STIRI Stadion Stadionul “Oţelul” are chiriaşi noi deja...

Stadionul OtelulStadionul OtelulNici nu a murit bine Oţelul, că o altă echipă i-a şi luat locul din casă... După ce zilele trecute a apărut o poză cu Metalosport Galaţi antrenându-se pe terenul II al Bazei Sportive Oţelul Galaţi, de curând a venit şi confirmarea că echipa de Liga a III-a îşi va juca meciurile de acasă pe legendara arenă din Ţiglina III.


Nu putem să ne facem că nu vedem câteva aspecte care pe noi, ca suporterii oţelari, ne scârbesc. Înainte de falimentul Oţelului, echipa noastră a fost alungată de vreo 4 ori de pe stadionul care-i poartă numele de către ArcelorMittal Galaţi, proprietara bazei sportive, din cauza faptului că nu avea bani să-şi plătească chiria şi era obligată să se antreneze la Baza “Ancora”, având voie pe “Oţelul” doar în zi de meci! În schimb, Metalosport, echipă ce nu are nicio legătură cu stadionul din Ţiglina III, se antrenează acolo, ba mai mult va juca şi meciurile oficiale pe acel teren. În concluzie, în timp ce Oţelul Galaţi a fost lăsată cu bună ştiinţă să moară în mizerie, Metalosport, echipă bugetată cu bani publici de la Consiliul Local, îşi permite luxul de a plăti chirie şi utilităţi celor de la ArcelorMittal! Mai mult, Primăria vrea să cumpere Baza Sportivă Oţelul de la Combinat contra sumei de 1 milion de euro, Metalosport urmând a fi singurul beneficiar dacă ne gândim că nu există alte echipe de fotbal gălăţene în primele 3 ligi ale fotbalului românesc.

Comentarii   
  •  
  •  

#1 romeo » 08-04-2016 08:16

Eu nu cred ca trebuie sa privim lucrurile asa, radical.Cata vreme Otelul a existat, AMG nu a negociat nimic cu Metalosport. Sa nu confundam Otelul cu cei care au gestionat prost aceasta echipa. Otelul ramane Otelul si are sufletul bun si curat. Accepta acum ca fratele mai mic sa joace si sa castige chiar in casa lui.
−7

romeo

  •  
  •  

#2 Dregan » 08-04-2016 08:38

Citez pe romeo:
Eu nu cred ca trebuie sa privim lucrurile asa, radical.Cata vreme Otelul a existat, AMG nu a negociat nimic cu Metalosport. Sa nu confundam Otelul cu cei care au gestionat prost aceasta echipa. Otelul ramane Otelul si are sufletul bun si curat. Accepta acum ca fratele mai mic sa joace si sa castige chiar in casa lui.

Nu e vorba de radicalism aici. E vorba despre ce fel calca unii pe cadavre la nici o saptamana de la moartea echipei noastre
+1

Dregan

  •  
  •  

#3 katalinkostel » 08-04-2016 09:38

Si acum ce sa facem..? Sa ne ingropam odata cu Otelul ? Sa moara si capra vecinului daca a murit a noastra!!! E un lucru bun si ne da sperante ca fotbalul din Galati poate sa revina acolo unde ii este locul...in prima liga! Cu Metalosport sau cu orice alta echipa din Galati....
−5

katalinkostel

  •  
  •  

#4 Dregan » 08-04-2016 10:04

Citez pe katalinkostel:
Si acum ce sa facem..? Sa ne ingropam odata cu Otelul ? Sa moara si capra vecinului daca a murit a noastra!!! E un lucru bun si ne da sperante ca fotbalul din Galati poate sa revina acolo unde ii este locul...in prima liga! Cu Metalosport sau cu orice alta echipa din Galati....

Mai bine sa nu mai moara nicio "capra" ca si-asa s-au dus dracului toate in orasul asta. Eu vorbesc despre faptul ca Otelul era data afara constant de pe stadionul care-i poarta numele, in timp ce pentru alta echipa s-a gasit intelegere in secunda doi. Dunarea Batrana se va ingropa odata cu Otelul. Cine vrea sa treaca la Metalosport este liber sa o faca.
+5

Dregan

  •  
  •  

#5 Mylky » 08-04-2016 10:43

Citez pe katalinkostel:
Si acum ce sa facem..? Sa ne ingropam odata cu Otelul ? Sa moara si capra vecinului daca a murit a noastra!!! E un lucru bun si ne da sperante ca fotbalul din Galati poate sa revina acolo unde ii este locul...in prima liga! Cu Metalosport sau cu orice alta echipa din Galati....



