STIRI Cupa Romaniei FINAL: Petrolul Ploieşti – Oţelul 1 - 2

Cupa RomanieiCupa Romaniei

UPDATE / Echipa de start: Grahovac - Cojoc, Benga, Sirghi, Ljubinkovic - Filip, Neagu, Giurgiu - Iorga, Paraschiv, Astafei.

După două victorii consective în campionat, contra celor de la Gaz Metan Mediaş şi Ceahlăul, Oţelul şi-a apărat blazonul de fostă campioană dovedind că nu se pretează la tot felul de aranjamente, cum au făcut recent alţii, chiar dacă echipa noastră nu mai duce grija clasamentului.

Singurul obiectiv al roş-alb-albaştrilor rămâne acela de a încerca să joace cât mai spectaculos, pregătind astfel sezonul următor, unul în care sperăm să ne prezentăm ceva mai bine. De asemenea, tinerii Oţelului, dar şi fotbaliştii care au evoluat mai puţin au şansa să se afirme acum pe final. Prima lor misiune este una imposibilă, echipa noastră având de recuperat un 0-3 încasat pe propriul teren în semifinalele Cupei. Azi urmează returul acelei partide, la Ploieşti, într-un meci în care nici conducerea nu mai speră la o “remontada” de senzaţie, de vreme ce staff-ul tehnic a anunţat că pe teren vor intra mai mult rezervele.
Dacă oţelarii nu mai au pentru ce lupta, de partea cealaltă petroliştii doresc să meargă în cupele europene având două posibilităţi. Ploieştenii se află pe locul 4 în campionat, dar la doar un punct distanţă de a doua poziţie şi sunt ca şi calificaţi în finala Cupei, după acel 3-0 de la Galaţi de care vorbeam mai devreme.   
Oţelul şi Petrolul s-au întâlnit de 32 de ori în Liga I, balanţa fiind echilibrată cu 13 victorii de ambele părţi şi 6 egaluri. În Cupă, în afara primei manşe din acest an, cele două formaţii s-au întâlnit de două ori la finalul anilor ’80, calificările fiind împărţite.  
În deplasare la Ploieşti, Oţelul a pierdut de 10 ori în faţa Petrolului, dar a şi reuşit să se impună de 4 ori, plus alte două egaluri. Din păcate, echipa noastră a pierdut ultimele 3 partide contra “lupilor galbeni”, ultima victorie oţelară datând din decembrie 2011, în timp ce pe terenul gazdelor, roş-alb-albaştrii nu s-au mai impus din 2003!   
Pentru partida de astăzi, la Oțelul vor lipsi Cleidimar Didi şi Daniel Popescu, ambii fiind accidentaţi, în timp ce Cristian Brăneţ abia a revenit la şedinţele de pregătire, dar probabil va rămâne în tribună. De asemenea, Marian Dinu, înlocuitorul temporar al lui Petre Grigoraş a anunţat că este foarte posibil ca în acest meci să îşi facă loc printre titulari mai mulţi fotbalişti care au evoluat puţin în acest sezon.

ARBITRI
Partida va fi arbitrată la centru de către Cristian Balaj din Baia Mare, ajutat la cele două tuşe de Valentin Avram şi Eduard Florin Ungureanu (ambii din Bucureşti), în timp ce rezervă va fi Marcel Bîrsan, tot din capitală. Observatorii partidei sunt Cornel Sorescu din Piteşti şi Octavian Goga din Braşov.

ECHIPE PROBABILE:
PETROLUL: Bornescu – Alcenat, Geraldo Alves, Yamissi, Guilherme – Mustivar, Mojica – Boudjemaa, Younes, Grozav – Bokila. Antrenor: Cosmin Contra
OŢELUL: Grahovac - Cojoc, Benga, Sirghi, Ljubinkovic - Filip, Neagu, Giurgiu - Iorga, Paraschiv, Astafei. Antrenor: Marian Dinu

DECLARAŢII ÎNAINTE DE MECI:
Petre Grigoraş: “Vom juca cu Petrolul, în returul semifinalei de Cupă, o echipă care este mult peste noi valoric, dar care nu trece printr-o formă foarte bună acum. Să fim serioşi, şansele noastre sunt aproape nule în faţa lor, la acest scor, dar vom juca până la final.”

