STIRI Editoriale PARALEL? Emil Jula – Branko Grahovac

Branko Grahovac - Gabriel Emil JulaBranko Grahovac - Gabriel Emil JulaEMIL JULA
Bogdan Aurelian Aldea, Marian Alexandru, Gabriel Apetrei, Robert Elek, Rare? Tudor Oprea, Bogdan Ungureanu, Alexander Valoys Valencia, Dorel Daniel B?naru, Gheorghe "Jora" Boghiu, Tadas Labukas, Eduard Tism?naru.

Ace?ti atacan?i nu au împreun? 30 de goluri marcate pentru echipa O?elul. Improviza?ii f?r? efect…
Iulie 2006 - Emil Jula e transferat gratis, de la Universitatea Cluj. Atacantul de careu reu?e?te în doi ani s? marcheze 31 de goluri în campionat. Devine câ?tig?tor al Cupei UEFA Intertoto împreun? cu O?elul, înscriind ?I aici 2 goluri.
19 Aprilie 2008 - O?elul pierde acas? cu Steaua Bucure?ti. Jula rateaz? o ocazie monumental?. Intr? în gura suporterilor care uit? performan?a din Cupa UEFA Intertoto. Este înjurat, provocat constant ?i i se sugereaz? s? plece, fiind considerat blatist. Este amenin?at pe strad?.
23 Aprilie 2008 - În urm?toarea etap?, la doar 4 zile distan??, Jula reu?e?te un hattrick la Buz?u în minu?ele 29, 54 ?i 86. Merge bucuros în dreptul galeriei. Este apostrofat, lucru observat ?I de c?tre comentatorii meciului, iar atacantul se retrage trist din acea zon?. O?elul se impune la final cu 4-0. Juc?torii salut? galeria. Mai multe aplauze prime?te pân? ?i Robert Elek, intrat în minutul 87, decât eroul meciului care st? izolat în spatele celorlal?i. La sfâr?it, acord? un interviu în care nu atac? pe nimeni.
7 Mai 2008 - O?elul termin? pe locul 8. Jula pe 2 în clasamentul golgeterilor, dep??it fiind doar de c?tre D?nciulescu. În spatele lui erau Gigel Bucur, Florin Costea sau Eugen Tric?.
Iulie 2008 - Pleac? în Germania, la Energie Cottbus. O?elul prime?te 700.000 de euro iar juc?torul un salariu de 300.000. Semn c? e apreciat. Încet-încet î?i d? drumul la joc ?i devine idol la Cottbus. Cu toate acestea echipa retrogradeaz?. Nici o schimbare în atitudinea suporterilor germani
Mai 2012- Mul?i nu l-au uitat pe Jula. Din iulie 2008 nu am mai avut la O?elul un atacant atât de activ pe tabel?.

BRANKO GRAHOVAC
Mihai Barbu, Bogdan Stelea, Andrei Urai, Cosmin Andrei Vâtc?, Valentin Bor?, Paulius Grybauskas, Ismail Kouha, Gabriel Abraham, Zdenko Baotic. De la Stoian Kolev, O?elul nu mai are un gardian în poart?.  
Ianuarie 2010 – Portarul Branko Grahovac e transferat pentru 50.000 de euro, de la Borac Cacak(Serbia). Aduce siguran?a mult dorit? în poarta O?elului.
15 Mai 2011 - O?elul devine campioana României, dup? un meci cu FC Timi?oara, cu Grahovac în poart? tot sezonul. La sfâr?itul campionatului, Grahovac este pe locul 1 în topul portarilor.
17 Iulie 2011 - O?elul devine Supercampioana României, în urma unui meci cu Steaua Bucure?ti. Tot Grahovac este titular.
14 Aprilie 2012 - O?elul pierde pe propriul teren cu Steaua. Grahovac prime?te dou? goluri. Intr? în gura suporterilor care uit? performan?a din campionatul trecut din campionat sau meciurile de Champions League. Este înjurat, îi este amenin?at? familia, fiind considerat blatist.
12 Mai 2012 - La meciul cu Universitatea Cluj, suporterii consider? c? meciul este f?r? miz?, a?a c? îl provoac? din nou pe Grahovac. Tribunele îl aclam? îns?.
16 Mai 2012 - S?rb?torim un an de la minunea 15 Mai 2011. Juc?m pe propriul teren cu FC Vaslui, o candidat? la titlu pe care to?i o vrem scoas? din lupt?. Galeria are propriul ei meci ?i nu se prezint?. Pierdem. FC Vaslui r?mâne în joc, Porumboiu jubileaz?.
22 Mai 2012 - Ziarul Via?? Liber? prezint? un articol SENZA?IONAL. Marca înregistrat? a ziarelor din capital? cu Grahovac în rol principal.  
Iunie 2012 - Probabil Grahovac pleac? de la echip?. Dac? va fi a?a, va pleca pe o sum? bun?, cu un contract ?i mai bun. Scenariul de dup? iulie 2008 se poate repeta.
Iulie 2012 - Începe Liga I edi?ia 2012/2013. O?elul sper? la cel pu?in un loc de cup? european?. În poart? cine e?

