura la primarie era clara de mai mult timp iar faza cum ca si-a dat seama prea tarziu de intentiile lui adamescu nu-l scuza cu nimic . macar din culpa si tot poate fi acuzat pentru situatia actuala a clubului. Ca primar e zero. Nu mai conteaza discutiile si proiectele despre care vorbeste domnia sa acum. A promis si n-a facut. Asta e clar si asta se vede acum!

amfi

  •  
  •  

#7 romeo » 20-06-2015 09:12

Mda..
A fost platit corect si nimic mai mult.
Culpa exista , de acord..acum regreta ca a fost naiv si credul ca si noi toti de altfel si pe deasupra sufera pentru ca nu poate face mai mult.Ce trebuia sa faca ? cand si-a dat seama de intentiile evreului era prea tarziu...
Ca primar zero? Nu sunt de acord ..este cel mai bun primar de dupa 1989..nesansa lui a fost ca la el sa se termine toate pomenile cum bine spunea un prieten intr-o postare ...a luat decizii corecte si va continua...nu poti face in 2-3 ani ce altii nu au facut in 25 de ani....daca s-ar detasa politic ar fi un extraordinar edil al orasului nostru.
La urmatoarele discutii cu primarul, te invit personal sa participi si sa te convingi de ceea ce este!
−1

romeo

  •  
  •  

#8 DanielT » 20-06-2015 09:16

Nu stiu la ce ne foloseste sa facem noi pe procurorii atat timp cat nu avem dovezi ci doar zvonuri. Noi suntem suporteri si ar trebui sa cautam solutii pentru salvarea Otelului. Salvarea Otelului inseamna unirea tuturor suporterilor intr-o asociatie juridica si apoi cautarea solutiilor impreuna cu autoritatile Galatiului. Eu alta solutie nu vad in momentul asta. Doar daca are vreunul dintre voi cateva milioane de euro disponibili imediat pentru salvarea Otelului. Un singur lucru e clar. Adamescu nu a avut nici o intentie sa investeasca si nici nu va avea astfel ca falimentul clubului este doar o chestiune de timp. Otelul va continua dintr-o liga inferioara cu ajutorul nostru iar autoritatile locale sunt obligate sa ajute la acest proiect, ba chiar sa fie active in mare procent pentru ca Otelul e o legenda a orasului nostru. De multe ori Otelul a fost singurul brand cu care m-am mandrit atunci cand cineva ma intreba de orasul meu. Asa ca numai comentati. Treceti la fapte. Exista Liga Suporterilor care este constituita legal, exista niste autoritati dispuse la dialog, exista un primar care e unul dintre cele 50 de legende ros-alb-albastre. Stam si ne blocam de niste acuzatii care ar face invidios orice procuror DNA.

DanielT

  •  
  •  

#9 Galati1964 » 20-06-2015 09:52

A lasat 7 milioane in conturi?Cu restul pana LA 20 ce a facut? Stan nu e legenda clubului Otelul Galati. Un club poate avea 50 jucatori importanti, dar nu 50 de legende. Puiu Vasilache, Vali Stefan, Tanase, Tofan pot fi numiti LA orice ora legende. Dar Stan mai are de mancat. Stan nu e hulit de galeria Otelului, ci SI de galerie. Majoritatea suporterilor este de acord cu faptul CA Stan a pus umarul serios alaturi de Adamescu LA distrugerea echipei. Banii nu dispar singuri. Dunarea Batrana si liga suporterilor cumuleaza 12 persons probabil. E adevarat CA dunarea Batrana are multe vizualizari si poate influenta multi suporteri. Stan a ales bine. Totusi din pacate pentru domnul primar multi nu o fac pe prostii si stiu ce a facut impreuna cu tovarasul Adamescu. Punct.
−4

