STIRI Suporteri Suporterii uniţi au strâns banii pentru înfiinţarea asociaţiei

Tinerii otelari isi vor putea procura cardul socios rosu contra sumei de 60 de lei/anTinerii otelari isi vor putea procura cardul socios rosu contra sumei de 60 de lei/anAstăzi, 27 aprilie 2016, a avut loc o nouă întâlnire a suporterilor oțelari reuniți, în încercarea de a readuce echipa Oţelul Galaţi la viață. La această ședință au participat un număr de 20 de persoane. Vă prezentăm câteva dintre aspectele cele mai importante discutate:


- În primul rând s-a stabilit un comitet, format din câțiva membri cotizanți care să se ocupe de lucrurile importante ce preced înființarea Asociației

- S-a discutat despre viitorul sediu al Asociației existând posibilitatea de a folosi un apartament al unui membru cotizant sau închirierea unui spaţiu pe termen lung

- Actele pentru obținerea numelui de la Ministerul de Justiție nu au fost depuse deocamdată, pentru că acest lucru e posibil doar într-o singură zi din săptămână (joia)

- Tot mâine, o parte din comitet se va întâlni cu reprezentantul asociației care se ocupă de actele noastre pentru mai multe lămuriri în legătură cu pașii ce trebuiesc urmați, principiile de bază ce vor intra în viitorul statut, etc.

- Alegerea prin vot a siglei viitorului club se va face abia după ce vom ști clar numele viitoarei Asociații.

- S-a definitivat codul de culori al cardurilor de membru socios:
a) roșu, pentru pentru tinerii până în până în 21 de ani, dar și pentru persoanele peste 65 de ani. Cotizația anuală pentru această categorie este de 60 de lei, plătibili în una sau două rate (la începutul turului și la începutul returului)
b) alb, pentru membrii cotizanți. Suma anuală pentru această categorie de socios este de 150 lei anual, plătibili în una sau două rate (la începutul turului și la începutul returului) c) albastru, pentru cei care doresc să se implice mai mult financiar, 400 lei anual, plătibili într-o singură tranşă.

FOARTE IMPORTANT: Am reușit să strângem în această seară suma de 3650 lei, reprezentând taxa de înscriere în viitoarea asociație, dar și o parte din cotizațiile pentru statutul de socios. De asemenea, precizăm că au fost 4 suporteri care au dorit achiziționarea cardului albastru, plătind 400 de lei, plus taxa de înscriere. E o sumă suficientă pentru demararea procedurilor de înființare a Asociației, dar bineînțeles mult prea mică pentru ceea ce dorim să facem toți la Oțelul. De aceea e important să ne mobilizăm cu toții și să începem să strângem banii necesari funcţionării noului club.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Uzzy » 28-04-2016 09:17

Intotdeauna e mai bine sa faci ceva, decat sa nu faci absolut nimic! Intr-adevar, e salutara aceasta initiativa, dar parerea mea este ca nu se potriveste deloc pe meleagurile noastre dragi...mai pe scurt, dupa cateva luni de ''cotizatii'' o sa inceapa show-ul...Fiecare se va crede un ''Jiji'' (mai mare sau mai mic) si va veni cu nu stiu ce pretentie, ca deh, omu' a bagat bani la echipa. In afara de acest lucru, trebuie o suma foarte mare de bani, stransa periodic, ceea ce noua, romanilor, nu ne este cu putinta, din cauza faptului ca nu suntem deloc uniti...asa este in ADN-ul nostru, nu putem fi niciodata ''straini si uniti'' pt aceeasi cauza, este in samanta noastra sa fim rautaciosi, indiviosi si prost educati...de aceea cred ca acest proiect nu va avea sanse de izbanda.