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Bada » 23-05-2012 11:35

De mentionat si faptul ca Jula, facut albie de porci in curtea clubului dupameciul de la Buzau desi de fata erau sotia si copilul, a preferat sa nu se coboare la nivelul celor care il umilisera in ultimul hal. Ca fapt divers, atunci nu s-a dat niciun comunicat. Nu cred ca poate exista niciun fel de comparatie intre Grahovac si Jula din punctul de vedere al caracterului. Jula a fost unul dintre cei mai simtiti jucatori care au fost vreodata la Galati desi a avut de suportat mult mai multe decat Grahovac. Respect Emil Jula!

Bada

  •  
  •  

#2 costelus » 23-05-2012 11:39

in poarta este speram noi suporteri adevarati si aici ma refer la acei suporteri care au venit la meciuri si pe ploaie si pe frig si canicula orice alt portar mai bun ca BRANKO GRAHOVAC sau BRANET ca este galatean de al nostru
−5

costelus

  •  
  •  

#3 vitzamina » 23-05-2012 11:40

Citez pe Bada:
De mentionat si faptul ca Jula, facut albie de porci in curtea clubului dupameciul de la Buzau desi de fata erau sotia si copilul, a preferat sa nu se coboare la nivelul celor care il umilisera in ultimul hal. Ca fapt divers, atunci nu s-a dat niciun comunicat. Nu cred ca poate exista niciun fel de comparatie intre Grahovac si Jula din punctul de vedere al caracterului. Jula a fost unul dintre cei mai simtiti jucatori care au fost vreodata la Galati desi a avut de suportat mult mai multe decat Grahovac. Respect Emil Jula!

Si Jula ce a castigat din asta?
+4

vitzamina

  •  
  •  

#4 cristy23 » 23-05-2012 11:44

nu toti au aceleasi caractere dar pe teren au facut mult bine echipei si doar asta conteaza. probabil va pleca si vom schimba iar vreo 10 portari gen kouha si pana vom gasi unul il vor regreta pe branko asa cum plangem dupa un golgheter precum jula.
+9

cristy23

  •  
  •  

#5 under_tz » 23-05-2012 11:58

sincer, paralela intre Jula si Branko chiar nu isi are rost, si nu fac referire la pozitiile din teren. Jula ne-a intrat in suflet, era devotat cu totul, greseala lui a fost ca a facut cateva declaratii pro-stoia, sau au fost cuvintele rastalmacite, a avut de suferit, insa puteti compara bunul simt si tactul celor doi, diplomatie: Jula 9, Branko 0.
−5

under_tz

  •  
  •  

#6 vitzamina » 23-05-2012 12:04

da, ai dreptate... in teren joaca diplomatia si tactul.
si da, ai din nou dreptate cu intratul in suflet... a simtit si el asta la greu.
+3

vitzamina

  •  
  •  

#7 DanielT » 23-05-2012 12:15

Jula era contestat de toti suporterii din stadion, nu numai de galerie. Acum se pare ca doar cei din peluza au o problema cu el. Jula a jucat 65 de meciuri pentru Otelul in Liga 1 si a marcat 31 de goluri, adica un gol la 2 meciuri, fiind in primii 10 golgheteri din toata istoria clubului. Statistica il pozitioneaza pe Grahovac pe locul 1 in topul portarilor echipei Otelul din toata istoria clubului cu 39 goluri primite in 4410 minute. In anul cand Otelul a devenit campioana, Grahovac a fost desemnat cel mai bun portar al campionatului dupa statistica facuta de Gazeta Sporturilor. Jula, ca un ardelean veritabil a ales sa nu raspunda jignirilor si Grahovac, ca un veritabil bosniac a ales sa raspunda. Dar asa e in fotbal, suporterii sunt liberi sa aleaga pe cine sa iubeasca si pe cine sa urasca.
+9