Galati1964

  •  
  •  

#10 Uzzy » 20-06-2015 10:56

Citez pe romeo:
Poate esti mai concret si ai si dovezi despre cum Stan si-a tradat cu buna stiinta casa care l-a crescut..e foarte simplu sa arunci cu noroi si sa te joci cu cuvintele.Ceea ce spui tu...doare...este fals ...Acuzatia de tradare este foarte grava si ar trebui sa iti asumi responsabilitatea celor scrise!
D-l Stan a explicat :
- despre stadionul Dunarea ...cu nemtii ..a fost foarte clar ca au fost doar discutii de principiu si nimic concret
- despre jucatori, a vorbit de cheltuielile din perioada 2006 - 2011 ..cand practic a schimbat echipa din temelii si a facut-o campioana Romaniei.
Sunt total neutru in povestea asta. dar a venit momentul sa fim mai agresivi in sensul pozitiv si sa terminam cu luptele fratricide.Stan este unul dintre noi ...Stan ne-a facut sa fim mandrii ca suntem otelari. Noi l-am rasplatit cu functia de primar...acolo Citez pe romeo:
Poate esti mai concret si ai si dovezi despre cum Stan si-a tradat cu buna stiinta casa care l-a crescut..e foarte simplu sa arunci cu noroi si sa te joci cu cuvintele.Ceea ce spui tu...doare...este fals ...Acuzatia de tradare este foarte grava si ar trebui sa iti asumi responsabilitatea celor scrise!
D-l Stan a explicat :
- despre stadionul Dunarea ...cu nemtii ..a fost foarte clar ca au fost doar discutii de principiu si nimic concret
- despre jucatori, a vorbit de cheltuielile din perioada 2006 - 2011 ..cand practic a schimbat echipa din temelii si a facut-o campioana Romaniei.
Sunt total neutru in povestea asta. dar a venit momentul sa fim mai agresivi in sensul pozitiv si sa terminam cu luptele fratricide.Stan este unul dintre noi ...Stan ne-a facut sa fim mandrii ca suntem otelari. Noi l-am rasplatit cu functia de primar...acolo unde este mult mai eficient decat predecesorii si va rezolva ..impreuna cu noi si problema Otelului.
Pastreaza glontele pentru motive mai serioase ..deocamdata tara si familia ta nu sunt in pericol.

unde este mult mai eficient decat predecesorii si va rezolva ..impreuna cu noi si problema Otelului.
Pastreaza glontele pentru motive mai serioase ..deocamdata tara si familia ta nu sunt in pericol.


Logica nu ma lasa sa fiu de acord cu tine...stiu din multe postari de.ale tale ca esti unul din sustinatorii lui...problema ta, dar nu ma lua pe mine cu " dovezi si fapte concrete"..daca ar exista de mult ar fi fost ridicat de DNA.
E de ajuns sa analizezi niste chestiuni banale ca sa.ti dai seama de cine e cu adevarat acest puscariabil

Popescu nu a fost o legenda in generatia de aur si acum e la parnaie? Ce treaba sula cu prefectura...in fine, eu nu cred ca am exagerat cu nimic cand am afirmat ca e un tradator...si.a tradat clubul cu buna stiinta de cauza, sa lasam bancurile pentru cei naivi...
−4

Uzzy

  •  
  •  

#11 Damian » 20-06-2015 12:08

Citez pe Vlad Drăgan:
- Primăria lucrează la un model de finanţare pentru cluburile din sportul gălăţean prin înfiinţarea de CSM-uri la majoritatea sporturilor din oraş, după exemplul Bucureştiului.


Din cate auzisem eu de aceasta varianta se vorbea cu mult timp inainte, nu de ieri pe azi si iata ca totul merge destul de greu, foarte greu, iar FC OTELUL GALATI - "Otelul" nostru iubit este in mocirla pana la gat (ca sa nu ma exprim altfel, mai neortodox). Daca nu se mareste pasul, daca nu se tureaza motoarele in directia implementarii acestei variante pentru salvarea clubului...sper sa nu fie prea tarziu pentru salvarea clubului.


Sper doar ca Primăria sa nu lucreze cu viteza melcului la acest model de finanţare pentru cluburile din sportul gălăţean.
+2