Atunci daca esti atat de senin in gandire uita-te tu in ochii acestor copii:

dunareabatrana.ro/.../...

si spune-le ca ai vrut sa le falimentezi cu buna stiinta clubul doar ca sa faci tu loc altei echipe. Spune-le ca echipa lor pentru care au luptat nu mai exista, dar sa nu fie tristi ca le infiintezi tu alta echipa, una fara valoare, fara istorie ci una ca un zero barat, ca un vid (orice echipa va aparea dupa „Otelul” e goala pe dinauntru) dar cred cu tarie ca nu va fi asa. Eu unul nu pot asa ca va doresc sa va adunati cu sutele de mii de suporteri pe stadionul „Otelul” (de 13.500 locuri care cu siguranta va va fi neincapator nu-i asa? Ca doar voi veti fi "multi" cei care veti dori sa imbratisati noul club) si sa sustineti frenetic Metalosport, dar eu nu o voi face si tare cred ca suporterii in majoritatea lor nu vor da fuguta sa imbratiseze noua echipa a orasului Metalosport. Va doresc o zi buna si sa chefuiti ca la nunta dupa falimentul clubului „Otelul” ca unii dintre voi ati fi in stare, ca doar ati fost suporteri de rezultat pana acum... asa ca pentru voi ca e „Otelul” sau e Metalosport, pentru voi e aceeasi branza. Va doresc o zi buna si dupa cate am vazut la suporterii de rezultat cu siguranta veti fi in club si veti chefui, veti sarbatori falimentul „Otelului”. Va puteti chiar infiinta propria comunitate dar dupa cum am vazut la site-urile de suporteri adevarati ele cam impartasesc ideea lui Dregan si deja au anuntat ca daca nu va mai exista „Otelul” (si asta e sigur) ele isi vor da SHUT DOWN. Va doresc o zi buna.
+1

Mylky

  •  
  •  

#6 romeo » 08-04-2016 10:56

Vlad, si eu sunt suporter otelar dar nu pot impartasi treaba cu " aspecte care ne scarbesc". Eu asa te vad, radical ..de unde cadavre ? Otelul nu moare!Este momentul sa fim lucizi, sa mergem mai departe, sa lansam discutii cu autoritatile, cu societatea civila... sa gasim solutii pentru renasterea Otelului. Daca vom merge pe principiul urii / adversitatii/ ori noi, ori nimeni / ..mai mult ca sigur Otelul va muri.
Combinatul nu a indepartat niciodata echipa Otelul Galati de pe propriul stadion, Combinatul a fost mintit de cei care administrau echipa. Cand dialogul a fost corect Otelul a jucat in casa lui. Discutam cat vrei.
−2

romeo

  •  
  •  

#7 Dregan » 08-04-2016 11:02

Citez pe romeo:
Vlad, si eu sunt suporter otelar dar nu pot impartasi treaba cu " aspecte care ne scarbesc". Eu asa te vad, radical ..de unde cadavre ? Otelul nu moare!Este momentul sa fim lucizi, sa mergem mai departe, sa lansam discutii cu autoritatile, cu societatea civila... sa gasim solutii pentru renasterea Otelului. Daca vom merge pe principiul urii / adversitatii/ ori noi, ori nimeni / ..mai mult ca sigur Otelul va muri.
Combinatul nu a indepartat niciodata echipa Otelul Galati de pe propriul stadion, Combinatul a fost mintit de cei care administrau echipa. Cand dialogul a fost corect Otelul a jucat in casa lui. Discutam cat vrei.