DanielT

  •  
  •  

#8 cosmynOG » 23-05-2012 12:24

Acum haideti va rog sa nu exageram cu Grahovac locul 1 anul trecut, in mare parte acest lucru se datoreaza organizarii foarte bune pe plan defensiv a echipei pe care a facut-o Dorinel, caci Grahovac ne inspira de toate numai siguranta nu...sa fim sinceri la fiecare centrare in careu eu unul aveam emotii f mari si asta din cauza ca scapa foarte multe mingi.
Cat despre comparatia cu Jula nu-si are rostul, pai in primul rand Jula nu a injurat pe nimeni pe cand Grahovac a injurat si a alimentat conflictul, iar valoric (chit ca joaca pe posturi total diferite) Jula e mult peste Grahovac...care cred eu ar trebui sa fie mai recunoscator...acestui public si oras.
Si nu e adevarat ca doar peluzele in contesta, eu stau la T2 si nu sunt de acord cu atitudinea lui fata de public, ne-a mai facut prin tur semn la toti ca suntem nebuni pentru faptul ca il indemnam sa nu mai traga de timp in prima repriza a unui meci..desi aveam doar 1-0. Va salut.
−5

cosmynOG

  •  
  •  

#9 URSU D. » 23-05-2012 12:36

bv Cosmin, in sfarsit cineva care vede SI GANDESTE obiectiv. oricum si galeria isi are partea sa de vina(ma refer strict la meciul cu U Cluj) insa Grahovac este un om INFECT! orice altceva este CAN CAN!
−8

URSU D.

  •  
  •  

#10 Bada » 23-05-2012 13:06

AtituCitez pe vitzamina:
Citez pe Bada:
De mentionat si faptul ca Jula, facut albie de porci in curtea clubului dupameciul de la Buzau desi de fata erau sotia si copilul, a preferat sa nu se coboare la nivelul celor care il umilisera in ultimul hal. Ca fapt divers, atunci nu s-a dat niciun comunicat. Nu cred ca poate exista niciun fel de comparatie intre Grahovac si Jula din punctul de vedere al caracterului. Jula a fost unul dintre cei mai simtiti jucatori care au fost vreodata la Galati desi a avut de suportat mult mai multe decat Grahovac. Respect Emil Jula!

Si Jula ce a castigat din asta?

diCitez pe vitzamina:
Citez pe Bada:
De mentionat si faptul ca Jula, facut albie de porci in curtea clubului dupameciul de la Buzau desi de fata erau sotia si copilul, a preferat sa nu se coboare la nivelul celor care il umilisera in ultimul hal. Ca fapt divers, atunci nu s-a dat niciun comunicat. Nu cred ca poate exista niciun fel de comparatie intre Grahovac si Jula din punctul de vedere al caracterului. Jula a fost unul dintre cei mai simtiti jucatori care au fost vreodata la Galati desi a avut de suportat mult mai multe decat Grahovac. Respect Emil Jula!

Si Jula ce a castigat din asta?


Atitudinea lui Jula, intr-o situatie in care nu el fusese cel care gresise(si s-a gresit foarte grav atunci), a facut ca acel conflict sa se stinga repede, fara ca Otelul sa fie tarat in fel de fel de scandaluri prin presa. Pentru asta trebuie sa-i multumim. Evident, el a facut asta pentru ca asa ii statea in caracter, asa cum Grahovac a facut ce a facut pentru ca asa e caracterul lui si asa cum cei care au injurat au facut-o pentru ca ala era caracterul lor.
Cat despre valoarea celor 2, daca e sa fim 100% corecti, amandoi au fost pusi in valoare de tacticile aplicate de antrenorii pe care i-au avut la Otelul. Jula a fost avantajat de stilul ofensiv al lui Grig iar Grahovac de stilul defensiv al lui Dorinel. Grahovac nu e un jucator chiar atat de slab cum l-ar vrea unii dar nici nu e un portar feomenal. E un portar cu care din punct de vedere fotbalistic ne-am atins scopul anul trecut.
+3