HAI OTELUL!
+1

Uzzy

  •  
  •  

#2 theflyer » 28-04-2016 10:02

Citez pe Uzzy:
Intotdeauna e mai bine sa faci ceva, decat sa nu faci absolut nimic! Intr-adevar, e salutara aceasta initiativa, dar parerea mea este ca nu se potriveste deloc pe meleagurile noastre dragi...mai pe scurt, dupa cateva luni de ''cotizatii'' o sa inceapa show-ul...Fiecare se va crede un ''Jiji'' (mai mare sau mai mic) si va veni cu nu stiu ce pretentie, ca deh, omu' a bagat bani la echipa. In afara de acest lucru, trebuie o suma foarte mare de bani, stransa periodic, ceea ce noua, romanilor, nu ne este cu putinta, din cauza faptului ca nu suntem deloc uniti...asa este in ADN-ul nostru, nu putem fi niciodata ''straini si uniti'' pt aceeasi cauza, este in samanta noastra sa fim rautaciosi, indiviosi si prost educati...de aceea cred ca acest proiect nu va avea sanse de izbanda.

HAI OTELUL!

E o parere, care trebuie retinuta dar cu care nu sunt de acord. Atata timp cat cei care vor face parte din Asociatie vor semna statutul in care scrie ca profitul va fi reinvestit intotdeauna in club, nu ai ce pretentii de ”mic Jiji” sa ai. Plus de asta se va vota un Consiliu Director care va avea putere executiva, adica va executa ce se hotaraste in Adunarea Generala. Adica, daca tu nu vrei sa mai bagi bani ca te-ai suparat, majoritatea poate merge si fara tine mai departe.Parerea mea e ca se poate sa prinda acest sistem, dar conditia primordiala este sa fie transparenta totala in ceea ce priveste bugetul Asociatiei. Si inca ceva: nu e specific doar Romanilor sa nu fie uniti, si alte natii fac la fel daca lucrurile nu sunt clare. Ar cam trebui sa incepem sa nu ne mai victimizam, uneori chiar nu e cazul.
Altfel, felicitari sincere din partea mea, de aici de la distanta, astept sa apara numarul de cont sa-mi pot comanda cardul albastru.
+1

theflyer

  •  
  •  

#3 Uzzy » 28-04-2016 10:39

Citez pe theflyer:
Citez pe Uzzy:
Intotdeauna e mai bine sa faci ceva, decat sa nu faci absolut nimic! Intr-adevar, e salutara aceasta initiativa, dar parerea mea este ca nu se potriveste deloc pe meleagurile noastre dragi...mai pe scurt, dupa cateva luni de ''cotizatii'' o sa inceapa show-ul...Fiecare se va crede un ''Jiji'' (mai mare sau mai mic) si va veni cu nu stiu ce pretentie, ca deh, omu' a bagat bani la echipa. In afara de acest lucru, trebuie o suma foarte mare de bani, stransa periodic, ceea ce noua, romanilor, nu ne este cu putinta, din cauza faptului ca nu suntem deloc uniti...asa este in ADN-ul nostru, nu putem fi niciodata ''straini si uniti'' pt aceeasi cauza, este in samanta noastra sa fim rautaciosi, indiviosi si prost educati...de aceea cred ca acest proiect nu va avea sanse de izbanda.

HAI OTELUL!

E o parere, care trebuie retinuta dar cu care nu sunt de acord. Atata timp cat cei care vor face parte din Asociatie vor semna statutul in care scrie ca profitul va fi reinvestit intotdeauna in club, nu ai ce pretentii de ”mic Jiji” sa ai. Plus de asta se va vota un Consiliu Director care va avea putere executiva, adica va executa ce se hotaraste in Adunarea Generala. Adica, daca tu nu vrei sa mai bagi bani ca te-ai suparat, majoritatea poate merge si fara tine mai departe.Parerea mea e ca se poate sa prinda acest sistem, dar conditia primordiala este sa fie transparenta totala in ceea ce priveste bugetul Asociatiei. Si inca ceva: nu e specific doar Romanilor sa nu fie uniti, si alte natii fac la fel daca lucrurile nu sunt clare. Ar cam trebui sa incepem sa nu ne mai victimizam, uneori chiar nu e cazul.
Altfel, felicitari sincere din partea mea, de aici de la distanta, astept sa apara numarul de cont sa-mi pot comanda cardul albastru.