Damian

  •  
  •  

#12 vitzamina » 20-06-2015 13:31

nu cred o boabă.
−3

vitzamina

  •  
  •  

#13 romeo » 20-06-2015 14:01

Hai sa o lamurim :
1. Sustin echipa Otelul Galati
2. Il respect pe M Stan ca om ..ca primar si ca fost jucator/conducator al Otelului. SI care este problema?
3. LSG 1993 isi propune crearea unui sistem care sa poata asigura participarea suporterilor la renasterea echipei de fotbal OTELUL GALATI
4. LSG 1993 are suficienti membrii incat sa poata fi luata in seama oricand deschide un subiect..si numarul lor creste.
5. Apreciez ultrasii dar detest ura, ranchiuna, vorbele urate si acuzele fratricide.
6.LSG 1993 nu doreste conflict cu nici-o alta grupare a suporterilor galateni.
7. Otelul "se odihneste" si din cauza noastra ..nu am fost organizati ...A sustine echipa nu inseamna doar bannere pe stadion, repertoriu, injuraturi. Otelul este steagul nostru de lupta..l-am pierdut, trebuie sa il recuperam..prin diplomatie si inteligenta.
8. Leonard daca ai un ghimpe impotriva lui M Stan ...iti propun o intalnire face to face pt a lamurii lucrurile. Valabil si pt Uzzi si toti cei care credeti ca Stan "a tradat". Avem nevoie de un moment al adevarului ..unii dintre noi l-am avut si altfel este situatie acum..mult mai echilibrata, iar M Stan a fost si este de buna credinta.
9. Nici eu nu cred ..sunt doar aspecte relative..pentru concret e nevoie de implicarea noastra .
10. Forza Otelul Galati
+4

romeo

  •  
  •  

#14 Tudor » 20-06-2015 22:02

Damian, m-am gandit si la ce ai scris tu. Evident ca si eu vreau un stadion modern, o baza sportiva moderna in oras. Problema e, daca pe stadion nu se va juca, crezi ca se va investi aiurea in intretinerea lui? Este exact ca la masina. Ti-o iei, dar mai grea e intretinerea. National Arena cam rupe bugetul Bucurestiului. Nu va fi ca NA, dar tot vor trebui bagati bani. Eu poate gandesc acum prea superficial, sper nu am dreptate, sa se faca si sa fie folosit 100%.
−1

Tudor

  •  
  •  

#15 amfi » 20-06-2015 23:38

Citez pe romeo:
Mda..
A fost platit corect si nimic mai mult.
Culpa exista , de acord..acum regreta ca a fost naiv si credul ca si noi toti de altfel si pe deasupra sufera pentru ca nu poate face mai mult.Ce trebuia sa faca ? cand si-a dat seama de intentiile evreului era prea tarziu...
Ca primar zero? Nu sunt de acord ..este cel mai bun primar de dupa 1989..nesansa lui a fost ca la el sa se termine toate pomenile cum bine spunea un prieten intr-o postare ...a luat decizii corecte si va continua...nu poti face in 2-3 ani ce altii nu au facut in 25 de ani....daca s-ar detasa politic ar fi un extraordinar edil al orasului nostru.
La urmatoarele discutii cu primarul, te invit personal sa participi si sa te convingi de ceea ce este!

Pentru mine un lucru este clar Romeo : A PROMIS !!. Si nu a facut !! Nu e vorba de stadion aici. Da-l in dunarea masii de stadion, oricum era degeaba si greu de intretinut. Aici e vorba de cu totul altceva . Nu facem acum calcule cati bani au venit de la UEFA , cati bani din drepturile de televizare ( cca 2-3 mil ) au fost folositi si cum au fost folositi in anul 2011 pe langa cele 5 milioane despre care vorbeste domnia sa ca au fost alocati ca buget din banii de la UEFA . insumind nici macar steoaia nu a avut buget de 8 milioane in 2011! Sunt organe abilitate care pot face aceste calcule si care pot acuza . Problema la domnul primar este de alta natura. Nu stiu nici eu si nici tu , nu stie nimeni adevarul despre fostul presedinte de club, actualul primar si nu in ultimul rand omul Marius Stan !! Vorbind despre politica , tot ai adus vorba, fara ea chiar nu poate face nimic. Asa ca, nu ne ramane decat sa privim si atat !..daca tu crezi ca este cel mai bun primar de dupa revolutie si pana azi, eu iti respect opinia dar da-mi voie sa nu fiu deacord cu tine! Eu spun doar atat: tot ce a promis a fost in vant! nimic din ce a spus ca face nu a facut! mai rau este ca nici macar nu a inceput ceva din ce a promis..macar sa vad ca misca ceva...nimic !! si inca ceva: sunt pornit pe el pentru ca am avut mare incredere in el, l-am votat cu doua maini, dezamagirea creste invers proportional cu increderea pe care am avut-o in domnia sa pe masura ce timpul trece fara sa vad macar o schimbare la dumnealui ....