Bada

  •  
  •  

#11 Ciprica » 23-05-2012 13:08

@Cosmyn, paralela ta cu goluri putine-aparare solida e echivalentul celei cu multe mingi pasate-multe goluri marcate. Daca Jula nu vedea mingea cu siguranta nu inscria atat. D-asta se cheama joc de echipa. Din nou va intreb (si articolul e bine scris), pe cine punem in poarta de la anu`? Da, Branet. Dar Branet are deja o varsta, aveti incredere in el? Daca, sa zicem, isi rupe mana (Doamne fereste), ce facem?
+6

Ciprica

  •  
  •  

#12 under_tz » 23-05-2012 13:26

−4

under_tz

  •  
  •  

#13 vitzamina » 23-05-2012 13:37

revine kouha, ca probabil s-a maturizat. sau viciu, ca e liber de contract. sau se intoarce bermudez. da da, se gasesc solutii.
care e peste el in liga I? sa ne apucam iar de experimente?
devierile si indisciplina nu a observat-o nimeni campionatul trecut? sau atunci era bun...
+1

vitzamina

  •  
  •  

#14 Ciprica » 23-05-2012 13:39

@under, a urcat o singura data. Ulterior se stie ca a mai cerut acordul sa urce, nu l-a primit si a stat in poarta. Reactia pe care o are tine mai mult de zona din care vine. Asa cum jucatorii africani sunt indisciplinati si dificili, asa si jucatorii din fostul spatiu ex-iugoslav sunt foarte orgoliosi si nu prea inghit jignireile, ardeleneste, ca Jula. Sunt trecuti printr-un razboi, iar asta lasa urme. Voi, in schimb, treceti mult prea usor peste realizarile cuiva si preferati sa va pisati pe munca unora din orgoliu prostesc (varsta, deh)...
+5

Ciprica

  •  
  •  

#15 Tudor » 23-05-2012 15:24

Adica portarul e injurat si tot el nu are caracter. Sunt oameni si oameni, unii prefera sa nu intre in jocul unora, iar altii intra. Dar cine a inceput cu scandalul? Grahovac nu facea nimic daca nu era injurat, scuipat si mai ales amenintat cu moartea de un labil psihic. Daca si la un sport ameninti cu moartea e clar, Grahovac nu mertia sa stea aici, primeste prea putin respect. Iar acei suporteri care au venit pe ploaie si pe vant, tot ei injura si fac scandal. Peste tot in lume acestia fac scandal, se bat, dau foc la stadion si altele. Din cauza lor unii refuza sa vina la stadion cu familia de frica.
+8

Tudor

  •  
  •  

#16 costy81gl » 23-05-2012 15:44

Foarte bun articolul, desi reprezinta doar o relatare succinta a unor evenimente. Nu reusesc sa mai gasesc pe internet articolul, insa stiu sigur ca la un moment dat se scria ca Jula i-a exasperat si pe nemti cu ratarile. De asemenea imi amintesc ca dupa transferul lui, toti galatenii scriau pe net mesaje de genul "bine ca am scapat de ratangiul asta". Pacat ca n-am stiut sa aprociem atunci golurile date si am pus accent pe cele ratate. Acum mi-e rusine ca m-am bucurat si eu la plecarea lui.

In anii care au urmat m-am gandit mereu la Jula, mai ales cand mingea trecea prin careul advers si n-o nimerea nimeni, sau la executarea penalty-urilor. Sper sa nu patim la fel si cu portarul.
+4

costy81gl

  •  
  •  

#17 Hagi » 23-05-2012 16:07

+5

Hagi

  •  
  •  

#18 vitzamina » 23-05-2012 16:14

@costy
Pai nu se putea intinde mult. accentul e pe cauza si efect, prezent si viitor.
Eu nu m-am bucurat la plecarea lui Jula. Nu inseamna ca te acuz, dar e o provocare constanta sa inveti din trecut.
Sunt convins ca nu mai vedem prea curand ceva asemenator ca valoare nici cu Jula nici cu Grahovac. Grahovac nu are un caracter infect. Daca era asa, erau tensiuni in vestiar si in club. Nu e cazul.
Poate observa oricine la iesirile lor de grup ca are relatii bune cu ceilalti jucatori. Poate fiindca ei nu l-au jignit niciodata.
+3

vitzamina

  •  
  •  

#19 vitzamina » 23-05-2012 16:16

@Hagi
Multumesc pentru link ... de declaratiile astea nu stiam.