Marian Dinu: „Ne ducem la Ploieşti să ne jucăm şansa pe care o mai avem, dar vom folosi mai mulţi jucători care au evoluat mai puţin. Asta nu înseamnă că nu tratăm cu respect competiţia, dar pe finalul acesta de campionat cu meciuri din trei în trei zile trebuie să le dăm tuturor şansa să joace. Suntem conştienţi că avem jucători tineri de valoare şi va veni şi timpul lor. Noi jucăm toate meciurile pe teren şi aşa vom face şi în ultimele partide ale sezonului.”

Cosmin Contra (antrenor Petrolul): „Am mari emoţii, pentru că deja suntem consideraţi ca fiind în finală. În fotbal s-au văzut aşa multe, încât mi-e foarte frică de acest meci. Sper ca lumea să fie conştientă că mai sunt 90 de minute de joc şi, aşa cum noi am dat trei goluri la Galaţi, tot la fel pot şi ei să o facă aici, dacă intrăm pe teren şi ne credem calificaţi.”

Comentarii   
  •  
  •  

#1 Alexandru C. » 21-05-2013 13:52

O sa ii eliminam la penalty..o sa vedeti..:)
+1

Alexandru C.

  •  
  •  

#2 viorel21 » 21-05-2013 13:59

Citez pe Alexandru C.:
O sa ii eliminam la penalty..o sa vedeti..:)

Frate, te tin cu bere tot campionatul viitor daca ai dreptate !! :lol: :P
+2

viorel21

  •  
  •  

#3 one.dollar » 21-05-2013 14:24

Citez pe viorel21:
Citez pe Alexandru C.:
O sa ii eliminam la penalty..o sa vedeti..:)

Frate, te tin cu bere tot campionatul viitor daca ai dreptate !! :lol: :P

aceeasi oferta si din partea mea !!! :D

one.dollar

  •  
  •  

#4 Devilutzu » 21-05-2013 14:30

Citez pe one.dollar:
Citez pe viorel21:
Citez pe Alexandru C.:
O sa ii eliminam la penalty..o sa vedeti..:)

Frate, te tin cu bere tot campionatul viitor daca ai dreptate !! :lol: :P

aceeasi oferta si din partea mea !!! :D

vei deveni un alcoolic caci si din aprtea mea beneficiezi de aceeasi oferta :))

Devilutzu

  •  
  •  

#5 alexxe.mike » 21-05-2013 17:37

Citez pe Devilutzu:
Citez pe one.dollar:
Citez pe viorel21:
Citez pe Alexandru C.:
O sa ii eliminam la penalty..o sa vedeti..:)

Frate, te tin cu bere tot campionatul viitor daca ai dreptate !! :lol: :P

aceeasi oferta si din partea mea !!! :D

vei deveni un alcoolic caci si din aprtea mea beneficiezi de aceeasi oferta :))

!!! plusez si eu

oricum...simt si eu ca vom castiga la penalty...atat va zic.. meciul cu gaz-ul am intors 0-1, cu ceahlaul am intors 0-2, acum VOM intoarce 0-3.

alexxe.mike

  •  
  •  

#6 dj » 21-05-2013 18:04

terminati cu prostiile ma sa fim realisti...ca daca incercam sa ne facem iluzii aiurea dupa meci vom fi si mai dezamagiti de cat de asteptam.....ce sanse sa ai cand astia joaca cu rezervele...inteleg ca vor sa menajeze titularii...dar nu cred ca este cazul mai ales ca noi in campionat nu mai ne luptam pentru nimic anume

dj

  •  
  •  

#7 Tudor » 21-05-2013 18:04

Eu am pariat doar pe victoria Otelului, am fost mai pesimist... :-*

Tudor

  •  
  •  

#8 Dregan » 21-05-2013 18:38

Echipa de start: Grahovac - Cojoc, Benga, Sirghi, Ljubinkovic - Filip, Neagu, Giurgiu - Iorga, Paraschiv, Astafei.
+1