Rana Otelul e foarte proaspata si adanca. Eu nu pot fi lucid in aceste momente cand echipa mea a fost bagata in faliment, iar a doua zi se incearca stergerea cu buretele. Otelul poate renaste doar de la zero, dar niciodata clonandu-se cum se incearca la noi. Adevaratilor suporteri otelari nu le poate fi bagata pe gat o alta echipa cum se doreste... Asa ca fiecare pe drumul lui. Asa e cel mai bine.
+4

Dregan

  •  
  •  

#8 under_tz » 08-04-2016 11:16

Traim intr-o tara libera, mergeti si sustineti ce doriti, exista o masa de suporteri care doresc sa vada 22 de insi si o minge, sa evadeze din cotidian, sa treaca timpul altfel.
Otelarii care sufera intr-un fel sau altul dupa 1 aprilie, vor boicota orice manifestare fotbalistica galateana prin neprezentare. Nu hulim, nu dam cu parul, din cele cateva sute care eram constanti etapa de etapa, ramanem mai putin de jumatate.
Nu ma dezic de o vorba veche: "Prefer 30 de Otelari adevarati in defavoarea a catorva sute de suporteri de carton/rezultat!!!"
Respect cu greu decizia lui Dregan de a inchide acest proiect, odata ce Otelul nu va ma continua, insa il aprob in totalitate. Nu dramatizam, este o stare impartasita la unison a celor ce au sustinut ros-alb-albastru in decursurul atator ani presarati cu bune, dar mai ales cu rele.
+4

under_tz

  •  
  •  

#9 granata » 08-04-2016 12:18

Citez pe under_tz:
Traim intr-o tara libera, mergeti si sustineti ce doriti, exista o masa de suporteri care doresc sa vada 22 de insi si o minge, sa evadeze din cotidian, sa treaca timpul altfel.
Otelarii care sufera intr-un fel sau altul dupa 1 aprilie, vor boicota orice manifestare fotbalistica galateana prin neprezentare. Nu hulim, nu dam cu parul, din cele cateva sute care eram constanti etapa de etapa, ramanem mai putin de jumatate.
Nu ma dezic de o vorba veche: "Prefer 30 de Otelari adevarati in defavoarea a catorva sute de suporteri de carton/rezultat!!!"
Respect cu greu decizia lui Dregan de a inchide acest proiect, odata ce Otelul nu va ma continua, insa il aprob in totalitate. Nu dramatizam, este o stare impartasita la unison a celor ce au sustinut ros-alb-albastru in decursurul atator ani presarati cu bune, dar mai ales cu rele.

Sunt total de acord cu tot ce ai scris,cred ca reprezinta exact gandirea tuturor suporterilor adevarati ai echipei noastre Otelul Galati..Ceilalti sunt liberi sa faca ce vor..

granata

  •  
  •  

#10 jean404 » 08-04-2016 14:53

Suntem un număr foarte mic care nu vrem să vedem o clona Oţelul-Metalosport, la restul le este paralel ce echipă va veni în locul Oţelului doar să vadă fotbal . Sincer nu cred ca vom mai fi ce am fost odată. Foarte multă lume declară ca chiar daca a murit Oţelul ei vor rămâne cu amintirea titlului si a Supercupei, eu unul nu trăiesc la trecut ci la prezent si mă gândesc la un viitor cât mai pozitiv. Blestemati să fie banii din urmă câştigării campionatului si cei care au au băgat clubul în pămînt. Mare păcat ca moare si Dunărea Bătrână. DOAR OŢELUL !
+1

jean404

  •  
  •  

#11 romeo » 08-04-2016 15:06

Istoria se repeta, in anii 70 Otelul era echipa nr 3 -4 din oras. Erau posibilitati sa vezi fotbal. FCM Galati avea o galerie frumoasa si mereu min 18.000 la stadion, cand s-a facut fuziunea cu CSU Galati si a aparut Dunarea CSU Galati, galeria a mers mai departe si a sustinut echipa orasului, cand Dunarea CSU a fuzionat cu Otelul ( cei mai buni jucatori au trecut la Otelul), galeria a mers mai departe si a sustinut Otelul ca fiind noua echipa a orasului. Acum, odata cu disparitia Otelului..credeti ca s-a sfarsit fotbalul in Galati? Fals.Va respect opinia, dar sunt convins ca veti urmari rezultatele noii echipe a orasului cu sufletul la gura! Otelul Galati a fost tot timpul o clona, tocmai pentru a supravietuii.
−2