Pentru cei care nu acceseaza link-ul, post-ul lui Hagi e o declaratie a lui Relu Calugaru, antrenorul cu portarii de la Otelul.
+1

vitzamina

  •  
  •  

#20 Bada » 23-05-2012 17:18

Citez pe Tudor:
Adica portarul e injurat si tot el nu are caracter. Sunt oameni si oameni, unii prefera sa nu intre in jocul unora, iar altii intra. Dar cine a inceput cu scandalul? Grahovac nu facea nimic daca nu era injurat, scuipat si mai ales amenintat cu moartea de un labil psihic. Daca si la un sport ameninti cu moartea e clar, Grahovac nu mertia sa stea aici, primeste prea putin respect. Iar acei suporteri care au venit pe ploaie si pe vant, tot ei injura si fac scandal. Peste tot in lume acestia fac scandal, se bat, dau foc la stadion si altele. Din cauza lor unii refuza sa vina la stadion cu familia de frica.


Nu pot decat sa dau cu presupusul in legatura cu ce s-a intamplat intre galerie si Grahovac, desi tind sa cred ca vina e comuna, dar si Grahovac a mai avut derapaje. Isi iese foarte usor din fire.
Intamplare cat se poate de reala:
La primul meci al sezonului, cel pierdut la Buzau cu Petrolul, jucatorii au venit la gard sa salute suporterii(multi dintre ei fara vreo legatura cu galeria) si s-au purtat si unele discutii, cu Para mai ales, pe un ton cat se poate de civilizat, cu atat mai mut cu cat toti eram suparati mai mult de maniera de arbitraj decat de pierderea meciului in sine. Grahovac in schimb a venit cu o atitudine foarte aroganta, vociferand, parca spunandu-le colegilor "ce mai vor si astia".
La fel de adevarat e ca si in galerie sunt mereu anumite persoane puse pe harta, care considera ca violenta(verbala sau fizica) e o modalitate de a se impune sau de a-si impune punctul de vedere. Eu unul n-o sa uit niciodata cum a fost terfelit Jula DE FATA CU FAMILA LUI, dupa un meci in care marcase 3 goluri, totu pentru ca trimisese la o palma de vinclu intr-un meci cu steaua!
Ok, cand te "faci" fotbalist stii ca te asteapta si o ploaie de injuraturi, dar cred ca limita trebuie pusa la familie. Ai ce ai cu el, dar nu te iei de familia lui.
+3

Bada

  •  
  •  

#21 corneliu » 23-05-2012 19:16

Citez pe FaustinoDan:
Jula era contestat de toti suporterii din stadion, nu numai de galerie. Acum se pare ca doar cei din peluza au o problema cu el. Jula a jucat 65 de meciuri pentru Otelul in Liga 1 si a marcat 31 de goluri, adica un gol la 2 meciuri, fiind in primii 10 golgheteri din toata istoria clubului. Statistica il pozitioneaza pe Grahovac pe locul 1 in topul portarilor echipei Otelul din toata istoria clubului cu 39 goluri primite in 4410 minute. In anul cand Otelul a devenit campioana, Grahovac a fost desemnat cel mai bun portar al campionatului dupa statistica facuta de Gazeta Sporturilor. Jula, ca un ardelean veritabil a ales sa nu raspunda jignirilor si Grahovac, ca un veritabil bosniac a ales sa raspunda. Dar asa e in fotbal, suporterii sunt liberi sa aleaga pe cine sa iubeasca si pe cine sa urasca.