Dregan

  •  
  •  

#9 Adi » 21-05-2013 19:39

Hai baieti cu minunea!! FORTA OTELUL!!!
+1

Adi

  •  
  •  

#10 Delpiero » 21-05-2013 20:06

hai afara cu Iorga..asta e minunea
si dupa mai speram....cel mai prost jucator de pe teren...pana in min 30..a pierdut cel putin 5 mingi bune in fata
−5

Delpiero

  •  
  •  

#11 leutzu » 21-05-2013 20:26

felicitari baetilor pentru daruire
+4

leutzu

  •  
  •  

#12 fovman » 21-05-2013 20:29

Sincer nu prea cred in "minune", dar e de apreciat jocul bun facut de otelari. Joc de pase, aparare precisa. Iorga e jucatorul care poate face diferenta.
Tot respectul pentru echipa Petrolului, insa Contra e mascarici mare. Putina decenta nu i-ar strica.
+1

fovman

  •  
  •  

#13 Tudor » 21-05-2013 20:33

O prima repriza extraordinara. :-)
+2

Tudor

  •  
  •  

#14 bigsorin » 21-05-2013 20:50

ne-a mancat apararea sezonul asta avem cei mai slabi fundasi centrali din liga 1 nu exista meci sa nu faca grave greseli si sa incasam goluri parca le cauta noroc ca avem portari ca altfel era jale daca nu aducem fundasi adio performante am impresia ca apararea fura munca echipei prin evolutiile lor
−8

bigsorin

  •  
  •  

#15 schillaci » 21-05-2013 21:04

Indiferent de rezultat, felicitari baietilor pentru ca au crezut, au incercat sa faca ceva si pentru un sezon de Cupa a Romaniei bun !
+2

schillaci

  •  
  •  

#16 Leviathan » 21-05-2013 21:13

Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.
−12

Leviathan

  •  
  •  

#17 cry75 » 21-05-2013 21:15

am senzatia ca Filip prinde echipa cotizand ca pe timpuri cu cate o sacosa de cartofi si o curca grasa de curte. sa=mi spuna cineva ce calitati are baiatul asta de joaca meci de meci. N-am nimic cu el, vinovati sunt cei care-l tot baga in teren . Nu gasim copii de 15- 16 ani in locul eternelor sperante Filip, Jaka..?Nu i-am vazut destul de ce sunt in stare?
−5

cry75

  •  
  •  

#18 monemi75 » 21-05-2013 21:15

cred ca si ei s-au speriat cand au vazut ca se poate.....oricum meci bun,felicitari.....da ce galerie au astia fratilor...sa tot joci fotbal cu tragere de inima.
+4

monemi75

  •  
  •  

#19 Issos » 21-05-2013 21:16

Citez pe Leviathan:
Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.

Citez pe Leviathan:
Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.

Esti un nesimtit.
+3

Issos

  •  
  •  

#20 schillaci » 21-05-2013 21:21

Pentru ''suporterii'' cu un simt critic foarte dezvoltat :
1. Jucatorii au pierdut duelul cu adversarii lor, per totalul celor doua manse, cu 4-2
2.Noi ca ''suporteri'' am pierdut duelul cu suporterii adversi cu ....cat vreti voi la 0 !

P.S. Otelul a primit penalty-ul in timp ce scriam comentariul ;-)
Inca odata...felicitari Otelul !
+8

schillaci

  •  
  •  

#21 monemi75 » 21-05-2013 21:22

felicitari oricum pentru rezultat si daruire.
+2

monemi75

  •  
  •  

#22 Tudor » 21-05-2013 21:24

Felicitari echipei pentru victorie, pacat oricum ca au rispit acele lovituri libere din apropierea portii Petrolului.
+2

Tudor

  •  
  •  

#23 Lost » 21-05-2013 21:25

Felicitari pentru rezultat ! Forta Otelul !!!