romeo

  •  
  •  

#12 Dregan » 08-04-2016 15:23

Citez pe romeo:
Istoria se repeta, in anii 70 Otelul era echipa nr 3 -4 din oras. Erau posibilitati sa vezi fotbal. FCM Galati avea o galerie frumoasa si mereu min 18.000 la stadion, cand s-a facut fuziunea cu CSU Galati si a aparut Dunarea CSU Galati, galeria a mers mai departe si a sustinut echipa orasului, cand Dunarea CSU a fuzionat cu Otelul ( cei mai buni jucatori au trecut la Otelul), galeria a mers mai departe si a sustinut Otelul ca fiind noua echipa a orasului. Acum, odata cu disparitia Otelului..credeti ca s-a sfarsit fotbalul in Galati? Fals.Va respect opinia, dar sunt convins ca veti urmari rezultatele noii echipe a orasului cu sufletul la gura! Otelul Galati a fost tot timpul o clona, tocmai pentru a supravietuii.

Majoritatea dintre noi am crescut cu aceasta echipa, de asta suntem generatia "Doar Otelul". Cine a prins mai multe echipe prin Galati poate trece mai usor peste tot felul de fuziuni, clonari, etc. La noi e mai greu! Otelul asa cum il stim noi, cei din generatia mea, e unul singur si nu poate fi decat unul singur...

Dregan

  •  
  •  

#13 Leviathan » 08-04-2016 15:55

Daca se anunta dupa 40 de zile de la deces era altceva? Zilele trecute doar s-a consemnat fizic ceea ce se stia de mult, peste 1 an lejer. In rest, cine joaca blabla, nu ma intereseaza pt ca eu nu mai calc acolo. Decat sa ramana in paragina sau sa-l darame combinatul, e ok sa-i fi gasit o folosinta, ba asta ba alta, important era si este sa nu ramana asa, in paragina mai exact !
Weekend frumos tuturor !

Leviathan

  •  
  •  

#14 geo007ro » 08-04-2016 15:55

Dacă palmaresul echipei ar ajunge în posesia Metalosport?

geo007ro

  •  
  •  

#15 Tudor » 08-04-2016 16:18

Nu voi sustine alta echipa, dar nici nu vreau ca stadionul sa ajunga in paragina! :sad:

Tudor

  •  
  •  

#16 theflyer » 08-04-2016 16:32

Fratilor, decat sa cantam prohodul Otelului nu mai bine ne apucam de treaba si gasim un avocat pe drepturi litigioase (poate fan Otelul) si unul pe drept sportiv sa ne ajute sa preluam sigla, culorile si palmaresul? Adica aia de la Poli cum au putut? Vorbesc de Poli aia care e prin liga a IV-a nu clona care retrogradeaza azi din Liga I. O luam din liga cea mai de jos dar baremi nu moare numele si pastram istoria! Cu durere in suflet o spun dar stam si plangem ca babele. Adica Glasgow Rangers si Fiorentina au putut renaste, dar noi nu. iar povestea cu stadionul... prefer sa cred ca Metalosport il va folosi si va plati chirie cat sa-l tina utilizabil pana cand vom reveni noi.

theflyer

  •  
  •  

#17 Viciu » 08-04-2016 16:44

Citez pe romeo:
Istoria se repeta, in anii 70 Otelul era echipa nr 3 -4 din oras. Erau posibilitati sa vezi fotbal. FCM Galati avea o galerie frumoasa si mereu min 18.000 la stadion, cand s-a facut fuziunea cu CSU Galati si a aparut Dunarea CSU Galati, galeria a mers mai departe si a sustinut echipa orasului, cand Dunarea CSU a fuzionat cu Otelul ( cei mai buni jucatori au trecut la Otelul), galeria a mers mai departe si a sustinut Otelul ca fiind noua echipa a orasului. Acum, odata cu disparitia Otelului..credeti ca s-a sfarsit fotbalul in Galati? Fals.Va respect opinia, dar sunt convins ca veti urmari rezultatele noii echipe a orasului cu sufletul la gura! Otelul Galati a fost tot timpul o clona, tocmai pentru a supravietuii.


Salut Romeo . Ai dreptate in ce zici , istoria nasterii si transformarii Otelului a fost intocmai . Numai ca pentru multi dintre noi , echipa a capatat identitate si si-a desarvasit-o sublim cand am iesit campioni . Drept urmare nu a disparut doar un nume , o clona ci singura echipa cu care , repet , multi dintre noi ne-am nascut , am plans si ne-am bucurat iar acum , o parte din noi a murit odata cu ea .