amfi

  •  
  •  

#16 Mylky » 29-06-2015 23:31

Citez pe amfi:
Citez pe romeo:
Mda..
A fost platit corect si nimic mai mult.
Culpa exista , de acord..acum regreta ca a fost naiv si credul ca si noi toti de altfel si pe deasupra sufera pentru ca nu poate face mai mult.Ce trebuia sa faca ? cand si-a dat seama de intentiile evreului era prea tarziu...
Ca primar zero? Nu sunt de acord ..este cel mai bun primar de dupa 1989..nesansa lui a fost ca la el sa se termine toate pomenile cum bine spunea un prieten intr-o postare ...a luat decizii corecte si va continua...nu poti face in 2-3 ani ce altii nu au facut in 25 de ani....daca s-ar detasa politic ar fi un extraordinar edil al orasului nostru.
La urmatoarele discutii cu primarul, te invit personal sa participi si sa te convingi de ceea ce este!

Pentru mine un lucru este clar Romeo : A PROMIS !!. Si nu a facut !! Nu e vorba de stadion aici. Da-l in dunarea masii de stadion, oricum era degeaba si greu de intretinut. Aici e vorba de cu totul altceva . Nu facem acum calcule cati bani au venit de la UEFA , cati bani din drepturile de televizare ( cca 2-3 mil ) au fost folositi si cum au fost folositi in anul 2011 pe langa cele 5 milioane despre care vorbeste domnia sa ca au fost alocati ca buget din banii de la UEFA . insumind nici macar steoaia nu a avut buget de 8 milioane in 2011! Sunt organe abilitate care pot face aceste calcule si care pot acuza . Problema la domnul primar este de alta natura. Nu stiu nici eu si nici tu , nu stie nimeni adevarul despre fostul presedinte de club, actualul primar si nu in ultimul rand omul Marius Stan !! Vorbind despre politica , tot ai adus vorba, fara ea chiar nu poate face nimic. Asa ca, nu ne ramane decat sa privim si atat !..daca tu crezi ca este cel mai bun primar de dupa revolutie si pana azi, eu iti respect opinia dar da-mi voie sa nu fiu deacord cu tine! Eu spun doar atat: tot ce a promis a fost in vant! nimic din ce a spus ca face nu a facut! mai rau este ca nici macar nu a inceput ceva din ce a promis..macar sa vad ca misca ceva...nimic !! si inca ceva: sunt pornit pe el pentru ca am avut mare incredere in el, l-am votat cu doua maini, dezamagirea creste invers proportional cu increderea pe care am avut-o in domnia sa pe masura ce timpul trece fara sa vad macar o schimbare la dumnealui ....





amfi, haide macar sa fim sinceri si fara vreo apartenenta politica sa recunoastem ca de cand este el primar lucrurile au inceput sa se miste si sa se miste in directia buna. In comparatie cu predecesorii sai la Primaria Galati actualul primar, Stan, a facut foarte multe. Trebuie doar sa iesim si sa privim in jur prin Galati. O multime de strazi si multe cartiere modernizate. Chiar daca modernizarea de pana acum nu este la nivelul pe care ni-l dorim cu totii, chiar daca nu este chiar ce ne asteptam lucrurile s-au miscat si s-au miscat in directia buna, in directia corecta. Ca daca era dupa altul cred ca si acum erau toate garajele/cotetele in picioare si strazile aratau tot ca niste ulite, ca si teren arabil. Da, poate ca toti asteptam NOUL GALATI promis in campanie, dar ganditi-va ca daca Stan ar fi inceput cu NOUL Stadion, NOUA primarie, cred ca i s-ar fi urcat lumea in cap. Asa ca omul a ales mai intai sa mai modernizeze cate ceva prin oras si fiti convinsi ca va face si NOUL GALATI (stadion, primarie, etc.). Sa nu uitam ca Stan nu poate decide de unul singur la Primarie, orice proiect trebuie aprobat/votat de consilierii locali si ati vazut cate piedici s-au pus pana acum pe motiv ca "ce daca este un proiect bun pentru Galati, pentru galateni? Daca nu-i din partidul nostru cel ce a propus proiectul atunci sa-i dam la gioale". Stiti doar ce cloaca este in politica si cate interese exista pe acolo. Totul merge greu si din cauza birocratiei. Acolo nu poti decide de unul singur.