Speram sa castigam meciul cu Vaslui si cel de acasa cu Dinamo sa avem un moral bun ptr. la anu.
+1

Lost

  •  
  •  

#24 cry75 » 21-05-2013 21:26

important e ca au vrut, atat au putut. e diferenta mare de valoare intre cele 2 loturi, sa nu uitam ca in tur am ratat 4-5 ocazii uriase.
+1

cry75

  •  
  •  

#25 costy81gl » 21-05-2013 21:29

Citez pe cry75:
am senzatia ca Filip prinde echipa cotizand ca pe timpuri cu cate o sacosa de cartofi si o curca grasa de curte. sa=mi spuna cineva ce calitati are baiatul asta de joaca meci de meci.

Parerea mea e ca Filip e intr-o crestere de forma de vreo 6 meciuri. A facut un meci perfect si azi, in afara de faza golului in care a gresit toata apararea. Imi pare rau ca n-am putut sa-l vad pe Tudorie cum joaca. In jumatate de ora a primit o singura data mingea...poate nu stie sa se pozitioneze. Oricum, felicitari pentru daruire. Cu atitudinea asta, si fara scandalurile de la club, am fi fost in primele 7-8.
+3

costy81gl

  •  
  •  

#26 romeo » 21-05-2013 21:29

felicitari echipei (jucatori si antrenori , inclusiv Grig) ...un rezultat onorant !
de acord total cu Schillaci, Leviathan si eu cred ca esti un nesimtit..scuze ..dar Otelul nu merita comentariul tau..ce ai de castigat ? :oops: sa sustinem echipa , care pare ca isi regaseste linistea ! Bravo baieti , mandru ca sunt galatean !
+1

romeo

  •  
  •  

#27 Issos » 21-05-2013 21:30

Baietii au fost minunati.
PS. Leviathan mai bine te impusti tu

Issos

  •  
  •  

#28 Lost » 21-05-2013 21:34

Se pare ca meciul cu Vaslui se va juca Vineri(24.05) la ora 19.00, iar cel cu Dinamo Marti la ora 18.00(28.05)

Lost

  •  
  •  

#29 Tudor » 21-05-2013 21:36

Din contra, de cand e MArian Dinu echipa parca joaca mai frumos. Abia astept sa vad cum o sa pregateasca si urmatoarele 2 meciuri. Stiu ca este in legatura permanenta cu Grigoras, dar sigur si-a pus amprenta pe ultimele meciuri.
+1

Tudor

  •  
  •  

#30 fovman » 21-05-2013 21:47

O dubla mansa in care am fost echipa care am dominat jocul, am creat ocazii, drept pentru care meritam felicitari. Diferenta de valoare a loturilor si-a spus cuvantul, insa (cred si sper ca) avem potential. Meritul de tactician al antrenorului echipei Petrolul este undeva in tarlaua de capasuni de la Fuenlabrada. (Nu pot suporta antrenorii colerici, circari, care dau indicatii in timpul meciului, de parca nu s-au antrenat toata saptamana.)
Am iesit cu capul sus, felicitari baietilor pentru dorinta si atitudine, de aici incolo conducerea administrativa are cuvantul.
+3

fovman

  •  
  •  

#31 Tudor » 21-05-2013 21:50

Am pariat bine pe victoria noastra, mai trebuie sa iasa 2 meciuri :D

Tudor

  •  
  •  

#32 alas » 21-05-2013 21:53

Citez pe cry75:
am senzatia ca Filip prinde echipa cotizand ca pe timpuri cu cate o sacosa de cartofi si o curca grasa de curte. sa=mi spuna cineva ce calitati are baiatul asta de joaca meci de meci. N-am nimic cu el, vinovati sunt cei care-l tot baga in teren . Nu gasim copii de 15- 16 ani in locul eternelor sperante Filip, Jaka..?Nu i-am vazut destul de ce sunt in stare?
Citez pe Leviathan:
Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.




asa de dragul de a comenta, aruncam cu rahat in echipa dupa o victorie.... lasa-ne! lasa-ne!!
+2

alas

  •  
  •  

#33 Alexandru C. » 21-05-2013 21:53

Uite asa am pierdut si berile.. :sad: pacat de scorul din tur..