Eu chiar m-as bucura sa vorbesc prostii, dar imi mentin parerea...cate persone vor fi in Consiliul Director? Cine va avea drept de semnatura? E de ajuns sa fie doar 2 persoane pe post de ''Jiji'' (cu drepturile cele mai mari) ca sa inceapa nemultumirile...iar ''banul'' intotdeauna va fi ochiul dracului...
+1

Uzzy

  •  
  •  

#4 romeo » 28-04-2016 11:07

Posibilitatea expusa de Uzzy exista, dar exista si suficienta inteligenta in randul suporterilor in asa fel incat astfel de fenomene sa nu apara. Vom face fata provocarilor, ne vom dezvolta odata cu echipa. Veniti alaturi de noi, lucrurile complicate scot la suprafata adevaratele valori. Cand totul este bine, suntem cu miile!
+2

romeo

  •  
  •  

#5 ADYtza74 » 28-04-2016 14:13

Marea problema e saracia .Multi suporteri sunt angajati pe 700-800 roni pe luna ,cu familii si restul problemelor , pentru care si 10 lei conteaza. Multi nu au nici atat. Asta e marea si cruda problema. BANIII.
+1

ADYtza74

  •  
  •  

#6 bogdan64 » 28-04-2016 17:16

Citez pe ADYtza74:
Marea problema e saracia .Multi suporteri sunt angajati pe 700-800 roni pe luna ,cu familii si restul problemelor , pentru care si 10 lei conteaza. Multi nu au nici atat. Asta e marea si cruda problema. BANIII.

Asa este! Daca iti faci un calcul simplu, ca membru cotizant -150 lei/an inseamna cam 12-13 lei/luna. Pentru multi aceasta suma poate reprezenta o zi de existenta! Suntem destul de saraci, dar am incredere ca destui vor gasi acesti bani ca sa ne putem continua proiectul!

bogdan64

  •  
  •  

#7 dan otelarul » 28-04-2016 18:07

Referitor la acest proiect sunt sceptic . E posibil sa mearga ceva-ceva si ar fi o performanta sa se ajunga in liga a 3 a cu acest sistem. Impartasesc si eu parerea celui ce spunea pe acest sait ca metoda socios nu poate sustine o echipa de fotbal in prima liga la noi. Nu avem atat de multi suporteri otelari adevarati care sa faca sacrificii financiare. Galatenii vor imbratisa in marea lor masa o alta echipa ce va rasari mai devreme sau mai tarziu cu bani de la bugetul local . Cand era Dunarea in divizia A nimeni nu baga in seama pe Otelul care de fapt se numea Metalosport . Eu deocamdata nu ma bag. Stau in asteptare sa vad ce-i de capul celor ce au avut aceasta initiativa si cati se aduna pe langa ei intr-un an .
−1

dan otelarul

  •  
  •  

#8 theflyer » 28-04-2016 20:57

Citez pe dan otelarul:
Referitor la acest proiect sunt sceptic . E posibil sa mearga ceva-ceva si ar fi o performanta sa se ajunga in liga a 3 a cu acest sistem. Impartasesc si eu parerea celui ce spunea pe acest sait ca metoda socios nu poate sustine o echipa de fotbal in prima liga la noi. Nu avem atat de multi suporteri otelari adevarati care sa faca sacrificii financiare. Galatenii vor imbratisa in marea lor masa o alta echipa ce va rasari mai devreme sau mai tarziu cu bani de la bugetul local . Cand era Dunarea in divizia A nimeni nu baga in seama pe Otelul care de fapt se numea Metalosport . Eu deocamdata nu ma bag. Stau in asteptare sa vad ce-i de capul celor ce au avut aceasta initiativa si cati se aduna pe langa ei intr-un an .