Personal , in ce strict ma priveste , fotbalul a murit odata cu Otelul . Frumos sport dar eu nu mai numar printre spectatori de fotbal , indiferent daca se joaca in mocirla din liga 1 sau in CL . Nu prea mi s-a potrivit termenul de microbist ci sunt mai degraba radical , devotat de mic Otelului si Galatiului , realitate ce nu a disparut niciodata din mine . Asa ca il inteleg perfect pe Vlad si scarba care apare cand vedem cat de usor topaie cei de la Metalosport pe stadionul unde niste copii pana mai ieri aveau interzis .

Otelul este irepetabil si stim cu totii calea prin care el poate renaste , care din fericire e posibila . Prefer aceasta cale mai lunga si mai grea probabil decat cea mai rapida , care se prefigureaza cu Metalosport . Otelul este campioana Romaniei si cand va renaste va fi tot campiona Romaniei . O alta echipa , indiferent daca e Metalosport sau alt nume , nu va fi decat o mana de oameni ce joaca pe stadionul celui mai bun club din Moldova si singurul pentru noi . Iar eu nu pot sa mimez ca e Otelul .
+4

Viciu

  •  
  •  

#18 romeo » 08-04-2016 17:26

Ce sa mai spun?!..imi pare nespus de rau.Am sentimentul ca nu am facut destul ca sa salvam Otelul.
Nu a venit nimeni langa noi, ne-au ros sobolanii si cand am reactionat a fost prea tarziu.
Eu raman fidel echipei locale, indiferent cum se numeste. Ne-au vandut odorul si noi ne-am bucurat, trist.
Suporterii trebuie sa detina palmaresul, sigla si numele..pe veci!

romeo

  •  
  •  

#19 Viciu » 08-04-2016 17:37

Citez pe romeo:
Ce sa mai spun?!..imi pare nespus de rau.Am sentimentul ca nu am facut destul ca sa salvam Otelul.
Nu a venit nimeni langa noi, ne-au ros sobolanii si cand am reactionat a fost prea tarziu.
Eu raman fidel echipei locale, indiferent cum se numeste. Ne-au vandut odorul si noi ne-am bucurat, trist.
Suporterii trebuie sa detina palmaresul, sigla si numele..pe veci!


Romeo , un lucru pe care ma tot chinui de ceva vreme sa ti-l spun tie personal si tie ca si reprezentant al Ligii Suporterilor , este : Multumesc !

Echipa asta a jucat cu voi ca sponsor pe spate si vreau sa-ti multumesc ca ai facut-o sa mai existe , cat a mai facut-o si pentru cat suflet pui. Stiu si te inteleg foarte bine in alegerea ta , si orice echipa din Galati ai sustine , o sa fie nevoie de oameni ca tine si cei din LSG . Ai / ati facut mai multi decat va statea voua in putere sa faceti , cu mult mai mult decat am facut eu de exemplu si pentru asta iti sunt recunoscator .

Viciu

  •  
  •  

#20 bogdan64 » 08-04-2016 18:04

Multumesc Romeo si LSG pentru ajutorul acordat Otelului! Am contribuit si eu cum am putut prin intermediul LSG. Romeo, suntem cam de acelasi leat si am prins echipele de care ai amintit, Dunarea, CSU, OTELUL si transformarile care s-au facut ca Otelul sa ajunga ce a fost, si poate ce va fi! Generatia tanara, cei pana in 35 de ani nu cunosc decat OTELUL! Iti impartasesc ideile, dar si eu la anii mei, 52 la numar , sper ca Otelul sa traiasca si in viitor, chiar daca o sa inceapa de jos! Daca joaca Metalosport pe stadionul Otelul - foarte bine, dar pe mine nu ma va pasiona in mod deosebit jocurile Metalosportului, chiar daca va ajunge in Liga I. Si inca ceva, multumesc Vlad, si colegilor tai care au facut ca Dunarea Batrana sa existe! Sper ca ea sa traiasca in continuare, asa cum cred cu tarie ca va trai si Otelul in continuare!
+2

bogdan64

  •  
  •  

#21 Johnny8 » 09-04-2016 03:26

Dregan don`t give up. Stiu ca o sa fie greu pentru DunareaBatrana sa reziste fara Otelul. Oricum cu orice articol ca va fi din prezent sau trecut va fi bine primit. Sunt fan DB si mereu accesez site-ul,zilnic de la voi iau informatiile.
+2