Alexandru C.

  •  
  •  

#34 costy81gl » 21-05-2013 21:55

Grigoras anunta ca va continua la Otelul dar numai daca se rezolva toate probleme financiare si mai vin 4-5 jucatori.
+1

costy81gl

  •  
  •  

#35 Lost » 21-05-2013 21:59

Mi se pare normal ce a zis Grigoras, pai tu imi promiti ceva si tu nu respecti ?

Lost

  •  
  •  

#36 fovman » 21-05-2013 22:06

@alas
Cu tot respectul, dar Filip, Stromajer si Ljubinkovic sunt limitati. Chiar i-am vazut de ce sunt in stare.
+2

fovman

  •  
  •  

#37 Alexandru C. » 21-05-2013 22:14

Trebuie luati jucatori care sunt dornici sa faca performanta si nu figuratie pe teren..vom vedea ce se va intampla din vara cu aceasta echipa..sper sa se schimbe multe din toate punctele de vedere..sa redevenim o echipa de temut in sezonul urmator!

Alexandru C.

  •  
  •  

#38 Bada » 21-05-2013 22:30

Citez pe Leviathan:
Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.

Scurt rezumat:
cfr - Otelul 0-1, gol Para, pasa Astafei;
Otelul - pandurii 1-0, gol Iorga, penalty scos de Vancea;
Bistrita - Otelul 2-1, gol para, pasa Iorga;
Otelul - steaua 1-1, gol Sirghi, pasa Iorga;
Otelul - severin 2-0, goluri Jaka si Astafei, pase Iorgax2;
Brasov - Otelul 3-2, goluri Sirghi si Filip, pase Iorga si Jaka;
Otelul - chiajna 2-1, goluri Sirghi si Iorga, pase Iorga si penalty scos de vancea;
Gaz Metan - Otelul 1-2, goluri Benga si vancea, pase Iorga si Popescu;
Otelul - Ceahlaul 3-2, goluri Neagu, Astafei si Iorga, pase Astafei, Neagu si Cojoc;
Petrolul - Otelul 1-2, goluri Para si Iorga, pasa Ljubinkovic si penalty scos de Sirghi.

Intrebare: de cate ori apare numele Iorga? daca ii dam eject lui Iorga pe cine ne bazam? Pe Bajenaru? Pe Jaka? :-*
+8

Bada

  •  
  •  

#39 Tudor » 21-05-2013 22:33

Iorga a demonstrat pe final de campionat ca merita sa ramana. Mai ales ca nu se stie ce mari transferuri vom avea. Dam iar cu piciorul, ne debarasam de jucatori care sunt buni, cum am facut cu Pena, Antal etc. si apoi iar plangem.
+6

Tudor

  •  
  •  

#40 fovman » 21-05-2013 22:42

Citez pe Tudor:
Iorga a demonstrat pe final de campionat ca merita sa ramana. Mai ales ca nu se stie ce mari transferuri vom avea. Dam iar cu piciorul, ne debarasam de jucatori care sunt buni, cum am facut cu Pena, Antal etc. si apoi iar plangem.