Bravo! Asta da atitudine! Stam deoparte la umbra si daca nu iese facem bascalie. Daca iese... Ne facem ca ploua si zicem ca am fost mereu langa echipa. Suporteri d-astia gasim pe la Bucuresti cu garla. Stai frate deoparte si poate gasesti si tu vre-un Voluntari sa tii si tu cu ei.
+1

theflyer

  •  
  •  

#9 DanielT » 29-04-2016 07:24

In Romania intr-un fotbal falimentar si neinteresant la ora actuala cluburile de fotbal sunt organizate in doua moduri: cluburi care sunt conduse de o singura persoana numit patronul echipei care hotaraste totul la clubul respectiv si cluburi sustinute de autoritatile locale in care supravietuirea e la mana politicului. Astfel s-a ajuns la dezastrul din fotbalul de azi in care te duci la stadion cu un gust amar sau nu te duci deloc. Iata ca a aparut o solutie care la prima vedere e ideala pentru salvarea fotbalului romanesc dar multi sunt sceptici cand vine vorba de aplicarea ei intr-o tara ca a noastra cu toate ca ea are un real succes prin tarile civilizate din vestul Europei si chiar in multe tari din America de Sud. Este vorba despre cluburi organizate pe sistemul membrilor socios(membri asociati). Primii din Romania si din ce stiu singurii care au incercat un sistem asemanator sunt cei care au reinfiintat acum 2-3 ani clubul de fotbal Ripensia Timisoara. Proiectul poate fi vazut usor pe site-ul lor oficial si din ce am inteles organizarea este in genul celor de la Fc Barcelona sau Real Madrid bineinteles adaptata pentru legislatia din Romania dar principiul in general e acelasi. De la aceleasi principii au plecat si cei care s-au saturat de interesele financiare si politice din fotbalul nostru si doresc ca traditia Otelului sa continue intr-un alt mod decat s-a facut pana acum. Daca va avea succes un astfel de club sportiv in Galati depinde de multi factori dar e bine de stiut ca noi cei care dorim un astfel de club suntem factorul principal. De noi depinde daca vom reusi sau nu. Si sper sa fim cat mai multi!!!!!!

DanielT

  •  
  •  

#10 DanielT » 29-04-2016 10:37

Citez pe Uzzy:
Intotdeauna e mai bine sa faci ceva, decat sa nu faci absolut nimic! Intr-adevar, e salutara aceasta initiativa, dar parerea mea este ca nu se potriveste deloc pe meleagurile noastre dragi...mai pe scurt, dupa cateva luni de ''cotizatii'' o sa inceapa show-ul...Fiecare se va crede un ''Jiji'' (mai mare sau mai mic) si va veni cu nu stiu ce pretentie, ca deh, omu' a bagat bani la echipa. In afara de acest lucru, trebuie o suma foarte mare de bani, stransa periodic, ceea ce noua, romanilor, nu ne este cu putinta, din cauza faptului ca nu suntem deloc uniti...asa este in ADN-ul nostru, nu putem fi niciodata ''straini si uniti'' pt aceeasi cauza, este in samanta noastra sa fim rautaciosi, indiviosi si prost educati...de aceea cred ca acest proiect nu va avea sanse de izbanda.

HAI OTELUL!