Unii spun ca nu s-a facut mai nimic in Galati, ca strazile modernizate nu sunt modernizari, ca nu se pun la socoteala. Cum naiba sa nu se puna la socoteala ca realizari, ca modernizari cand pana mai ieri aveam lasate mostenire de la predecesorii sai "strazi" nemodernizate care aratau ca teren arabil, vezi strada Frunzei si multe altele. Nu poti sa spui ca nu s-a facut nimic in Galati de cand e Stan primar. S-au facut foarte multe, chiar daca nu s-a facut ceea ce asteptam noi, chiar daca nu s-a facut la nivelul pe care il asteptam cu totii. Eu cred ca va face tot ce a promis.


Uite cam cateva lucruri care s-au facut:

- strada Frunzei
- strada Gheorghe Asachi
- strada Stadionului
- strada Otelarilor
- parc Viva
- Modernizarea STRAZII Mihai Bravu, scoasa la LICITATIE
- Modernizarea STRAZILOR Tecuci si Saligny, scoasa la licitatie
- investitii demarate de municipalitate se numara modernizarea strazilor Democratiei, Anghel Saligny si strada Traian si constructia primului campus social în Micro 17
- modernizarea strazii Uniri,
- Centrul multicultural ”Dunarea de Jos”
- Parcarea pentru TIR-uri
- modernizarea Scolii "Calistrat Hogas"
- Centrul de recuperare ”KIDS”
- lucrarile tehnico-edilitare la Parcul Industrial
- modernizarea unor unitati de învatamânt
- modernizarea unor artere precum Ana Ipatescu, Democratiei
- o sumedenie de garaje/cotete mizerabile demolate
- ca sa nu mai spun ca s-a dat drumul in sfarsit si la conventii individuale pentru apa calda (ceea ce este un mare plus)




- Modernizarea strazii Anul Revolutiei 1848 din municipiul Galati ,Piata de gros Calea Basarabiei - zona Galati-Cahul,Modernizare Strada Basarabiei intre Piata Energiei si B-dul George Cosbuc,Modernizarea si Reabilitarea Scolii nr. 38 din municipiul Galati,Modernizarea cladirilor Caminului pentru Persoane Varstnice "Sfantu Spiridon" Galati,Modernizarea si Echiparea Ambulatoriului de Specialitate al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati,Extinderea Colegiului de Industrie Alimentara "Elena Doamna" si modernizarea utilitatilor existente, amenajare Parc Micro 13, aferent blocuri ANL - str. N. Mantu, modernizarea si reabilitarea Grupului Scolar Gh. Asachi din municipiul Galati, modernizarea Bd. Otelarilor, strazilor Stadionului, Frunzei si Gheorghe Asachi din municipiul Galati ,modernizare strada Unirii din municipiul Galati, modernizarea Parcului Rizer din municipiul Galati , modernizare Gradina Publica Galati, modernizarea si reabilitarea Scolii nr. 9 "Calistrat Hogas" din municipiul Galati si cate nu-mi mai amintesc acum , plus cele in curs precum Locuintele sociale care sunt in lucru pe centura ...etc. etc...!!! Acum trageti concluzia fiecare ,daca e mult sau putin in 3 ani de mandat !!???

Eu cred ca spre deosebire de predecesorii sai, Stan a facut foarte multe pentru modernizarea Galatiului si vazusem chiar ca incepusera unii postaci nihilisti, ciudosi, ofticati (nici nu stiu cum sa-i mai numesc) care incercau sa spuna, de fapt sa minta ceva de genul "Da bai dar multe sunt proiecte incepute de vechii primari." Ceea ce e o aberatie cosmica. E ca si cum as spune acum cand am citit undeva ca primarul Bucurestiului, Oprescu ar vrea sa faca Bucurestiul port la Dunare printr-un canal, iar eu as spune "Da bai, dar e proiectul inceput de Ceausescu, fiindca Ceausescu a initiat proiectul". Ceea ce este complet aberant, ca pe noi nu ne ajuta cu nimic un proiect inceput, ce ramane doar pe hartie, deci important este cel ce realizeaza, duce la bun sfarsit un proiect acel om va fi creditat ca a realizat proiectul.