Tine minte asta:Grahovats este un portar normal iar nenumaratele lui slabiciuni au fost acoperite de jocul supra aglomerat,chiar si cu trei inchizatori din fata portii.In alte conditii pleca cu traista plina de goluri.Nu are rost sa-ti amintesc toate gafele lui,iar statistica de care amintesti in privinta portarului este inselatoare.
−3

corneliu

  •  
  •  

#22 vitzamina » 23-05-2012 19:24

da ma corneliu, ce sa zic... sa-l dea afara pe relu calugaru si sa te aduca pe tine ca tu ai ochi la portari...
vezi ca e mai sus postat de Hagi un articol in care relu calugaru minte despre valoarea lui grahovac. doar stim cu totii ca el nu se pricepe la asta...
vezi tu ca statisticile de anul trecut spre exemplu nu se bazeaza doar pe cate goluri primesti, ci pe mai multe directii. e si procentul de mingi salvate, spre exemplu. nu numai chiajna l-ar dori. daca o sa plece, nu pleaca in liga 2, stai tu linistit.
+2

vitzamina

  •  
  •  

#23 corneliu » 23-05-2012 19:26

Chit ca o sa primesc o multime de minusuri dar eu ii dau dreptate lui cosmyn OG .De ce credeti ca portarii italieni primesc asa putine goluri,pentru ca sunt buni?Nu .Pentru ca apararile sunt beton,exact cum are Otelul.Grigoras avea portari mult mai buni ca Grahovats dar datorita stilului mai deschis primea o multime de goluri.As fi vrut sa-l vad pe Grahovats la Mioveni de exp. :D
−2

corneliu

  •  
  •  

#24 corneliu » 23-05-2012 19:30

Citez pe vitzamina:
da ma corneliu, ce sa zic... sa-l dea afara pe relu calugaru si sa te aduca pe tine ca tu ai ochi la portari...
vezi ca e mai sus postat de Hagi un articol in care relu calugaru minte despre valoarea lui grahovac.

Esati culmea si tu,doar n-ai vrea sa-l bage la fund :-) ia-l te rog pe Calugaru daca ai ocazia si sa-ti spuna din tot sufletul care e mai valoros dintre toti portarii pe care i-a antrenat,dar asta numai intre voi doi
−1

corneliu

  •  
  •  

#25 vitzamina » 23-05-2012 19:39

ma ... nu ne cunoastem personal, deci nu il pot intreba.
m-am uitat daca are cont de facebook sa-l intreb acolo ;-) , dar n-are.

vitzamina

  •  
  •  

#26 Laguna GT » 23-05-2012 21:36

Mie mi se pare ca nu se doreste ca acest incident sa se termine o data pentru totdeauna. Care este rostul acestui articol pana la urma?

Laguna GT

  •  
  •  

#27 gigi_87 » 24-05-2012 00:35

Cand aud frate ca vai suporterii au drepturi mari si jucatorii sa respecte suporterii,care suporteri frate?aia din meciul cu timnisoara din care 7000 erau suporteri de rezultat,ca in rest cum vede lumnea ca suntem echipa de mijlocul clasamentului,vin 3000,asta e realitatea,cati stau ca mine pe ploaie sa vada meciul cu pandurii sau vaslui,cati ca mine la 0-1 cu bistrita au ramas pe stadion sperand si cantand,poi eu am 50 de ani si stau pe stadion si nu am vazut niciodata ca o peluxza noastra sa isi injure propriii jucatori,il inteleg pe grahovac,nu meriyta pupati,foarte bine a facut grahovac,pentru ce a facut la galati merita respect,nu scuipati si monede in cap,tevi de steaguri,poi respect fratilor,dar respect pentru cine,pentru niste neica nimeni de la peluza,bine sunt si baieti de tot respectul,dar unii au 15 ani si sar sa il scuipe e grahovac,cine is aceste personaje(probabil al de nota 4 la capacitate),atunci de ce vb despre respect,am auzit ca a fost o sedinta in care toti jucatorii si au cerut scuze,si grahovac ar fi vb frumos numa ca a plecat din sala,poi ce a facut asa grav,trebuia ingropata sabia razboiiului de atunci,dar unii sau creezut ca ei sunt mai importanti la meciuri si au crezut ca daca fac circ si il jignesc pe grahovac is castiga respectul unui stadion,dar tribunele(bravo lor) le a dat peste nas,cu grahovac inainte,tot respectul pentru munca lui,iar respect pentru galerie sa fie atunci cand si aia nu se duc peste jucatori noaptea sa ceara ei socoteala,la non civilizatie se raspunde cu durere in fund,forta otelul.
+2