Ce spui tu nu se poate intampla pentru ca tocmai asta e principiul pe care se bazeaza o astfel de organizare. Nu sunt lucruri noi, altii le-au implementat si au avut succes. Din pacate in Romania e aproape imposibil sa faci asa ceva la un club care e deja detinut de cineva care doreste putere deplina si e nevoie sa o iei de la zero.
- viitoarea asociatie va fi un club traditional, cu Membri Asociati persoane fizice, care se auto-finanteaza si auto-guverneaza, in care pe primul loc vor fi democratia si transparenta;
- clubul va apartine Membrilor Asociati si nicidecum unui singur individ sau unui grup restrins de indivizi, care sa-l utilizeze in interes personal;
- clubul reprezinta spiritul si vointa comunitatii locale deschis insa tuturor celor care adera la principiile si valorile sale din statut;
- clubul este condus si administrat in mod democratic si transparent, iar toate deciziile se iau in urma unor dezbateri democratice;
- cei care se afla la conducere Clubului pot fi oricand inlaturati daca aduc atingere intereselor Membrilor Asociati si Clubului, precum si valorilor prevazute in Statut;
- Membrii Asociati ai Clubului pot fi doar persoane fizice indiferent de starea sociala, de varsta, opinii politice etc au dreptul la un singur vot in Adunarea Generala, pot face donatii financiare si materiale clubului dar puterea lor de decizie ramine egala cu a tuturor celorlalti Membri Asociati: UN SINGUT VOT, pot depune la club reclamatii si cei din conducerea clubului au obligatia sa raspunda, pot initia oricind un Vot de Neincredere fata de unii membri ai Consiliului Director sau fata de Consililul Director in bloc sau pot solicita oricand o Adunare Generala Extraordinara.
+1

DanielT

  •  
  •  

#11 Tudor » 29-04-2016 11:44

Proiectul e unul bun, sper doar sa nu se concretizeze ceea ce am scris la un articol: certuri intre membrii socios. Ceea ce nu inteleg unii e ca de la niste simplii suporteri, pot fi ajunge oficiali ai clubului. Este necesara o campanie in oras: "Vrei sa devii oficial al (sa iei decizii in cadrul) clubului Otelul? Acum este timpul!".

Tudor

  •  
  •  

#12 mateuts37 » 29-04-2016 21:10

Daca aveti nevoie de juctaori eu ma bag sa joc gratis. CV: 44 ani, meciuri in bocanci la Scoala 10 ))).
Am zi sa contribui si eu la noul club fara nume. Asa ca o paranteza, clubul va avea si jucatori? stiti cat e un salariu de fotbalist si ce impozit se plateste pentru el (inmultit cu vreo 25 de persoane, plus antrenori, preparatori, medici)? Sau cat costa benzina sa se plimbe Laurentiu Candrea cu A4 in interes de serviciu? Numai o infiintare de firma costa 1000 lei, mai vreti si sediu juridic/social,si punct de lucru, birotica, si echipament (de joc, treining, antrenament), contabil, cantonament, stadion (cu chirie), microbuz, combustibil, paza contractuala???
Eu zic sa sprijinim Primaria si CL si sa crestem impreuna o echipa sustinuta financiar, majoritar de autoritati.
Astept o socoteala a acelor socios privind chltuielile necesare clubului. Nu cred ca strangeti 100 de persoane cotizante lunar.
−1

mateuts37

  •  
  •  

#13 Galati1964 » 30-04-2016 12:35

Exista doua mari categorii dupa parerea mea ... 1. Cei care vor sa vada doar fotbal in Galati, indiferent de cum se numeste echipa de fotbal si 2. Cei care vad fotbalul identificandu- se doar cu Otelul si atat.

Daca vreau sa vad fotbal de calitate superioara, ma uit la Champions League martea si miercurea. Daca vreau sa simt ca traiesc cu adevarat fotbalul, pot sa il simt doar daca stiu ca exista Otelul meu.