Eu personal consider ca Stan a facut bine ca nu a inceput direct cu constructia noului stadion, sau a noului sediu al Primariei pentru ca altfel multa lume i s-ar fi urcat in cap, multa lume ar fi strambat din nas ca de ce a inceput cu acele proiecte cand sunt atatea de facut in oras, mult mai importante. Si din punctul meu de vedere Stan Marius e cel mai bun primar de dupa revolutie.


El a facut promisiunile acelea din campanie crezandu-i de buna-credinta pe colegii sai, cei din vechiul sau partid, care de fapt ii puneau piedici propriului lor candidat. Politica asta are multe fetze. Nu vedeti ca deabia acum proiectele au inceput incet, incet sa treaca de votul alesilor locali...


Dar sunt de acord cu tine ca trebuia transparenta de la bun inceput in ceea ce privea banii din Champions League. Dar daca nu ma insel Rapisca a prezentat la un moment dat niste hartii pe ce s-au dus banii castigati din Champions League, spunea ca s-au dus bani in colo si in coace, pe cutare lucru, pe cutare comisioane, sau poate ca doar verbal fara sa prezinte hartii dar auzisem ca sigur a spus pe ce s-au dus acei bani.


Stan e singurul primar de dupa revolutie care a miscat lucrurile in directia buna, corecta pentru oras. Ca e mult, ca e putin...bine totusi ca s-a inceput modernizarea Galatiului, dar nu uitati de birocratia din Romania. In Romanica noastra mai totul este blocat, sau totul merge cu viteza melcului.


Asa este...a promis multe in campanie si eu ca si cetatean al Galatiului inca astept sa isi respecte absolut toate promisiunile facute alegatorilor, dar sa nu uitam ca el acolo la Primarie nu voteaza de unul singur acele proiecte, ele mai trebuiesc acceptate, votate si de consilierii locali.




Si vreau doar sa mai specific, foarte clar, pentru unii ca asta e parerea mea...Specific asta pentru ca am vazut pe unele site-uri unii postaci nihilisti, fara creier care injura, jignesc orice si pe oricine care nu este de aceeasi parere cu ei...asa ca abtineti-va de la mizerii verbale daca nu sunteti in stare sa veniti cu remarci, argumente contrare de bun simt, pentru ca fiecare gandeste, analizeaza tot ce este in jur in felul sau, fiecare cu parerea lui.
+2

Mylky

  •  
  •  

#17 Damian » 04-07-2015 12:30

Citez pe Tudor:
Damian, m-am gandit si la ce ai scris tu. Evident ca si eu vreau un stadion modern, o baza sportiva moderna in oras. Problema e, daca pe stadion nu se va juca, crezi ca se va investi aiurea in intretinerea lui? Este exact ca la masina. Ti-o iei, dar mai grea e intretinerea. National Arena cam rupe bugetul Bucurestiului. Nu va fi ca NA, dar tot vor trebui bagati bani. Eu poate gandesc acum prea superficial, sper nu am dreptate, sa se faca si sa fie folosit 100%.


Tudor, pai sa ne aducem aminte un lucru, cred eu ca foarte important, Primaria sau societatea (daca nu ma insel, cred ca S.C. Gospodărire Urbană S.R.L. Galaţi) care administra inainte actualul stadion s-a plans de foarte multi ani ca se pierd bani, foarte multi bani prin administrarea, intretinerea actualei epave de stadion Dunarea, deci DEJA se pierd foarte multi bani cu intretinerea acelei ruine, asa ca zic eu, cred, ca ar atrage mai multi bani, mai mult interes in cazul in care ar fi un stadion nou...luati exemplul Cluj Arena, la care din cate am inteles pur si simplu se administreaza singur, e un magnet de atras fonduri. Eventual se pot inventa 'nspe mii de echipe care sa joace acolo pe noul stadion Dunarea, dar speram ca va juca FC OTELUL GALATI acolo in cupele europene. Si eu sper sa se faca si sa fie folosit 100%.
+1

Damian

Login sau crează cont pentru a comenta              |