gigi_87

  •  
  •  

#28 Leonard » 24-05-2012 17:21

Performantele echipei noastra nu apartin unui singur om, ci a intregii echipe, a staff-uluim a conducerii, fara sa spun de suporteri.
Evolutia unui jucator nu are legatura cu caracetrul lui. La mine la serviciu, esti apreciat daca muncesti mult, daca esti serios, dar nu o sa fii niciodata promovat daca nu stii sa te faci placut si de cei pe care mai apoi o sa ii conduci. Nu s-a inteles de la bun inceput, faptul ca nu contestam faptul ca si bosniacul a pus umarul la castigarea campionatului, dar ca si om, lasa de dorit, cel putin in relatia cu suporterii care "indraznesc" sa il critice.
Pe Jula nu l-a injurat niciodata galeria, ci tribunele. Dar nimeni din galerie nu a zis nimic la momentul respectiv, nu i-am numit pe cei de la tribuna derbedei, hoti, golani, etc. Nu exista comparatie intre Jula si Grahovac, ca devotament, caracter, nimic.
Exista libertatea de exprimare, dar sunt cateva persoane aici care cred ca detin adevarul absolut si isi permit in mod constant sa jigneasca.
−1

Leonard

  •  
  •  

#29 vitzamina » 24-05-2012 20:46

−1

vitzamina

  •  
  •  

#30 Leonard » 24-05-2012 21:13

Fiecare are o opinie, Nu trebuie sa ne punem toti de acord.
+1

Leonard

  •  
  •  

#31 Bada » 25-05-2012 11:55

Leo, inseamna ca tu n-ai fost la stadion la intoarcerea de la Buzau. Ca sa nu mai spun despre ce s-a intamplat chiar la Buzau cand a venit sa salute galeria. :-*
E drept, nu e vorba de o peluza intreaga dar au fost destui oameni si nu toti niste neaveniti in peluza.
Adevarul tinde intotdeauna sa fie undeva la mijloc!

Bada

  •  
  •  

#32 Leonard » 25-05-2012 13:48

Am fost la Buzau. Cativa suporteri vorbeau cu Costin, Grahovac credea ca vorbeau cu el si a injurat pe romaneste suporterii care venisera la gard. Dupa meci nu am fost la stadion, dar la stadion la Buzau am vazut clar cand Grahovac a injurat suporterii fara sa il bage nimeni in seama nici de bine nici de rau.
Oricum, e regretabil ca s-a ajuns la un astfel de conflcict si era bine sa isi ceara si el scuze pentru ca el a transforamt un razboi personal intr-unul cu toata galeria si o sa ramana sa il sustina oamenii de pe facebook si de pe dunarea batrana pentru ca s-a vazut la meciul cu vasluiul ca daca lipseste galeria, e cam jale.

Leonard

  •  
  •  

#33 Bada » 25-05-2012 14:30

Citez pe Leonard:
Am fost la Buzau. Cativa suporteri vorbeau cu Costin, Grahovac credea ca vorbeau cu el si a injurat pe romaneste suporterii care venisera la gard. Dupa meci nu am fost la stadion, dar la stadion la Buzau am vazut clar cand Grahovac a injurat suporterii fara sa il bage nimeni in seama nici de bine nici de rau.
Oricum, e regretabil ca s-a ajuns la un astfel de conflcict si era bine sa isi ceara si el scuze pentru ca el a transforamt un razboi personal intr-unul cu toata galeria si o sa ramana sa il sustina oamenii de pe facebook si de pe dunarea batrana pentru ca s-a vazut la meciul cu vasluiul ca daca lipseste galeria, e cam jale.


Nu era vorba de incidentul cu Grahovac de la Buzau unde, asa cum am zis si eu intr-un comentariu mai sus, el a facut scandal fara motiv. Era vorba de incidentul cu Jula, de acum 4 ani. De incidentul ala zicea zi Vitzamina, pentru ca atunci Jula a fost iinjurat, si nu de "samantarii" de la tribune.

Bada

Login sau creaz? cont pentru a comenta              |