Nimic nu ar fi mai satisfacator decat sa stiu ca noi suporterii am reusit sa readucem la viata Otelul, fara implicarea politicienilor care inainte de alegeri ne cersesc voturile si apoi cand se vad alesi... i-ai de unde nu-s. Fotbalul l-am cunoscut prima data in strada, in parcarea din spatele blocului, sau in parcurile din imprejurimi, atunci cand copacii serveau pe post de poarta. Apoi am ajuns pe stadionul Otelul si ne-am dat seama ca Otelul inseamna Galati si Galatiul inseamna Otelul. Ca noi simt si gandesc multi, dar momentan stau in anonimat. Dragostea pentru Otelul nu s-a nascut pentru ca am castigat camionatul, ci pentru ca Otelul exista, cu bune sau cu rele, cu victorii, sau ingrangeri. De la asta trebuie noi sa repornim la drum, la gandul ca trebuie sa facem in asa fel incat ca Otelul nostru sa existe mai inati si apoi sa vedem cum il utem readuce acolo sus unde ii este locul.
A scris cineva mai sus ca nu vom strange 100 de persoane cotizante. Poate ca da sau poate ca nu. Depinde asta numai de galateni cat de mult isi iubesc Otelul, sau daca sunt doar niste simpli simpatizanti ai fotbalului, daca pentru ei acesta este doar un sport prin care la sfarsit de saptamana poti sa mai scapi de sotie cel putin 90 de minute.

Eu cred ca suntem destui care am dovedit in timp ca Otelul reprezinta pentru noi mult mai mult decat doat o echipa de fotbal. Echipa asta ne-a oferit prea multe sentimente de mandrie si fericire ca sa o putem lasa acum balta. Otelul este mort doar in acte. Insa nepasarea noastra o poate ingropa de tot, sau din contra, implicarea noastra o poate readuce la viata.

Acum 10 ani de zile niste baieti au pornit pe un drum fara sa cunoasca foarte mult ce ii astepta. E vorba de un grup din galerie care a implinit acum 10 ani de zile de existenta si de activitate. Intre timp unii au renuntat, altii le-au luat locul. Dar fiecare dintre ei si-a adus aportul ca acel grup sa existe si in ziua de astazi. Fiecare membru al grupului a cotizat pentru ceeea ce si-a propus grupul mult mai mult decat 200 de lei anual , atat cat vorbim noi aici. Mereu in acest grup au fost minim 20 de persoane care lunar au cheltuit din propriul buzunar minim 15-20 de lei. In 12 luni au fost starnsi deci minim 20 de milioane. Asta nu s-a intamplat in Germania, Elvetia sau Austria. Ci in Romania, Galati.

Alt proiect care a inceput acum aprox. 10 ani este cel al Dunarii Batrane. Care a pornit ca un ziar electronic si care a ajuns datorita implicarii a unei maini de oameni, unul dintre cel mai respectat site al suporterilor din tara. Aici a fost vorba si de bani, si de foarte multa munca si uite ca Dunarea Batrana inca este in picioare. Asta se intampla tot in Galati, Romania.

Deci daca vrem, se poate. Atunci de ce sa stam mereu si sa ne vaitam si sa asteptam mereu sa vina solutii de la altii, de la politicieni si oameni de afaceri care stim prea bine ca ne-au adus unde suntem acum. Cine ne-a tradat o data o sa o faca si a doua oara.

Exemple de echipe repuse pe picioare sunt multiple, inceand cu Austria Salzburg, continuand cu Pitesti, Arad,Timisoara, Sibiu si terminand cu Progresul Bucuresti sau Vaslui. Daca ei au putut, noi sigur putem.

Haideti sa lasam lamentarile si sa ne cumparam fiecare cardul de membru, fie ca suntem Romania sau plecati din tara. Otelul poate sa traiasca doar prin noi. Nu ptem mereu sa asteptam sa faca altul, sa asteptam sa vedem ce se intampla si daca totul o sa iasa bine abia atunci participam si noi. Noi trebuei sa unem bazele de la bun inceput. Fie ca e vorba de cardul de 60, 200 sau 400 lei, fiecare membru este foarte important!
+2

Galati1964

  •  
  •  

#14 Leviathan » 30-04-2016 21:55

Proiect bun DAR nu pt. Galati, si cu asta am zis tot, aici e ca la nimeni!
−2

Leviathan

Login sau crează cont pentru a comenta              |