Johnny8

  •  
  •  

#22 DanielT » 10-04-2016 07:18

Citez pe Dregan:
Citez pe romeo:
Vlad, si eu sunt suporter otelar dar nu pot impartasi treaba cu " aspecte care ne scarbesc". Eu asa te vad, radical ..de unde cadavre ? Otelul nu moare!Este momentul sa fim lucizi, sa mergem mai departe, sa lansam discutii cu autoritatile, cu societatea civila... sa gasim solutii pentru renasterea Otelului. Daca vom merge pe principiul urii / adversitatii/ ori noi, ori nimeni / ..mai mult ca sigur Otelul va muri.
Combinatul nu a indepartat niciodata echipa Otelul Galati de pe propriul stadion, Combinatul a fost mintit de cei care administrau echipa. Cand dialogul a fost corect Otelul a jucat in casa lui. Discutam cat vrei.

Rana Otelul e foarte proaspata si adanca. Eu nu pot fi lucid in aceste momente cand echipa mea a fost bagata in faliment, iar a doua zi se incearca stergerea cu buretele. Otelul poate renaste doar de la zero, dar niciodata clonandu-se cum se incearca la noi. Adevaratilor suporteri otelari nu le poate fi bagata pe gat o alta echipa cum se doreste... Asa ca fiecare pe drumul lui. Asa e cel mai bine.

Ar trebui sa intelegem ca e diferența între o fuziune si o clonare. In acest moment societatea care a administrat Oțelul din anul 2005 a intrat in faliment si singura solutie ca tradiția Oțelului sa continue este înființarea unei noi asociatii cu numele Oțelul, o clonare chiar daca unora nu le place. Problema e ce e mai bine sa se facă cu aceasta noua asociatie? Au aparut doua curente de opinii: înregistrarea noii asociatii in liga 4 sau 5 si plecarea de la zero cu totul sau fuziunea cu Metalosportul, preluarea lotului si locului din liga 3. De aici trebuiesc continuate discuțiile. Chestia asta cu "fiecare pe drumul lui" face ca totul sa fie un esec inca de la inceput si scindarea suporterilor in doua face doar rău. Singurul argument al celor care se încăpățînează sa spună ca fuziunea cu Metalosportul e singura solutie este de ordin financiar si anume ca societatea Metalosport e deja bugetata pe 2016 iar un Oțelul care sa înceapă din liga 4 sau 5 trebuie sa-si asigure un buget fara ajutorul autorităților pana in februarie 2017 când probabil noua societate poate fi ajutată din bugetul local. Suporterii trebuie sa fie uniți si doar asa vom avea un Oțelul fara sa fie nevoie de o fuziune care din punctul meu de vedere mai mult va face rău decat bine. E nevoie de suporteri cotizanti nu doar de suporteri vocali pe facebook. Pentru fotbalul galatean e necesar ca Metalosportul sa rămână Metalosport iar Oțelul sa rămână Oțelul dar asta depinde doar de noi. Împărțirea suporterilor in doua face doar rău. Degeaba ridicam pretenții dacă nu suntem în stare sa punem mână de la mână și sa strângem bugetul necesar activității unui club în liga 4. Dacă vom continua doar cu discuții pe facebook și cu mesaje pe gardul stadionului nu cred ca se va schimba ceva. Suporterii trebuie sa fie uniți, sa trimită reprezentanți la discutii cu cei capabili sa ajute la renașterea Otelului și mai important de orice suporterii trebuie sa fie capabili de strângerea unui buget pentru o noua echipă Otelul.

DanielT

  •  
  •  

#23 romeo » 10-04-2016 08:23

Mare dreptate ai Daniel,
Numai ca perpetuum mobile la Otelul este usor de spus greu de facut :

- buget - cred ca facem rost
- infrastructura si logistica ?????
- resurse umane ?????