Grigoras le da jucatorilor libertatea de exprimare. Si in primul lui mandat Iorga a avut meciuri foarte bune. Iorga nu trebuie sa mai demonstreze ca merita sa ramana, el este singurul jucator de fantezie pe care-l avem. In jurul lui, a lui Neagu si a lui Sarghi trebuie construita echipa.
+6

fovman

  •  
  •  

#41 DanielT » 22-05-2013 05:55

Citez pe Bada:
Citez pe Leviathan:
Este greu, din atatia jucatori tu sa n-ai un executant de lovituri libere, aproape toate echipele au, pana si bistrita. Ne-am jucat sansa si singuri am dat cu piciorul. iorga si neagu sa plece urgent, oriunde, inclusiv acasa, la fel si dinu asta, nu are niciun merit, este pilaf. Viitorul este sumbru, cel putin 7 insi avem nevoie.. iar ceva bun nu o sa vina. Ce sa mai zic de stromaer.. este de pus la zid si impuscat iar astafei o sa fie iaca 2 (daca nu este deja).

PS. Nu trebuia schimbat paraschiv.

Scurt rezumat:
cfr - Otelul 0-1, gol Para, pasa Astafei;
Otelul - pandurii 1-0, gol Iorga, penalty scos de Vancea;
Bistrita - Otelul 2-1, gol para, pasa Iorga;
Otelul - steaua 1-1, gol Sirghi, pasa Iorga;
Otelul - severin 2-0, goluri Jaka si Astafei, pase Iorgax2;
Brasov - Otelul 3-2, goluri Sirghi si Filip, pase Iorga si Jaka;
Otelul - chiajna 2-1, goluri Sirghi si Iorga, pase Iorga si penalty scos de vancea;
Gaz Metan - Otelul 1-2, goluri Benga si vancea, pase Iorga si Popescu;
Otelul - Ceahlaul 3-2, goluri Neagu, Astafei si Iorga, pase Astafei, Neagu si Cojoc;
Petrolul - Otelul 1-2, goluri Para si Iorga, pasa Ljubinkovic si penalty scos de Sirghi.

Intrebare: de cate ori apare numele Iorga? daca ii dam eject lui Iorga pe cine ne bazam? Pe Bajenaru? Pe Jaka? :-*

Hai Bada, ne luam dupa toti nebunii care intra pe aici sa comenteze pentru ca se plictisesc pe acasa? Iorga e de departe cel mai bun otelar in momentul asta. Trebuie sa ne rugam sa mai ramana la noi.
+3

DanielT

  •  
  •  

#42 costy81gl » 22-05-2013 10:36

Interesanta statistica. Mie mi-a schimbat complet parerea despre Iorga.

costy81gl

  •  
  •  

#43 Delpiero » 22-05-2013 10:42

ce nu pui si cate faze a avut fata in fata cu portarul
ce nu pui ca meci de meci pierde cele mai multe baloane
ce nu pui ca fara minge...sta si o freaca uitandu-se la ceilalti

sa zicem ca el a contribuit la 12-14 goluri( da is multe) jumate din ele is penaltiuri deci contributia lui e de 6 -7goluri(pase sau gol din actiune) din 40 ..fa si tu procentajul avand in vedere ca a fost integralist in 99% din meciuri
eu zic ca a avut cel putin 15 ocazii clare de gol in campionatul asta in care doar valoarea trebuia sa isi spuna cuvantul, si el a ratat ;-)
−1

Delpiero

  •  
  •  

#44 Tudor » 22-05-2013 13:57

Citez pe Delpiero:
ce nu pui si cate faze a avut fata in fata cu portarul
ce nu pui ca meci de meci pierde cele mai multe baloane
ce nu pui ca fara minge...sta si o freaca uitandu-se la ceilalti

sa zicem ca el a contribuit la 12-14 goluri( da is multe) jumate din ele is penaltiuri deci contributia lui e de 6 -7goluri(pase sau gol din actiune) din 40 ..fa si tu procentajul avand in vedere ca a fost integralist in 99% din meciuri
eu zic ca a avut cel putin 15 ocazii clare de gol in campionatul asta in care doar valoarea trebuia sa isi spuna cuvantul, si el a ratat ;-)

Si ocaziile de gol tot cu valoarea le-a obtinut, dar din pacate jucatorii stau mai prost cu finalizarea, ca nu numai el a ratat multe ocazii.

Tudor

Login sau crează cont pentru a comenta              |