Ultrasii de Steel Boys isi fac datoria : ei vor fi peluza si vor canta / ei vor palmaresul / vor Otelul asa cum a fost - nu accepta variante / scriu pe garduri / sunt "sentimentali" cu oricine gandeste putin altfel. Astia sunt.
Ce trebuie sa facem noi, LSG 1993 - sa propunem o dezbatere publica..la TV ...la Radio ...in ziarul local ..sa miscam orasul asta : autoritati/ societatea civila, la naiba ...chiar nu suntem in stare ???? Voi, cei care cititi si aveti bani, aveti cunostinte cum sa gestionati o echipa de fotbal ... intelegeti ca Otelul Galati nu este doar o echipa de fotbal ... este o stare de spirit ...este aer .
Ieri am fost la Metalosport, fratilor nu este comparabi...nu am simtit nimic.Nu merge.
D-le Primar, sangele apa nu se face...vrem ajutor pentru FC Otelul Galati ... ne batem cu toti ..adamescu/bojinca/tribunale.Pot sa pastreze ce ne apartine, istoria va face dreptate, dar NOI vrem OTELUL GALATI.
intelege cineva ? avem nevoie de cutremur in acest oras ..in randul celor cu bani / in randul fostilor fotbalisti si conducatori de fotbal. Am vorbit destul si am pus Otelul in istorie ...fapte avem nevoie ..acum este momentul sa aratam cat de barbati suntem. Sa scoatem la lumina odorul Otelul Galati.
+1

romeo

  •  
  •  

#24 Laguna GT » 10-04-2016 18:53

Eu vad astfel lucrurile:
- Primaria nu putea sa plateasca nimic pentru Otelul. Sediu social in B etc. Cat s-a putut, a facut. Deci imposibil ca Otelul sa fi jucat mai mult pe stadionul legendar pentru galateni.
- Interesul de a fi cumparat stadionul de catre Primarie nu este nou. Exista de ceva timp.
- Istoria se repeta .... Metalosport va deveni FC Otelul Galati.
−2

Laguna GT

  •  
  •  

#25 Dregan » 10-04-2016 19:51

Citez pe romeo:
Ieri am fost la Metalosport, fratilor nu este comparabi...nu am simtit nimic.Nu merge.


Usor-usor o sa intelegeti toti asta. Nu prea inteleg de ce nu din prima, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
+1

Dregan

  •  
  •  

#26 eddynho » 12-04-2016 18:06

Eu stiu una si buna OTELUL GALATI RAMANE OTELUL GALATI cum il stim toti cei care am crescut cu echipa asta.E simplu.Nu exista fuziune.Nu exista alta echipa cu numele Otelul si nici nu ar trebui sa existe. Daca nu e Otelul Galati,castigatoare a campionatului in 2011 si a supercupei,echipa care a invins in giulesti cu 3-2 cand am plans in hohote de am batut ciorile la ele acasa dupa 16 ani de la acea victorie de resunet.echipa care a invins la bucuresti fcsb si mai inainte a scos un 2 2,echipa care a intors rezultatul la mures.care a invins bistrita cu un om in minus.care a invins la vaslui la scor,care a invins timisoara la Galati ( doar cateva din meciurile de rasunet al Otelului),nu exista un alt Otelul. Intelegeti asta odata oameni buni
+1

eddynho

  •  
  •  

#27 DanielT » 13-04-2016 06:48

Atât timp cât m-am născut, am crescut și am trăit cu Otelul cred ca sunt în stare sa simt care e Oțelul meu și nu trebuie sa aștept de la cineva sa-mi arate care e palmaresul sau care sunt culorile. Pentru mine nu contează la cine e palmaresul și cu câte milioane de euro vrea sa vândă vreun parvenit brandul. Ar trebui sa ne rezumam la sentimente și la ceea ce ne reprezintă și sa nu mai căutăm tot felul de definiții. Otelul s-a rupt încet-încet de spiritul gălățean din momentul când Combinatul a cedat clubul unuia care nu are nici o legatura cu spiritul respectiv. La fel s-a intamplat de câteva ori în istorie dar esența Otelului a rămas mereu în Galați. Genetic Oțelul nu are cum sa se rupă de Galați, nu a facut-o și nu o va face niciodată. ADN-ul Oțelului e în suporteri, în jucătorii și antrenorii care au trecut prin istorie. De la această esență trebuie pornit și tradiția va continua.
+1

DanielT

Login sau crează cont pentru a comenta              |